Necessite exemple de programació didàctica!!!!!!!!!

Ir a Inicio : Foro   Oposiciones Profesores Educacion Sec. - Lengua Catalana y Literatura
waila

27/11/2007 22:15:00
Necessite exemple de programació didàctica!!!!!!!!!
Són valencià i segurament em presentaré a a Catalunya, de llengua catalana, però necessite un exemple d´unitat didàctica, ja que no sé com començar. Gràcies!!!!

1 RESPUESTAS AL MENSAJE

iesus

18/08/2008 16:55:00
RE:Necessite exemple de programació didàctica!!!!!!!!!
Venc programació. Vaig obtindre plaça en el 2007 amb una nota de 8'2. Vaig traure la plaça en part gràcies a l'exposició de la PROGRAMACIÓ DIDÀCTICA. Per això la venc, junt amb les Unitats Didàctiques de 3r d'ESO amb moltes activitats objectius, transversals, continguts, criteris d'avaluació, temporalització.... És de llengua i per a la Comunitat Valenciana.  
El preu és molt econòmic, tenint en compte el valor de les mateixes i la nota que obtindràs quasi amb tota seguretat (ja ho comprovaràs si al final et decidixes per comprar-les). Vull que sàpies que no les regale, a banda de per traure un poc de rendibilitat a tot aquest treball, perquè no perden el seu valor .  
De totes maneres el preu em pareix que és molt accessible.  
La forma de pagament seria per mitjà d'un ingrés en el banc i la forma d'enviament per correu electrònic.  
No et preocupes que no corres cap risc, si efectues l'ingrés a l'instant les tens (pots demanar-me una sessió en concret de qualsevol de les unitats per a comprovar que està bé). Només pretenc traure'm un dinerets extra gràcies a moltes hores de treball i dedicació i al mateix temps si puc ajudar un company a aconseguir plaça molt millor!!  

Una salutació, espere la teua resposta si estàs interessat/da  

POLITICA DE PROTECCION DE DATOS - AVISO LEGAL - NORMAS USO DEL FORO
Copyright 2002 Gabinete Educativo 2000 S.L.
- CIF: B-95152906.
::: 1.920.527 mensajes ::: 158.653 usuarios registrados (25/05/2005) :::  Buscar en TODO el FORO :::  Buscar en esta sección
L
O
G
I
N
Email
Clave
Iniciar sesión automaticamente
Preguntas Frecuentes
F.A.Q. sobre el foro