251 RESPUESTAS AL MENSAJE
RE:AUX. ADM. GENERALITAT CATALUNYA - SEGUIM!!
hola a todos....
pues bueno, hoy he ido a pedir mi plaza de interina, a ver que habia...
y tengo una plaza de 2 años (la plaza a cubrir es para la oferta publica del 2009 -que sera ocupada en 2010, seguramente) asi que la he aceptado. Es para Manresa (yo vivo en terrassa) para una comisaria (cupongo que por lo del dichoso DNI electronico) y aun quedaban unas cuantas plazas en
Barcelona capital. Y son turnos de tarde solamente.
Tambien habia plazas en Barcelona capital y en diversas poblaciones para en INSS, pero como mucho de 6 meses, turno de mañana (de estas habia en terrassa) pero me ha parecido mejor la
seguridad de los 2 años...
Me han dicho que en una semana o diez dias puede que nos llamen para empezar...
El sueldo 1100 euros brutos. los de las plazas del INSS un poco mas (1260 euros brutos, creo)
Estoy muy contenta!!!... la verdad es que no me lo esperaba (ya que mi examen fue penoso...) pero bueno, doy gracias, y esta tarde a celebrarlo!!!!
saludos a todos!!! y a ver si salen las notas de la gene el lunes!!!!
San
Bueno yo como San, he ido esta mañana a comisaría.
La verdad es que iba con intención de coger nada porque acabo de dejar el trabajo justo para dedicarme a fondo a estudiar ... pero claro he ido.
Como dice San la mayoría de plazas era para comisarías en horario de tarde, a mi me va fatal porque tengo dos niños y tampoco quería una interinidad para tanto tiempo (2 años). Me han ofrecido lo del INSS en una población a 15 km de donde vivo y la funcionaria me lo ha pintado genial. Es para seis meses pero me ha insistido en que lo cogiera que una vez dentro siempre me irá bien tener experiencia.
La verdad es que ha sido superamable y como me ha convencido pues venga a trabajar!!. Yo estoy como San muy contenta y muy sorprendida porque me presenté a ese examen sin saber que
temario era y pensando que todas las respuestas contaban sin haber negativas ! o sea que supongo que me fue fatal.
Ah! por cierto he comentado que esperaba las notas de la gene y me han dicho que sí que tardan mucho y eso retrasa todos los demás procesos (admtvos, gestión, etc) ..pero vaya lo han encontrado muy normal.
Muchisíma suerte a todos !!
Ostres,
De veritat que me n'alegro moltissim pels que heu estat cridats per l'administració, veieu com val la pena? Quina enveja em feu,... sana eh!! En fi, només volia desitjar-vos moltissima sort per dilluns, si no passa res, esclar...
A veure que tal anirà la cosa.
Ciao.
MOLTES GRACIES JUDITH.
A TOTS AQUELLS QUE VOLEU TREBALLAR A L'ADMINISTRACIO US RECOMANO MOLT PRESENTAR-SE A LES DE L'ESTAT. US PUC ASSEGURAR QUE JO EL PASSAT JUNY EM VAIG PRESENTAR NOMÉS PER VEURE COM ERA L'EXAMEN NO HAVIA ESTUDIAT RES, NOMÉS TENIA EL LLIBRE D'ADMT. GENE I HAVIA REELLEGIT PER SOBRE. FINS I TOT RECORDO QUE LA NIT ABANS DE L'EXAMEN VAIG SORTIR A SOPAR I PENDRE UNA COPA. PODE ES AIXÒ QUE VAIG ANAR TAN TRANQUIL·LA QUE EM VA SORTIR MILLOR DEL QUE PENSAVA. DE TOTES FORMES HE VIST QUE ENCARA FEN UN EXAMEN DOLENT TENS MOLTS PUNTS PER ENTRAR D'INTERI. HI HAVIEN MOLTÍSSIMES PLAÇES DISPONIBLES (SOBRE TOT A BCN capital).
PER TANT SI EL DILLUNS HI HA MALES NOTICIES (QUE NO XQUE SEGURA APROVA TOTHOM) PENSEU SERIOSAMENT AMB LES DE L'ESTAT.
SORT!!
ghs
por fin..ghs_1975@hotmail.com
20/01/2008 21:53:00
Moltíssima sort per demà!!!
Ja compartirem impressions...
Salut!
nserra
Vamos a por ella
21/01/2008 10:13:00
Bueno veo que la cosa se va retrasando, supongo que saldran hoy. Suerte a todos.
...que nerviooooosssssssssss, espero que salgan hoy porque sino me va a dar algo.
MUCHA SUERTE A TOD@S ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Que treguin les notes ja que a mi em don algú. MOLTA SORT A TOTS
HAN SORTIT NOTES PO NO PUC ENTRAR I VOS?
jo tampoc puc entrar...dels nervis estic...
Han enviat l'arxiu en un format que no podem obrir, està mal enviat. Hauríem de trucar perquè ho modifiquin, sinó no o podrem veure.
Acabo de llamar al 012. Me dicen que esto es "relativamente normal", que a veces hasta que han pasado unas horas no se puede acceder
ghs
21/01/2008 11:58:00
Ja es pot veure, jo ho acabo de fer
nserra
Vamos a por ella
21/01/2008 12:02:00
Yo tambien los puedo ver. A ver si esa alma generosa que nos paso el otro archivo al excel pasa este tambien.
Entre los 35 de promoción interna y los 1858 de los otros hay un total de 1893 aprobados, muchos todavia, habrá que esperar a final de mes
ya está! yo también he podido verlo...
qué justito, madre mía!!!!!!!!!
he aprovat!!!!!!!!!!! no m'ho puc creure. UN 7.3!!!!! Haviam si hi ha sort i tinc plaça po ho dubto sense ni un puntet de merits
jusano que tal? com ha anat? espero que hagis aprovat
holaaaaa a todos!!! por fin salieron... menuda espera...
bueno, yo he aprobado, pero muy justito (ya me lo temia), un 6.025, por lo que no creo que tenga plaza ni de lejos (en la primera prueba tengo 14.79 en total),... habra que esperar a ver si llaman a interinos, como en el estado... jejeje...
enhorabuena a los que teneis mas posibilidades de alcanzar las plaza, porque yo lo veo dificil... sobre todo sin meritos...
bueno, esperaremos al final, porque esto es una carrera de fondo.
Animo a todos (aprobado o no)
San
Bueno pues yo me he quedado con 24,05 en total... y vosotros?
Hola! Bé, jo també he aprobat però molt molt justeta. Amb un 6,05. Sumat crec que fa 21,14. Algú sap com passar les notes a excel i veure més o menys en quina posició estem? Ho he intenta però no puc!!
Llevo un rato intentando convertir el PDF en Excel y no hayu manera... no me aclaro. Algún alma caritativa que nos ayude en semejante batalla?
Llevo un rato intentando convertir el PDF en Excel y no hay manera... no me aclaro. Algún alma caritativa que nos ayude en semejante batalla?
jo entre els dos exàmens sumo 24.27. Po no tinc cap punt de mèrits. Haviam que passa al final. MOLTA SORT A TOTS
yo tambien he aprovado, pero esta justilla la cosa...animo a los que intentais hacer la lista..yo no tengo ni idea de como se hace.
Un saludo.
Carpediem.
Barcelona, estem igual!!! Jo també ho he intentat i no hi ha manera. Please, algún crack que ens digui com!!!
con lo de pasar el pdf a excel no os puedo ayudar... sorry... (y mi nota de informatica lo demuestra... jajaja...)
mi nota total, para hacernos una idea general entre todos, es de 20.81 (buaaa....)
saludos!!
San
po la llista provisional encara no la podem fer pq falten els mèrits de la gent que fins la setmana vinent no estaràn valorats. o no?
Ja, pero si, com per exemple jo, no tenim punts, i estic per sota dels 1100, se perfectament que ja no tindré plaça.
és veritat!!!!!! no hi pensava amb això. Si algú té la llista que la pengi siusplauuuuuuuuu!!!!!!!!!
Hola, he intentat passa la llista pdf a excel però em demana un codi perquè està bloquejada; així que no se com fer-ho...
ei......
rodrilleida... estàs per aqui? Aveure si pots passar la llista a excel i ordenar-la per notes.. porfa l'altre cop si no recordo malament vas ser tu qui ho va fer, veritat? Ens ajudaria molt.
Be, jo he tret un 7.5... sumat amb l'anterior dona 22.3475, estic contenta amb la nota del segon exament, llàstima que la del primer em baixa la mitja, i no tinc punts, en fi, ara ja està tot jugat.
Que tal, com us ha anat a tots? Jusano, faltes tu..
Ciao.
::: --> Editado el dia : 21/01/2008 15:37:45
::: --> Motivo :
Hola a tot@s,
jo he aprovat, justet també, amb un 5,57... i no ho entenc perque va anar bastant be l'examen!!
En fi, com que no se quin criteri d'avaluació tenen no se si haig de demanar revisió o no...... algú sap que comptava cada part?
Sumant tot plegat em surt un 22,34...
En fi, jo tambe he intentat pasar-ho a excel, pero no hi ha manera... i "un per un" no ho farem, oi?
A espera dels merits a veure que pasa... i si algun crac sap fer-ho, que ho digui si us plau!!
Gracies a totes i a tots per ser-hi... sort!!
Bueno, ja torno a ser per aquí, us fico la llista que aquest matí he fet, recordeu que encara falten els merits però la veritat es que ajuda bastant. Ha sigut dificil crackejar-la aquest cop però tinc un programeta que es una meravella (pdf editor) i ja està feta.
copieu aquest enllaç:
personales.ya.com/digital/notas.xls
espero que us vagi bé i tingueu tots molta sort, jo ja estic dintre he tret molt bona nota i puc dir que soc funcionari!!!!!!!! estic supercontent!!!!
sort a tots.
rodrilleida
rodrilleida, enhorabona funcionari¡¡¡¡
....moltes gràcies per la llista...vaig a mirar-la correns¡¡¡¡¡
Rodrilleida, ets un crack!!
Moltes gracies!!... Fanatastic!!
Ara ja sabem on som..
Judithmix, som animes besones, apenes ens separen un parell de persones a la llista!!
Ara es questió de veure si n'hi han mes de 200 i pico persones amb merrits suficients per fer-nos fora de la llista... o no!!!??
Apa, a estar fotuts unes setmanetes mes fins que aixó es posi a puesto... i sino, santornem-hi!
Algú vindrá a les d'administratiu que convoquen el primer trimestre de 2008?
Muchas gracias por la lista!!
Me "sobran" unos cuantos y mis méritos a valorar son bastante escasos, o sea que tendré que ponerme más a fondo con las de
administrativo.
En fin, como prueba (eran mis primeras opos) no está mal.
A los que han aprobado: ENHORABUENA!!!
A los que lo volveremos a intentar: LA SIGUIENTE SERÁ NUESTRA!!.
Por cierto... alguien sabe si en la Gene hay bolsa de interinos como en las del Estado?
en primer lloc: GRACIES rodrilleida!!! quin crack... enhorabona!!! quina enveja (sana)...
be, jo estic al numero... 1279, pero tant ja puc dir adeu pero de totes totes...
a les opos d'administratiu?? a mi, segur que em veureu voltar pel foro... a mes, preparo les d' auxiliar de l'estat.
i be, sort a la resta... judithmix, jusano, anna07, tothom que tingui esperançes... anims!!! que tot es posible...
petons a tothom... i amunt!!!
San
Yo también voy a por las de
auxiliar del Estado.
De hecho, voy a cualquiera que me permita acceder a una plaza de funcionario.
Por cierto, no sé si lo sabéis, pero por si acaso os interesa: se han convocado las de
auxiliar administrativo de la UAB en el DOGC del 17.01.08. Son 70 plazas pero tienen un "pequeñín" problema para mí: hay prueba de inglés...
Gracies a tots, espero que us vaig bé el llistat i que tingueu molta sort.
Carpediem, sí que hi ha borsa d'interins al igual que al Estat, però a l'Estat s'ha d'aprovar la primera prova, és a dir, si vas a
Madrid ja tens interinatge "assegurat". A la
Generalitat ho has d'aprovar tot i quedar-te fora per punts, és a dir, aprovat però sense plaça. Llavors si que et cridaran per interí.
Això si, tant si heu aprovat com si no, tots a per les d'administratiu, clar que sí!! Jo també hi aniré, no hi perdem res, algo ens sonarà, no??
En fi, sort a tots.
RODRILLEIDA
ostres em sap greu san! gràcies rodrilleida per la llista. Estic el nº tres cents i poc. Po no tinc mèrits . Espero no baixar gaire de la llista o almenys no quedar-ne fora. Haviam si la stmana vinent conten els mèrits i veiem com anem quedant de posició.
anna07,
La meva enhorabona, per favor, no et preocupis, encara que no tens merits, la plaça no te la treu ningu, d'això en pots estar segura.
Jo ho tinc una mica mes pelut al puesto 800 i pico, la cosa està apuradeta sense merits, veurem que passa. Sort a tots i als que no moral i al Toro amb les del C.
Ciao.
Ah, per cert, infinites gràcies Rodri.
gràcies judithmixt! tu tb estàs dins i potser no hi ha tanta gent amb mèrits que ha aprovat. espero de tot cor que aprovis!!!!!!!!!!!!!! MOLTA SORT i la stmana vinent sortim de dubtes, sumant els mèrits ja tindrem les llistes provisionals. I, fins llavors disfruta del teu merescut 800 lloc que està molt bé.
capillator
A per un nivell A-30!! (per ara, un C-13...)
21/01/2008 20:22:00
Hola a tots. Jo també tinc un llistat d'excel, però no sé com pujar-lo. De tota manera és molt semblant al de Rodrilleida... surto al voltant del 900... suposo que sense mèrits és massa just.
Una pregunta: si hem arribat fins aquí, aprovant-ho tot, i ens quedem sense plaça, entraria a la borsa d'interinatge igualment? O hi haurà gent que aprovi tot i es quedi fora de la borsa?
Merci a tots.
Hola a tots ! Primer de tot moltíssimes felicitats a tots els aprovats ja us queda menys. Jo he suspés com molt bé sabia, sempre tens una miquilla d'esperança .... pero la veritat es que l'examen em va anar bastant malament. Pero com aquesta setmana ja he tingut sort amb la plaça d'interina ja veia jo que dos chollos a la setmana era massa !!
Bé jo també a niré per les d'administratiu, estat i lo que caiga... funcionaria no sé si ho sere pero experta en examens segur que si !!! FELICITATS !!!!!
Jo tenia entés (si m'equivoco corretgiu-me) que siaprovaves els dos exàmens ja et podien cridar com a interí. O sigui, que jo entenc que els que em aprovat entrarem com en una borsa i ens aniràn cridant si necessiten gent. MOLTA SORT!!!!!!! I , no perdis l'esperança fins setmana vinent. A part, queda la prova de català, encara.
capillator
21/01/2008 20:47:00
Com funciona lo de la prova de català? Jo per sort tinc el nivell C i estic exempt de fer-la. Però els que l'han de fer poden obtenir més punts, o només es tracta d'una prova eliminatòria? És a dir, algú que estigui molt amunt a la llista i suspengui el català, quedaria fora automàticament?
si capillator! la prova de català és eliminatoria. Imagina't que algú ha aprovat els dos exàmens i a més amb bona nota i per mala pata suspén el català doncs queda fora. Jo per sort tb tinc el català i vulguis que no és un descans. La stmana vinent sortirà tb les llistes definitives de la gent que no té que fer el català.
Hola!!!
Tot i que no escric sovint us segueixo sempre. Gràcies per la llista, la veritat es que va molt be per saber on et trobes. A mii m'ha anat millor del que em pensava i estic al 679, com ho veieu?. Estava segura que estaria més abaix. Sort a tothom!!!
Hola a tots i la meva enhorabona als aprovats.
Tinc una pregunta, estic una mica perduda amb tot això dels mèrits ui com que avui ha estat un dia de molts nervis no puc pensar gaire bé. Estic al 523, és una bona posició o encara em puc quedar fora? Sigueu sincers si us plau perquè estic apunt d'un atac de nervis...
Merci.
Hola a tots i totes,
Estic molt contenta, he aprovat i amb un global molt bo. Enhorabona a tots els aprovats i molts ànims pels que ho han intentat, penseu que tindreu una experiència molt important per les properes que feu.
Un dubte que tinc. El tall de les mil i pico persones que passaran, es fa amb aquesta nota global que surt en la fantàstica llista del rodrilleida? (gràcies company) o el tall es farà amb aquesta nota i juntant els mèrits?
Estic una mica bloquejada!
Gràcies
Petons
nserra
Vamos a por ella
21/01/2008 23:37:00
Felicitats a tots els que han aprovat amb bona nota, als demés ens veien a les d'administratiu i ales que siguin.
Petons a tots i totes
nserra
Vamos a por ella
21/01/2008 23:43:00
Per cert moltes gràcies rodrillera.
Puede alguien ayudarme, no puedo ni abrir ni guardar el listado creado por rodri.
que hago mal?
FELICITATS ANGELINES!!!!!!! La nota de tall estarà sumant els mèrits de la gent amb les notes dels exàmens. La stmana vinent sortirem de dubtes pq podrem sumar els mèrits i els 1031 primers (que son les places que queden per lliure) entraràn. O sigui que ens queda una stmaneta per sortir de dubtes.
Jo la llista excel le pogut obrir vé. La poses a la barra de busqueda com si fos una direcció electrònica. I, després dius o obrir o guardar. I, si ho guardes llavors ho obres des d'on ho has desat i ja sta.
voleu dir que si amb el tall de la semana pròxima no estem entre els 1031 primers ja no em de fer la prova de català???
gracies.
Gràcies Anna7,
Doncs estic feta un lio perquè m'han comentat que el tall serà les mil i pico (no recordo el pico) millors notes sense comptar els mèrits, que els mèrits es comptaran només a la gent que ha passat el tall i que això serà el que et farà pujar més o menys a l'hora de triar la plaça.
Jo estic més pel que comenta Anna7, però és clar, que sigui d'una manera o d'una altra no vegis si canvia la situació per molta gent.
En fi, si tornem a la teoria que hem estudiat, això és un concurs-oposició, així doncs, els mèrits s'han de comptar i tenir en compte, juntament amb la nota per fer el tall ¿no?.
Petons
és concurs-oposició. Per això s'ha de sumar les notes dels exàmens amb els mèrits. I, després es fa el tall. A mi tb m'agradaria més que fós l'altre opció pq això segur que em fa baixar la posició que tinc i no pujar-la. Ara estic a tres cents i poc i llavors potser que baixi i, en canvi pujar és impossible pq no tinc punts. Llavors, vaig estar mirant i com que només han aprovat 35 de promoció interna ens queden 1031 places per lliure. Haviam que passa i tb s'ha des saber quanta gent amb mèrits ha aprovat. Per cert, algú d'aquest foro treballa a la gene i sap si a l'hora de valorar mèrits pot canviar molt la cosa???
Us resolc alguns dubtes que he llegit:
- la nota de tall serà la suma dels exàmens + els mèrits.
- les persones que han aprovat totes les proves i es quedin sense plaça passen a formar part de la borsa d'interins automàticament.
- a uns companys que es van presentar a les de l'Estat els acaben de trucar per interinatges, tot i no haver superat el primer examen.
- la prova de català només és eliminatòria (APTE/NO APTE), no serveix per sumar punts.
Per cert, MOLTES FELICITATS A TOTHOM!
Jo també he aprovat, però estic a l'espera dels mèrits dels altres (jo no en tinc)!
Gràcies siroa per l'aclariment. Ja era el que m'imaginava. Per cert, felicitats per haver aprovat. Tinc unes ganes de ser la stmana vinent per ja saber a quina posició m'he quedat al final.
Hola! Fa una hora que estic enganxat a l'ordinador. Gran trovalla el vostre foro!, us he localitzat buscant pel Google!!. En fi, aquesta llista m'ha posat una mica en situació; estic al lloc 800 i pico ... i sí, tinc mèrits. Dos anys i set mesos treballant a Educació en el moment de sortir la convocatòria. Espero que sigui suficient, però no tinc ni idea del percentatge de gent amb mèrits que hi ha entre els aprovats. Una coseta, el títol d' FP 1
administratiu sumava 3,8 punts, no?. El que tinc més clar és que si estàs treballant a la Generalitat sumes 0,15 punts x mes treballat, crec.
Per cert, Anna 07 ets l'ànima del foro!, no cal que pateixis, la teva posició és segura, del 300 al 1030 hi ha una abisme!!!
benvingut al foro! i moltes gràcies pels ànims. I, moltes felicitats per haver aprobat tb.
Hola Barry09,
Benbingut! Quina casualitat, ets de Cervera? Jo també!!! Ara no hi visc, tinc curiositat per saber si ens coneixem... Et paso el meu mail. Judithmix@hotmail.com.
Per cert enhorabona per haber aprobat també.
Ah Angelines,
Per cert, tot un detall que no ens diguis la nota, sempre has estat l'alumna mes avançada del foro, i de ben segur que has tret una notassa, i estàs en molt bona posició, gràcies per no frustar-nos a la resta. Petons.
i enhorabona.
capillator
22/01/2008 15:50:00
Hola a tot@s. Aquest fòrum és molt interessant, i et fa sentir menys sol en la de per sí solitària vida de l'opositor. Una cosa: algú em podria ajudar amb el tema mèrits?
Jo no sé si en tinc. Us explico: vaig estar treballant durant dos anys com a auxiliar a la UAB, i per sou i categoria coincideix amb el grup D de la Gene. Algú sap si posen molts problemes per a acceptar mèrits d'altres administracions? Us ho dic perquè podria tenir problemes amb les funcions desenvolupades, ja que jo tenia contracte d'"auxiliar de suport a la recerca", encara que el dia a dia era feina d'administratiu.
Jo molt em temo que no m'acceptaran els mèrits en les llistes provisionals. Però, per anar preparant-me, sabeu quin seria el procediment més adient per intentar que me'ls aceptessin? Interposar algun recurs, potser? És que, si me'ls acceptessin, sumaria uns 3 punts més...
Bé, no m'enrotllo més. Felicitats a tots els que heu/hem aprovat. I gràcies a tothom per la col·laboració desinteressada.
enhorabona a tots els que heu tret bona nota ¡¡ Jo ho tinc justet, ..i no tinc cap mèrit....però bueno, a veure si tinc sort...
per cert, angelines...quins records el megafon je je je...
A veure si es pasa ràpida aquesta setmana...
Com esteu els interins del foro amb el tema dels punts? teniu molts? quina envejeta...
Per cert, llanço "La pregunta del millon": a partir de quina posició creieu que una persona sense mèrits pot optar per tenir plaça?
Molta sort ¡¡¡¡ :)
ghs
22/01/2008 17:04:00
Enhorabona a tots/es els que heu aprovat i esteu en una bona posició.
Jo estic la 1233 i dubto molt que entri, sí, tinc merits, però no crec que em facin pujar moltes posicions.
De totes maneres no perdo l'esperança fins a l'últim moment.
Salut!
"a partir de quina posició creieu que una persona sense mèrits pot optar per tenir plaça? "
A partir de la 200
::: --> Editado el dia : 22/01/2008 17:23:07
ost...pretor.....que chungoooooooooooo nos lo pones
Es el que hi ha. Molta gent té mérits, i 1 punt significa puixar centenars de places.
es veritat, la diferència de nota és molt poqueta entre els uns i altres ...unes dècimes fan molt ....:(
PRETOR em sembla que ens acabes de deprimir a tots i que aquesta setmana se'ns farà llarguíssimaaaaaaaaaaaaa
pretor, xato, estaves mes guapo calladet, home, no veus que ens xafes la guitarra... que somiar es gratis, jejeje
En fi, ens hi haurem d'anar fent a la idea.
::: --> Editado el dia : 23/01/2008 8:45:20
Hola a tothom :)
Ja que s�c nou em presento.
He aprovat aquesta convocat�ria per� treballo a la Gene des de fa anys amb una categoria superior. Porto prou temps a la casa per con�ixer gent i forma de treballar, aix� que si us puc ajudar a aclarir dubtes o qualsevol altre cosa no ho dubteu.
Ad�u
MEOW moltes gràcies per indentificar-me a davant de tot el foro. Potser no tindré plaça po no sóc tan mal educada com tu. Em fas fàstig
a part jo no estic contenta. Al contrari estic super preocupada . O sigui que no em diguis com em sento pq no en tens ni idea.
T'has identificat tu soleta, xata. Dient-te Anna i dient la nota...massa llesteta no ets, si no volies q se sapigués qui ets. Ale, bon dia a tothom
veig que hi ha gent que no té res més a fer que entretanir-se a xafardejar les notes de la gent i der zizanya
Hola a tots els que m'heu estat ajudant aquest temps! em vull despedir de tots vosaltres pq no penso entrar més en aquest foro , per culpa de gent que ja sabeu o us podeu imaginar. Avui s'ha m'ha acabat la paciència. Entre lo malament queho estic passant i tot i, encara haver d'aguantar aquestes tonteries no en tinc cap necessitat. GRàcies i MOLTA SORT a les persones que us ho mereixeu
NO hi ha tants interins amb tants punts com s´ha dit abans... Espereu una mica.
Anna,
No le hagas caso, que es lo que pretende: que te enfades y pierdas la paciencia, pero no le des ese gustazo, pasa de sus comentarios, que no vale la pena.
Y sigue en el foro, que se te echara de menos si te vas.
Piensa que puedes tener plaza (diga lo que diga) y si no la tienes, prepararas otras opos, y aqui habra gente maja para ayudarte, igual que tu nos has ayudado a nosotros.
No te desanimes, reflexiona.
un besote, guapa.
A nosotros nos da igual saber tu nombre completo o simplemente tu nick. Para nosotros eres Anna07, una gran compañera del foro.
San
És veritat, Anna07! Ens és igual saber el teu nom que el teu nick, quines xorrades! No li donis importància, aquest personatge està en un foro equivocat, aqui no volem mals rotllos; ja estem tots prou tensos perquè ens vinguin amb frivolitats!!
Vinga, et volem seguir veient per aquí!. I, sincerament, jo crec que ho continues tenint bé per passar el tall.
gràcies san i gràcies barry i a tots. Teniu raó, no m'he de deixar influir per una persona que no val la pena. Gràcies ens continuem veient per aqui i ànims que ja queda menys.
ghs
23/01/2008 11:12:00
Anna07, no facis cas de persones que no fan una altra cosa que ficar-se amb la gent perque la seva vida ja és prou trista.
Ningú ha de llençar la tovallola encara, poden passar moltes coses, i a qui no li agradi que es foti!
Ànims i no deixis el foro si us plau, per aquest personatge no.
Petonets
Hola, he pogut aconseguir un arxiu on hi consten alguns mèrits dels presentats. Compte, només en saben els mèrits per haver treballat a la Gene com a auxiliars; no hi surten els mèrits per titulacions ni per haver treballat en una altra administració; això sí, aquests segon tipus de mèrits segons diuen són minoritaris i no us heu de preocupar. Ànims! Bon matí.
http://www.megaupload.com/es/?d=BK7FMQ7R
Anna07,
No tinc dubte que ets prou assenyada per prende't això de la millor manera. Un petonàs i una abraçada, i per suposat aquí plantada amb tots/es.
Només dir-vos que de les 10 persones que conec que treballen a la Gene, només han arribat al final 2, amb això vull dir que no llenceu la tovallola. És veritat que els interins que han arribat al final del procés i que tinguin punts ho tenen bé ja que cada décima de punt et fa tirar cap a munt però no està tot el "peix venut" encara.
L'espera però és una autèntica tortura per la gent que té notes no massa altes. Molts ànims que aviat passarà tot.
Petons
GRÀCIES GUNERAY PEL LLISTAT! jo no el puc obrir. Algú ha pogut. Rodrilleida estàs per aqui??? please
::: --> Editado el dia : 23/01/2008 11:42:13
::: -- Editado el dia : 23/01/2008 11:39:48
::: -- Motivo :
Es un excel. Jo si el puc obrir. La veritat es que espero que no sigui un fake, i que la cosa no canvii molt amb els m�rits que resten.
Amb l'excel 2003 no haurieu de tenir problemes.
Moltes gracies Guneray, per l'informació :).
PD: No se si es necessari explicarho, pero heu de copiar l'ellaç a la barra de l'explorador. Posar el codi a megaupload, esperar el temps necessari que estableixi el comptador, i despres premer a free download.
Això m'ho ha passat un company que treballa a la Gene. No és un fake; el que passa, com us he dit, que falten per comptar mèrits, però segons ell aquests són minoritaris... Ja sabeu que fins la setmana que ve no es pot estar al 100% segur així que mireu el llistat amb pinces ;)
MOLTES GRÀCIES per la llista, guneray...¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
No deixa descarregar l´arxiu en free. Pots fer dos més lleugers?
Proveu aquí
http://download.yousendit.com/9BC0E9EF10556D96
Muchos ánimos para quienes se sienten decaídos cualquiera que sea la causa.
Muchas gracias a tod@s por vuestras aportaciones y ayuda.
Yo sí he podido abrir el archivo excel. Se me plantea una duda: ¿qué significa el color rojo con el que están marcados algunos aspirantes?. He pensado que podrían ser 2 cosas: o bien que no tienen acreditado el nivel de catalán, o bien que están fuera de la bolsa de interinos. ¿Alguien podría concretarlo?.
De nuevo, MUCHAS GRACIAS y ÁNIMOS!!!!!!!!!
Perfecte
COMPTE que falta molta gent per sumar mèrits. De la meva planta 6 persones.
si aneu a l'apartat de mèrits, a la primera casella posa la posició que ens trobem. Jo he baixat més de 100 llocs. I, encara falta gent per valorar. Quins nervis!!!!!!!!!
no em feu cas. Em sembla que m'he equivocat. Algú ens pot mirar bé l'ordre pleaseeeeeeee
capillator
23/01/2008 12:55:00
Anna07: obres el excel, vas al full mèrits, selecciones la darrera columna (total), i ordenes de la Z a la A, per ordenar el llistat de major a menor puntuació. Busques el teu nom, mires el número de la fila on estàs, i li restes 1 (perquè la fila 1 del full no compta).
No sé si m'explico...
si això ja ho he fet. El que passa és que la primera casella posa p i, no sé que vol dir. Si posició o què pq no quadre amb el nº de posició que em surt fent ordenació.
Anna, la posició, si no vaig errat és la posició que vam quedar quan vam anar a
Barcelona a fer el segon examen. Es a dir, és la posició que vam quedar al total de la primera prova, al menys a mi em quadra.
El que passa és que en aquesta llista trobo que hi han molt pocs interins. No vull dir que hi hagin d'haver 500 més, però jo m'espero més. Tant de bó que vagi equivocat i que aquesta llista s'assembli a la definitiva. Encara que faltarà sumar els 3,8 punts de la titulació.
En fi, espero que ara et quedi més clar, Anna.
Ens veiem.
rodrilleida
ah! pues si! gràcies rodrilleida. És veritat que és la posició primera que vam quedar del primer exàmen. Sort en tinc de gent com vosaltres el foro pq els nervis no em deixen pensar. PETONETS
capillator
23/01/2008 13:12:00
Quin percentatge de titulats creieu que hi pot haver entre els aprovats? més d'un 10%?
No sé no en tinc ni idea. Espero que no siguin gaires. Po bueno, la suerte ya esta hechada
Gràcies per la informació companys/es,
Però la meva humild opinió és que aquesta llista pot liar la troca a base de bé.
Està molt incompleta. Però bueno com dieu, és per fer una idea.
Altra plantejament que em faig, és ¿com collons es pot filtrar una cosa així que es suposa que segueix un rigurós procés? on hi ha dades personals i importants d'un procés on la gent s'està jugant moltes coses. Perdoneu però no ho entenc.
No és que m'interessi saber com ha sortit ni de on, però si que em sorpren moltíssim i, fins i tot, us reconec que em preocupa.
Petonets
De totes maneres en aquesta llista crec que falta molta gent per valorar. Pq he contat i només hi han 73 persones que se'ls hi han contat mèrits i, jo crec que ni han moltes més. En fi, no ens posem nerviosos i esperem a la stmana vinent per sortir de dubtes.
Hola Guneray:
No sé d'on ha tret aquesta llista el teu amic, però s'hauria d'atualitzar una mica més per fer-nos una idea més real de per on aniran els trets. Jo, per exemple, tinc mèrits i no hi surto. També he consultat algú més que té un anyet treballat i tampoc hi surt. En fí, això es quedarà així o hi ha alguna manera d'actualitzar-ho? . Sobre el títol, jo només vaig presentar el títol d'FP1adm perquè em van dir que el d'FP2 no calia, ... però no tinc ni idea de la gent que té aquesta titulació, aquest és el gran dilema, perquè 3,8 punts són molt decisius.
Li han passat els sindicats. Ja us he dit que està imcomplerta però per anar fent-se una idea pot valer. No és res oficial així que no us amoineu. Apa, ànims!
Moltes gràcies guneray de nou
nserra
Vamos a por ella
23/01/2008 15:35:00
No ho sé de tots els administratius que conec ni jo mateixa estem a la llista. He probat els que estaven afiliats, els que portant un munt d'anys, els de pocs. I son prop de 50.
nserra
Vamos a por ella
23/01/2008 15:38:00
Jo crec que els que més mèrits tenen es seguiran quedant per dalt, no us amoineu molt jo penso que no baixareu tant. De totes maneres gràcies Guneray.
Al final la meva previsió encara es quedarà curta. Sembla que no hi ha lloc pels que no tenim punts, la nota es gairebé irrellevant.
He detectat que alguns mèrits no són correctes. No us en refieu gaire d´aquest llistat. Tingueu paciència.
Qué nadie se asuste, pero creo que este listado no está bien del todo, yo tengo méritos y no sale, y de las 6 personas que conozco que han aprobado y tienen méritos tampoco salen. Pienso que hay bastante más gente de la que pone en el listado, que tiene méritos. Lo mejor es esperar al listado oficial, la semana que viene, si es que sale la semana que viene. O sea paciencia
Suerte a tod@s y un saludo
Anna07: en la teva frase "la suerte está hechada"...xata, echada, del verb echar, no porta h. Només porta h el verb hacer.
Aiiii aquest nivell C...! Ah, per cert, aquest llistat vostre està fatal, hi falten molts mèrits d'interins.
Meoww ets un Troll bastant patétic.
Quanta gent creieu que té mèrits, amb titulació i tot?
Doncs si prenem el foro com a mostra representativa igual mes d'un 50% :S.
::: --> Editado el dia : 23/01/2008 17:29:46
Hola,
No pots desconectar ni unes hores, que ja tenim aqui, gent nova, info, dades i tocades de collons de la gata dels collons a dojo!!
En fi, primer de tot, benvinguda als nous (al menys per mi) foreros d'aquest fil: Pretor, Funci, Barry09 Capillator i Vincen22... crec que no em deixo a ningu.
D'altre banda, moltes gracies pel llistat... pero, está clar que es del tot incomplert per totes bandes. Aporto mes dades, que a mi mateix m'han vingut de nou. El torn de reserva no cobrirá la totalitat de les places. Parlo de memoria, pero crec que nomes cobreix 25 places de les 27, pel que hi hauran un parell de places mes per al torn lliure... i esta clar que pot venir d'aqui.
Quant a la gata dels collons, ni cas. Ja ho haviem comentat. No feu mes comentaris de la seva presencia al foro. S'alimenta d'aquesta mena de merda (amb perdo), pel que "no comment" si us plau. Anna07... ja ho sabies!!! Tu vals mes que aixó!!
Jo estic entre espantat i content. Ahir em van donar una noticia que no esperava... en quant als merits, que tant preocupen, no afecten al torn de reserva al que estic... pel que només em queda superar l'examen de català per tenir la plaça... i estic dels nervis del pes que em cau a sobre amb un examen que ja vaig intentar pasar al 2004...
Espero que la info que m'han donat sigui certa... perque sino m'agafará alguna cosa.
En fi... seguim fins al final, i pasem com si no pasem aquesta opo, seguirem amb unaltre opo per millorar, oi???
Molta sort a tots i a totes!!
Idem de idem de idem a en Jusano.
En tots els aspectes, benbinguts a tots, espero que no us hagueu espantat amb aquesta mascota que tenim al foro, avore quan s'empassa una bola de pel, que ja començaria a ser hora.
La famosa llisteta, es que no la penso ni mirar, per que pel que he llegit, no és gens fiable.
Ah, i enhorabona Jusano, quina sort que no t'afectin els mèrits, me n'alegro per tu, ara a pel C.
Ehhhh, que mes, ah si, Anna07, PER FAVOR, ni se t'acudeixi deixar-nos, NI CAS AL GAT, sents? I tu trànquila, que això ja ho tens, i Pretor, tio, no ens tallis tan el rotllo, tu creus que sense punts no hi haurà res a fer?...
Bueno ale, hasta otro rato.
Ciao.
Sabeu que vaig a fer, vaig a preguntar-li a l'opositt del foro de
subalterns, si ell que ja es funcionari ens pot iluminar una mica amb el que va passar l'any passat en la seva promoció, no pot ser gaire diferent no? Avore si quen estaven en la nostra actual situació els mèrits van canviar tant les coses?
Us dic alguna cosa, aviat.
jusano me'n alegro molt que no t'afectin el tema dels mèrits. Ara pel C que segur que te'l treus. Vinga ànims que ja et queda ben poquet per ser funcionari.
Ah!!!! gràcies judith!!! ets un sol!!!
capillator
23/01/2008 20:50:00
Gràcies a tot@s per la benvinguda!
Per cert, algú sap si són molt escrupulosos per acceptar mèrits d'altres administracions? Us he comentat abans que jo vaig presentar mèrits per haver treballat com a auxiliar (de recerca) en la UAB, amb el mateix grup de titulació que els
auxiliars administratius.
Si algú em pot ajudar... potser coneixeu d'algú que tingui serveis prestat en altres administracions i que li hagin acceptat/rebutjat els mèrits...
De tota manera, gràcies!
Bon dia a totohom!
Sóc nou en aquest foro. Us felicito a tots els que han aprovat( també m'incloc jo mateix) les opos. Tanmateix, jo seré un dels aprovats sense plaça perquè m'he quedat a molt poques persones de la nota de tall. Bé, encara no es segur però pel que he vist a l'excel que ens heu passat ja m'estic fent la idea...
Volia fer una pregunta. algú sap si hi ha molta gent que s'ha de presentar a la prova de català??
Salut
perdoneu la meva ignorancia, pero com sabeu que sou al torn de reserva ?? quina es la nota de tall ?? estic molt perduda, ajuda please
gracies
::: --> Editado el dia : 24/01/2008 10:49:53
Hola Carmenlopez
El Torn de reserva es per a minusvàlids. Hi ha una reserva del 5%. Només hi entres si al moment de presentar la documenatció per fer la prova ho has comunicat i certificat convenientment. A mi l'amic funcionari de torn, em va vendre que només em permetria escollir plaça, pero que havia de superar tot el procès igual que tothom fins al final... la meva alegria despresde tant patiment, es que efectivament es així (fins aqui he arribat), pero que no ens afecten els mèrits...
Espero haver-t'ho aclarit.
Opozito, el català el tenim molt poquets, pero si no pasem, les nostres places (incloses les de reserva) pasen al torn general. Sé que som molt pocs en proporció als presentats i aprovats fins ara... a la web de la gene surt un llistat dels aptes i no aptes que et pot donar una ideia aproximada.
capillator, no pateixis, que no es una qüestió d'escrúpols... si has treballat en unaltre administració, els punts et pertoquen i te'ls donarán... es una questió de reciprocitat entre organismes. Sigues optimista!!
Salutacions a tot@s
Mil gracies jusano, aclarit
moltissima sort per l'examen de català.
Gracies... la necessitaré...
capillator
24/01/2008 12:48:00
Jusano:
Moltes gràcies pels ànims! Tan de bó tinguis raó! De tota manera, serem fidels a la dita: no direm blat...
Gràcies Jusano per l'aclariment!
Una altra pregunta. Els que no tinguem plaça passem a una bossa d'interins i jo voldria saber quin és el procediment que segueixen quan et criden. És adir, et truquen per telèfon, t'envien un telegrama con els de l'Estat o com funciona. I també vull saber si et truquen per incorporar-te de seguida o et deixen uns dies. És que jo estic treballant a un altre lloc i he de deixar els 15 dies.
Salut i sort!
Ho sento opozito... no arribo a tant. No tinc idea de com va la bossa d'interinatge ni dels seus protocols...
Sort.
Posant a google els noms de la gent de la llista es pot comprobar com la majoria ja tenen vincles amb l'adminsitració (BOES, DOGCS, BOPS...) el que molt probablement implica mérits.
Comprobeu-ho
Si t´ofereixen un lloc , en el cas del meu departament, et trucarà una noia molt simpàtica i et demanarà el C.V o directament t´oferirà el lloc. Si no l´agafes et seguiran trucant igualment d´altres departaments. NO acceptar una oferta no vol dir quedar descartat.
Adéu :)
Buenas
Hacia tiempo que no escribia, yo he pasado pero pelado no lo llego a entender cuando el examen me habia ido bien, pero bueno, yo tengo fp y del 1500 paso al 600 + o -, pero desgraciadamente estoy fuera.
Porque? direis muchos
Tengo la posibilidad de entrar en la pagina de epoca y puedo poner los apellidos de los listados que me ha pasado rodillera, cual fue mi sorpresa que del 1031 al 1331 me he encontrado con 82 funcionarios de auxiliar, que estos debern tener la tira de puntos, 18
administrativos que estos no tienen puntos pero seguro que antes serian aux. y 37 funcionarios con titulaciones y tecnicos etc.
Bueno visto el panoramo si de trescientosaparece esto no he querido seguir pq cada vez me ponia peor haciendo una media, mas la gente que tiene fp I los que son de otras administraciones etc, con suerte si tienes 24, 5 o más no entras ni en broma.
Bueno supongo que a mucha gente que tenia esperanzas les acabo de matar, pero es como yo me he quedado, ojala me equivocara pero creo que no.
NSERRA no se pero supongo que tu serias antes de
administrativa aux. porque sino no te contaran los puntos que tienes como administrativa, es una categoria superior a auxiliar y eso creo que no cuenta.
Bueno me despido cualquier aclaracion
capillator
24/01/2008 17:50:00
Només em queda dir: xof!
A veure, es veritat que hi ha interins amb punts. Però la gran majoria dels interins de la vella escola (aquells que portaven més de 6 anys (11 punts) ja van ser col.locats a les darreres convocatòries d´auxiliar (generals) i alguna que altra convocatòria específica que es va fer per determinats col.lectius.
Tingueu paciència.
Aproximadament unes 700 persones serien interines de la
generalitat si extrapolem els calculs de es 1031 a 1331 al total de forma proporcional. Si a això sumem la gent procedent d'ajuntaments i la titulació d'FP...
Trobo que quan es convoca s'hauría de fer saber aixó, que si entres de fora tens nomes 100 places reals. Personalment m'habia fet forces il·lusions, perquè estic en una bona plaça pero no tinc punts, i cada vegada em queden menys ánims. De primeres els successius retrasos, y ara això. Realment em sentiré com un idiota quan obri el pdf, i descobreixi que porto mesos esperant un cateig que ja hauría d'haber vist des d'un principi.
No se, jo entenc que l'interinatge tingui beneficis, s'ho mereixen, us ho mereixeu, pero repeteixo, si la idea es que gairebé totes les places siguin per ells, doncs ho podríen dir d'entrada, perquè la gent no perdés el temps.
Capillator, estic amb el teu xof.
Pretor, estic totalment d'acor amb tu, si les possibilitat d'aconseguir-ho sense punts són tan minces, trobo que ho haurien de dir, perque aqui hi ha molta gent, entre els que m'hi incloc, que hem deixat moooooltes coses per fer, com deixar la parella una miqueta abandonada, deixar de jugar amb la meva filla, no fer hores extres a la feina, passar un estiu de "merda" vancances incloses, i un llarg etc, per poder aconseguir una plaça... que resulta que es practicament impossible, per no dir les peles que m'he deixat en classes particulars d'informàtica, els llibres de text, etc...
JA ESTÀ BÉ TU... Ara mateix sento una impotència, que no vegis. Jo no sé vosaltres però jo me'n vaig de cap a les de l'estat. Que no compten els mèrits, pernso com tu, s'ho mereixen, us ho mereixeu, però prefereixo estar en una cursa d'on tots sortim del mateix punt de sortida i amb les mateixes possibilitat.
Algú sap on puc trobar el
temari per aux.
administratiu de l'estat?
JO ESTIC D'ACORD AMB EL FUNCI , siusplau posem-nos trànquils que encara no se sap el que pot passar. MOLTA SORT A TOTS
::: --> Editado el dia : 25/01/2008 9:30:33
jo estic d'acord amb el funci de que s'ha de tindre paciència...però psicològicament això acaba amb qualsevol...em sento totalment identificada amb el pensament de pretor i juditmix. L'esforç es molt gran i deixes una mica de banda moltes coses. Si el que es preten, com diu pretor es que els interins tinguin plaça (que tambè tenen una posició chunga en alguns casos, ja que si la seva plaça està convocada es poden quedar fora...no vegis quins nervis...), que reservin per aquest grup les places que siguin (com per promoció interna), i així la resta seriem més conscients de les possibilitats "reals" que tenim....sino, aixó es una carrera de fons...però de machacada psicologica.
Molta sort a tots, i ànims....jo els tinc per terra
nserra
Vamos a por ella
25/01/2008 9:39:00
Sky, no soy
administrativa soy auxiliar, y mis méritos són escasos ya que solo cuenta hasta la salida del DOGC. En Época no me sale nada como lo has hecho?
Tots aquests neguits i desencisos no són més que productes de l'espera... l'espera... una situació repetida molts cops durant aquest concurs oposició...
Però com que tot s'ha de mirar des del punt de vista positiu, aquí us deixo la meva visió sobre tot això responent la pregunta: quins tipus de candidats estem ara mateix a l'expectativa d'entrar?
Es possible entrar a l'administració sense punts? Sí. Però no és fàcil. Només entraran des de fora aquells que facin unes proves gairebé perfectes, treient notes mitjes extrapolables al 9 o 10. Sota el meu punt de vista, això és just. Els millors es mereixen entrar.
Després trobem la majoria dels que aproven: són més o menys bonets, treuen una nota més que acceptable, podríem dir que entre un 7-8, però no tenen punts. Segons la nostra percepció, és una nota molt bona, és clar, però no són els millors. Mirat fredament, és així. Els queden dues opcions: tornar-ho a provar o desistir.
Finalment, queden els que tenen punts. No cal que treguin una nota massa alta en la fase d'oposició, perquè els punts que tenen de la fase de concurs són de per sí molt valuosos. Però també mereixen entrar, perquè tenen l'experiència d'haver treballat en el lloc pel qual opositen.
Mirat fredament, passa com a l'empresa privada: si ets molt i molt bó, com al primer grup, t'agafen; si tens experiència en la feian a la qual optes, t'agafen; i si ets bonet, però no tens experiència, et duien: segueix provant-ho.
Els que ens trobem en el grup dels "bonets però no els millors" som els que ens podem portar les decepcions més grosses: mesos de sacrifici per quedar-te a les portes. Venen ganes de deixar-ho tot.
Però sota el meu punt de vista no tinc la sensació d'haver llençat el meu temps o esforços. Tot depèn de si estem o no convençuts de que volem treballar a l'administració. Jo ho vull. Sé que si he pogut arribar fins aquí podré donar una passa més enllà el proper cop. A més, si ho hem aprovat tot fins ara tenim l'oportunitat d'entrar en una bossa d'interinatge que ens pot proporcionar l'experiència/punts tant preciats en la fase de concurs.
Jo no penso desisitir. Repeteixo: si he arribat fins aquí, sé que el proper cop arribaré una mica més enllà. I, si tinc sort, entre les dues convocatòries m'ofereixen una plaça d'interí, l'agafaré i començaré a sumar els punts que necessito per arribar més amunt.
És la situació més justa? Potser no, però és la que és i hem d'aprendre a jugar segons les regles marcades.
Disculpeu pel totxo.
PUFFFFFFFF! Ara si que em veig fora del tot!
nserra
Vamos a por ella
25/01/2008 10:17:00
Capillator, estoy totalmente de acuerdo contigo
Doncs a mi em sembla una verdadera estafa que només entrin els que tenen 9 o 10. Perquè no estem parlant d'una sola prova, estem parlant de 4 proves, d'entre les quals n'hi ha algunes que depenen més de la sort que de l'inteligencia o l'esforç. Treure un 10 a una prova es possible, treure un 10 a 4, es basicament un miracle.
Un interí té experiencia, d'acord, pero ningú ha evaluat la seva experiencia, no hi ha una acreditació de que aquesta persona vagi a ser un recurs humà valuós per l'administració, i si be es cert que al començament serà mes útil en la
generalitat que la majoria de nous ¿Quan durarà aquest fet? Ho dic perquè si el procés d'adaptació son 3 o 4 mesos, llavors trobo aberrant que el límit de punts estigui en 11, que equival a gairebé 6 anys.
D'altra banda, l'inseguretat jurídica es també pels interins, amb el vigent sistema. La prova d'aquest any ha estat molt fàcil, pero tinc entés que altres anys l'ultim que aporvaba ho feia amb un 5, amb el que els punts, els interins només tenien la facultat d'escollir una millor plaça.
Desde el meu punt de vista, el millor que podria fer la generalitat son 3 torns, l'intern, el semiextern (per interins) i el lliure, per la resta, i després aplicar la norma de que les places sobrants es sumen proporcionalment entre els demés grups, però sempre intentant mantenir un mateix nivell de dificultat d'examen, any rere any. Així tothom sabría a que es juga.
Per acabar, no estaría malament que els canvis que s'introduissin que no fossin legislatius (com valorar títols que no es valoraven) s'indiquessin amb una antelació suficient, i es deroguessin també amb una antelació suficient.
Així si un es posa a estudiar anglés, per la proba d'idioma del nivell de gestió, sabria, per exemple, que aquesta prova li durarà a les próxoimes convocatories, que no esta tirant el temps, com ha passat ara.
Ningú es fa el càrrec del que pateix l'opositor i es curiós perquè ¿qui millor que els funcionaris per posar-se al seu lloc?
...amb aquest sistema de tants punts per experiència, amb les desigualtats que comporta, tampoc trobo just que no es valori la gent de torn lliure que porta molts anys treballant en empreses privades i que fa tasques semblants....això jo crec que tambè es important, des del punt de vista de l'experiència ... i no es valora per a res...
Jo només tinc ganes que realment surtin els mèrits de la gent i, sortir de dubtes. Jo tb crec que no hi ha dret tot el que ens està passant quan per nota tenim dret a la plaça i, en canvi se'ns la treuràn de les mans una persona que potser ha aprovat totes les proves justíssim.
A part, potser que un interí obtingui una plaça diferent a la que actualment està treballant i, tb necessitarà un periode d'adaptació pq suposo que cada departament deu funcionar d'una manera diferent.
Calma, calma nens/es!!!
No pot ser que una opinió/reflexió ens deprimeixi i baixi la borsa a cada comentari. Aquestes esperes ens estan matxacant!. Sincerament, i després de llegir-me tots el comentaris de la gent, puc arribar a la conclusió de que la nota de tall definitiva podria estar al voltant dels 24 punts o fins i tot menys. Sí , ja sé que en aquest interval hi ha molta gent afectada però crec que els 400 +/- primers tenen possibilitats tot i no tenir mèrits. Tampoc cal oblidar que la tercera prova pot fer ballar alguna que altra plaça.
Sí, estic d´acord. Sobre els primers 300-400 poden aconseguir plaça sense punts. Sempre que no hi hagi sorpreses.
ai ojala tingueu rao! i pugui tenir plaça.
Hola a tots/es.
He realitzat aquest procés però no he pogut superar la prova d´ofimàtica ( no sé perquè), en fi....
Sóc funcionari
Subaltern de la "quinta" del procés del 2004, com PERCES i molta gent d´aquell procés.
Dir-vos que en la nostra oposició hi havia mooolta gent erem 7000 persones, però l´examen en sí no era gens difícil, era qüestió com totes d´estudiar i tenir sort que no haguéssin molt interis... Jo vaig entrar sense cap mèrit i era la primera oposició que feia, i com jo moltíssima gent que conec..
Jo ara miraré de fer les d´Administratiu depèn de les places que hi hagin, com a mínim més de 300, si no..
Jo animo a la gent a fer les de Subaltern d´aquest 2008, un cop dintre saps que pots accedir a altres ofertes a través d´un portal de la
Generalitat, el famós EPOCA, i saps que després de 2 anys pots fer promocions internes i si passes perfecte que no tens la teva plaça i acumulant triennis i triennis.
En fi, veig difícil la gent amb nota inferior a 21 punts, però potser hi han molts interins que no han passat la prova d´ofimàtica, us recomano paciència i mai deixar la tovallola, perquè sempre hi han ofertes.... ara han de fer la Ciutat de la Justícia a L´Hospitalet, això vol dir la hòstia de places.
Ânims i sort a tots/es!!!!!!
gràcies pels ànims :))
Una pregunta, quizás un poco tonta, pero tengo dudas. Si una persona X aprueba, con plaza, y no tiene méritos pero aún así tiene más puntos que una persona Y pero que tiene méritos (años de interinidad) y también ha aprobado y con plaza. La persona X le puede quitar el puesto escogido a la persona Y, si ésta última lleva 4 años o más en su puesto, como interina?. O sea si X escoge el puesto de Y, y a su vez Y escoge su mismo puesto, quien se queda con el puesto, el interino, o el que no es interino, pero tiene más puntos ????
Es que tengo dudas, me imagino que el que más nota tiene más privilegios tiene y punto. Es así, o no ????. No sé porqué me preocupo de todo esto cuando lo importante es aprobar y tener plaza y luego ya viene lo demás, pero es por curiosear. Gracias anticipadas a tod@s y mucha suerte
escull plaça la persona amb més punts totals. Va per orde de puntuació. MOLTA SORT , espero que dilluns sortim de dubtes. JA QUEDA MENYS. A mi m'és igual a on em toqui jo el que vull és tenir plaça encara que me'n hagi d'anar dos anys lluny de casa meva.
Vine a treballar amb mi, Anna07!! jejeje
L'interí no te drets sobre la plaça que ocua (en teoria). Un cop sumats tots els punts, s'escull per ordre de puntuació entre totes les places ofertades.
No hi ha discriminació entre interins i no interins (un cop ja s'han sumat els mérits esclar).
NO GRÀCIES
I si haguessis de triar entre no tindre plaça i menjar-te els mocs o tindre plaça fixa i treballar amb mi...què triaries? Anna07?
Doncs, encara no sóc tan
infantil i triaria treballar amb tu. jejejje però com a última opció (que consti)
jajaja, me n'alegro que elegeixis l'infern a l'atur! Molt llesta.
Bon cap de setmana per a tots! A menjar-vos les ungles!
::: --> Editado el dia : 25/01/2008 14:40:26
De consol, si és que val
Hola a tots i totes, per casualitat he trobat aquest foro i, com que m'agradat m'acabo de registrar. Només us vull dir que no us poseu tant nerviosos que no serveix de res, el que sigui serà. Si tenim en compte les altres opos d'auxiliar, dalt o baix hi haurien d'haver unes 300 persones amb mèrits, per tant 700 en números rodons entraran sense.
També us voldria demanar una mica de respecte pels interins, jo ho sóc, sé el que és aprovar unes opos i quedar-te a 0.5 punts de tenir plaça, és una putada, però els que tenim punts no en tenim la culpa. Per cert, tenir punts no et serveix de res si no aproves els examens. Molta sort a tots i totes
::: --> Editado el dia : 25/01/2008 14:58:39
Crec que en cap moment hi ha hagut falta de respecte pel que fa als interins. Si per la meva part, he dit alguna cosa que pugui resultar ofensiva, hem disculpo. Tot el menyspreu que pugui sentir, per descomptat no es cap a persones concretes, que molt probablement si mereixen no ser tractades igual que els de fora. Sino cap a un sistema que, desde el meu punt de vista, està sent massa opac. No sabem en cap moment contra qui juguem, ni tan sols a que juguem.
Proves de competencia de les que mai sabrem quines eren les respostes adequades, una prova de documents i informatica sobre la qual no en sabiem res de segur, donat que a la convocatoria ni tant sols parlava de si el document que hauriem de confeccionar seria adminsitratiu, ni si tindriem el diccionari del word per escriure'l, ni que s'en valoraria del document (¡es podrien haber posat uns examens d'exemple pequè ens fessim una idea!), i després un munt de persones aprobades, sobre les quals no en tenim ni ideia dels seus punts extres. Retards... més retards... , modificacions d'errors, persones que teoricament habien suspés, al final resulta que hi habia hagut un error, més retards...
Potser al final tenim un final feliç, o potser no, només queda esperar.
Hola deloa, benvingut al foro ¡¡¡
si us plau, que ningú es prengui malament els comentaris...de veritat que son els nervis, ...i encara queda els "suspens" de la setmana que ve...uuuuffffffff....de totes maneres, mentres tant...BON CAP DE SETMANA per a tots els "sufridor@s" ¡¡¡¡¡¡
nserra per poder mirar si la gent es funcionaria tens que anar a la pagina del funcionaris de la
generalitat i tens que anar a l'apartat de la dreta qui es qui i et dona la opcio de ficar el nom i cognom i aqui et diu si en interi.
Deloa si tu no tens la culpa però si es difìcil entrar amb punts imaginat si no tens i desprès veus coses que no son masa lògiques com les notes d'informatica, que encara estic flipan per la nota que he tret i gent que conec que l'havia anat fatal i desprès tenen un 7, fa una mica de podor, pero bueno ens hem de resignar..
Vinga a10
Cual es la página de ls funcionarios de la
Generalitat que comentas ????
es la pagina de epoca pero tienes que se interino o funcionario de carrera para poder entrar que tienes un claves para entrar.
Y lo soy, pero la página de Época, no te da todos los datos, y la gente que ha trabajado en la
Generalitat y ahora ya no está no sale en Época. El portal Época no da todos los datos, ni te dice cada persona cuánto tiempo lleva en la Gene. Lo mejor es esperar a la semana que viene
És veritat, lo millor és esperar. I encara així només tindrem una idea de com quedem, perquè hi haurà gent que reclamarà. Però esperem que no siguin gaires... En fi, molta sort a tots/es!
peor me lo pones si solo te da los que han trabajado ahora imaginate los que a lo mejor no salen pq ya no trabajan.
piensa que los que salen estan en estos momentos no pone el tiempo que llevan pero solo que lleven un par de años, sumaran 3, 6 puntos.
ojala sea como decis, yo firmo ahora mismo, pero no me quiero hacer demasiadas ilusiones, es lo que hay si despues es al reves mejor.
venga a10
Deu ni do!!! l'enrenou que s'ha creat amb la llista. Si us plau, procureu que aquestes notícies no us facin patir més que prou xunga és l'espera. No hi ha RES DE RES OFICIAL, si torneu enrera i llegiu els missatges, hi ha moments que es parla com si realment les dades d'aquesta llista fossin definitives, hi ha gent que fins i tot "s'ha autoeliminat".
Hi ha molta tensió, és normal, però no oblideu que són unes molt mínimes dades d'una llista no oficial. Us asseguro que jo sabia que això passaria, tal i com vaig dir en el meu missatge. La meva experiència en participació en
oposicions diverses, fa que només, i dic NOMÉS, tingui en compte les dades oficials que són les que ens faran passar o no.
La resta són coses que amb tota la bona fe la gent calcula i fa cabòries però que no tenen cap validesa, si hagués cregut tot el que he arribat a sentir dels interins, de que si estan donades les places o no etc. no hagués invertit tants esforços i tant sacrifici en aprovar unes opos, simplement m'he deixat la pell i l'ànima en fer-ho convençuda de que ho volia fer i convençuda de que ho aconseguiria.
Una forta abraçada, disfruteu del cap de setmana.
Ususu, jejeje, quina gràcia amb lo dels sufridors, semblem de l'1, 2, 3.
Per cert, no m'havia parat a pensar en lo de la nota de l'examen d'informatica, si que es extrany, a mi que la veritat no vaig sortir molt convençuda d'aprobar, he tret un 7,5, ejem ejem, si que fa una mica de pudor, es com si haguessin aprovat a una amplia majoria per poder portar al maxim de persones al final i així fer el repartiment de mèrits, ostres es que sel's ha vist molt el plumero, jo soc de l'opinió que si la
Generalitat es que vol es recolocar el personal interí, està en tot el seu dret, però SIUSPLAU, que no faci perdre el temps a la resta.
Es una humil opinió, i que constí que no tinc res en contra dels interins, faltaria mes, estic desitjant veure que passarà i si puc entrar a la bolsa i em criden, encantada de sumar punts, el que passa es que cadascú ens ho mirem desde la nostra perspectiva, és tot.
Ànims, que ja queda poquet.
Ciao.
bueno judithmix la unica cosa que he llegit que te lògica, a mi que en va sortir de conya l'examen d'infomàtica i no arribo al 5, 5 i a tu que no et va anar masa bé i tens un 7,5 i cap punt que raro que no tens merits i yo tinc merits de fp I i ens quedarem fora tots dos, no es gaire normal, que es per fer de la gent que no es interina la llista més gran i que sembli que han aprovat gent de fora.
Yo he flipat havia vist molta gent que els hi havia anat malament el examen d'informàtica en aquest foro i desprès casi tots aprovats amb 7 i més, però sense cap mèrit com potser.
no es per desanimar, pero a les de
subaltern va passar el mateix, yo volia presentar-me a les d'administratiu, pero veig que fa cagar no penso pagar un duro més.
::: --> Editado el dia : 25/01/2008 17:52:03
::: -- Editado el dia : 25/01/2008 17:51:00
si juditmix...je je je...y ya veureu com la setmana que ve....
"1 2 3 ....a esperar otra vez"
aaaajjjjjjjjj
...per cert angelines, de veritat...ets un sol...gràcies pels ànims
Yo, solo se que no se nada.... en fi, sky, no entenc res,...
Ah, una altra cosa, jo em penso que no tinc merits, no n'estic segura, perquè resulta que jo tinc FPI de Hosteleria i Turisme però de la rama de serveis, i ells demanen de la rama de gobernanta de pisos, però es que resulta que al meu institut aquesta rama no n'han sentit a parlar en auxiliar, si en segón grau, en fin, no se que pasarà, si no m'accepten el títol igual recorro, però casi que ho tinc perdut.
Ei Angelines, jo... sóc culpable, si, soc de les que com tu saviament dius, m'he exclós abans d'hora,... però es que saps que pasa? Que jo tinc molt pronto, i com ja m'ho temo poso ràpid el crit al cel, de veritat que t'envejo, ojala tingués la teva calma, de veritat tia, es que cada vegada que intervens al foro, ens deixes una mena de calma... trànquila, que s'agraeix la veritat, no creieu?
Bueno, hasta otro rato.
::: --> Editado el dia : 26/01/2008 9:40:24
Si, es cert que el sistema no és el millor ni de llarg, i a sobre cada vegada que volen fer coses noves la cagen, però de totes formes no crec que ajudin especialment als interins -clar que sempre n'hi ha algun que té padrins-
Les anteriors proves d'auxiliar eren pitjor, de veritat, havies de fer un pràctic que no tenia res a veure amb la feina, si més no, ara la prova d'informàtica, tot i que millorable i que haguessín pogut donar més informació, està més relacionada amb les feines que es fan a l'administració diariament. Bon cap de setmana a tots/es.
Per cert, això de la pàgina per mirar els mèrits de la gent i tot això, és impossible. Pots saber si una persona està actualment treballant a la Gene, però no pots saber des de quan, d'altra banda, els auxiliars de l'administració local també tenen punts i no surten enlloc.
Bon dia a tothom!
Déu n'hi do com estan els ànims... Jo voldria calmar a la gent que no creu que tingui plaça perque les notes que han publicat al gencat.cat no són oficials. Simplement és una "nota informativa". Per tant, no crec que cambii massa però podria ser que a algú li variés la nota (amunt o avall no ho sé). Sortirem de dubtes la setmana que ve que és quan publicaran els resultats definitius i oficials de la 2ª prova, tal i com diu la web del gencat.cat.
Salut i sort!
Jo no penso que les notes varïn. La raó per la qual l'adminsitració especifica que es una nota informativa, suposo que es per unificar el termini de recurs amb la valoració provisional de mérits.
Ara bé, vist lo vist, tot es possible.
No és una mica estrany que el percentatge més alt de suspensos de la prova d'ofimàtica estigui en els torns primer i últim, es que segons el congnom son més ineptes?
pot ser si que no era el mateix tipus de dificultat, els del torn del certificat és on hi ha més aprovats.
Ho llanço..........
Creieu que es publicarà demà? Jo aposto que no, que ens faran esperar.
Bueno, es una previsió, no té ni perquè sortir la setmana que ve...
Gràcies juditmix, i a la resta de companys/es.
És que quan ho has passat tant malament pel tema de les opos i ho has vist passar tant malament al teu voltant (malalties incloses), la cosa es relativitza bastant, i penses que no hi ha cap feina al món que es mereixi caure malalt.
És per això que jo intento enfocar-ho de tal manera que em faci patir el menys possible, tot i que evidentment, ho passo malament, passo nervis i malestar. No és gens fàcil aguantar la presió d'unes opos. No és només una prova de coneixements, és tota una prova de resistència psicològica, si a més, s'allarga en el temps, doncs és superxungo.
Ànims que ja queda poc.
Una forta abraçada i petons.
´La veritat és que tot el procés és com una tortura xina, segur que hi ha gent que presenta reclamacions perquè no s'ha respectat el principi d'igual dificultat de la última prova.
I quan comptin els mèrits, segur també que hi haurà reclamacions i és que tothom se juga molt que és una plaça.
A esperar noves noticies!
Hola a tothom, de tant en tant escric algo en aquest foro tot i que us segueixo cada dia.
Estic al.lucinant amb tot el què s'ha format amb això del mèrits, jo no tinc cap punt i també estic molt nerviosa perquè arribi ja la setmana que ve. A veure si és veritat i aquesta vegada respecten la previsió que ells mateixos han posat a la web.
Bueno, a lo que voy: M'he estat mirant la convocatòria i hi ha una cosa que no entenc, a veure si algú m'ho pot explicar, potser és una tonteria preguntar això però com que no ho entenc doncs...
"""""b) Títol de tècnic en gestió
administrativa o qualsevol dels declarats equivalents a aquest, segons consta a l'annex 4: 3,8 punts.
Aquest títol o qualsevol dels declarats equivalents no es valorarà com a mèrit en fase de concurs en el cas que sigui l'única titulació acadèmica que habiliti per a l'accés a cossos o escales corresponents al grup D de què disposi l'aspirant. Conseqüentment, en aquest supòsit no caldrà que s'al·legui per part de l'aspirant."""""
No entenc això que diu que no es valorarà en cas que sigui l'única titulació... Si us plau si algú sap què vol dir li agrairia que m'ho expliqués. A aquestes alçades suposo que m'estic "agarrando a un clavo ardiendo".
Moltes gràcies i molts ànims per tothom.
Si només tens aquest títol no es tindrà en compte com a mèrit.
Si tens, per exemple, BUP, Diplomatura, etc i presentes el títol de FP, llavors sí es tindrà en compte com a mèrit.
Tambè serà admés el títol de FP-II, que es superior al FP-I.
Sort, i esperem que demà sortim de dubtes.
Segur judithmix q es valorarà el FPII? A mi Funció Pública em va dir q només es valora FPI. Així q qui hagi entrat a la convocatòria amb FPI, no li comptaran mèrits.
La cosa és que si tens dos títols. FP1(dels que figuren a l'annex de la convocatòria) i un d'FP2 i tu has presentat a l'hora de fer la sol·licitud de participació a les opos el d'FP1 (dels que compten), ara no te'l comptaran tot i que tinguis a més a més el d'FP2.
És a dir, els títols només comptaran (els de l'annex) en cas que no s'hagin presentat com a requisit per participar a l'oposició. Si tenim un títol dels que puntua, però l'hem presentat a l'hora de fer la sol·licitud com a requisit per participar NO ens el comptaran.
Jo ho interpreto així, no creieu?
Si, jo ho tinc entes així. alhora d'omplir la sol·licitud per participar en la convocatòria, s'havia de posar el títol més baix per poder presentar la resta com a mèrit. La qual cosa no deixa de ser una xorrada com una altra, perquè la titulació la tens o no la tens, és un mèrit o no ho és... en fí és l'Administració.
Yo no lo veo así. Creo que si cuando tú presentaste la instancia y sólo pusiste tu FP I, o similares que especifica la convocatoria, no hay ningún problema, si en el momento de adjuntar los méritos especificaste algún título más, mínimo necesario para presentarse a estas opos. A parte, lo que nos contarán ahora es provisional en méritos, siempre puedes rectificar o añadir algo, otra cosa muy distinta es que el tribunal se decida a darte la razón o no sobre tu posible cómputo de méritos
Ostres jo no recordo que vaig posar en la sol.licitud, com ho puc veure?
Ah, volia dir que no es que compti el d'FP-II, sinó que com demenen alguna titulació mes per a poder puntuar com a mèrit la d'FP-I, la de FP tambè seria una titulació mes com pot ser el BUP o alguna licenciatura.
nserra
Vamos a por ella
28/01/2008 10:17:00
Ojo con la titulación que pusisteis en la solicitud, si teneis FPI y graduado y en la solicitud pusisteis graduado y presentais como mérito el FPI si es correcto, si por el contrario pusisteis FPI y quereis presentarlo como mérito no vale, para enmendar este error tendriais que haber presentado alegaciones. El Bup no vale como mérito, ni las carreras ...
Hola a tothom! És el primer cop que entro en aquest foro.
Espero que molt aviat sapiguem els resultats definitius, ja s'allarga massa aquesta espera...
Respecte als mèrits, cal llegir bé la convocatòria perquè ho explica molt bé.
Si vols que et valorin els mèrits, com la FPI de gestió
administrativa NO l'has de posar com a títol d'àcces al concurs oposició perquè sinó, NO et contarà com a mèrits, et contarà com a títol d'accés a la oposició.
Estic completament d'acord amb nserra. A la sol·licitud s'havia de posar graduat escolar i prou!!!
judithmix, has de tenir una còpia de la sol·licitud, allí ho veuràs, si no la tens és impossible saber-ho.
Ostres, tinc una còpia de la sol.licitud, però només hi consten les dades personals, i el núm. de sol.licitud, però no la titulació que vaig acreditar per fer-la, com ho podria saber?
La vas fer telemàtica? Potser puguis entrar a la mateixa pàgina del CAT365 i buscar-ho, o mirar si ho posa a la instància que et vas guardar.
nserra
Vamos a por ella
28/01/2008 13:54:00
Segueix aquest passos i arribaras a la teva sol·licitud tal i com la vas omplir.
http://www.cat365.net/Inici/Ciutadans/?I=1
Accés al treball
Consulta d l'estat de la sol·licitud
DNI i data naixement
Jo em vaig equivocar i no vaig possar EGB espero que tu no hagis fet lo mateix
Em sembla que avui a l'hora que és ja no sortiràn ni les notes ni els mèrits. Haviam si dma hi ha més sort.
Gracies Nserra,
Pues jo vaig ser tan inútil, que no hi vaig posar ni l'FP-I, ni l?EGB, jejeje, hi vaig posar l'FP-II, però ara no se si això es bo o dolent,.... Bueno, la suerte està hechada...
Però a pesar del que posa en la convocatoria, jo tambè penso que això és una xorrada de lo mes gran, avore, els titols, els tenos o no els tens, i ja està.
capillator
28/01/2008 15:15:00
Jo entenc que aquells que tinguin NOMÉS el títol de FP1 no els comptarà com a mèrit.
Si A MÉS del FP1 tens el graduat, o un FP2, o BUP, o diplomatura o llicenciatura, llavors SÍ que comptaran els mèrits de l'FP1, independentment del títol que vas presentar a la solicitud.
Jo vaig posar FPII. Pero jo el que entenc es que demanen el Graduat, encara que posis FPI o II a la sol.licitud hauria de comptar com a merit. Tot i aixo, sabeu si es podra fer alguna cosa si ho hem fet malament?
Hola noe72,
Cito el que diu la convocatòria respecte als merits de FP1.
" b) Títol de tècnic en gestió
administrativa o qualsevol dels declarats equivalents a aquest, segons consta a l'annex 4: 3,8 punts.
Aquest títol o qualsevol dels declarats equivalents no es valorarà com a mèrit en fase de concurs en el cas que sigui l'única titulació acadèmica que habiliti per a l'accés a cossos o escales corresponents al grup D de què disposi l'aspirant. Conseqüentment, en aquest supòsit no caldrà que s'al·legui per part de l'aspirant."
Crec que queda resposta la teva pregunta.
Sort!
Per tal de PARTICIPAR en una oposició, pots presentar la titulació que vulguis (Graduat escolar, FP, llicenciatura, etc). L'únic requisit en el nostre cas és que sigui com a mínim Graduat Escolar o equivalent (és a dir, un Certificat d'Escolaritat no te l'agafen perquè és menys que el Graduat Escolar). Això d'una banda.
De l'altra banda, per tenir MÈRITS havies de presentar alguna de les titulacions d'FP I que constaven a la convocatòria, però això a més a més de la titulació que havies presentat per participar en el procés.
Per tant, si per participar ja havies presentat aquesta titulació d'FP I, ja no t'ho poden comptar com a mèrit.
No sé si m'he explicat.
Per cert, esperem que surtin demà les notes. Quina angoixa!
Llavors si s'ha posat malament, no es podra fer res? Perdrem els merits?
@ Noe72
Si vas presentar algun mèrit, podràs al·legar quan surti publicat el període d'esmenes de 10 dies, després de la llista de mèrits. Si no vas presentar cap mèrit, em temo que no pots fer res.
si, vaig presentar el titol d'FPI. El d'FPII no me'l van agafar perque no es podia presentar com a merit.
Doncs així no pateixis que segur que t'ho valoraran bé!
Siroa,
Jo per participar, com tu dius, no vaig presentar cap títol, ja que vaig fer la sol.licitud telemàtica, els titols els vaig presentar quan va començar el periòde de presentació de mèrits. Crec que si no ho hagues fet bé, no m'haurien acceptat la sol.licitud, no? Ah, per cert, a mi el funcionari que em va recollir els títuls per a la presentació de mèrits em va agafar tot lo que li portava, inclòs el FP-II, suposo que no s'havia informat bé, i que arribat el seu moment ho eliminaràn, no? Bueno, de totes maneres no cal que hi donem mes tombs, no? Demà o demà passat sortirem de dubtes, pq sinó canvien la última setmana de gener només té 3 dies...
Ciao.
Heu de diferenciar
1. Requisit d'accés
2. Mèrits
Imaginem que un té els títols d'EGB, FP1 (dels de l'annex) i FP2 (el que sigui)
Si quan al fer la sol·licitud en l'apartat: Títol acadèmic oficial al·legat per participar-hi posem EGB o FP2, doncs guays, ens comptaran l'FP1 com a mèrits.
Si en aquest apartat que us dic, vau posar l'FP1 (dels de l'annex) malauradament heu perdut 3,8 punts.
Petons
Angelines, espero que tinguis rao, vaig posar FPII. Tant de bo sigui aixi i m'acceptin l'FPI...
Tinc curiositat,
Avore si algú em pot aclarir això, quin recoi de diferència hi ha en que a la sol.licitud posesis titulació EGB o FPI o FPII, que més dona? Es que no ho entenc, el requisit mínim per accedir a aquestes opos no el el Graduat Escolar? Pues tot lo altre haurien de ser mèrits, no? S'haguessin fet constar a la sol.licitud o no? Com es que ho compliquen tant?
Només es per allargar la conversa, eh? es que el foro està molt parat, i esta tarde no hi ha molta feina... jeje així la espera es fa més amena...
Ciao.
juditmix
No et sabria dir perquè, no tinc ni idea però segons la meva interpretació de la convocatòria la cosa està montada així. Estic d'acord amb tu de que no és massa llògic però en fi...
::: --> Editado el dia : 28/01/2008 19:26:01
Ei, acabo de flipar, he visitat el meu myspace, el vaig crear fa molt de temps, i la veritat el tinc una mica abandonat, el cas es que he vist que hi ha una petició de sol.licitud d'entrada d'algú que te un nik molt particular, "Administració" i lo mes curiós es que no puc veure el seu perfil, es possible que l'Administració estigui interessada en veure els blogs o spaces dels aspirants, o simplement és algú que s'ha posat aquest nik, i no deixa veure res del seu perfil? La veritat es que sóc bastant ingenua... però no se m'ha sobtat...
No creo que la Administración tenga interés alguno en entrar en los blogs de los aspirantes, supongo que será alguien particular que se ha puesto ese nombre. Ya sólo nos falta que nos puntuen los blogs de cada uno como mérito. Si tenemos un blog que pone FP1 te dan 3,8 puntos, si pone FP2 no te dan nada, y asi. No me hagas mucho caso, ya deliro, pero es que la espera del cómputo de méritos es estresante a más no poder. Bueno, a ver si mañana !!!!!!
Suerte y saludos
::: --> Editado el dia : 28/01/2008 19:35:42
Vicen22,
Me acabo de mear de risa con tu comentario, jejeje, la verdad es que reirse un poco viene bien...
ghs
28/01/2008 19:43:00
muy bueno..
Gracias, la verdad, es que estamos todos nerviosos y un poco de humor chorra no viene mal. Pero es que se pasan, y nos hacen esperar mucho, y al final nos estresamos !!!!
No es justo, hemos sufrido mucho y deberíamos aprobar todos por el sufrimiento que nos ha comportado. No será así, pero, en fin ...... Suerte y un abrazo Ahhhh, y me alegra haberte hecho reir, aunque sólo sea un poquitín !!!!!!
capillator
28/01/2008 20:45:00
::: --> Editado el dia : 28/01/2008 21:21:20
::: -- Editado el dia : 28/01/2008 20:49:15
A veure, noi@s. Jo ho veig molt clar. No pot ser que no et comptin uns mèrits que tens per haver-los presentat a la solicitud. El problema és si NOMÉS teniu els títol d'FP-I. Llegiu el fragment de la convocatòria:
---------------------
Títol de tècnic en gestió
administrativa (...) Aquest títol no es valorarà com a mèrit --en la fase de concurs-- en el cas que sigui l'única titulació acadèmica de què disposi l'aspirant. Conseqüentment, en aquest supòsit no caldrà que s'al·legui per part de l'aspirant.
---------------------
Possibilitats:
1. He presentat el títol d'FP-I a la solicitud, perquè és l'ÚNIC títol que tinc (no tinc graduat, ni batxillerat, ni res superior) = NO CAL QUE EL PRESENTI A LA FASE DE CONCURS (acreditació de mèrits) perquè ja el vaig presentar a la solicitud.
2. He presentat un títol diferent al d'FP-I a la solicitud (FP2, batxillerat, diplomatura, llicenciatura, graduat escolar...), però també tinc l'FP-I = HE DE PRESENTAR-LO A LA FASE DE CONCURS PERQUÈ NO L'HAVIA PRESENTAT ABANS.
EN TOT CAS: SI TENIU EL TÍTOL D'FP-I, TENIU ELS 3,8 PUNTS.
Així ho veig jo, i crec que la convocatòria ho explica així, tot i que el llenguatge
administratiu hauria de ser menys fosc.
ghs
29/01/2008 10:44:00
Encara no ha sortit res...això ja és massa...estic que no aguanto més!!!
GHS jo estic igual! Tinc super gastada la tecla F5 de tan actualitzar la pàgina gencat. No sé pq po tinc el presentiment que aquesta stmana tp sortirem de dubtes. Ojala m'equivoqui.
ghs
29/01/2008 11:07:00
Jo espero que les treguin aquesta setmana, encara que estic amb tu de que segurament no ho faràn. A continuar amb l'F5.. Petonets
Companys/es,
Acabo de trucar a Funció Pública.
Us dic el que la noia que m'ha atès m'ha dit:
A dia d'avui, es manté la previsió de que sortirà l'última setmana de gener. L'únic que et puc assegurar és que avui NO sortirà res nou.
Pel nostre propi benestar i el del pobre i sofert teclat, concretament la tecla F5 almenys ja sabem que avui no surt res.
Per cert, la frase: "A dia d'avui" m'ha fet una mica de por no creieu? ...
Petons
ghs
29/01/2008 11:35:00
Jo crec que em comptes de 'darrera setmana de gener', serà 'l'últim dia de gener'... almenys l'F5 descansarà una mica, però per si de cas, aniré de tant en tant, donant un cop d'ull...mai se sap...
Per cert Angelines, és veritat, la frase aquesta dona una mica de por.
Gràcies Angelines per l'informació. Per avui deixaré en pau F5 po dma sant torne-m'hi. La frase si que fa una mica de por , ja veig que no tindràn temps de valorar els mèrits i ho retrassaràn.
Jo voto perquè dijous veurem:
segona setmana de feberer 08
(previsió)
ghs
29/01/2008 11:45:00
Espero que no, perquè això ja seria massa fort...
Divendres a partir de les 12:00
Vist el que s'ha vist, tampoc no seria d'extranayr gaire, desgraciadament...
Santa paciència!
el funci com saps que les notes sortiràn el divendres a partir de les 12:00 hores? és pura intuició o has sentit algun rumor. gràcies per
endavant. Tota informació és d'agrair en aquests moments angoixants.
ghs
29/01/2008 12:07:00
si fos divendres ho podria soportar, més no, si us plau...
nserra
Vamos a por ella
29/01/2008 12:32:00
Us heu dona´t compte que normalment surten les coses el dijous??
ghs
29/01/2008 12:35:00
si, la majoria de vegades ha sigut així
M´ho ha dit un company d´un altre departament...
Intentaré verificar per una altra font...
A la segona font li han dit finals de setmana...
després de tants canvis, jo ja em conformo con que surtin aquesta setmana...encara que ens facin esperar fins divendres a les 15.00 h......( es un dir....espero que nooooo) El que els meus nervis no podran soportar es que es retrasi tot no se quantes setmanes mes.....no guanyaré per "tila".......
Espero que no decaigui el foro, perque així al menys la espera es porta moooolt millor :))
-ja han sortit!!!!!!!!!!!1
A que us ha fet un salt el cor,.......... doncs es broma.... jeje, no em mateu eh..
Ja he anat ràpid a rectificar per si a cas
jeje
han estat pocs segons però suficients per provocar taquicàrdia...
M'ADHEREIXO a Angelines! El cor encara em va a 100. Jutdith siusplau no tornis a fer aquests ensurts. jejejejejje.
juditmix.... ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
casi em dona un infart, t'ho asseguro......¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Una pregunta innocent:
¿Si algú mor pel camí, posem d'un ensurt, la seva plaça l'adquireix el següent de la llista no?
No es por nomenar a qui ja no es persona físca.... 8-) :P:P:P
Judit, por favor, te pido por favor que nunca más vuelvas a gastar esa broma, jolines, que ya tengo una edad y el corazón aún me pincha y eso que ha pasao un rato, ya. Eso no se hace, m'has engañao, bien engañao, JOOOOOOOOOOOOOO !!!!!!!
Judithmix!!
He hagut de pendrem un vaium de l'ensurt, de debó!!
NO ho facis mes....
jajajaja, al menys ens ha fet descarregar una mica d'adrenalina.
Quin avorriment de gent, Déu meu!!!! pffff Ja sortiran quan hagin de sortir! Si la meitat no tindreu ni plaça! No sé per a què espereu
JEJEJE, ha sigut divertit, va, no em digueu que cap de vosaltres no n'havia tingut la temptació...
Muy bueno Pretor, y si de paso me cargo a alguien por el camino, pues mejor que mejor, no?... por lo menos que sea alguien con muy buena nota y muchos meritos, ya de paso... en fin que me doy cuenta que solo digo que chorradas, lo que hace el aburrimiento...
ghs
29/01/2008 16:27:00
Ha sigut molt bó, judithmix...encara ens queda una mica de sentit de l'humor...jejeje
::: --> Editado el dia : 29/01/2008 19:45:53
Ja se que va sortir un cop, però ese que és tan bo...
Un ingeniero, un contable, un químico, un informático y un funcionario se vanaglorian por tener cada uno un perro maravilloso.
El ingeniero llama a su can: - ¡Raíz Cuadrada, enséñanos tu talento! La perra avanza hasta una pizarra y dibuja rápidamente un cuadrado, un círculo y un triángulo.
El contable dice a su perro: - ¡Balance, enséñanos lo que puedes hacer!El perro va hasta la
cocina, y vuelve con una docena de galletas, y las apila en 3 montones iguales de 4 galletas.
El químico dice que su perro puede hacerlo mejor: - ¡Termómetro, haz tu número! El perro abre la nevera, coge un litro de leche, va al armario a conseguir un vaso de 10 cl. y vierte exactamente 8 cl. en el vaso sin derramar una gota.
El informático piensa que se va a quedar con todos :- ¡Disco duro, impresiónales! El perro se instala delante del ordenador, lo arranca, inicia el programa antivirus, envía un mail e instala un nuevo juego.
Los 4 hombres se vuelven hacia el funcionario y le preguntan: - ¿Y tu perro, qué puede hacer? - ¡Cafelito, enséñanos los talentos del funcionariado! El perro se levanta, hace un crucigrama en la pizarra, se come las galletas, se bebe la leche, juega un solitario en el ordenador, se monta a la perra del ingeniero y simula haberse lesionado la espalda en la labor, por lo que rellena un formulario de accidente laboral y coge una baja de seis meses.
ghs
30/01/2008 10:17:00
Bé, sembla que seguim igual...Si surten divendres com diu EL_FUNCI, ja keda ben poket. Ànims!