cse
vull preparar oposicions a València
11/06/2007 8:24:00
RE:programació didàctica
en qualsevol pàgina de les editorials pots trobar les unitats didàctiques cal currar-s'ho un poquet perquè costa de trobar-les desenvolupades. Les de CAstellnou estan bé.
::: --> Editado el dia : 31/08/2008 22:41:03
::: --> Motivo :
Les programacions de les editorials no solen passar la tancada. Ha de veure's que la programació està ben treballada i que coneixes molt bé el funcionament del centre. També que saps molt bé què has de fer des que l'alumne entra per la porta de l'institut.
La meua programació didàctica és fruit d'hores i hores de treball, fent, refent i tornant a refer... amb minuciositat cada apartat. Estic molt satisfeta amb el resultat que vaig obtindre ja que vaig traure plaça amb un 8'2.
La venc per 160 €. Inclou: objectius, continguts, metodologia, atenció a la diversitat, el paper del professor, recursos materials, criteris d'avaluació, baremació de les competències, tractament de l'educació en valors, seqüenciació dels contiguts, distribució de l'alumnat, del temps i de l'espai, interdisciplinarietat, activitats complementàries i extraescolars i annexos.
Posa't en contacte amb mi, ja veuràs com no et penedeixes