26 RESPUESTAS AL MENSAJE
RE:Auxiliars administratius a centres educatius (conv.192)
::: --> Editado el dia : 11/11/2011 13:00:58
::: --> Motivo :
Jo mai he treballat en un centre educatiu, tot i que porto uns anys a l'administració.
Pel que veig el primer contacte amb els centres no ha estat molt satisfactori en alguns casos. Molt ànims a tots! Ja veureu com ben aviat començaran a apreciar-nos.
En el meu cas, he agafat un centre a Bcn. He parlat amb ells per telèfon per presentar-me i semblen una mica preocupats per la marxa de l'interí/na, però què hi farem, aquestes són les regles del joc. Tot i així la trucada es va desenvolupar en els límits d'educació stàndards.
Repeteixo molts ànims! Espero que ens ajudem mútuament!
Estic molt contenta de que compartim aquesta experiència !!! Jo porto molts anys treballant a centres però ara faré un canvi molt gran perquè marxo a viure fora i a sobre vaig a un centre on sembla que no els faig gràcia :)
Qualsevol dubte ja sabeu !!!
Segur que anirà bé! A més, tu ja tens experiència dins dels centres :)
Com és la feina als centres? Jo vaig a un CEIP. L'horari que m'han dit que faré és de 9 a 14 i de 15 a 17.30 de dilluns a divendres, tot i que espero poder-lo negociar més
endavant.
Hola bona tarda,
He estat seguint aquest foro perquè sóc interí i la plaça on treballo estava afectada,
per sort i de moment continuaré treballant.
Treballo a una Escola des de fa quatre anys i la veritat és que estic molt content de la meva feina
és molt variada i passen el dies molt depressa i a més a més tinc molt bon rotllo amb l'equip directiu. De tota
manera és com tot coneix administratius d'altres centres que tenen situacions més dificils.
Referent a l'horari, jo si que faig de dilluns a divendres de matí i tarda però ara pots negociar
amb la direcció del centre alguna tarda lliure, això és pel canvi d'hora de sortida dels nens (16.30)
i perquè l Departament és pugui estalviar diners en la targeta restaurant.
Apa enhorabona per haver aconseguit plaça i ara toca fer-vos respectar
Anirem parlant
Multiusos
Imagino que els que heu trucat al centre corresponent, heu demanat de parlar amb el secretari, oi???
Els hi heu dit el dia de la vostra incorporació??
Hola a tots, jo he treballat com subalterna a dos centres. Bon rotllo a tots dos centres, l´ horari, una kk, per aixó de ser la última en arribar. Sempre horari de tarda-nit, de 14,30 a 22 hores. Tots dos centres tenen cicles formatius, per aixó he mirat de trobar un centre a prop de casa, millor si és un insti, per les tardes lliures, i SENSE CICLES FORMATIUS!!!! I ho he aconseguit!!!! Yupiiiii, per fi sortiré de la feina de dia!!!
Domo , si, cal demanar pel secretari o el director. En realitat el cap directe del personal del PAS, que són els
subalterns i els auxiliars adm., és el secretari.
Jo no he trucat, pero ja he confirmat el dia d´incorporació al Consorci. Pensava trucar despres del jurament, perquè no m´incorporaré d´inmediat.
::: --> Editado el dia : 13/11/2011 16:58:09
::: --> Motivo :
::: -- Editado el dia : 13/11/2011 15:16:00
::: -- Motivo :
He creat una pàgina i un nou grup obert Facebook per a aquelles persones que es trobin a la mateixa situació que jo: nous
auxiliars administratius de la convocatòria 192 que s’incorporen a centres educatius del Departament d’Ensenyament, i en particular a CEIPs.
Per què un grup Facebook enlloc d'aquest fòrum? Tot i l'inconvenient que té Facebook de la necessitat de registrar-se també té algunes avantatges que aquest fòrum no disposa, com facilitat de publicar imatges, fotos i documents, etc.
Us proposo compartir informació i experiències en aquest nou grup. De moment he publicat un document amb enllaços a formació i informació relacionada amb el programa SAGA, ja que als SSTT de
Tarragona ja hem van dir que de moment no podria assistir a cursos sobre SAGA degut a que estaven complets i que m'hauria d'espavilar pel meu compte fins que a la propera convocatòria de cursos a partir del febrer.
El grup és obert a tothom i es diu "Auxiliars Administratius Centres Educatius Convocatòria 192". L'enllaç al grup és: https://www.facebook.com/groups/auxiliars.centres.192/
DOMO1980, jo vaig demanar pel secretari però amb qui em van passar és amb el director així que he parlat amb ell directament i he quedat en la meva data d'incorporació.
Em sap greu si he "espantat" algú...
Pel que fa a l'horari, pel que també dieu vosaltres... apostaria a que "oficialment" és de 9-14 i de 15-17.30h però que cada cole fa i desfà...
Molt bona pensada obrir un nou fil d'aquest for per ajudar-nos i compratir experiències els que anem a escoles. Veig que també s'ha obert un facebook pel mateix i em temo que això vol dir que aquest foro perdrà molta activitat igual que va passar quan es va obrir el facebook dels no corregits i els corregits...
Hi ha manera de, si mes no, veure el mur sense inscriure't? i poder continuar aquí per participar?
També he sentit que utilitzen el programa saga i winpri, encara haig de preguntar als territorials si tenen previst fer algun curs en breu...
Molta sort a tots en les incorporacions!!!
A Curiositat: al igual que per respondre a els missatges d'aquest fil cal registrar-se, per respondre als missatges del mur de Facebook i per veure'ls cal registrar-se. El grup que vaig crear ahir ja té 30 membres i no ha passat ni 24 hores. Tingués en compte que no és un grup secret sinó que és un grup obert a tothom que es registri a Facebook. Tothom pot llegir el mur, però per respondre els missatges cal afegir-se al grup. Tal com vaig comentar al meu missatge anterior, Facebook disposa d'unes avantatges que els fòrums de Buscaoposiciones no tenen: publicació d'imatges, creació de documents entre tots els membres del grup, etc.
Curiositat, si vols conservar el teu anonimat, no cal que donis el teu nom i cognoms al registrar-te a Facebook, pots inventar-te un nom o nickname i no hi ha cap problema.
tane1956
Tot està per fer i tot és possible ... Martí i Pol
14/11/2011 11:59:00
Jo no he triat ensenyament, però us recomano el grup del què parla l'AITURBE.
El Facebook és molt viu i permet una comunicació molt més àgil. A banda que fins i tot ots xatejar si et ve de gust.
Salut!
Els que veu triar CEIP... ja us heu incorporat?? com us va? què tal l'equip directiu? la feina? l'horari?
He sentit varies cosetes: que amb l'horari fan el que volen i intenten colar-te tantes tardes com poden, que no acostumes a ser ben rebut, que ja han muntat un curs online pels "nouvinguts" que avui ha començat, que en segons quines escoles no et deixen ni sortir a esmorzar, que fas feina que no et pertoca, que has de "pidolar" per poder gaudir el permís per acompanyar la teva mare al metge (quan et pertoca), que no tens ni una de les 70 hores de lliure a disposició que tenen els altres centres.... Ah i algú m'ha dit que fa uns mesos van treure un decret on deien que als CEIP ja no es treballava totes les tardes sino 2 a la setmana???
Començo a pensar si no m'hauré equivocat....
Curiositat,
Jo ja sabia que a Ensenyament no hi volia anar precisament per tot això que expliques. I els meus temors s'han confirmat. Tot el que escrius, ja m'ho han deixat claret el primer dia. Així que haurem d'anar amb la llei a la mà i si cal tirar de sindicats. I esperar que el proper concurs de trasllats no es faci esperar molt.
Algú sap si necessàriament el concurs de trasllats es convoca per les opos?? Vull dir si poden convocar-se concursos de trasllats sense que després hi hagi opos.
Auummmmm, paciència companys, ens caldrà molta paciència!!!
domo1980, el concurs de trasllat no ha d'anar lligat a unes opos, de fet ja han dit, pels sindicats, que l'any vinen hi ha concurs de trasllat, però a auxiliars només surten les places de 1/2 jornada a primària.
Jo estic a primària, pensa que entre que es convoca i es resol, dos anys estarem al lloc i això si vols una plaça a ensenyament de 1/2 jornada que encara no se sap ni com es convocaran. Paciència i tirar de sindicats.
Gràcies Glope,
No estava segura però volia assegurar-me que tot i que abans d'unes opos, sempre hi ha concurs de trasllats, no sempre després d'un concurs es convoquen opos.
Ja he llegit que al 2012 hi haurà concurs d'administratius i auxiliars de 1/2 jornada. Haurem d'esperar a que es convoqui el d'auxiliars "normal" i a fugir d'Ensenyament com gat escaldat que de l'aigua tèbia fuig.
domo1980, com t'ha anat? Tant malament estas que ja penses a marxar en el proper concurs de trasllat??? Ai Senyor per patirem.....
Doncs jo he tingut molta sort amb el centre. A prop de casa, puc anar caminant, tinc una companya que m´ajuda molt, el secretari em mirava malament al principi però ja ha vist que trevallo i tinc interès i està content amb la meva feina. A més ja he fet de tot, matricules, cerfiticats, actes d´avaluació, canvi de notes...poc a poc, però ja començo a agafar el "tranquillo" al saga. I la part de gestió económica la porto molt bé, ja veurem quan hagi de tancar l´exercici i crear el nou per primera vegada! M´havia fet una idea tan dolenta que ara estic contentísima!!! Ànims a tots que els principis sempre són durs i despres venen temps millors!!!
Mrobson, me n'alegro molt per tu. Segur que d'aquí a dos dies ho tindràs ja tot per la mà.
domo1980
He pensat molt en tu des que ahir em vaig reincorporar. Em va saber molt de greu el que explicaves de lo malament que t'anava i el teu plantejament de concurs de trasllats....
Com et va?
(jo vaig trampejant...)
Hola curiositat!!
El millor de moment han estat les vacances de Nadal. Al centre, psssss, començo a saber fer coses i m'he deixat de sentir inútil i tonta, però l'ambient és fred, no hi ha caliu, ni harmonia, ni bon rotllo. És una mena de dictadura stalinista!! En fi, anirem trampejant fins al concurs de trasllats.
Sincerament, és molt trist haver d'anar a la feina sense ganes, ni il·lusió. Però és el que hi ha.
Gràcies per preguntar. I tu, què tal???
Que bé que encara mires el foro i m'has contestat... he pensat en tu... una putada patir tant per això...
Jo vaig millorant, em prenc les coses amb
filosofia i penso que, mentre paguin...em dóna igual estampar segells com fer documents i amb la gent també vaig trampejant i sembla que millor. Penso que tal i com està el tema (tinc amics a l'atur) no em puc queixar (encara que m'ho hagi currat)
Com tu, el millor, les vacances de Nadal i ja espero les de setmana santa!! i estiu!!
Espero que tu també vagis millorant poc a poc
Sí, Curiositat, tens raó. Ens ho hem de prendre amb
filosofia, no ens queda altre remei, perquè si no jo, com a mínim, acabaria deprimida al psiquiatra. I què vols que et digui, hi ha moooltes més coses a la vida que la feina. Jo ja he deixat de pensar en la plaça que ocupava anteriorment, perquè era com torturar-me jo mateixa, i masoca no vull ser!! Per tant, com que els vells temps no tornaran... haurem d'aprendre a conviure amb el que tenim. I qui dia passa, any empeny.
Sort!!
Hi ha cap forum de dubtes entre auxiliars d´instituts o ceips que ja estem treballant? La meva companya quan te dubtes truca a una amiga que te en un altre insti, però jo no conec ningú (és que la companya es jubila en poc temps i he d´anar pensant en aquestes coses)
Per casualitat he passat per la pàgina web de funció pública i resulta que hi ha 7 persones que han renunciat a la plaça i nomenen 7 nous funcionaris!! Espero que aquesta gent encara es miri la pàgina!! sino... quina putada!!!!!!!!
Si algú es va quedar a les portes i es passa per aquest foro MIRA LA WEB DE FUNCIÓ PÚBLICA!!! (potser ets dels afotunats) I si coneixeu algú AVISEU!
(Es que em poso en el seu lloc i quina alegria que em donaria en aquests temps tenir aquesta bona sorpresa i quina putada no enterar-me)
sabeu algo del model 347??????????????
Bona tarda,
Me'n acabo d'enterar d'aquesta convocatòria (llàstima).
On va sortir publicada?
I moltes felicitats per als que ja tenen feina!!! :)
i del tc3/2??????????????????