Regalo programacions didàctiques de Llengua i Literatura CATALANA.

Ir a Inicio : Foro   Oposiciones Profesores Educacion Sec. - Lengua Catalana y Literatura
leandro_inf87

23/03/2008 20:16:00
Regalo programacions didàctiques de Llengua i Literatura CATALANA.
Hola !!! com esteu ? espero que aquests ànims siguin bóns (sobretot per als valencians , ja que aquest any teniu opos !!! ) però tranquils que l'any vinent hi ha opos de llengua i literatura CATALANA segur !!! i aproximadament més de 150 plazas. Amb tot això dir que tinc unes programacions molt maques d'aquesta especialitat, això sí, de departament que són molt bones i, amb l'ajuda de les persones que vulgueu podem preparar algunes unitats didàctiques (sense presa, eh!) jeje. Les programacions són desde 1er d'ESO fins a 2on de Batxillerat. Per cert, a mi personalment el que més m'agrada es la Literatura Catalana, i a vosaltres?  

Les persones interesades que deixen la seva petició aquí i jo els hi enviaré la documentació necesaria.  

Adéu !!!!!!!!!!!!  

Leandro.

5 RESPUESTAS AL MENSAJE

,,,

29/04/2008 16:50:00
RE:Regalo programacions didàctiques de Llengua i Literatura CATALANA.
koliuhh@yahoo.es

REMEI

12/05/2008 21:22:00
HOLA!  
COM VA? ESTIC INTERESSADA EN LES PROGRAMACIONS QUE COMENTAVES! T'AGRAIRIA ET POSARES EN CONTACTE AMB MI SI ET VA BÉ. EL MEU NOM ÉS REMEI I LA MEVA ADREÇA ELECTRÒNICA:  
o_reme@hotmail.com  
MOLTES GRÀCIES!  

PICULO

26/05/2008 16:39:00
Acabo de llegit el teu missatge i hi estic interessat. El mei mail és jpiculo@hotmail.com

pot45

27/06/2008 16:54:00
RE: Eres mi salvación
La verdad es q me vendría muy bien que me las enviases. tengo q entregarlas el día 8.  
Gracias de todos modos.

iesus

18/08/2008 16:19:00
::: --> Editado el dia : 26/08/2008 9:04:46  
::: --> Motivo :  

Venc programació. Vaig obtindre plaça en el 2007 amb una nota de 8'2. Vaig traure la plaça en part gràcies a l'exposició de la PROGRAMACIÓ DIDÀCTICA. de 3r d'ESO amb moltes activitats objectius, transversals, continguts, criteris d'avaluació, temporalització....  
El preu és molt econòmic, tenint en compte el valor de les mateixes i la nota que obtindràs quasi amb tota seguretat (ja ho comprovaràs si al final et decidixes per comprar-les).  
La forma de pagament seria per mitjà d'un ingrés en el banc i la forma d'enviament per correu electrònic.  

Una salutació, espere la teua resposta si estes interessat/da  

iesuslopez@hotmail.com

POLITICA DE PROTECCION DE DATOS - AVISO LEGAL - NORMAS USO DEL FORO
Copyright 2002 Gabinete Educativo 2000 S.L.
- CIF: B-95152906.
::: 1.924.968 mensajes ::: 159.621 usuarios registrados (25/05/2005) :::  Buscar en TODO el FORO :::  Buscar en esta sección
L
O
G
I
N
Email
Clave
Iniciar sesión automaticamente
Preguntas Frecuentes
F.A.Q. sobre el foro