material d'estudi

Ir a Inicio : Foro   Oposiciones Profesores Educacion Sec. - Lengua Catalana y Literatura
curial

03/03/2007 7:40:00
material d'estudi
Dues preguntes:  
1. Algú té els llibres on es troben desenvolupats els temes de Llengua i Lit. Catalanes i que ja no necessiti? Els hi podria comprar al preu que estipuléssim.  
2. O, si no, la referència d'alguna edició on els podria trobar a hores d'ara.  
Moltes gràcies.

2 RESPUESTAS AL MENSAJE

mininna

06/03/2007 11:36:00
RE:material d'estudi
Hola, jo m'he comprat els de l'editorial MAD, que em sembla que estan bastant bé. He vist que són els que tothom utilitza, encara que els has de reduir i adaptar al temari. Sort!

oposicions superades

31/08/2008 23:08:00
RE:material d'estudi
La meua programació didàctica és fruit d'hores i hores de treball, fent, refent i tornant a refer... amb minuciositat cada apartat. Estic molt satisfeta amb el resultat que vaig obtindre ja que vaig traure plaça amb un 8'2.  
La venc per 160 €. Inclou: objectius, continguts, metodologia, atenció a la diversitat, el paper del professor, recursos materials, criteris d'avaluació, baremació de les competències, tractament de l'educació en valors, seqüenciació dels contiguts, distribució de l'alumnat, del temps i de l'espai, interdisciplinarietat, activitats complementàries i extraescolars i annexos.  
Posa't en contacte amb mi, ja veuràs com no et penedeixes:  
smll7@hotmail.com

¡ Trabaja con nosotros !

POLITICA DE PROTECCION DE DATOS - AVISO LEGAL - NORMAS USO DEL FORO
Copyright 2002 Gabinete Educativo 2000 S.L.
- CIF: B-95152906.
::: 2.036.837 mensajes ::: 174.119 usuarios registrados (25/05/2005) :::  Buscar en TODO el FORO :::  Buscar en esta sección
L
O
G
I
N
Email
Clave
Iniciar sesión automaticamente
Preguntas Frecuentes
F.A.Q. sobre el foro