¿Qué quieres buscar?

Inicia sesión

Regístrate

FOROS OPOSICIONES FORO Oposiciones Administrativos

709.308 mensajes • 396.057 usuarios registrados desde el 25/05/2005

Guneray

• 09/10/2009 16:54:00.

COS SUPERIOR GENERALITAT 2008 (III)

Creo un altre fil que l'altre està ple...

JO TAMBÉ HE APROVATTTTTT ara a esperar el pràctic! Espero que us vagi bé a tots i ho poguem celebrar!!!!

175 RESPUESTAS AL MENSAJE

smiley

• 09/10/2009 17:00:00.

RE:COS SUPERIOR GENERALITAT 2008 (III)

Jo també he aprovat!!!!! Molt justeta! A veure el pràctic, estic una mica intranquil·la...
No se suposa que feien repesca? No ho sembla, la veritat, molts suspesos... Penseu que faran més criba?

capillator

A per un nivell A-30!! (per ara, un C-13...)

• 09/10/2009 17:39:00.

Si no he comptat malament, s'ocuparan 301 places, i quedaran 83 de vacants.

Aviam... hi ha 213 aprovats de l'opció general...
Després n'hi ha uns quants també de la jurídica, de l'econòmica i de la de prevenció...

215 de l'opció general - 2 de promoció interna i 213 de lliure (244 places)
136 de la jurídica (69 places)
25 de l'econòmica (13 places)
4 de prevenció (24 places)

Només s'acumules les places no cobertes entre les mateixes opcions. És a dir, que les 20 places vacants de prevenció NO s'acumulen a les de l'opció general, etc.

capillator

A per un nivell A-30!! (per ara, un C-13...)

• 09/10/2009 17:41:00.

Per cert, jo estic interessat a saber la meva nota en les preguntes curtes, perquè voldria saber quins barems han utilitzat per corregir-les. Potser m'0interessaria també demanar una revisió de la correcció.

Com es fa això?

Una sol·licitud normal i corrent?

OPOSITANDO1984

• 09/10/2009 17:51:00.

capillator jo crec que has de presentar un recurs d'alçada tal com diu l'acord de les notes i en el mateix sol·licitar-ho pr no se si t'ho deixaran veure pq conec a una noia que ho va demanar per auxiliars i no li van deixar, només li van dir que ho havien revisat i que seguia sent no apte, pero bueno, per provar.....

una pregunta als del juridic, no hi ha ningu de promocio interna no?? aixo vol dir que totes les places s'acumulen al torn lliure?? pq llavors tenim unes 76 places contant les provisionals.... llastima que no em va anar be el practic..... haurem d'esperar fins al novembre...... creieu que faran repesca?? jo crec que no pq del general no es cobriran totes ja no??

colometa1981

• 09/10/2009 18:21:00.

Hola! Jo he aprovat jurídic i he suspès general. A veure còm va perquè a jurídic ho tenim més just que els de general...
A Capillator: Conec a una companya que va demanar que li enviessin una còpia de l'exàmen corregit (no la revisió), i així va poder veure quins criteris utilitzaven per la puntuació. El mitjà: podria ser perfectament amb una simple instància on facis referència a les dades de la convocatòria i sol·licitis una còpia de l'exàmen corregida. No sé més, però sempre tindrem Funció Pública amb els seus consells tan savis...
A opositando1984: Sí s'acumulen (a les bases o convocatòria -no m'enrecordo- ho posa). La putada és que no s'acumulin les places d'un àmbit a un altre, però bé, com que estem tan sobrats de places... (ja em diràs perquè les oferten!)

Juditis

• 09/10/2009 18:21:00.

Exacte, Capillator has de demanar "revisió i vista" per a poder veure la teva prova i, així, no rebre només un "ho hem revisat i estava ben corregit". Sort! :-)

Pretor

• 09/10/2009 18:43:00.

::: --> Editado el dia : 09/10/2009 18:49:47
::: --> Motivo :

Esteu segurs que no s'acumulen internament entre àmbits?

Es cert que a la convocatoria no diu expressament que puguin acumular-se, pero tampoc diu el contrari, i a les bases generals (GAP/1644/2007) posa el següent:

"9.7 Proposta d'aspirants i convocatòria a l'acte d'adjudicació de llocs vacants (Apartat 2).

En cap cas el tribunal o òrgan tècnic de selecció no podrà declarar que ha superat el procés selectiu un nombre d'aspirants que excedeixi el nombre de places convocades, SENS PERJUDICI DE LA POSSIBLE ACUMULACIÓ DE PLACES, LLEVAT QUE AIXÍ HO PREVEGIN LES CORRESPONENTS BASES ESPECÍFIQUES."

Entenc que l'argument us pugui semblar rebuscat, pero si hi afegiu el nombre d'aprovats al total de places convocades... serà casualitat que gairabé no quedin places penajdes?

oposita30

• 09/10/2009 20:30:00.

Jo també he aprovat!!

Quins nervis ara esperar a novembre per saber si hem aprovat el pràctic.

Podeu confirmar-me si aquests càlculs són correctes per l’opció general?

Gràcies!!

384 places que es distribueixen de la manera següent:

Torn de promoció interna:
Opció general: 122 places. D'aquestes places, 6 es reserven per a les persones aspirants que tinguin reconeguda la condició legal de discapacitades i s’ofereixen 12 places pel 10% addicional: TOTAL 134

Torn lliure:
Opció general:122 places. D'aquestes places, 6 es reserven per a les persones aspirants que tinguin reconeguda la condició legal de discapacitades i s’ofereixen 12 places pel 10% addicional: TOTAL 134

Del torn de promo interna només han aprovat 2 persones, per tant passen 132 places al torn lliure:

134 torn lliure + 132 de promo interna que passen al torn lliure = 266 places

Així doncs, hi ha 266 places per ocupar en total i només han aprovat 213 persones.

Per tant, aquestes 213 persones només necessiten aprovar el pràctic per tenir plaça, oi?

oposita30

• 09/10/2009 20:34:00.

Pretor,

Jo crec que no s'acumulen entre opcions (àmbits), només ENTRE TORNS dins de la mateixa opció.

Les bases específiques de la convocatòria diuen això:

Amb caràcter general, les places sense cobrir d'un torn s'acumularan a les de la corresponent opció de l'altre torn. En el cas que les places reservades a les persones aspirants amb la condició legal de discapacitades no es cobreixin, s'acumularan en primer lloc a les de la resta de la mateixa opció i mateix torn; en segon lloc, a les reservades de la mateixa opció de l'altre torn, i finalment, a les de la resta de la mateixa opció d'aquest torn.

oposita30

• 09/10/2009 20:37:00.

Se m'ha oblidat demanar en aquest altre foro si algú pot penjar un excel amb el sumatori dels dos exercis de l'àmbit general, el rànking de l'àmbit general.

Gràcies!!

Juditis

• 11/10/2009 11:04:00.

Opositora30, aquí tens el rànquing:
[--http://www.misopos.com/foros/oposiciones/100#comments--]

Sort!

oposito78

• 11/10/2009 12:57:00.

El supòsit pràctic no es elimintori?????

He trobat un full que va distribuir la secretaria de Funció pública amb el resum de fase d'oposició i concurs. Exercici 2 i 3 Si que diu 2,5 puntuació mínima per superar-lo.
PERO a l'exercici 1 competencies i 4 supòsit NO ho diu.

Perque si no es elimnatori això vol dir que l'opció general hem aprovat tots encara que tinguis un 0 al suposit ????????????????????????????????????

oposita30

• 11/10/2009 13:49:00.

Gràcies Juditis!

Oposito78, el pràctic sí que és eliminatori, la convocatoria ho diu expressament:

Quart exercici: supòsit pràctic.

De caràcter obligatori i eliminatori.

Consisteix a resoldre un supòsit pràctic relacionat amb la totalitat de temes de la part general i la part específica corresponent a cada opció del temari aprovat per la Resolució GAP/2542/2008, de 4 d'agost, de la directora general de Funció Pública (DOGC núm. 5193, de 12.8.2008), i amb les funcions a desenvolupar pròpies de l'escala superior d'administració general del cos superior d'administració (subgrup A1) de la Generalitat de Catalunya, d'acord amb les instruccions que faciliti el tribunal.

Es realitzarà, de manera no simultània, un supòsit pràctic diferent per a cadascuna de les opcions de places que hagi escollit la persona aspirant en la seva sol·licitud.

Per a la realització d'aquests supòsits, les persones participants podran disposar de material i de documentació en suport paper, llevat que el tribunal acordi el contrari.

Per a la valoració d'aquest exercici, el tribunal tindrà en compte tant els coneixements acreditats per les persones participants i la capacitat per aplicar-los a situacions de la pràctica laboral, com la capacitat analítica, de síntesi i la qualitat pel que fa a la seva expressió i presentació.

El tribunal fixarà el temps per realitzar aquest exercici, que no podrà ser superior a 2 hores.

La qualificació d'aquest exercici és de 0 a 10 punts. La puntuació mínima per superar-lo és de 5 punts.

El tribunal no haurà d'avaluar el quart exercici de les persones aspirants que hagin obtingut la qualificació de no aptes en el tercer.

La puntuació de la prova es determinarà sumant les qualificacions obtingudes als quatre exercicis. Per superar la prova caldrà haver superat el segon, tercer i quart exercicis.

oposito78

• 11/10/2009 17:48:00.

Moltisimes gracies Oposito30.

Em pots ajudar amb un altre dubte: a on es poden consultar les destinaciones de les places ofertades opció general?

OPOSITANDO1984

• 11/10/2009 19:31:00.

ola a tots,

algu te un excel amb els de la opcio juridica??

moltes gracies

oposita30

• 13/10/2009 22:56:00.

Oposito78, encara no es poden consultar les destinacions de les places ofertades, es podran consultar més endavant a la pàgina de funció pública on consultem les notes.

On diu:
Acte d'adjudicació de places
Febrer 2010(previsió)

afegiran algun apartat que digui "relació de places"o alguna cosa similar.

oposita30

• 13/10/2009 23:09:00.

A l'enllaç del foro que va posar Juditis per consultar el ranking han penjat possibles respostes al suposit pràctic. Creieu que són correctes?

Us les copio:

Anonimo 10.17 am

Pregunta 2: Decret del Govern.
- Pregunta 3: RLT,prèvia Anàlisi (pel departament corresponent) i Valoració (DGFP) del lloc
- Pregunta 4: Lliure designació. Conseller
- Pregunta 5: Sí. Lliure designació no té requisit de temps
- Pregunta 6: Contracte de Serveis. Durada: 4 anys + 2 anys
- Pregunta 7: Ordre del Conseller. S'ha d'inscriure al Registre
- pregunta 8: Sí. Finalitats estadístiques entre administracions està permés a la LOPD
- Pregunta 9: No és perceptiva la concurrència (és un dels casos llistats a la llei). Conseller.

Anonimo 10.14 pm

1.

Molt breu definició tècnica DAFO (sense indicar els dos factors que demanava l’enunciat)

2.
Instrument normatiu necessari: Disposició Reglamentària art. 39 i 40 Llei 13/2008
Documentació que cal incorporar a l’expedient: 63 L 13/89

3.
Incloure-la a la RLT
Dotar-la pressupostàriament
Publicar la Oferta d’ocupació Pública
Convocar la plaça

4.
Sistema General de provisió: Lliure designació
Òrgan competent per nomenar la persona titular: Conseller

5.
Seria possible nomenar algú que portés 3 mesos com a funcionari? Si, 98.1 Decret123/97

6.
Tipus de contracte: Serveis
Durada màxima: 4
Durada pròrrogues: 2

7.
Instrument necessari creació del fitxer: Disposició General publicada al DOGC
On ha de constar? Al Registre de fitxers de titularitat pública

8.
Pot comunicar dades sense consentiment persona interessada? Sí art 11.e i 21 LOPD

9.
Preceptiva concurrència? No, 90.3 d) Decret 3/2002
Òrgan competent: Conseller

ocelleta

• 14/10/2009 13:41:00.

Hola a tots...després d'un llarg pont avui m'he reincorporat a la feina i els meus companys m'han donat la gran notícia: HE APROVAT!!!!!!! Acte seguit he començat a mirar els enunciats del pràctic i sincerament ja ni recordo q vaig posar...però sí, puc dir q amb 2 preguntes en blanc m'han aprovat!!! ara cal veure si amb unes altres 2 preguntes en blanc tb m'aproven el pràctic (ja ho veig + complicat)

@oposita30.- Les respostes em semblen totes correctes (mirant-m'ho per sobre)

quantes places desertes pensen deixar? em sembla INCREIBLE!!!! És un vergonya

Saramion

Poliopositando...

• 14/10/2009 15:52:00.

agrrrrrrrr sóc incapaç de recordar que vaig posar al cas pràctic... potser si fos més recent, però ara... pufff

Penseu q poden existir possibilitats pq pengin les notes del pràctic abans de final de novembre???

oposito78

• 14/10/2009 21:39:00.

Jo treballo a la empresa privada, es el primer cop que em presento i tinc un gran dubte:

- quan parlem d'un Subdirector General, es correcte anomenarlo "CAP" (d'oficina)????

He buscat organigrames de la generalitat i els CAPS son de secció, de negociat.....:(

aspirante33

• 14/10/2009 22:00:00.

Enhorabona ocelleta!! M'alegro molt, per tu i per tots els que heu aprovat, segur q us ho mereixeu! Ningú no aprova unes opos de superior per casualitat... dono per fet q heu aprovat, perquè si heu passat les breus, el pràctic segur q també!! Teniu la plaça a tocar!

@oposito78: suposo q això de cap d'oficina ho dius per les preguntes del pràctic... en aquell cas l'enunciat deia q era un òrgan assimilat a subdirector general, és a dir, no és subdirector en si mateix, sinó que té el mateix rang. Seria un cap d'oficina amb rang de subdire general... diria q és això, no sé si vaig ben encaminada...

oposito78

• 14/10/2009 22:41:00.

moltes gràcies.

Amb el nervis ho vaig llegir malament...quina rabia!! :(

OPOSITANDO1984

• 16/10/2009 14:36:00.

ola a tots¡¡¡ hi ha algu de l'ambit juridic?? o soc jo la unica?? teniu alguna llista d'ordre d'aprovats?? com us ha anat?? m'agradaria que algu em contestes i poguessim compartir tambe els nervis i el patiment......... :-(((

ocelleta

• 16/10/2009 14:49:00.

@ aspirante33: mil gràcies!!!! a veure si hi ha sort i m'aproven el pràctic, quins nervis...sort amb gestió eh, això és una carrera de fons...espero q algun dia acabi pq és agotador!!!!!

sóc incapaç de recordar si la pregunta de subvencions la vaig contestar bé o malament, bufffffff, i en funció d'això m'anirà l'aprovat o el suspes pq amb dos en blanc...en fi, q la sort ens acompanyi!!!!!!!

espero q tota aquesta agonia acabi amb final feliç pq si no qui em pagarà el psicòleg??? jeje ;)

colometa1981

• 16/10/2009 15:06:00.

Ei, Opositando1984: Jo també he aprovat el jurídic!
Cóm ho portes???? Jo no tinc moltes esperances, la veritat, perquè el cas pràctic no em va anar súperbé, que es digui, i ara mateix estic cap a la meitat tirant a baix...
He comtat que ara som 2 x plaça oi????

OPOSITANDO1984

• 16/10/2009 21:17:00.

ola colometa1981, per fi algu del juridic¡¡¡¡ pensava que estava sola en aquest mon tan dur jejejeje

doncs a mi no em va anar gaire be tampoc pq em vaig liar una mica amb el tema de les subvencions... haurem d'esperar a veure com van les notes.... per cert, tens alguna llista?? on has vist que estas a la meitat??

gracies i animssss

atram23

A por las opos!! :D

• 17/10/2009 14:32:00.

en primer lloc, enhorabona als que heu aprovat les preguntes curtes... d'aquí al nomenament ja queda poquet!!!! ;-))) després de tant temps d'estudi, menys mal que algun dia arriba la recompensa, eh!!!

us volia preguntar una cosa... com us vau estudiar els temes de polítiques públiques de superior? és que repassant les test hi havia un munt de preguntes "fora de temari". Us vau llegir totes les lleis recomanades a l'eapc?

moltes gràcies!!!! :-)

colometa1981

• 18/10/2009 0:07:00.

Opositando: he penjat un excel del ranking opcjurídica
Doncs jo no vaig poder acabar la pregunta de la responsabilitat (em vaig quedar amb el tema dels possibles delites) i la última (tema del conveni) no recordo bé si no la vaig contestar o vaig posar alguna cosa sense molta substància, nosé nosé...aich!!!
La pregunta de les subvencions era llarga de buscar a la normativa: pel tipus, per les accions i, sobre tot, pel tema de les infraccions i sancions, crec jo.
Tinc un dubte: valoraran tot tipus de llicenciatures i postgraus o només "els relacionats"??? Fins aviat!

Saramion

Poliopositando...

• 18/10/2009 21:32:00.

atram23,

Sí que hi havia moltes preguntes de polítiques públiques, per exemple de la llei de dependència... però les preguntes al respecte no són d'articulat de les lleis, sino conceptes generals com els objetius de les polítiques, principals mesures, etc. Jo només vaig treballar les lleis fonamentals de funció pública, dret administratiu i pressupostari... però si hi ha temps, llegeix quant més millor!!

OPOSITANDO1984

• 19/10/2009 13:19:00.

ola colometa1981, moltes gracies per la llista, pero no la puc trobar, he buscat per tot arreu pr no ho trobo.... on ho he de buscar??

pel que fa al practic a mi em va anar bastant malament pq em vaig liar amb les subvencions i em vaig ficar nerviosa pq hi havia poc temps, pr bueno.... esperare a la nota

pel que fa a les llicenciatures la convocatorio et diu: "Titulacions: es valoren titulacions universitàries (doctorats, llicenciatures, màsters o postgraus) que siguin rellevants en relació a les places convocades, fins a un màxim de 5 punts" pel que jo entenc que valoraran nomes si tenen relacio amb la plaça (una mica subjectiu pero bueno ja se sap com van aquestes coses)

moltes gracies

Jack Shepard

• 19/10/2009 13:26:00.

Ei hola, algú d'aquí te alguna llista de l'opció jurídic.

Algú sap quantes persones han aprovat dos opcions? Crec que només podran pendre possessió d'una sola plaça, oi?

Salutacions a tothom.

colometa1981

• 20/10/2009 13:30:00.

Opositando: posa que està pendent de valoració...no sé..
Bé, intento enganxar la llista aquí, a veure si m'ensurto:

CASTELLÀ BLASCO, GLENDA 4,21 4,16 8,37
GARCIA MUÑOZ, OLIVER 4 3,97 7,97
CASTELLS ALCUBIERRE, GERARD 4,06 3,65 7,71
MONTEMAYOR ESPAÑOL, ALEXANDRA 3,71 3,89 7,6
PONS TORRES, ALEJANDRA 3,23 4,29 7,52
PESQUE CUMPLIDO, SERGIO 3,57 3,83 7,4
NOYA SASTRIQUES, MANUEL 3,53 3,83 7,36
CAPELL RIBES, MIREIA 3,85 3,45 7,3
GARCIA MACARRO, CRISTINA 3,45 3,81 7,26
COBOS BAQUES, ROSER 3,09 4,12 7,21
MUIXI SOLE, MARC 3,79 3,3 7,09
CABELLO DE ALBA DE LA TORRE, CA 3,75 3,32 7,07
MARSAL CAMPO, ANNA MARIA 3,76 3,28 7,04
TORRES JIMENEZ, GUILLERMO 3,7 3,22 6,92
BOSCH VISA, MARIA ASSUMPCIÓ 3,01 3,88 6,89
RIVERA CODIAS, ESTHER 3,29 3,55 6,84
MEDRANO MOLINA, JOSEP MANEL 3,62 3,22 6,84
JIMENEZ BERRUETE, MONTSERRAT 3,35 3,47 6,82
BASSA HERNANDEZ, NURIA 3,46 3,34 6,8
SANCHEZ FITE, MARIA BELEN 3,84 2,96 6,8
PUIG CAMPMANY, EULALIA 3,39 3,4 6,79
ENFEDAQUE MONTES, GEMMA 3,42 3,37 6,79
MOLINA CERRATO, ANNA 3,67 3,05 6,72
GISBERT PASCUAL, ROGER 3,23 3,44 6,67
GARCIA RUIZ, PEDRO 3,28 3,39 6,67
SAGNIER BOSCH, BLANCA 3,54 3,13 6,67
DEL BARRIO CASASNOVAS, ELENA 3,42 3,19 6,61
NIETO MASERO, JAVIER 2,96 3,63 6,59
CASAS SALINAS, MIQUEL 3,51 3,03 6,54
BELTRAN ANTOÑANZAS, M. ELVA 3,2 3,32 6,52
GUIMERA CUGAT, MARC 3,53 2,99 6,52
GONZALEZ YERBES, JOSE 3,39 3,12 6,51
JOSA COUP, AGNES 2,92 3,51 6,43
MATEU VIVES, JOAQUIM MARIA 2,95 3,47 6,42
TUTO NOSAS, JAUME 3,15 3,24 6,39
MARTINEZ DE BLAS, ELENA 3,45 2,93 6,38
CERAROLS VAZQUEZ, MONTSERRAT 3,26 3,12 6,38
FILELLA ORTIZ, TERESA 3 3,37 6,37
FILLOL PIERA, ROSA MARIA 2,67 3,69 6,36
BORDAS ARGUELLO, LAIA 3,04 3,32 6,36
SERRAT GALAN, FRANCESC XAVIER 3,04 3,32 6,36
ALMOLDA ARDID, IRENE 2,93 3,41 6,34
MAS SALSE, CRISTINA 3,12 3,21 6,33
ALOMA MASANA, Mª DOLORES 3,1 3,22 6,32
PEGUEROLES MARGALEF, MONTSE 3,18 3,14 6,32
GARSABALL PUJOL, MARTA 2,92 3,37 6,29
CIMADEVILLA MAGRI, CRISTIAN 2,76 3,53 6,29
CODINA ROS, AGUSTÍ 3,28 2,99 6,27
SORIA CARRIL, SANDRA 3,28 2,99 6,27
REQUENA MORA, ALBERT 2,79 3,46 6,25
CASANOVA CATALAN, JORDI 2,98 3,27 6,25
GOMEZ OSUNA, ALEJANDRO 3,25 2,98 6,23
RUIZ IGLESIAS, ELISENDA 3,17 3,05 6,22
TAURE GARCIA, ALBERT 2,98 3,23 6,21
PASCUAL BADENES, CATALINA 3,37 2,84 6,21
SANZ MARTINEZ, EVA 3,01 3,18 6,19
SCHMOLLING GUINOVART, MARIA M 3,03 3,16 6,19
CHAMORRO RIERA, MARTA 2,73 3,45 6,18
PUIG CAMPMANY, MONICA 2,79 3,37 6,16
BEAS CRUZ, MARIA EVA 2,84 3,32 6,16
JUDAS SANCHEZ, JOANA 3,28 2,88 6,16
GRAU CASANOVA, NURIA 3,12 2,99 6,11
CLARA CEBRIAN, MONICA 3,03 3,07 6,1
MALUQUER LLADOC, ALICIA 3,46 2,63 6,09
ANGULO PEREZ DE ROZAS, AINHOA 3,03 3,05 6,08
RUIZ DOMINGUEZ, MOISES 3,01 3,06 6,07
BOSCH DALMAU, ELISABET 2,54 3,51 6,05
CLEMENTE LLORT, JORDI 3,23 2,81 6,04
GOMEZ REQUENA, MARGARITA MARI 2,73 3,3 6,03
ALMOR CERVERA, ESTHER 2,65 3,35 6
MONEDERO RIBAS, MIREIA 2,56 3,43 5,99
CARBONELL CLARI, Mª DESAMPARADA 2,59 3,4 5,99
ARAN GUIU, FRANCISCO 2,98 2,99 5,97
TEBAR VILCHES, BEATRIZ 2,89 3,07 5,96
GOMEZ CARDENAS, EMILIA 3,1 2,86 5,96
SANCHEZ ELMEUA, MIREIA 3,09 2,85 5,94
GIRALT PAGE, NURIA 2,98 2,95 5,93
NOGUEROLA MAS, ANTONI 3,39 2,53 5,92
DOTOR CASALS, ANNA 2,95 2,91 5,86
GUERRA MACHADO, SAMUEL 2,75 3,11 5,86
MIR ALMUNIA, BEGOÑA 3,28 2,58 5,86
MESTRES RODRIGUEZ, RUTH 2,87 2,98 5,85
HOSTE MARTORELL, ARIADNA 2,5 3,34 5,84
FERRANDO BLESAS, MIRIAM 2,67 3,17 5,84
ALTADILL TALARN, ANA 3,03 2,81 5,84
CODINA ESMET, JAIME 3,04 2,8 5,84
BARCELO MORERA, MONTSERRAT 2,56 3,27 5,83
BARO VALLS, MARGARITA 2,89 2,94 5,83
ALSINA TESTAGORDA, CELIA 3,03 2,8 5,83
JOVE MARTINEZ, BELEN 2,56 3,26 5,82
VELASCO CORDERI, JOSE LUIS 2,87 2,95 5,82
ROLDAN GONZALEZ, CARME 2,59 3,2 5,79
VILADEVALL LOPEZ, LOURDES 2,76 3,02 5,78
FARRAN CASTELLA, PERE 3,26 2,52 5,78
REGO CARIAGA, OLGA FLORA 2,56 3,21 5,77
ESTANGUY ORRIT, LOURDES 2,53 3,22 5,75
CUESTA ALBERO, DAVID 2,82 2,93 5,75
PLA ESCURSELL, LAURA 2,62 3,08 5,7
PONS ESPINACH, CINTA 2,59 3,1 5,69
ALCAÑIZ TORRENTE, OSCAR 2,89 2,8 5,69
PEREZ BLANCO, M. MERCEDES 2,81 2,83 5,64
HIDALGO LOPEZ, SUSANA 2,73 2,89 5,62
MORAL IGLESIAS, RUBEN 2,62 2,99 5,61
RIVAS MURCIANO, FCO JAVIER 2,51 3,1 5,61
ALARCON ALARCON, ROSA MARIA 2,81 2,8 5,61
BARBERO GRAU, LLUIS 2,84 2,75 5,59
RECASENS GUINOT, MARIA 2,64 2,94 5,58
SABARIEGO MARIANO, OLGA 2,78 2,8 5,58
BALLESTEROS ARENAS, RAQUEL 2,82 2,72 5,54
CASTRO LEAL, JORDI 2,53 3,01 5,54
LOPEZ LUJAN, ELENA 2,6 2,9 5,5
CUADROS ANDREU, ALEX 2,85 2,65 5,5
SERRA JULIA, MONTSERRAT 2,62 2,87 5,49
GAVALDA MORAN, IOLANDA 2,62 2,84 5,46
ABELLA BATLLEVELL, JOSEP Mª 2,64 2,82 5,46
PUJOL BLAYA, CAROLINA 2,54 2,9 5,44
TORRELL ANDRES, MONICA 2,6 2,84 5,44
BROTO BELARRA, ALEJANDRA 2,87 2,54 5,41
PUEYO MACHUCA, EVELIN 2,9 2,51 5,41
ASIAIN DE VISA, CLAUDIA 2,75 2,65 5,4
ROCA SERRA, CRISTINA 2,53 2,86 5,39
FUENTES HERRERA, SERGIO 2,68 2,7 5,38
FERNANDEZ DE LARREA GALIANO, C 2,54 2,84 5,38
CORRAL RUIZ, BLANCA 2,56 2,82 5,38
LOPEZ FRIAS, PATRICIA 2,81 2,56 5,37
MIRAVET MASIP, Mª DOLORS 2,53 2,82 5,35
MUÑOZ CRESPO, ESTHER 2,73 2,61 5,34
PORTALES ROMERO, GEMMA 2,75 2,58 5,33
RUBIO RIVAS, ELENA 2,5 2,8 5,3
SILVA FRANCO, JULIO 2,73 2,56 5,29
PUIG SOLER, XAVIER 2,57 2,66 5,23
EGEA ESCRIVA, ANGELS 2,53 2,62 5,15
ROVIRA VALLS, JUDITH 2,62 2,52 5,14
SANCHEZ GOÑI, M. VICTORIA 2,6 2,52 5,12
VIÑETA RIFA, ESTHER 2,59 2,52 5,11
GALLART DE CASTRO, LARA 2,5 2,59 5,09

Bueno, sembla que sí.

tortajada

• 20/10/2009 14:30:00.

colometa: pots deixar la llista en format excel a [--http://www.misopos.com/materiales--]
Gràcies!

oposito78

• 20/10/2009 23:28:00.

Dels 213 que han aprovat l'Opció General, 31 d'ells també han aprovat l'Opció Jurídica.

colometa1981

• 21/10/2009 8:41:00.

Ostres, doncs això significa que si passem el pràctic podriem pujar algunes posicions...
perquè els de general ho tenen pràcticament a tocar, no?
A més, si no recordo malament, en cas d'anar a 2 o més opcions, i aprovar-les, et correspon la plaça de l'opció escollida en 1ª opció. nosé, nosé...tot això és pura especulació, en fi...

Guneray

• 24/10/2009 13:01:00.

Que llarg se m'està fent... resta encara un mes per saber si ho hem aconseguit o no. Com ho porteu?

curiositat

curiositat@hotmail.com

• 28/10/2009 17:06:00.

tinc un dubte: quan surtin les notes de l'exàmen pràctic i competències professionals, diran les notes de competències professionals només dels que han passat??

O haurien de posar la puntuació de tots, no? com que no era eliminatori...

ocelleta

• 29/10/2009 8:51:00.

@curiositat: jo crec q posaran només els resultats de competències de la gent q ha passat, estic pràcticament segura...

curiositat

curiositat@hotmail.com

• 29/10/2009 17:05:00.

Gràcies per contestar ocelleta

doncs que llestos.... però si se suposa que no és eliminatori.... no haurien de sortir totes les notes?? (ja sé que no serveix de res si ja estàs fora del procés però si més no és per saber si dones el perfil o no.... com que diuen que hi ha gent que treu un 1 o menys...)

colometa1981

• 05/11/2009 9:50:00.

Hola! Com aneu? Esteu tan desquiciats com jo?? Algún rumore-rumore de la data de les notes?? tic-tac-tic-tac....

OPOSITANDO1984

• 09/11/2009 8:59:00.

aquest divendres sera el dia???? ja no puc més¡¡¡¡

smiley

• 09/11/2009 21:50:00.

jo crec que serà el divendres...

ROCIOCAB

• 12/11/2009 21:16:00.

Sortiran demà?

Algun rumor dels sindicaleros????

ocelleta

• 16/11/2009 11:46:00.

ESTIC HISTÈRIKAAAAAAAAAAAAAAAAAA, q s'acabi ja aquesta agonia...

OPOSITANDO1984

• 16/11/2009 13:29:00.

jo no puc mes eh¡¡¡ ho fan massa llarg, pq desde juny ja podrien tenir les notes........ es que ja no me'n recordo ni que vaig ficar al pràctic¡¡¡¡¡

esperem que no arribi el dia 29 i ho retrassin com va passar a la nota anterior...... pq sino ja em suicido.

per cert, algu pot estudiar per gestio?? pq jo no he fet res amb els nervis d'aquest, es que no se ni si presentar-m'hi.

smiley

• 16/11/2009 20:57:00.

són molt pesats... com a mínim podrien dir quin dia les treuran per no haver d'estar mirant la web cada 5 minuts!

ocelleta

• 19/11/2009 10:32:00.

RUMOROLOGIA: demà tenim notes, arggggg...quin moment el d'obrir la resolució i buscar el nostre nom...em pot donar un infart!!!!!!!!

smiley

• 19/11/2009 22:15:00.

També m'ha arribat el rumor!!! sort a tothom!!!!

FUNCI1

In dubio pro funci ;)

• 20/11/2009 11:04:00.

ENHORABONA!!!!!

ocelleta

• 20/11/2009 11:06:00.

HE APROVAT HE APROVAT HE APROVAT HE APROVAT HE APROVAT HE APROVAT HE APROVAT HE APROVAT HE APROVAT HE APROVAT HE APROVAT HE APROVAT HE APROVAT HE APROVAT

curiositat

curiositat@hotmail.com

• 20/11/2009 11:35:00.

FELICITATS als afortunats!!!!!!

ocelleta

• 20/11/2009 13:46:00.

com q esteu tan calladets???? FELICITATS a tots, s'ha acabat l'agonia :)

smiley

• 20/11/2009 14:25:00.

jo també he aprovat!!!!!!!!! felicitats a tothom!!!!!!! ja està.... uffffff

Saramion

Poliopositando...

• 20/11/2009 16:57:00.

jo tb!!! felicitats!!

Guneray

• 20/11/2009 21:42:00.

Jo també! Felicitats a tots i a totes!

Guneray

• 22/11/2009 13:42:00.

Algú té l'excel amb les notes? Gràcies.

curiositat

curiositat@hotmail.com

• 24/11/2009 11:21:00.

Els que heu tret plaça i ja sou funcionaris del cos d'administratius o gestió, hi renunciareu per la de superior, no?

curiositat

curiositat@hotmail.com

• 24/11/2009 11:23:00.

Els que ja sou funcionaris d'una categoria inferior hi renunciareu quan prengueu plaça de la de superior?

FUNCI1

In dubio pro funci ;)

• 24/11/2009 11:37:00.

No cal renunciar.

curiositat

curiositat@hotmail.com

• 24/11/2009 12:15:00.

Gràcies Funci. Però si ja es té una de cos superior.... perquè es pot voler "mantenir" (excedència per imcompatibilitat?) una, per exemple d'auxiliar?

xavi1980

olgueta

• 24/11/2009 18:11:00.

Amb tots els respectes, i per què s'hauria de renunciar a ser funcionari de un grup encara que sigui el D? Has fets unes oposicions i t'ho has guanyat amb el teu esforç.

A més, imagina que per alguna cosa que s'escapa al nostre coneixement i perspectiva actual , t'interessa (per logística, per teràpia, etc) en algun moment reingressar a un cos inferior.

Jo soc funcionari del grup A i del B; es podria pensar que per què m'interessa la del B. Un exemple, l'altre dia va sortir al portal EPOCA una plaça de B-24. Doncs jo m'hagués pogut presentar perquè tinc la plaça de B en excedència voluntària per incompatibilitat però no per ser titular d'una plaça d'A.

Salutacions i felicitats als nous funcionaris del grup A.

FUNCI1

In dubio pro funci ;)

• 24/11/2009 21:00:00.

Xavi1980 va dir:
"A més, imagina que per alguna cosa que s'escapa al nostre coneixement i perspectiva actual , t'interessa (per logística, per teràpia, etc) en algun moment reingressar a un cos inferior.

Jo soc funcionari del grup A i del B; es podria pensar que per què m'interessa la del B. Un exemple, l'altre dia va sortir al portal EPOCA una plaça de B-24. Doncs jo m'hagués pogut presentar perquè tinc la plaça de B en excedència voluntària per incompatibilitat però no per ser titular d'una plaça d'A. "

Més clar impossible. Gràcies Xavi.

curiositat

curiositat@hotmail.com

• 25/11/2009 9:22:00.

Gràcies per explicar-m'ho.

A més, també és veritat que passar qualsevol oposició és una recompensa ben merescuda a tot un exforç i una dedicació.

Perdoneu la meva ignorància, es nota que soc novata...

colometa1981

• 07/01/2010 23:37:00.

Hola, nois i noies! Espero que els reis s'hagin portat bé amb vosatres.
Bé, us volia comentar una cosa: vaig presentar recurs pel no apte en les opos de Superior, en la prova del cas pràctic. M'han enviat la fotocòpia de l'exàmen però encara no he rebut la resolució. A algú de vosaltres us han contestat? Puc esperar resposta del Tribunal o directament llenço la tovallola? En fi, s'agraeixen respostes...

Guneray

• 10/02/2010 15:29:00.

Segur que ha estat cosa de la DGFP! jejejeje
Doncs, seguirem aquí. El títol del post es curiós... 2008 i estem al 2010 i encara no ens hem incorporat :)

Saramion

Poliopositando...

• 10/02/2010 16:48:00.

quan penseu que publicaran la llista de places??? confieu que seran les 244 de l'àmbit general??? jo confio que sí... ESTIC FARTA D'ESPERAR!!!

maraia82

• 11/02/2010 10:24:00.

Hola a tots, us es estat seguint durant tot aquest temps, la veritat es que estem tots dels nervis! a mi tb m'agradaria saber quan publicaran la llista de les places per fer-nos una idea... algú sap més o menys com es distribueixen les places per provincies?

maraia82

• 11/02/2010 17:31:00.

ja m'imagino que la gran majoria estan a barcelona, però tinc curiositat per saber si hi ha possibilitat d'escollir plaça en altres provincies... Suposo que això no es podrà saber fins que no arribi el moment. Per cert, algú té un exel amb el rànking?

Guneray

• 11/02/2010 18:20:00.

Sí, la lògica fa pensar que la majoria de places se situaran a barcelona ciutat i rodalies. De totes maneres, cal esperar que publiquin la llista. Crec que aquesta serà publicada un cop finalitzi el termini per a presentar la documentació (a finals d'abil o maig).

@maraia, jo tinc l'excel, digue'm el teu correu i t'ho envio.

maraia82

• 12/02/2010 8:53:00.

Guneray, el meu correu es mireiaariza@hotmail.com. Gràcies!

alegria1964

• 16/02/2010 20:46:00.

CREIU QUE AQUEST COP NO HI HAURA MES RETARDS I PODREM COMENÇAR SI DEU VOL AL MAIG??????

maraia82

• 18/02/2010 15:32:00.

Esperem que així sigui, fa tant temps que vam fer els exàmens i el procès avança tant lent que encara em costa creure que l'hagi superat.
Ara el que podria endarrerir el procès és la resolució de les al·legacions dels mèrits, però sigui com sigui el mes que ve hauria de surtir la llista definitiva d'aspirants, no?

Rupert1978

• 24/02/2010 10:48:00.

Des que van eliminar els fòrums de misopos, em trobo una mica sol i desconsolat, hehe. Algú sap si hi ha cap fòrum ben actiu on hagin pogut anar els participants?

Laura 1970

• 25/02/2010 10:17:00.

Si noi, jo també estava al foro de misopos, que era molt actiu....hauriem d'alegrar una miqueta aquest fòrum,
abans que ens nomenin funcionaris.....tot i que la cosa sembla que va per llarg....
Algú sap per què van tancar els fòrum de misopos? Una mica estrany no?
I una altra cosa, què tal us han valorat els mèrits? Hi havia un munt de mèrits de serveis prestats....déu n'hi do!
A mi, m'han valorat master i postgrau, però no m'he mogut gaire del rànking a la llista....

Rupert1978

• 25/02/2010 10:48:00.

Doncs sort la teva Laura! Jo, tot i portar quatre anys de funcionari de carrera a la Gene com a administratiu (amb nivell D de català i tot que m'havia tret només amb vistes a concursos "meritoris" com aquest...) no tenia "cap mèrit", i he passat del lloc 50 al 110, que és un bon esfondrament, hehe.

Considerant que HAN DE TREURE les 240 places, suposo que alguna de decent i a Barcelona podré triar. En tot cas, ben content que estic d'entrar al cos superior sense ni un mèrit i a sobre amb un test psicotècnic que ens van fer segons el qual no sóc una persona gaire vàlida!

Laura 1970

• 25/02/2010 11:37:00.

Ostres, jo tampoc sóc "vàlida" segons els resultats de la primera prova, je,je,je (1,63 miserables puntets) així que m'he tingut de consolar pensant que entraré encara que sigui en una plaça lluny de casa...
De tota manera, s'ha de pensar que hi haurà gent que ha aprovat el jurídic com a primera opció i deixaran lliures
les places a que opten a la general, no sé si són gaires, però algú sí que conec que li passarà. Total, que pujarem
2 o 3 llocs a la llista, je,je,je

maraia82

• 25/02/2010 16:40:00.

Jo també m'he quedat sorpresa de la quantitat de gent que ha tingut mèrits, pensava que no n'hi hauria tants... Pels que venim de fora ha suposat una bona baixada de llocs, però al menys no ens ha exclòs del procès...
El que dius, Laura, és veritat, pujarem uns quants llocs que deixaran lliures els que han aprovat jurídica i la tenen com a primera opció. Haurem d'esperar la llista final per saber el lloc definitu.

Guneray

• 25/02/2010 18:35:00.

Que lent que avança el temps... mare meva...

alegria1964

• 25/02/2010 20:03:00.

I ara que toca? Suposo que demá o la semana que ve publicaran ja la llista definitiva amb la proposta de nomenament i les places??

O si hi ha algun recurs trigarà una mica més?

Laura 1970

• 26/02/2010 9:33:00.

Sí que és lent tot plegat.....jo crec que ara s'ho faran durar tant com puguin i resoldran al mes de març, ja que
la previsió és el que diu, i mentrestant nosaltres ens migrem tant que jo ja m'he oblidat de la meitat del temari!!!!
Tant de bo sortissin la setmana vinent la proposta de nomenament i les places lliures ofertades...
de moment només ens queda aquest fòrum (si no el tanquen també com el de misopos...que portem una sort amb aquest tema...) per compartir rumors, angoixetes i bon humor...

maraia82

• 26/02/2010 18:27:00.

Què publiquen la proposta de nomenament i el llistat de places ofertades alhora? Es que he mirat a la web altres processos i em sembla que les places surten més tard.
Jo crec que publicaran cap allà meitat de mes, perquè amb la tranquilitat que porten durant tot el procès...

Guneray

• 26/02/2010 19:53:00.

Em sembla que les places les publciaran un cop passin els 20 dies de presentació de la documentació. Serà a finals d'abril/maig...

alegria1964

• 01/03/2010 20:48:00.

I la documentació quan?
Que hem de preparar: certifica medic?

Guneray

• 02/03/2010 19:07:00.

Durant aquest mes s'obrirà el termini per a presentar la documentació. És el certificat mèdic, la titulació i un conjunt de formularis que has d'omplir com el de no estar separat del servei públic.

Rupert1978

• 03/03/2010 11:35:00.

Buenuuu!!!! Gloria in excelsis Deo et in terram pax opositoribus bonae voluntatis!!!! Sembla que per fi la cosa s'anima i accelera. Proposta de nomenament d'aquí a no res i nomenament a l'abril! Ostres, si ho compleixen...

Laura 1970

• 03/03/2010 12:04:00.

Sí, per fi comencem a veure al cap del camí (llarg i tortuós)....jo calculo que durant el mes de maig podrem començar a prendre possessió! Què en penseu, sóc massa optimista?

alegria1964

• 03/03/2010 20:04:00.

S'ha adelantat!!

On es compra el certificat medic? qué ha de posar???

Sirius77

• 04/03/2010 8:19:00.

Sembla que per fi les coses es comencen a moure. Ja queda poc!

Alegria1964: Jo vaig anar a que em fessin el certificat just la setmana passada. El vaig comprar al Col·legi de Metges de la meva ciutat. Després el vaig portar a la meva metgessa de capçalera i me'l va omplir copiant el que diu a les bases generals que li vaig portar: "...no pateix cap malaltia ni defecte físic o psíquic que impossibiliti el desenvolupament de les tasques..."

Rupert1978

• 04/03/2010 12:43:00.

És una putada que sigui totalment discrecional la decisió que pren el metge de capçalera sobre si et fa el certificat o no... A mi ja m'ha dit que no me'l fa, i hauré de desembutxacar 50 euricos d'un centre mèdic privat. No és gaire tràgic, però tampoc no és just

unk9n

s'aconsegueix!

• 04/03/2010 12:48:00.

El pots comprar a l'estanc. Però, si no recordo malament, ha de ser a un estanc de la mateixa província on treballa el metge que et farà la revisió. (No pots comprar el full a girona i que te l'ompli un metge a barcelona). Perquè quan compres el certificat hi consta la província.

Rupert1978

• 04/03/2010 13:22:00.

Hehe, el paper ja sé que el puc comprar a l'estanc, és la revisió mèdica en si la que segur que a l'estanc no me la fan i hauré de pagar un metge privat

unk9n

s'aconsegueix!

• 04/03/2010 13:36:00.

És una suggerència més en resposta a la qüestió que fa alegria1964.

Simplement saber que a més de comprar-lo al Col·legi de Metges doncs també es pot comprar als estancs.

alegria1964

• 05/03/2010 11:05:00.

A CAP S.S ciutat barcelona m'han que no em fan el certificat mèdic en el paper groc. :(

M'han donat un paper dels seus dient "...no pateix cap malaltia ni defecte físic o psíquic que impossibiliti el desenvolupament de les tasques..."

Que puc fer???

Rupert1978

• 05/03/2010 11:47:00.

Fa gairebé quatre anys vaig aprovar les oposicions del grup C, vaig anar al metge de capçalera i em va donar un paper estàndard (no el certificat groc) com el que tu dius, dient això que no pateixo cap malaltia, etc. Jo aleshores, i de fet fins fa un parell de mesos, no sabia que en principi es demana (tothom ho diu als fòrums...) un certificat oficial. Però el fet és que ningú no em va posar cap problema, el vaig presentar sense obstacles i no em van reclamar res, i aquí estic com a funcionari. Per la meva experiència, jo diria que mentre al paper hi hagi la signatura i el número de col·legiat del metge ja n'hi ha prou. Però suposo que, com a tots en la teva situació, ara m'agafaria la paranoia de si és vàlid o no. Jo, per si de cas, ho preguntaria a l'oficina de l'Escola d'Administració Pública, que és qui t'haurà d'acceptar els papers.

alegria1964

• 05/03/2010 17:32:00.

Algú sap com sera l'acte adjudicació de places?

Un ordinador i la gent va passant per seleccionar la seva plaça?

Moltes Gràcies companys!

Lazarus

• 07/03/2010 18:14:00.

A alegria1964: doncs exactament així va ser la tria de places d'auxiliars administratius.

Cada opositor anava passant i dient en veu alta la plaça que li agradava, sempre i quan no hagués estat triada abans, i es mostrava a una pantalla gran la tria feta (perquè els altres opositors que anaven al darrera ho sapiguessin).

Així mateix, havies de signar un document conforme que havies triat aquella plaça (amb el seu número i destinació), i et quedaves una còpia, per assegurar-te que no hi havia cap error.

Tot l'acte es va fer, en diferents sessions, a la seu de Barcelona de l'INEFC.

Salutacions,

Laura 1970

• 08/03/2010 11:23:00.

Algú sap de quan de temps disposem entre el moment en què es publiquen les places que hi han (per tal de fer la tria) i el moment de l'acte d'adjudicació?

alegria1964

• 09/03/2010 19:36:00.

Algú coneix on hem poden fer un certificat médic a la ciutat de barcelona?

Ni al CAP S.S ni aun privat del meu barri volen fer-me el certificat. :(

Joan2009

• 09/03/2010 20:56:00.

Per alegria1964

Jo me'l vaig fer a Creu Blanca, carrer Pelai, el mes de juny passat (convocatòria subalterns) en no més de deu minuts i si no em falla la memòria per uns 35€

tortajada

• 10/03/2010 12:34:00.

Hola,
¿Però la proposta no ha sortit encara no? almenys jo no ho veig a la pàgina web.
Un cop surti hi haurà 20 dies per presentar el certificat mèdic i la titulació i el certificat mèdic te'l fan al moment, pel que no hi ha pressa.

Saramion

Poliopositando...

• 10/03/2010 17:33:00.

A Alegria1964:

Jo vaig anar a fer-me el certificat mèdic fa uns dies al col·legi de metges de Barcelona (p. Bonanova 47, tel 935678888) i ja portava el full groc comprat a l'estanc... em van cobrar 22 euros, crec recordar. El meu metge de capçalera em va dir que al CAP no podien fer certificat groc...

a veure quan publiquen la llista definitiva!!!

alegria1964

• 10/03/2010 20:00:00.

Moltisimes gràcies.

Una pregunta Saramion: vas demanar hora abans o no cal?

Saramion

Poliopositando...

• 11/03/2010 10:42:00.

... no cal demanar hora i estan oberts de 8,30 a 14 hores de dilluns a divendres i només el diamarts de 18h a 19h

q vagi bé!

Laura 1970

• 11/03/2010 12:50:00.

Apa!!!! Ara resulta que tornen a endarrerir la proposta de nomenament fins a la segons quinzena de març!!!!!!
Això és insostenible! Quan hem de començar a treballar? l'any vinent? al segle XXII? Quina causa poden tenir
per allargar el procediment taaaaaaaaaant? Estic indignada perquè ens fan estudiar procediment administratiu,
tràmits i terminis que després són una fal·làcia! I la gent que no treballa perquè saben que han aprovat, de
què han de viure?

Rupert1978

• 11/03/2010 13:00:00.

Que n'arriben a ser de descendents de professionals del carrer, ells i els seus canvis de termini... Res, ens haurem de fer fotre, ja no faig com abans i no proposaré de fer cartes als diaris o coses a així, perquè sempre que ho he fet a tothom l'ha acabat vencent la por. Només podem esperar... I a sobre jo volia fer vacances al setembre i encara no em puc comprar res perquè seran els del nou meu lloc de treball qui me les hauran d'aprovar. Al final entrarem a l'agost i no tindré ni temps. A esperar com els tontos que som que es deixen torejar

FUNCI1

In dubio pro funci ;)

• 11/03/2010 13:25:00.

A veure...
Si s'allarga tant és per un tema econòmic. Durant el primer trimestre de cada any no es paga res (nous funcionaris inclosos) que no estigui ja programat anteriorment.
Quan s'obri l'aixeta (4 mes +/-) ja es podrá incloure nova despesa: pagaments ajornats, contractació, etc
Adéu :)

Rupert1978

• 11/03/2010 13:32:00.

No crec que això expliqui res, FUNCI1: més del 90% de les places que ens oferiran ja estan ocupades per interins; és a dir, estan dotades pressupostàriament i ja estan pagant els corresponents sous als seus ocupants suposadament temporals.

A més, la previsió inicial era i continua sent que la publicació dels nomenaments sigui a finals d'abril, entradet el 2n trimestre. No té sentit que canviïn la data de proposta de nomenament, sense canviar cap altra.

Jo segueixo apostant per l'encaje de bolillos a la megasudoku per veure quines places ens ofereixen sense molestar gaire certs interins intocables (i que aquí no se'm rebotin tots els interins, ja sabem que la majoria són "decents"; però sabem igualment que hi ha força enchufat). Com sempre, ens quedaran merdetes, però vaja, l'important és entrar a l'A, un cop a dins ja et pots moure.

Rupert1978

• 11/03/2010 14:33:00.

Hehehe, vés que al final no ens caduqui el certificat mèdic als qui ja el tenim fet, que té una validesa de tres mesos...

alegria1964

• 16/03/2010 21:23:00.

creieu que sortirà la proposta aquest divendres? Espero que no es demori més.....

Rupert1978

• 17/03/2010 9:43:00.

Tenint en compte que, després d'anar ajornant-ho, quan tenen mínimament clar quan ha de sortir especifiquen la setmana (3a setmana d'octubre...) o fins i tot el dia, el fet que posin una genèrica segona quinzena de març em fa pensar que, amb sort, no sortirà fins al final del termini. Considerant les dates en què estem, jo crec que aquests no tenen la intenció de donar la proposa fins passada la setmana santa. Tant de bo m'equivoqui, perquè m'està agafant una tendinitis al dit de tant clicar F5-"Refresh" a la pàgina de les opos.

Laura 1970

• 17/03/2010 10:57:00.

Em pensava que era la única que entrava "compulsivament" a la pàgina de funció pública per comprovar si
penjen d'una "p..." vegada la proposta de nomenament!!!! a mi també m'està agafant tendinitis i tot mena
de mals relacionats amb l'espera! Si us plau, que ho pengin ja! No puc fer plans ni per anar de vacances, no fos cas que surti la data de l'acte d'adjudicació i em trobi a l'estranger.....no entenc tanta demora en aquest procés de selecció en concret. Jo crec que això na passa en cap altre cas. En deuen de tenir que "endollar" una pila perquè això és inhumà!!!!!

alegria1964

• 18/03/2010 20:04:00.

Si surt demà, crec que al maig podem estar ja treballant....

Tinc un dubte: un poc publicat al DOGC quin es el termini màxim per incorporar-te sense risc a perdre la plaça???

Rupert1978

• 18/03/2010 21:18:00.

1 mes des de l'endemà. Però jo penso avisar-los que l'endemà mateix de la publicació ja m'incorporo, que ja estic tip no de perdre diners, sinó de deixar de guanyar-los.

Saramion

Poliopositando...

• 19/03/2010 15:24:00.

jo tb m'incorporaré l'endemà!!! ja he fet prou vacances no pagades!!

Pauken

Qui no arrisca res, res no aconsegueix

• 21/03/2010 21:22:00.

Hola, estic pensant en començar a preparar les oposicions per cos superior i m'ha animat bastant veure els vostres comentaris en adonar-vos que havíeu aprovat. Aquesta és la millor recompensa al vostre esforç!!!

La meva pregunta és: quan es triga a preparar unes opos d'aquest nivell si es parteix de zero? Deu ser una tasca de diversos anys, oi? I quantes hores d'estudi al dia?

Gràcies per la vostra resposta.

Rupert1978

• 22/03/2010 9:32:00.

Per fi, per fi, per fi, per fiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!

Guneray

• 22/03/2010 17:45:00.

Ja era hora! Quasi es caduca el certificat mèdit jejeje. Per cert, han de convocar totes els places oi?

Saramion

Poliopositando...

• 22/03/2010 19:41:00.

doncs en ppi no convocaran el 10% addicional, només en l'especialitat economica, per la resta, encara no podem saber!!

Rupert1978

• 23/03/2010 9:15:00.

::: --> Editado el dia : 23/03/2010 9:15:43

Sí que les haurien de convocar totes, hem d'estar al tanto per si no fan reclamar de seguida.

D'altra banda, com era d'esperar, ja han endarrerit una quinzena l'acte d'adjudicació de places. El que no em crec és que la publicació del nomenament tingui lloc en la mateixa quinzena... Sempre fan el mateix, que no és gaire seriós: actualitzen el termini del proper tràmit i no toquen tots els següents, quan en molts casos és obvi que és impossible complir-los. Una mica de serietat, si us plau, i que facin una planificació integral de tot el procés.

Laura 1970

• 23/03/2010 11:56:00.

Jo crec que haurien d'ofertar totes les places, si no ho fessin estarien triant ells i no nosaltres. A més a més, amb quin
criteri farien la tria? El més lògic i sobre tot, el que seria conforme a la bona fe, seria ofertar totes les places que
van sortir a l'oferta pública, i que fossim nosaltres els que triessim la plaça. Amb tot però, atès totes les vicissituds
que han passat en aquesta convocatòria, no m'estranyaria res de res.....haurem de posar una veleta al sant
patró dels opositors fins al final!!!!!
Per cert, jo també m'incorporaré l'endemà del dia que surti la publicació del nomenament! Ja he perdut prous diners
esperant i esperant....

maraia82

• 23/03/2010 12:09:00.

Algú té idea de quan ens convocaran per l'acte d'adjudicació de places? perquè això de les quinzenes és mol relatiu...
Y la publicació de les places ofertades no serà fins que finalitzi el termini del 10 d'abril?

Aixoestafet

• 23/03/2010 12:18:00.

Ja he anat a l'oficina de convocatòries a lliurar tota la documentació. La noia que m'ha atès, després de respondre -amb una envejable implicació corporativa- "doncs tampoc no ens hem endarrerit tant" (???!!!) quan he preguntat què havia passat amb aquesta convocatòria que ens han marejat tant, m'ha dit que, segons la normativa, l'Administració té fins a 1 any per resoldre el procediment selectiu, publicació de nomenament inclosa. Consegüentment, considerant que van convocar l'abril de 2009, m'ha insinuat que els terminis que hi ha ara a la web són els definitius. No sé si creure-m'ho. Algú sap de quina norma es tracta? Potser és de les poques que no em va donar temps de mirar-me... En tot cas no es tracta de les bases generals que regeixen els processos selectius per a l'accés a cossos i escales de l'Administració de la Generalitat de Catalunya (DOGC 4898), i a l'EBEP només em sonen els 3 anys establerts per a l’execució de l’oferta d’ocupació pública. S'ha quedat amb mi?

maraia82

• 23/03/2010 16:52:00.

Home, tenint en compte que la convocatòria es va publicar el 03/04/09, l'any el cumplirà aviat, és a dir que tenint en compte el que t'han dit, espero que aquestes previsions siguin definitives, pels que no teniu feina i pels que hem de deixar una feina, perquè jo ja no sé quan dir-ho a la feina per la por que això s'endarrereixi més... Aquest procès ens fara patir fins l'últim moment!

Pauken

Qui no arrisca res, res no aconsegueix

• 23/03/2010 20:22:00.

No són 8 mesos el termini màxim que hi ha des de la convocatòria fins a la publicació del nomenament?

xavi1980

olgueta

• 23/03/2010 22:56:00.

Els terminis màxim per resoldre els procediments han d'estar a la norma sectorial en matèria de funció publica (a la resolució sobre procediments administratius del departament de governació aquest procediment no hi és) i, en el seu defecte a la llei 30, on diu que si no s'estipula termini aquest serà de 3 mesos. Així, d'on es treuen els altres? En qualsevol cas, un any sembla ser que és la mitjana.

Saramion

Poliopositando...

• 25/03/2010 13:53:00.

Ara no treuran la llista de places fins el 10 d'abril??? en altres convocatòries com ha estat?? jo, de totes maneres, entro a la web de funció pública cada dia per comprovar-ho...

alegria1964

• 25/03/2010 19:34:00.

a l'oficina convocatories m'han dit que les treuran un parell de dies abans de l'acte adjudicació....suposo perque la gent no comenci a trucar a molestar els departaments...

RAA

• 26/03/2010 10:17:00.

El que ens faltava...ara no tindrem temps ni per informar-nos una mica...Doncs llavors hi hauria que començar a trucar de totes maneres als departaments i preguntar si ells tenen previsió de quines sortiran...

Saramion

Poliopositando...

• 26/03/2010 11:53:00.

acaba sent una lotería....

FUNCI1

In dubio pro funci ;)

• 29/03/2010 11:47:00.

Hola a tothom :)

Cos superior de cossos generals, grup A1

L’Administració ens manifesta la seva voluntat d’iniciar un nou procés selectiu del cos superior, atès que el nombre de places desertes ha estat elevat. Les seves previsions inicials segons ens han comentat avui són les següents:

Oferta pública: Juny/juliol de 2010

Convocatòria: Octubre de 2010

Inici de proves: Gener/febrer 2011

Adéu :)

Rupert1978

• 30/03/2010 9:54:00.

::: --> Editado el dia : 30/03/2010 9:55:57

Ostres, ara sí que s'estan donant pressa. Ja tenim les places que ofereixen, són les 244 al general! Totes les opcions convocades per dimarts 27 d'abril. I, com era d'esperar, la immensa majoria a Barcelona i rodalies. Començaré ja aquesta tarda a tocar la pera trucant a tots els llocs!

Això sí, els sindicats m'havien dit que hi havia acord perquè el nivell mínim de les places ofertades fos 21, però n'hi ha unes quantes de 20...

Considerant que, també segons els sindicats (ui...), volen complir els terminis, tinc bastant clar que publicaran el nomenament divendres 30 d'abril. Ja podrem començar el 3 de maig!

alegria1964

• 30/03/2010 11:47:00.

I quan truqueu, quin tipus informació us donen? Es fiable?..

Sirius77

• 30/03/2010 12:51:00.

Heu començat a trucar ja per preguntar sobre les places? Com va la cosa?

Jo vaig trucar a bastants llocs quan vaig aprovar les opos d'administratiu i recordo que hi havia de tot: alguns t'ho explicaven tot bé i et donaven moltes dades però d'altres fins i tot s'ofenien.

Per cert, com diu el Rupert1978, pràcticament totes les places a Barcelona i rodalies... Els que som de la resta del territori no ho tenim gaire bé. No res, l'important és haver aprovat :)

Rupert1978

• 09/04/2010 14:40:00.

Hehehe, com es nota que esteu tots capficats buscant informació de les places ofertes. Com us va? A mi d'aquella manera, la majoria es neguen a donar-me gaire informació. Al final serà cert que és com una loteria. Si això continua així, un dels criteris que més em servirà serà la proximitat a casa meva, i que no sigui d'atenció presencial. I que sigui nivell 21, naturalment ;-)

Guneray

• 09/04/2010 21:40:00.

Jo no he trucat a cap lloc. Què et solen dir? algú t'ha informat de les tasques concretes? Escolliré en base al lloc on estigui la plaça sobretot.

rodri1973

• 12/04/2010 16:38:00.

Vaja, si que està mort això no?. Jo tampoc tinc clar com escollir perquè no tinc contactes a dins però això té pinta de ser una loteria. Sabeu si hi ha algun departament especialment "conflictiu"? A mi m'agrada Educació i a més ho tinc a prop, sabeu alguna cosa? I de Innovació? merci

rodri1973

• 12/04/2010 16:43:00.

I per cert ,perdoneu si sóc una mica paranoic però sabeu què passa si pel que sigui falta alguna cosa a la documentació per al nomenament? Suposo que abans del 27 t'avisaran d'alguna manera per rectificar-ho a temps oi?

Saramion

Poliopositando...

• 12/04/2010 20:51:00.

Jo he trucat a alguns departaments però qui explica alguna cosa ho fa molt per sobre... en algun departament m'han dit que fins que no haguem escollit tots no fan l'assignació concreta dins de la DG o l'òrgan del que es tracti (han de recol·locar als desplaçats que tenen)...

Pel rodri1973, a l'àrea de personal del dpt d'educació no em van donar cap dada i al dept d'innovació em van derivar a Funció pública, que és qui convoca... però allà em van dir que no poden donar més informació de la que publiquen...

Seguiré trucant però estic bastant desanimada...

Guneray

• 12/04/2010 21:26:00.

A tot això, la informació disponible sobre les places és lamentable. Volen establir un període de prova però en cap moment sabem quines tasques bàsiques haurem de realitzar al lloc concret. No és la millor manera d'aprofitar els rrhh i adaptar als treballadors.

lapegue

• 12/04/2010 22:16:00.

Hola a tots, fa dies-mesos que us vaig llegint, jo tb he aprovat el cos superior,opció general, però avui mateix crec que haver aprovat es una putada.... visc lluny de barcelona, actualment ocupo una plaça de grup A, però avui la meva cap m'ha dit que no em demanarà comissió de serveis, així que en 2 mesos màxim hauré de fer les maletes... el pitjor es que tinc dos nens, el petit de 6 mesos i estic una mica desesperada.. només tinc prop 3 places a tortosa, la resta, INCREIBLE, són totes a barcelona o més lluny... m'agradaria saber si algu de fora tenia intenció d'agafar les places de tortosa, perque abans de que el 27 se'm pari el cor a l'EAPC.. m'agradaria tenir una idea de les possibilitats que tinc.. gràcies a tots, espero que pogueu escollir el millor..

alegria1964

• 12/04/2010 22:25:00.

no pateixis que Tortosa no ho voldra ningu...si fos Tarragona ciutat encara...

alegria1964

• 12/04/2010 22:33:00.

per motius personals necesitaria incorporame més tard, es posible demanar que mes de 30 dies des de publicació al DOGC d'alguna manera???

Saramion

Poliopositando...

• 13/04/2010 11:37:00.

Guneray: període de prova??? que vols dir amb que volen establir un període de prova?

unk9n

s'aconsegueix!

• 13/04/2010 12:37:00.

Hola a tots. Jo també estic bastant desanimada: no han tret cap plaça a Tarragona! Una cosa és que quan te toqui el torn per elegir, les hagin agafat els qui van davant; i l'altra es que tinguin la barra de no treure'n ni una! La veritat és que és una mala passada después de l'esforç que hem fet per aconseguir aprovar.
Pel que veig que dieu úiltimament, el període de prova no ens afecta a la nostra convocatòria, això ho comentaven de fer en les properes oposicions, però no en aquesta.

bluevelvet1979

• 18/04/2010 12:28:00.

Hola!

algú em pot explicar què vol dir "lloc d'atenció presencial"? es refereix a que és una plaça que implica tracte directe amb el públic?

Gràcies!

Saramion

Poliopositando...

• 18/04/2010 20:53:00.

Sí, exactament, tracte directe...

Algú sap si a l'acte del 27 d'abril podem portar acompanyants? o només podem entrar nosaltres??

alegria1964

• 19/04/2010 23:02:00.

I algú sap si hi ha temps suficient per saber que ha triat ja els que van davant??

Estic dels últims, però no sé si sabré que triar quan arribi el moment i em trobi que les que m'agraden ja no están....quins nervis.

Rupert1978

• 20/04/2010 8:37:00.

Pràcticament no hi ha temps entre un candidat i el següent a l'hora de fer la tria... El que recomano ferventment (la majoria ja el deu tenir fet) és que et facis un llistat amb tantes places triades, per ordre de preferència, com persones tinguis al davant. És una currada (sobretot si estàs més enllà del lloc 100), però així no passes nervis: en el moment en què et tocarà escollir, ja sabràs perfectament la plaça que agafaràs: la primera de la llista que hagis confeccionat que encara no hagis tatxat perquè algú l'ha triada abans... Així t'estalviaràs eleccions d'última hora, que poden ser perilloses.

Saramion

Poliopositando...

• 20/04/2010 13:39:00.

sí, així ho estic fent! però resulta difícil poder ordenar sense tenir pràcticament informació...

a més, de certs departaments m'ha resultat impossible que algú m'expliqui ni que sigui alguna cosa... i aquests departaments potser estan molt bé per treballar però la meva impressió primera ja és negativa i els descarto a priori... i potser és un error...

en concret dels departaments d'educació, justícia i innovació no tinc més informació q la publicada i la seva pàgina web!!! us ha passat el mateix?? sabeu alguna cosa d'aquests departaments??

bluevelvet1979

• 21/04/2010 14:34:00.

Hola!

llavors, tothom està present a la sala mentre es van triant les places per anar tatxant de la llista, no?

o van cridant per cupos (els 50 o 100 primers. etc) i la resta no entren a la sala fins que acaben la tria?

Què penseu de les places d'atenció presencial? jo no he aprovat Superior, sinó Gestió, però m'interessa saber la vostra opinió per quan em toqui.

Gràcies!

rodri1973

• 22/04/2010 14:29:00.

doncs a mi els únics departaments que m'han volgut dir alguna cosa o al menys s'han mostrar amables han estat els d'Educació, Treball i Medi Ambient. Al final la informació és igual de genèrica i ambigua que a tot arreu però al menys la gent ha mostrat certa empatia que ja és molt... En qualsevol cas Educació és del que tothom que conec m'ha parlat millor i Governació el que m'han dit que hi ha més tensió i mal rotllo junt amb Acció Social i Cultura. Què en penseu?

pilar291978

• 22/04/2010 15:00:00.

hola companys! quins nervis que ja està molt a prop el dia D!
Pel que veig no sóc la única que no ha tingut gaire èxit demanant informació :-(
Al final l'únic que tinc són rumors o "llegendes" dels departaments. rodri1973 a mi també m'han parlat molt bé d'Educació i també m'han dit que Governació està molt polititzat i per això hi ha tensions sovint. De Treball m'han dit que hi ha àrees poc recomanables però altres (p.ex la DG d'igualtat d'oportunitats m'han dit que està molt bé però que el SOC no és gaire agradable) a on l'ambient és força bo. Acció Social m'han dit que són tot penes. Cultura no tinc informació però hauria de fer masses transbordaments de metro i/o bus i no em va bé. Total, crec que descartaré els departaments que em donen mal rotllo i després em guiaré per la proximitat a casa.

Guneray

• 22/04/2010 22:08:00.

A mi també m'han dit que a governació l'ambient és bastant fotut... els departaments que m'han dit que hi ha millor ambient són educació i medi ambient. De totes maneres, imagino que cada servei deu ser un món...

Boschimano

• 23/04/2010 15:56:00.

He consultat amb alguns companys que hi traballen i sembla que el pitjors destins son governació -mal ambient- y urbanisme -molt polititzat i amb males perspectives de promoció professional-. La resta....depèn una mica de la sort.

Saramion

Poliopositando...

• 23/04/2010 16:09:00.

Per qui estigui interessat a demanar una comissió de serveis (per interins interessats a retornar a la plaça que ocupen com a interins): si demanes la plaça als serveis territorials de BCN comarques del departament d'educació, no tindràs cap problema pq estan disposats a concedir-la ja que volen seguir tenint al interí q fins ara hi treballa i q no ha aprovat. M'ho van dir ahir quan vaig trucar, si ho voleu confirmar us deixo el telèfon: 93 481 60 00 (Extensió 5401).

ja queda menys!!! nervis nervis jjj

Saramion

Poliopositando...

• 23/04/2010 16:15:00.

ah!! tb em van dir que si mai has treballat a la Gencat no és recomanable començar per uns serveis territorials ja que és aquí on es fa la feina grossa i on hi ha menys personal... i esteu d'acord???

Guneray

• 23/04/2010 17:04:00.

quin lio tot plegat... confiem en la nostra intuïció o sort xD
Igualment, no ens hem de preocupar... si no estem bé al lloc on hem triat a utilitzar l'ATRI per cercar un altre lloc.

senseopos

• 25/04/2010 11:51:00.

Hola!

Primer de tot enhorabona tots! Us llegeixo des de fa temps però no havia escrit mai.

Jo també estic d'acord amb el que dieu rodri i guneray. Tinc bastants coneguts, entre familiars amics, treballant a la Gene des de fa anys a diferents departaments i tots coincideixen en que els pitjors són Governació (tensions, presa, mals rollos...) i Acció Social (com dieu, tot són penes i a més a més és tot plegat és un gran caos!)

Dels Departaments que millors referències tinc són cultura, educació, treball i innovació.

De totes maneres em toca triar cap al final i no sé que quedarà lliure quan em toqui, no esteu nerviosos ara que s'apropa el dia?

Salutacions i sort a tothom!

Guneray

• 27/04/2010 15:35:00.

Com us ha anat companys i companyes? A mi se m'ha fet més ràpid del que esperava i he pogut agafar una plaça a l'escola d'adció pública. Algú té la mateixa destinació o ha treballat allà?

alegria1964

• 27/04/2010 18:40:00.

No gaire bé..estava dels últims i ja havia ratllat totes les que m'agradaven... al final he acabat al Servei Català del Trànsit...que em sona a super "marrón"..:(

bluevelvet1979

• 28/04/2010 14:51:00.

Hola!

no sé si em respondrà algú ara que ja heu triat plaça. Es que jo he aprovat Gestió i m'estic començant a mirar les adreces dels Departaments. Veig que alguns tenen 2 adreces, com Justícia o Acció Social, com puc saber quina és la del lloc de treball?
Algun consell per triar plaça?

Moltes gràcies i felicitats!

Guneray

• 28/04/2010 18:20:00.

A aquesta adreça electrònica ho pots mirar

[--http://www.gencat.cat/generalitat/cat/govern/estructura/departaments.htm--]

has de clickar a l'organigrama de cada departament i allà veure on estan situada cada direcció general.
Molta sort a la tria.

bluevelvet1979

• 28/04/2010 18:37:00.

Gràcies Guneray!

així he de mirar sempre l'adreça de la Direcció General, oi? i si n'hi ha vàries? a Medi Ambient hi ha 3 direccions generals, quin embolic!

curiositat

curiositat@hotmail.com

• 28/04/2010 21:49:00.

alegria1964.... una mica de marrón sí que és.... no me n'han parlat gaire bé....

Guneray

• 29/04/2010 18:55:00.

Quan et surtin les places de gestió veuràs que les direccions generals estan desagregades en serveis, subdireccions, comissionats, etc. És quan pots veure on està situada cada unitat. Mira les places del superior i ho comprovaràs.

bluevelvet1979

• 30/04/2010 7:58:00.

Gràcies Guneray! ja veig que tindré feina per dies, jeje

Una altra pregunta, saps si per tenir 2a llicenciatura donen sempre 2,5 punts de mèrits o depén de la carrera? és que he mirat els mèrits de Superior i per Titulacions les puntuacions són molt diferents. Jo tinc Ciències Polítiques com a 2a.

Gràcies de nou!

opos2211

• 04/05/2010 19:39:00.

Enhorabona a tots!!

Ens podeu explicar com a estat l'acte d'elecció de plaça.

Gràcies.

Guneray

• 05/05/2010 21:45:00.

@bluevelvet: doncs els punts per llicenciatura depenen de cada convocatòria. En tot cas, polítiques és la carrera amb un contingut més semblant al d'unes oposicions i per tant ha de meritar el màxim.

@opos2211: l'acte és ben senzill: per ordre van sortint els aspirants, escullen la plaça desitjada i el número apareix en una pantalla perquè la resta d'aspirants puguin eliminar-la de la llista. La clau és anar amb les places ordenades.

Guneray

• 05/05/2010 21:46:00.

Per cert, algú ha sentit quelcom de quin dia serà el nomenament al dogc?

bluevelvet1979

• 06/05/2010 14:56:00.

@Guneray: moltes gràcies, és per fer-me una idea de quants punts puc pujar.

Bé, a veure si tenim sort i ens toca una plaça acceptable.
He mirat els missatges i dius que a través de l'ATRI es pot sol·licitar una altra plaça en cas que no ens agradi? però han de passar 2 anys o es pot demanar sempre?

Merci!

Guneray

• 06/05/2010 15:23:00.

a L'ATRI hi ha ofertes i no cal esperar-se dos anys per sol·licitar alguna comissió de serveis dins del mateix cos o un interinatge de l'A. Diuen que la majoria de places ofertades ja tenen nom i cognoms, de totes maneres, pots fer-ne la sol·licitud. Però no et preocupis, per la meva experiència, curta però intensa ja que en any i mig a la Generalitat he estat treballant en tres llocs diferents, puc dir-te que no crec que hi hagi llocs on s'estigui malament de veritat.

bluevelvet1979

• 06/05/2010 23:43:00.

Això que dius que "hi ha places amb noms i cognoms" m'ho crec.

Conec una funcionària que em va dir, que quan la gent truca per demanar info sobre una plaça (abans d'un adjudicació), si aquesta plaça la ocupa un/ interí que els cau molt bé, diuen que la plaça és una merda, perquè l'interí no hagi de marxar.

Així que em sembla que passaré molt de trucar, tinc por que m'enganyin!

Doncs tindré en compte això de l'ATRI no sigui que em faci falta en un futur, gràcies!

Rupert1978

• 11/05/2010 9:36:00.

DIJOUS!!!

Saramion

Poliopositando...

• 11/05/2010 11:56:00.

sí, divendres ja ens podrem incorporar!!!
Algú sap com és l'acte de presa de possessió?? serà el mateix divendres???

Sirius77

• 11/05/2010 18:19:00.

Això ja ho tenim!!!

Saramion, en realitat no hi ha "acte de presa de possessió" pròpiament dit. Tu t'incorpores el dia que acordis amb el teu departament i al cap d'uns dies et faran signar la presa de possessió amb efectes des del dia en què et vas incorporar.

Com a mínim jo sempre ho he vist així, no és un acte sinó simplement signar un paper.

Seguro que tienes mucho que decir, te estamos esperando.

Encuentra tu Oposición