77 RESPUESTAS AL MENSAJE
RE:MATERIAL GRATUIT DE LLENGUA I LITERATURA CATALANA
Acabo de llegit el teu missatge i hi estic interessat. El mei mail és estimul2007@hotmail.com
Ja diràs alguna cosa!
Salutacions
Benvolgut eterno opositor,
Que en tens alguna cosa(
Temari o Programació) de Català per Escola Oficial D´Idiomes?
Moltes gràcies!!
El meu Email és jddsc99@lycos.es
hola, sóc Nàdia i el meu e-mail és nadelos84@hotmail.com, qualsevol cosa que puguen enviar-me relacionat amb tot això de les
oposicions serà de gran ajuda, moltes gràcies:
nadelos84@hotmail.com
TPuig
Eterna estudiant
12/09/2007 23:48:00
Estaria encantada que m'enviares tot el material que puges, al mail: tarnandis@hotmail.com. Mercés.
Hla,
Doncs t'ho agraeixo molt.
sucandelsendra@hotmail.com
Hola!
M'agradaria presentar-me per primera vegada a les properes
oposicions, previstes pel 2009. T'agrairia molt que em poguessis enviar aquesta informació, perquè encara vaig molt perduda.
La meva adreça de hotmail és gemnoya@hotmail.com
Moltes gràcies!!!
Gràcies. Hi esti interessada.
El meu correu és laiafausto@hotmail.com
HOLA,
HE LLEGIT QUE TENS MATERIAL PER LES OPOS DE LLENGUA I LITERATURA CATALANA I M'INTERESSA MOLT.
EL MEU EMAIL ÉS: patriciapages@yahoo.es
MOLTES MOLTES GRACIES
PERDONA, AQUÍ TENS UNA ALTRA ADREÇA DE HOTMAIL:
cla223@hotmail.com
Tot el que em puguis enviar em seria de gran ajut. Jo també vaig una mica perduda.
Patrícia
T'AGRAIRIA QUE EM PASSARES EL MATERIAL QUE TENS
amparopb@hotmail.com
::: --> Editado el dia : 18/10/2007 16:43:01
::: --> Motivo :
hola:
estic interessada en rebre informació del material que pots passar per preparar opos de català, ja que vull preparar-me-les i estic una mica perduda.
el meu correu electrònic és el següent: annapalomares@hotmail.com
Hola eterno_opositor:
Sóc Imma, i també estaria interessada en que m'enviares aquestes programacions. El meu email és immaprofe@yahoo.es ( ho sento, però no en tinc d'hotmail).
Si puc ajudar-te en alguna cosa jo també, tan sols ho has de dir. Salutacions i gràcies.
salutacions benvolgut amic! M´agradaria molt que m´enviares
tot eixe material que tens si et fóra possible.A mi em vindria d´allò més bé,i sobretot per als alumnes que en definitiva en són els receptors.
Moltes gràcies per la teua disposició i amabilitat.
Fins aviat
Vaja, em vindria superbé este material, sobretot les programacions. Moltíssimes gràcies!!!!!!!!
cimru@hotmail.com
Uy has sido mi luz al final del túnel! eso me interesa muchísimo... Me dices algo? yo espero aki... no me olvides!! Gracias!
Salutacions company opositor! també n'estic interessada en aquest material de què parlaves! el meu e-mail és o_reme@hotmai.com. Moltíssimes gràcies des de les illes! salut!
Hola!
Acabo de llegir el teu missatge i m'interessa el material que ofereixes. T'agrairia que m'ho enviessis a an_neta@hotmail.com
Gràcies.
Hola e llegit el teu missatge. tinc intenció de presentar-me a las opos però em fa una mica de por, no sé si seré capaç. veig 71 temes i m´ofego...no sé si em poquéssis enviar aquestes programacions.....a veure si em dones l´empenta que em falta.
gracies
perdona abans t´he demanat per material i no t´he deixat la meva adreça : maiesu@hotmail.com
Acabo de llegit el teu missatge i hi estic interessat. El mei mail és jpiculo@hotmail.com
M'interessaria una programacio didàctica de 1º de Batxillerat. si tens alguna cosa,el meu mail és anna_beneyto@yahoo.es
Algú té una programació per a la ESO LLENGUA I LITERATURA CATALANA? M'interessaria rebre algun model....
sort a tots
Algú té una programació per a la ESO LLENGUA I LITERATURA CATALANA? M'interessaria rebre algun model.... El meu correu és: jutoco@hotmail.com
sort a tots
Hola!
a mi també m'intes¡ressa qualsevol material relacionat amb les
oposicions de llengua i literatura catalana.
MOLTES GRÀCIES! EL MEU CORREU ÉS: macavf@hotmail.com
Hola, Tot just acabo d'entrar en aquest món de les
oposicions i vaig perdudíssima. La veritat és que aquest material m'aniria molt bé per començar a preparar-me les oposicions de l'any que ve. Moltes Gràcies.
Hola, Torno a ser jo. Com a novata d'aquest foro, m'havia oblidat d'especificar el meu correu electrònic. Pren nota: cristinagomez_gabriel@yahoo.es
hola, sóc zulema i el meu e-mail és zulemasanchezmontins@yahoo.es qualsevol cosa que puguen enviar-me relacionat amb el
temari d'oposicions serà de gran ajuda. Moltes gràcies per avançat, i sort a tothom.
zulemasanchezmontins@yahoo.es
encara s'hi val això? el meu e-mail és canela692@hotmail.com.
una abraçada
ang69
Ayuda en linia compañeros del foro
28/10/2008 11:01:00
Hola, estic molt interessada amb tota la informació i ajuda que em doneu perquè encara m¡no m'he presentat a les opos i tinc punts per cursets i treballa, em fa por la programació i per aquest motiu t'agrairia qualsevol empeny, gracies
El meu mail és magelsa@hotmail.com
Hola,
Sóc la raquel de
girona. i agrairia que si algú em pogués facilitat el
temari desenvolupat(que no sigui de la MAd) per poder estudiar les opos, m'ho fes saber. Gràcie. Raquel
Hola! m'estic informant sobre les
oposicions a llengua i literatura catalana, i de fet, no sé ni quins són els requisits. sóc llicenciada i ara estic fent el CAP. suposo que no necessito res més, però no ho sé. si tinc català anivell de COU, és vàlid? o haig de fer algun examen? també t'agrairia informaicó sobre les unitats didàctiques que dius. Moltíssimes gràcies per endavant
Ostres!! he vist que algú deia que volia `material per les opos de llengua i literatura catalana però que no fos de l'
editorial MAD, perquè no? és que jo és el primer cop que m' hi vull presentar i precisament he comprat els llibres d' aquesta editorial, que està malament?
Per cert, a mi també m' aniria bé que em passessiu aquesta programació. el meu correu és annaub@terra.es
Hola,
Jo també hi estaria interessada si encara hi som a temps.
el meu mail és berruguets@yahoo.es
::: --> Editado el dia : 08/01/2009 20:18:20
::: -- Editado el dia : 08/01/2009 20:17:39
::: -- Motivo :
Hola, em vull preparar per a llengua catalana i literatura aquest any 2009. La veritat és que vaig molt perduda sobretot pel que fa a la programació didàctica que no se com començar. Si tens alguna cosa sobre això m' ho podries passar. Gràcies
El meu e-mail és foxterri@hotmail.com
::: --> Editado el dia : 12/01/2009 12:31:50
Hola! Estic preparant-me les opos i treballant en el
temari, pel que fa a la programació didàctica,
no em vindrà malament un petit empemy, així que si em pots passar alguna cosa t'ho agraeixo molt.
El meu e-mail es: laurabpuig@hotmail.com
lluneta79
a veure si aquest any si que sona la flauta
12/01/2009 17:45:00
::: --> Editado el dia : 12/01/2009 17:45:49
Hola!
Sóc l'Elena.Em sembla que ja t'he enviat un missatge a algun lloc però no estic segura, perquè és el primer cop que em moc per aquí. Tinc el
temari de la MAD però aquest curs no trobo res de temps per extreure'n els temes, també perquè són bastant extensos. Si algú té el temari fet (resumit) d'alguna manera, agrairia moltíssim que m'ho fes saber, perquè estic molt agobiada amb aquest aspecte.
Moltes gràcies per endavant!
Elena
ací no hi ha res gratuït, ni aquest senyor ni cap altre han enviat mai a ningú cap material gratuïtament
hola!!! estic preparant les opos per a aquest curs 2009 i si m'enviares alguna cosa sobre programació t'ho agrairia molt. cristinacrespomolina@hotmail.com
Hola em dic Marta. Estic molt interessada en aconseguir un
temari gratuït, ja que estic fatal de diners. El teu temari és actulitzat? tens també les programacions? demano massa, ja vec. Contesta'm sisplau. Salutacions (martablazquez1@hotmail.com)
Estaria molt interessada a rebre aquest material del que parles. Tot just acabo de posar-me en aquest món i estic molt perduda. La meva adreça és argentonina@gmail.com. Em sap greu no tinc hotmail. Gràcies.
hola,
Acabo de llegir el teu correu. Estic interessada en la programació d'eso. T'estaria molt agraïda si me la poguessis enviar al correu següent: oposicat@hotmail.com.
Moltes gràcies
M'agradaria que m'enviessis la programació, estic preparant
oposicions i encara no sé molt bé com fer-la. el meu mail és mcarme1006@gmail.com
moltes gràcies.
Carme
Estic interessat a rebre informació sobre les teues programacions. El meu correu electrònic és miquelangelfc@yahoo.es.
Moltes gràcies.
Hola,
he vist el teu anunci en internet, en buscaoposiciones. Volia saber si encara tens el material, pq estic interessada.
Gràcies! Salutacions,
Arantxa M.
Jo també estic interessada en el material de 3r ESO prinicpalment
El meu mail es mir101@hotmail.com
Gràcies.
Marta
::: --> Editado el dia : 15/06/2009 19:15:35
Hola! Enguanyem presento a les opos i m'agradaria si em puguessis enviar el material que tinguis per 1r (programació i unitats didàctiques) Algú em podriua dir com funcionen??? No conec ningú que les hagi fet! iraultza@libero.it
Gràcies a tothom!!!!
Hola, jo estaria interessada en material de 1r ESO.
El meu e-mail és: terepanisello@yahoo.es
gràcies
Hola el_eterno_opositor. T'agrairia que em passares totes les programacions que tingues de professorat de secundària de Llengua i literatura catalanes: tots els nivells, per poder tindre un model de referència i així redactar i elaborar les meues. Des de 1r d'ESO fins a 2n de batxillerat. Moltes gràcies.
Bon dia, he llegit el teu missatge i t'agrairia que m'enviares qualsevol material que tingues, el meu compte és
violantboso@hotmail.com
moltes gràcies
bona tarda, si encara tens el material, m'agradaría que m'enviares el que tens, es de la part de
valencia? o del principat? jo em presento per el pais valencia. De tota manera moltes gracies. El meu mail es teresa_jordi@yahoo.es
Hola estic interessada en poder fer-li una ullada a eixe material si es possible. El meu correu es cristinacrespomolina@hotmail.com.
Moltes gràcies
Hola!
Si m'envies el material t'estaré molt i molt agraït.
(i si aprob et convid a passar un cap de setmana a Mallorca!! :-)
El meu correu: maciaelisa@gmail.com
Estic interessat en aquest material d'oposicions per intentar contrastar-lo amb altres continguts de llibres i així poder elaborar un
temari més complet o una programació didàctica amb més facilitat. Gràcies per tot, Quique.
El meu correu electrònic és: quique_8_1983@hotmail.com
T'agrairia qualsevol material que em puguis passar de llengua i literatura catalana per a
oposicions, perquè així el podria contrastar amb altres fonts i elaborar un
temari més complet i una programació més original i amb més material.
Gràcies per tot.
Hola estic interessada en el teu material em vendria molt be per a completar la meva programació. Gràcies.
noeslia@gmail.com
Estic interessada amb la teva proposta. El email és mdomenechgr@yahoo.es
Gràcies
Marta
::: --> Editado el dia : 03/08/2010 13:09:41
Estic interessada. El meu email és bekapoveda@terra.es...Moltes Gràcies...
A mi també m'aniria molt bé. Encara m'ho pots passar? Et deixo el meu mail: anaforner@hotmail.com
Gràcies,
Anna
::: --> Editado el dia : 31/08/2010 10:15:18
Hola, he llegit el teu missatge i realment estaria molt interessada. Tot el que tingues de llengua i literatura catalana em serviria. Moltíssimes gràcies!!!.
Per cert, sòc d'un poble d'Alacant i m'agradaria saber si coneixeu algun preparador/ora de llengua i literatura catalana, que siga bo i que tinga una bona trajectòria, l'única cosa que demanaria és que fora de la província d'Alacant.
Salut!
El meu mail és: juliajbm@hotmail.com
Hola,
He vist el teu missatge i hi estic interessada. Ja em diràs alguna cosa. El meu correu electrònic és monfabrabaiges@hotmail.com
Gràcies!
Montse
Hola!
Jo també n'estaria interessat, encara arribe a hora? El meu mail és luisbg86@hotmail.com.
Gràcies!
Molt bones!
Acabo de veure el missatge, i la veritat és que si encara hi sóc a temps, m'agradaria poder comptar amb aquest material... El meu mail és: kytaoga@hotmail.com
Moltes gràcies per
endavant, company!
HOla, vaig treure un 4,7 a l'anterior oposició, estaria molt interessada en veure el material que tu tens, per veure si puc millorar alguna cosa...gràcies. raquel
el meu mail és rcarbo4@gmail.es
M'interessa el teu material. Gràcies.
El meu mail és tpallerols@hotmail.com
Pots enviar-me´l a mi tb per favor?.
Moltes gràcies.
email: pastraneta1977@hotmail.es
me'l podrieu enviar a mi també
paueta28@hotmail.com
gràcies
Venc programació DE LLENGUA I LITERATURA CATALANA/VALENCIANA PER A 3r D’ESO feta per mi i amb la qual vaig traure plaça
inclou:
-programació
-annexos
-unitats didàctiques
(de regal esquemes de temes i memòria de pràctiques)
la meua adreça: filologia2007@hotmail.com
Estic interessada en el material, em dius alguna cosa?
El meu correu és: n_moral18@hotmail.com
gràcies!
Tinc programació de Llengua i Literatura Catalana realitzada per mi en la convocatòria de 2009. Està totalment adaptada a les competències bàsiques. Vaig aconseguir un excel.lent amb aquesta programació.
A més, et puc assessorar personalment per preparar els temes, la lectura i la defensa de la programació.
Només demano una petita ajuda.
mail: pol____@hotmail.com
em podrieu passar aquesta programació???
Gràcies!!!
neuetespb@yahoo.com
Hola!!!!!!!!!!!!estaria molt interessada en aquestes programacions, tota ajuda és bona!!!!!!!!!el meu correu és claragomar@hotmail.es
moltíssimes gracies!
Hola!! Em dic Montse i també m'interessa tenir les programacions, si us plau t'agrairia si me les pots enviar a montseossa@hotmail.com Moltes gràcies!!!
HOLA ESTIC INTERESSADA AMB EL MATERIAL. NECESSITE TENIR UN MODEL PER PODER ACABAR LA MEVA I ASSEGURAR-ME QUE ESTÀ BÉ.
GRÀCIES
aidetallopis@hotmail.com
Hola! Si encara és vigent el post i no faig tard, jo també estaria interessada en aquest material (sobretot els temes). Seria possible d'obtenir-ne una còpia? Mil gràcies!
La meva a-e és: mramonmi@hotmail.com
jazemabo
La vida que no fa no té
05/04/2011 14:42:00
Hola,
Espero no arribar tard a la sol·licitud del material (sobretot els temes)
gràcies
josep
La meva a/e : jazemabo@gmail.com
Hola!
Jo també necessitaria algun model de programació! Moltes gràcies! i ànims per a tots en l'estudi...
el meu correu: arros71@hotmail.com