22 RESPUESTAS AL MENSAJE
tane1956
Tot està per fer i tot és possible ... Martí i Pol
10/02/2010 18:18:00
RE:MERITS per BCN
Hola, Antònia
Felicitats per haver aprovat (suposo que vols dir
Ajuntament de BCN, oi?) Quina nota has tret?
Els mèrits els havies d'haver al.legat en el moment de presentar la sol.licitud; i eren per temps treballat d'auxiliar adminstratiu en l'Adminstració Pública i
cursos organitzats per l'Ajuntament o escoles d'Administració Pública.
Salut!
hola
ey! Tane jo crec que no, per l'ajuntament els hauras d'adjuntar a la fase de concurs
aixo es el que posa a las bases...
3.9 Tots aquells mèrits avaluables d’acord amb el barem establert a l’annex 3 no s’hauran d’adjuntar a la sol·licitud, atès que només ho presentaran aquelles persones que hagin superat l’oposició, que ho faran en el termini establert a la base 7.1.
quin embolic oi? es que a la dipu si que s'havia d'adjuntar els merits pero a l'ajuntament no...
:-)
Hice el pasado sabado el examen de auxiliar para ayuntamiento
barcelona y tengo una dudilla. Cuando tengamos que presentar meritos dentro de unos dias tenemos que presentar los originales o es suficiente con una fotocopia?. Me he leido la convocatoria, y me ha parecido entender que es suficiente una fotocopia, y luego para los que finalmente hayan aprobado el concurso-oposicion tendran que presentar los originales, estoy en lo cierto? Sucede que yo solo tengo un original del anterior sitio de la Administracion donde estuve unos meses y me da miedo presentarlo ahora y que luego me vuelvan a pedir otro original que ya no tendré.
hola, agradeceria que escribierais en castellano, ya que este foro es a nivel nacional y los demas no tenemos por que saber catalan. gracias.
tane1956
11/02/2010 23:03:00
Hola!
Antònia i Blume, HO SENTOOO
M'havia confòs, perquè n'hi ha d'altres, apart DIBA, que tot i que has de portar la documentació després, sí que has d'al.legar.les abans.
Anònia, t'havia assustat?
Jo, sempre que contesto, em miro primer la norma i l'ha transcric o hi poso el link al web, però, mira, akest cop no
PERDONEU altre cop, coi què tonta!
Bé, doncs, res, a aportar els mèrits, com més millor, MOLTA, MOLTA SORT!
CHICOS LO DEL FORO PRECISAMENTE ES PARA QUE INTERVENGA TODO EL QUE QUIERA, NO TODO EL QUE PUEDA (LO DIGO POR EL DIALECTO), COMO BIEN SABEIS ES UN FORO A NIVEL ESTATAL, CON LO CUAL SI NO QUEREIS QUE INTERVENGA NADIE QUE NO SEPA CATALAN, LO TENEIS FÁCIL ¡¡¡¡BUSCAD UN FORO SOLO PARA VOSOTROS!!!!.
PARA EL RESTO DE
CATALUÑA UN BESAZO.
MUAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
¿dialecto?
uy lo que les ha dicho...
Como llamen a Montilla ya verás.
RosaFP
Seguiré hasta el final
12/02/2010 22:46:00
CATALÀ= LLENGUA OFICIAL A
CATALUNYA, IGUAL QUE EL CASTELLÀ. COOFICIALITAT.
Davelillo: cultura, simplement cultura. Hi han traductors, per qui vulgui, però crec que s'entenc perfectament. Hi ha gent que li fa ràbia la nostra riquesa cultural. Carai, és alucinant!. Jo estic molt orgullosa de parlar diverses llengües contra més millor!. =))). Dialecte = pel règim franquista la llengua catalana era un dialecte, fitxa quina cultura hi havia a l'Espanya d'abans!.
Es que en España la gente es muy inculta.
Todo el mundo estudiando Inglés e incluso francés o alemán cuando está claro que si uno se quiere labrar un futuro hay que hablar catalán que es un idioma universalmente conocido y que lo hablan millones de personas en todo el mundo
¡un respeto por favor!
a rosafp. no es mas culto el que mas idiomas sabe, si no el que mejor sabe utilizar el unico que sabe. y yo hablo y escribo el castellano, unico reconocido en la constitucion española de 1978 que todos los españoles tenemos la obligacion de saber y el derecho de usar.
que poca
educacion, yo hablo y escribo prefectamente el gallego, y por respeto al resto de personas no lo utilizo. prefiero ser inculto como tu dices que no sinverguenza
PARA ROSAFP, EVIDENTEMENTE CUANTOS MAS "IDIOMAS" MEJOR, PERO NO ES NINGUNA OBLIGACIÓN, DE HECHO ME CONSTA QUE EN ESTE FORO SOMOS DE TODAS LA CCAA Y CADA UNO TENDRÁ SU DIALECTO, PERO POR RESPETO A LOS DEMAS Y PARA QUE SEA ACCESIBLE PARA TODOS LO HACEMOS EN CASTELLANO QUE VERDADERAMENTE ES EL ÚNICO QUE TODOS CONOCEMOS, ASÍ QUE A VER QUIEN TIENE MATICES FRANQUISTAS COMO TÚ DICES IMPONIENDO SU
LENGUA EN UN FORO DE NIVEL ESTATAL.
DAVELILLO PREFIERO SER INCULTUA COMO TÚ.
BESOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
lliure78
Si lluites, al final ho aconseguiràs
13/02/2010 13:38:00
Què curiós, aquesta gent ens demanen que parlem castellà...s´hauran presentat per l´examen de l´ajuntament de Bcn a cas? JO diria que no, perquè et demanen el Nivell C de català ;-)
RosaFP
Seguiré hasta el final
13/02/2010 16:47:00
Lliure, és molt xocant trobar gent que no toleri que sent un foro dedicat a BCN flipi perque utilitzem el català. Doncs estic superrrrrrrr orgullosa de parlar català. Visca
Catalunya i visca el català. I respeto molt les opinions dels altres. A veure si ara me n'entero de que no hi ha llibertat d'expressió o qué?.
::: --> Editado el dia : 13/02/2010 22:33:51
::: --> Motivo :
::: -- Editado el dia : 13/02/2010 22:32:45
::: -- Motivo :
quina llàstima!
sabeu jo sóc de Cordova...visc a Bcn des de fa temps..i el primer que vaig fer es aprendre el català... el meu pare sempre em deia: "on vagis fes el que vegis"! i gracies a el he aprovat unes opos!
aquest apartat del foro es per els que ens hem presentat a les opos de l'ajuntament de Bcn...que dic jo si no tens res a veure am aquestes opos...cal estar molt avorrit per a entrar i veure el que diem...
Em fa pena que hagi gent intolerant...i puc dir molt orgullosa que aquí on visc tinc la sort que tot el món em respecta i no he tingut cap problema!
per a la resta dels companys...no le sigais el rollo: "a palabras necias oidos sordos" anem per feina!
apa!
por si acaso lo traduzco
qué lástima!
sabeis, yo soy de Córdoba, vivo en Bcn desde hace tiempo y lo primero que hice cuando me vine a vivir aquí fue aprender el catalán..mi padre siempre me decia "a donde fueres haz lo que vieres" y gracias a su consejo he aprobado unas oposiciones...
Este apartado del foro es para los que nos hemos presentado a las opos del ayuntamiento de Bcn...que si no tienes nada que ver con esto... digo yo hay que estar MUY ABURRIDO para entrar y ver lo que decimos...
me da pena que haya gente intolerante y puedo decir muy orgullosa que aqui donde vivo tengo la suerte DE que todo el mundo me respeta y no he tenido ningun problema
PENA DE VERDAD ES VER LO QUE TÚ DICES, MIRA POR DONDE YO TAMBIÉN SOY DE CÓRDOBA Y PARA NADA ESTOY ABURRIDA, SIMPLEMENTE ENTRÉ EN EL FORO POR INTERCAMBIAR OPINIONES ACERCA DE LAS OPOSICIONES DE CÓRDOBA Y
BARCELONA, POR VER LOS TEMAS COMUNES, INCLUSO IBA A OFRECER MIS
TEST A QUIEN LOS NECESITARA YA QUE LLEVO TIEMPO EN ESTO Y TENGO MUCHÍSIMOS Y MUY BUENOS, PERO YA VEO QUE ALGUNOS NO QUERÉIS (POR SUPUESTO NO TODOS) QUE PARTICIPEMOS EN VUESTRAS CHARLAS, PERO NO TE PREOCUPES QUE YA HE PERDIDO TODO EL INTERÉS QUE TENÍA Y OS DEJO PARA QUE PODAIS SEGUIR CHARLANDO ENTRE VOSOTROS VUESTRAS COSAS.
AH POR CIERTO ESTAIS TODOS INVITADOS A PARTICIPAR EN EL FORO DE LA DIPUTACIÓN DE CÓRDOBA.
lliure78
14/02/2010 18:15:00
Blume: Tens molt de mèrit per haver après el català, a parlar-ho i a escriure´l correctament. Ets un exemple, t´ho dic en sèrio, pk hi ha gent que porten aquí 20 anys o més i et faries creus de lo tancats que són,no parlen el català ni de conya, i això em fa pena sincerament. Però veure gent com tu, a una la fa sentir orgullosa i sincerament es mereix un aplaudiment.
Gràcies lliure!
per cert he vist que tu volls també fer les opos de la gene...saps per quan està prevista la convocatòria? bé em passaré pel post de la gene i m'ho miraré.
De l'ajuntament hem d'esperar al 22 i després presentar tot per als mèrits...
gràcies!! ánim i endavant!
lliure78
15/02/2010 20:48:00
Doncs no sé quan són les opos de la Gene, encara que no crec que es convoquin moltes places aquest any...no?
tane1956
16/02/2010 1:23:00
M'he promès no entrar en el tema "dialecte" (ha ha ha) i no ho faré, que no paga la pena.
Només felicitar-te, Blume.
Salut i respecte
es que esto es un foro de participacion, y este post no es exclusivo para catalanes. igual que vosotros participais en todos los demas si quereis, permitid que quien quiera participe en los que vosotros escribiis. eso se llama compartir.
nosotros no necesitamos saber catalan, ni gallego, ni euskera, en nuestras comunidades la
lengua oficial es el castellano, igual que en la vuestra, otra cosa es que vuestros estatutos reconozcan otras lenguas. aunque ya os adelanto que no tardando se suprimira lo de el catalan, gallego, etc como requisito para acceso a puestos de trabajo y demas, puesto que va contra el principio de igualdad.
lliure78
16/02/2010 20:15:00
ya te gustaría que se suprimise el catalán...anda que... Si es que...hay cada uno suelto...Sí, se va a "suprimir lo del catalán" como si pidieran la informática. Eso de "lo del catalán" te ha quedado bien chato.
Mare meva.
::: --> Editado el dia : 16/03/2010 11:57:11
::: --> Motivo :
Quina gent, amb aquests impresentables, com no ens hem de defensar.
No pensava crear polèmica francament, però alguns heu quedat ben retratats.