¿Qué quieres buscar?

Inicia sesión

Regístrate

FOROS OPOSICIONES FORO Oposiciones Administrativos

709.308 mensajes • 396.057 usuarios registrados desde el 25/05/2005

opositant

Qui la segueix.....

• 14/04/2009 16:13:00.

ADMINISTRATIUS GENCAT VI

obro unaltre...
Alesta, jo personalment, el tema del nivell, crec que és en l'ultim que em fixo, miro més la ubicació, l'horari normal i que em pugui interessar, a part de cobrar uns 25 e bruts més que un nivell 13, hi ha alguna avantatge més?

153 RESPUESTAS AL MENSAJE

curiositat

curiositat@hotmail.com

• 14/04/2009 19:59:00.

RE:ADMINISTRATIUS GENCAT VI

Jo soc de les que he passat la opo però m'he quedat sense plaça.

Tot i això continuo el fil d'aquesta i també superior i gestió (penso que amb el temps alguna caurà)

Tinc una amiga que treballa a la gene.... diu que no paren de trucar per preguntar per les places d'administratius... jo no me'n fiaria molt del que em diguessin.... em sembla que és una loteria. Pots tenir sort i estar al costat de casa i en un lloc que t'agradi o anar a parar a la xina i que et fotin a finestra dia sí i dia també...

Sort a tots!!

opositant

Qui la segueix.....

• 14/04/2009 21:28:00.

Laho qui t'ha dit aixo`?

FUNCI1

In dubio pro funci ;)

• 14/04/2009 21:57:00.

ufff, quina feinada!!!!
A veure:
1-Els horaris de cada plaça venen definits per la RLT.
2-És millor mirar la proximitat i els transports que no pas un nivell. Us parlo per experiència...
3-L´horari N és de 8 a 15 de dll a dv i la tarda del dimarts de 16 a 18.30.
4-La famosa Y. Potser, i dic potser, és un lloc que estàs de cara al públic tot el dia. Ara, s´ha de veure com és aquest cara a cara. No és el mateix el cara a cara de les oficines de treball (us puc explicar casos de gent plorant amb el nadó a sobre i els pares sense feina) que l´atenció a la biblioteca.
5-Penseu que dintre de poc estareu demanant interinatges de A o B (els que puguin) o de C (via EPOCA). No us penseu que ja us quedareu fixos al lloc (o sí, depen de vosaltres)
Adéu :)

FUNCI1

In dubio pro funci ;)

• 15/04/2009 8:45:00.

Opositant:
1. A veure... si concurses és que ja ets funcionari. Per tant no et quedaràs sense un lloc on treballar. El problema és saber on estrà aquest lloc.
2. Et quedes en excedència voluntària per incompatibilitats sense reserva de lloc. Jo estic en aquesta situació respecte d´auxiliar i ara la tornaré a demanar respecte d´administratiu.

Juditis

• 15/04/2009 9:43:00.

Sergi1982, d’acord amb l’article 86.4 del Decret Legislatiu 1/1997, de 31 d'octubre, pel qual s'aprova la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública, el temps que hom roman en la situació d'excedència voluntària no comporta reserva de plaça i destinació.

Per tant, el teu raonament és correcte. Espero haver-te ajudat ;-)

ocelleta

• 15/04/2009 17:51:00.

Com va aquest llistat??? m'ha recomanat una noia q va anar a l'acte d'adjudicació d'auxiliars de portar l'excel ordenat per ordre de preferència i tb pel número de plaça pq sigui més fàcil a l'hora d'anar eliminant el q agafen els altres. Jo ho faré així!!!

ja teniu clar q voleu? jo noooooo ;) segueixo amb l'embolic!

isabel84

• 15/04/2009 18:36:00.

Aneu amb compte amb això de l'horari perquè l'horari N pot ser continuat (de 8-15 + tarda dimarts) o partit. L'horari partit es pot fer per voluntat pròpia o perquè la plaça està adscrita a una unitat amb aquest horari (sobretot els llocs de registre).

Per ex. el meu cas, quan vaig triar plaça d'auxiliar fa 4 anys era una plaça que en la relació posava horari N i jo convençuda que era de 8-15 i tarda dimarts i resulta que era partit (9-14 i de 15-17:30). Per tant, l'horari normal es considera el continuat i també el partit. Vigileu si voleu fer continuat si és una plaça de registre perquè si ho és té molts números de ser partit per imposició.

Sort pel dilluns, quins nervis!!!

opositant

Qui la segueix.....

• 15/04/2009 21:07:00.

::: --> Editado el dia : 15/04/2009 21:19:22
::: --> Motivo :

Per mi també és vital l'horari. Tinc una nena petita i no podria fer un partit. Ara si que m'heu matat. De totes formes continuo pensant el mateix, no m'enrefiu de les respostes que em donen per telèfon.

Laho a la secretaria de relacions intitucionals i de participació va ser on jo jo vaig trucar i vaig sentir el comentari de " truca una noia preguntant per l'horari especial, què li dic per què no vingui?"

opositant

Qui la segueix.....

• 15/04/2009 22:50:00.

Isabel84 puc entendre que el risc està en les N d'atenció presencial?

isabel84

• 15/04/2009 23:22:00.

Opositant: hi ha un risc que les places d'atenció presencial tinguin horari N partit, perquè solen ser les places de registre. Per això us heu d'informar quin horari té la plaça. També dir que per exemple el Departament de Salut que és on estic fins setmana vinent té uns horaris de registre partits (9-14 i de 15-17:30), en canvi Economia i Finances l'horari de registre és continuat. Per tant, depen del Departament.

Per tant tens raó, les places d'atenció presencial tenen el complement de 100 euros però d'altra banda a vegades tenen aquest horari partit per imposició.

Juditis

• 16/04/2009 8:23:00.

::: --> Editado el dia : 16/04/2009 9:15:52
::: --> Motivo : L'article és del 7.4.2009

Opositant, justament la setmana passada vaig parlar amb la noia de Prosegur que hi ha a l’entrada de l’edifici on està la Secretaria que comentes i em va dir que em recomanava la plaça perquè hi ha molt bon ambient, què bo! jejeje. Et deuria tocar parlar amb l’excepció, no?

Aprofito per passar-vos el link a una entrevista que es titula “No ... als funcionaris”:
[--http://www.avui.cat/article/mon_politica/57882/ant...r%E2%80%9D.html--]
Hi ha algú de Terrassa per aquí? ;-)

ocelleta

• 16/04/2009 10:13:00.

Ara m'heu matat amb l'horari N. Jo he preguntat a unes quantes persones q estan dins l'Administració fa molts anys i totes mhan dit q es fins les 15 h. L'únic risc q hi veig són les places de registre q imagino q estaran catalogades amb l'observació "Y". Per tant, les Y fora del llistat!!! jejeje

quan truqueu q pregunteu? horari, adreça i funcions?

isabel84

• 16/04/2009 11:01:00.

No us en fieu que l'horari N és sempre continuat, perquè segons el Decret horari N pot ser continuat o partit (per imposició o per voluntat), llavors hi ha l'horari especial (mossos, subalterns instituts que fan un horari segons necessitats serveis). Per tant, les places Y corren perill de ser partit, us ho dic per experiència.

pvesol

• 16/04/2009 14:35:00.

Molta sort la propera setmana,

I després a viure...

Juditis

• 16/04/2009 20:24:00.

Dos més:

- La Direcció General de Recursos Sanitaris està ja a Balmes-Gran Via.
- La Secretaria d’Estratègia i Coordinació marxarà al carrer Roc Boronat d’aquí a res.

Uufffff... Menys mal dilluns s’acaba tot!!

Sort a tothom! ;-)

isabel84

• 16/04/2009 22:52:00.

Ja sort que s'acaba tot, i que peti tot com peti, i si no tinc plaça a Girona me'n vinc amb tots vosaltres a Barcelona!!

aspirante33

• 17/04/2009 9:54:00.

isabel, així podràs dir "visc(a) Barcelona"!!! El chist és meu, jeje!

Quines ganes tinc que s'acabi ja... jo estic una mica passiva amb el tema de les places, perquè com que no tinc gaire capacitat d'elecció, m'hauré de conformar amb el que em deixeu... i gràcies!!
Bé, he de pensar que hi ha mobilitat i que tard o d'hora trobaré alguna cosa que m'encaixi més. Sempre penso que molt pitjor ho teniu els d'altres províncies, o sigui que no m'hi puc queixar!

Per cert juditis, a la web de la gene posa que la DG de Recursos Sanitaris està a la Travessera de les Corts... potser és que no ho han actualitzat encara? De totes maneres, moltes gràcies per les teves informacions "confidencials"!! Són molt útils!

opositant

Qui la segueix.....

• 17/04/2009 10:18:00.

On està Roc boronat Juditis?

aspirante33

• 17/04/2009 10:51:00.

Per cert, heu rebut una notificació de la interposició d'un contenciós administratiu contra la resolució de la convocatòria?
Sabeu alguna cosa, en què han basat el recurs o algo??

ocelleta

• 17/04/2009 11:38:00.

he rebut el recurs aquest matí i entre q obria el sobre i llegia pensava: serà que està malament la documentació q vaig presentar? pues no! el recurs ni idea del pq però quin dineral els hi ha de costar notificar un per un. A les últimes de gestió tb em va arribar una notificació igual.

aspirante33, jo tb estic passiva amb el tema de les places. Es q veig q ha d'escollir tantissima gent davant meu q al final vaig decidir q la sort m'acompanyi, no he trucat enlloc...ni tinc fet l'excel...!!!!!!!

Vegueria

• 17/04/2009 12:12:00.

PERDONEU la meva entrada en aquest foro companys. Els opositors a subalterns que no som de Barcelona tenim un dubte i com que vosaltres aneu per davant potser hi ha algun proper administratiu de la Generalitat que ens pugui contestar. Hi ha algú que ens pugui confirmar si la documentació que es requereix un cop publicada la proposta de nomenament (vull dir titulació, certificat mèdic, DNI compulsat, certificacions diverses...) se pugui presentar a una Delegació territorial??? (i no forçosament a l'Oficina de convocatòries a Barcelona ciutat).Us ho agrariem. Gràcies.

FUNCI1

In dubio pro funci ;)

• 17/04/2009 12:16:00.

1- Roc Boronat és Poble Nou
2- Pots presentar la documentació a qualsevol registre oficial.

Juditis

• 17/04/2009 13:09:00.

Us he de confessar que he somiat que el dia 20 m'adormia, em deixava la llista a casa, l'acte anava molt i molt lent i, de tant esperar i amb el cansament acumulat pels nervis, m’adormia! Surrealista. I jo que pensava que ho portava bé... El subconscient m’ha traït! jejeje ;-)

opositant

Qui la segueix.....

• 17/04/2009 13:41:00.

Gràcies alesta. Igualment per tu. Espero que aquest cap de setmana passi ràpid, suposo que si perque tinc dos dinars familiars, encara que hauré de suportar les preguntes, què bé has aprovat!! i a on vas?, -encara no ho sé.
-Ah.......... vaja, ostres quin pal si et toca una plaça a la quinta punyeta no?....

En fi, espero no treure fum per la boca quan digui: -PERÒ MAI MÉS ESTARÉ A L'ATUR!!

I la veritat és que som molt afortunats, i com va dir el capillator, els que vivim a bcn tenim molta sort.

Bon cap de setmana a tothom i dilluns a creuar els dits de que quedin places del nostre interés per dimarts!!

isabel84

• 17/04/2009 16:05:00.

Avui m'he informat de més places, tinc un merder al cap, ja no sé que triar, he modificat la llista tantes vegades!! ara vaig a modificar-la per últim cop, n'estic farta de pensar tot el dia amb el mateix.

Bon cap de setmana i que sigui el que hagi de ser!!

opositant

Qui la segueix.....

• 17/04/2009 16:27:00.

Algú s'ha informat de l'horari especial a la policia?

A mi em van dir que era una tarda a la setmana que podia no ser el dimarts.
Ara a una amiga meva li han dit que són dos tardes a la setmana.

A vosaltres que us han dit?

opositant

Qui la segueix.....

• 17/04/2009 18:02:00.

Laho, no ens hi capfiquem més. Si ens toca alguna cosa que no ens convenç, a buscar per l'època i a per comissions de serveis.

TEP

• 17/04/2009 18:21:00.

A mi m'han dit que era una tarda a la setmana i que lúnica diferència era que a la resta de departaments treballen els dimarts a la tarda. En el cas d'aquest Departament pots treballar dimecres o dijous però sempre un dia fix.

ocelleta

• 17/04/2009 19:33:00.

2 preguntes:

- algú em pot explicar una mica q es fa a la direcció de serveis de qualsevol dpt? perdoneu la ignorància però no ho tinc massa clar ;)

- algú ha trucat a alguna plaça q sigui qualificada de normal i li han dit q és horari partit? pq per tot el q dieu són sempre continuades menys les de registre q ja sabem q vindran acompanyades d'una "Y", no?

ja queda menys ay ay ay. Estic super nerviosa...

opositant

Qui la segueix.....

• 17/04/2009 21:27:00.

A salut no m'han assegurat que es pugui triar. Dependrà de les necessitats de servei i de cada plaça en concret.

Clar no es volen mullar....

Juditis

• 18/04/2009 9:50:00.

Tinc una notícia, però que no s’estengui el pànic!

Han actualitzat la guia breu amb data d’ahir:
[--http://www20.gencat.cat/portal/site/Departament-de...nextfmt=default--]

Jooooooorrrrrrrr. Molts ànims!!

Juditis

• 18/04/2009 10:23:00.

M’estic tornant boja!!

A la guia breu ha desaparegut el Departament d'Interior, Relacions Institucionals
i Participació. Ara qui dirigirà als mossos?? Què se n’ha fet del Joan Saura?!?!?

En fi, a part de conyes, mireu la numeració perquè les pàgines estan capgirades i en falta una ;-)

És la novatada que ens fan de benvinguda!!! ;-)

ocelleta

• 18/04/2009 19:51:00.

Gràcies Juditis!!!!! si no ens compliquen les coses no té emoció ;)

opositant

Qui la segueix.....

• 19/04/2009 8:50:00.

Bon dia a tothom!!!!

Quins nervis!!! els que vau anar a auxiliars, us enrecordeu a quina hora aprox van penjar les places adjudicades? va ser pel matí o a la tarda?

Gràcies juditis per la teva informació, però jo no trobo cap variació. De totes formes ja m'asseguraré de les adreces de les places que no quedin adjudicades demà.

Sort a tothom en la tria!!!!

opositorsincero

• 19/04/2009 18:35:00.

Hola estic una mica nerviós per l'elecció de demà, però espero la sort ens acompanyi.
Molta sort a tots demà i passat. És una vergonya com la pròpia gent de l'administració defensa els seus interins. Però encara no entenc perquè han d'amagar la informació. Al cap i a la fí tots hem d'agafar una plaça, encara que hi haurà uns que agafaran la que ja estan. I total doncs si algú agafa una on volen salvar al seu interí doncs no passa res com el Secretari General pot canviar-te de lloc doncs et canvia i punt. Però també això de canviar-te només hauria de ser en cassos on la persona que l'ocupa fos imprescindible. I en aquesta vida això d'imprescindible és relatiu. L'Admó ha de ser transparent i punt caigui qui caigui. Em dona vergonya del que he hagut de viure al trucar als Departaments. Espero que la gent que agafem plaça demà i passat això no ho farem mai.
Opositant segur que la llista de places adjudicades la penjaran el més aviat possible perquè al cap i a la fi segur que ho tenem tot a l'ordinador i és només penjar-ho a la web. Si pensan una mica en els opositors ho penjaran ràpid. No crec que triguin molt, com a màxim suposo a les 17 hores hauria d'estar el llistat de sobres.
Com diu Juditis a la guia breu han canviat la pagina del Departament d'interior. Tothom ens equivoquem però tant costa repassar la feina un cop feta???. Hauria de ser requisit per entrar a l'admó com a mínim haver treballat un temps a la privada. Però bé en tots els llocs podem trobar de tot. SORT!!!

aspirante33

• 19/04/2009 21:57:00.

Sort per demà, companys!! Ja ens explicareu!

Espero que tots poguem agafar més o menys la plaça que volem.... difícil, però somiar no costa res!!

Apa, que dormiu sense nervis aquesta nit! A la resta ens tocarà la següent! ;)

opositant

Qui la segueix.....

• 20/04/2009 9:27:00.

Ja estaran triant...............

opositant

Qui la segueix.....

• 20/04/2009 12:59:00.

publicació nomenament 1ª setmana de maig!!!

FUNCI1

In dubio pro funci ;)

• 20/04/2009 13:30:00.

Hola a tothom :)
Prova superada!!!! Em quedo al meu servei territorial!!!!!
Nomenament abans del 8 de maig.
1- Ningú agafa les places de BCN a mossos.
2- La pantalla no es veu bé. Us haureu de refiar de megafonia.
3- Fa molta calor!!!!!
4- Dues cues ordenades per cognom (A-L, M-Z) per entrar a la sala.
5- 10-15 minuts per esmorzar.
6- Aquest migdia-tarda publicaran una llista amb les places AGAFADES. Aneu amb compte i no us confongueu!!!!

OPOSITANDO1984

• 20/04/2009 14:04:00.

enorabona funci1¡¡¡ ara a veure si treuen aviat la llista i podem aclarir-ho nosaltres tambe¡¡¡

quins nervissss

ocelleta

• 20/04/2009 14:41:00.

He escrit una parrafada i se mha penjat aixi q ara sere més breu ;)

Ja tinc la plaça q volia!!!!!!!!estic super contenta, després de tots el nervis passats...

Porteuho tot ben preparat pq quan et criden ja NO tens temps per pensar. RECOMANO ordenarho per codi i per preferència pq van bastant rapidets i si teniu moltes places davant (com era el meu cas) o ho fas aixi o estas perdut!!!!

Ja no hi ha places a Tarragona i de fora en deuen quedar poques pq moltissima gent agafava les places fora de bcn, a mi mha deixat molt sobtada! ah, i alguns han agafat provisionals, inclús places de barcelona...

si teniu algun dubte pregunteu

ah, per 250 persones he sortit a les 1230, calculeu!!!!!!! (amb 15 min de descans)

MOLTA SORT PER DEMÀ! Espero q sortiu tant contents com jo!

ELULTIMODELAFILA

OPOSICIATOR

• 20/04/2009 14:42:00.

ACABEN DE FICAR EL LLISTAT DE LES PLACES ADJUDICADES!!!!! QUINS NERVIS. MOLTA SORT ALS QUE ANEM DEMÀ A TRIAR PLAÇA I A VEURE QUÈ ENS HAN DEIXAT.

laurysmile

• 20/04/2009 14:42:00.

FUNCI1, perquè dius que ningu agafa les places de BCN a mossos? Per l'horari? O per algo més? Ho dic perquè jo he aprovat les de subaltern i suposo que tambè surtirà alguna plaça d'aquestes.

Moltes gràcies

I felicitats a tots els futurs funcionaris!!

aspirante33

• 20/04/2009 16:10:00.

Uff, quina escabetxina, jeje!!

Sóc jo o s'han adjudicat menys places de les que tocaven? Em surten 258, quan avui se suposa que triaven al voltant d'uns 278... potser es tracta dels de promo interna C/D que han decidit romandre al lloc de treball?? Si és així, guanyem uns 20 puestos que mai vénen malament...
Algú ho sap segur si és això?

asterion123

asterion123@yahoo.es

• 20/04/2009 16:19:00.

Exacte! Hi ha hagut 20 persones que han optat per quedar-se al seu lloc actual, i per tant no han agafat cap vacant.

FUNCI1

In dubio pro funci ;)

• 20/04/2009 16:21:00.

aahhh, m´he oblidat de comentar això que dius.
Les 20 persones que optaven per quedar-se al seu lloc perquè era D/C s´han quedat on eren. Per tant teniu aquestes 20 places que no les han cobert.

casual74

• 20/04/2009 16:58:00.

Hola! perdoneu la intrumisió,, sóc del fòrum dels subalterns, .. 2 preguntes:

1) Sabeu quan temps deixen per incorporar-se al lloc de treball des que surt publicat al DOGC ???

2) Les places provisionals de la llista que podieu triar, sabeu si son de nova creació o ja poden estar ocupades per interins ???

Moltes Gràcies!

Ah! i felicitats a totes i tots !!!

FUNCI1

In dubio pro funci ;)

• 20/04/2009 17:22:00.

1- un mes
2- les dues coses

Escala13

• 20/04/2009 18:11:00.

Hola!

Algu que sigui interí del grup A em pot dir quina documentació ha presentat perquè tinc un dubte de si he presentat la documentació correcta, m'estic possant nerviosa per la tria de demà i dubto de tot.

gràcies i sort per demà

OPOSITANDO1984

• 20/04/2009 19:06:00.

ola a tots¡¡¡¡ com va la llista??? jo estic super perduda i estresadaaaaaaaa

per cert algu em pot respondre dues preguntetes per poder acabar la llista??

1- la direccio gal de policia es tota a bcn capital??? en principi si surt bcn es que si no?? i l'horari especial al final es una tarda encara que no sigui dimarts??? o es diferent

2- del dept de justicia, quins serveis aniran a la ciutat de justicia?? quan hi aniran??

gracies pr es que amb la poca informacio que han donat la gent que som de fora ho tenim super dificil per escollir.... :-(

Juditis

• 20/04/2009 20:45:00.

Companys/es!! Acabo d’arribar a casa ;-) Només volia desitjar-vos molta sort a tots demà!!

Ah! I aneu aviat perquè la sala es petita, per unes 200 persones i en som forces més. Us pot tocar seure a terra!!

En fi, jo he pogut triar la plaça que tenia en el número 1 del meu rànquing i encara no m’ho crec! Ara a celebrar-ho!

OPOSITANDO1984

• 20/04/2009 20:53:00.

GRACIES LAHO¡¡¡ CREC QUE DEMA ANIRE A LOTERIA PQ SOC DEL 10% I JA NO SE QUE FICAR A LA LLISTA ;-)

aspirante33

• 20/04/2009 21:02:00.

Dues preguntes:

1. Això de la ciutat de la justícia per quan seria? Perquè he entrat a la web i les obres semblen bastant endarrerides encara...

2. Quan has triat la teva plaça te'n pots anar o has d'esperar a que acabin tots?

Gràcies i sort!

ocelleta

• 20/04/2009 23:58:00.

Aspirante33, quan has triat pots marxar! Lo de la ciutat de Justícia ni idea però si ningú les tria per alguna cosa serà...MOLTA SORT ;)

ocelleta

• 21/04/2009 11:19:00.

Com us ha anat? expliqueu-nos la vostra experiència al Bingo ;) espero q hi hagi hagut sort!

isabel84

• 21/04/2009 11:42:00.

Que us vagi a bé tots i penseu que encara que no us agradi la plaça que heu triat podeu demanar comissió de serveis a una altra plaça del C, mireu a EPOCA. SIGUEU FELIÇOS I PENSEU QUE SOM AFORTUNATS! SORT!!!

opositant

Qui la segueix.....

• 21/04/2009 12:13:00.

UEEEEEE! ESTIC MOLT CONTENTA!! he pogut triar el que volia.
Després d'estar girebé mitja hora o més amb l'ordinador que no els funcionava, els nervis a l'estòmac, he sentit el meu nom, m'he aixecat, he dit el número de plaça, he mirat la pantalleta petita i he confirmat la plaça. Ja he anat a veure on treballaré, ho tinc apropet de casa, encara no m'ho crec.

Molta sort a tots, i enhorabona!!!

Juditis

• 21/04/2009 13:00:00.

Moltes felicitats Opositant!! Ara a celebar-ho! ;-)

Aprofito per dir-vos que ahir va sortir al DOGC la primera noia que renuncia a la plaça de Subaltern. Olé! [--http://www.gencat.cat/eadop/imatges/5362/09093114.pdf--]

Ojalà hi hagi algú que agafi plaça d’Administratiu i renunciï a la plaça de Subaltern per a que entrin els últims!

mupppet

• 21/04/2009 13:01:00.

Jo també he triat plaça avui, amb els problemes informàtics i tot.
No he pogut escollir les meves primeros opcions, però no em queixo amb la tria.
Moltes gràcies a tots per les vostres aportacions i a alguns de vosaltres suposo que us seguiré trobant al foro de gestió.

Que us vagi molt be a tots a les vostres noves places!!!

isabel84

• 21/04/2009 13:04:00.

Muppet i FUNCI1 ens veiem al foro de gestió. Sort que s'ha acabat tot!! Ara a disfrutar!

aspirante33

• 21/04/2009 13:12:00.

Aiiii quins nervis!!! Volia matar algú quan s'ha espatllat l'ordinador!!!!
Però bé, he pogut agafar el que volia!!!! No m'ho puc creure!!! Molt a prop de casa, genial!! I nivell 14, jeje!!

Doncs si, quina sort que s'ha acabat ja, perquè això és un matasanos!!!

Bé, companys, ha estat un plaer, enhorabona a tots i a veure si entre tots fem una mica millor l'administració!!
Ens veiem a superior i gestió, a veure si cau alguna de les dues! ;)

suburu

• 21/04/2009 13:30:00.

Òndia per lo que estic veient aquí alguns tenieu unes notes impresionants perquè esteu agafant llocs al costat de casa vostra que això se suposa qeu és molt difícil.

Enhorabona. Jo també hauria d'haver estat allà amb vosaltres però què hi farem, dintre de 2 anys hi seré, encara que segur que em tocarà a la quinta forca.

De moment m'hauré de conformar amb treballar com a subaltern i a preparar-me les d'auxiliar.

laurysmile

• 21/04/2009 14:29:00.

Ahir vaig fer una pregunta a FUNCI1, no sé si no habràs vist el missatge, el torno a copiar:

FUNCI1, perquè dius que ningu agafa les places de BCN a mossos? Per l'horari? O per algo més? Ho dic perquè jo he aprovat les de subaltern i suposo que tambè surtirà alguna plaça d'aquestes.

Moltes gràcies

I felicitats a tots els futurs funcionaris!!

OPOSITANDO1984

• 21/04/2009 16:18:00.

bueno, ja estaaaa.... jo no he pogut escollir on volia pr bueno... no em queixo tampoc i tb estic molt contenta

bueno ha estat un plaer compartir nervis i alegries amb vosaltres i ens tornem a veure a superior...... gestio....... etc etc etc

adeuuuu :-)

OPOSITANDO1984

• 21/04/2009 17:42:00.

::: --> Editado el dia : 21/04/2009 19:23:27

error

FUNCI1

In dubio pro funci ;)

• 21/04/2009 18:43:00.

1-Les places de mossos tenen el problema de l´horari especial.
2-Millor truca tu i així t´informes bé d´on vas i quan t´incorpores

isabel84

• 21/04/2009 22:13:00.

Avui me n'he enterat que en el cas promo interna la persona interina que fas saltar se li ofereix la possibilitat de venir al lloc que ocupaves fins ara, passa d'un C-13 a un D-12 però bé és millor això que res.

Sergi 1982, me n'alegro que encara que no sigui ben bé la plaça que volies estiguis content, sempre hi ha la possibilitat d'una comissió de serveis. M'han dit que l'horari de mossos és de 8-15 i una tarda rotatòria, està bé.

Vinga, sort!!

ocelleta

• 21/04/2009 23:01:00.

hola companys!!!!

ja estem tots amb plaça, m'alegro q en general estigueu contents amb el q heu pogut escollir...quan trucareu al telèfon q ens han donat de recursos humans?

Templariovirtual

• 22/04/2009 1:48:00.

Hola a tots i totes!

Tots els que teniu plaça heu de trucar ja a RR.HH. Ja esteu trigant. Heu de trucar i informar quan us incorporareu a partir de la publicació al DOGC si el dia següent o en quin moment dintre del període de 30 dies, un mes o el que sigui per incorporar-se. Quan abans truqueu millor per els serveis de RR.HH així podran saber si la persona s'incorpora o no (p.ex. si s'agafa una excedència per incompatibilitat).
D'aquesta forma també podran pensar que fan amb els interins si algú torna a la seva plaça si la té o el recol·loquen o va al carrer. O sento pels que aniran fora que s'han preparat bé i han lluitat bé per la opo i me n'alegro pels que vivien del compte i creien que la plaça seria seva de per vida. He vist cada cosa que apaga y vamonos. És una vergonya el cas dels endollats.Em sembla vergonyos que avui en dia i hagi gent que continua endollant a l'administració als seus amiguets. Molta sort a tots en el nou lloc de treball!!

opositant

Qui la segueix.....

• 22/04/2009 7:30:00.

Una pregunteta: si publiquessin el nomenament el dia 8 de maig que és divendres, el primer dia hàbil seria el dissabte no? però un dissabte a on podem prendre possessió?

laurysmile

• 22/04/2009 7:33:00.

Tinc un dubte sobre la data d'incorporació, que tambè ho estem discutint al foro de subalterns.

Des de la publicació del nomenament al DOGC tens un mes per incorporarte,no? Però pel que estic llegint, al escollir plaça us donen un telefon per saber quan entrareu a treballar. Llavors potser són ells els que ens diuen quan començarem,no?

Un altre dubte: Es veritat que si t'incorpores més tard del dia 15 no cobres fins setembre perquè ja estàn tancades les nomines?

suburu

• 22/04/2009 8:54:00.

Per lo que dius Templariovirtual, jo conec un amic meu que és interí a un bon lloc de Barcelona d'administratiu de la generalitat, i després d'aquestes opos, li han dit que el seu lloc no ha surtit en aquesta convocatòria i que almenys continuarà d'interí durant els pròxims 2 anys o 3, fins que surti una altra convocatòria.

ocelleta

• 22/04/2009 9:39:00.

Informeu-nos si algun de vosaltres truqueu...si em pregunten quin dia m'incorporaré encara no ho sé, depen del DOGC i d'altres coses. Ho he de decidir avui?

Juditis

• 22/04/2009 9:51:00.

@ Opositant: Jo crec que si el nomenament surt publicat al DOGC un divendres t’incorpores el dilluns.

@ Laurysmile: Exacte, jo vaig entrar més tard del dia 15 al Departament anterior i no vaig cobrar fis al més següent (el sou que tocava + els endarreriments, es clar); però no és si a tots els departament la data que divideix nòmina i nòmina és el 15.

@ Ocelleta: Jo ja he dit que m’incorporaré el dia següent de la publicació del nomenament al DOGC. Com més aviat ho decideixis millor per tothom, no?

Per cert, compte amb les acadèmies! Mireu què ha sortit avui al diari: [--http://www.20minutos.es/noticia/39386/0/studyo/profesional/academia/--]

opositandooor

• 22/04/2009 10:07:00.

Hola, primer de tot felicitar a totes i tots !!! Una pregunta, sabeu si ja es pot saber les places que s'han ocupat ??? Les agafades al primer dia ja estan publicades a la web, però les adjudicades ahir ??? O si algú recorda si es va agafar la plaça nº 174, que era a la Secretaria d'Acció Ciutadana a BERGA ??

opositorsincero

• 22/04/2009 10:27:00.

::: --> Editado el dia : 22/04/2009 10:46:40

opositandooor em sembla que només van quedar places a Interior, o sigui que la plaça que dius i tant que la van agafar.
I respecte al dia d'incorporació més clar que ho ha deixat el templarivirtual impossible. Hem de trucar al telèfon de RR.HH del Departament on ens hem d'incorporar e informar de la nostra incorporació. El incorporar-nos un o altre dia depen de nosaltres 100%. Poden incorporar-nos des de el dia següent a la publicació o en un mes des del dia següent a la publicació. I respecte al que dieu que si surt el 8 doncs com diu Juditis que és una crack ens incorporarien dilluns. Bé qui vulgui fer una incorporació ficticia pot anar el dissabte o el diumenge i fer-se la foto a la porta del Departament ja,ja,ja,ja

sss1983

• 22/04/2009 11:51:00.

Jo acabo de trucar també, la meva plaça té horari Normal, li he preguntat si seria de 8 a 3 i la tarda del dimarts i m'ha dit que pot ser això o horari partit que ja m'ho diran a la unitat on treballaré.
A algú li han dit que el seu horari pot ser partit?

opositant

Qui la segueix.....

• 22/04/2009 12:51:00.

Jo ja em vaig assegurar abans de tria plaça de que poguès triar l'horari, o partit o continuat, i he tingut sort de poder triar el que volia.
Jo també he trucat ja.

ocelleta

• 22/04/2009 13:53:00.

Ja he trucat i no mhan dit l'horari. De totes formes on he escollit plaça em van dir q intensiva i dimarts tarda! ara bé, fins q no ho vegi no mho creuré ;)

Mha dit q no era necessari q li digués la data d'incorporació, q em tornarien a trucar quan sapiguessin la data de publicació.

aquestanyno1972

• 22/04/2009 15:29:00.

Moltes felicitats a tots i a totes!!!!! quina enveja que em feu!!!!!!!
m'he quedat a tocar, però no he entrat (no tenia cap punt de mèrits).
Sabeu si les places que han quedat lliures seran per interinatge?

opositant

Qui la segueix.....

• 22/04/2009 16:21:00.

Doncs segur que si, a no ser que ja estiguin cobertes per interins.

curiositat

curiositat@hotmail.com

• 22/04/2009 17:28:00.

Felicitats a tots els que ja teniu plaça. Com l'"aquestanyno1971" m'he quedat fora...
em feu una enveja molt sana!!
Ara a preparar les de superior i gestió. Per cert, avui s'ha publicat el nou temari de gestió

reyregaliz

• 23/04/2009 1:02:00.

Jo ja he trucat i m'han dit que el meu horari serà partit, de 9 a 2 i de 3 a 5.30 (si entres a les 8.30, tens la tarda de divendres lliure). Algú sap quin horari d'estiu correspon als que fem partit?

laurysmile

• 23/04/2009 8:08:00.

reyregaliz, quan vas escollir plaça en l'horari què ficava, horari normal?

isabel84

• 23/04/2009 8:13:00.

En principi quan fas partit. de l'1 de juny al 30 setembre és de 8-15h, per exemple el meu cas fins ara, també era de 9 a 2 i de 3 a 5:30 però els mesos d'estiu era continuat.

pvesol

• 23/04/2009 9:08:00.

Moltes felicitats a tots?

Tinc un dubte, les places que no s'han adjudicat en les poden oferir al que estem a la borsa de treball, jo hem vaig quedar sense plaça per molt poquet, i no se si puc obtenir alguna coseta, seria com un regal.

Us agrairia si sabeu alguna cosa que ho digueu. Moltes gràcies i després del calvari que hem passat a viure la vida.

reyregaliz

• 23/04/2009 10:33:00.

Laurysmile, posava horari especial

Montseso

• 23/04/2009 14:07:00.

Hola!

Aquest és el meu primer missatge al foro però us he estat llegint aquests darrers dies. Jo també he aprovat les oposicions d'administratiu, a la tercera va la vençuda!

He pogut escollir la plaça que volia i això que estava en el 10% addicional, encara no m'ho crec! per proximitat he escollit una comissaria dels mossos a l'Hospitalet.

Per casualitat algú treballa a alguna comissaria? sap com és la feina? Jo vaig trucar i em van dir que l'horari seria de 8 a 15h i una tarda (la plaça era d'horari especial).

Bé, si hi ha per aquí l'altra noia que va agafar l'altra plaça a l'Hospitalet... que digui alguna cosa!!

Ara a esperar que tinguem uns bons companys, que de fet, és del més important!

Sort !

isabel84

• 24/04/2009 11:13:00.

Nens!! avui he anat al meu nou lloc de treball, m'ha agradat molt, la gent i director, ja els he dit que a l'endemà del nomenament m'incorporo, estic emocionada i tot!!!!!

Espero que vosaltres també tingueu sort!!

capillator

A per un nivell A-30!! (per ara, un C-13...)

• 24/04/2009 11:21:00.

Hollllllaaaaaaaa!!!!

Només dir-vos que ha estat un plaer compartir aquests moments amb vosaltres, i que és força probable que finalment em pugui quedar a Lleida amb comissió de serveis en un lloc C1...

Ens veiem a superior o gestió!!!!

Montseso

• 24/04/2009 11:41:00.

Hola!!

Escolteu, sabeu alguna cosa sobre la impugnació de la convocatòria ? sabeu per quins motius l'han impugnada? us han enviat la notificació?

gus1973

GUS1973

• 24/04/2009 12:50:00.

Montseso,
soc funcionari i de l'hospitalet, que vols saber de la comissaria?

gus

Juditis

• 24/04/2009 13:01:00.

@ Montseso: Conec una noia que està als mossos de l’Hospitalet i que, després de pensar-s’ho molt (bona senyal), ha decidit canviar de departament per anar un que està al costat de casa seva. Estaràs de conya! Els companys són maquíssims ;-)

@ Capillator: Felicitats!!!! Com que fa dies que no deies res ja pensava que havies sortit mal parat... Menys mal que no ha estat així! Genial :-) Endavant!

@ Montseso: Crec que la impugnació de la convocatòria l’han fet un grup d’administratius amb contracte laboral. Així doncs, no en hauria d’afectar.

opositant

Qui la segueix.....

• 24/04/2009 13:10:00.

Algú de per aquí ha triat Departament de salut?

sss1983

• 24/04/2009 13:19:00.

Jo he triat Departament de salut!

opositant

Qui la segueix.....

• 24/04/2009 13:25:00.

Hola sss1983, jo també!! a la direcció gnral de salut pública i tu?

sss1983

• 24/04/2009 13:29:00.

També a la Direcció general de salut pública! :-D Llavors et van dir que l'horari era de 8 a 3?

opositant

Qui la segueix.....

• 24/04/2009 13:30:00.

Si, em van dir que podiem triar o normal o partit.
La vas triar per ubicació o ja estàs treballant a salut?

sss1983

• 24/04/2009 13:34:00.

No estic treballant a la Generalitat, la vaig triar una mica per ubicació i perquè no sabia que agafar!
La teva plaça es de nivell 14? la meva es de nivell 13, la vas agafar abans que jo crec!

opositant

Qui la segueix.....

• 24/04/2009 13:36:00.

Si, la meva és de 14. Vius a prop de Roc Boronat?

sss1983

• 24/04/2009 13:43:00.

No, però puc agafar la línia groga del metro per anar directament i així no tinc que fer moltes combinacions de transport, es que a prop de casa gairebé no hi tenia cap plaça.
Jo començaré el dia 11 de maig, tu?
Doncs que bé que podem escollir horari continuat!

opositant

Qui la segueix.....

• 24/04/2009 13:50:00.

Si, jo també començaré el 11. Quan vas trucar a rrhh? jo vaig trucar el dimecres i vam quedar que tornariem a parlar el dia 8. Et va assegurar la noia que la plaça fos a Roc Boronat?

sss1983

• 24/04/2009 13:55:00.

També vaig trucar dimecres i la noia em va dir que tornés a trucar el dia 8 per saber si hem de signar els papers a roc boronat o a travessera de les corts, la plaça em va dir que seria a roc boronat.
Ja veurem que ens diuen el dia 8!

opositant

Qui la segueix.....

• 24/04/2009 13:59:00.

::: --> Editado el dia : 24/04/2009 14:01:59

Bueno, m'alegro de trobar-te per aquí i ens veiem el dia 8!! sona raro eh?
Lo de la plaça a Roc boronat ho dic pq a mi em va comentar que hi havia algunes places que podien anar cap a travesera i algunes de travesera cap a roc boronat, que encara no sabien com ho organitzarien però el dia 8 ens ho dirien. Jo em vaig quedar una mica mosca.....

sss1983

• 24/04/2009 14:04:00.

Si! Espero que ens vagi tot molt bé! Fins aviat

sss1983

• 24/04/2009 14:17:00.

A mi no em van dir això, la noia em va dir que seria a Roc boronat, però ves a saber! Fins el dia 8 o el dia 11 no ho sabrem segur.

gus1973

GUS1973

• 24/04/2009 14:34:00.

@juditihis

si ha marxat de l'hospitalet es perque els companys no eren tan bons, no? si no, no ho entenc, :-) ?????
a10

Montseso

• 24/04/2009 14:35:00.

juditis,

doncs em deixes més tranquil.la, o sigui que tindré bons companys no? millor millor! jo estic nerviosa perquè marxo de l'Ajuntament on estic interina fa 3 anys (abans havia treballat a Benestar d'interina) i sempre els canvis et posen nerviós perquè no saps com t'anirà al lloc nou...

gus1973: però tu ets funcionari a la comissaria? doncs no sé, més que res per saber l'ambient de treball, si hi ha bon rotllo, etc. fins i tot potser tinc algun conegut perquè jo he nascut a Hospitalet i fins fa 5 anys també hi vivia...

Montseso

• 24/04/2009 14:44:00.

ah, per cert, després de preguntar-vos sobre la impugnació, m'han dit que qui ha posat el recurs és algú de promoció interna per a poder quedar-se en el lloc on estava, o sigui que no ens hem de preocupar

gus1973

GUS1973

• 24/04/2009 15:26:00.

Montseso: veig que m'has descobert... sobre els companys de la "comi" millor li preguntis a la Judtihis que té molt informació al respecte de perquè la gent se'n va d'aquí. Sobre al feina, mira l'hora que és i encara soc aquí...
sobre que ets de l'Hospi, jo també, per quin barri et movies? ah, treballes a l'ajuntament de l'Hospi?

gus

nota: benvinguda

Montseso

• 24/04/2009 19:14:00.

deunidó gus, o sigui que serem companys, no?

No, jo visc a Sant Vicenç dels Horts des de fa 5 anys i treballo també a l'Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts, però jo he nascut a l'Hospitalet, al barri de Sant Josep.

Ja he sentit rumors sobre el volum de feina... perquè és una comissaria per tot l'Hospitalet, i l'Hospitalet és molt gran! ja m'imagino ja,....
com a tot arreu, hi haurà la part bona i la part dolenta.

Bé, doncs aviat ens coneixerem...

home, dona'm una mica d'ànims, no?

gus1973

GUS1973

• 25/04/2009 18:48:00.

Montse,
una mica d'ànims no costa res de donar.. ., pero no em diguis que no hi havia res més per agafar. Si vols passar un dia d'aquests et convidem a un café i et presento els companys...
jo soc de l'hospi de tota la vida (sic...!) i visco a Sant Josep apropet de la "comi" tot i que soc fill de la florida.
Ah, felicitats pel teu sant, demà, no?

Judithis: vulll la teva opinió sobr el personal de la comi i ¿de qué ens coneixes?

gus

Montseso

• 26/04/2009 13:20:00.

gus,

Home, si que hi havia més per agafar, però que tingués menys combinacions de transport des de Sant Vicenç no, a més, sempre s'està a temps de canviar si no s'està bé en un lloc, no?

Gràcies per la felicitació! sí, demà és el meu Sant, ja tinc preparats els bombons.

Apaaaa deuuu!!

gus1973

GUS1973

• 26/04/2009 20:13:00.

si poses els bombons jo posso el cava (demà es el meu "cumple")
saps del cert que van agafar l'altra plaça de la comi? saps qui és?

salut...

Juditis

• 27/04/2009 9:10:00.

::: --> Editado el dia : 27/04/2009 9:33:53

@ Gus1973: Perdona que hagi tardat en contestar-te, he estat fora tot el cap de setmana ;-)

El que volia dir amb el meu comentari del 24.4.2009 és que aquesta noia estava súper contenta a la comissaria i s’ho va rumiar molt a l’hora de canviar per anar a treballar més a prop de casa. Fins i tot abans d’entrar a la sala per escollir plaça li estava donant voltes!!

Jo l’entenc perfectament perquè l’any passat, quan vaig agafar la plaça d’auxiliar, també vaig escollir anar més a prop de casa i deixar una feina on estava de conya; són decisions que s’han de prendre. Ara xerro i quedo sovint amb les companyes de l’antiga feina, són una canya!

@ Gus1973 i Montseso: Moltes felicitats a tots dos (aniversari i sant). Que passeu molt bon dia!!

Lilo1974

• 28/04/2009 16:07:00.

Hola a tothom
Hi ha algú que hagi aprovat les opos d'administratiu i de subaltern i que pensi renunciar a la de subaltern?. Ho dic perque estaria bé que ho féssiu ja que amb aquesta crisi de feina que hi ha, ajudaria-ho a molta gent que està a les portes de tenir una feina i de totes maneres només es pot treballar en una feina alhora, oi?
Gràcies per pensar en els altres.

Lilo1974

• 29/04/2009 8:21:00.

Recordeu que si voleu renunciar ho heu de fer abans que surtin els nomenaments, només aixi no sortireu a les llistes de subaltern i podran nomenar els de darrera.

gus1973

GUS1973

• 29/04/2009 12:47:00.

@judithis: no se si em convenç la teva resposta, la noia de l'hospitalet ah marxat, no?

@montseso: quan vindràs? si parlem de l'hospitalet comú, parlariem del Fàtima...?

gus1973

Juditis

• 29/04/2009 13:28:00.

Gus, Gus, Gus… Que tal proven els 36?

Ja m’ha dit la meva amiga que ha parlat amb tu però, tot i així, hem de quedar un dia per acabar aquesta conversa fet un glop, no?

Ara, quan aquesta noia, la meva parella i jo ocupem les noves places segur que tenim un munt de coses per explicar :-)

aspirante33

• 30/04/2009 10:32:00.

Ens podries dir quines són les altres 4 cosetes, sergi?? Ho dic per anar-ho preparant...
Jo els hi vaig enviar també per fax el DNI i el NASS. I em van dir que em trucarien per dir-me què més hauria de portar, i em van avançar que una foto de carnet. Per cert, hauria d'anar a fer-me...

Barranquista

• 02/05/2009 11:15:00.

La setmana passada vaig presentar la meva renúncia a la plaça de subaltern.

Que tingueu sort com l’he tingut jo!

Ens veiem al foro de Gestió ;-) Gas a fons!!!

Lilo1974

• 04/05/2009 10:03:00.

Ostres Barranquista, no saps com m'en alegro de llegir això, ojalà en hi hagin més que també ho hagin fet o que ho facin.
Moltes gràcies

marquesa2009

• 04/05/2009 12:53:00.

@ Barranquista,
Moltíssssssimes gràcies per renunciar a la teva plaça de subaltern, si ja tens una a d'administratiu li dones pas a una altre opositor de subaltern a entrar ja amb la plaça fixe, i no com interí. Tanmateix hi hagi molta gent com tú.

GRÀCIES !

Meteo

• 04/05/2009 13:56:00.

Bon dia a tothom
Se que us semblaré una mica pesat en insistir en la renúncia DE LA PLAÇA DE SUBALTERNS.Però sou 25 persones que heu aprovat les dues oposicions i com no podeu tenir totes dues places, us demano si us plau, que si esteu satisfets amb la plaça d'administratius que heu tret renuncieu l'abans possible a la de subaltern. No podeu imaginar com estem les persones que no entrem com a funcionaris per unes quantes places. El nostre futur és en un fil. per cada un de vosaltres que renuncieu a Subaltern, un de nosaltres serà nomenat funcionari, sinó quedarem fora. Per nosaltres és molt i molt important aquest gest vostre de generositat.
Us desitjo molta sort com a funcionaris de carrera a tots els que heu tret plaça.

Gràcies per tot.

ocelleta

• 04/05/2009 18:07:00.

Us han trucat ja per saber quin dia us incorporeu???? és q a mi encara no m'han dit res i no sé si tornar a trucar...

Juditis

• 04/05/2009 23:10:00.

A mi m’han trucat avui a les 15.10h i m’han dit que el nomenament segurament es publicarà el divendres; és poc probable que s’avanci i, fins i tot, es podria endarrerir dilluns!

ocelleta

• 05/05/2009 10:08:00.

Gràcies Juditis, m'acaben de trucar!!!!! ja estava patint :)

Templariovirtual

• 05/05/2009 17:01:00.

Companys i companyes de batalla. He trucat i m'acaben de confirmar a funció pública que està previst per divendres 8 de maig sinó hi ha cap incidència.
Que tingueu bona entrada dilluns en els nous llocs de treball. Espero ens retrobem a la preparació d'altres oposicions o per els Departaments.
Per sort aquest cop ho podrem veure a les 0:00 de la nit de dijous a divendres i no haurem d'esperar fins a darrera hora de la tarda com és tradició :)

delosnervios1977

• 05/05/2009 17:26:00.

Hola!!!, sóc del foro de subalterns, si algú fos tan amble de explicar-me el tema del certificat mèdic. Algú li ha fet el metge de capÇelera, es vàlid?, que ha posat al certificat?, heu tingut problemes amb funció pública per aquest tema?

Gràcies

Templariovirtual

• 05/05/2009 17:37:00.

::: --> Editado el dia : 05/05/2009 17:37:59

Hola et serveix perfectament el certificat del metge de l'ambulatori. Això si si és simpatic t'ho farà i sinó et dirà que res de res. Si li portes el full groc que pots comprar a l'estanc, i sinó m'han dit que també serveix en un full blanc.
Tinc amics/gues que han tingut problema a l'ambulatori han hagut d'anar a un privat.
Però tu primer prova a l'ambulatori que en teoria t'ho han de fer.
El que ha de posar el certificat ja ho sap el metge però simplement conforme que estàs bé fisicament per exercir les funcions de subaltern. També pots veure que ha de posar a la base 10.1 de les bases generals de les oposicions.

aspirante33

• 05/05/2009 18:20:00.

M'han trucat per fer-me una entrevista!! Us han fet a algú?? Sabeu què em poden preguntar? M'imagino que serà per "situar-me"... Consells?
Lo millor d'aquest tipus d'entrevistes laborals és que t'agafen segur, jeje!!

opositant

Qui la segueix.....

• 05/05/2009 21:12:00.

Molta sort a tots i que comencem amb bon peu la nostra nova etapa.

Ha sigut un plaer compartir tants moments amb vosaltres.

Sort amb l'entrevista aspirante!!!

ocelleta

• 05/05/2009 22:37:00.

A mi m'han trucat per dir-me q enviés el CV, entrevista no, però si fos el cas hi aniria ben tranquil·la! estic flotant, encara no m'ho puc creure!

isabel84

• 06/05/2009 17:46:00.

M'han dit que el nomenament és el divendres, per tant tenim a partir del dilluns fins 1 mes per incorporar-nos. He trucat al lloc on aniré i m'han dit que no em faran ni entrevista ni res i que tampoc porti res que quan sigui allà ja em faran signar un paper (suposo la presa de possessió) i ja està.

Munsi

HOLA A TODOS

• 06/05/2009 23:29:00.

Benvolguts Meteo i Marquesa 2009,

Fa temps que segueixo aquest foro, pero fins ara no havia tingut la necessitat de dir res.
jo també he tingut la sort d' aprovar l' oposició de subalterns i la d'administratius.
Que sapigueu que també seré de les que renunciaran a la plaça de subaltern ( sempre havia pensat fer-ho), així que ja podeu sumar una plaça més. Em fa molta il·lusió saber que algú guanyará una plaça amb la meva renúncia.El dia 11 presento la meva renúncia.

ànims a tots i felicitats als nous funcionaris

Lilo1974

• 07/05/2009 8:10:00.

Munsi, haurias de renunciar JA o sigui, abans que surtin les llistes del nomenaments, si ho fas el dia 11 com dius,li donaran la teva plaça a un interi però no serà funcionari, no sé si m'entens. O sigui que si el que vols es renunciar ho hauries de fer JA
Gràcies

Munsi

HOLA A TODOS

• 07/05/2009 22:50:00.

Hola Lilo1974,

no et preocupis, finalment he renunciat aquest matí!!! a l' oficina de Funció Pública abans de que sortíssin les llistes.

Malauradament m' han comentat que només sóc la segona persona que renuncia a la plaça de subaltern.

Salutacions

opositant

Qui la segueix.....

• 08/05/2009 6:58:00.

Enhorabona!!! ja estem nomenats funcionaris!!!!!!

RMMG

• 08/05/2009 8:11:00.

Per fi, ja podem dir que som del Cos Administratiu!
Enhorabona a tots, i els que heu quedat fora, penseu que n'hi ha més oportunitats. Molts ànims!!

Tinc plaça on jo volia, després de 6 anys, a Lleida!!!!!

pvesol

• 08/05/2009 12:02:00.

Enhorabona senyors i senyores funcionaris,

Que tingueu molta sort en aquesta nova etapa de la vostra vida que us ho mereixeu

ocelleta

• 08/05/2009 12:06:00.

OE OE OEEEEEEEEEEEEE

FELICITATS, QUINA EMOCIÓ I QUINS NERVIS!!!!!!!!!!!!!!!

Aneu explicant experiències a mida q us incorporeu jeje jo al final començo el 25

Lilo1974

• 09/05/2009 11:08:00.

Enhorabona a tothom.
A vosaltres administratius i als subalterns (que ahir van sortir les llistes dels nomenaments).
També vull donar l'enhorabona als administratius que també van aprovar les de subaltern i que NO van renunciar a la plaça. Ara jo també seré una miqueta dolent com ells i els desitjo de tot cor que la feina d'administratiu els vagi TAN TAN TAN MALAMENT que al final acabeu treballant de subaltern que per això us reserveu la plaça, oi?
No hay que desir nada más.

FUNCI1

In dubio pro funci ;)

• 09/05/2009 12:44:00.

Hola a tothom :)
Bé, com ja sabeu ahir es va publicar el nomenament dels administratius. Per la meva part dono per acabat aquest post. Ens veiem al de gestió.
Adéu

NO RETREAT, NO SURRENDER!!!!!

Nikodemo

• 09/05/2009 21:26:00.

::: --> Editado el dia : 09/05/2009 21:27:33

Sense ànim de polèmica.

Lilo 1974, t'has plantejat que els que no renuncien a subaltern, agafaran plaça (que no ocuparan mai) al mateix departament que treballen i així, no caldrà que cessin a TOTS els seus companys subalterns que no han passat les oposicions d'aquest cos? Més teneint en compte, que des del mateix Deoartament on treballen, potser que els hi hagin demanat que no renunciïn, i així no enviar a tots els subalterns cap a casa. No faries tu el mateix? així assegures que alguna persona que treballa cada dia amb tu i, que a banda, coneixes pot continuar treballant. No sé, pensa amb això i poder veuràs que les coses es poder interpretar de diferent manera.

T'has preguntat si aquestes persones (tan dolentes) no han deixat una sèrie de coses per fer per poder estudiar?

T'has parat a pensar que moltes d'aquestes persones, en alguna ocasió, es poden haver quedat sense plaça (tenint bones notes) i no han despotricat contra les persones que si que han tingut la seva plaça?

Estàs segur que en la mateica situació tu hauries actuat d'una manera diferent?

Barranquista

• 10/05/2009 13:21:00.

Amb ànim de polèmica

Em sap molt de greu que hi hagi 20 persones que no hagin pogut ser funcionaris/es pels motius que em comentes.

Pensa que els interins que no han aconseguit plaça tenien punts per anys treballats i, probablement, haguessin tingut plaça només aprovant. Nikodemo, no et sembla això prou tracte preferent?

D’altra banda, no pateixis per si perden el lloc de feina perquè prop la majoria dels que han aprovat amb plaça ocupen llocs a cossos superiors i no “faran fora als interins”.

Tothom és lliure de fer el que vulgui però t’haig de dir que la satisfacció que tinc jo per haver cedit la meva plaça a algú que s’ho ha treballat no té preu.

Em sembla bé que es renunciï a la plaça si realment no s’ocuparà la plaça d’administratiu perquè es prefereix ocupar la de subaltern, com és el cas de qui viu en un poble, però imagino que aquest no és el cas.

pvesol

• 11/05/2009 13:08:00.

Eh! chicos i chicas buen rollo.

Que us passa?

Mireu jo hem baix quedar en portes de tenir plaça i pot ser si haguessin donat les plaçes que no van agafar els de promoció interna, ara també seria funcionari, però que hem de fer "se la vi".

Contineu sen possitius i en bon rollo, ja sabeu que cada persona és lliure de fer el que vulgui i la funció pública encarà més.

Anims pels qui us presentareu a les de gestió

aspirante33

• 11/05/2009 19:00:00.

Companys!!
Com us ha anat als que us heu incorporat avui? Papers, què heu signat, impressions... Expliqueu, expliqueu! Compartiu les vostres experiències!!

isabel84

• 13/05/2009 9:30:00.

Hola a tots! em vaig incorporar el dilluns, tot molt bé: companys nous, tranquil·litat i sobretot ganes de fer-ho bé. Ara estic més tranquil·la que en la meva feina anterior a Salut, potser massa i tot!!! en fi, ja se sap a l'administració tot poc a poc, ja s'anirà fent ji, ji...

Espero que us vagi tot bé. Fins sempre!

ojoaldato

sus viá crujir a tós!

• 13/05/2009 18:30:00.

Hola a tots!
A veure si algú m'ho aclara. Això d beneficiaris de la pòlissa de funcionaris, a qui he de ficar? han de ser persones al teu càrrec (fills), cònyuge, pares...?
gràcies!

per cert, jo també molt bé, encara no m'he incorporat però ja he conegut als companys i als jefes i de moment pinta bé!

smiley

• 14/05/2009 21:15:00.

Hola!
Jo també em vaig incorporar aquest dilluns, i la veritat, bastant descontenta...
No vull dir el Departament per si de cas, però molt canvi respecte el meu anterior Departament, on hi havia molt més bon rotllo. En fin, ja sabem que la tria de places és una loteria...
M'agradaria anar a Innovació, algú treballa allà per casualitat?
Sort als que encara no us heu incorporat! Suposo que alguns ho fareu la setmana vinent.

isabel84

• 15/05/2009 8:49:00.

Smiley: a mi també em passa una mica com a tu, estava millor abans que ara, la gent, ambient, lloc, en fi...és el que dius tu és una loteria això de la tria de places. Què hi farem! sort que a l'Administració hi ha força mobilitat. A mi també m'agrada el Departament d'Innovació el que passa és que la plaça a Girona que hi havia era provisional i vaig passar.

smiley

• 16/05/2009 12:02:00.

isabel84: molts ànims a tu també, veig que estem en la mateixa situació. Jo no esperava anar tant a pitjor, el lloc és lleig, l'ambient dolent. Però per sort existeix l'Epoca! ens ho hem de prendre com una cosa provisional, tenim molta sort de ser funcionaris i que podem canviar. ànims!!!

Juditis

• 02/07/2009 10:01:00.

Moltes felicitats als quatre nous funcionaris administratius i un fort aplaudiment a les quatre persones que han renunciat a la plaça! ;-)

Seguro que tienes mucho que decir, te estamos esperando.

Encuentra tu Oposición