¿Qué quieres buscar?

Inicia sesión

Regístrate

FOROS OPOSICIONES FORO Oposiciones Administrativos

709.308 mensajes • 396.057 usuarios registrados desde el 25/05/2005

inna25

• 07/01/2009 19:47:00.

cos de gestió Generalitat de Catalunya

Hola!!! estic preparant les oposicions de la Generalitat de Catalunya del Cos de Gestió. Visc a Barcelona, i m'agradria coneixer algú que també les prepares!

43 RESPUESTAS AL MENSAJE

tirantloblanc

• 10/01/2009 20:21:00.

RE:cos de gestió Generalitat de Catalunya

Ei inna25, jo tb les vull preparar però encara no tinc el temari ni res.

Ja tens els temaris tu? Que m'aconselles? L'has comprat a algun particular o bé t'has matriculat en alguna academia? Jo m'estic mirant Adams i CEF.....

Espero la teva opinio!

Salutacions

carlos84i

• 22/01/2009 8:43:00.

bon dia a tots!

Jo estic mirant de preparar aquestes opos, però ara estic treballant i no ser si es necessari una dedicació absoluta, algu em podría aconsellar?
Són unes opos que es poden aprovar treballant?

Gracies a tots!!

Opositoragesti

• 25/01/2009 13:44:00.

hola jo me las estic preparan t per lliure , suposo que no importa que estiguis treballant sempre que tinguis temps per dedicar a l´estudi.
Jo les preparo amb els llibres de ADAMS
Podriem crear un foro i ajudar- nos els uns ambs el altres ja que no hi ha molta informació si no les prepares per academia.
Que os sembla?

dennis91

• 27/01/2009 14:18:00.

jo tinc intenció de presentar-me a les d'auxiliar administratiu, però he vist que també hi ha les de gestió i potser també m'hi presento. Suposo que amb 77 temes deu ser complicat, no? vosaltres que heu comensat, que tal ho veieu? Gràcies

Opositoragesti

• 27/01/2009 22:46:00.

hola dennis , jo ja he començat , jo les que vull són las de gestió però per si de cas em presentaré tb a les d´auxiliar administratiu.
Per cert això es pot no?
La veritat es que a mi ara mateix em semblen complicadissimes , els temes son molst llargs i m´han dit que són molt dificils però suposo que això es com tot.

dennis91

• 28/01/2009 9:03:00.

A mi també m'agradaria optar a les de gestió, però per qüestió de temps i pel temari que hi ha apostaré per les d'auxiliar administratiu. Crec que si pots presentar-te a dues opos, el problema seria si coincidissin els dies d'examen, encara que no crec que passi.

dennis91

• 01/02/2009 12:23:00.

up!

asterion123

asterion123@yahoo.es

• 01/02/2009 19:03:00.

Us explico la meva experiència per si us pot ser útil: vaig presentar-me a la convocatòria anterior de Gestió (2008); quan vam fer el primer examen al febrer, jo portava 9 mesos estudiant (treballant fins a les 18h.), pero per les tardes-nits i els caps de setmana estudiava tant com podia; vaig aprovar el test amb bona nota; vaig continuar preparant el segon dos mesos més (el pràctic) i el vaig aprovar molt justet (més per atabalament meu a l'hora de fer l'examen que no per falta de coneixements). Al final em vaig quedar sense plaça perque em van passar pel davant més de 35 interins amb punts (jo no en tenia cap). Vaig anar a classes a una acadèmia els dissabtes durant 10 mesos. Em vaig quedar a les portes per menys de 2 dècimes. Suposo que amb això us podeu fer una idea de la dedicació que cal.

RMMG

• 01/02/2009 20:15:00.

Algú sap si han de modificar el temari durant aquest temps?
Jo he preguntat en diferents llocs (sindicats, eapc, acadèmia...) i ningú sap res.
I començar a estudiar s'ha de fer amb un temari marcat (més o menys), jo crec que acabarà semblant-se al temari del cos superior...però...

dennis91

• 02/02/2009 0:12:00.

a asterion123...

gràcies per compartir la teva experiència. La veritat que en els nivells més alts crec que es mes complicat entrar... Jo enguany faré les d'auxiliar administratiu i espero poder entrar, que suposo que en haver-hi més places serà una mica més fàcil accedir-hi. Salut a tots i bon inici de setmana!

soniajb

• 02/02/2009 20:17:00.

Bona tarda a tothom!!!
Jo ara mateix m'estic preparant les de ICS, però tinc pensat preparar les de Gestió, que segons tinc entès seran al tercer trimestre d'aquest any i aprofitant l'estudiada del temiari del cos de gestió també aprofitaré per fer les d'auxiliar administratiu l'any vinent. Crec que el millor és estudiar el temari de gestio i llavors repassant anar també a auxiliar, què en penseu???
Pel què he pogut veure i comparar, els temaris es troben en la mateixa col.lecció que el cos superior, però has d'anar seleccionant els temes, així que toca comprar els 6 volums, encara que de cada un aprofites una mica més de la meitat... jo tinc el primer volum de l'ed. Adams i veig que actualment és el mateix index, per tant comprare els altres 5. Vosaltres quins temaris teniu???
Bé, molts ànims i ja ens anirem veient per aquí.

RMMG

• 02/02/2009 20:30:00.

Està molt bé pensat, ja que no pots jugar-t'ho tot a una carta, no sé com estaran les opos del ICS (però aquestes per llocs concrets, és bastant difícil d'agafar plaça, diuen que les fiquen fàcils pq aprovin els seus interins...) a auxiliar si estudies (molt) tens moltes oportunitats, i gestió...aquest any jo em pregunto si canvien o no el temari Aquesta és la qüestió.
i estudiar amb el temari de superior és un rotllo...

soniajb

• 02/02/2009 20:50:00.

Ja tens raó que no es pot jugar només a una carta, tinc voluntat, però sóc realista amb les meves possibilitats...així que, serà qüestió d'anar provant...
Si que estaría bé que hi hagués un temari exclusiu per Cos de Gestió, em sembla que hi ha una editorial que es diu CEF que el tenen, però no sé, no em fa bona pinta... tocarà esperar, però de moment aniré fent amb el que tinc.
I pel què fa a les de l'ICS si que és veritat que és molt dificil entrar, els mèrits són el 50% de l'oposició (em sembla), i jo no en tinc ni un, així que vaig més a mirar què és una oposició (serà la primera vegada que em presento a una) i llavors a atacar amb la Generalitat, que és realment el què m'interessa, encara que sigui entrant a la borsa de treball.

asterion123

asterion123@yahoo.es

• 02/02/2009 21:18:00.

TEMARI: jo estic convençut de que el canviaran. Si han canviat tots els altres perquè no haurien de fer-ho amb aquest? Però també tinc clar que la part "essencial" seguirà vigent (com ha passat amb administratius). Per tant, es tracta d'anar preparant el que segur que mantindran i deixar pel final els temes més susceptibles de que puguin ser eliminats o modificats. El temari d'ADAMS és de molta qualitat, però és massa extens i no està pensat pel Cos de Gestió amb lo qual de vegades es fa una mica desesperant perquè t'has d'empassar 70 o 80 pàgines per preparar un tema. Del temari del CEF no tinc referències, si algú en sap algo li agrairé que dongui la seva opinió. Salutacions a tots.

RMMG

• 02/02/2009 21:28:00.

El millor temari sens dubte és Adams, (massa extens en els primers temes, constitucional, estatutari...però la resta crec que és la mesura).
Tots els que conec que han aprovat (gestió/superior) han estudiat amb Adams...

dennis91

• 02/02/2009 22:11:00.

Ja que hi ha gent experimentada per aquí, vull llençar un parell de preguntes a l'aire. No són exclusivament del cos de gestió, però espero em permeteu l'atracament.

1-Jo no tinc cap punt, tinc alguna possiblitat d'entrar en les oposicions de gestió? i en les d'auxiliar administratiu? Em presento a les dues? o vaig a per les d'auxiliar?

2-Parlant de temaris, però d'auxiliar administratiu, amb els que hi ha a l'EAPC puc aprovar o millor compro els temaris d'alguna editorial? alguna recomanació?

Gràcies per endavant.

asterion123

asterion123@yahoo.es

• 02/02/2009 23:26:00.

Pel Dennis91:
Clar que tens possibilitats encara que no tinguis punts! Però has de tenir molt clar que hauràs de treure una nota bastant alta perquè els interins no et deixin sense plaça encara que hagis aprovat l'opo. En la última de gestió hi van entrar uns 100 sense punts i seixanta i pico amb punts. D'auxiliars no en sé res, però m'imagino que la proporció deu ser molt semblant. O sigui que poder-se, es pot, però no és gens fàcil amb la competència deslleial dels enxufats que ja hi són a dins vulnerant els principis d'objectivitat i d'igualtat d'oportunitats.
El temari d'administratius de l'EAPC és molt bo!! Jo t'aconsello que comencis empollant el d'administratius i ho vagis complementant amb les lleis. Així aniràs sobrat per auxiliars i tindràs coberta una bona part de gestió (i no et costarà res!). Quan ja t'ho sapiguis tot podras decidir si vols completar-ho per presentar-te a gestió o no.
Espero que et sigui d'utilitat!

dennis91

• 03/02/2009 8:08:00.

@ asterion123.

Oitant que és d'utilitat, moltes gràcies. Doncs segurament provaré el de gestio i el d'auxiliars... Encara que hi ha una cosa que no m'ha quedat clara perquè encara vaig una mica perdut: això que dius de estudiant el temari d'administratius i complementar-ho amb les lleis, que vol dir exactament?

Gràcies per tot.

dennis91

• 03/02/2009 16:12:00.

Novetats sobre la convocatòria. Segons la web de la Generalitat, la Oferta d'Ocupació Publica serà al mes de juliol, la convocatòria serà al mes de setembre i la primera prova al mes de novembre.

asterion123

asterion123@yahoo.es

• 03/02/2009 19:16:00.

dennis91:
Aquestes oposicions tenen un contingut eminentment juridic, són matèries que estan regulades per lleis. Conforme vagis estudiant el temari veuràs que continuament fan referències a lleis. Per tant, no basta amb empollar-se la "teoria", si no que també ens hem de mirar les lleis que regulen cada tema concret. Les preguntes dels test solen ser referents a articles concrets de les lleis i en els casos pràctics s'ha de fer referència a les normes legals que regulen cada situació. M'he explicat?
Ah, i gràcies per advertir-nos del canvi a la web!!!

dennis91

• 03/02/2009 22:52:00.

asterion123:

Corregeix-me si vaig errat, però les lleis has de coneixer sobre que van i tal, però no empollar-se-las, veritat? es pot tenir el material a l'hora de fer l'examen de supòsits,no? Llavors serà com tornar als temps de quan vaig estudiar dret i relacions laborals... No es mereixen les gràcies, cadascú aporta el seu granet al forum.
Salut!

asterion123

asterion123@yahoo.es

• 04/02/2009 9:58:00.

dennis91:
Exacte, no cal saber-se les lleis de memòria, però te les has de llegir al menys un parell de vegades (les més importants) per saber de què van i familialirtzar-te amb el seu contingut. Al pràctic de gestió van deixar documentació, per tant es tractava de tenir-ho tot ben ordenat i indexat per trobar rapidament la norma adequada. En canvi, al pràctic d'administratius no es podia tenir documentació. Això depen de lo que marqui la convocatòria, i fins i tot de la decisió del tribunal.

Bueno, segons la previsió que van publicar ahir estem a només 9 mesos del primer examen!! Com ho veieu?

aspirante33

• 04/02/2009 10:18:00.

asterion:
vas fer el pràctic de gestió?? podries dir quines preguntes van posar?? es q no les van penjar a la web....
i com funciona el tema de "portar la documentació", vull dir, quina mena de documentació? llibres, apunts, lleis... tot el q vulguis?
gràcies!

RMMG

• 04/02/2009 13:15:00.

He trucat a l'oficina de convocatòries i m'han dit que canviaran el temari (però no se sap ni com ni quan...)
Això si que és un rotllo.

dennis91

• 05/02/2009 13:27:00.

encara que canviin el temari, suposo que les variacions no seran molt substancials, no? perque per la gent que ja esta estudiant es una putada... que en penseu?

Merielita

Vull ser funcionària ja!!!

• 05/02/2009 17:26:00.

Jo aquest mes m´organitzaré els temaris i a començar la ruta del bakalao....

Per cert, no he tingut temps de mirar-ho... sabeu si han modificat el temari????

Opositoragesti

• 06/02/2009 12:56:00.

Hola a tots/es com que canviaran el temari? doncs aix`se suposa que s´hauria de fer ja no? jo estudio dels llibres ADAMS, em vaig agafar els dos primers perque em sembla que això no es pot canviar ja que es la part de consti . historia cat, UE..
Ara em volia agafar el llibre part administrativa però ja em fa por...els llibres costen molts calers perque estiguin modificant !
Sort a tothom! i gracies a tots pels comentaris !

TEP

• 09/02/2009 21:27:00.

Jo estic segura que la part administrativa. Pressupost, i Funció Pública serà la mateixa, podem canviar el títol del Tema fusionar dos temes... Jo penso que treuran la part d'història i algo de Contitució.

Opositoragesti

• 13/02/2009 17:24:00.

doncs quina gràcia ! i quan pensen fer-ho?
Com aneu amb el estudis? jo m´estic mirant els temes de la part de consti....quin rotllo!

atram23

A por las opos!! :D

• 13/02/2009 19:08:00.

hola noiets!!!!

jo tb tinc pensat preparar-me les opos del cos de gestió, però la veritat és que aquest any es presenta tot una mica xungu (per això dels rumors que trauran molt poques places per la crisi, i que hi haurà molta gent...). Estava pensant comprar els temaris de l'Adams, i estudiar d'allà i de la legislació... algú sap de quin estil són les preguntes test i el pràctic? és que depèn de com sigui tot la manera d'estudiar és molt diferent...

m'hi apunto si voleu crear un foro per comentar dubtes i així com deia la inna25

molts ànims a tots!! ;D

XAIA23

• 15/02/2009 10:04:00.

Hola a tothom!

Jo també em vul presentar a les oposiciones del cos de gestió, i he trobat els vostre foro i la veritaqt és que estic aclarint molts dubtes. Encara no he començat a buscar llibres, però pel que veig recomaneu els de Adams oi? I creieu que és millor comprar-los per separat o tots de cop? Els heu comprat a trevés d ela WEB oi? Us sembla difícil preparar-les per lliure? Jo no tenia pensat apuntar-me a cap acadèmia...és un a pasta!

Quin munt de preguntes! A veure si entre tots anem aclarint dubtes!

asterion123

asterion123@yahoo.es

• 16/02/2009 15:29:00.

Atenció!!
A la web de la Gene acaben de posar que el temari de Gestió està "en revisió".
Com a mínim ja sabem segur que l'estan modificant.

XAIA23

• 16/02/2009 20:22:00.

Ostres doncs m'anava a comprar els llibres avui mateix. Més val esperar doncs...

Opositoragesti

• 18/02/2009 9:17:00.

jo tb m´anava a comprar dos altres toms més de llibres...això no hi ha dret quen pensem modificar-ho!!!!

XAIA23

• 18/02/2009 19:33:00.

Algu té el llibre nº1 d'Adams? N'acabo d trobar un de fa anys ( 1997,tb de Adams), però pel que veig té tot el mateix temari i index. Això no ha canviat no? Constitució, poder judicial...?Algú el té i ha pogut comparar amb altres edicions?

Opositoragesti

• 19/02/2009 9:55:00.

Xaia jo tinc el de l´edició última si vols comparen els temes...
Constitució, TC, Corona,PJ , organització territorial...
que vols saber l´ordre del temari?
si vols ho miro i t´ho posso d´un en un

miriamruru

• 02/03/2009 15:26:00.

Hola! Com ho porteu? jo ara estic pensant a fer les opos de Gestió. On heu comprat els llibres? Esque en veig molts però no se ben bé quin serà el millos, quins utilitzeu?

Gracies!

Helen4

• 04/03/2009 17:09:00.

LauBCN: els llibres els pots comprar a qualsevol acadèmia em sembla.

Bones! Jo ara mateix estic preparant les opos de Superior i com que m'ho veig molt difícil, doncs serà el primer cop que em presento a unes opos, segurament em presentaré a aquestes aquest mateix any.
Tinc els llibres de l'Adams, que per cert, com van canviar el temari no em serveixen de gaire (ens ho pengen a la web els actualitzats). En tot cas, hi ha coses bàsiques que entraran si o si, com poden ser Dret Constitucional, Dret Administratiu...
Qualsevol cosa em vaig passant per aquí per tenir-nos actualitzats :)

un salut!

FUNCI1

In dubio pro funci ;)

• 04/03/2009 17:47:00.

::: --> Editado el dia : 04/03/2009 18:09:53
::: --> Motivo :

Hola a tothom :)
Començo a escriure en aquest post perquè el tema Adm. ja el tinc gairebé tancat i ara toca gestió. Normalment em connecto cada dia al foro i al messenger.
Tanmateix obro el tema al grup de gestió perquè ara estem a un grup on no hauria de ser.
Fins ara!!!!

capillator

A per un nivell A-30!! (per ara, un C-13...)

• 04/03/2009 20:27:00.

Hola! Jo també em presentaré, presumiblement a gestió... com ha dit la Helen4, abans estan les de superior, però... d'aquí al juny... va a ser que no...

Aprofito per posar el link al fil que ha obert el funci en la secció de "gestió" dels foros.

[--https://www.buscaoposiciones.com/foro/Oposiciones-Gestion-fmen-7-3832660.htm--]

Ens veiem!

anied

opos auxgencat

• 24/03/2009 13:48:00.

hola bon dia a tots jo tb estic preparant les opos per aux, però ara estic una mica espantada amb tot això que estic llegint, algú de vosalttres ha fet ja l'examen d'auxiliar alguna vegada? es cremen a l'hora dfe fer les preguntes a van al gra?
gracies.

isabel84

• 15/04/2009 22:31:00.

Hola FUNCI1, ens tornem a trobar en un altre romanço després de les opos d'administratius, sort que dilluns triem i s'acaba aquest infern. El que passa és que ara ens en comença un altre!! Llàstima que no ens poguem presentar per promo interna.

Algú sap quan surt el temari nou? he sentit veus que diuen aquest mes, doncs s'haurien d'afanyar perquè si l'examen és el novembre...

Vinga, fins ara

FUNCI1

In dubio pro funci ;)

• 15/04/2009 22:49:00.

Millor seguim el post al foro de gestió :)
[--https://www.buscaoposiciones.com/foro/Oposiciones-G...n-7-3832660.htm--]

Seguro que tienes mucho que decir, te estamos esperando.

Encuentra tu Oposición