Inicia sesión
FOROS OPOSICIONES FORO Oposiciones Administrativos
709.308 mensajes • 396.057 usuarios registrados desde el 25/05/2005
• 01/05/2009 15:42:00.
Senyors/es!! Com ho porteu?
Començo un nou foro perquè a l'anterior ja no s'hi podien escriure més missatges ;-)
He vist que a la llista definitiva d'admesos del procés de promoció interna especial del cos de gestió al cos superior només hi ha 134 aspirants; això m’anima a pensar que no hi haurà masses aspirants en el torn intern del nostre procés, no? Ho dic bé?
D'altra banda, volia preguntar-vos si heu trobat apunts sobre “les teories sobre el nexe causal” (apartat 1.5.1. del tema 25). No sé per on agafar-ho...
Gràcies per avançat companys/es!!
• 02/05/2009 16:26:00.
Hola Juditis
Tret de la wikipedia:
Relación de causalidad [editar]
La relación causa-efecto parece un requisito obvio y simple en el marco de la responsabilidad exigible a la Administración Pública por daños y perjuicios en su actuación. No obstante, las causas de un daño no suelen ser únicas, ni presentar una relación clara. A lo largo de la historia, se han aplicado tres teorías distintas, centradas esencialmente en resolver los casos en los que hay una concurrencia de causas, que dicho sea de paso, son los supuestos más habituales.
En un primer momento, predominó la teoría de la causalidad exclusiva, que sólo hacía responsable a la Administración cuando la actuación de ésta había sido la única y exclusiva causa de la lesión producida. Evidentemente, los supuestos en los que la Administración es causa exclusiva del daño son reducidísimos, y la teoría suponía una situación extremadamente ventajosa para el ente público, pues pocas eran las veces que tenía que indemnizar.
En momentos posteriores se aplicaría la teoría de la equivalencia de las condiciones, que afirmaba que todos los factores que causaban la lesión tienen igual relevancia, teniendo en cuenta que la ausencia de cualquiera de ellos hubiera supuesto la inexistencia de tal lesión. Concluía que el total de la indemnización podía ser exigida a cualquiera de las fuentes causales que provocaron el daño, habiendo de repetir el demandado contra el resto de causantes. Con ello, se establecía una especie de solidaridad tácita en la que primaba el interés del sujeto dañado, pese a la arbitrariedad del sistema.
Finalmente se llegaría a la teoría de la causalidad adecuada, en la que el tribunal correspondiente selecciona de entre las causas a aquella que sea idónea para provocar la lesión, y decisiva para que ésta se produzca. Se sigue dando prioridad absoluta a la reparación del daño, aunque en esta ocasión, el causante del daño, que paga el total de la indemnización y que debe repetir contra los restantes causantes, no es seleccionado arbitrariamente, sino en función del grado en que su actuación intervino en la producción de la lesión.
• 02/05/2009 18:18:00.
Moltes gràcies Capillator!
Quina canya!! Visca Wikipedia! ;-) M’ha anat de conya. Merci.
Només 85 aspirants han passat la primera prova de promoció interna de B a A. I encara falta corregir les preguntes curtes i el supòsit pràctic!! Estaria bé que, si sobren places (hi ha 75), les incorporin al nostre procés, no? :-)
En fi senyors/es, a seguir estudiant que ja queda menys! Set setmanetes!!!
• 02/05/2009 20:16:00.
Hola Juditis
Em sap greu, però no les poden incorporar, perquè no són places vacants. Són les mateixes places que ocupen com a A2, però reconvertides a A1.
De tota manera: us volia preguntar un parell de coses:
1. Com heu trobat les proves de la promoció interna? M'ho sembla només a mi, o són unes preguntes força assequibles (que no fàcils, eh?).
2. Com us esteu preparant el recull legislatiu per al pràctic? quines lleis portareu? com les enquadernareu/compilareu/indexareu...?
Merci!
• 02/05/2009 22:45:00.
Bona nit Capillator!
Perdona la meva ignorància... Com saps que són places que les places de la convocatòria 166 són només per funcionaris amb plaça A-B? També ho va dir una profe però no sé on s'especifica; la convocatòria diu “Els/Les aspirants hauran de ser funcionaris/àries de l'escala de gestió”.
Això d'agafar places d'una altra convocatòria per ampliar les nostres és una bajanada, ho sé. Ho dic perquè sóc una somiatruites i, qui sap!, potser algun dia es fa així! ;-)
Pel que fa a les proves de promoció interna, a mi m'ha matat això de que ara es facin preguntes curtes dels primers blocs (Constitucional, etc.) però, certament, no eren massa difícils. El que sí m'ha costat és el test, que m’ha servit per adonar-me que em queda força temari per estudiar. Es farà el que es podrà! :-)
Sobre el material pel cas pràctic, jo portaré els apunts i les lleis que considero més importants. Ara ho estic endreçant i m’estic currant un "macro índex onomàstic". Com després canviïn d’idea i no es puguin portar apunt "em dóna algo"!! Ho anellaré amb espiral tipus "llibreta".
Gràcies
• 02/05/2009 23:50:00.
Ei, Juditis! Quines lleis són les que consideres més importants? Hi afegiries alguna a aquestes?
Constitució
Estatut CAT
Llei 30/92
Llei 13/1984
Contractes SP
EBEP
DL 1/1997
Jo, en principi, tinc pensat de portar totes les que m'acudeixin. No tinc cap experiencia ni amb superior ni gestió, i per això pregunto si cal ser molt exhaustiu en les lleis que es portin.
Sobre la promoció interna especial, ho diu la Llei de mesures fiscals i financeres:
Disposicions addicionals
Primera
Torns especials de promoció interna
1. Exceptuant el que estableix l'article 59 del Decret legislatiu 1/1997, del 31 d'octubre, pel qual s'aprova la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública, s'autoritza al conseller o consellera de Governació i Administracions Públiques a convocar processos selectius especials durant l'any 2007, per a facilitar la promoció interna dels membres del cos auxiliar d'administració al cos administratiu i del cos de gestió d'administració al cos superior d'administració, respectivament, en la mateixa plaça ocupada.
• 03/05/2009 7:40:00.
::: --> Editado el dia : 03/05/2009 7:48:53
::: --> Motivo : Webs
Bon dia Capillator!!
Sí senyor! A la Llei de mesures fiscals i financeres! Merci ;-)
Noiet, jo tampoc tinc experiència en exàmens pràctics amb apunts :-( Em van comentar que sembla com si estiguessis a l'aeroport de Vueling perquè tothom porta motxilles i maletes ;-)
Pel que fa a les lleis, jo afegiria la Llei 8/2006, que han preguntat molt a les últimes opos de l'Estat; el DL 3/2002, imprescindible; i la llei de protecció de dades personals, que està "a la última". Ens deixem alguna norma important? Què en penseu la resta?
PD: Ha arribat Sant Anastasi i Badalona (http://www.festesdemaig.cat/) i Lleida (http://www.paeria.es/festes/festamajor2009/index.asp?id=1) es vesteixen de festa major!! Ara toca sortir al carrer i gaudir-ne :-)
• 03/05/2009 9:29:00.
Bon dia a tots!
Doncs, pel que fa al pràctic amb legislació i apunts, jo vaig fer l'any passat el pràctic de gestió (que per cert, el vaig suspendre) i la majoria de gent anava molt carregada. Jo portava una motxilla i una maleta d'aquelles tipus trolley plenes de legislació, alguns apunts i alguns casos pràctics de mostra. També s'ha de dir que hi havia gent (els que menys) que només portaven el recull legislatiu aquell de l'Adams o bé una carpeta.
Dels exàmens de promoció interna especial, només m'he mirat les preguntes breus i la majoria m'han semblat bastant assequibles però n'hi ha 2 o 3 que no sabria respondre. A veure com serà el nostre...
Per cert, teniu algun rumor o alguna cosa sobre la possible data de l'examen?
• 03/05/2009 22:40:00.
Hola Sirius. Rumor: el 27 de juny. Però jo no en faria gaire cas...
Jo m'estic fent els apunts jo mateix (he comprat els llibres de l'Adams, però no m'agraden gens!).
Al Bloc 11 de polítiques públiques, coincideix el temari una mica amb el pla de govern
[--http://www.gencat.cat/pladegovern/cat/--]
Creieu que amb això hi ha prou?
Us esteu mirant les lleis, plans d'actuació, etc. que proposen a cada tema de les polítiques públiques? És que jo ho veig una gran matada... i potser amb el que diu al pla de govern ja n'hi ha prou...
Què en penseu?
• 04/05/2009 9:00:00.
Encara no he arribat a aquest bloc (l’últim!) :-(
PD: Què guapo és el dimoni de Badalona d’aquest any!
• 04/05/2009 13:13:00.
Com va l'estudi? bufffff, tela amb el temari!com porteu la part especial? és q hi ha cada tema que...a l'Adams dijous encara no tenien el segon volum, no sé a q esperen la veritat!
no sé fins a quin punt aprofundir en els 40 temes...els hi esteu donant la mateixa importància?
segueixen sonant les campanes pel dia 27? firmo les preguntes curtes q han caigut en els de promo interna jeje ;)
a mi tb em té preocupada el fet d'haver de portar la legislació, no sé per on començar! suposo q la podem portar subratllada, no? jo ho intentaré portar organitzat per matèries pq si normalment ja es prou just el temps només falta portar un embolic de lleis...
• 04/05/2009 16:44:00.
Hola a tothom.
Ocelleta, l’estudi més que bufff, una matèria espessa. Avui a l’Adams m’han dit que a finals d’aquesta setmana surt el segon llibre de la part especial.
Jo si que els hi donaré la mateixa importància als 40 temes ja que espero superar el test i suposo que hi tindran més importància a la resta de proves. Pel que fa a la legslació, a l’Adams també m’han dit que no tenen intenció d’editar el recull legislatiu com d’altres convocatòries i per tant a fer el que es pugui.
• 04/05/2009 18:49:00.
Jo, per simple falta de temps, no donaré la mateixa importància als 40 temes que als 60 primers.
El meu objectiu principal en aquestes opos és aprovar el test, i agafar experiència per les de gestió de finals d'any.
• 10/05/2009 18:58:00.
hola a tots¡¡
com ho porteu?? heu acabat el temari??
aixi puja a la llista
• 11/05/2009 11:34:00.
Acabat el temari? és possible? jajajajaja a mi em falten els 20 temes de la part específica q per fi Adams s'ha dignat a publicar. I la resta me'ls he llegit, poc més es pot fer. A provar sort jeje
crec (i espero) q el nivell serà bastant baix...
pel pràctic estic una mica capficada: no sé q portar i q no. No sé fins a quin punt imprimir certes lleis com per ex tot el relacionat amb el Pla de Govern i polítiques públiques, dret laboral etc q dubto molt q entri però i si entra? tanta política mediambiental i ens faran imprimir paper i paper per no res: a la majoria ni els corregiran l'examen pq no hauran aprovat i a la resta hauran imprimit 50000 lleis per no res. Podrien donar un llistat de la normativa necessària...
• 11/05/2009 16:28:00.
Jo ho porto fatal. Els 20 temes específics els trobo tontos i pesadets...
Corre el rumor que faran tots els exàmen en un sol dia: competències, test, 10 preguntes breus i pràctic. Però a mi no em surten els comptes si sumem el que dura cada exàmen....
Els experts... (funci, juditis, capillador and company) creieu que serà fàcil o difícil? què creieu que té més punts de sortir?
• 11/05/2009 22:33:00.
suposo que tots estem igual amb la part especifica... aixo es impossible d'acabar... jo vaig a l'ambit juridic i realment es molt molt molt molt llarg pq encara que diuen que sòn 40 temes, realment amb el temari que hi ha podrien ser perfectament 60 mes
bueno, tots anirem igual amb el que esperem a veure quin dia es l'examen i a esperar que no sigui tot en un dia, pq sino arribarem al suposit practic amb el cervell desfet jejeje
• 13/05/2009 18:13:00.
@ Curiositat, perdona que hagi tardat en contestar; aquests dies estic una mica baixa de moral pel canvi de feina. Escaneja que escanejaràs i torna a escanejar... Espero que només sigui el començament!
En fi, pel que fa a les últimes novetats dir-te que:
- S’han inscrit unes 3000 persones
- L’examen serà el dia 20 (segons l’Adams)
- S’ho han currat i han posat un nivell molt fort al test
La meva font és força fiable però fins que no surti a la web no hi ha res segur. A veure si diuen alguna cosa que fa més d’un mes que no diuen res i l’examen és d’aquí a sis setmanes!!
• 14/05/2009 10:01:00.
Ja han actualitzat... l'examen els dies 20 i 21...
• 14/05/2009 11:49:00.
Gràcies Juditis per compartir la teva font d'informació (molt bona per cert!) Ara pel que tu has dit el que em fa més por és el test (i abans era el que menys....). A saber què poden preguntar de difícil al test....
Així al final ho fan en dos dies.... serà un cap de setmana intenssiu però ho liquidarem tot aviat...
• 14/05/2009 19:11:00.
Ja tenim dates!!!jo pensava q era el 27 però ja em va bé q s'adelanti, no puc més!!!a mi els tests q han posat sempre mhan semblat molt assequibles si havies estudiat, a veure fins a quin punt ho compliquen...
El pràctic aleshores es farà el 21? q bé q no sigui tot el mateix dia...
ànims Juditis!!!!!!
• 16/05/2009 10:56:00.
ola a tots¡¡ a veure si em podeu resoldre un parell de dubtes de funcio publica:
1. CALCUL DE NOMINES:
- quan tu fas el càlcul de nòmines, la paga extraordinaria pel 2009 és: sou+trienis+comp destinacio+ 100% del complement específic?? es que l'any passat era el 50% només no??? i això on ho diu?
- per calcular la part proporcional de les hores extraordinaries per trobar la base de cotització has de dividir l'import de les pagues entre 6?? o entre 12?? es que tinc un llibre d'adams que diu que es entre 12 pr jo tenia entés que els funcionaris al calcular les pagues cada 6 mesos s'havia de dividir entre 6. Si hem poguessiu explicar com es calcula.....
2. III ACORD MESA DE NEGOCIACIÓ I VI CONVENI LABORALS: eren vigents fins al 2008 pr el VI Conveni entenc que no s'ha denunciat pel que continua en vigor, pr l'Acord continuan en vigor?? on ho diu??
moltes gracies¡¡¡¡
• 19/05/2009 18:26:00.
M'estic arrepentint per haver triat el general i no el jurídic!!!!!!!argggg. Pel número de places i gent presentada em surten millor els comptes per aprovar!!!!!!!en fi, a lo hecho pecho ;)
a més, qui s'està "divertint" amb els últims 20 temes de l'específic??? q si el EFQM, CAF, lideratge, motivació, i 50 teories sense sentit...és incomestible!!!!!!!!!
• 19/05/2009 20:29:00.
Ocelleta, no vas posar les dues opcions? la general i juridica?
Jo vaig posar les dues amb preferència per la general pero encara no sé que fer. Et sembla que hi han més possibilitats a jurídic? Pero vols dir que no els hi serà més fàcil als de jurídic aprovar?
I si al final no m'examino del general i si del jurídic, la opció de preferència quedarà en no res?
• 20/05/2009 18:08:00.
angels, vaig posar només el general pq ja m'he mirat quasi tots els temes i trobo una tonteria canviar a última hora només pel que facin els altres...a més odio el dret i si puc evitar treballar en una plaça jurídica millor jeje
la preferència simplement és per si aproves totes 2 opcions...veient la poca gent q hi ha per jurídic crec q és més viable, però ves a saber...si has estudiat és una bona oportunitat per qualsevol dels 2 àmbits!
com ho porteu? animem aquest foro, no? q està el pobre ko...
• 20/05/2009 18:39:00.
si que està pobre això ocelleta. En sembla que tots estem una mica desanimats amb superior (veig la gent més centrada en gestió). Això o el contrari, està la gent molt estudiosa!
Són un pal els temes de la part específica... tot em sembla palla...
Creieu que el primer dia faran competències, test i preguntes breus? jo crec que és el més factible a nivell d'hores deixar només el pràctic pel dia 21... com ho veieu??
• 22/05/2009 12:21:00.
Sí, jo crec q deixaran pel segon dia el pràctic! de totes formes pel q he vist les preguntes curtes i pràctic de les 4 opcions no es realitzaran simultàneament així q ves a saber com faran la distribució final!
• 28/05/2009 10:10:00.
ola a tots¡¡¡
com va l'estudi?? algu em podria donar algun consell per fer el test de competencies professionals?' es que a les d'administratiu va ser el que mes em va baixar la nota i aquestes ja son molt xungues pel que damunt em torni a passar
i una pregunteta per favor: algu em podria dir si quan fas una nomina i calcules la paga extra, al 2009 li sumes el 100% del complement especific no??? no el 50% com es feia l'any passat.... siusplau digueu-me alguna cosa pq ho he estat mirant i no ho trobo per enlloc :-(
gracies
• 28/05/2009 15:15:00.
Bona tarda a tots!!! ¿algú s'està preparant la part específica de prevenció?
Gracies!!!
• 29/05/2009 10:03:00.
Bon dia a tothom.
Com ho porteu? Aquest temari no s’acaba mai. No m’agraden els temes d’estadística. Voleu dir que posaran preguntes?
No us sembla increïble que la data, lloc i proves els sapiguem només una setmana abans si és el dia 20?
• 29/05/2009 12:47:00.
Hola!
L'examen es farà tot el dia 20. Pel matí competències i test i per la tarda les 10 preguntes i el pràctic (part general).
El diumenge es faran les altres 3 especialitats.
Desde les 9 del matí a les 9 del vespre.
Ja podeu portar una bona ampolleta de "redbull" per aguantar!
• 29/05/2009 18:59:00.
Joooooorrrrrrr. Això és la MORT! :S
Escala13, saps si ens deixaran molta estona per dinar? Sembla una tonteria però per mi és important...
Merci!
• 29/05/2009 21:40:00.
No sabeu com m'estic penedint d'haver pagat els 41 euros de l'examen...
• 30/05/2009 15:54:00.
TOT EL MATEIX DIA??????????????????NO FOTEM!!!!!!!Q jo mhavia fet a la idea que era en 2 dies. Bueno, jo ja no me'n fio del rumore rumore, i ho dic per experiència!
aspirante33, ànims!!! hem d'anar a provar sort, no? jeje per cert, com va la feina? a mi em tenen allà sense fer pràcticament res, arg, quin avorriment jejeje encara q així puc estudiar ;)
Dubto q al matí només facin competències i test q en total són 230h...a les 1130 s'acaba i fins la tarda?¿?¿?¿? no m'ho crec!!!!
a més, 2800 persones amb maletes???i on les fotrem???jo el q veig més lògic és q pengin els resultats del test dissabte mateix i q els suspesos ja ni es presentin al pràctic
• 30/05/2009 16:40:00.
Doncs ocelleta, em temo que sí serà tot el mateix dia. Els rumors que m'ha arribat a mi, de fonts molt fiables, també diuen que dissabte al matí es faran l'exercici de competències professionals i el test i, a la tarda, el cas pràctic i les preguntes breus de la part general. I, diumenge, les altres especialitats (crec que l'econòmica a la tarda). Ara falta saber com distribuiran els horaris de dissabte. Suposo que hi haurà força temps per anar a dinar a casa, agafar la maleta amb el material, etc. A veure si ens en assabentem d'alguna altra cosa.
Ànims que ja queda poc !
• 30/05/2009 17:57:00.
Hola ocelleta!!! Gràcies pels ànims, però el que passa és que no he estudiat gaire, no aprovaré ni de conya, i sento que l'únic que faré en aquest examen és perdre el temps i passar calor... però bé, així veuré com és i em servirà d'entrenament per gestió!
I respecte a la feina, jo no m'avorreixo, ja t'ho dic ara!! Millor així, perquè si no fas res les hores es fan eternes!! La veritat és que estic molt contenta, l'ambient és molt bo, els companys són genials i la cap de secció és una crack! La tria de places és una loteria, però crec que sense voler he encertat!
Per cert, jo també preferiria que l'examen fos en dos dies... a veure q passa al final!
• 30/05/2009 21:15:00.
buf, doncs quina mandra tot el mateix dia! massa heavy ho trobo...en fi, q ja arriba un punt q m'és igual, si ho fan dissabte hauré de buscar el costat positiu: podré aprofitar la nit de dissabte i descansar diumenge jeje ;)
q bé aspirante33, m 'alegro q encertessis, jo al ppi em vaig decepcionar una mica però cada dia q passa estic més a gust així q genial, ja només em queda tenir feina pq com bé dius les hores no passen...!
QUIN PAL EM FA ANAR AMB LA MALETA jajajaja q agafareu? és q no sé q portar i q no, argggg
• 31/05/2009 10:52:00.
Hola a tots i totes.
M'acabo d'incorporar al foro i em presento a l'àmbit de PREVENCIÓ.
Algú del foro es presenta a l'àmbit de prevenció???
Sabeu si existeix cap centre o editorial que hagi editat materials per la preparació de l'àmbit de prevenció???
La veritat és que tot i que queda molt poc temps i les dades de la rumorologia sobre les dates i forma de realització de les proves no em donen gaires esperances crec que s'ha d'intentar.
Espero ansiós els vostres comentaris.
• 02/06/2009 9:56:00.
Informació CCOO:
"Procés selectiu de promoció interna especial del grup A2 al A1: CCOO sol·licita, que atès que han aprovat fins a la data menys persones que places previstes, es quantifiqui l’estalvi i es dediquin aquests diners a millores retributives de determinats col·lectius, en concret del Departament d’Acció Social. L’Administració accepta la petició i un cop finalitzat el procés quantificarà l’estalvi produït i convocarà el grup de treball fons addicionals per consensuar el seu repartiment."
Caxis... Jo que havia somiat que passarien les places al torn lliure!!! ;-) jejeje
• 02/06/2009 14:26:00.
ola a tots¡¡¡
com va l'estudi?? algu em podria donar algun consell per fer el test de competencies professionals?' es que a les d'administratiu va ser el que mes em va baixar la nota i aquestes ja son molt xungues pel que damunt em torni a passar
i una pregunteta per favor: algu em podria dir si quan fas una nomina i calcules la paga extra, al 2009 li sumes el 100% del complement especific no??? no el 50% com es feia l'any passat.... siusplau digueu-me alguna cosa pq ho he estat mirant i no ho trobo per enlloc :-(
gracies
• 02/06/2009 17:46:00.
Pel poc que falta per l'exàmen això està molt tranquil.... imagino que no estem gaire animats.
I ara que sabem que TOT es farà en un sol dia... estic per llençar la tovallola....
• 02/06/2009 18:54:00.
curiositat, ara no llencis la tovallola!!!!!!!espera 3 setmanete per llençar la tovallola a la platja jeje vaaaaaaaaaa, ànims!
la veritat és q això està mort, serà q està tothom estudiant a tope? no m'extranayaria q tb sobressin places a aquesta convocatòria, amb la gràcia del nou temari ens van fer una bona putada!
• 03/06/2009 14:16:00.
Aiiiii!!! jo ja m'estic preparant les de Gestió però el dia 20-21 em tindreu allà jajaja
quin mal de cap amb el temari de superior... hi han uns temes que els considero tant tontos de la part especifica general... en fi, molts ànims a tothom i no dessistiuuuuuu :)
• 03/06/2009 16:38:00.
Gràcies pel ànims! Faré l'intent.... però amb la vista també a gestió
• 04/06/2009 9:45:00.
ola a tots¡¡¡
gracies i anims
• 04/06/2009 11:11:00.
Opositando1984: segons tinc entés, al test de competències professionals té unes tècniques. Primer de tot contestar el màxim de preguntes mullant-se, és a dir, lo més concret possible (res dels intermitjos) i segon, tenir clars alguns valors com l'interès general, el bon servei al ciutadà, les ganes de formar-se sempre, la capacitat de ser autocrític, d'adaptació...
I en quant a la nòmina, jo tinc entés que de moment es compta un 50%, a no ser que s'especifiqui que es computa el 100%. Però crec que no és fins al final d'any que hem de comptar el 100%. Si m'equivoco m'ho dieu :)
• 04/06/2009 12:42:00.
moltes gracies Helen4¡¡ o sigui que de moment hem de sumar el 50%?? es que jo tenia uns apunts que ficava q a partir del 2009 era el 100% pr no ficava d'on ho treien amb el que al no treballar dins no tinc ni idea.
als que treballeu dins, aquest juny podeu mirar quan us sumen de la paga extra?? si el 100 o el 50% del complement especific?? es que aixi ho tindriem tots clar
moltes gracies per la resposta... estava una miqueta desesperada jejeje es que amb aquest temari nou estic super perduda
• 04/06/2009 12:56:00.
A la darrera convocatòria de Gestió, la prova de competències professionals també em va fer baixar molt la nota. Vaig treure un 1,5 sobre 5 :( La veritat és que jo em vaig "mullar" bastant i només vaig posar 2 o 3 respostes amb indiferent. En canvi, un company que en va deixar unes 20, no va treure una gran nota però sí bastant més que jo. Pel que m'ha dit, és important que no hi hagi contradiccions entre les respostes, has de ser molt coherent en tota la prova. Si algú té alguna altra idea, serà benvinguda.
Pel que fa a les nòmines, tampoc tinc clar si aquest any ja s'aplica el 100% del complement específic. Jo treballo a la Generalitat però no sé si abans del 20 de juny tindrem la nòmina amb les pagues extraordinàries... Continuarem investigant.
• 05/06/2009 10:14:00.
es veritat¡¡ segurament encara no tindreu la nomina..... ahhhhh bueno esperem que no surti fer cap nomina, crec que les de gestio anteriors els hi va sortir no??
• 05/06/2009 16:50:00.
La llei de pressupostos 2009 diu "b) Les pagues extraordinàries, que són dues l’any i s’acrediten els mesos de
juny i desembre, per un import d’una mensualitat de sou, triennis i complement
de destinació."
No sé on deu estar regulat!!!!demà tinc classe funció pública, li preguntaré al profe i us informo :)
• 06/06/2009 22:47:00.
Li he comentat al meu profe de funció pública i mha dit que pel càlcul de la paga extra apliqui la llei de pressupostos.
En quan a competències a mi em va anar molt bé i l'únic truc és coherència: les preguntes es formulen 4/5/6 vegades amb enunciats similars i és important que no et contradiguis. I allò que diuen de que contestis la veritat és mentida, es tracta de "mentir" i contestar de tal manera que vegin q ets el funcionari perfecte.
Ànims i molta sort. Jo avui estic desmoralitzada i bloquejada, una merda :(
• 07/06/2009 12:33:00.
::: --> Editado el dia : 07/06/2009 12:43:50
::: --> Motivo :
::: -- Editado el dia : 07/06/2009 12:37:51
::: -- Motivo :
jo he tornat a mirar i si q has d'aplicar la llei de pressupostos pr a més has d'aplicar el complement especific que senyali per cada any la Mesa de Negociacio. L'any passat ficava que les pagues addicionals del complement especific serien 50%. ho podeu veure a [--http://www20.gencat.cat/docs/governacio/Funcio%20P...ri_fun_2008.pdf--] baix de tot ho fica. El q passa es que a la pagina de governacio no surt les del 2009 o sigui que esperem que no surti cap nomina.....
aquest examen sera un desastre
• 07/06/2009 15:33:00.
Hola a tots,
Sóc nou per aquí. Tot just estic als examens finals de la carrera de dret. Suposo que com molts de vosaltres, estic passant per uns moments de.. indecisió o de "no sé que serà de mi en poques setmanes o mesos". ës a dir, no tinc clar el que vull fer. M'estic plantejant la possibilitat de fer oposicions, i aquestes al cos superior sembla que no estan malament.
Tot i així, m'agradaria saber de la vostra eexperiència. Ja sé que és molt personal i depent de la dedicació de cadascú, però quan temps creieu que es necessita per poder estudiar el temari? M'han comentat que amb un any i poc més, n'hi podria haver prou. Estudieu a temps complet? O al mateix temps és pot treballar?
Moltes gràcies!
Fns aviat
• 10/06/2009 6:59:00.
Jo estudio i treballo però tinc la possibilitat de tenir les tardes completes per estudiar, doncs faig una jornada intensiva fins les 15h. La veritat és que la majoria de persones o treballen, o estan a l'atur, etc però si t'hi pots dedicar tot el dia i t'hi poses en serio millor.
Jo de moment no m'he presentat a cap examen però imagino no té gaire misteri i si has just acabat la carrera no et costarà gaire haver d'estudiar, no has perdut el costum. En tot cas, si tens qualsevol dubte pregunta-ho.
Salut!
• 10/06/2009 12:16:00.
AL FINAL TOT EL MATEIX DIA, Q DIVERTIT!!!!!!arggggggg. Per sort podré passar per casa a agafar la maleta, quina mandra q em fa!!!!!
ànims i molta sort a tots els que hagueu estudiat ;)
• 10/06/2009 12:46:00.
I quines sessions maratonianes, el dissabte per la tarda convocats 16.30, previst final 20.50, i els dos exercicis sense sortir de l'aula...
i els que fem també el de jurídic el diumenge a les 7.30 per començar un altre cop...
• 10/06/2009 14:55:00.
si si, tot sense sortir de l'aula, q foooort! però es pensen q som màquines o q?¿?
• 10/06/2009 17:55:00.
Hola noi@s... una pregunta del pràctic:
Es pot impugnar una resolució dictada en virtut d'una delegació de competències per entendre que la delegació no s'ajusta a dret?
En aquest cas, és una delegació d'una consellera en un director de serveis (en principi, la llei 13/1989, article 37, només contempla la delegació en els secretaris generals i els directors generals).
En cas afirmatiu, quin recurs seria aplicable? només el de revisió o el contenció administratiu?
• 10/06/2009 18:03:00.
Hola a tots/es!
És la primera vegada que m'apunto a oposicions i no tinc clar la documentació que es pot portar per fer el pràctic. No sé si em podrieu dir què és pot portar realment. Només porteu legislació impresa (els llibres es poden portar?), o es poden portar també casos pràctics d'exemple?
Moltíssimes gràcies i molta sort!
• 10/06/2009 21:55:00.
@ Bona nit Capillator
Pel que fa a la pregunta del cas pràctic que comentes, l’article 38 de la mateixa llei 13/1989, de 14 de desembre, diu que "les competències dels Secretaris Generals i dels Directors Generals poden ésser delegades en els òrgans immediatament subordinats amb l’expressa autorització del Conseller corresponent."
El que diu l’article anterior fa que el supòsit de que comentes s'ajusti a dret o encara creus que hi ha motius per fer un recus? i, d'altra banda, quin termini ha passat des de que es va dictar l'acte suposadament viciat? Encara cap el recurs d'alçada o es un acte ferm en via administrativa?
En el primer cas (alçada), i si la competència per resoldre és del superior jeràrquic de qui ha dictat l'acte, el podria convalidar, no? I, en el segon cas (acte ferm), només podríem interposar el recus extraordinari de revisió que comentes en el cas de que existís un dels casos taxats a l'article 118 de la llei 30/1992, de 26 de novembre, oi?
Per últim, i en el cas de que la resolució de delegació estigués viciada, suposo que podries impugnar-la amb un recurs contenciós administratiu. Què en penseu la resta? ;-)
Ànims que ja queda poquet!!! D'aquí a menys de 10 dies i serem LLIURES!!
• 11/06/2009 0:48:00.
Ei Juditis! no diuen res de terminis, o sigui que suposo que no és ferm.
La competència era de la consellera, i només pot delegar en els secretaris generals i els directors generals. En el supòsit plantejat, es diu que delega la resolució d'adjudicació d'un contracte en el director de serveis. Jo crec que la resolució és recurrible, per haver estat dictada per un òrgan jeràrquicament incompetent.
L'acte és convalidable, però no sé quin recurs s'hauria de presentar contra la resolució. Abans he dit revisió, volia dir reposició... Com que la resolució, tot i que està dictada pel director de serveis, s'ha d'entendre dictada per l'òrgan delegant, és a dir, per la consellera, la qual no té superior jeràrquic, i posa fi a la via administrativa... el d'alçada crec que queda descartat.
Suposo que les opcions són: potestatiu de reposició (la qual cosa em sembla incongruent, perquè, a efectes reals l'estaríem interposant davant el director de serveis, òrgan que considerem incompetent...), o directament el contenciós administratiu. Voto per la segona.
• 11/06/2009 9:08:00.
Exacte Caplillator, jo ho veig igual que tu: o reposició o contenciós, en funció de del termini que hagi transcorregut des de que es va dictar l’acte que impugnem. L’alçada era per si et podies acollir al que diu l’article 38 de la llei 13/1989, de 14 de desembre ;-)
• 11/06/2009 21:55:00.
::: --> Editado el dia : 11/06/2009 21:56:40
Un director de serveis és equivalent a un director general. Per tant la delegació està ben feta i la resolució no ésta viciada i és com si l'hagués realitzat l'òrgan delegant.
Per tant, jo crec que és un acte ferm que esgota la via administrativa i només queda anar al contenciós-administratiu.
• 12/06/2009 12:44:00.
Mota sort!
a totes i a tots
• 12/06/2009 16:13:00.
Moltes gràcies pvesol. El mateix et desitjo. En quin àmbit et presentes tu?
Si que en necessitem de sort, si, almenys jo. M’hauria agradat anar millor preparada.
• 12/06/2009 16:30:00.
Hola companys!
tinc un dubte existencial: he estat fent el test que va caure als de promcio interna especial i sorpresa la meva al topar-me amb unes 3 o 4 preguntes de transferències de crèdit, ampliacions de crèdit...en definitiva, de modificacions pressupostàries.
Aquest tema entra?perquè el programa q els hi va entrar tinc entés q era el mateix i jo mirant el programa de la part general de superior a rajatabla no mhavia mirat aquest tema pensant q no entrava.
Q en penseu?
per cert, he vist un canvi en la formulació de les preguntes tipus test. No us sembla? més aplicació pràctica...no trobeu?
• 12/06/2009 17:48:00.
Hola ocelleta.
A mi em va passar el mateix. Jo he seguit els esquemes de cada tema dels materials per a la preparació de l’EAPC i no hi surt res, no entenc don s’ho han tret. Jo penso que no està inclòs al programa però es clar, si els hi va sortir, també ens ho podran posar a nosaltres.
Si, les preguntes es formulen de forma molt més pràctica que les altres vegades i la veritat és que no sé si és millor o pitjor.
• 13/06/2009 13:18:00.
S.O.S!!!!
En relació als contractes subjectes a regulació harmonitzada l'article 14.1 de contractes diu que en el cas de contractes d'obres el llindar es de 5.278.000 euros.
Perquè a tot arreu (apunts de l'EAPC, casos pràctics, Adams, etc...) fan referència a un llindar de 5.150.000?
• 13/06/2009 16:06:00.
Ocelleta, la llei de contractes que tens no deu estar actualitzada. Em sona que els llindars original van ser modificats. A la LCSP que jo tinc, em surt correctament 5.150.000. Ho pots comprovar a la versió que hi ha a l'EAPC: [--http://www.eapc.cat/publicacions/textos_legals/30_2007/quaderns70.pdf--]
• 13/06/2009 18:41:00.
Gràcies Sirius77!
m'estava tornant boja. Acabo de trobar la "Orden EHA/3875/2007, de 27 de diciembre, por la que se hacen públicos los límites de los distintos tipos de contratos a efectos de la contratación administrativa a partir del 1 de enero de 2008" on es canvien els llindars, per això no em sortien correctament! és q consultava el boe i tb em sortien erronis, per això no entenia res
• 14/06/2009 8:24:00.
@ Ocelleta, jo vaig incloure les modificacions pressupostàries dins de l’apartat 2.6. d’execució, control i seguiment (II. El cicle pressupostari) del tema 35.
Ànims company@s que ja queda molt poquet! Una setmaneta i serem lliures!
Estic tant contenta que estava pensant en repartir caramels a la biblioteca... Comença l’estiu i podrem gaudir de sant Joan!! ;-)
• 14/06/2009 12:04:00.
Tinc el cap com un timbal.... massa informació... i amb el canvi de temari no tinc clar el que entra i el que no. A més, veig que en general esteu molt més estudiats que jo... Aneu super preparats...
Però com la Juditis tinc moltes ganes que passi aquesta setmana i ens ho treurem tot de sobre en un sol dia!!
Ànims que ja queda menys. Sort a tots i totes.
• 14/06/2009 12:23:00.
Hola Bon dia,
Perdoneu una pregunta, quan a la llei de contractes es parla d'import, s'han de considerar inclosos el impostos tipus IVA??? Per exemple per als contractes menors??? Em podrieu dir a on es fa menció d'aquest fet???
• 14/06/2009 13:13:00.
Gracies Juditis! la veritat és q al CEF ens van dir q no entrava i em sembla q és un tema específic de part econòmica. Per això em vaig confiar de q no...per sort, em sona el tema d'administratius ;)
ÀNIMS A TOTS!!! el nivell estic convençuda q serà baix, cosa q és molt important...
A mi l'únic q em fa por és la tarda (preguntes i cas pràctic). Seran 4hores infernals!!!
• 14/06/2009 16:24:00.
Buff.... m'estic repassant la part específica del temari general i realment sembla difícil fer pregunta breu sobre això. Ho trobo tot palla...
Tinc unes ganes que passi aquesta setmana....
• 14/06/2009 17:51:00.
Bona tarda toni 1370.
Entenc que sempre s’ha de considerar exclòs l’IVA. En tot cas s’indicarà com a partida independent. L’art. 75 LCSP diu que el preu del contracte ha de ser cert, s’haurà d’expressar en euros i podrà formular-se en preus unitaris o a tant alçat i l’art. 76 que, a tots els efectes, el valor estimat del contracte vindrà determinat per l’import total, sense incloure l’IVA.
• 14/06/2009 18:55:00.
Moltes gràcies Angels43850
Fent una lectura "en diagonal" no me n'havia adonat del que estipula l'article 76.
Salutacions i ànims a totes les persones que estem clavant colzes!!!
• 14/06/2009 19:25:00.
ola a tots, pel que fa al preu de la LCSP jo tinc del apunts d'adams que l'import s'ha de considrar amb l'IVA inclos excepte: casos article 76 i quan la llei ho senyali expressament. El que passa es que ara ho estava intentant trobar a la llei on diu aixo i no ho trobo, només trobo lo que heu dit vosaltres... amb el que..... pel que diu l'article 76 no se que pensar si quan no diu res entenem que l'IVA esta inclos, o entenem que esta exclos, tot i que, si estigues exclos se'ns haura de senyalar a part no???
• 15/06/2009 8:59:00.
Bon dia companys!!
Ja ha començat la setmana "clau" ;-) A per totes!!
Pel que fa al tema de l'IVA, i si no ho recordo malament, l'antiga llei de contractes parlava majoritàriament d'imports amb IVA però, tal com dieu, la nova llei utilitza els imports sense IVA. Això s'ha de tenir en compte, sobretot, quan consultem les parts vigents de l'antic reglament que, com que estava referit a la llei antiga, pot especificar imports amb IVA. Compte!!
Ah! Us volia comentar que a l'últim examen de Gestió hi havia preguntes del cas pràctic que es van valorar amb 1,75 punt mentre que d'altres només comptaven 0,5 i no els hi ho van dir fins després de la correcció. Amb això us animo a preguntar quan val cada pregunta el dia de l’examen per tal de tenir-ho present a l’hora de deixar alguna en blanc.
En fi comany@s, a estudiar!!
PD: S'ha acabat la Patum de Berga :-(
• 15/06/2009 13:09:00.
@opositando: ojo amb els apunts q està incorrecte: imports amb IVA exclòs. Com diu Juditis crec q va ser una de les modificacions que es van introduir amb la nova llei.
Ànims encara q jo ja faig una mala cara que...no puc més! i a sobre tinc a la meva mare malalta, estic per anar amb mascareta per casa jeje només em faltaria haver d'anar amb febre a l'examen!!jeje
• 15/06/2009 21:56:00.
moltes gracies, ok IVA exclos¡¡¡
ocelleta doncs jo estic malalta amb angines amb el que imaginat la setmana que m'espera, amb nervis, mal de gola, calor... aixo es horrible¡¡¡
bueno, anims a tots que ja ens queda res per anar a la platja¡¡¡¡
BOna nit!!!
tinc un dubte sobre les situacions administratives dels funcionaris que potser algú em podria aclarir...
un funcionari del cos de gestió de la Generalitat que cessa per obtenir destinació definitiva com a funcionari de la Unió Europea.. en quina situación queda respecte Gencat??? serveis especials o serveis en altres administracions públiques?
.... gràciessss!!
sandra
• 16/06/2009 22:39:00.
Serveis especials
• 18/06/2009 18:09:00.
ola gent! com estan els nervis! suposo que tots estareu aprofitant els ultims moments oi? bueno doncs anims que nomes queden dos dies per acabar amb tot aixo...
per cert, algu ha acabat el temari? jajajaja
bueno moltisima sort a tots i espero que despres de l'examen poguem seguir comentant preguntes i amb els maravillosos excell de capillator i companyia que ens fan una mica mes facil passar tot aixo
moltisima sort a totsssss
• 18/06/2009 18:53:00.
Molta sort a tothom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
• 18/06/2009 21:04:00.
Molta sort companys/es!!
• 18/06/2009 22:24:00.
ÀNIMS EN LA RECTA FINAL!!!!!
Jo acabo de "fer" l'examen de promoció interna especial i mhe animat tot i q em sembla q era bastant regalat...ojalà sigui així de fàcil
Comentem la jugada un cop passat l'agonia de dissabte!
Jo estic bastant nerviosa, demà dia d'assumptes propis per estudiar jeje a topeeeeeeeeee
SORT als q us ho heu currat :)
• 19/06/2009 18:59:00.
Dubto que el posin tant fàcil... pensa que era promoció interna...
Socorroooooooooooo ja no puc més!!!!!!!!!!
Sort!!
• 20/06/2009 12:47:00.
INCREIBLE EL TEST, l'he trobat super difícil
I les notes del pràctic al novembre, ens prenen el pel o q? estic super cabrejada.
• 20/06/2009 18:59:00.
Començo a posar-me a sac amb les de gestió!! jaja que malameeent!!!
• 20/06/2009 20:26:00.
Veig que alguns ja esteu per aquí abans d'hora, jeje!! A mi el test no m'ha semblat massa complicat per tractar-se de superior i tenint en compte el que havia estudiat.... però les preguntes breus??? Super rebuscades...
Bé, m'acabo d'imprimir el temari de gestió....
Sort als que hàgiu estudiat i us hagi anat bé l'examen!
• 20/06/2009 21:54:00.
Quines preguntes breus!! No tinc paraules... Brutal!!!
A mi el test m’ha anat justet, les preguntes curtes regular (les han de corregir amb molt d’amor per aprovar) i el pràctic bé.
En fi, a seguir estudiant i a veure si la propera tenim més sort!
• 20/06/2009 22:38:00.
A mi exactamentent igual que a tu Juditis. El test justet, el pràctic bé però les preguntes curtes m'han matat... però bueno, jo ja a descansar que venia d'aprovar gestió. Molts ànims a la resta!
• 21/06/2009 9:56:00.
Veig que estem tots més o menys semblants...
Amb el test em vaig espantar força mentre el feia... però crec que l'he aprovat (tinc unes 50 preguntes correctes).
Vaig veure les preguntes curtes i em va caure el mon a terra... de les 10 preguntes, només sabia què dir a 4, a altres 4 hi vaig posar més pa que formatge (piràmide de Maslow, per deu!!!) i 2 senzillament no sabia què dir, i per dignitat les vaig deixar en blanc. Puc assegurar amb certa confiança que no aprovaré les preguntes curtes.
El pràctic era assequible... però no havia escrit tan ràpid en la meva vida!!! No hi ha temps de buscar les lleis, organitzar les respostes, i escriure-les... Em vaig deixar 1 pregunta: l'anàlisi DAFO.
Per cert: La pregunta 5 del pràctic era algo així com: pot un funcionari del cos superior amb 3 mesos d'antiguitat ser nomenat cap de l'Oficina? Jo vaig argumentar que sí, que el requisit és ser funcionari per ocupar un càrrec anàleg a subdirector general, i que la provisió és de lliure designació, o sigui que compleix els requisits... esteu d'acord?
• 21/06/2009 11:41:00.
Si capillator. Com és de lliure designació , a diferència del concurs, no cal romandre en el lloc de treball d'origen 2 anys.
• 21/06/2009 12:37:00.
Hola!
Jo el test el vaig trobar molt difícil, amb preguntes una mica fora de lloc. Vaig arriscar bastant, però el podria aprovar, no sé. Amb les preguntes curtes vaig flipar. No vaig voler deixar res en blanc i les que no sabia m'ho vaig inventar, per posar alguna cosa...
El pràctic era més fàcil del que esperava, però en certes preguntes vaig dubtar i vaig fer una cagada molt gran. Vaig considerar el lloc de Cap de l'Oficina com a de concurs específic pq lo del rang de Subdirector se'm va passar amb els nerveis. Em posaran 0 punts? A sobre que li vaig posar tots els articles i tot... grrrr. Bé companys, molta sort a tothom, com a mínim ja ho tenim fet.
• 21/06/2009 15:08:00.
I que me'n diueu de Sis sigma, cinc esses i ...???em volia morir!!!! jo a preguntes curtes aquesta i la de maslow en blanc. I dubto poder aprovar un examen amb 2 preguntes a zero...no li trobo cap sentit...
Al pràctic em vaig posar nerviosa i la primera Dafo en blanc, la segona em vaig col·lapsar i quan em van dir el q era em volia morir, si em sabia la resposta sense mirar les lleis!!!!! i les altres les vaig escriure com vaig poder...
en fi, q després del machacón d'haver estudiat, de pegar-me la matada de mirar-me tot el temari menys la merda de teories q considerava zero importants i d'haver renunciat a tantes coses per aquest examen ahir em sentia enfadada, avui estic frustrada. S'ha acabat, a partir d'ara promocions internes i si són especials millor (no sé q són exactament però vull un examen igual de fàcil q el q els hi va caure jeje)
Ànims amb gestió als q continueu
• 21/06/2009 19:31:00.
Aquí una altra participant en aquestes sorprenents opos!
Avui he fet el de jurídic i, francament, comparat amb el de general (tb ho vaig fer) davant la meva sorpresa, ho he trobat més assequible (o al menys un exàmen com cal, punyeta)
Ànims a tots!!! Jo ahir al migdia em volia morir, però veient a la resta de companys, vaig veure que era la tònica general
• 21/06/2009 22:08:00.
Com colometa veig que estem tots igual.... el test bastant difícil i les preguntes breus surrealistes.... no crec que passi molta gent...
ànims!!! (ens veiem a gestió)
• 21/06/2009 22:16:00.
El pràctic eren 9 preguntes, com puntuen? Juditis, si no recordo malament vas ser tu q vas comentar q a gestió no puntuaven igual, oi? doncs els hi vaig preguntar als del braçalet i no em van saber respondre. Em sembla poca consideració no saber quan et puntuarà cada pregunta...
Ocelleta, jo també els hi vaig demanar i tampoc em van dir res... només em van respondre que no tenien aquesta informació i que en tot cas ho havia de posar a les bases...
Jo també vaig flipar amb el contingut de l'examen sobretot les 10 preguntetes, i a l'aula on em va tocar no hi havia aire acondicionat!!! fotia una calor increíble!! per no parlar dels nervis que encomanava la inseguretat dels funcionaris del braçalet... que semblava que no s'enteraven de res fins l'últim moment... ho vaig trobar molt poc seriós!!
a veure demà les primeres notes...
• 21/06/2009 23:27:00.
Bona nit
Capillator, tot i que al Decret 123/1997 estableix que respecte a la lliure designació no regeix el requisit propi del concurs referent al temps mínim de permanència en el lloc de treball per participar en aquest procés, en el supòsit parla d'un lloc base (3 mesos des de la incorporació); no sé si li vaig donar massa voltes però no tinc clar que des de un lloc base es pugui accedir a un lloc de comandament (subdirector gral). Em refereixo als requisits exigits per aquest lloc a convocar: especial responsabilitat, caràcter directiu...no sé, potser m'equivoco
Adeu
• 22/06/2009 9:54:00.
F5 F5 F5... Jooorrrr!! Em va d'una pregunta el aprovar o no. Encara que ha de passar un miracle per passar les preguntes curtes m'agradaria aprovar el test ;-)
@ Ocelleta, a mi tampoc em van saber dir com puntuarien les preguntes del pràctic :-(
En fi, molta sort a tothom amb la correcció i ànims per seguir endavant!!
• 22/06/2009 11:20:00.
Uf!!! Una altra que està esperant que pengin la plantilla: no hauria de costar tant, se suposa que ja la tenen feta.
El test crec que el puc haver aprovat però les preguntes breus segur que no: 100% bé només en vaig fer 3, després en tinc 3 d'absolutament malament (un 0 rodó, vaja) i a les altres 4 hi vaig posar alguna cosa però poc i amb coses malament. Ho veig molt negre.
De fet, quan hagi descansat una miqueta, em posaré a mirar Gestió que, a més, ja podré fer promoció interna :)
• 22/06/2009 12:18:00.
Hola!
52 encerts, 17 errades: 2.98!! He aprovat el test!!
Ara a erperar a l'octubre per les preguntes curtes.
Com us ha anat a vosaltres?
• 22/06/2009 12:42:00.
Enhorabona capillator.
Jo no tant be com tu pero tambe aprovo.
Una cosa, amb les teves respostes hauries de tenir nota més alta. No sé si m'equivoco pero jo crec que cada encert val 0,0625 i cada error 0,0156. Per tant, la teva nota és més alta un 3,515. Espero teniri raó per tots dos es clar. Ja em diràs
• 22/06/2009 12:59:00.
Jo crec q he aprovat el test però tinc la plantilla a casa! ara m'estic arrepentint de no haver-lo portat a la feina, argggggg. Almenys per no sentir-me tant frustrada espero haver-lo passat...
Juditis, la pregunta q et faltava...hi ha hagut sort??? esperem q si encara q és el q tu dius, miracles per les preguntes curtes i, en el meu cas, tb per al cas pràctic!!!!!jejeje i em sembla q els miracles a les opos no existeixen...de totes maneres, no conec ningú q li hagi anat bé!!!
• 22/06/2009 13:24:00.
Per una! Per una! Per una! Per una! Per unaaaaa! :-(
Bueno... Tot i així, i tenint en compte la dificultat de l'examen i el poc tems que he estudiat, estic contenta amb el resultat.
Moltes felicitats a tots els que heu passat el test, sou uns campions/es!!! Ara a celebrar-ho amb una bona traca a les festes de Sant Joan!
• 22/06/2009 13:34:00.
M'ha sortit molt millor del que em pensava: 3,70 :) Per sort, moltes de les que em vaig arriscar a respondre sense tenir-ne massa idea les he encertades.
Ara però encara em sap més greu que m'anessin tan malament les preguntes breus... tinc la sensació que mai tornaré a tenir tan a prop unes opos de superior.
Juditis, pensa que sempre acostumen a anul·lar algunes preguntes. A totes les opos on he participat com a mínim n'han anul·lat un parell. O sigui que si només et falta un encert i tens correctes les preguntes de reserva, encara pots tenir esperances. Jo mateixa crec que hi ha mínim un parell de preguntes que no estan ben formulades i es podrien impugnar.
ufff... jo 47 bé i la resta (33) malament... o sigui que em surt a un 4,8!!! :S de totes maneres ja no em vaig presentar a les preguntes curtes ni al pràctic, vist el desastre amb el test, jejeje. Molta sort als que encara tingueu alguna opció!!!! :)
• 22/06/2009 14:19:00.
61 bé i 10 malament! no sé si alegrar-me o no, encara em fot més ràbia...sense maslow ni dafo ni sis sigma potser tindria alguna opció, snif!
• 22/06/2009 16:07:00.
3'75, prou bé. Aviam si hi ha sort a les preguntes curtes... felicitats a tots i a totes.
66 bé i 14 malament... potser encara queda esperança... però quan penso en les preguntes curtes torno a la crua realitat!!... i encara hem d'esperar fins a l'octubre!!! Jo seré práctica i en una setmaneta començaré amb gestió!! ens veiem per aquí!
• 22/06/2009 16:33:00.
Jo també he aprovat el test, per poc però he aprovat!! Estic contenta, tot i que no em servirà per res, però ara ja puc dir que he aprovat un test de superior, jeje!
Quines notasses estic veient per aquí, enhorabona i paciència fins a l'octubre!!
Sort! ;)
• 22/06/2009 21:06:00.
Bé, i dic jo:
Si a tothom li ha anat tant malament les preguntes curtes... podrien canviar els barems de correcció, com van fer al pràctic de gestió '07? En aquella ocasió, va ser tan gran el nombre de gent que estava suspesa a priori, que van decidir que unes preguntes valguessin més punts que les altres... potser si molt poca gent ha respost el Maslow i el Sis Sigma... per dir alguna cosa, decideixen baixar la puntuació d'aquestes i donar-li més a l'avaluació de l'acompliment, o la caducitat...
No sé, és per fer crèixer l'esperança...
De fet, no m'ho crec ni jo, ara que ho torno a llegir... però bé, com que ja ho he escrit, ho postejo. Total, és gratis, no?
;P
• 22/06/2009 22:04:00.
bueno, un 3,06... he aprovat¡ llastima del suposit practic del juridic pq no em va anar massa be... pr bueno... esperarem al novembre, amb el que, ens veiem tots a gestio ok?
ara a descansar una miqueta i despres a tornar a estudiar¡¡¡¡
• 22/06/2009 22:12:00.
Crec que moltísima gent a aprovat el test amb nota entre 2,5 - 3 o més.
Així que suposo que el filtre l'hauran de fer a les preguntes curtes i perque el practic a la sortida tothom deia que era molt fàcil.
Fins al novembre no ho sabrem. :(
• 22/06/2009 23:21:00.
Hola! Jo també he aprovatttttt, justet, però aprovat. Quina alegría tot el dia!!
Encara no m'ho crec; no les tenia totes! No vull pensar en el que passi després,perquè les 10 preguntes no les tinc bé, que es digui...
• 22/06/2009 23:43:00.
Capillator, em sembla bé la teva suggerencia...de pas q tb baixin la puntuació del DAFO jeje per demanar...!!!!
el pràctic era molt fàcil? doncs jo me'n vaig deixar 2! a tots us va anar tant bé???
de totes formes tb gent em deia q li havia anat bé i després resulta q s'havien deixat preguntes en blanc així q tot és tant subjectiu q a esperar a l'octubre...no crec q al novembre hagi de mirar cap nota però sempre queda la miqueeeeeeeeeeta d'esperança...fins q no vegi el no apte...de totes formes segueixo ralladisisisisisima, ho veig molt injust
• 23/06/2009 13:14:00.
Hola campeons i campeones,
Moltes felicitats
una segidora de les vostres aventures
• 23/06/2009 17:04:00.
Hola!
Jo també he aprovat el test!!!! La teoria de Capillator no em sembla tant impossible. Més aviat, el que penso és que en la correcció no seran tant estrictes com pensem. El pràctic tampoc era tant fàcil, perquè s'ha de tenir en compte que entre els nervis, la calor, l'esgotament, les presses, ho fas molt diferent de com el faries a casa. El que passa que jo pensava que farien alguna cosa de contractes amb execució del pressupost, fent càlculs... i en aquest sentit no es van passar tant, però el DAFO i altres coses.. no és per dir molt fàcil.
ànims perquè li estem donant masses voltes (normal)i ara el millor que podem fer és descansar i ja veurem.
Bona revetlla!
• 23/06/2009 17:41:00.
Hola! Avui m'han comentat que dels quasi 2300 aspirants que ens hem presentat, al vontant d'un 20% hem passat el test. Ho heu sentit també aquest "rumore-rumore"? Trobo el percentatje una mica baix, no? Bona revetlla!
• 23/06/2009 18:47:00.
Un 20%? colometa, això no ho sap ningú, ni ells mateixos q encara tindran els examens al mateix lloc on van quedar dissabte...jo no em crec q sigui un 20%, és un test i si s'aprova a un 5 l'haurà passat molta més gent...ojala però q fos cert el rumore!!!!
Hola a tot,
Soc funcionari del Cos Superior de la Generalitat de la última oposició i puc assegurar que el percentatge habitual de fracàs en el tipus test sol ser, històricament, d'entre el 75 i el 80%, per la qual cosa entenc que es plausible la informació relatada.
Anim a tots, i en el cas que al final, maleuradament, no assoliu el vostre propòsit en la present convocatòria, heu de saber que l'esforç mai es a fons perdut.
• 25/06/2009 19:35:00.
Teniu ganes de comentar les preguntes de l'examen?
Si voleu, podem crear un fil per les preguntes curtes, i un altre pel pràctic.
Si hi ha gent interessada, digueu-ho i m'hi poso.
jo sí que estic interessada, capillator, a veure q hem contestat en les super preguntes creatives.
• 26/06/2009 16:09:00.
jo també estic interessada
• 29/06/2009 22:03:00.
i jo tb
• 29/06/2009 22:32:00.
Bona nit a tothom.
No trobo el paper groc...algú recorda quan penjaran les notes????
Gràcies
• 29/06/2009 22:51:00.
Crec recordar que la segona quinzena de juliol...però tampoc el tinc, el vaig tirar amb el cabreig ;)
• 29/06/2009 23:01:00.
Notes test i llista català: 1ª quinzena juliol
Jo el tenia "espaxurrat" a la maleta del material que vaig portar a l'exàmen, jeje
• 29/06/2009 23:02:00.
La primera quinzena de juliol, la primera d'octubre pel 3r i la segona de novembre pel 4t
• 01/07/2009 8:58:00.
Ja han sortit les notes!!!!!!!!!!! 566 aptes i 7 de promo interna, estic dels nervis!!!!!!!!!!hauran de tenir compasió a la correció, no???
als q heu aprovat vau deixar-vos preguntes en blanc??? buf buf, segueixo amb la mínima esperança...hauran de baixar molt en llistó en corregir, no???
• 01/07/2009 9:33:00.
q vau contestar a la tercera pregunta del cas pràctic? "quines actuacions s'han de dur a terme per a la creació del lloc de treball de Cap de l'Oficina?"
• 01/07/2009 17:28:00.
Hola!!
Enhorabona als 566 aptes!
Capillator, sirius, algú pot penjar l'esperat excel?
Gràcies!!
• 01/07/2009 23:34:00.
Bona nit! Ufff...al final el "rumore-rumore" del 20% aprox. d'aprovats era veritat!!! Veig que obren termini a partir de demà x acreditar mèrits...i abans de la 2ª nota!!! Esperem que no es passin en la correcció. Ànims!
• 02/07/2009 8:47:00.
Hola. He vist l'excel amb els resultats al fòrum d'aquesta web [--http://www.misopos.com--]
• 03/07/2009 21:16:00.
ocelleta ànims, que no ho tenim tant malament... hem de ser positius!!!
Jo, respecte la pregunta que dius, vaig posar (crec recordar) que s'havia de modificar la RLT (el Govern) i crec que ho vaig justificar amb el DL1/97, però no recordo exactament que vaig posar. No sé, com tothom diu que va ser tant fàcil el supòsit... jo penso que no, però bueno. Ja veurem com van les notes.
• 03/07/2009 21:28:00.
Al final creareu un post per comentar les preguntes de l'examen? Jo ho faria, però com q no aprovaré, crec que és més fiable que ho feu els q sí...
• 06/07/2009 10:01:00.
@SMILEY: jo tampoc vaig trobar el supòsit tan fàcil, 2 preguntes en blanc...en la 3 vaig contestar tb que per la RLT, ojalà sigui la resposta correcte...
Comentarem les preguntes? sobretot el pràctic! quina agonia fins el novembre :(
• 06/07/2009 10:14:00.
::: --> Editado el dia : 06/07/2009 13:08:23
Bones a tots, sóc nou per aquí.
Jo diria que la pregunta sobre les actuacions administratives per crear el lloc es referia al tema d'Analitzar el lloc (que ho fa el departament d'adscripció del lloc), Valorar el lloc (ho fa la DGFP) i, finalment, incloure el lloc a la RLT (ho aprova la Comissió Tècnica de la Funció Pública per delegació del Govern).
Jo he aprovat el test però les preguntes curtes les veig impossible d'aprovar perquè vaig haver de tirar massa "d'inventiva" :-).
• 07/07/2009 22:53:00.
Hola a tothom.
Algú em podria facilitar els temes 27, 28 i 29 de la part específica de la opció econòmica de superior.
Pels que van també a gestió, jo tinc tota la resta de temes de 2 editorials així com els dos temes que hi ha de jurídic.
Gràcies per endavant
• 09/07/2009 22:39:00.
Rodri 1973: Está molt bé la teva resposta! jo no vaig posar ni la meitat d'aixó...
Ocelleta, jo cada cop tinc més una "nebulosa" del que vaig posar a l'examen, així que per comentar les preguntes ho veig complicat, a més crec que m'agafaria més inseguretat. Però si vosaltres voleu comentar...
• 28/07/2009 11:37:00.
Hola... hi ha algú?
• 29/07/2009 22:36:00.
Hola capillator...aquí ningú respira! serà q estem tots desanimats :D Quina espera més agònica!!!!!!!
• 30/07/2009 16:41:00.
agònica és poc....
• 30/07/2009 18:25:00.
I el que ens queda... paciència. Per cert, us heu fixa't que les notes del test de competències sortiran amb la nota del pràctic? No us fa una mica de pudor això?
• 31/07/2009 10:38:00.
hola a tots¡¡¡ crec que estem tots igual... mirant cada dia la pagina, pr bueno.... es el mon de l'opositor
Guneray, i tant que fa pudor¡¡ es indignant que s'esperin a treure la nota final per veure qui ha aprovat i qui no, i aixi poder arreglar la nota amb el de "competencies professionals", aquest examen esta fet per aixo, pq ja m'explicaras com poden puntuar un psicotecnic, pr bueno... només tenim el dret al "pataleo" o sigui que.....
bueno anims a tots¡¡¡¡
• 05/08/2009 9:42:00.
sí, el tema de les competències és una vergonya i més encara aquest any que no treuen fins al final. La raó és que a totes les convocatòries anteriors, la publicació de les notes de competències ha donat lloc a molts recursos (que mai s'han guanyat, evidentment). Així s'asseguren que tots els que van suspenent les altres proves ja no es queixin quan surti la nota i, per altra banda, tenen una eina per "ajustar" posicions de candidats segons els interessi....Molt trist.
En qualsevol cas, he sentit rumors de que podrien anar bastant "a saco" a les preguntes curtes i com que van agafar per sorpresa a la majoria de gent (de les 10 preguntes, al menys 5 eren força "novedoses": maslow, avaluació acompliment, servqual, kaizen, planificació) l'escabetxina podria fer història. D'aquesta manera, s'estalviarien haver d'omplir places en aquest any econòmicament "difícil".
... així, creieu que no es veuran obligats a baixar el llistó de correcció de les preguntes curtes?? a més s'ha de tenir en compte que corretgir preguntes teòriques con les que van posar es bastant subjectiu... I tota la moguda de fer una convocatòria acabarà per deixar places desertes?? no és molt lògic, jo crec que ja que fan "l'esforç" en voldran treure el màxim profit... quant més hi penso menys clar ho veig!!!!! a esperar fins finals de setembre... ànims que només queden 2 mesos!!!! agrrrrrrrrrr
• 06/08/2009 13:22:00.
jo em temo que encara que siguin més benèvols, les respostes a les preguntes curtes són bastant concretes i el marge d'apreciació subjectiva limitat. El sistema servqual és el que és i els elements que té en compte són els que són; el tema de la caducitat és un article de la llei; l'elecció d'alcalde no té dubte; la piràmide de Maslow, el catàleg de dades, .... Tot és molt concret amb excepció, diria jo, del tema de la planificació que sí que és molt alegre i subjectiu i per tant és difícil posar un 5 si no es diu el que toca...a fi de comptes és una oposició del cos superior.... No sé, com dieu, millor esperar a setembre i que sigui el que hagi de ser....
• 25/08/2009 18:52:00.
Eooo!! Hi ha algú x aquí¿?¿?
• 29/08/2009 18:08:00.
ALGUN RUMOR?? QUIN PATIMENT....
• 07/09/2009 21:42:00.
això es una autèntica agonia q sembla q no hagi d'acabar mai...i gestió convocat...amb quines ganes ens hi posem????????jo m'espero a les notes de setembre per decidir si torno a obrir els llibres! però em sembla una falta de respecte per part seva q per 560 examens hagin de tardar 5 mesos en corregir-los! en fi, q "es lo q hay"...caldrà esperar i ressar, l'unica esperança q em queda és q no conec a ningú dels que encara seguim vius en el procés a qui li hagi anat bé l'examen...
• 08/09/2009 23:08:00.
IDEM.....
• 09/09/2009 12:47:00.
Estic d'acord, pero el mes fort que es heu pensat en que a lo millor em de fer un examen de gestió pq encara no sabrem la nota de superior?? pq fica previsio novembre igual que l'examen de gestió amb el que si l'examen es abans haurem de fer-ho sense saber la nota encara de superior.... i a tornar a patir.....
D'entrada s'asseguren cobrar les taxes d'inscripció de tots nosaltres a l'examen de gestió... amb aquests preus es podrien plantejar donar-nos uns entrepans el dia de l'examen!!! :) per aguantar els 4 examens... per cert, heu vist que l'examen de gestió té la mateixa estructura: test competències, coneixements, 10 preguntes i cas pràctic... quin horror!!!!!! jajajjaa una altra vegada a patir per les animalades que els hi passarà pel cap preguntar-nos... ¿o potser el de gestió serà més tècnic i faran més preguntes legals que de teories japoneses???? Qué penseu????
• 11/09/2009 10:30:00.
Semblava que penjarien les notes ahir, abans de la festa, i res... És increïble que no hagin tingut temps x corregir! Jo també estic esperant resultats (al menys aquests). No sé si faig una barbaritat,en fi...
a OPOSITANDO1984: Superasumit que haurem de fer l'exàmen de gestió (quin remei!!)
Com no les pengin aquesta setmana que vé, m'agafa "algo", jajajaj
Ànims!!!!!
• 12/09/2009 16:43:00.
Bona tarda companys!
Espero que treguin les notes dimarts, que és quan comença la segona quinzena de setembre, per la nostra salut mental... Quin patiment d'estiu, grrrr
Cap rumor de si deixaran places sense cobrir? o d'altres rumors?
Bé, aguantarem l'espera estoicament...
• 14/09/2009 8:12:00.
::: --> Editado el dia : 14/09/2009 8:28:37
Ara igual em passo de llest... però el darrer dia per a la inscripció de gestió és el 22... o sigui, que les notes, el 23.
O no, no ho sé.
• 14/09/2009 23:03:00.
Ufffffffffffff!! doncs sí que serà això 1 Via Crucis...Jo tinc l'esperança que surtin aquesta setmana...o no! :C
• 21/09/2009 18:24:00.
tic tac tic tac tic tac...tinc l' F5 estressat de tant actualitzar la pàgina jejeje...quina agonia! i l'esperança segueix allà, esperant veure el meu nom a la llista d'afortunats, tant patiment per un no apte serà un pal molt dur! en fi, ànims :)
• 21/09/2009 19:38:00.
Doncs si... s'està fent molt llarg això. La teoria d'en capillator que les notes no sortiran fins a l'endemà de la fi del període d'incripcions per a les de gestió sembla prou plausible. De totes maneres, aquesta nota es un pas més però restaran encara les del pràctic i els mèrits... A veure si tenim sort.
Ànims!
• 21/09/2009 21:07:00.
Em sembla que capillator tenia raó... però a mi m'estan matant!!! si no surten dimecres m'agafa algo...
• 22/09/2009 12:07:00.
Quina gràcia! Han actualitzat les opos dels altres cossos menys el de superior.
Vaaaa!!! que surtin avui i acabem!!!!
• 23/09/2009 17:13:00.
fins la setmana vinent res...increible! m'estan matant... més val q ens donin una bona notícia i valgui la pena l'espera...
• 23/09/2009 18:52:00.
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr aghhhhhhhhhhhhh
• 24/09/2009 12:09:00.
Rumore-rumore: Sembla ser que hi ha més suspensos que places en l'exàmen de les preguntes curtes. I sembla ser que s'ho tornen a mirar. Conseqüència: probablement les notes surtin a finals d'aquest mes. Algú ha sentit alguna cosa semblant?
A veure cóm va...
• 24/09/2009 12:37:00.
Jo no ho he sentit però sembla probable. D'on has tret aquest rumor? És fiable?
• 24/09/2009 12:37:00.
Jo també he sentit el mateix. Un company té un contacte que té un contacte que treballa a funció pública... És a dir, que és un rumor, però menys.
En aquest cas, i en contra del que dicta la nostra angoixa, sembla que com més triguin en sortir les notes, millor per a tothom, no?
• 25/09/2009 11:58:00.
Podria ser avui...?
L'últim divendres del mes, i normalment surten notes els divendres...
Could it be today?
• 25/09/2009 12:14:00.
L'esperança no s'ha de perdre...
Però divendres després d'una festa??
Qué será,será...whatever could be, could be?!!!!
• 25/09/2009 13:53:00.
A veure si a les 14.00 o 14.30...
• 25/09/2009 19:10:00.
ja sera dilluns....:( bua, bua
• 28/09/2009 18:37:00.
Avui tampoc...bua, bua, bua.....paciencia
• 28/09/2009 18:45:00.
Suposo q les penjaran el dia 30 tot i q amb la poca consideració q ens tenen són capaços l'últim dia de canviar la previsió de notes a la primera quinzena d'octubre...ja m'ho espero tot d'ells!!!!!!!!! jo mentrestant em passo el dia actualitzant la web esperant el moment...quins nervis....
TIC TAC TIC TAC :(
• 29/09/2009 9:55:00.
INCREÍBLE, SENYORS I SENYORES!!!!!!!!!
No tinc paraules...Penjaran les notes la 3ª setmana d'octubre!!!
Ja no sé si patirem més o ens ho hem de prendre de la millor manera.
Molts ànims
• 29/09/2009 14:12:00.
D'això...esteu vius o sóc jo la única que ha vist la previsió de notes?
La veritat és que ha estat tot un schock
• 29/09/2009 14:33:00.
Si ha de servir perquè aprovi més gent... La veritat és que jo tinc poques esperances d'aprovar però també he sentit el rumor que ha suspès molta gent les preguntes breus i que estan "repescant" suspesos i veig que potser hi ha una petita possibilitat. Quins nervis!!!
Això ja és massa!!!
Buenas,
Afegiria una altre llei la d'igualtat Llei orgànica 3/2007, de 22 de març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.
Segons la llei hauria de sortir una pregunteta d'ella a totes les oposicions.
Sort i Ànims!
• 29/09/2009 17:33:00.
Si ha de servir pq aprovi més gent....seguirem esperant! jo no puc més...
• 30/09/2009 14:45:00.
Quina indignació ahir...i s'esperen al penúltim dia del termini de previsió per dir-ho???? no ho sabien quan va començar la segona quinzena??? vergonyós!!!!!
Pel que es comenta s'ha hagut de donar una altra volta als examens...potser és positiva aquesta espera, ves a saber!!!!!!
Una pregunta: el pràctic us va anar bé a tots??? vau deixar alguna pregunta en blanc??? jo dos :(
• 30/09/2009 17:32:00.
En blanc no....però vaig pensar que el Cap de l'oficina era cap de secció/negociat, tinc 2 o+ malament
Hola a tots!!!!!
primer de tot, desitjar-vos molta sort amb les notes de superior, aviam si al final fan una repesca i d'aquí a res ja sou funcionaris ;)
jo em presentaré a gestió, a veure què tal... us volia preguntar una cosa, els mèrits quan s'acrediten? vosaltres ja els heu hagut d'acreditar, o s'ha de fer abans del nomenament?
moltes gràcies per endavant!!
• 30/09/2009 21:10:00.
Tercera setmana es find divendres 16?? o la següent?
• 30/09/2009 22:12:00.
ocelleta, jo el supòsit pràctic igual que rociocab, 2 segur malament i les altres no sé... és difícil fer la resposta perfecta, o sigui que encara que la gent digui que era molt fàcil no significa que tinguin la màxima puntuació a totes les preguntes.
atram23, els mèrits els demanen normalment després de publicar les notes del test. A vegades al final de tot, com a administratius, que seria el més lògic, perquè si no recullen mèrits de gent que potser no aprova.
ocelleta, jo ja no recordo ni el que vaig posar al pràctic, ho vaig contestar tot però entre q estava cansada i una mica ofuscada no sé si arribaré al 5... en general la gent diu q era fàcil però jo no estic tan segura...
• 01/10/2009 18:25:00.
Del cas pràctic:Jo recordo que vaig haver de còrrer molt per contestar, un cop tenia les respostes clares.Tot i això em vaig deixar 1 o 2 preguntes pel final i no vaig poder tornar-hi
De les preguntes curtes: Contestades totes, ara que estiguin bé totes...és una altra cosa
Ocelleta,a vegades una pregunta en blanc no és pitjor que una resposta horrible. Ànims!
• 02/10/2009 10:39:00.
ei, merci a tots als que heu contestat el que vaig preguntar, hi estic una mica capficada!!!!
colometa 81, estic totalment d'acord amb tu en q és millor pregunta en blanc q pregunta horrible, per tant, abans d'inventar-me res vaig preferir dedicar més temps a les preguntes q tenia clares...ojalà tinguem sort tots plegats!!!!!amb dos 5 em conformo jeje :)
• 04/10/2009 19:39:00.
RUMORE, RUMORE....en altres foros han dit que
1) Ja han corregit TOTS els exàmens preguntes curtes i cas pràctic. No saben perquè no publiquen
2) Que hi ha un grup que vol impugnar la pregunta curta elecció alcalde
Creieu que son certs aquests rumors?
Merci
• 04/10/2009 23:56:00.
I amb quin raonament volen impugnar aquesta pregunta? entra a temari...aquest rumore no el veig fonamentat...
• 06/10/2009 16:42:00.
Hola! Sense ànims d'intranquil·litzar a ningú... a mi m'arriba que potser el dijous de la setmana que ve poden tenir les notes. Llavors podria ser que surtin l'endemà, divendres. Tot i això, és només un rumore-rumore.
A algú altre també li ha arribat?
Paciència, que tot arriba!
• 06/10/2009 19:23:00.
Heu vist que han endarrerit la publicació del nomenament fins el març???
• 07/10/2009 11:02:00.
doncs sí, nomenament al març, no sé pq tantes presses en fer l'examen...amb aquesta calma amb que s'ho prenen hi hagués hagut temps per fer l'examen en dos dies...en fi, cada dia els hi tinc més mania jeje :)
• 09/10/2009 11:42:00.
Benvolguts/des amics/gues: Mlagrat els rumors, "tengo una corazonada"...tant de bó fos avui a última hora
• 09/10/2009 12:55:00.
PER FI¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ JA TENIM LES NOTES I........... HE APROVAT¡¡¡¡¡¡ ARA A ESPERAR LES NOTES DEL PRACTIC QUE EN AQUEST CREC QUE HO TINDRE XUNGO PER PASSAR.... PR BUENO DE MOMENT AVUI A DISFRUTAR¡¡¡¡¡¡¡¡¡
• 09/10/2009 14:00:00.
He aprovat!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No m'ho puc creure!
Ara el pràctic... no em va anar malament però ja començo a tenir dubtes.
Quins nervis!
Pels pèls però segueixo viva!!!! molts ànims per tots: els que hem d'esperar un altre mes per saber del pràctic i als q no han passat la prova de les 10 preguntetes criminals!! Jo tampoc m'ho puc creure.. nomes han aprovat a 213 de convocatoria lliure! no cobriran ni la meitat de les places!!
• 09/10/2009 16:33:00.
Moltes felicitats a tot@s els que heu aprovat!!!!
Jo haurè d'esperar una mica per poder celebrar-ho, perquè estic entre els no aptes.
Gestió, al novembre!!
Ja m'hi poso al 100%!!
• 09/10/2009 16:34:00.
213 aprovats, sobren places, no?
algú pot penjar un excel amb el rànking de la suma de les notes dels dos exercicis?
Gràcies i enhorabona!!