11 RESPUESTAS AL MENSAJE
RE:galescolas 2008
vai haber nova convocatoria?? eu fixen o exame do ano pasado e a selección xa foi.
www.igualdadebenestar.org aqui está a informacion
un saudo.
http://www.igualdadebenestar.org/convocatorias/
mirade ahí, xa saiu as novas bases para a próxima convocatoria
Son de
Vigo. Alguén me pode dicir se van sair convocatorías para traballar en galescolas en vigo e donde se poden preparar estas ooosicións? No concello non me saben informar. Agradeceríalo moitisimo. Gracias.
sair van sair, non sei cando pero o corsorcio firmou a construcción de duas galescolas na cidade de vigo. se keres mercar o
temario de educadora porse en contanco conmigo maukiss@hotmail.com o temario no no ten ningunha
editorial
Moitas grazas. Esto quere dicir que a convocatoría sae con cada galescola que abre?.
Eu son mestra e creo qeu para
educador nas galescolas se precisa ter outra titulación.
HOY SALIO LA CONVOCATORIA, MIRALO SE ABRE UNA EN
VIGO Y UNA EN BAIONA. SI TE INTERESA EL
TEMARIO PONTE EN CONTACTO CONMIGO.
maukiss@hotmail.com
Nin5
05/06/2008 16:53:00
alguien me puede encaminar un poco en que serían los supuestos, que estructura y contenidos tendrían ? graciñas
hola xente!!
sabedes cando son as proximas convocatorias das galoezcolas?
PUES NO SE SABEN CUANDO VAN A SALIR AUN, IMAGINO QUE PRONTO. YO VENDO SUPUESTOS PRÁCTICOS VARIADOS. INTERESADOS maukiss@hotmail.com
¿Me puedes decir cuánto pides por los supuestos prácticos?Quiero presentarme a servicios xerais y no sé por dónde prepararme, dónde conseguiste el
temario?
gracias
lugoeslugo@yahoo.es
EL
TEMARIO Y LOS SUPUESTOS SON PARA EDUCADORA NO PARA PSX, YO TE LOS VENDO SI KIERES, PERO JURARÍA QUE NO TE VALEN