39 RESPUESTAS AL MENSAJE
lliure78
Si lluites, al final ho aconseguiràs
21/10/2009 18:57:00
RE:COS ADMINISTRATIU DE LA GENERALITAT I DE L´ICS
Ja ho vist ja...déu ni do, només 48 places...Encara m´estic pensant de presentar-me o què, pk a part de què són poques places, s´ha de pagar 30 €!! No sé, ja veuré què faig.
Hola,
On s'han de presentar les instàncies? algú té el link?
moltíssimes gràcies!!!!
Ja esta...m'acabo d'inscriure telemàticament. Encara que només siguin 50 places penso que val la pena intentar-ho, no?????
Atram23, t'has d'inscriure a la pàgina web de l'ICS a l'apartat de professionals, i ho pots fer per internet, és un moment.
lliure78
22/10/2009 19:28:00
Jo ja m´he apuntat tb. Per cert, l´examen és com el d´aux. oi? És a dir, tipus
test del
temari, examen de català i tipus test d´ofimàtica?
Tb m´he apuntat per Zeladors, no és que m´atraigui gaire però mira, algo és algo i ja estaria a dintre tu!
moltes gràcies, soniajb, ja ho he trobat :). Una altra pregunta, sabeu d'algun lloc on el
temari estigui publicat, com a l'eapc, o s'ha de comprar en alguna acadèmia? i la previsió de quan serà l'examen? és que m'he llegit la convocatòria i no ho diu!
Hola! bones a tothom!! és veritat, sabeu quina previsió hi ha per l' exàmen??? jo tampoc ho he trobat enlloc!
hola soc nova i volia sapiguer kuan surten les opos de
generalitat... i on ens hem d'inscriure..gracies
Hola,
Jo també m'he inscrit a
administratiu i zeladors
Sabeu la data del examen?
El
temari de zeladors quin és? es que de zeladors no en tinc ni idea, però per probar, que no quedi.
Salutacions
lliure78
09/11/2009 18:12:00
::: --> Editado el dia : 09/11/2009 20:24:45
::: --> Motivo :
Jo m´he inscrit per Administratius al final. No m´han parlat gairebé de la feina de Zeladors, es veu que són moltes guàrdies i veuen de tot. I com que tampoc ho tenia molt molt clar, m´he decantat per Administratius.
Hola salutacions, alguns ja ens coneixem d'altres foros.
Jo en presentaré a les dos a
administratiu i zelador. També vaig dubta però jo vull feina i si aconsegueixo entra en dona igual que sigui de zelador ja un cop dins ja es continuarà estudiant, igualment es dificil entra de zelador per numero tan baix de places que es convoquen i partint de la base que no tinc mèrits.
Ho intentaré i sinó a continuar amb les de la gene que també tindrem d'auxiliar, adm i
subaltern.
Bona nit
Hola a tots!
prepareu les opos en alguna academia?
salutacions
Jo les preparo per lliure.
lliure78
10/11/2009 18:54:00
Hola Mondsecsi,
Jo vaig anar a una acadèmia de Mataró per la teòrica, ara hi continuo anant pels casos pràctics. La veritat és que m´està ajudant força, no ho sembla però el fet de tenir un profe per dubtes va de conya!
Moltes gràcies lliure78! segurament m'apuntaré a
AULATUTOR, encara que no he trobat opinions al respecte...en saps alguna cosa?
merci!
hola a tots
jo les estic preparant a
Aula Tutor a
Barna. Estic encantada amb com ho fan. Jo t'ho recomano Mondsecsi.
salutacions
Finalment m'he decidit per
Aula TUtor, de les academies que he visitat ha sigut la que he trobat més interessant. Dir que Xenium en concret no m'ha agradat gens, sobretot el tracte del comercial que em va atendre, i la prepotència que demostren, tenen un preu per garantitzar "l'aprovat" i un altre per garantitzar la "plaça", com poden ser tan caradures?
espero haver triat bé
lliure78
09/03/2010 18:27:00
Hola gent,
L´examen d´Adm per l´ICS serà el 15 de maig. Ja està fixat!
A estudiar!!
Hola!
Algú sap si les respostes errònies resten punts en el
test. Ho he buscat a les bases i no diu res. Algun rumor?
lliure78
21/03/2010 16:08:00
Hola gent, com ho porteu? Aquesta setmana m´hi posaré ja de valent.
Jo vaig començar la setmana passada ja en sèrio. Vaig començar amb l'estructura de l'ICS i el règim estatutari, que és el que em ve més de nou per aquesta opo. Força de la resta del
temari la tinc feta per altres
oposicions.
Estic esperant resultats d'altres opos i costa concentrar-se, perquè estan a punt de sortir. En fi, farem el que podrem, i sinó a per auxiliars de la Gene.
Algú ha pogut trobar la resposta a la pregunta que vaig deixar l'altre dia? Resten les respostes errònies del test? És que no és el mateix contestar sabent que resten que fer-ho sabent que no passa res i et pots arriscar.
Vinga, tothom a estudiar molt!!
lliure78
22/03/2010 17:54:00
Home, jo diria que sí que restaran no? Jo vaig fer les d´aux.adm de l´ICS al juny passat i restaven. Si no haguessin restat hagués aprovat.
CSA74, jo estic igual que tu, el fer altres opos hi ha temes que ja em sonen bastant, com és el de l´acte, procediment, constitució...però mel´s estudiaré igual de fort com la resta de temes, que a vegades t´ho vas deixant i cauen preguntes a l´examen d´aquests temes...
És que jo vaig fer auxiliars de l'ajuntament de
barcelona i allà no restaven, però en canvi superior i gestió de la gene sí que restaven, però sempre ho deia a les bases, i aquí no diu res, és estrany.
Sí, cal repassar tots els temes per igual; si portes temps estudiant, com que tot et sona et sembla que t'ho saps, però després et trobes el dia de l'examen que no te'n recordes ben bé.
lliure78
22/03/2010 20:04:00
CSA74, jo tb vaig fer el de
Barcelona i avui ja han penjat resultats del 3r exercici? Estàs al foro de l´ajuntament? És aquest:
[--http://www.buscaoposiciones.com/red/foro/mensaje2.asp?idtitu=2&id=4471032--] Es veu que una ha penjat la llista ordenada amb la posició que tindrem cadascú. L´ha passat a excel i l´ha penjat a l´apartat de Documentos d´aquí. A veure quan tarden...
Han aprovat 1300 persones al final oi? Uff a veure a quin lloc quedem?
Sí, estic al foro i l'excel no hi ha manera que l'actualitzin. Jo l'estic fent manualment, no el sé fer d'una altra manera, és una currada, però ja el tenia a mitges quan he vist que l'havien penjat, però com que no l'actualitzen doncs he decidit continuar. Ja em queda poquet per acabar-lo.
Acaben de publicar horari i lloc de la primera prova. A les 19,15 h i 75 minuts per respondre, i sí, les respostes errònies resten.
Repecte de la pregunta de si les respostes errònies resten...
Les preguntes no contestades no tindran cap valor i les respostes errònies descomptaran ¼ del valor positiu de la pregunta.
Sí, cada 4 errades te'n descompten una de les que tens correctes.
Hola¡¡¡
Algú te tests de l'Adm.
ICS o sap on conseguir-ne?
Gràcies
Veig que el vincle se'm va un altre grup, potser l'hauràs de buscar, es diu OPOSICIONES
ICS 2010.
Gracies CSA74, ja estic als grups.
Per cert, tinc un dubte...vaig fer l'inscripció telemàticament...saps quan s'acredita la titulació necessària per fer l'exàmen?
Hola, una altre pregunta... algú te un esquema sobre les jornades del personal estatutari i en general el seu personal (tema 13 del
temari) es que no acabo d'aclarir-me amb el temari.
Moltes gràcies
Hola, una altre pregunta... algú te un esquema sobre les jornades del personal estatutari i en general el seu personal (tema 13 del
temari) es que no acabo d'aclarir-me amb el temari, de les opos d'adm.de l'ICS...que ara m'he adonat que aquest foro es també d'opos d'adm.de la
Generalitat...
Moltes gràcies
BONA NIT!! JO TAMBÉ VULL OPOSITAR PER AUX. O
ADMINISTRATIU A LA GENERALITAT.NO TINC MOLT CLAR ENCARA SI FER-HO PER ALGUNA ACADEMIA, O PER LLIURE. SABEU SI EL BACHILLERAT QUE DEMANEN COM A REQUISIT A LES OPOS D´ADMINISTRATIU ES EL DE LA LOGSE, O SIGUI , EL BUP D´ABANS, JO NO VAIG ACABAR EL COU, I ON M´HÉ INFORMAT EM DIUEN QUE NO HI HA PROBLEMA, QUE NOMÉS AMB EL BUP, SENSE EL COU, JA NI HA PROU.NO ACABO DE FIAR-ME , NO SIGUI QUE EM DONI UNA PALLISSA EN ESTUDIAR I DESPRÉS PER A RES. PLEASE ALGÚ QUE EM DONI REFERÉNCIES D´ALGUNA ACADEMIA A
BARNA.GRÁCIES.
Cornelia1971, per
auxiliars administratius i per administratius, si tens els BUP sencer aprovat tens prou, de totes maneres consulta les bases quan sortin les bases de les convocatories concretes i t'assegures.
Respecte a academies de
Barcelona, diuen que Adams està be...però jo no hi he estat però t'ho dic per les referències que m'han donat i xq el temari si que el conec i a mi em sembla que està be.... és la meva opinió.
Tinc un dubte sobre el termini màxim per comissions de servei com a regla general... tinc entès que el temps màxim són 2 anys com a regla general però he llegit a un
test que són 5 anys...algú em pot dir alguna cosa si ho sap?
Gràcies
Les comissions de serveis tenen sempre caràcter temporal i resten sense efecte si és necessari
per raó del servei, o perquè es proveeixi el lloc pel procediment ordinari o pel transcurs del
temps pel qual es va concedir, que pot ser un màxim de dos anys.
Sort a tots els que tinguin aquesta tarda l'examen de l'ICS!!!
Salut! ;