Oposicions de Valencià: llengua i literatura

Ir a Inicio : Foro   Oposiciones Profesores Educacion Sec. - Lengua Catalana y Literatura
cse
vull preparar oposicions a València

11/06/2007 8:27:00
Oposicions de Valencià: llengua i literatura
Vull preparar les oposicions de secundària en l'especialitat Valencià: llengua i literatura i estic mirant acadèmies a la ciutat de Valèncià. Algú pot opinar? Podeu comentar les vostres experiències en acadèmies (ADOS, Magister, Ciencias del hombre XXI...) Gràcies!!!!

4 RESPUESTAS AL MENSAJE

empar20

16/10/2007 20:35:00
RE:Oposicions de Valencià: llengua i literatura
JO TAMBÉ LES ESTIC PREPARANT. VAIG A L'ACADEMIA IVEP QUE ESTÀ EN EL CARRER SANT VICENT A L'ALTURA DE L'AJUNTAMENT, ENFRONT D'UN BANCAIXA. DE MOMENT ESTIC PROU CONTENTA.

anna02

17/10/2007 17:06:00
Hola empar:  
he llegit que vas a preparar-te les opos a l'acadèmia Ivep. Què tal és?  
Si vol dir-me alguna cosa més et deixe le meu email:  
annapalomares@hotmail.com

iesus

27/08/2008 9:37:00
::: --> Editado el dia : 31/08/2008 23:02:03  
::: --> Motivo :  

Descripción Programación didáctica. Obtuve plaza en el 2007 con una nota de 8’2. Saqué la plaza en parte gracias a la exposición de la PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA. Por eso la vendo, es de 3º de ESO con muchas objetivos, contenidos, atención a la diversidad, metodologia, criterios de evaluación, temas transversales, papel del profesor, recursos materiales, actividades, temporalización, interdisciplinariedad, actividades extraescolares y complementarias.... Es de lengua y para la Comunidad Valenciana.  
El precio es muy económico, teniendo en cuenta el valor de las mismas y la nota que obtendrás casi con toda seguridad (ya lo comprobarás si al final te decides por comprarlas). Incluye anexos.  
La forma de pago sería mediante un ingreso en el banco y la forma de envío por correo electrónico.  
Un saludo, espero tu respuesta si estas interesado/a  

Precio 150€.  

iesuslopez@hotmail.com

oposicions superades

31/08/2008 23:06:00
La meua programació didàctica és fruit d'hores i hores de treball, fent, refent i tornant a refer... amb minuciositat cada apartat. Estic molt satisfeta amb el resultat que vaig obtindre ja que vaig traure plaça amb un 8'2.  
La venc per 160 €. Inclou: objectius, continguts, metodologia, atenció a la diversitat, el paper del professor, recursos materials, criteris d'avaluació, baremació de les competències, tractament de l'educació en valors, seqüenciació dels contiguts, distribució de l'alumnat, del temps i de l'espai, interdisciplinarietat, activitats complementàries i extraescolars i annexos.  
Posa't en contacte amb mi, ja veuràs com no et penedeixes:  
smll7@hotmail.com

POLITICA DE PROTECCION DE DATOS - AVISO LEGAL - NORMAS USO DEL FORO
Copyright 2002 Gabinete Educativo 2000 S.L.
- CIF: B-95152906.
::: 1.932.597 mensajes ::: 160.651 usuarios registrados (25/05/2005) :::  Buscar en TODO el FORO :::  Buscar en esta sección
L
O
G
I
N
Email
Clave
Iniciar sesión automaticamente
Preguntas Frecuentes
F.A.Q. sobre el foro