Inicia sesión
FOROS OPOSICIONES FORO Oposiciones Administrativos
709.308 mensajes • 396.057 usuarios registrados desde el 25/05/2005
::: --> Editado el dia : 08/01/2010 13:44:44
::: --> Motivo :
Bon any a tothom!
El tercer trimestre de 2010 està previst que surti la convocatòria d'opos d'Administratiu de la Generalitat. Jo he decidit començar-me-les a preparar des d'ara, a veure si així em van millor que l'anterior vegada, que vaig suspendre.
Les estudiaré per lliure, però m'he comprat el llibre de l'Adams, que és molt bo (hi ha una mica de palla, però és qüestió de subratllar)
Dons això, que a veure si s'apunta algú més i anem comentant la jugada.
Salutacions!
Vaja, veig que encara no s'hi ha posat ningú. Jo començo avui a estudiar. Procuraré fer-ho una mitjana d'una hora diària, ja veurem.
• 13/01/2010 11:50:00.
Hola Blanca,
Jo començo apreparar-me les del superior de cara al 2011, no m'he mirat mai les d'administratiu, però creus que hauria d'ampliar molt el que estudii per les de superior per intentar amb les d'administratiu, q surten abans? A veure si tu o algú altre que ho llegeixi em pot orientar una mica...
També estudio amb els temaris d'Adams, com és el temari d'administratiu?
Ànims amb l'estudi!
Hola Judit26,
Doncs jo crec que si estàs preparant les de cos superior et pots presentar perfectament a les d'Administratiu.
El temari d'administratiu i el material per preparar-lo el pots trobar aquí:
[--http://www.eapc.es/publicacions/temaris/administratiu/index.html--]
Gràcies pels ànims i el mateix et dic!
Hola Blanca,
Veig que t'estas preparant a les oposicions d'administratiu de la Generalitat, comentas que es la segona vegade que et presentas. Com va ser l'anterior examen, es molt dificil??? T'ho vas preparar amb els llibres de l'Adams????
• 19/01/2010 13:53:00.
hola blanca, yo me las estoy preparando por primera vez para administrativo de la generalitat asi que cualquier duda q tenga me gustaria q me ayudaras a resolverla, como por ejemplo como puedo conseguir tests de examenes, un saludo
• 19/01/2010 16:26:00.
Yo primero voy a por las de auxiliar y despues administrativo, tambien me presenté a ver que habia.
Nos vamos leyendo.
Hola!
Quanta gent nova!
A veure... Em pregunteu sobre l'examen de l'anterior vegada. Jo em vaig presentar sense haver-me preparat i es clar...
El que si puc dir és que van entrar moltes preguntes de la llei 30/1992, això sí que ho recordo, per tant és una de les coses que ara m'estic preparant.
Quant als tests, hi ha acadèmies que tenen llibres amb tests, l'Adams, per exemple, publica llibres que només són preguntes de test. Jo no l'he comprat, però no ho descarto per més endavant.
Aquí la qüestió ara és estudiar bé el temari i desprès quan surti la convocatòria veure com està montada la prova.
• 23/01/2010 16:35:00.
Bones tardes,
Jo em preparo per lliure les d'auxiliar adm per aquest any.Sóc nova en el tema i us volia preguntar si algú té algun exàmen de mostra i tests al respecte....
Jo m'ho estic mirant dels temaris d'EAPC i ampliant les lleis del temari.
Moltes gràcies d'avançat¡
• 31/01/2010 19:53:00.
Bona tarda,
jo m'estic preparant les proves també d'administratiu.
Sabeu quins tipus de prova hi ha?
Primer el tipo test i després...?
A veure, jo tinc l'examen de la última convocatòria d'administratius, si algú ho vol que em digui el seu mail i li envio
• 02/02/2010 17:09:00.
HOla a tothommmmm!Com me'n alegro de trobar aquest foro i poder parlar amb gent que està passant per ho mateix!! HE decidit presentar-me a les opos d'administratiu.. fà uns anys ja em vaig presentar, i la veritat es que fatal...però bueno, aquest cop queda temps (segons gencat serà per finals d'any oi??) i penso estudiar, encara que amb la feina i tot es difícil trobar temps, però s'intentarà! Vaig anar a l'academia FOrum Educans i la veritat es que no hem va agradar, em van donar el temari (vaig pagar una pasta) i després vaig veure que era el mateix que hi ha penjat a la pàgina eapc. Per aixó aquest cop ho faré per lliure...
De veritat que m'alegro molt de poder parlar amb vosaltres i espero que ens ajudem molt!
Ah!Blannca, em podries passar l'examen? es que m'agradaria veure un de mostra, jo tenia el que em vaig presentar però no el trobo. Sabeu a on podem trobar casos pràctics?? Gràcies i fins aviat!
• 03/02/2010 10:05:00.
Bon dia. Jo també em prepararé per adm si no aprovo les de aux.
Blannca podries passar-me l'examen d'administratius que comentes. El meu email és opositandum@hotmail.com.
Podem fer roda i la pròxima persona que ho demani ja ho passo jo i així anem passant.
• 03/02/2010 11:46:00.
::: --> Editado el dia : 03/02/2010 11:47:23
hola blanca!! soy nueva en preparandome en oposiciones yo tambien me estoy preparando para las opos de administrativa . me gustaria que porfavor me pases el examen mi correo es nelacaor@hotmail.es.
Hola Opositandum i Manoli, ja us ho he enviat.
Però una cosa, és que he vist que l'examen que tinc és el de promoció interna, però bé, les preguntes també són del lliure i el supòsit és el mateix, per a fer-se una idea està bé.
És el que tinc...
Una altra cosa, em sembla bé lo de fer roda en enviar els arxius a qui ho vagi demanant, gràcies!
• 03/02/2010 13:24:00.
Bon día
Jo també opositare per les proves Auxiliar Administratiu i espero no tindre que fer les proves Administratiu, això voldra dir que he aprovat, se que sera dificil pero....
He comprat les llibres de Temari i el de Test, pero de la editorial MAD, els he comprat via internet, en un parell de dies els tindre a casa, ja us dire com son.
Si us plau Blanca, Opositandum o Manoli, que podeu pasar-me l'examen, es el primer cop que hem presento a unas opos i la veritat es que no se com son.
Aquesta tarda preparare la documentació i dema la portare per fer la solicitud, algu sap per altres anys quan sortiran aproximadament, es per tenir una ideia.
• 03/02/2010 13:53:00.
HOla!!
EI Blannca, ahir vaig escriure aqui al foro, i et vaig demanar l'examen, però no vaig posar el mail, es: nina18_222@hotmail.com
O si algú li ha passat la blannca a veure si me'l pot passar plis.
Jo aquest cap de setmana buscaré l'exàmen que vaig fer fà us 4 anys i ja us el pasaré també!
He vist que en Donjack posava que anava a fer la solicitud..ja és po fer? o hem d'esperar a que sorti la convocatòria??
Moltes gràcies
Natàlia
• 03/02/2010 13:55:00.
Una pregunta Manoli i opositandum, vosaltres quin temari estudieu??? el de l'eapc o llibres???
Jo m'estic mirant el de l'eapc i la veritat es que està molt ben explica't...
• 03/02/2010 20:22:00.
1985Natalia: t'enviat l'examen. Fes roda i passa-li a la següent persona.
Jo estudio EAPC i amplio amb el temari CEP però no m'agrada gens. La veritat és que no el recomano.
• 04/02/2010 9:29:00.
Gràcies per passar-me l'exàmen, la següent persona que el volgui li passo. HO de la EAPC está molt bé, el que passa es que per mirar ho dels supósits pràctics no tinc res, al final em sembla que m'hauré d'acabar comprant el llibre... i mira que no me'ls volia comprar...que ara no em va bé! però bueno vorem....
Estem en contacte!
• 04/02/2010 11:52:00.
Que me'l podeu enviar a mi també, l'examen? El meu correu és marin_miret@hotmail.com, gràcies!
• 04/02/2010 12:58:00.
HOla!
Gemma i Judit, aquest cap de setmana aniré a casa dels meus pares i agafaré l'exàmen, es que a casa no el trobo i diria que el vaig deixar allà amb totes les carpetes del temari que em van donar a l'acadèmia. Ara us passaré el que ens va passar la Blannca.
JO vaig fer-ho a l'acadèmia forum educans, i la veritat es que em van donar 8 archivadors plens (cada un pesa mes d'un kilo, i no és broma) , i el temari que m'he imprés de l'eapc és una setena part (m'hi cap en una carpeta), però clar, la lletra del temari de l'academia era super grosa i imprés a una cara, i el temari de l'eapc és lletra mini i m'ho he imprés a dues cares. Trobo que van possar-hi molta palla, i que realment tant de temari em desconcertava, perque després fan preguntes molt concretes....igualment m'ho miraré aveure quines diferències hi han i ja us explicaré.
M'he estat mirant l'examen que m'ha passat Opositandum, i he vist el supòsit pràctic..la veritat es que m'engoixat, perque ara em sembla super dificil... :( es que mai he fet cap supòsit.....(clar que, quan vaig anar a l'acadèmia ningú em va ensenyar a fer-los tampoc...).
Sort que encara queda molt, perque necessito estudiar molttttt. Avui estic depre! Però bueno, suposo que quan anem estudiant i adquirint coneixements ho veure d'una altre manera i més fàcil!!!
Doncs bueno, ja us he deixat anar un rotllo, si sabeu d'alguna cosa important sobre el temari o algu ja ho direu!!!
Natàlia
• 04/02/2010 14:26:00.
Hola Gemma! La convocatòria surt al tercer trimestre oi? Suposo que també es retrasarà, i mentre surt la primera prova, jo crec que per principis d'any poder no? Jolin, jo pensava que teniem temps... ;) JO vaig pel tema 6, però bueno me'ls he llegit però no memortizat pas!
La veritat es que es veritat que ho de no haver estudiat una carrera amb fonaments jurídics es nota, jo tampoc l'he estudiada i la primera part del temari m'està costant, però bueno després el de recursos humans i això crec que es fà mes fàcil d'estudiar. Però penso com tu, s'ha d'intentar! Això si, s'ha d'estudiar!
Ànims!
• 04/02/2010 23:27:00.
Hola chicas!!!
Soy nueva en esto, estaba mirando para prepararme alguna oposicion, estaba insegura de prepararme la de administrativo o la de cos superior, finalmente creo que me presentare a la de administrativo.
Me gustaria saber si alguien sabe cuantas plazas habran, yo he mirado y nose si salen unas 100 pero no estoy segura.
Blanca por favor enviame el examen para tener una idea a mi e-mail, es sweet_vsc@hotmail.com
Verosilva, ja t'ho he enviat. Al proper que ho demani envia-li tu, si us plau. Gràcies!
• 05/02/2010 14:54:00.
Moltes gràcies blanca ja he vist el teu e-mail. Ok, jo li passo a la propera persona.
• 05/02/2010 16:02:00.
Buenas 1985Natalia
Hem podeu passar l'examen.
Ja he rebut els llibres pel temari, la veritat es que esta be, es de la editorial MAD, suposo que tindre que fer esquemes per temari, pero son tots els temes, aquest cap de setmana hem mirare el de test, ja us dire....
Si us plau que algu hem pasi l'examen...
El meu email es donjack13@terra.es
Gracies.
• 05/02/2010 17:33:00.
HOla DonJack,
Jà t'he passat l'exàmen. Ja ens diràs que tal el llibre de test.
QUe tingue bon cap de setmana tots!
• 05/02/2010 20:14:00.
Hola Genttttt
Tinc un dubte molt grós!!!! A veure, per auxiliar administratiu, el temari són 25 temes oi? i per administratiu abans eren 50 i ara 31 oi???
I sabeu quantes preguntes són als dos examens???
I a l'auxiliar hi ha exàmen de supòsit pràctic???
Please a veure si em podeu ajudar que estic colapsada!!! Ja us explicaré perque!
Gràcies!
Natàlia
• 07/02/2010 21:33:00.
Doncs en principi, crec que jo també m'apuntaré a aquesta convocatòria! almenys és la intenció, que ja he tingut varies intencions... i no m'he decidit....
• 08/02/2010 16:10:00.
HOla Gemma!Ok, gràcies per la informació! Es que ho dels temes ho tenia bastant clar, però vaig demanar informació a una acadèmia aprop on visc (només per curiositat), i em van dir que eren 50 temes pel d'auxiliar... suposo que es van equivocar...
DOncs si saps quantes preguntes i supòsits pràctics surten tant d'auxiliar com d'administratiu ja m'ho diràs..es que poder també em presento a les d'auxiliar...només per provar-ho...
Gràcies!
Natàlia
• 08/02/2010 19:30:00.
Hola a todos!!! Yo también he comenzado a preparar (por primera vez) estas oposiciones. Me alegro de haber encontrado este foro. ¿Me podeis pasar por favor también el examen? Gracias.
Mi e-mail es ziralla29@hotmail.com
Nos vemos!!!
• 09/02/2010 18:18:00.
Hola gent!
ALgú sap alguna cosa sobre l'ACTIC?? Es que he sentit que la prova d'ofimàtica s'elimina i qui vulgui s'ha de treure aquest títol i contarà com a mèrits. ALgú sap alguna cosa o ha fet el curs?
Gràcies
Hola 1985Natalia, mira't aquesta pàgina:
[--http://www20.gencat.cat/portal/site/actic--]
Aquí hi ha informació sobre la prova. És un examen que et fan un dia que tu tries en el centre que tu tries i si aproves et donen el certificat al moment.
A veure, el que a mi m'ha arribat és que no hi haurà prova d'ofimàtica, però que qui presenti un certificat de l'Actic li puntuarà com a mèrits. El que encara no se sap és quant puntuarà, ni si serà més pel certificat bàsic o el mitjà. Jo crec que val la pena treure-se'l, ja que tot el que et doni punts benvingut sigui.
• 09/02/2010 19:36:00.
Ahh ok Blannca, moltes gràcies. M'ho estat llegint i ja em queda més o menys clar! L'únic que posa que per saber el nivell que tens, que vagi a l'apartat Destaquem i cliki qüestionari d'autovaluació, preò en comptes de posar aixó posa preguntes freqüents... però bueno ja tornaré a mirar demà la pàgina a veure si surt bé!Moltes gràcies
Natàlia
• 15/02/2010 8:19:00.
Bon dia!!! algú hem sabria dir els sous d'auxiliar administratiu i d'administratiu a un ajuntament de Catalunya o a la Generalitat? Sabeu alguna pàgina que parlin de les pròximes oposicions, places...?
Gràcieeeesssssssss
• 16/02/2010 21:02:00.
Bones si busques retribucions generalitat 2010 trobaràs informació al respecte, però tingues en compte si no vaig equivocat que són els sous en brut...
Companys, companyes, com porteu el temari...?
Jo tot just vaig pel tema 2 però amb molts ànims!
Salut!
• 19/02/2010 22:19:00.
Hola a tots!!!!
Sòc nova aqui i en tema d´oposicions, és la primera vegada que em presento, i tot son dubtes!!!!
Qualsevol opinió, comentari....serà ben rebut!! jo vaig per lliure, però crec que m´acabaré apuntant alguna academia (s´accepten recomanacions).
algú em podria passar l´exàmen plissss!!!!!
el meu mail montsemt2008@hotmail.es
És una carrera de fondo.
• 21/02/2010 10:42:00.
Hola!!!
Bé doncs una altre més que es presenta!!! Primer suposo que (com farà tothom) provarem amb auxiliar i després administratiu...
Jo vaig per acadèmia ja que per mi sola no tinc molta constància encara q si, els llibres tenen molta palla i a l´eapc està molt resumit. És questió d´anar combinant-ho. Mmartita: jo vaig a l´Adams i a mi m´agrada com ho fan.
També m´he tret l´Actic ja que encara q només siguin mèrits, com que no tinc altres punts...
Doncs qui li toqui o em faci el favor d´enviar-me l´exàmen de la Blanca plis...
saramolinach@hotmail.com JO li passo al següent.
La veritat que està molt bé aquest foro, estem en contacte!!!!
• 22/02/2010 11:44:00.
Hola!!
Gràcies Thommy28BCN per cnt! He trobat els sous del 2009, però vaig una mica perdut.
Un auxiliar administratiu en quin grup estaria? i un administratiu?
Es cobra igual en la generalitat i en un ajuntament?
[--http://www20.gencat.cat/docs/governacio/Funcio%20P...%20interins.pdf--]
Gràciesssssssss
hOla a tots!
Soc nova al foro. Fa uns mesos me vai apuntar a una acadèmia. Vaig pagar la matricula però hara m'han reduit la jornada i no me puc permetre pagar el curs. Em vaig desanimar pero en veure aquest foro i que us recolzeu i ho feu per lliure m'he animat a prepara-les a casa! Pero necessito ajuda. Unes preguntes...
Començo a estudiar ara.
1.Ho veieu molt just de temps? quant temps dediqueu?
2.Quins llibres me recomaneu? o baixeu temari i practiques per internet?
3.es veritat que no hi ha prova informàtica al 2010?
4.Em podeu dir on puc consultar les proves de que consta l'examen?
com veieu soc molt molt nova! jeje
Gràcies a tots i sort!
• 02/03/2010 19:47:00.
HOla gent!!! que tal ho porteu? Veig que esteu molt calladets... bueno només donar-vos ànims a tots i totes!
• 03/03/2010 1:03:00.
Bona nit a tothom!
Vull preparar aquestes oposicions per aquest any,estic molt content d'haver trobat aquest forum per intentar solucionar els meus dubtes,que no son pocs.
He llegit que alguns teniu exàmens d'anys anteriors ¿podrieu envirme algun exàmen?
El meu e-mail es : albertomacipe@gmail.com
Gracies!
• 03/03/2010 9:23:00.
Alberto85, ja t'he passat l'exàmen que ens anàvem passant entre tots!
• 03/03/2010 12:10:00.
Salut companys, soc nou al foro i estic a la vostre disposició per col·laborar en el que calgui, ja ens anirem parlant.
Cordials salutacions i coratge, molt de coratge.
n.b.: Alberto85, seguint la cadena si em passes l´examen, l´enviaré al proper que ho demani, el meu email: 250356@gmail.com
• 03/03/2010 13:33:00.
Hola, algú em podría passar l'examen? Gràcies. (guillemfortit@hotmail.com)
• 03/03/2010 15:11:00.
Hola, em podrieu passar l'examen a mi també? el meu mail és toine110@hotmail.com
gràcies!!
• 03/03/2010 23:43:00.
Hola molt bona nit!
Jo també és la primera vegada que hi escric. Jo m'he apuntat a una acadèmia de Lleida per preparar-la.
També he vist que el temari d'auxiliar és molt semblant, veritat? Però si la convocatòria és abans que la d'administratiu,pot donar temps?
On es pot mirar on van destinar en l'última convocatòria als funcionaris en pràctiques?
Gràcies!
• 04/03/2010 0:38:00.
Ah! També volia saber, si algú sap amb que et donen mèrits. Per tindre un carrera universitària en donen?
• 04/03/2010 10:27:00.
BUENAS A TOTS!!!
SARAVILADECANS, GRÂCIES PER LA RECOMANACIÓ D´ACADEMIA, ÉS A LA Q M´ANAVA A APUNTAR, PERÒ ACABO DE COMENÇAR A TREBALLAR, I NO TINC TEMPS PER ANAR-HI., AIXÍ Q A ESTUDIAR PEL MEU COMPTE!!!
NATALIA Q EM PODRIES PASSAR L´EXÀMEN, NO SÉ A QUI LI TOCAVA PASSAR-HO, PERÒ ....????
SI ALGÚ EL DEMANA JA LI PASSARÉ,!!! GRÀCIES!!!!
COM HO PORTEU???? MOLT TEMARI AVANÇAT!!!
QUE NO DECAIGUIN ELS ÀNIMS, "ES UNA CARRERA DE FONDO""
ADEUUUU!!!!
• 04/03/2010 12:00:00.
mmartita,
l´examen li tocava passar-mo a Alberto85, però de moment encara no ho ha fet, jo l´estic esperant per passar-li a Guillem1983 i ell suposo que també l´espera per passar-ho a dennis91.
El meu email: 250356@gmail.com
Cordials salutacions i coratge, molt de coratge companys !
• 04/03/2010 23:07:00.
BONA NIT!!!
GRÀCIES NOEMI!!!!!!
SARAVILADECANS JA TE PASSAT L´EXÀMEN!!!!! MIRA A QUI LI TOCA DARRERE!!
S´HA DE PASSAR EN L´ORDRE Q EL VAM DEMANAR.....!!!!
Q VAGI BÉ!!!!
ADEUU.
• 05/03/2010 14:19:00.
Ok!!!!!!!!!!
Li he passat a Homo Opositor :) Es a qui li tocava no??? Si no que deixi l´email qui li toqui!! Es que m´he liat amb tant de missatge!!!
MMartita, l´Adams està bé si t´ho pots pagar i tens temps x anar, aixo si, si ho fas per lliure t´aconsellaria q pasesis dels llibres, hi ha moltísima palla... Jo que tu aniria mirant temari d´Eapc que està ben explicat i en el que vegis que has de completar te'n vas als llibres...
Us heu enterat que la Gene ha anulat el grup d' ordenances??? Molt fort!!!
• 05/03/2010 16:27:00.
Bona tarda a tothom!!!
SaraViladecans: una pregunteta, que és això del grup d'ordenances???ara vaig perduda..jeje
Gent, us heu anat treient l'ACTIC?
• 05/03/2010 20:49:00.
És la categoria E, el que està (bé a la Gene, estava) per sota de l´auxiliar administratiu...
Doncs ara ho cobriran amb empreses externes, els grups q s´estaven preparant a l´Adams anulats!!!
Jo tinc l´Actic nivell mitjà, encara q l´examen per a mi va ser una mica xungo. Com hauràs vist x aquí es rumoreja que el bàsic valdrà 0,8 i el mitjà 1 punt o sigui q hi ha gent que està apostant pel bàsic de moment!!
Ara toca temari a saco i a esperar a veure si surt la convocatòria :S
Sara
• 06/03/2010 10:53:00.
Ahhh si, en un altre foro ho vaig llegir això del subalterns..es veu que hi havia una previsió de convocatoria per 2011 i ho han tret perque ho cobriran empreses externes..que fort eh! hi havia gent que s'estava preparant...no sé fins a quin punt arribarem!
I la nostra convocatoria d'administratiu ja veurem quan surt,perque la d'auxiliar havia de surtir aquest primer trimestre i encara no ha sortit..i es preveia que l'examen seria al juny, però es veu que poder el deixen fins després d'estiu. Així que nosaltres que anem darrera, encara que posin tercer trimestre, jo crec que la convocatoria surtira l'ultim trimestre i l'examen a principis d'any! Però bueno, mentres surti ja anirà bé!
Jo també tinc el nivell mitjà de l'Actic, i la veritat es que el vaig trobar molt dificil, pensava que sortira no apte...però bueno vaig tenir sort. Em va sortir molt d'Acces, i jo no me'l vaig ni estudiar, sempre s'ha ma'ha donat fatal...i feia una tira d'anys que ni el tocava, però bueno suposo que algunes preguntes vaig tenir sort! Doncs la diferencia es ven poca, perque de 0,8 a 1 punt... però bueno.
DOncs això, com deies Sara a toca temari a saco! a mi m'està costant molt, perque hi ha temes com el de contractes que son xungus..
Ja he escrit la parrafada del segle!jeje q
• 06/03/2010 22:34:00.
::: --> Editado el dia : 06/03/2010 22:35:26
Hola,
Em dic Jordi i vull presentarme per administratiu a la tardor.
El meu dubte és acadèmia o per lliure.
Acadèmia : Seguiment, temari propi, tutor per dubtes, testos, simulacions examens, (però de 1500 euros no baixa, menys Adams que és tipus institut de batxillerat diria)
Per lliure: Buscar-te més la vida, escollir entre els apunts de EAPC, Adams o MAD o un mix ja que els primers no tenen testos ni casos pràctics. I pels dubtes espavila't...
Que m'aconselleu segons la vostra experiència ?
Moltíssimes gràcies
Hola a tothom. Em presento. Em dic Vicenç i sóc auxiliar de la Gene a BCN. Vull presentar-me a promoció Interna de les properes opos d'administratiu, i a alguns de vosaltres us conec d'haver-nos passat comentaris a les darreres d'auxiliar, que afortunadament vaig aprovar (encara que sigui de molt poquet) i amb plaça.
En fi, que agrairia si algú tingués els examens guardats de la convocatòria 165 de promoció interna especial de D a C, que fins fa poc estaven penjats a la pàgina web de la gene [--http://www20.gencat.cat/portal/site/governacio/men...nextfmt=default--]
però ja l'han tret (aquest model), si algú guarda aquests examens tant el test com el pràctic em faria un gran favor.
Jo estudiaré segurament pel meu compte, o, aquesta vegada, per algun sindicat tipus CCOO o CATAC, però via telemàtica, o sigui des de casa, ja que així ho vaig fer la darrera vegada (encara que no des de sindicats sí des de l'Adams i via telemàtica-internet) i em va anar força bé.
• 09/03/2010 18:20:00.
Us presenteu tb per Aux.?
• 09/03/2010 18:34:00.
A la pàgina següent han penjat alguna cosa de model d'examen.
[--http://www20.gencat.cat/portal/site/governacio/men...nextfmt=default--]
• 09/03/2010 20:51:00.
Hola,
Algú té exemples dels casos pràctics de les proves passades ?
Coneixeu d'alguna acadèmia que només prepari casos pràctics ?
Salutacionsss i gràciessss
Hola a tothom, al foro d'aux ens han penjat el vostre link. Jo estic preparant les d'aux i ja posats també les d'adm. De moment, estic bastant animada, tot i que amb baixons de tant en tant.
Aviat faré la prova de les TIC, a veure què tal.
Per cert, hi ha penjat al gencat l'examen de la darrera convocatòria. De totes maneres, algú em podria passar el que circula per aquí amb els supòsits pràctics??
compestudios@gmail.com
Ànims a tots que ho aconseguirem.
• 10/03/2010 12:28:00.
Vincen22 si ets de l'última promoció encara no tindràs els dos anys per presentar-te per pormoció interna.
Jo també em presentaré a aquestes i a les de gestió, però de moment em centraré amb les d'auxiliar.
• 10/03/2010 13:58:00.
HOla a tothom!
Ei Gemma, ara si que feia dies que no deies res eh?jeje Jo igual que tu, vaig decidir, que encara que quedi poc per les d'auxiliar (encara que veig que ho van retrasant i que poder l'examen surt pel juliol..) també em presentaré, per provar sort.. i així veiem la dinàmica com tu mateixa dius i a més mai se sap!
A la prova d'ACTIC vaig ser Apte! la veritat es que mentres anava fent l'exàmen pensava que no ho anava a ser, per que hi havia molt d'access i la veritat es que des de que vaig acabar d'estudiar no l'he tornat a fer servir. I no em vaig mirar res d'access per que el trobo massa complicat! Vaig mirar-me tot el temari que hi ha a la web i el video de la prova (al lloc on vam fer l'examen també ens el van fer mirar un cop abans de l'examen) i va prou bé, per que així vas amb la metodologia clara dels exercicis, encara que les preguntes són formulades d'una manera extranya.. Però bueno, en general si dia a dia fas servir ordinador i internet, no has de tenir cap problema, excepte amb l'access si no tens hàbits de fer-ho servir. Però a les preguntes que et diuen que facis alguna cosa de l'access, tens 3 oportunitats! Jo em vaig mirar el temari de la pàgina web dos dies abans i prou..I suposo que vaig tenir sort a l'hora de fer la part d'access! I altres coses que em van preguntar va ser: com fer una transferencia bancaria, caracterisitiques de virus i tallafocs (et sortien totes juntes i havies de posar les que eren de virus i les que eren de tallafocs), perifèrics, comprar entrades de teatre per internet, canviar format d'unes cel·les a excel, posar una fletxa d'autoforma al mig d'una diapositiva de powerpoint, formats d'imatges i de video, foros, chats... no sé..els conceptes que surten en el temari!
I respecte al temari... em costa moltttt!JEJEJE per que no tinc gaire temps, em vaig llegir fins el tema 9, i ara em vaig tornar a repasar el 1, 2 i 3. Però per canviar una mica, ara m'estic mirant els temes de recursos humans, que són més lleugers i així no se'm fà tant pesat! Un dia li vaig fer una ullada al tema de contractes.. i el vaig haver de deixar per que el trobava molt dificil..millor el deixaré pel final per tenir-lo més fresc!
Es veritat ho que comentaves del temari de les acadèmies, jo a les primeres opos que em vaig presentar d'administratiu, vaig anar a una acadèmia i el temari estava ple de palla que només feia que desconcentrar-me.. i ara estic amb el de EAPC i vaig complementant amb les lleis, el problema es que no tinc els tests ni els supòsits!
Si tens facebook, han fet un grup,gent que es presenta a les d'auxilar, que està molt bé, perque podem anant compartint dubtes i compartint material, la gent es maca i anima veure gent que està igual que tu.
Bueno ja he fotut un bon rotllo! es que les opos donen molt de que parlar!
Hola,
Gemmasol, si a l'Adams, via internet (des de casa), feiem casos pr``actics i tests.
I Glope, t'equivoques, encara que sigui de la darrera promoci´´o, que ho s´´oc, pensa que vaig prendre possessi´´o l'1 de juliol de 2008 i ´´es segur que les opos d'administratiu es convocaran, i l'oferta sortir``a tamb´´e, despr´´es d'aquesta data (fins i tot despr´´es del setembre !!!!), per tant, ja haur´´e fet els dos anys necessaris de funcionari de carrera que es demanen.
Salutacions
• 11/03/2010 12:34:00.
Vicen22 pensava que no havia passat tant temps, llavors ja pots fer servir la promoció interna.
• 15/03/2010 13:29:00.
Hola a todas,
Estoy pensando en prepararme para hacer unas opos de aux. administrativa o administrativa.
Realmente no tengo ni idea de cómo funciona, me podríais ayudar?? Pensais que es mejor apuntarse a una academia o hacerlas por libre? Dónde compro los libros necesarios¿?
Muchas gracias y ánimo a todas
Ei! Nois, feia temps que no entrava, però es que últimament no tincv temps d'estudiar, a veure si a partir de la setmana que ve torno a agafar el ritme.
Per cert, he trobat això, que segur que us interessarà:
Fins aviat!
• 18/03/2010 10:28:00.
Hola gentttt!
Sobre el tema de l'ACTIC, es veritat que fins que no surti la convocatòria no es sabrà res, però jo vaig seguint també les opos d'auxiliar, i segons he pogut llegir a la revista que us adjunto, hi ha un article que comenten aquest tema i es veu que diuen que si que contarà...És la revista de l'administració. Us poso l'enllaç i li feu un cop d'ull!
[--http://www14.gencat.cat/gov_publicacions/AppJava/p...dPublicacio=207--]
I sobre el temari...la veritat es que el tinc una mica deixat..m'haig de posar les piles, però clar es que quan arribo a la nit a casa i faig el sopar i dinar pel dia següent, ja no em vé de gust estudiar a les 11 de la nit...però bueno aquest cap de setmana torno a començar i amb moltes forcesssssssssss jejeje (per l'ho menys s'intentarà!jeje).
Algú té algun supòsit pràctic? es que m'agradaria tenir alguns per veure l'estil!
Ànims per tothom!
Hola Gemmasol,
Si mires la pàgina web de l'ACTIC [--http://www20.gencat.cat/portal/site/actic/menuitem...0008d0c1e0aRCRD--] ,
especifica clarament que si comptarà com a mèrit a les opos. Una altra cosa és que, justament per les següents que treguin entri com a mèrit o no, però tard o d'hora comptarà, i jo penso, que a les properes d'auxiliar adtiu., i les d'administratiu sí que comptarà com a mèrit.
• 18/03/2010 18:45:00.
Hola!!!
Porto un temps llegint-vos i finalment m'he decidit a escriure.
Jo em vull presentar a la convocatoria d'administratius i veig que molts d'aqui tb voleu provar a la d'aux. Ja m'explicareu cm us va, jo es q porto el temari molt endarrerit..
M'ho estudio pel meu compte i tinc els llibres d'Adams. em van semblar força complets.
Com porteu l'estudi?? Quant temps hi dediqueu?? Jo es q practicament ni he començat, a veure si em guieu una mica.
D'altra banda, vull fer l'examen d'informatica per sumar merits, ja que no en tinc mes. L'heu trobat mlt dificil els q ja lheu anat fent??
Ens llegim x aki, i disculpeu q escrigui sense accents pero no se que li passa al meu ordinador..
• 21/03/2010 14:24:00.
Hola Noe,
Jo ara mateix m'estic centrant per la prova d'auxiliar, després ja em posaré les piles per la d'administratiu perquè he sentit que la diferència de temari són només 6 temes.
Jo només hi puc dedicar 1 hora al dia, una mica més els caps de setmana perquè arribo a casa molt tard després de la feina.
En quant a l'exament de l'ACTIC, jo l'he fet per la mateixa raó que tu, per sumar mèrits perquè no en tinc cap. No el vaig trobar particularment difícil però sí estrany: no sortien els programes de Windows als quals hi estem acostumats sinó alguna cosa estil Mac o Linux. No obstant, el vaig aprovar. T'aconsello que, abans d'anar-hi, et miris Accesss (sobretot) i Powerpoint.
Espero haver-te ajudat
• 23/03/2010 15:20:00.
hola, jo el dia 7 d'abril tinc l'examen de l'antic estic morta de por, tothom diu q no entra res dels apunts uffff
::: --> Editado el dia : 26/03/2010 19:15:56
És d'auxiliars però us pot ajudar.
- Es convocaran 681 places més un 10% addicional (749 places).
- La convocatòria es publicarà al DOGC la segona quinzena de maig.
- Les proves estan previstes per després de l'estiu (aprox. setembre).
Sort. :)
Hola FUNCI1
Què tal ??? Como et va tot ???
Vas aprovar les opos del A1 o del A2 ? Espero que sí.
Per cert, com saps totes aquestes dades de les places ??? És que acabo d'entrar en la pàgina web de Funció Pública i no surt res...
• 26/03/2010 16:11:00.
Ostres!!!
Si es cert que bé!!! Jo tenia els ànims una mica fluixos ara que han retrassat la convocatòria, fins i tot m´havia arribat a témer que no sortissin...
Els que preparen Aux. Adm de l´Estat estan q trinin pq es rumoreja 0 places per aquest any...
A fer pinya entre tots i amunt els ànims!!!
• 26/03/2010 16:12:00.
Hola!
Sóc del foro d'auxiliars (i xarfardejo aquest pq tb m'interessa Administratius).
FUNCI1, d'on has tret aquesta info??? Com diu Vicen22 això no està enlloc...
Quines són les teves fonts que fins i tot dones dades concretes!!!!
Gràcies!!!
• 26/03/2010 18:15:00.
Hola!!
Jo també sóc del foro d'auxiliars però també em penso presentar a administratiu. Aquestes dades tan exactes, d'on les has tret FUNCI1? Malgrat l'endarreriment en la convocatòria, ja estaria bé que les places fossin 749!!!
Merci,
::: --> Editado el dia : 26/03/2010 19:17:48
Hola a tothom :)
Per a tota la gent que m'esteu preguntant en privat d'on he tret aquesta informació. És un correu dels sindicats que rebo on s'explica com va anar la reunió que fan amb funció pública cada cert temps. És un pre-correu oficial del que fan quan hi ha novetats.
Adéu :)
PS: Vicen22: no vaig aprovar A2. No era el meu moment. Estic liat amb la universitat fent crèdits per convalidar la diplomatura a grau i poder optar a A1. Tot arribarà...
NO RETREAT NO SURRENDER
Hola Funci!
Moltes gràcies per la informació. Ja veig que si les d'axiliar s'endarrereixen les d'administratiu també ho faran, així que potser igual l'examen no és fins el 2011. BUf!
Per cert, creieu que pot afectar el tema de les eleccions i d'un possible canvi de govern en tot això? Com ho veieu?
Bones,
en la meva opinió si que crec que està afectant les eleccions, han convocat opos per mossos i professors, perquè els polítics això ho poden vendre bé: s'han creat tantes places per millorar la seguretat ciutadana i educació... de cares als ciutadans queden molt bé. També han convocat places pels nivells A1,.. però poquetes.
La pu..da és que ens han fastidiat l'estiu. Jo ja m'estava preparant bastant en serio per si l'examen era al juny, però ara m'he agafat uns dies per descansar i m'hi tornaré a posar després de setmana santa.
En fi, disfruteu una mica de la setmana santa i agafeu forces, mirem la part positiva tindrem més temps per estudiar. Bon cap de setmana!!
::: --> Editado el dia : 28/03/2010 11:41:27
::: -- Editado el dia : 27/03/2010 17:58:09
::: -- Motivo :
US he estat demant examen q ue esteu pasant i m'habia oblidat de pasar-vos la meva direcció afia77@hotmail.com
Moltes gracies
hola, et vull demanar un favor:
Em vull preparar per fer oposicions de la generalitat catalunya voldria a veure si em podriau pasar examens antics,test...
Sobre auxiliars administratius,cos administratiu,subaltern.
Tambe m'interessa de ajuntament de barcelona al mateix i si pot ser el temari molt millor.
Enviem-ho a afia77@hotmail.com
Moltes gracies
• 30/03/2010 17:21:00.
::: --> Editado el dia : 30/03/2010 17:24:31
::: -- Editado el dia : 30/03/2010 17:07:05
::: -- Motivo :
Hola a todos,
Como algunos de vosotros, yo también soy nueva en esto. He estado observando este foro desde hace días y he decidido escribir unas lineas. Me estoy preparando las opos para administrativo por libre; me he comprado los libros de cuestionarios y casos prácticos de la editorial Adams, y la verdad, están bastante bien. En las bibliotecas públicas, en mi caso la de tarragona, se pueden encontrar los libros para estudiar estas oposiciones: temari 1 y 2 y casos prácticos (2008). Lo que no sé es la editorial ni como son para complementar los apuntes.
Por cierto, en la página del gencat hay disponibles exámenes de la convocatoria anterior.
También deciros que la bolsa de trabajo para personal laboral está cerrada. En abril, se publicarán las listas de admitidos y excluidos y en mayo será la prueba de competencias profesionales.
Quisiera, por favor, que alguien me pasara ese exámen que ronda por el foro. Mi e-mail es: mjruiz666@hotmail.com
Gracias de antemano y ánimos!
• 30/03/2010 17:58:00.
Eooo, hola!
Una pregunta: l'examen que està rondant pel fòrum, és diferent del que hi ha penjat al web de la Gene (que és de la convocatòria 160)???
Gràcies
toc toc, hi ha algú?? que parats que estan els foros!!
si l'examen aquest no està penjat al gencat, me'l podríeu passar? per exemple tu tane1956? bueno esperem a saber si no està penjat i millor ens enviem els e-mails per privats, que sinó després ens envien correus no desitjats..
gràcies
• 30/03/2010 22:54:00.
El nuevo certificado en competencias TIC de la Generalitat este año seguramente va a sumar puntos en las oposiciones. Se trata de un diploma que se consigue fácilmente haciendo un examen en un centro colaborador de la Generalitat y que acredita los conocimientos en informatica y tecnologias que uno tiene. Existe un curso online económico y muy flexible que imparte la Escuela Virtual Diversitat Funcional, que se adapta al ritmo de aprendizaje de los alumnos. Lo encontrareis en [--http://www.actic.org.es--] . Si no sabeis que es la acreditación ACTIC que ofrece la Generalitat en esta página lo explican muy bien. Tambien podeis entrar en [--http://actic.gencat.cat--] . Hay mucha gente que se está sacando este diploma bien por libre o estudiando este curso online. Siempre es mejor tenerlo que no tenerlo, así que vale la pena hacer el cursillo para no fallar en el examen del diploma ACTIC. Puedes hacer el cursillo en una semana (si ya sabes informatica) o en varios meses (si sabes menos). El cursillo te ayuda a repasar los contenidos de la prueba ACTIC rapidamente y preguntar tus dudas a un profesor online que te responde muy rápido.. Lo dejas cuando te sientes preparado para hacer el examen ACTIC. Muy bueno. Tiene el soporte de los creadores de los materiales oficiales ACTIC y todo.
• 31/03/2010 7:34:00.
AUXADMOPOSITADORA, hola
No el tinc jo l'examen, estava preguntant el mateix que tu en el missatge just anterior al teu :o)
Sembla, però, que sí és el mateix que està penjat , a veure si ens ho confirmen.
Salut!
• 31/03/2010 15:40:00.
Hola de nuevo
Os dejo un enlace donde podéis bajaros el manual "Documentació jurídica i administrativa" correspondiente al tema 31 (documentacion administrativa), para complementar los apuntes. En este manual hay explicaciones y ejemplos de documentos administrativos (explicación breve) de cara a las opos.
Saludos!!!
[--http://www20.gencat.cat/portal/site/Llengcat/menui...nextfmt=default--]
• 31/03/2010 15:42:00.
Por cierto, lo acabo de subir en este foro, en el apartado de documentos. Estoy esperando el permiso de la web.
En caso de que no me dejen, id al enlace directo con gencat.
Espero que os sirva de apoyo
• 01/04/2010 15:37:00.
HOla gent!
AUXADMOPOSITADORA i TANE1956, l'exàmen del que es parla per aqui si que és el que hi ha penjat a la pàgina de gencat.
Bueno gent, que tingueu una bona setmana santa i a passar-ho bé!
Hola a tothom,
M'acabo de treure el nivell bàsic de l'Actic, no és gaire difícil (el nivell bàsic), però no cal mirar-se el temari penjat, perquè no s'asembla en res a l'examen. Els ordinadors una mica lents. És la segona vegada que el faig (l'anterior em vaig presentar al nivell mitjà i el vaig suspendre, per poquet, però en fi !!!). El que m'adonat, és que el mateix dia, per les mateixes persones, no posen el mateix examen a cadascú (cosa completament injusta). Al nivell mitjà, per exemple, a mi em va sortir moltíssim acces, i a altres companys només un parell de preguntes (no es respecta el principi d'igualtat !!!), en fi, ara continuaré pel mitjà un altre dia. Molta sort a tothom !!!!
• 07/04/2010 0:11:00.
Vicen22,
Comentes que l'examen del bàsic de l'Actic no s’assembla al temari.. Jo tinc l’examen la pròxima setmana y estava mirant el temari que estava posat, però amb el que comentes... T’agrairia que comentessis preguntes que t'han fet per fer-me una idea.
La veritat es que el fet de que no posin el mateix examen al mateix dia es una mica injust.... Imagino que ho faran per evitar que la gent al sortir ho comenti amb els que tenen que fer-ho desprès..... De tota forma aquet certificat em sembla que es una loteria....
Moltes gràcies i molta sort a tothom !
Moltes gràcies i molta sort a tothom !
• 07/04/2010 0:41:00.
Felicitats, Vicen22!
ALBOPOS, jo em vaig treure el mitjà i em va anar molt bé el temari penjat, tant els mòduls pel nivell bàsic, com l'altre material que es troba al web per a nivells superiors.
I l'examen imagino que es genera automàticament i aleatòriament, perquè sinó tothom s'aniria "xivant" les preguntes; ara que, sí que haurien de procurar que, tot i ser preguntes aleatòries, ho fossin dins d'uns paràmetres, és a dir, que sortís una mica de tot a tothom.
A mi em va sortir força variat, la veritat (excepte que em va sortir dos cops "combinar correspondència"). I pels comentaris que vaig llegint, tant hi ha persones que els surt variat com d'altres que els surt una gran majoria d'un sol tema. El que està clar és que un examen que no fa tothom el mateix dia no pot ser igual per a tothom. I el principi d'igualtat crec que ha de regir en l'accés a la funció pública (mateix dia, mateix examen) però l'Actic és una altra cosa, en aquest cas un mèrit.
En fi, l'important és tenir-lo.
P.S. Als diversos fils del fòrum d'auxiliars trobaràs força comentaris sobre les proves; i també al grup del FB.
Salut i sort!
A veure, cadascú té la seva opinió, jo tant al nivell mitjà, com ara a aquest (el bàsic) el temari no em va servir de res. Al nivell mitjà, com ja he comentat em van sortir moltes preguntes d'acces, i no eren fàcils, en canvi, va haver-hi molta gent que a aquell mateix examen li van sortir moltes de word, i el va trobar molt fàcil. I al nivell bàsic, tampoc em va servir de res aquest temari, però per mi va ser bastant més fàcil. Albopos, si et presentes al nivell bàsic no crec que et surti res de combinar correspondència (això t'ho posen al nivell mitjà).
Tane1956, a veure si ens entenem, jo el que dic, i no vull crear cap polèmica, és que aquell mateix dia, a aquella hora determinada, l'examen hauria de ser el mateix per a tothom, ho trobo bastant més just, que no un que tingui, per exemple 30 preguntes d'acces, i d'altre que li surti només 1. I és només una opinió. Per altra banda, felicitats a tu també, per haver aprovat. I molta sort per a tu Albopos
• 07/04/2010 9:50:00.
Bon dia!
VIVCEN, la meva intenció tampoc no és crear polèmica, doncs com tu ben dius tot són opinions i n'hi ha de tots els colors. Depenent dels coneixements de cadascú i del que et surti, trobaràs que el material d'estudi serveix o no.
Quant a l'examen, ja dic que, sinó exactament iguals, perquè el programa que ho fa deu estar preparat per fer-ne un de diferent per a cada persona, SI que haurien de tenir el mateix tipus de preguntes per a tothom, és a dir, un porcentatge de word, d'excel, de maquinari, d'acces, de photoshop, de powerpoint, etc, etc, etc. igual per tothom, encara que dins d'aquests paràmetres les preguntes siguin diferents.
Però bé, ho han estructurat així i és una loteria. Suposo que si no es queixa molta gent, així seguiran, doncs deu ser complicat reprogramar-ho tot.
ALBOPOS, mira't la guia de la prova, els cops que calguin, doncs va molt bé saber de quina manera es desenvoluparà la prova i tenir una idea de l'entorn que et trobaràs. L'ha pots mirar el mateix dia al centre col·laborador, abans de començar.
Salut i ànims
• 07/04/2010 10:34:00.
Moltes gràcies TANE1956 I VICENC22 !
Ara mateix estava mirant el temari de l'Actic. La veritat es que es fa una mica pesadet i no puc evitar pensar que tindria que estar estudiant el temari per les opos...
La veritat es que porto molt poc temps 'estudiant' i la veritat es que ho veig una mica impossible aprovar i a més a més amb nota.. Però de totes formes això de l'Actic, tal i com s'han posat, es té que aprovar !.
Jo imagino que al nivell fàcil no posaran preguntes d'access, encara que de photoshop sí, i la veritat es que vaig molt peix... A més un està acostumat a utilitzar el microsoft office i la veritat es que el openoffice, sense que sigui totalment diferent, et pot confondre amb els nervis....
Ànims a tots i a totes
• 12/04/2010 1:52:00.
Hola!!!
Una pregunta ¿sabeu quan mes o mey sortirà la convocatòria per les opo d'admiistratiu de la Generalitat?
Moltes gràcies i molta sort!!!!!
• 12/04/2010 16:42:00.
Aquesta és la pregunta del milió. En teoria, segons la pàgina web de la Generalitat [--http://www20.gencat.cat/portal/site/governacio/men...nextfmt=default--] seran al tercer trimestre d'enguany, però ho dubto perquè hi ha eleccions al novembre. Espero equivocar-me però jo crec que fins al 2.011, res de res.
Jo estic gairebé segura que s'endarrerirà. De fet, em sembla que fins el 2011 res de res.
Jo també opino com vosaltres, però ja veurem !!!
De fet ja està endarrerit [--http://www20.gencat.cat/portal/site/governacio/men...nextfmt=default--]
I especifica 1r trimestre del 2011, que potser no és ni al gener de l'any vinent.
Bé més temps per estudiar :-)
• 17/04/2010 12:18:00.
Hola a tothom:
Sóc nova en el foro encara que fa temps que em conecto. En el tema de les opos ja porto un parell d'anys estudiant però poc a poc, doncs per motius familiars no puc dedicar-me el que jo voldria. Ara estic preparant les de administratiu amb la intenció de presentar-me també a les de auxiliar que són abans.
Com a vosaltres m'han arribat notícies que les d'administratiu seran el primer trimestre de l'any vinent, com diu vicen22, millor més tems per estudiar.
• 17/04/2010 12:49:00.
Jo m'estic preparant les d'administratiu per promoció interna, però veig que alguns us voleu presentar també a les d'auxiliar. Només comentar-vos que ens fan saber des dels sindicats que, atès la casi segura extinció del cos de subalterns, han demanat a l'administració, i aquesta ha acceptat, que un 65% de les places de la propera convocatòria d'auxiliars es reservin per promoció interna. Com tot, fins que no surti la convocatòria, res no és segur...però....
• 19/04/2010 12:16:00.
Hola!! bon dia, jo també soc nou en el tema, em presentaré a les d'aux i admin, per aprofitar el temps ja que els temaris son semblants pel que veig, el que si estaría interessat a veure si algú em podría passar algún exàmen anterior per tindre una idea, i també saber quin tipus de pràctics entren. Per cert, la meva adreça per l'exàmen es javier.4778@gmail.com. Gràcies a tothom i ànim!!
Albopos,
Com et va anar la prova de l'ACTIC, que vas fer ????. Et va servir el temari que hi ha penjat ????
• 01/05/2010 14:37:00.
Perdona VICEN22 no havia vist el teu missatge !!!. La veritat es que acostumo a entrar al d'auxiliars i feia molt de temps que no em passava per aquí..
Al foro d'auxiliars ja vaig posar, més o menys, el que em van preguntar.. El temari va bé, el que passa es que hi han moltes preguntes que no les tens allà...
Per mi el més important es llegir molt bé les preguntes que et fan, ja que a vegades no són fàcils d'entendre i et pots equivocar.
De totes formes imagino que ja hauràs fet l’examen ! ejej Perdona pel meu retràs la veritat es que no sabia que m'havies preguntat alguna cosa.
Jo de moment m'he tret el bàsic i no se que fer amb el mig... En un principi son més preguntes i entra tot el bàsic i access i powerpoint..
Salut !
• 03/05/2010 19:12:00.
YO TAMBIEN QUIERO QUE ME ORIENTEIS EN BARCELONA, ALGÚN CENTRO.HE VISITADO ALGUNO, AULA TUTOR, FORUM EDUCANS, ADAMS, Y NO ME DECIDO.ALGUIEN ESTUDIA EN ELLOS?
• 07/05/2010 23:52:00.
Hola!!!!
En cuanto tengais un momentito, pasarme el examen por e-mail, gracias: elisabeth.bathorys@gmail.com
Cornelia1971 Yo también tube la misma odisea para encontrar academia que lo preparara. Me esperé a que gente se apuntara a las diferentes que había, aula tutor, forum educans y adams, y alguna más... Finalmente todas tenían muy mala recomendación y se arrepentían a excepción de Adams. Gente que asiste ya a clase, material... Así que el día 3 de mayo empecé las clases (aun estas a tiempo), de momento solo hemos tenido 2 clases, y muy bien, cada parte la dá un profesor diferente... y sinceramente hay que estudiar y mucho, pero te lo explican muy bien y eso es muy imporante para mí. Yo voy los lunes y miercoles de 19 a 21.30. Son 114 euros al mes y te puedes dar de baja cuando quieras y te puedes volver al grupo cuando quieras (siempre que haya sitio), pero si no es en un grupo es en otro... Tienes 3 tutorias gratuítas cada mes (esto no se paga), tienes 1 o varias sesiones de seminario de tecnicas de estudio (esto no se paga), simulacros de examen (esto no se paga)....
Espero haberte ayudado. Sí tienes alguna duda ya sabes...
Saluditos!!!!
• 08/05/2010 0:19:00.
Por cierto, alguien tiene material para prepararse el ACTIC?
Gracias. Saludos!!!
• 09/05/2010 22:41:00.
Gracias Anna, és complicado ésto de buscar academia, la verdad es que ta dá la sensación de que te quieren cobrar una pasta y después buscate la vida.... Adams tambien entra en mis planes, aunque no he ido sí que he hablado por tef, y me ha dado la impresión de ir muy sobrados....no sé , de momento esta semana seguiré mirando centros a ver que decido, porque es muy importante que el curso sea presencial, .Hay otra academias, Xenium, o Estudis Valles en Sabadell, que tambien imparten cursos presenciales, pero de momento no tengo referencias.Adams me pareció un poco cara ( mem dijeron 144 euros al més mas libros), y los horarios, a excepción de los sabados, complicados, terminan tarde, y yo soy de fuera de Barna.Yo tengo el material para lo de ACTIC.Tu dirección de correo és el de arriba...elisabeth.bathorys....???
• 10/05/2010 13:12:00.
Hola a tots!!!!
Jo també m'estic preparant per l'examen d'administratius... la veritat que es molt dur. L'examen de l'ACTIC ja l'he fet i, en consell per qui ho hagi de fer... es bastant pesat!!! Per preparar el bàsic amb el temari que hi ha a la web de l'ACTIC n'hi ha prou, però s'ha d'estudiar tot tot!!! I per l'intermig s'ha d'estudiar a més l'access i el powerpoint... jo he trobat la web següent on us ho odreu preparar bé... www.aulaclic.com
Per cert... algú té alguna idea dels suposits pràctics que entren a l'examen d'administratius... A veure si entre tots ens ajudem una mica!!!
• 10/05/2010 22:46:00.
Hola!!
Cornelia1971, ya me contarás que tal, si has encontrado academia finalmente. Yo de momento, estoy bastante contenta con las clases presenciales de Adams, bueno de los profesores que me han tocado, para ser más concreta, de otros profesores nose, porque hay más grupos. Es verdad lo del horario, sobretodo si eres de fuera, pero lo hacen para la gente que está trabajando, aunque también tienes los sabados, pero para mi es un toston, muchas horas seguidas.
Sobre el tema de lo que cobran, nose como te han dicho 144 euros, a mi me han cobrado 114 euros. Sí, es verdad que tienes que pagar el material a parte (4 libros, 2 de teoria, 1 test y 1 questionarios prácticos)
Si, mi e-mail es elisabeth.bathorys@gmail.com , si pudieras pasarme por e-mail el temario del ACTIC, te lo agradecería. Por cierto es del básico o del intermedio?
He pedido en alguna ocasión el examen, ese que comentabais, pero de momento no me ha llegado. Por favor, si alguien tiene un momento por favor, hacermelo llegar, gracias.
Saluditos!!!!
• 10/05/2010 22:50:00.
Hola!!!
elomg, he estado mirando la página que comentas www.aulaclic.com, pero no encuentro lo del actic???
saluditos!!!!
• 11/05/2010 18:06:00.
annabcn78 no surt res específic per l'actic... tens material per preparar-te els diferents temes.... access, excell, imatges... ho has d'anar fent tú... es una eina d'ajuda, no és especificament per l'Actic...
Per l'examen de l'Actic (intermig) t'aconsello que et miris l'openoffice (surt molt) i moltes preguntes d'access, al menys a mi!!! També em va surtir diversos supòsits pràctics... vincular una taula d'adreces amb word (per crear cartes)... fer una denúncia a la web dels mossos, com instal.lar un antivirus i desactivar el tallafocs... etc...
• 14/05/2010 10:04:00.
Bon dia!
Al fòrum d'Auxiliars, Bluevelvet ha penjat el missatge que veureu a continuació. Com que imagino que molts/es de vosaltres ja sereu AUXILIARS ADMINISTRATIUS, us farà molta gràcia el que explica.
""bluevelvet1979
14/05/2010 0:18:00
RE:OPOS COS AUX. ADMINISTRATIU GENERALITAT DE CAT2009(15)Hola a tots!!
Em sap greu però escric per donar una altra MALA NOTICIA.
Aquest vespre s'ha fet una conferència a Balaguer amb el Conseller de Governació, Jordi Ausàs.
Ha estat parlant una bona estona sobre els canvis impulsats en la Funció Pública (nou model d'àmbits funcionals, les retribucions per productivitat, etc). Després ha deixat clar que s'eliminen les convocatòries de Subalterns. Però ojo!!! també ha dit (i he flipat) que la Generalitat té intencions clares de DEIXAR DE CONVOCAR PLACES D'AUXILIARS ADMINISTRATIUS. Textualment ha dit que "no té sentit crear un funcionariat d'auxiliars ja que (segons ell) un auxiliar és algú que passa textos a l'ordinador (ha fet un gest com d'escriure a màquina) i prou".
Us asseguro que és cert, no m'agraden gens els rumors falsos, si us ho dic és perquè aprofiteu aquesta convocatòria d'Auxiliars perquè molt probablement no n'hi haurà més.
Segurament quan ho anunciin els sindicats dels funcionaris s'hi llençaran a sobre, però ja veiem el que ha passat amb els subalterns, així que millor estar a l'aguait!
Res, estudieu molt i sinó aposteu directament per les places de nivell C, Administratiu.""
Jo no soc (i a aquest pas no sé si seré), funcionària o empleada pública, pero vaja, és per què cadascuna de les persones que són AUXILIARS i SUBALTERNES facin una sol.licitud adjuntat una relació de TOT el que arriben a fer en les seves tasques -correspongui o no a la seva categoría- i li demani que rectifiqui.
O, sinó, que rectifiquin els temaris, perquè vaja, segons el que ha dit, imagino que ara podré contestar a la prova:
d) no ho sé, no és competència d'un auxiliar. ;o)
Salut, ànims i sort!
• 14/05/2010 11:49:00.
O sigui que ara s'ha de fer un llistat de les tasques que fan els aux, fins i tot si no són pròpies... ondia, els hi dius molt clar que no calen auxs, no? O han de continuar els auxiliars fent tasques de cossos més alts cobrant com auxiliars?
• 18/05/2010 23:54:00.
Ostres, de veritat que no sé si aquestos polítics viuen aquí o únicament venen de vacances...
Crec que és millor de moment no dir res més i confiar que això quedi en un dia "dolent" del conseller....
• 23/05/2010 19:50:00.
Hola soc nova a aquest foro, he escrit mes al d’auxiliar.
També vull presentar-me a administratiu i llegint he vist que teniu el darrer examen.
M’ho podeu enviar ??. la meva adreça es NITA62CV@gmail.com
Moltes gracies i a estudiar, que ho aconseguirem !!!!
• 24/05/2010 15:05:00.
L'examen el pots trobar al següent vincle: [--http://www20.gencat.cat/portal/site/governacio/men...nextfmt=default--]
• 24/05/2010 19:36:00.
Hola és la primera vegada que escric, 1 pregunteta quin és el foro d'auxiliars que esteu dient alguns? Jo estic apuntada a Adams a Administratius però aniré a Auxiliars també.
Salutacions a tothom!!!
• 24/05/2010 23:31:00.
Hola, SIL1
És al grup d'auxiliars administratius locals i autonòmics
[--https://www.buscaoposiciones.com/red/foro/mensaje2.asp?idtitu=2&id=4542351--]
Ens veurem per allà ;-)
(jo també vaig a Adams, però a Auxiliars)
• 25/05/2010 23:42:00.
Moltes gràcies!!!
• 27/05/2010 11:31:00.
Bon dia a tothom!
Sóc nova a aquest forum, vull presentar-me a administratiu i a auxiliar, però no sé molt bé com va tot...
Algú sap on es poden trobar models dels supòsits pràctics que entren a l'examen?
Moltes gràcies!!
• 27/05/2010 15:34:00.
ACADÈMIES:
No cal patir per si s'escull una o altra. Totes són més o menys iguals... però de dolentes. La millor solució són els preparadors personals. El que passa és que no se'n troben.
• 29/05/2010 15:27:00.
GECATER
Has anat a totes les acadèmies?
• 30/05/2010 1:48:00.
Bona nit !!!!!
Ha sortit ja la convocatòria d'Administratius Generalitat 2010 ?????
Gracies !!!!!!!!!!
• 30/05/2010 10:50:00.
Hola Tane:
He vist els temaris de 3 de Barcelona. Poster n'hi ha alguna altra. I vaig anar a classe d'una de les grans.
Veïent els temaris només hi han dues possibilitats:
- O les classes són tant dolentes com el temari, cosa que esgarrifa
- O els temaris els fan tant rematadament dolents per que vagis a classe on ves a saber segons qui et toqui de profe igual tampoc fots res de profit (això és el que em va passar)
Tant en un cas com a l'altre la perspectiva és decebedora.
• 30/05/2010 21:16:00.
Doncs jo no estic descontenta d'ADAMS. Gens. També dependrà dels profes, però sempre pots donar-los un toc o fer que els canviïn. Tal com sona. I que modifiquin el calendari de classes si convé.
Els temaris potser tenen alguna errata, però comparat amb MAD i CEP són la glòria.
El que ens ha comentat algun profe -dels que han escrit el temari- és que els fan molt extensos, perquè tenen instruccions de no deixar-se res que pugui sortir a l'examen (i suposo jo que per justificar el que costen). Però si aquesta persona fa bé la feina, ja t'ajuda a desbrossar i et diu el que cal que et sàpigues segur i et dicta o et porta bons esquemes. Clar, que també hi ha la persona que et va llegint el llibre -cosa que tu saps fer solet/a- però, com deia, a aquesta ja li fas un toc d'atenció.
Jo l'únic que recomano de totes-totes és que siguin acadèmies de pagament mensual, que et puguis esborrar quan et convingui. Res de pagar tot el curs o una pasta que et permet anar-hi dos anys o punyetes d'aquestes. Cada mes la quota i, sinó t'agrada, apa adéu!
Que vagi bé. Salut, ànims i sort!
Doncs a mi els llibres de l'Adams no m'agraden gaire perquè els trobo excessivament farragosos, i amb molta "palla" extra, però reconec que són molt complets....... (és una opinió)
Bé, canviant de tema, se suposa que, i sempre segons CCOO, la convocatòria (ho dic pels que es presentin a AUXILIARS Administratius) sortirà el dia 9 de juny de 2010 i l'Actic puntuarà, el nivell mitg 3 punts i el bàsic 2,75...... Dimecres vinent se sabran (en teoria) més coses.
Salutacions
• 06/06/2010 13:06:00.
El problema de les acadèmies és el nivell de la gent, normalment és molt baix i fan preguntes tontes, perds molt temps, haurien de fer un examen per separar a la gent per nivells.
• 09/06/2010 17:45:00.
Hola a tots!
Ha sortit la convocatòria d'auxiliars.
Salutacions.
• 14/06/2010 23:49:00.
Què passa que està tan aturat el foro?
Salutacions.
Que la gent està activa, molt activa, però al foro d'auxiliars administratius de la GENE. Aquí tot començarà a moure's, quan surti la convocatòria......
• 15/06/2010 21:33:00.
M'he inscrit a la convocatoria d'auxiliars!
El que passa es que,pel nervis,en la casella d'estudis he possat "Grauat ESO", ¡me oblidat de la lletra D en la paraula "graduat" !!!!!
No crec que tinguin en compte aquesta errada ¿veritat?
• 15/06/2010 22:15:00.
Hola!!!!!!!!!!
Suposo que els d´Administratius aneu a auxiliars igual q els d´auxiliar aniran a administratiu no??????????
Tal i com està el pati mes val apuntar-se a tot!!!!!
• 19/06/2010 16:34:00.
Hola a tothom!
No trobo el nou foro d'auxiliars algú em pot passar el link?
Moltes gràcies!
• 20/06/2010 11:25:00.
El foro que seguixo d'auxiliars es el següent:
[--https://www.buscaoposiciones.com/red/foro/mensaje2.asp?idtitu=2&id=4561230--]
Té com titol: OPOS COS AUX. ADMINISTRATIU GENERALITAT DE CAT2009-CAFETERIA
Salutacions
• 20/06/2010 14:05:00.
El foro "cafeteria" és per parlar de temes més relaxants i entretinguts. El foro on es comenten les oposicions, el temari , amb dubtes, comentaris, ... és el [--https://www.buscaoposiciones.com/red/foro/mensaje2.asp?idtitu=2&id=4628052--]
Salutacions,
• 20/06/2010 19:46:00.
Moltes gràcies Nita 62 i Pauken!
• 22/06/2010 12:13:00.
Bon dia a tot@s,
vull començar a preparar-me per a les oposicions però com que fa mooooooolt que no obro un llibre per estudiar ho vull fer per academia. El problema és que a Girona només hi ha tres i no sé quina triar. Una em fa mala pinta, em sembla molt "fluixeta". Una altra em va agradar pq et foten molta canya però només trobo males referències als forums. I l'altra té bona pinta però només prepara auxiliars... Ufff, hi ha algú que em pugui fer alguna recomanació?
Pel moment vaig llegint-me el temari d'auxiliars de corporacions locals a la biblio, és l'únic que hi ha!
Gràcies
• 25/07/2010 14:49:00.
Amunt, amunt...
• 06/08/2010 20:20:00.
Hola, és la primera vegada que entro a aquest fòrum
estic preparant les d'admtiu de la Gene, però em presento també a les d'auxiliar d'aquest octubre.
Tramuntanada...una opció és inscriure't a una acadèmia de Bcn. Com que suposo que el primordial és tenir els temaris, si és una acadèmia on no cal fer preparació presencial, et desplaces el just i necessari, i els dubtes els pots resoldre per internet.
Segurament, a Bcn trobaràs moltes més acadèmies i, per tant, hi ha més probabilitat de trobar-ne una de bona. I segur que els preus poden ser més competitius.
Jo em centraria en preparar una opció: auxiliar, admtiu, gestió o superior, i no em mouria d'allí. Això sí, em presentaria a totes les inferiors.
Els temaris d'admó local poden divergir bastant dels de la Gene. Jo he fet algun examen en algun ajuntament, per provar, i vaig haver de moure tota la planificació per estudiar temes que a la Gene no entren però allí sí.
Espero haver-te ajudat...
• 15/08/2010 12:53:00.
Gràcies Annoek per la resposta,
al final em vaig matricular a una de les acadèmies i estic molt contenta amb el tracte que rebo. L'únic que em fa ràbia és que no em vaig inscriure per la convocatòria d'auxiliars i ara veig que hi podria haver arribat més o menys ben preparada. Ara només queda esperar que amb les eleccions pel mig no s'enradereixi gaire la d'administratius.
La idea que tinc és donar-li tota la volta al temari de la gene i si encara no es convoquen les places, combinar el repàs del temari amb el temari de locals i començar a preparar-lo de cara a ajuntaments i corporacions que surtin.
Crec que el més important és preparar-se unes opos ben preparades però sense tancar-se portes a d'altres que surtin. Total, un cop comences a estudiar tant n'es estudiar un temari que dos.
Molta sort amb les d'auxiliar, segueixo el fil mentre no surtin aquestes, i de tant en tant em paso per aquí per pujar-lo si cal.
• 15/08/2010 14:49:00.
Jo em presento per les d'auxiliar, però hi ha un fotimer de gent (17.640) que ha presentat instància. Està una mica negre tot. Aviam si les d'administratiu les convocan aviat i hi ha sort!!!
• 22/08/2010 12:54:00.
Jo també és la primera vegada que em presento a unes opos (contesto en català per anar practicant). Primer em preparo les d'auxiliar i després aniré per les d'administratiu. Si tu també t'has apuntat a les d'auxiliar, segons la meva opinió, et convindria preparar la resta d'arees: dret administratiu, recursos humans, gestió econòmico-financera i organització del treball perquè si només et centres a la constitució podràs contestar poques preguntes. Pel que he vist, les matèries que més preguntes acaparen són dret administratiu, funció pública i constitucional. No obstant, han ampliat el temari de gestió econòmico-financera, per tant val la pena fer-li una ullada.
En quant a la saturació, a tots ens passa el mateix. Llegeix-te el foro d'auxiliars i veuràs que ens anem queixant periódicament que el tema que estudiem un dia, al cap de dos s'oblida. A mi em preocupa especialment la part de supòsits pràctics, que arribaré a l'examen i no sabré desenvolupar perquè no me'n recordaré ni tan sols de la llei. No sé ja veurem. El que tinc clar és que faré el que bonament podré i si no aprovo... Ja en vindran unes altres.
El que sempre s'ha de conservar són les esperances i l'optimisme. Ànims!!!
• 23/08/2010 14:23:00.
Hola N666
jo tb vaig estar a Forum Educans, què et va passar?
• 25/08/2010 22:41:00.
::: --> Editado el dia : 26/08/2010 11:39:29
KAROL25
Doncs vas al web de CIDO
[--http://www.diba.es/cido/default.asp--]
i et subscrius al servei d'alertes de les opos que et puguin interessar, per titulació, administració, zona geogràfica ... i rebràs els avisos al teu correu-e
Si una t'interessa especialment, doncs també t'hi subscrius i ja t'aniran avisant del seu desenvolupament
(subscripció "de gratis", eh?)
Salut i sort!
• 13/09/2010 23:22:00.
::: --> Editado el dia : 13/09/2010 23:37:11
Hola a todos!
Yo tambien son nueva en este foro.. mi intencion es presentarme a la proxima convocatoria de administrativo que sera dentro de muy poco ya.. pero como todos tengo muchas dudas!
espero encontrar en vosotros el empujoncito que me falta!
Veo que los que os presentais por libre considerais que el temario publicado en el gencat os parece bastante completo.. pero se que hay que seguir completandolo.. yo lo estoy haciendo con l'estatut d'autonomia de catalunya y con la constitucio espanyola. que eso parece? me falta algun material mas?????
Con respecto a la parte practica.. no tengo ni idea de que hacer.. estoy pensando en comprarme el "TEMARIO OPOSICIONES SUPÒSITS PRÀCTICS I COMPETÈNCIES PROFESSIONALS COS ADMINISTRATIU DE LA GENERALITAT DE CATALUNYA" de Adams.. pero no estoy segura de que sea la mejor opcion.. teneis alguna idea?? necesito ayuda.. ya keda muy poco y yo me he enganchado a esta opo hace nada.. voy perdida..
Por otra parte espero que con el temario colgado de Actic pueda aprovar.. pq sino... malo jaja!!
Mucha suerte a todos!!!
• 15/09/2010 21:00:00.
Hola!!! Escric en català per practicar. Jo tinc el temari de l'Adams i trobo que és molt complet, estudio amb ell. No sé la resta de la gent com s'ho prepara.
• 16/09/2010 1:20:00.
Doncs per la meva part, llibre d´Adams, fent una miqueta de tria perquè hi ha molta palla... i si vols estudiar directament de lleis la 30/92 imprescindible, i també l´EBEP i el decret legislatiu i la 13/89 bufff, si que n´hi han si.... (Apart es veu q ara han tret bastants lleis noves, pero d´aquestes no estic al cas)
• 16/09/2010 17:30:00.
Moltes gràcies!! Tota aquesta informació m'ha vingut molt bé!
Ja he demanat el temari i en sort m'arriba demà! Donç he demanat tot el temàri inclós la teoria.. Però pot ser no em done temps de mirar-ho tot jeje! aleshores probaré sort!
Ens anem llegin!
pda: jo també estic practicant el català
• 18/09/2010 15:35:00.
Hola!!!
Alguien sabe cuando saldras las opos del cos administratiu de la Generalitat???? creeis que aun tengo tiempo para estudiar el temario ..
gracias
• 18/09/2010 16:04:00.
No querría ser pesimista pero dudo que salgan este año. Con la crisis que hay!!!
Aquí us surt tota la informació. En principi són per l'any 2011
• 22/09/2010 13:33:00.
Aquest enllaç no funciona. El correcte és aquest crec:
[--http://www.gencat.cat/governacio-ap/administracio/ofe-conv.htm--]
- tortajada
Foros de opositores de misOpos.com
[--http://www.misopos.com/foros--]
Gràcies tortajada. Estrany, fins fa uns dies funcionava perfectament.... Coses de la informàtica. Total va a parar a la mateixa pàgina..... Merci
• 24/09/2010 15:19:00.
Ey si gràcies al dos!!!
tb esteu opositant per les de administratiu ?? vosaltres disposeu de merit?
• 26/09/2010 14:59:00.
Jo estic preparant-me per les d'auxiliar i, quan surtin, també intentaré les d'administratiu. Per cap de les dues tinc mèrits.
• 26/09/2010 17:42:00.
conexeu algu que sens mèirts hagi obtat a una plaça?? yo tp tinc mèrits.
• 28/09/2010 14:03:00.
Hola companys!! Doncs aquí teniu una que va guanyar plaça en les opos de l'any passat amb 0 mèrits. I no sóc l'única. O sigui que sí, es pot!!
Ànims i no defalliu!
• 29/09/2010 12:20:00.
aspirante33, i ens podries donar algun consell? Quantes hores estudiaves al dia? Anaves a acadèmia o pel teu compte?
Enhorabona perquè aprovar sense mèrits no deu ser gens fàcil!!
::: --> Editado el dia : 29/09/2010 17:15:39
Hola no tengo mucha idea de como funciona todo esto de las oposiciones pero me he decidido y quiero apuntarme a una academia para las de administrativo pero no se si elegir auxiliar o administrativo porque me han dicho que de aux salen mas plazas que para admnistrativo. alguien me puede ayudar? y si alguien me puede pasar el examen, asi me hago una idea! gracias
mi mail es kenya_1985@hotmail.com
• 29/09/2010 20:39:00.
Hola!!!
CAROL85, T'has inscrit a la convocatòria d'auxiliars de la Generalitat? Perquè si no és així ja no et molestis en preparar-les, ja que è el termini s'ha acabat. Sí que pots preparar-te per les d'administratiu, que encara no s'han convocat. Els exàmens els pots trobar a la pàgina web de la Generalitat:
hola pauken!! no me inscrito a nada aun, pero la academia que me ha informado me ha dicho que en este mes de septiembre cierran plazas para auxiliar de administrativo tanto local como de la generalitat. pero mi duda esta en que no se si estudiar aux o administrativo, mi primera idea era administrativo pero dicen que salen pocas plazas y cada año y de aux salen mas plazas y mas a menudo. muchas gracias por avisarme, lo mirare en la web de gencat que el link que me has enviado me da error.
• 30/09/2010 13:04:00.
@noe579: consells? home, ja sé que és un tòpic, però les oposicions són una carrera de fons. Per aprovar has de tenir molta constància i fe en tu mateixa.
Jo recomano anar a una acadèmia, perque et proporcionen el temari actualitzat i a més et resolen els dubtes que tinguis. Però la base per aprovar l'has de posar tu.
I la veritat és q no puc dir-te gaire més...
hola alguien se ha preparado las oposiciones de administrativo en la academia master d o en grup prepara't de tarragona (SPYSP). estoy dudosa entre una de las dos y no se cual elegir. si alguien me puede ayudar y contar su esperiencia. gracias
• 02/10/2010 8:08:00.
Hola a tothom! Sóc nova per aquí però ja porto desde febrer estudiant per aquestes opos...
Carol85, yo estoy estudiando en Grup Prepara't en Tarragona, y no estoy descontenta, pero creo que hay opciones mejores. Recomendaría Adams (BCN) por lo que conozco. A la que voy yo es mucho dinero, creo que es mejor pagar mensualmente los meses que tú decidas. Por otro lado, echo de menos clases donde te expliquen los temas, ya que en mi academia te preparas tú el tema y luego te resuelven las dudas pero claro, preparate tú mismo el tema sin una base previa cuesta esfuerzo.
De todos modos, no sé qué estudios tienes, si es dereceho no digo nada pero si no lo veo un poco justo para presentarte, tendrás que estudiar muchas horas al día!
La convo de auxiliares para la Gencat está más que cerrada, por cierto!
Ei, nois, veig que el foro d'administratius està molt paradet, que hi sou tots a aux???? Jo em presento també a les proves d'auxiliars, però sense estar gaire preparada (vaig pel tercer bloc) i només per treure'm el "pánico escénico"!
Ánims a tothom!!
Hola maxmoon gracias por tu informacion, las de adm de gencat sabes cuando son las convocatorias? porque si me viene muy justo pues estudiaria para local, eske no lo tengo claro. me han dicho que las de adm de gencat salen cada dos años igual que las de aux pero de local salen mas a menudo y claro tampoco kiero estudiar para tener una oportunidad, alomejor me presento para local y luego me presento como interna. dices que la academia adams esta muy bien pero si tengo que ir varios dias a la semana a barcelona me sale muy caro q vivo en reus. tambien tengo la opcion de apuntarme a aula magna de tarragona pero claro tienes que ir al ritmo de clase y si yo kiero ir mas deprisa no podria. a mi me han dicho que en grup prepara't te marcan las pautas y te dicen mas o menos como tienes que estudiar y sino lo entiendes te lo puede explicar, yo tengo un ciclo superior de administracion y finanzas. me tengo q decidir ya pero no se si apuntarme a gencat (q creo q tendre menos posibilidades) o a local (que salen mas convocatorias). gracias por tu comentario maxmoon!!
• 02/10/2010 20:36:00.
CAROL, yo estoy estudiando en Adams y estoy contenta. Claro está que no puedo comparar con ninguna academia porque ésta es la única a la que he asistido. Me tuve que apuntar al darme cuenta que con los libros a secas no entendía nada, en Adams te explican lección por lección no sólo las dudas y haces muchos tests. Eso sí, es cara, si apruebo las opos ya te diré si vale la pena :)
En cuanto a presentarte a local o a Gene, en estos momentos la situación económica no es la más boyante. No sé si se convocarán muchas oposiciones. Corre el rumor que las opos de local están más "amañadas" que las de la Generalitat, se ve que hay muchos chanchullos. No sé si es verdad. Yo me he decantado por las de la Generalitat, estoy apuntada a auxiliar y, posteriormente, mi intención es presentarme a las de administrativo.
Si en tu carrera has estudiado derecho te puede servir para la preparación.
hola pauken!! te deseo suerte y que apruebes. a mi la adams me keda un lejos para apuntarme ya q vivo en tarragona.
mi primera idea era apuntarme a administrativa de la generalitat pero me han dicho que las convocatorias saldran para marzo mas o menos y luego ya no saldran hasta marzo del 2013 y claro, prepararmelas ahora hasta marzo lo veo bastante justo y esperar al 2013 y jugarmelo todo a una carta pues me hace dudar. supongo q al final me preparare para aux pero de local q hay mas convocatorias a lo largo del año y una vez q este dentro me preparare para administrativa a traves de interina.
y no he estudiado derecho, he hecho un CFGS de administracion por eso lo veo muy justo empezar ahora con las de adm de gencat para marzo. asi q optare por aux de local, y eso q me dices q estan amañadas pues no tengo ni idea pero espero q a si me presento no tenga problemas!!
• 05/10/2010 14:28:00.
hola a todos yo soy nueva
Alguien me puede enviar el examen y los temas que entran.
Mi idea es presentarme al cos de gestio de la generalitat,pero cuando salen y es lo mismo que vosotros llamais adminitrativo.
Bueno haber quien me aclara las dudas
SI teneis que entra o una convocatoria antigua por favor enviarmela
Soy muy nueva en esto quiero prepararme nose si me he acordado tarde
saludos
• 05/10/2010 20:44:00.
Hola CAROL!!! Yo también te deseo lo mejor. La convocatoria de administrativo, según la página web de la Generalitat, pone que es para este trimestre, pero lo dudo. O sea que es muy posible que tengas razón y se hagan en marzo. ¡Ojalá sea así porque me quiero presentar también!
Estudiarte el temario de aquí a marzo podrías tener tiempo si te lo preparas con dedicación exclusiva, no sé si puedes, yo, por descontado, no. Además, que la convocatoria sea en marzo no significa que el examen lo sea el mismo mes, al contrario, acostumbran a tardar unos 2-3 meses (excepto en la de auxiliares, que pasarán unos 4 meses hasta el primer examen). Depende de cómo aún tienes margen. Y si no apruebas, ya tienes una excelente preparación para presentarte a las locales que quieras, simplemente adaptando un poco el temario en función de cada ayuntamiento. Donde mejor te pueden asesorar sobre el tema es en una academia, puedes ir a cualquiera y, sin ningún compromiso, que te orienten.
Otra cosa que se me ocurre. Has dicho que eres técnico superior, si no recuerdo mal, en las equivalencias con el DL 1/97 de la Generalitat, sería como un FP III, ¿verdad? Si es así, podrías presentarte para las de gestión, que serán, en teoría el año que viene. Pero mejor que lo preguntes, para asegurarte bien.
1979MARIANA. Para poder aclarar tus dudas de una manera más fidedigna, conéctate a wwww.gencat.cat y revisa en función pública lo que hay. Tienes incluso modelos de examen. También te aconsejo que visites una academia de oposiciones, es el sitio donde mejor te asesorarán.
Para presentarte a las opos de gestión, que pertenecen al grupo B del DL 1/97, necesitas ser diplomada, fp III o equivalente. Para las de administrativo, grupo C, se requiere BUP, bachillerato, fp II o equivalente.
En cuanto al llegar tarde o no depende de a lo que aspires. Si quieres gestión, estás en el momento adecuado porque, supongo, que no saldrán hasta finales del año que viene o el otro, o sea que dispones del tiempo suficiente para prepararlas. Si fuera administrativo, tienes que empezar ya, y de auxiliares ya no hay tiempo porque la convocatoria está cerrada.
Espero haber aclarado un poco las dudas.
Hola pauken!! Me he ido a informar a una academia y me han dicho que siempre se retrasan y que mas o menos las convocatorias saldran para marzo. Yo si que tengo tiempo para prepararme bien porque ahora no trabajo y estoy dispuesta a ponerme las pilas pero claro tampoco se lo extenso que es el temario por eso creo que seria algo justo prepararmelas para marzo. Aunke diciendome tu que me las puedo preparar, alomejor lo intento. Lo que no sabia es que si estudias de adm de la generalitat tambien puedes presentarte a local, no es el temario diferente?si es asi entonces seguro que pruebo con adm y si suspendo pruebo con local.
Yo tengo un FPII asi que solo puedo acceder al grupo C, por lo que me han informado. de todas formas volvere a la academia a informarme sobre si puedo presentarme a local si suspendo las de gencat y depende lo que me digan, tomare una decisión.
Gracias Pauken por la informacion!!
• 06/10/2010 21:17:00.
De nada, Carol!!! ¿Técnico superior no es una FPIII? ¿Estás segura? ¿Para cursar el ciclo era obligatorio haber finalizado el bachillerato o el BUP?
En la academia de oposiciones te lo van a decir mejor que yo, ya que sólo me he dedicado a las opos de la Gene, pero por gente que conozco, la base del temario es la misma que las de local y después tienes una parte del temario especializada en función del ayuntamiento al que oposites. No obstante, infórmate bien por si yo lo he entendido de manera errónea. Si verdaderamente con las del la Gene te valen para local, yo lo tendría claro y más si dispones de tiempo: te preparas las de administrativo, si tienes suerte (que espero que sí y cobrarías más que como auxiliar), fantástico, si no, a local, que ya lo tendrías medio preparado.
Que vaya muy bien!!!
Pauken a mi en la academia me dijeron que con el ciclo superior podia acceder al grupo C, los grupos A y B son para diplomados y licenciados, asi que no puedo acceder. Y si para poder hacer el grado superior tienes que tener el bachillerato acabado o un ciclo de grado medio mas la prueba de acceso.
Ok, pues mañana ya me voy a informar en la academia y a ver lo que me dicen y en breve me apuntare y a ponerse las pilas... ya iré contando y a ver si me da tiempo para presentarme...
Suerte!!!!
• 07/10/2010 11:18:00.
Hola!
Algú em podria passar l'examen de què es parlava al principi del post? Sobretoto m'interessa el supòsit pràctic, que no tinc ni idea.
El meu mail: agila0@hotmail.com
Moltes gràcies!
RE:Administratius de la Generalitat de Catalunya 2010
Hola!
Algú em podria passar l'examen de què es parlava al principi del post? Sobretoto m'interessa el supòsit pràctic, que no tinc ni idea.
El meu mail: opo77@hotmail.es
Moltes gràcies!
• 12/10/2010 17:22:00.
Hola a tots!!
Jo també estic pensant en preparar aquestes opos quan surtin. Ja tinc el temari de la EAPC, però m'agradaria si poguessiu compartir models d'examen, especialment del supòsit pràctic, que com tothom és el que em fa més por per no saber el que em puc trobar ni si existeix algun temari.
El meu email minervabcn@gmail.cm
Gràcies!!
• 18/10/2010 15:30:00.
Hola,
Vinc del foro d'auxiliar i com aquest com no he passat continuaré preparant-me per administratiu.
MARC77 les opos de Justícia el temari es molt específic jo he estat comparant les de la gene amb les de justícia i no tenen res a veure. Jo et diria que mires els temes que entren per cada una i llavors decideix.
Jo no en presento perquè no tinc temps de fer les dues.
• 18/10/2010 15:34:00.
Hola gent,
Jo també vinc d´aux.i com que he tingut temps de repassar-ho a fons, he suspès. Vull dedicar-m´hi més a fons per Administratius. A veure si hi ha més sort en aquí.
Havia pensat d´apuntar-me a l´Adams, però encara m´ho he de pensar...Per una part penso que no, perquè és pasta cada mes, però per altre penso que si hi vaig jo m´hi posaré més. No sé...a veure què decideixo al final.
Marc bones,
jo també m'ho vaig plantejar fa temps, perquè el sou a justícia és millor que a la gene.
Però el temari de justícia és molt xungui, els exàmens també 100 preguntes en 1 hora i preguntes molt difícils i rebuscades i la majoria del temari només et servirà per justícia.
En canvi el temari de la gene, et servirà per ajuntaments, consells comarcals, diputació, ...
Rumia-ho bé!!
• 18/10/2010 15:58:00.
LLiure i auxadmopositora m'agradat llegir els vostres comentaris a veure si després del pràctic es van incorporant la resta de persones del foro d'auxiliar.
La gran majoria es volien presentar també a administratiu.
• 18/10/2010 17:49:00.
Doncs sí! A veure si mica en mica la gent d´Aux. ve cap aquí.
Estel, sembla que tu i jo no hi ha manera eh....Je ens va passar amb l´ICS (Aux.Adm) i ara amb els de la Gene, però diuen que a la tecera va le vençuda no?? -)
Per cert, l´estil d´examen d´administratiu és molt semblant al d´Aux no? Ho dic per saber si el nivell és molt més alt o per un estil, perquè si és molt més complicat potser no cal ni que em presenti. Però el que he vist en exàmens d´altres anys és que les preguntes se semblen no?
si estel, estem sacrificant molt i jo tinc clar que vaig a per totes!!
lliure a model examens anteriors hi ha penjat l'examen d'administratius de l'any anterior. Jo el nivell el trobo més o menys igual. El supòsit d'administratius el vaig trobar una mica difícil.
• 18/10/2010 18:09:00.
hola. algu sap quant sortira la convocatoria de administratius?
::: --> Editado el dia : 18/10/2010 18:31:56
Hola leona23 :)
Tot està per decidir. Encara han d'arribar molts canvis.
Jo vaig començar al 2000 a fer carrera administrativa. De mica en mica i sense parar: Aux, Adm i ara a per A1/A2. No us desanimeu i endavant.
NO RETREAT, NO SURRENDER
Ens veiem a misopos.com
Adéu :)
• 18/10/2010 19:08:00.
Funci1, què fan exactament els Administratius? Fan feines molt més complicades que els auxiliars, o se semblen bastant.
Fan el mateix. Potser l'adm. una mica més complex (complex és picar un text ja escrit!!!!). Ho sigui que ja veus.
• 18/10/2010 20:42:00.
Lliure no tenim la sort de cara, ja ens arrivarà no en de llençar la tovallola, continuarem fins aconseguir-ho, si l'administració no ens vol nosaltres erre que erre.
CONTINUAREMMMMM
• 18/10/2010 22:25:00.
Hola a tots!
Jo e suspés les de aux. admin aixi que no vui llençar la tovallola i vui fer les de administratiu... e llegit que en comptes de 50 preguntes son 100 però... en 1h?? perque si es aixi malament rai.
Gracies i anims a tots!!
• 18/10/2010 23:00:00.
::: --> Editado el dia : 18/10/2010 23:35:55
Nooo!! Són 50 preguntes igualment i en una hora també. És que arriben a ser 100 en una hora i no em presento!!!
• 19/10/2010 8:28:00.
Holaaa,
Jo també vaig suspendre... Vaig arriscar massa però bé, hem de donar gràcies que encara ens queda aquesta convocatòria i tindrem com una 2a. oportunitat no?
També estic que no sé si anar presentant-me a aj. locals però sense punts i per diferents comentaris que he llegit... nose nose.
• 19/10/2010 18:25:00.
Hola Marc....
JO penso el mateix que l´Estel, bé el que he sentit és que justícia es molt xungo i no hi ha molt temari comú amb d´altres.
Inclús ens ho van dir a l´Adams directament, que millor optessim x Gene, pero aixo cadascú... Serà questió d´anar provant
• 19/10/2010 18:46:00.
A veure sincerament, les de la Gene ja sabem com és, en aquesta no hem tingut sort però per Administratius hem d´anar a saco, però sabem quin estil de preguntes entren. A més, no ens pregunten mai quina és la 30/2007 per exemple, sinó que l´estil de preguntes és sempre igual. "segons l´art X de la Llei X....els actes....", llavors per mí és un pèl més fàcil així. Jo he fet algunes opos ja, i en algun organisme si que et preguntaven si allò era una llei, una llei orgànica o un decret, i us asseguro que amb nervis en aquell moment no t´en recordes de res!!
Ara prefereixo centrar-me amb les d´Administratius que sabem com és l´estil de l´examen i no en una altra,
Jo em vaig apuntar fa temps per un altre organisme i aniré el mes que ve a fer l´examen. Hi vaig perquè les preguntes no resten, sinó no hi aniria.
Marc, tu fés el que creguis que hagis de fer, però quan són temaris totalment diferents és un merder. Quan jo em presento a locals sé que no perdo res perquè el temari en tots els ajuntaments és igual, i quan t´estudies per un, ja el tens estudiat per l´altre, només caldrà repassar i ja està. Però en el teu cas: justícia i gene....és diferent.
• 19/10/2010 18:57:00.
Gracies LLIURE78 jeje tenia aquest dubte... no se on vaig llegir que hi surtien 100 preguntes!! ara m'has deixat mes tranquila!!
Algú sap mes o menys com serien els casos practics d'administratius? perque no en tinc ni ideaaa!!!