¿Qué quieres buscar?

Inicia sesión

Regístrate

FOROS OPOSICIONES FORO Oposiciones Administrativos

709.293 mensajes • 396.056 usuarios registrados desde el 25/05/2005

vicen22

Por fin !!!!!!!

• 15/12/2010 11:20:00.

Administratius de la Generalitat de Catalunya 2010 (3)

Obro un nou fil, perquè el 2n estava tancat.

AMUNT

178 RESPUESTAS AL MENSAJE

artesaniaskris

• 15/12/2010 14:41:00.

RE:Administratius de la Generalitat de Catalunya 2010 (3)

::: --> Editado el dia : 15/12/2010 14:42:24
::: --> Motivo :

Venim d'aquí: [--https://www.buscaoposiciones.com/red/foro/mensaje2.asp?idtitu=1&id=4796774--]

tails05

• 15/12/2010 15:30:00.

Ei nois/es!

Ja no surt a la pagina de gencat les dates de quan surtira y tal allo que ficaba 2010, 2011...
e anat a la pagina i no surtia res.. e anat endarrere y e anat a "cossos d'administració general" i despres a "Processos selectius previstos 2011 " i allà si que surt però.. ya no es pot clikar damunt... vaja això vol dir que aquest any ja no surt... ahurem d'esperar al 2011...

estel2008

Amb esforç tot s'aconsegueix

• 15/12/2010 15:45:00.

Ho han canviat fa poc perquè aquest matí encara estava igual, no se a què juguen.

Gecater

• 15/12/2010 18:41:00.

QUE ELS HI DONIN....

Ja vaig dir que l'oferta era una burda maniobra electoralista del "trio calavera". Qui vulgui pot mirar els meus comentaris anteriors. És possible que a més, algunes acadèmies hagin ajudat a fer veure el mateix. En resum prendre el pèl a la gent entre els uns i els altres.

Les dates de l'oferta eren pel 2011 i quatre dies abans de les eleccions ho van rectificar pel 2010. Quina pudor.

És de suposar que havíen de rascar vots de tot arréu i més si tenim en compte que un dels del "trio calavera" va preparar panels de fotos de persones per fer veure que a un míting hi havia més gent. Es comenta que el cap de propaganda va fer un màster a Corea del Nord.

Suposo que si algú va votar segons què no pas per ideologia i convicció sino exclussivament per que pensava amb les oposicions que caurien del cel ara se li deu posar la cara de subnormal profund. Compte que algun n'hi deu haver.

No cal dir que tots els vots i ideologies democràtiques són respectables. Els qui no ho són tant són determinats falsos representants d'aquestes. És a aquests a qui ara em dóno el gust d'engegar a prendre x C.

Aquesta és la virtut de la democràcia poder fotre a fora a puntades al qui s'ho mereix. Després segurament ho haurem de fer ambs els qui ara entrin. I així successivament,

Això sí aquests día es veu que tenen un desfici horrorós, com malalts de picor, per col.locar als amiguets de l'alto mando que contrasta amb la porcada que ens han fet a la tropa xusquera. Ep, que hi han classes.

En resum, si a partir d'haver vist l'anunci d'avui algú nota un fiblada allà on s'acaba l'esquena, és normal.. és el resultat de determinades polítiques populistes.

estel2008

• 16/12/2010 16:29:00.

El que esta clar que aquesta jugada de canviar la convocatòria tants cops per a què a la fi torni a quedar en una incognita ha pogut beneficar a les acadèmies perquè molts opositors han pensat realment que la cosa anava en serio i han comprat material o s'han interessat en algun curs.
Tothom sap que la cosa esta malament però per favor mantenim la calma i el respecte entre els usuaris d'aquest foro.

GECATER, jo m'adono que el tema opos esta mes malament que mai però no es pot fer res a esperar.

leona23

• 16/12/2010 17:13:00.

ola a mi man dit k sortiran per alla al juny i examen al octubre.. es un rumor.. tothom diu la seva.. a espera q surtin.

Gecater

• 16/12/2010 17:15:00.

Estel2008

Dona, no em confonguis que jo no perdo la calma ni tampoc sóc caçador (com el d'Olot). No fotem.

Jo no he faltat a ningú del fòrum. Tot el que dic dels responsables de l'administració i de les acadèmies ho reitero. Punt per punt.

Qualsevol persona mig assebentada del tema sap que NO VAL PER RES L'OFERTA D'UN GOVERN SORTINT. NO VAL RES.

Les acadèmies han jugat brut per que com a mínim podien ser prudents. Ara diran que és cosa del Govern nou. La coartada s'ha de reconèixer que és bona.

Evidentment el Govern s'ha lluit amb tota aquesta pantomima, però les acadèmies, repeteixo, SABIEN que qui mana és qui entra i fins que no ho avalin els nous, RES DE RES. Ni que la treguin demà, l'oferta no val per res.

No confonguis mantenir la calma amb fer la vista grossa davant una monumental presa de pèl.

A un familiar meu l'han ben enganyat, jo ja li deia, però com que tothom ho donava per fet i dale que te pego, no ho he pogut evitar. Per desgràcia jo he tingut raó.

Entre els opositors hi ha molta gent aturada i em fan més pena que les acadèmies que els hi han venut llibres i cursos. Entre posar-me del costat de gent que ha estat mig enganyada i del de les acadèmies, que com a mínim s'han fet el tonto, no cal que et digui de quin costat estic. Poca conya amb el tema que hi ha gent que potser s'ha hagut de rascar molt la butxaca per apuntar-se a cursos i ho passa malament.

Ara per ara s'ha d'esperar que diuen els nous però no enganyeu a la gent, que tot està per decidir.

Facund

"Lo que no te mata te hace fuerte"

• 17/12/2010 9:21:00.

Bon dia,

Amb les opos d'auxiliars també ens van tenir ben distrets, ja que recordeu, les van aplaçar dos vegades, i en total vem afegir un any al que ja estava previst. Es per això, que jo, i altres com jo també, ens vem passar estudiant dos anys.

Dos anys punyeters per preparar les opos d'auxiliars!

I ara comença a passar el mateix amb les d'administratiu.

Jo, el que crec que hem de fer, és anar estudiant sense obsesionar-nos en quan sortirà la convocatòria. I és que no podem fer res més!!

No podem caure en el desànim. Aquest ha estat sempre un espai en el que ens hem ajudat i ens hem animat en els moments de baixon, i això fora bo que seguís així.

Anims i cap endavant!!

lliure78

Si lluites, al final ho aconseguiràs

• 17/12/2010 10:54:00.

Hola gent,

Ara no tinc gaire temps! Però ja he vist que han pssat l´oferta per l´any que ve...Era d´esperar. Massi bonic semblava tot... Bé, com dieu, a esperar!

Bones festes a tots!!!

tramuntanada

sorprenderse, extrañarse, es comenzar a entender

• 17/12/2010 11:29:00.

Com deia un bon company de feina: Bones a tothom menys un!

Desde que van convocar les eleccions tenia clar que les oposicions no sortien fins l'any vinent, tal com he dit i repetit més d'un cop. Segueixo sense veure la "maniobra electoralista" que diu GECATER, i sento que hagin "enganyat" a un familiar seu.

De les acadèmies, crec que hi ha dos tipus: les que pagues un preu tancat fins que aconsegueixis plaça i les que pagues mensualment. Crec que les úniques que podrien sortir afavorides són les del segon tipus, perquè et tenen més mesos pagant.

En el meu cas em vaig apuntar a una de les del primer tipus, preu tancat. M'he trobat la desagradable sorpresa de que quan em vaig matricular només donaven auxiliars i si ara vull fer administratius he de tornar a pagar un altre preu tancat, cosa que em toca molt la moral i la butxaca, que l'atur no dona ni per cobrir gastos, així que cada mes tanco en negatiu i si a sobre he de tornar a pagar... bé, ja veuré que faig. Comencen "inminentment" les clases, però també se suposa que ho fan les d'auxiliars i total per a administratius només és un tema més...

Portava dies sense entrar al foro i he vist que algú preguntava perquè s'han de dissoldre les cambres per reformar la constitució. Al meu parer és una manera de protegir el sistema democràtic. Suposem que apareix un govern guanya per majòria absoluta a les dues cambres i decideix eliminar drets fonamentals, com la llibertat d'expressió, la lliure circulació pel territori, o treure la aconfessionalitat de l'estat i imposar una religió perseguint als qui no la practiquin... per fer-ho hauria de reformar la constitució i tenint les dues cambres al seu costat seria molt fàcil que se'n surtís. Al dissoldre-les i tornar a convocar de noves se li compliquen les coses.

maxmoon

• 17/12/2010 15:24:00.

Hola opositors!

Veig que anem una mica depres amb això dels "fenómenos extraños": ara 2010, ara 2011...
Jo, que sóc bastant fan de les teories de la conspiració em crec de tot, de maniobra electoral "p'arriba!" jajaja, però procuraré deixar-ho a un raconet amagat del cervell, i seguiré estudiant i estudiant (cosa que actualment no estic fent massa, ups!).
La convocatòria? Doncs tard o d'hora sortirà, si és més tard que d'hora hauré de buscar feina, si és més d'hora hauré d'apretar perquè em queda molt temari, com molts de nosaltres. En definitiva?
Tractem d'aprofitar les neurones que tenim (uns més que d'altres...) amb el temari!

Per cert, m'ofereixo també a fer grupet de biblio com en MARC77, però per la zona del Baix Penedès, per si algú s'anima!

FACUND, totalment d'acord amb tú!

TRAMUNTANADA, jo estic a una acadèmia com les que comentes, amb un preu tancat, i quan va sortir la convocatòria d'aux em van donar el temari (tot i que jo em preparava per adm) i sempre m'han dit que puc decidir presentar-me a altres opos que m'interessin, per exemple de locals, sense haver de pagar més. Jo tractaria de parlar amb ells, no creus? Home, que realment no els hi costa pas tant!
Ah, per cert, opino igual que tú sobre el plantejament de la reforma de la Constitució: són processos per garantir la democràcia.

Apa, segueixo amb l'interessantísim tema: "Atenció al ciutadà"
XD

Tatiana78

Carpe Diem

• 18/12/2010 11:05:00.

Hola a tots, jo també em passo a administratius desprès del fracàs amb auxiliars...de fet estic dacord amb el que dieu, pero no podem fer res si son al 2011 a l'octubre, com diu leona23 doncs millor mes temps per estudiar, es clar que es una P pels que no tenim feina, haurem de trobar alguna coseta per anar tiran, i les academies la meva experiència no és gaire bona aixi que vaig per lliure, no vull que em treguin mes diners, crec que amb el material es pot fer.
També dir que les opos Estatals i de les CCAA (la Gene, Justicia...) desde que sort la convocatoria fins que nomenen es 1 any i triguen massa a convocar, per això em presento a local perque cada mes faig un exàmen, el temari es molt semblant i practico, es a dir es molt mes dinàmic, desde que es convoca fins que nomenen son 3 o 4 mesos i es clar hi ha molts ajuntaments, d'aquesta manera estic a tope i no perdo el fil, ni l'estudi, es constant i això és el que es necessita per unes opos constància. ANIMS A TOTS.

Gecater

• 18/12/2010 17:51:00.

REFORMA DE LA PETRIFICADA CONSTITUCIÓ

A falta d'oposicions podem discutir de política.

La dissolució de les Corts dubto que sigui per reforçar el caràcter democràtic doncs el supòsit que esmenta Tramuntanada, en el cas de que una majoria absoluta arribés al poder i vulgués fer dissabte, hauria de passar forçosament per un referèndum i la majoria requerida a les dues cambres no és l'absoluta sino de 2/3, és a dir 232 escons. El partit que ha tret més diputats va ser el Psoe amb 202 l'any 1982. De controls ja n'hi han.

La CE està dissenyada per no reformar-se. Per això ja hi ha el TC que fa i desfà el que calgui per la via de la jurisprudència.

Les acadèmies que no han dit que el comptador és a zero han fet negoci molt, si han cobrat pel davant i menys si han cobrat per mesos. M'agradaria saber quantes altes es van donar la maleïda setmana abans de les eleccions. Jo en conec una.

La maniobra electoralista de les oposicions a mi em sembla clara. Per una banda es va filtrant que un partit està disposat a convocar oposicions, però sense fer-ho quan pot fer-ho. Per rematar-ho el dimarts abans de les eleccions rectifiquen i diuen que és imminent: senyores i senyors, hi hauran oposicions però primer si us plau passeu per caixa. Com que es veu que la recaptació va ser escassa, ara han rectificat i han dit senyores i senyors "pa lo que nos queda en el convento.."

Esperem que tinguin el detall de no fer l'oferta ara que encara fotaria més ràbia. Ara ja que ho deicideixi qui ha de manar i que vaigi en sèrio l'oferta.

Probablement els qui ara entren haguéssin fet el mateix, que és el més trist. Tenim el que tenim.

Bones Festes.

vicen22

Por fin !!!!!!!

• 21/12/2010 13:28:00.

Heu pensat que si ens toca la loteria (qui hagi jugat) igual no ens cal ni presentar-nos a les opos ????? Us imagineu ??? Trencant tots els llibres o millor cremant-los fins que només es vegin cendres. Ayyyy, que maco seria tot. :-)

És conya, era per parlar d'alguna cosa !!!!!

Amunt !!!!!

auxadmopositadora

poquet a poquet

• 21/12/2010 17:38:00.

Ojalá Vicen!!

però jo només tinc participacions, ho sigui que ho tinc xungo perquè em toquin molts calers!!

ESPERO QUE TOTS TINGUEU TOTS MOLT BON NADAL i DISFRUTEU MOLT AMB ELS VOSTRES!!

De les opos, fins l'any que ve..

maxmoon

• 21/12/2010 18:11:00.

jajaja, Vicen22, molt bona! Jo qüasi que m'espero a l'euromillón, que toca més!
Auxadmopositora, jo estic igual, només tinc una participació de 5€, però mira, potser em serviria per acabar de pagar l'acadèmia, jajaja!

Aix, aquestes opos, ens faran patir...

Sort demà!

Facund

• 22/12/2010 12:33:00.

Bon dia i bon nadal als companys de fatigues!

lliure78

• 22/12/2010 12:41:00.

Hola gent!!

Res, no m´ha tocat res de la Loteria, però és que ni un número eh!! Què fort...Però ja ho diuen ja, és més probable que et caigui un llam a que et toqui la Loteria...En fi, és igual!! Però heu vist el 2n número?? és el 00147!! tela tela!!

Albadel81

• 22/12/2010 15:44:00.

Hola a tohom,
M'estic preparant les opos d'administratius per lliure i ho veig xungo, xungo pel febrer. Algú em podria dir on puc trobar models d'examen? (Només en tinc un, el del 2007, que hi havia penjat al gencat).
Una altra cosa, algú em sabria dir si en tinc prou amb el llibre
"COS ADMIU. - Guia de remissions al cos auxiliar admiu. i als cossos especials"
de la Gen. de Cat.? (I, si no és així, em podríeu dir quin material em falta i on el puc trobar?)
Vaig perduda però no desistiré...!
Gràcies.

lliure78

• 22/12/2010 17:07:00.

Albadel81, pots mirar la web de l´Escola d´Administració Pública. Allà està penjat tot el material d´Adm, però pel Gene actualitzaran el temari, vull dir que ara no te l´imprimeixis, espera´t al Gene. Fes una ullada de totes maneres.

curiositat

curiositat@hotmail.com

• 22/12/2010 18:46:00.

BONES FESTES a tots!!!

artesaniaskris

• 23/12/2010 10:52:00.

BONES FESTES A TOTS I A TOTES!!!!!!

Aixxxxx, la loteria............... mira que no jugo mai, només el número de la fàbrica on treballa el meu sogre que sempre l'agafem tota la family........... doncs resulta que el primer va ser el 79.250, i el meu era el 79.230!!!!!!!! Cagon l'olla per un punyetero número no en tinc 300.000 euros!!!!!!!!!!! buahhhhhhhhhhhh

Quina mala sort!!!!!!!! Així que continuo buscant feina, estudiant i més pobre que mai..........

A passar unes bones festes i carregar-nos les piles per l'any que ve!!!!!!!

CESCA68

• 23/12/2010 12:00:00.

BONES FESTES!!! Ah i mengeu, canteu, beveu...i "que nos quiten lo bailao" que ja patirem quan arribin les opos :)

tane1956

Tot està per fer i tot és possible ... Martí i Pol

• 23/12/2010 13:45:00.

::: --> Editado el dia : 23/12/2010 13:44:51

Quina superput..a KRIS WAPÍSSSSSIMA

BONES FESTES, pocs quilos de més i menys ressaques!

leona23

• 23/12/2010 14:37:00.

ah que dius kina putada ... kris

bones festes a tots i totes.. disfruteu molt aquests dies:P

Albadel81

• 23/12/2010 14:56:00.

LLiure78, moltes gràcies!
I els tests, algú n'ha trobat de gratuïts a l'emule u on sigui??

lliure78

• 24/12/2010 18:18:00.

Bon Nadal a tots!!

Fins l´any que ve!!!!!

estel2008

• 27/12/2010 13:30:00.

Com anat el Nadal.

Feliç any nou!!!!!!

auxadmopositadora

poquet a poquet

• 27/12/2010 15:09:00.

Bones!!

Demà sants innocents, en fareu alguna?? nosaltres si que en prepararem alguna pel jefe jiji.

El Nadal a casa, no hem sortit. Menjar més menjar i jugar a la WII peR divertir-nos!

Albadel per practicar tests pots comprar un llibre que només sigui de tests, hi ha moltes editorials per escollir!

Bon any NOU!!

RosaFP

Seguiré hasta el final

• 27/12/2010 22:22:00.

Bona nit, i prepareu-vos per tenir un bon any, és el meu desig!. Ara no puc entrar qüasi mai entre la feina que he començat fa dues setmanes, el nen, la casa, etc, fatal!. Aviat espero tornar a posar-me les piles.

Com esteu?, energies renovades?.

Kris, desgraciadament la sort ha passat de llarg!, ella és així capritxosa!.
Petons a tots,

1984Javier

• 30/12/2010 13:36:00.

Molt bona tarda nois i noies.

Aquest missatge va dirigit al noi Marc. Escolta`m una cosa Marc, no insisteix tant a la gent d quedar a anar a alguna biblioteca perque la gent no t'esta fotent cas. No siguis tan pessadet home. La gent prefereix anar a academies perque els enganyin o estudiar d forma solitària com esta fent aquest servidor.

Salutacions.

hefetunxist

• 30/12/2010 16:09:00.

Molt bona tarda noies, nois, foreros, ex-consellers, ex-alts càrrecs i tota la resta de personatges que pul·lulen pel foro a la recerca d'un futur.

Especialment a 1984Javier, volia dir-te que soc fan teu, ho dic realment en serio.

Pel 2011 desitjo que segueixis sense aprovar cap oposició, no fos cas que deixessis de participar al foro i es perdessin les teves punyents participacions.

Bon any!

Glope

• 31/12/2010 10:44:00.

Hola gent!

Heu vist la web de la Gene? A la pàgina principal, en el desplegable hi ha ha només els 12 departaments, i si entres al Departament de Governació, que s'ha salvat, diu que està en procés de restauració. Són ràpids.

Esperem que aquest 2011 sigui el nostre any.

1984Javier

• 31/12/2010 12:01:00.

Molt bon dia nois i noies, jovenets, senyors i senyores, caballers i dames.

Em sorprèn que els meus comentaris hagin fet que hi hagi una persona que sigui fan d mi. Escolta'm una coseta, jo també soc fan d tu perque se que tu vols ser com jo pero que sapigues que aquest servidor va ser el primer a utilitzar una estrategia molt profitosa en el laboriòs mon de les oposicions. Tu vols arribar al meu nivell però saps que no hi estàs a la meva alçada i per això desitges que no aprovi cap oposició.

Aquest servidor confia que el 2011 será l'any en el qual serà funcionari. Quan hagi aconseguit aquest objectiu, cambiarè d estrategia. Encara no se quina estrategia utilitzarè pero segurament us sorprendrà.

Salutacions.

RosaFP

Seguiré hasta el final

• 01/01/2011 16:55:00.

Bon any a tothom

Amb les poques places que aprovaran veig fotuda la cosa, ara aprovar encara que sigui sense plaça és xungo, si ja vaig quedar a la posició 500 ja no dic res més treballant, amb nens, etc. Jo continuaré cada dia una mica, després de sopar, però ja no serà la única cosa que faci. Seria una bona notícia que també publiquesin una convo de subalterns, encara que ho veig "idílic", sigui lo que sigui, després de Reis em poso les piles ben posades!!!, =)))).

auxadmopositadora

poquet a poquet

• 01/01/2011 22:02:00.

Bon any!!

esperem que aquest any sigui millor que aquest 2010!
Rosa que vols dir que vas quedar a la posició 500??

RosaFP

Seguiré hasta el final

• 02/01/2011 19:28:00.

Si que aquest any sigui millor que l'anterior, encara que no em queixo, no vaig perdre res!, =))).

AUXI, lo de la posició 500 vol dir que per nota de test vaig quedar sobre la posició 500 i això que vaig estudiar molt, i ara que hi han menys places doncs més xungui, i quan sorti la segona i tercera nota i mèrits doncs jo qué sé. Mira no penso, dintre de poquet em posaré a estudiar, rectificar apunts i que sortin els tiros per on sortin, =))). Algun dia recollirem el fruit del nostre esforç, poc a poc les formigues fan la seva llar sembrant pel futur. Jo encara no he tornat a agafar llibres, penso que després de Reis ja toca, I QUAN TOCA, TOCA.

Petons i ànims per continuar amb la cursa, =))).

auxadmopositadora

poquet a poquet

• 02/01/2011 22:24:00.

Bones,

ostres jo no he mirat a quina posició vaig quedar del test.

Els millors reis serien una plaça d'auxiliar a la gene -)

Jo tinc una sensació de que fa molt temps que no estudio i fa un mes i poc que vàrem fer l'examen. El dia 11 de desembre tenia l'examen de l'ajuntament de girona, però no tenia forces per anar-hi..

lliure78

• 03/01/2011 19:00:00.

Hola gent!

Bon Any a tothom!!

A veure si mica en mica veiem moviment per les places d´Administratius.

Pauken

Qui no arrisca res, res no aconsegueix

• 04/01/2011 21:26:00.

Doncs sí, jo no estudiaré fins passat reis i el cap de setmana. També sembla que faci anys que no estudio.

Bon Any!!

maxmoon

• 05/01/2011 11:27:00.

Vinga nois, a veure si aquesta nit els reis ens porten unes opos carregadetes de places!!!

^_^

aguadesal

• 05/01/2011 18:54:00.

marc a la Mesa Sectorial de Negociació del personal d’administració i tècnic de 29 de novembre de 2010 es va aprovar dl'oferta pública parcial

• 285 places de l’escala administrativa del cos administratiu.

Totes les ofertes es poden augmentar amb un 10% addicional de places.
Per tant podrien ser: 285 + 28 (10% addicional) = 313 places

auxadmopositadora

poquet a poquet

• 05/01/2011 23:50:00.

Eiss!!

espero que els reis es portin molt bé amb vosaltres!!

Per casa no hi ha maneres, sempre passen abans del dia 6, ara ja han passat.. però bueno ja tinc el meu súper regal!

rosagracia

• 06/01/2011 23:33:00.

Bon any a tothom!

@ marc77: al foro d'auxiliars OPOS AUX ADMINISTRATIU GENERALITAT DE CATALUNYA(35),
enllaç .::URL ELIMINADA POR INEXISTENTE ACTUALMENTE::.
hi ha un nou missatge de bernatbr que diu:
HOLA GENT!
SÓC NOU EN AQUESTA WEB I EN AQUEST FORO, I M'ESTIC PREPARANT 1 OPOS D'ADMINISTRATIU. CADA DIA VAIG A ESTUDIAR A LA BIBLIO SOL. ALGÚ ESTÀ EN LA MATEIXA SITUACIÓ Q JO I VOL ANAR AMB MI A ESTUDIAR A LA BIBLIO.
SPERO LES VOSTRAS RESPOSTES.
BERNAT
i m'he enrecordat de tu i et volia avisar. Espero que coincidiu!!!
Adéu :)

lliure78

• 07/01/2011 16:05:00.

Hola gent,

Jo no estic estudiant per Administratius, m´estic preparant per locals ara mateix.
Algú mentrestant tb s´està presentant a Ajuntaments?

RosaFP

Seguiré hasta el final

• 08/01/2011 15:07:00.

Hola a tothom,

Jo volia preparar-me per locals i gene, però la realitat és que entre el nen, la feina i la casa no tinc temps. En definitiva, ara em poso ja per administratius, poc a poc, si abarco molt no aprenc res!. Aniré fent però sense agobiar-me, ara no tinc el temps que tenia abans amb auxiliar, serà qüestió de rectificar apunts, ampliar i repassar.

Algú es posa ja???, dedicaré poquet, després ja apretaré.

Pauken

• 08/01/2011 16:17:00.

Hola Rosa!

Jo començo dilluns dia 10. Ja s'ha acabat la bona vida!

maxmoon

• 09/01/2011 13:27:00.

Doncs a mi se m'acaba el contracte de treball el dia 14, així que començaré de debó el dilluns 17. A mi encara em queda veure tot el bloc de gestió financera per acabar una primera volta, així que tinc molta feina per davant...

tails05

• 09/01/2011 17:31:00.

Maxmoon el bloc de gestio financera te l'has descarregat d'algun temari...?
Vaig una mica perduda, perque jo vaig fent amb el temari de l'EAPC y un llibre de tests de l'adams.

auxadmopositadora

poquet a poquet

• 09/01/2011 22:36:00.

Bones,

espero que us hagi anat bé el Nadal!

Jo per aquest any 2011, no demano res, així tot lo bo que em vingui serà benvingut.

Aixx quina mandreta em fa estudiar, amb lo bé que estem ara. Jo ara m'he aficionat a llegir revistes, mirar series online, passejar,.. Tot sigui per obtenir una plaça de funcionari!!

maxmoon

• 10/01/2011 14:14:00.

TAILS05, no, jo vaig a una acadèmia i fem el temari de l'Adams. Se suposa que és dels millors, però també és cert que i ha molta palla! A mí el tipus de redacció del EAPC em sembla més clar, tot i que potser és massa breu. El que fa molta gent és completar-ho amb lleis, tests, etc. Segur que algú d'aquest fòrum et pot dir com ho fa!

Jo estic súper desentrenada, fa com 2 mesos que no foto ni brot i tinc la sensació que no recordo res del que havia après! Haurem d'entrenar la màquina!

Algú sap alguna cosa de la borsa de treball de personal laboral del GAP? Coi, que farà ja un any que ens vam inscriu-re! Aixxxx, be water, my friend...

estel2008

• 10/01/2011 18:33:00.

Bona any, jo encara no m'he ficat a estudiar es que no trobo temps per cap lloc, entre els nens la feina, no se que fer per organitzar millor el temps i això que el passat any vaig fer un curs de gestió del temps però no m'ha servit.

MAXMON de la borsa de governació no es sap res, no se que esperen.

tails05

• 11/01/2011 23:46:00.

quins temaris estudieu per a ajuntaments?

domo1980

a esperar el DOGC

• 12/01/2011 13:05:00.

L'espera, la dura espera de l'opositor, aisssss!!!! Esperem les notes d'auxiliar, esperem l'oferta d'ocupació pública d'administratius... el sentit de la nostra vida: l'espera.

Jo aprofitaré el material d'auxiliar, i aquesta vegada no començaré a mirar-m'ho fins que surti l'oferta i la convocatòria, que després l'angoixa es fa eterna.

De moment, el primer pas esperar al març les notes d'auxiliar i esperar la ditxosa convo d'adm.

maxmoon

• 12/01/2011 16:30:00.

Hola nois!

Heu provat d'entrar avui a la web del GAP on hi sortia tot el procés de la borsa de treball? Jo ho he provat varies vegades al llarg del dia i no funciona, està en blanc... O_o

Que potser demà sortiran les llistes? TENGO UN PRESENTIMIENTO, muahahahaha!!!

D'il·lusions també es viu!

Jo de moment seguiré "pasito a pasito" amb el temari d'adm. i ara que el divendres em quedo a l'atur a veure si aconsegueixo algún curset de programació.

curiositat

curiositat@hotmail.com

• 12/01/2011 19:17:00.

Estem tots igual.... esperant i ... desesperant??

Jo també espero les notes d'auxiliar (intento no pensar-hi però és impossible) i la convocatòria d'administratiu

Mentre m'he apuntat també a les del cos de psicòlegs (em sembla que he perdut els diners de la taxa perquè no he fet res i vaig molt perduda perquè fa segles que vaig acabar la carrera). Algú sap si hi ha publicat algún llibre de casos pràctics?? o on en puc trobar?

Funci tu que estàs dins i sembla que domines.... tens alguna informació de les opos de psicòlegs? alguna idea de per on va el cas pràctic?

Gràcies per avançat!

RosaFP

Seguiré hasta el final

• 13/01/2011 15:15:00.

Hola a tothom,

Marc77, lo del GAP és una borsa per personal laboral que van obrir fa un any, va consistir en un test de competències professionals i encara no han sortit els resultats...

Jo vaig fer l'examen d'auxiliars i també desespero somniant desperta amb la nota, i no tinc ni mèrits ni rien de rien. Ara ja estic "estudiant" si es pot dir el primer tema amb poc temps pq ara treballo i abans no. En definitiva que quan em poso són les deu de la nit!. Aniré fent xino, xano... Feu un tema per setmana o qué???. Jo no penso en dates de convos aniré fent, encara que clar molt lentament!!. I apart hauré d'actualitzar el temari amb administratius i les rectificacions corresponent a la nova legislació. Ahhhhhhh, sembla que el disc dur està a cero, i a més el primer bloc el detesto, snif. Rollete patatero, en fin, poc a poc.
Com ho porteu???

auxadmopositadora

poquet a poquet

• 13/01/2011 17:36:00.

Bones,

avui m'ha arribat info de l'adams, posa que s'espera el primer trimestre de 2011 convocatòria de zeladors de l'ICS.. els de l'adams per mi que tenen al.lucionacions, jo estic negativa amb les convocatòries, no hi penso.

Cap al febrer em posaré a estudiar, com diu la Rosa: "xino xano" jiji

lliure78

• 13/01/2011 18:53:00.

Jo estic un pèl tipa dels de Governació, resulta que si tu entregues una sol.licitut fora de temps ah! ho sento, no has arribat a temps, però ells sí que s´ho poden saltar no? Van dir que tardarien un mes des del curs de formació per penjar resultats ja finals, i res de res...Ja els hi val.

Gave72 jo m´estic tornant a repassar el temari d´Ajuntaments sí, de moment no estic aprofundint molt perquè no tinc cap data en concret saps, el que faig és això, llegir-ho de nou i tenir-ho tot més fresc per quan tingui un examen a prop. Sento algun rumor que poden sortir places en algun ajuntament, però de moment res de res...

No sé, jo vaig fent com diu la Rosa i algú més de per aquí, poc a poc, i anar fent. El voler estudiar-ho tot de cop ara mateix no, però sí vaig fent.

maxmoon

• 13/01/2011 19:36:00.

MARC77, dons ja t'ho ha explicat la Rosa molt bé! Aquí hi som uns quants, espera que te esperarás...

ROSAFP, doncs jo vaig al revès que tú! Demà acabo la feina, em prendré una setmana per enllestir coses (netejar a fons la casa, endreçar, etc) i desprès m'hi posaré, també xino-xano, perquè tractaré d'aconseguir algún curs del SOC. Jo encara haig d'acabar de veure el bloc financer per acabar la primera volta.

LLIURE78, ufff, i jo, que m'havia fet il·lusions i tot l'altre dia que no funcionava, jajajaja. Ja podem esperar sentades.

Opositandum

¡Quiero acabar ya!

• 14/01/2011 15:42:00.

Hola als que ens coneixem i hola a la gent nova.

Quant de temps? Com esteu? Els reis han portat feina per a alguns, felicitats RosaFP!

No sé quan començaré a estudiar. De moment espero l'actualització de l'EAPC i com la cosa va per llarg al febrer-març m'hi posaré.

Poquetes places però és el que hi ha. Ens veiem per aquí que hem d'emplenar mooolts fils.

leona23

• 16/01/2011 16:09:00.

hola! os volia preguntar una cosa man deixat el llibre test i suposits practics de la editorial Mad per les administratius. es bo aquest llibre? o no majudara gaire a preparant les oposicions

pd: necesito els vostres consells^^^^

auxadmopositadora

poquet a poquet

• 16/01/2011 16:33:00.

Bones,

LEONA jo he fet servir tres editorials MAD, CEP i ADAMS:

la pitjor MAD, no actualitzen gaire els temaris. Però, t'ensenyen lo més bàsic.
un entremig la CEP, els actualitzen però no molt sovint, lo bo que ténen és que hi ha esquemes.
la millor ADAMS, però el temari és pesat perquè és molt llarg i es repeteixen molt. Els llibres els actualitzen sovint. Hi ha molts esquemes.

Jo miraria l'any de l'edició dels llibres que t'han facilitat, si són molt vells, jo no els faria servir perquè et liarien massa.

leona23

• 16/01/2011 19:35:00.

ola.. ara e mirat l' edicio i posa novembre del 2010.. nuse que fer.. tothom me diu la adams.

tails05

• 19/01/2011 0:10:00.

Gràcies per la info Marc77!!

Facund

• 19/01/2011 9:09:00.

Gràcies Marc,

Si anem savent més coses ho anem dient. La veritat és que tot està completament parat.

Glope

• 19/01/2011 14:10:00.

Gràcies Marc.

Ahir vaig parlar amb un sindicalista de la Gene sobre aquest tema i em va fer un raonament bastant lògic, diu que no es convoquen opos sense després de fer un concurs de trasllat, els funcionaris tenen prioritat a l'hora d'escollir plaça davant de la gent nova que entra d'unes opos.

Diu que el proper concurs de trasllat és el de subalterns, i que volen intentar (els sindicats), que l'administració convoqui unes opos de subaltern.

Que el concurs de trasllat d'administratius es preveu per després d'estiu, així que el tema es pot allargar.

Li vaig comentar el tema de les 285 places i va dir que va ser per temes polítics, l'administració només amb el concurs de trasllat, amb les reincorporacions, trasllat forçós i tot això pot fer els números.

Crec que té cert sentit, he mirat les opos d'auxiliars, el concurs de trasllat es va convocar el 2/12/2009, l'oferta pública 03.05.2010, 5 mesos per fer els números.

Que penseu???

auxadmopositadora

poquet a poquet

• 19/01/2011 16:47:00.

Bones,

LEONA doncs podries estudiar d'aquests llibres i ampliar amb material que trobis per internet per exemple. Els llibres de l'adams no són déu per dir-ho d'alguna forma, ténen molta palla i et desesperes una mica amb tanta informació. Sort!!

GLOPE gràcies per la info!! seria una molt bona notícia que convoquéssin SUBALTERNS!!

Jo pensava començar a estudiar entre febrer i març.. abans no crec. I sense obssessionar-me perquè si et saps organitzar hi ha temps per estudiar i per gaudir.. cosa que per l'anterior examen d'auxiliars, només estudiava i no tenia vida i he estat apunt d'acabar malament dels nervis. A fi i al cap, si ho pensem fredament, si aconséguim plaça, tindrem feina fixe i alguns drets, però cobrarem 1000 euros, que per l'esforç que haurem de fer, no crec que sigui un sou per tirar cohets..

Facund

• 20/01/2011 9:19:00.

Bon dia,

El que ha de sortir ara, a principis d'any, es l'oferta d'ocupació pública i encara que després la canvien i la van posposant, doncs ja tenim una relativa idea.

O sigui, que jo crec que aviat hauran de publicar alguna cosa, ni que sigui dient que administratius es convoca al desembre.

Fins aviat,

Glope

• 20/01/2011 14:26:00.

Facund jo crec que abans de l'oferta s'ha de publicar el concurs de trasllat d'administratius.

Facund

• 20/01/2011 15:07:00.

A la web de GAP, només diu que hi ha previsió de concurs de trasllats per aquest any, sense especificar quan.

Glope

• 20/01/2011 15:54:00.

A auxiliar va ser així. Al concurs de trasllat la gent es reincorpora, es trasllada, etc... i se sap les places que queden buides. A més, abans d'oferir una plaça, per exemple d'una persona que es jubila, a una persona que ha aprovat unes opos, primer aquesta plaça s'ha d'oferir als funcionaris amb plaça, en un concurs de trasllat.

Imagina que aproves unes opos i et toca treballar molt lluny de casa, t'esperaràs al concurs de trasllat per demanar una plaça més a prop de casa. Que et semblaria si es convoquès una plaça al costat de casa directament a unes oposicions sense que tú hagis tingut l'oportunitat de demanar aquesta plaça que estava buida?

Glope

• 20/01/2011 16:11:00.

Tinc un dubte.

Hi ha places que originalment eren d'auxiliars, però la persona que les ocupa va aprovar una promoció especial i ara consta com una plaça d'administratiu.
Si aquesta persona es jubila o es trasllada, aquesta plaça a on surtirà? al concurs de trasllat d'auxiliars? o al concurs de trasllat d'administratius?

Facund

• 20/01/2011 16:41:00.

A la teva pregunta Glope no sé què dir-te, però sí que és cert que hi ha funcionaris que ocupen una plaça que en principi era d'auxiliar i per promoció interna el funcionari passa a ser administratiu i sense moure's del lloc de treball. Jo diria que la plaça segueix sent d'auxiliar.

I pel que fa al tema de concurs de trasllats, actualment s'està acabant de resoldre el d'auxiliars, i nosaltres estem esperant la nota.

RosaFP

Seguiré hasta el final

• 20/01/2011 21:44:00.

Bona nit,

Quines ganes de saber la nota!. Lo altre ja vindrà, jo vaig llegint poc a poc, ara el tema 2!, qué hi farem!, ara no tinc tot el temps del món. Ara per ara no penso en dates, vaig fent alguna cosa, snif, qué mal me veo!, =))).

I això, jo penso que no arribarà el dia de saber la nota!, i les compes... Aix, jo sense res de puntets, o sigui, que necessitaria un miracle.

tails05

• 21/01/2011 1:20:00.

Hola, com va nois/es?

Una pregunteta: Si dones el cas que aprobem les opos la plaça la podem elegir o te la donen a l'atzar?

Gracies!!

opositar2000

• 21/01/2011 11:06:00.

Hola
la plaça la pots escollir depenent de la nota que hagis tret.
Ha de sortir la relació de totes les vacants lliures, amb la localitat on es troba la plaça, i crec que primer escullen els que han aprovat per promoció interna i les persones del torn de reserva, i després els de torn lliure, per ordre de puntuació de l'oposició. Així, com millor nota tinguis més oportunitats de tenir una plaça on tu vols.
A seguir esperant les notes...

aguadesal

• 21/01/2011 16:33:00.

marc al facebook també hi ha un noi que busca gent per estudiar a la biblio

[--http://www.facebook.com/home.php!/group.php?gid=165958503417160--]

aguadesal

• 24/01/2011 19:53:00.

::: --> Editado el dia : 24/01/2011 19:53:43

ufffff doncs si et ficas al facebook, al grup Oposicions administratius Generalitat, un noi Lluis ho fa ficar, pero ho ha tret

maxmoon

• 26/01/2011 12:59:00.

Hola, people, com anem? Jo no he fotut brot encara, estic liada amb altres plans...

HEU VIST LA BORSA DEL GAP?????? PREVISIÓ: FEBRER 2011.

Apufffffff!!!!!!!!

tails05

• 26/01/2011 15:31:00.

que es el GAP?

estel2008

• 26/01/2011 16:51:00.

La borsa de governació que fa un any que van fer la inscripció, i al novembre una prova de formació que era una xarrada informàtiva.

[--http://www20.gencat.cat/portal/site/governacio/men...nextfmt=default--]

noe579

• 27/01/2011 18:19:00.

Hola a tothom.

Acabo de veure això al grup del Facebook d'administratius de la Generalitat.

[--http://www.tv3.cat/videos/3337732--]

:(

auxadmopositadora

poquet a poquet

• 27/01/2011 19:02:00.

Bones Noe,

jo ho vaig veure a la tele això, està la cosa molt crua :-(

1984Javier

• 28/01/2011 8:59:00.

Molt bon dia nois i noies, grans i petits, senyors i senyores, dames i caballers.

Avui he escoltat al programa del Josep Cuní, que el molt honorable president de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas, vol reduïr el dèficit en un 10% i per fer-ho vol vendre edificis públics, al menys així ho sentit jo al programa del Cuní.

Jo recordo que quan vaig estudiar força sobre l'exàmen d'auxiliars, a l'apartat de patrimoni deia que els béns d domini públic de la Generalitat (edificis públics) son inalienables, impresciptibles e inembargables, es a dir, que no es podien vendre. La meva pregunta es: ¿S'ha equivocat el Cuní?

M'agradaria que m'indiquessiu SI o NO i que no es faci un silenci sobre això tan interessant que acabo de possar.

Salutacions.

atram23

A por las opos!! :D

• 28/01/2011 12:50:00.

@1984Javier, en la meva opinió en Cuní no s'ha equivocat, perquè els béns de domini públic també es poden desafectar i aleshores ja no seran inalienables, i per tant es podran vendre.

saduca

Les claus: determinació i constància

• 30/01/2011 19:49:00.

Hola 1984Javier,

Entre altres preceptes relacionats amb aquest tema, segons l'article 7.4 del TRLPG:

El Departament d’Economia i Finances pot iniciar el procediment de desafectació dels béns immobles de domini públic que, amb la comprovació prèvia corresponent, no siguin utilitzats pels departaments que els tenen assignats.

Ànims

Itzia1972

• 31/01/2011 17:40:00.

Hola nois/es,

Us voldria fer una pregunta, la meva plaça a surtit a concurs i a estat donada, algu sap on anire a parar jo. Si la persona que sera propietaria demana comissio de serveis, i li donen, Jo hem quedo amb la plaça que ocupo actualment?Quand donen la comissió de Servei, quand ja han ocupat la plaça o abans de la publicació al DOCG?

Salutacions.

Pd. Si hi ha algu que hem pugui donar informació estaria força agraida

Facund

• 01/02/2011 9:27:00.

Itzia,
Vaja putada!
La meva plaça també va sortir a concurs però ningú l'ha volgut, el que vol dir que serà pels que aprovin les opos d'auxiliars.

En el teu cas en principi vas fora. Cal confiar que et puguin recol.locar. Jo de tu em posaria en contacte amb algun sindicat, malgrat que pel que he llegit no en saven res de com anirà la cosa...

També podria ser que la persona a qui se li ha adjudicat la plaça no la vulgui i demani una comissió de serveis.

Anims! En algun lloc et posaran!

Itzia1972

• 01/02/2011 10:31:00.

Gracies Facund,

La persona a qui li han donat la plaça ha demanat o vol demanar comissió de serveis, però de la manera com estan les coses no se com anira.
A ella també la tenen que correr del lloc on esta, ja que la seva plaça tambe l'han donada.
si s'has alguna cosa més al respecte, t'agrairia que m'informessis. Gracies

Facund

• 01/02/2011 11:20:00.

Hola Itzia,

Què complicat, no?
A veure, aquesta persona va fora del seu lloc i vé al teu lloc, però tampoc el vol.
Aleshores el que no entenc, és per què va demanar anar al teu lloc si no el vol?

Truca a ccoo o a ugt i ells et diran quin és el procediment. En algun lloc he llegit que això es farà efectiu al mes de març.

Que tinguis sort, ja ens informaràs

Itzia1972

• 01/02/2011 20:09:00.

Hola facund, aquesta persona va demanar el meu lloc, en ultim recurs, davant en tenia un 15 o 20.
tindre que trucar mes endavant als sindicats, ahores d'ara no saben res.

OPOSITIS

OPOSITIS

• 03/02/2011 10:52:00.

Canvis, mireu:

[--http://www20.gencat.cat/portal/site/governacio/men...nextfmt=default--]

Pàgina web funció pública en relació amb les convocatòries pel 2011

:(

auxadmopositadora

poquet a poquet

• 03/02/2011 11:18:00.

Si, ara vindran els canvis :-(

tgna

• 03/02/2011 14:29:00.

::: --> Editado el dia : 03/02/2011 14:44:17

Hola!!

fa temps que us llegeixo i finalment m'he animat a dir alguna cosa.

Sincerament, penso que és millor que diguin quan seran los opos, ja que això de la previsió de convocatòria per al 2011 és molt obert, així que tan per bé com per malament més val que concretin, així podem organitzar-nos per a la preparació de les opos. La meva idea és estudiar per administratiu si són aquest any i després presentar-me a gestió i superior.

auxadmopositadora

poquet a poquet

• 04/02/2011 17:12:00.

Bones,

Marc els únics que saben alguna cosa són els sindicats, que són els que negocien amb funció pública.

artesaniaskris

• 06/02/2011 12:42:00.

::: --> Editado el dia : 06/02/2011 12:50:24
::: --> Motivo : ENCARA SÓC VIVA, JEJEJEJEJE

Hola a tots i totes!!!!

Porto molt de temps desconnectada. La veritat es que no en tinc ganes de fer res. En teoria estic preparant diverses opos: biblioteques, ajuntaments, etc.......... (dic en teoria, jejejeje) He fet alguna prova i estic a l'espera de notes, i tinc uns quants exàmens en els propers dies mesos............. però vag per anar-hi, perquè no he fotut res!!!!!!!!

Potser em va millor que a la Gene, tant estudiar per despres cagar-la!!!!

De moment em vaig apuntant a tot, ja que no surt feina i hauria d'estudiar, però es que estic com saturada i no tinc ganes d'agafar un llibre!!!!!!! Abans esperava ajuntaments a prop de casa, però ara la veritat és que no m'importa on sigui (amb el cotxe s'arriba a tot arreu). Vaig pensar que si estic buscant feina, sigui on sigui, doncs també ajuntaments........... places, borses.......... el que sigui i on sigui. La qüestió és tenir un peu a dins el que és més important........ anar agafant experiènca fent diferents exàmens (encara que sigui sense estudiar, jejejejeje).

Ara per ara........... el dia 9 tinc un examen a un ajuntament (només una plaça aixi que no em mato, a més no fan borsa).......... el dia 8 sabré les notes de biblioteques, així que espero el dia 15 fer l'examen (temari nou, ufffff), el dia 1 un altre ajuntament (1 plaça però ja m'ha dit que està donada......), al març la prova d'ofimàtica de la Diba, i diverses convocatòres que en dues setmanetes sabré les dates de les proves..........

Vaja, que no paro d'apuntar-me a tot, però el que es diu estudiar!!!!!!!!! ufffffffffff I quant al tema de la Gene, encara no m'hi he posat, evidentment, crec que hi ha temps de sobra i dubto molt que l'examen sigui aquest any!!!!!!!!

La veritat és que estic molt pesimiste al respecte.......... i com aneu dient, només ens queda esperar, però el meu cap està esgotat d'aquest any i mig, a més crec que no recordo res del que vaig estudiar!!!!!!!!

Aixxxxxxxxx.................. quina ganduleria porto!!!!!!!!!! (només tele i sofing......) TOTAL!!!!!!!!!

Marc...... si visqués a Barna ja m'apuntaria per anar a estudiar amb tu a la biblio, però com que em queda una mica lluny, jejejeje. La qüestió és que si tens algú que t'estiri, és més fàcil posar-se les piles!!!!!! Si no tens ganes, però has quedat......... segur que hi vas!!!!!

Molts petonets a tothom!!!!!!! Seguim en contacte i ja anire dient com van les proves que vaig fent............... jejejejeje (ja us ho podeu imaginar, sense estudiar, ufffff).

Albadel81

• 06/02/2011 19:43:00.

Jo m'apunto a anar a la Biblio (que només tinc el temari d'internet i estic veient que em falta massa informació). Si qui hi va m'ho pot fer saber, m'hi apunto.

estel2008

• 06/02/2011 21:04:00.

Jo de moment tinc el temari aparcat, no vull ser negativa però la situació actual no acompanya gaire. Esperaré a veure que passa amb la previsió de l'oferta del 2011 i si publiquen o que fan.

suburu

• 07/02/2011 13:35:00.

Jo us seré sincers, després de veure com han canviat el que surtia a la previsió de funció pública i el que va dir l'altre dia un conseller, dient que només surtirien les opos de mossos aquest any, ens podem anar oblidant de que surtin opos d'administratius aquest any.

Jo sóc un dels perjudicats perquè pensava presentar-me a les d'administratiu i també a les de gestió que estaven previstes ja que estic acabant la carrera de GAP aquest any a la uni, però bueno haurem d'esperar uns quants anys, fins quan? El 2011 segurament no, i el 2012, doncs tampoc ho crec sincerament. Al 2013 ja espero que s'arregli una mica l'assumpte però ja veurem, de moment jo deixaré una mica apartat el tema de les opos i em posaré a acabar la carrera fins el juny, i si veig que no canvia la cosa doncs a fer el grau i a estudiar idiomes i au.

estel2008

• 07/02/2011 14:50:00.

Estic d'acord amb tu SUBURU, la situació actual no es gens bona, aquest cop també he estat pensant que no sortiran opos tal i com esta la situació tan econòmica com política.
Jo potser en ficaré a estudiar per al nivell D de català.

Facund

• 07/02/2011 15:00:00.

Bona idea estel això de mirar-se el nivell D de català. M'ho miraré jo també.

RosaFP

Seguiré hasta el final

• 07/02/2011 15:14:00.

Bones,
Jo també penso que les opos d'administratiu seran pel 2012, intuició femenina... Vaig llegint però sense deixar de viure, vull dir, que si un dia no llegeixo no passa res, ja no m'ho prenc com quan només estudiava!. Ara vull jugar amb el meu nen, fer lo que em vingui de gust, i les opos doncs com algo més, com quan estudiava idiomes!. En el meu cas vaig fer tot lo que volia fer, potser si que faria alemany, però com que el meu nen és petit no em plantejo deixar de disfrutar d'ell per anar a clase de 19 a 21!. Poc a poc, ara estic llegin la llei de conciliació laboral, que si llegeixo apunts... Però qüasi res!.

I per quan l'actualització del temari de 'Eapc???.
QUIEN ESPERA DESESPERA. Aiiiiiiix, les notes, quina caqueta, cada dia qué passa ho veig més "negre", pq encara que aprovès què passaria amb la "suposada borsa"??.

La vida de l'opositor no és fàcil: un dia ho veus tot negre, un altre penses que si que tot és possible.

Conclusió: si ho volem aconseguir hem d'estar "en el punto de mira".

ÀNIMS

Atzucac

• 07/02/2011 15:39:00.

Hola,
Fa temps que vaig mirant si han actualitzat el temari de l'EAPC d'administratius i, tot i que som al FEBRER, continua informant que penjaran els temes actualitzats al GENER.... deu ser al GENER del 2012.... ó 2013....
Jo sóc una de tantes que està pendent de saber quelcom de les notes de les opos d'auxliar adm. però tenia intenció d'anar repassant temari quan l'actualitzessin per preparar les d'administratiu, i no oblidar tota la "machacada" que he fet durant un any i mig.
Com que de les opos d'administratiu, fins ara, no me n'havia preocupat gaire, no estic segura de si van publicar l'oferta d'ocupació pública, i si es que sí, saber en quina data ho van fer, per intentar posar una data tope perque les convoquin, ja que per normativa, no poden passar més de tres anys....

Bé, si algú ho sap i m'ho pot dir, i si a més em diu en quina data es va publicar al DOGC, moltíssimes gràcies.

Glope

• 07/02/2011 20:36:00.

Atzucac no hi ha oferta aprovada, l'únic que hi ha és la reunió entre sindicats i els anteriors polítics amb les 285 places.

Ara amb el canvi polític, els nous han de dir que faran i això anirà a misa.

Jo tampoc obro el llibre....

auxadmopositadora

poquet a poquet

• 07/02/2011 22:48:00.

Bones,

el govern actual crec que no té gaires ganes de convocar opos.

Ara podem aprofitar per recuperar-nos de la matxacada d'estudi per auxiliars, però no hem perdre de vista el nostre objectiu d'obtenir una plaça a l'administració. Si sempre estiguéssim estudiant tantes hores, acabaríem malament.. i no crec que valgui la pena recordeu que serem mileuristes..

RosaFP

Seguiré hasta el final

• 08/02/2011 10:40:00.

Ara estic perduda!, ahhhh, sense camí, guia, jo seguiré llegint de moment!, de mica en mica!, sense agobis!.

Qué fareu?. Quina por saber les notes d'auxiliar!.

txe81

va que tu pots!!!!

• 08/02/2011 11:17:00.

::: --> Editado el dia : 08/02/2011 11:22:47

Hola a tothom!!!!
Sóc nova i m'agradaria que m'aconselleu una mica. Com tanta gent, estic a l'atur i m'estic plantejant seriosament presentar-me a alguna oposició.
Complexo requisits m´nims però no tinc merits ni res de res.
M'agradaria treure'm una oposició, com tothom, per tenir una feia estable i digne amb un horari que em permeti pasar temps amb el meu fill de 15 mesos.
Se que ara està molt "xungo" pel canvi de govern i la situació de crisis.....
Tin c alguna possibilitat o millor o deixo correr???
Gracies!!

Facund

• 08/02/2011 11:58:00.

Bon dia txe,

El meu parer és que ara és el pitjor moment per pensar en opositar, ja que practicament no hi ha convocatòries, i les que estem esperant no savem si sortiran per aquest any.
Tot està superquiet.

Per un altra banda, si disposes de temps, és qüestió de començar i anar fent de mica en mica, això sí, tenint clar que és un projecte a mig plaç.

Hi ha gent que ha aconseguit aprovar i tenir plaça sense tenir merits, o sigui que no deu ser impossible.

Ja sé que sembla una mica funest però és que el panorama està fotudet

Glope

• 08/02/2011 12:23:00.

tx81, jo si estigués a l'atur, miraria totes les administracions, també la local. De totes maneres està tot una mica parat.

txe81

va que tu pots!!!!

• 08/02/2011 13:12:00.

::: --> Editado el dia : 08/02/2011 13:14:56

Moltes gracies Facund cal ser realista...però ara tinc temps i m'agradaria provar-ho.
Glope, ja estic al cas, de moment he vist que n'hi han d'auxiliar local però no me presentat pq no ho he prepatat. M'estic plantejant buscar academia aprop de terrassa.
Algú en coneix alguna? E-formació de Terrassa, és la única que em cau aprop però no prepara per administratiu només auxiliar.

bluevelvet1979

• 08/02/2011 16:54:00.

NOTICIA LA VANGUARDIA: "El Govern suspende las ofertas de ocupación pública excepto en Mossos y profesores"

[--http://www.lavanguardia.es/politica/20110208/54112...profesores.html--]

Això ja confirma qualsevol rumor...

upps

• 08/02/2011 21:02:00.

::: --> Editado el dia : 08/02/2011 21:05:51

Txe, no és per desmoralitzar-te però em sembla una somera tonteria el que faràs a menys...que vulguis perdre el temps...preparar unes opos sense tenir idea de quan es farà l'exàmen tens molts numeros a no estar bé preparada quan arribi el moment (en cas de estar pensant en administratiu), a part que psicològicament crec que no aguantaràs..., vaja és la meva opinió..

Salutacions!

Facund

• 09/02/2011 9:42:00.

No facis cas txe,
Si ho tens clar, ves fent que en algun moment es convocaran i quan així sigui doncs ja estaràs més preparada que molts que no estan fent res esperant a saber del cert que hi haurà convocatória.

Pensa que en els foros hi ha molta gent que t'ajudarà, però també n'hi haurà que et desmotivarà, doncs ja se sap, que tots som competència.

FUNCI1

In dubio pro funci ;)

• 09/02/2011 9:44:00.

+1

txe81

va que tu pots!!!!

• 09/02/2011 9:52:00.

::: --> Editado el dia : 09/02/2011 9:55:57

::: -- Editado el dia : 09/02/2011 9:53:01
::: -- Motivo :

Ho arribo a saber i no pregunto....just ahir surt el Sr. Mas i diu que aquest any no hi han opos....Ho deixaré aparcat de moment..De totes maneres moltes gràcies Facund pels anim...Estré conectada de tant en tant i a veure l'any que ve si hi ha més sort...
Salut!!!

upps

• 09/02/2011 11:38:00.

facund, està molt bé el que dius...donar ànims i tal..però donar consells baratos ho sap fer tothom..primer que ni he volgut desanimar, ni aquesta persona o ningú serà la meva competència perquè no crec que em torni a presentar a cap oposició més.
S´ha de ser intel.ligent fins per fer una retirada a temps...suposu que ser massa sincera és contraproduent..és com les persones que han suspès auxiliar i es volien presentar a administratiu...a veure...si no dones per més en un exàmen amb temari més fàcil .. per què co..et tornes a presentar a un més difícil? però dir les veritats molesten a la gent i no queda bé..què hi farem!

Facund

• 09/02/2011 11:52:00.

upps,

No t'ho prenguis malament però és que penso que la finalitat d'aquest foro ha de ser la d'animar-nos, que ja prou fotut ho tenim.

upps

• 09/02/2011 12:34:00.

i com s'anima a la gent? dient-li que es gasti els pocs calers que tenim en acadèmies que només volen la pasta de la gent? creant falses esperançes, jugant amb la il.lusió...senyors...aterriçem d'una vegada...opositar ara per ara és una pèrdua de temps i diners..i qui no ho vulgui veure així és que no viu en aquest món o..no veu les noticies..jaja

No..no m´ho prenc malament facund..només faltaria...ahh una última cosa més, la finalitat d'aquest foro ha de ser...per tú la d'animar, per mi la d'expressar opinions..totes molt respetables.

bluevelvet1979

• 09/02/2011 12:50:00.

Upps -- totalment d'acord amb tu. Les acadèmies han estat venent que hi hauria convocatòries al 2011 quan savien perfectament que amb el canvi de govern tot quedava enlaire.

I amb la crisi que hi ha dubto que tornin a convocar res durant uns anyets (quants seran, ni idea). Jo no estic preparant-me per Administratius, l'any passat vaig treure plaça a Gestió i tenia intenció de preparar les de Superior, però ara ja passo.

Txe81 -- pensa a més, que si triguen 2 ó 3 anys (sent optimistes) el temari molt probablement canviarà, i els llibres que puguis comprar ara no et serviran de res, i hauràs perdut pasta i sobretot temps i esforç.

Jo ara per ara abandono la idea, i et recomano que facis el mateix. No es desanimar, és ser realista.

RosaFP

Seguiré hasta el final

• 09/02/2011 15:04:00.

Que cadascú faci lo que cregui convenient!, no?. Jo paso d'academies, això sempre.
Ara per ara quan tinc ganes llegeixo alguna llei, no em mato. I teniu raó potser convocan l'any vinent, potser trigaran uns anys, ja veurem qué passa.

Cap a endevant, mai cap enrera. No m'amargaré. Esperem les notes d'auxiliar.

RobertRamis

• 10/02/2011 19:47:00.

Hola Nois,

Salutacions a tothom, avui m'estreno en aquest foro, em dic Robert.

Fa un parell de dies vaig descobrir aquest foro i finalment m'he animat. Bé, si es pot dir animat...porto uns quants mesos preparant-me les opos d'administració i ara he vist que les han tret.
En sabeu res de possibles dates?
Ara no se que fer, si mirar de prepararme per auxiliar de biblioteca o jo que se...

alguna suggerencia??

Gracies nois! Salutacions de nou i anims per tothom!

Facund

• 11/02/2011 11:25:00.

Benvingut Robert,
Suggerència? Que si les d'auxiliar de biblioteca s'han convocat vagis a per elles, perquè pel que fa a la gene la costa està completament aturada i ni tan sols savem si s'arrivaran a convocar aquest any.

Facund

• 11/02/2011 12:01:00.

Us heu fixat que a la web de gap, a la part del temari ja no diu que el material estarà enllestit al gener?

Tot es retrasa...

1984Javier

• 11/02/2011 14:21:00.

Molt bona tarda nois i noies, senyors i senyores, dames i caballers.

L'altre dia aquest servidor va llegir al teletexte del TV3 que el molt honorable president de la Generalitat, Artur Mas, va enviar una carta a tots/es els/les funcionaris de la Generalitat de Catalunya on demanava que s'hauran de prendre mesures molt dificils pel col·lectiu de funcionaris de la Generalitat.

Jo se que aquest post també el llegeixen funcionaris de la Generalitat que han rebut la carta del molt honorable president de la Generalitat ¿serieu tan amables de dir-nos quines seran les mesures molt dificils que haurà de prendre la Generalitat? ¿Es veritat que també perdreu el vostre lloc de treball que tant us ha costat obtenir? Si perdeu el lloc de treball serà una putada per tots/es ja que qui perdi lloc de treball sent funcionari tindra molt mèrits i els que començen sense mèrits (que son molts) no tindrem possiblitats.

Salutacions.

auxadmopositadora

poquet a poquet

• 11/02/2011 14:56:00.

Heu mirat la web gencat, han penjat la resolució que diu que no es convocaran places..

estel2008

• 11/02/2011 16:23:00.

Ara mateix ho he mirat, us copio la resolució:

El Govern acorda suspendre provisionalment noves
ofertes d’ocupació pública
• L’acord també preveu la supressió temporal dels concursos de
mèrits per a llocs de comandament i assimilats
• En queden excloses les ofertes d’ocupació pública de mossos i
docents
El Govern ha aprovat mesures provisionals en matèria de plantilles de
personal. En primer lloc, ha acordat suspendre de forma temporal l’execució
de convocatòries de cobertura de llocs de treball fins que els departaments
estiguin completament estructurats. La mesura no afecta les convocatòries ja
resoltes. I en segon lloc, arran dels compromisos d’estabilització
pressupostària, ha determinat igualment la suspensió temporal, durant el
període de pròrroga pressupostària, de la tramitació de noves ofertes
d’ocupació pública i l’execució de noves convocatòries de les ofertes ja
aprovades.
En el mateix acord es recull l’excepció de 600 places del cos de mossos
d’esquadra i de 1.245 per a cossos de funcionaris docents
L’Acord s’impulsa en el marc de les mesures d’austeritat i racionalització de
l’Administració iniciades pel Govern de la Generalitat atès el context financer i
pressupostari actual.

lliure78

• 11/02/2011 19:59:00.

Hola gent!

Ostres feia temps que no entrava per aquí i m´acabo d´enterar d´aquesta mala notícia...És a dir, que de moment no es convocaran places d´Administratius. Sincerament ho veia a venir. Mireu, la setmana passada una coneguda em va comentar que el seu home es presentava per Bombers de la Gene, dons es veu que un dia i mig abans van avisar per se suspenia, un dia i mig abans!!!! tela tela, quins co...que tenen.
Doncs havent vist això, ja m´ho suposava que tb suspendrien provisionalment les d´Admininistratius...

De moment, em sembla que haurem de presentar-nos a altres administracions, pk tema Gene està malament la cosa...

Estel, què tal, com va tot?

estel2008

• 12/02/2011 15:17:00.

Bona tarde,

LLIURE, m'alegro que de quan en quan passis pel foro, jo en conecto poc perquè la veritat poca cosa tenim a dir, la notícia de la gene ens l'esperaven però vaja al final a caigut pel seu propi pes, era d'esperar, aquest any ens podem despedir i el proper ja veurem. LLIURE tu com vas amb la local continues presentar-te.

ROSA, com va la feina, es complicat amb el nen, ja ens parlarem que vagi bé.

La veritat es que jo de les opos d'auxiliar no he estudiat mes, entre els nens i que vaig começar a treballar no he tingut temps, ara el que volia fer era preparar el nivell D de català però encara no he començat, ho deixaré per la pròxima convocatòria, els propers examens seran al maig i no he preparat res.

Salutacions,

lliure78

• 13/02/2011 16:07:00.

Hola,

Estel, doncs em presentaré a un ajuntament que està a prop del meu poble. Demanen una plaça però hi ha borsa de treball i això m´interessa tb. Després han sortit 22 places de subaltern per les Biblios de Barcelona i tb m´he presentat. De moment això, com que el temari és molt semblant per aixo m´hi presento.

El que m´agradaria però és treballar, ara treballo poques hores als matins i no surt a compte...En fi, s´ha de ser positiu i esperar que les coses aniran millor, espero!!

bluevelvet1979

• 14/02/2011 9:29:00.

Javier1984 -- els funcionaris no podem perdre el lloc (ja només faltaria això). Les retallades de personal es refereixen a càrrecs eventuals i interins. Tampoc reemplaçaran als jubilats ni les baixes per maternitat, etc.

Les mesures del Mas no les especifica a la carta però ja hi ha rumors d'una nova retallada de sous, que se suma a la retallada del 5% de mitjana que ja vam patir.

Afegeixo també que el sou que ens ha quedat és miserable.. tant esforç per cobrar tan poc... no vull ni pensar quant ens el volen baixar ara.

Us copio la carta que hem rebut, però com veureu no deixa res clar, només que estarem més pringats que ara:

Barcelona, 7 de febrer de 2011

Benvolgut, benvolguda,

Fa poc més d’un mes que el nou Govern de la Generalitat va prendre possessió. He cregut que aquest era un bon moment per fer-vos arribar un missatge personal a totes les persones col·laboradores de la Generalitat, institució que representa l’anhel i persistència del poble català de preservar el benestar i les llibertats del seu país.

Com bé sabeu vivim moments de certa complexitat. Patim els efectes de la crisi econòmica, reflectida principalment en les altes taxes d’atur, i veiem com és qüestionada de manera clara la nostra voluntat d’autogovern.

L’objectiu fonamental del Govern és i serà ajudar el nostre país a crear riquesa, garantir la cohesió social i enfortir i projectar la nostra identitat col·lectiva.

Vull aprofitar aquest escrit per fer-vos arribar principalment dos missatges.

El primer, agrair-vos la feina que feu. Feina que cadascú de vosaltres desenvolupeu amb dedicació, interès i ganes envers les tasques que teniu encomanades. És un exercici de responsabilitat i un bon exemple de cara a la nostra societat.

El segon, és demanar-vos tota la complicitat i tot l’esforç. Els temps excepcionals que vivim requereixen de decisions excepcionals, no sempre fàcils d’entendre. És fonamental la vostra col·laboració i ajut per fer una institució més eficient i eficaç. Ens cal assumir que, amb menys, hem de fer més i millor. La gent espera molt de la Generalitat i no els podem defraudar.

Confio en tots i cadascun de vosaltres. El vostre ajut ens permetrà servir millor el nostre país, superar els moments de dificultat i afrontar el futur amb major il·lusió i confiança.

Rebeu una molt cordial salutació, amb el meu agraïment per la vostra tasca de servei públic.

Artur Mas
President de la Generalitat

Kxuxa

• 15/02/2011 23:38:00.

Hola a fòrum!

Marc, merci per compartir la informació!

O sigui, el que era d'esperar... mentre hi hagi crisi, no convocaran, i com no se sap quan acabarà la crisi, doncs no hi ha previsions.... (entenc).

Quin cacau! Per quan es convoquin no recodaré ni l'art 38 de la L30/92. POtser no recordo ni el que és la L30/92... jaja! Paciència!

Carhe

• 22/02/2011 22:54:00.

amunt

RosaFP

Seguiré hasta el final

• 23/02/2011 12:51:00.

Sense rumb!.
Si sapiguésim per quant de temps hem d'esperar: QUIEN ESPERA DESESPERA!!!.
Esperant les notes d'auxiliar (esperant el pitjor resultat possible, així la caiguda serà més lleu, no???. Fantaseando de vegades amb un futur de color de rosa, com jo. Ummm. Potser un dia...

Després de la nota prendré la decisió, completo el temari?, actualitzant?.
Començo a preparar locals?.
Estudio xino xano Gene?.
Ahhhhhh... No sé d'on vinc, no sé on vaig. Tant clar que ho tenia tot i ara SENSE RUMB. Quina penita, amb les ganes que tenim tots s'aconseguir l'OBJECTIU.

Vindran els temps millors, tot són etapes. L'ESPERA DESEPERA,

AMUNTTTTTTTTTTTT!.

lliure78

• 25/02/2011 10:41:00.

De moment ho veig aturat Administratius...Uff quin rotllo.

auxadmopositadora

poquet a poquet

• 01/03/2011 14:20:00.

Me cago en tot!! no ens donen les notes d'auxiliar fins 3a setmana de març!!

estel2008

• 03/03/2011 15:35:00.

Us deixo informació de l'oferta pública de l'Estat surt al BOE núm 51 del 01/03/2011, us fico l'enllaç.

www.boe.es/boe/dias/2011/03/01/pdfs/BOE-A-2011-3894.pdf

Us fico també el de la MAD perquè es més clar, es que estic subscrita als boletins i en va arribar la informació.

www.mad.es/estado/index.html

auxadmopositadora

poquet a poquet

• 03/03/2011 15:52:00.

Bones,

Estel què tal!!

Jo vaig mirar examens anteriors de l'Estat, però hi ha com una prova de càlcul que em va semblar una mica difícil per preparar.. gràcies de totes maneres li faré un cop d'ull.

lliure78

• 04/03/2011 10:26:00.

Hola gent!

Merci per la informació!! Per cert, les de l´Administració de l´Estat què tal són? És que no sé quants temes són ni res. Valen la pena??

estel2008

• 04/03/2011 14:56:00.

Hola Auxi, LLiure, jo aquesta informació la vaig comunica per si us interessa jo personalment no en presentaré, si vols saber els temes entra a l'ADAMS o a la MAD que segur trobaràs informació. Crec que també surt alguna cosa d'operacions matemàtiques algú ho ha comentat ara no se a on.

Salutacions

agila0

• 09/03/2011 13:02:00.

::: --> Editado el dia : 09/03/2011 13:03:01

Hola,

Os quería hacer una pregunta, seguro que la sabéis. Cuando una ley se publica en el boletín oficial, provisionalmente, dispones de 15 días (normalmente) para presentar alegaciones antes de su aprobación definitiva. Estos 15 días, són hábiles o naturales?

Muchas gracias.

OPOSITIS

OPOSITIS

• 11/03/2011 12:33:00.

Hola cuando una ley se publica lo normal es que a los 20 dias entre en vigor, las alegaciones se pueden hacer cuando una propuesta de ley se somete a información pública que es cuando dispones de no menos de 20 días (art. 86 de la ley 30/92) para hacerlas. Otra cosa es que quieras impugnar una ley, es decir interponer un recurso... Recuerda que cuando no se dice nada los días son hábiles si son naturales se debe decir de forma expresa, Adéu!

agila0

• 11/03/2011 13:35:00.

Gracias, pero el art. 86 de 30/1982 tengo entendido que es para los procedimientos administrativos. ¿Es lo mismo para la publicación de leyes?

Por ejemplo, para aprobar un presupuesto local:

Artículo 150. 1. Aprobado inicialmente el Presupuesto General, se expondrá al público, previo anuncio en el “Boletín Oficial” de la provincia o, en su caso, de la Comunidad Autónoma Uniprovincial, por 15 días, durante los cuales los interesados podrán examinarlos y presentar reclamaciones ante el Pleno.

¿Estos 15 días son hábiles o naturales? Gracias.

Itzia1972

• 12/03/2011 21:36:00.

hola gent,

Us agrairia que hem contesteu una qüestio, una vegada s'han donat les definitives al concurs de trasllats i hi ha una persona que renuncia a la plaça que li han donat. la roda corre? i passe la plaça a la persona següent que te els mateixos punts o superior?
Jo creia que una vegada surt la definitiva es inamovible i la roda no corre. la plaça aquella queda descoberta per a les opos o per al segënt concurs de trasllats.

No es aixi

Gracies

vicen22

Por fin !!!!!!!

• 14/03/2011 10:25:00.

Bé ja ho deu saber tothom, però ja han sortit els resultats de les opos d'auxiliars (1r i 3r exercici, mèrits encara no), per qui estigui interessat.

[--http://www20.gencat.cat/portal/site/governacio/men...0008d0c1e0aRCRD--]

Si no funciona l'enllaç, el copieu i l'enganxeu a la barra d'adreces i després botó return

vicen22

Por fin !!!!!!!

• 14/03/2011 10:27:00.

Continua sense funcionar l'enllaç, però a mi em funciona, bé és igual és a gencat.cat, i després continueu buscant, dins d'altres pestanyes i al final el trobareu

Maribel197113

PAU I JOAN

• 14/03/2011 12:16:00.

Hola, em dic Maribel i no m'han corregit l'examen perquè vaig escriure el meu nom! Ja sé que no sóc l'única i per això m'agradaria saber si hi ha algú més com jo i si penseu interposar recurs...ja sé que les bases ho expliciten però la pregunta de l'examen et demanava que t'identifiquessis...Espero que algú contesti. Gràcies

Gecater

• 14/03/2011 13:16:00.

@ Maribel
Ón posava que t'indetifiquéssis? Jo és que no ho veig.

Maribel197113

PAU I JOAN

• 14/03/2011 13:27:00.

Tens raó, de fet no m'havia tornat a mirar aquesta pregunta...bé penaos que de totes maneres es podria presentar recurs! Algú pensa el mateix?

Nuriola

• 14/03/2011 16:23:00.

es veia a venir tot això que estava passant....de fet, jo mateixa, a PRINCIPIS DE 2010 li vaig fer la gràcia la meva estimada professora d'acadèmia de...I SI S'ANULEN LES CONVOCATÒRIES?

I ella em deia: nooo, això no dona

Ara ella es es deu estar enrecordant d'allò, i probablement o està al carrer o conserva la feina de miracle sense cap prespectiva a curt plaç.

En fi, queda molt per veure, el sector privat segueix arrassant amb tot el que troba, i ara li toca a l'administració pública, tard o d'hora havia d'arribar, i ara ja no poden endarrerir més l'esclat. No ho dic pas amb ràbia, sinó perquè em sembla que per fi ara som conscients del problema que ha estat amagant la banca en aquest país, un problema únicament generat per ella. Espero que d'això n'aprenguem tots plegats i ens aixequem amb tota l'energia disponible. Jo fa mesos que poso totes les meves forçes per obrir-me pas de manera autònoma, i us juro que no és gens fàcil, està ple de gent que enganya amb tota la cara del món per recaptar l'euro.

En fi, molta sort a tots, la necessitarem.

silviacoco

• 16/03/2011 10:06:00.

Hola a tothom, ahir va sortir el resultat de la 3º prova (cas pràctic).Han considerat NO APTES a 400 persones que diuen s'han identificat a l'examen. No podia creure el resultat, convençuda que havia posat el codi de barres, i després de trucar m'han dit que la identificació de totes aquestes persones ha estat en qualsevol de les preguntes: en atenció al ciutadà o bé al signar el/la secretari/a per tant una autèntica trampa.
Ja pots tenir un examen 10 que no hi ha correcció. Han fet neteja descarada i després de tant esforç i dedicació es injust. Proposo a totes les persones que es trobin a la mateixa situació que jo que ens ajuntem i fem el que calgui. De moment només es possible recurs d'alçada/reposició però ja sabem com serà la resolució. He parlat amb 1 advocat i m'ha dit que fem un grup tots els possibles, per fer + força.
Espero les vostres noticies. Silvia.

Glope

• 17/03/2011 14:50:00.

Sentència molt interessant, de cara a la propera oferta d'administratius, el Suprem ha dit que han de sortir totes les places ocupades per un interí.

[--http://contencioso.es/2011/02/03/las-plazas-vacant...-ser-ofertadas/--]

tane1956

Tot està per fer i tot és possible ... Martí i Pol

• 18/03/2011 10:00:00.

GLOPE, molt interessant, sí. Gràcies.

lliure78

• 19/03/2011 21:00:00.

Merci Glope!! A veure si ho fan!!

sandrine1973

algun dia llegare a ser funcionaria

• 20/03/2011 15:17:00.

Pregunta per a Glope. No sé si t'enrecordaras que em vas respondre al foro d'auxiliars que la gene mirava si ets mare de nens petits i demes. Però això que m'expliacves de dir si m'ha tocat molt lluny de casa, això com s'hauria de fer, verbalment al meu cap o amb algun escrit reglat i a alguna persona en concret? es que vaig molt perduda en tot això, i a més em vas dir que mires d'entrar en un departament gran, em pots dir quins són els més grans? es que de veritat que ja em veig cada dia creuant Catalunya, sóc de Tarragona, i em seria impossible passar tota la semana fora de casa amb els peques aquí. Gràcies per llegir-me Glope.

estel2008

• 20/03/2011 19:20:00.

Glope, esta força be aquest article, però els nostres polítics crec que els importa molt poc el que diu EBEP, aquest any crec que ens podem oblida de les opos de la gene. Perdoneu però estic negativa, espero equivocar-me.
Salutacions i sort als aprovats d'auxiliar que s'han passat molt amb el tema de no corregir els examens, que també no esta clar que hagin comprobat la identitat dels opositors quan es un dret que a de queda en anonimat.

Gecater

• 22/03/2011 12:34:00.

Em sap greu dir-ho però tot plegat sembla can pixa.
Crec que no hi ha cap fonament per guanyar el recurs a la no correcció de 400 examens. És que la gent no sap que no s'ha de posar el nom? És que no entenen que si hi figura el nom es pot pensar que hi ha tongo? És que no es van adonar que els noms en l'enunciat també són ficticis? Això és una badada monumental. Al.lucino que 400 persones fotéssin el nom real. Encara com no van donar el telèfon, email, adreça i nom d'algun parent amb influència. Fins i tot amenacen amb organitzar-se. Els recursos estan per defensar els drets no per fer trampes. La no correcció és del tot justa. A més l'efecte d'esmenar la decissió afectaria a la resta.
Posar un recurs que no té ni cap ni peus només despretigia al col.lectiu d'opositors i de funcionaris, que ja prou malmès està, semblant una tropa busca-raons. Mentrestant a veure qui té ara el valor de convocar oposicions a administratius amb el clima que hi ha contra els funcionaris. No crec que hi hagi convocatòria d'administratius fins d'aquí a decenis.
El que deia, això sembla can pixa.

RomarioORei

Continuarem esperant

• 22/03/2011 13:09:00.

Totalment d'acord Gecater, tan sols et faltaria afegir: "Ho sento, pero algú ho havia de dir!"
Salutacions.

suburu

• 25/03/2011 13:12:00.

Si us sembla bé lo millor seria deixar de banda tot el que ha passat a les opos d'auxiliars, el que hagi de ser ja ho diran els jutges si cal no nosaltres, centrem-nos més en les futures opos d'administratius que és lo important i la causa de que estigui obert aquest fil.

Jo espero que les opos d'administratius almenys surtin pel 2012 almenys.

vicen22

Por fin !!!!!!!

• 30/03/2011 10:14:00.

Amunt

lliure78

• 31/03/2011 20:06:00.

I tant que sembla can pixa! Però una cosa, no teniu la sensació que només estan retallant aquí a Catalunya? No sé, a vegades penso que la crisi només és aquí, pk crec que en cap comunitat s´està retallant tant com aquí, no?

En fi...Jo tb espero que les opos d´Adm siguin al 2012...tant de bo.

Joan2009

• 04/04/2011 20:36:00.

Hola companys/es,

Acaben d'actualitzar el temari d'administratiu a l'eapc. Bon senyal per tots els que ens volem presentar per administratiu.

auxadmopositadora

poquet a poquet

• 04/04/2011 22:37:00.

Ojalá tinguis raó JOAN!!

centroalcal

Centro Oposiciones Alcalá - Sevilla

• 06/04/2011 19:33:00.

POR CIERRE DE SUS INSTALACIONES PONEMOS A LA VENTA TODO EL MATERIAL DE OPOSICIONES:

- TEMARIOS OPOSICIONES DE DISTINTAS EDITORIALES. Precios: Desde 10€

- TEMARIOS PROPIOS DEL CENTRO MUY COMPLETOS: Todos constan de Temario Común, Temario Específico, Test de cada tema, Test de repaso, Pruebas de evaluación, Resúmenes, Esquemas, Guiones de Estudio, Anexos... Precios: Desde 20€.

- TEMARIOS PRUEBAS DE ACCESO: Graduado Escolar, Grado Medio, Grado Superior, etc... Precios: Desde 10€

- PSICOTÉCNICOS: Guardia Civil, Policía Nacional, Bombero, Policía Local... Precios: Desde 10€

- VARIOS.... Todo tipo de materiales para oposiciones.

- ÁMBITO: ESTATAL, AUTONÓMICO Y LOCAL

Interesados en cualquier material, ponerse en contacto en: centro-alcala@hotmail.com

lliure78

• 07/04/2011 13:27:00.

Tant de bo es convoquessin aquest any.

estel2008

• 08/04/2011 20:04:00.

Jo crec que no es convocaran perquè en la retallada que en esta fent el senyor MAS, la veritat ho veig negre.

saduca

• 16/04/2011 18:27:00.

Contractes mixtos

Hola a tothom,

No se sap quan sortirà la convocatòria però això no està en les nostres mans i poca cosa guanyarem lamentant-nos. Continuem treballant, tots els dies, totes les hores possibles, i deixem que el temps vagi corrent. El gran dia arribarà tard o d'hora, no? Doncs ànims i endavant.

Tinc un petit dubte sobre contractació, em pot ajudar algú?

Els contractes mixtos es poden considerar típics?

Els contractes mixtos són la combinació de 2 contractes típics o la combinació d'1 típic amb 1 especial. Però "un cop materialitzada la combinació", el resultat (contracte mixt) és també un contracte típic o no? La LCSP no ho diu expressament, s'ha d'interpretar.

Moltes gràcies

estel2008

• 19/04/2011 15:57:00.

Es sap quins temes s'han actualitzat, perquè abans ficava la data d'actualització al costat del tema que s'havia modificat.

narinan

• 19/04/2011 19:40:00.

Abans que res, hola a tothom!

És la primera vegada que escric, tot i que fa temps que us segueixo. Esperem que no triguin gaire a actualitzar les dates de les previsions i que convoquin alguna cosa!

Saduca: Jo crec que, en rigor, no es tracta de contractes típics. De totes maneres, tenint en compte que els contractes mixtos contenen prestacions corresponents a més d'un contracte típic de classe diferent i que es qualificaran segons la prestació del que tingui més importància des del punt de vista econòmic, jo crec que a la pràctica és com si ho fossin, perquè es subjectaran al règim jurídic d'aquell contracte típic. És la meva modesta opinió.

Estel 2008: Estic repassant els temaris nous de l'EAPC i, de moment, veig que han actualitzat els temes de Dret constitucional amb la Sentència del Tribunal del Constitucional, pràcticament tots tenen alguna revisió o ampliació, i la part de Dret comunitari amb el Tractat de Lisboa. No he arribat més endavant, però m'ho vaig mirar per sobre i gairebé tots els temes de Dret administratiu estan actualitzats amb la Llei 26/2010 i han tret les referències derogades a la Llei 13/1989. La resta de temes encara no me'ls he mirat. Però tens raó, podrien haver posat data d'actualització i ens estalviaven la feina de repassar-ho tot!

saduca

• 20/04/2011 19:50:00.

Moltes gràcies per la teva resposta, narinan.

Pràcticament tots els temes de l'EAPC han canviat, més o menys segons els casos, però fins i tot els que no introdueixen canvis normatius també s'han modificat pel que fa a la redacció en alguns punts. Han polit les errades ortogràfiques i les duplicitats de continguts. Ja està bé.

Ànims a tothom!

estel2008

• 20/04/2011 21:09:00.

Gràcies a les dos, jo es que encara no m'he ficat a repasar-los però el que faré es tornar-los a imprimir. Ara en vull presentar al nivell D de català i per això tinc el temari opos aparcat.

Pauken

• 21/04/2011 15:20:00.

Hola!!!

Estel2008, saps si amb el nivell D hi ha aventatges dins l'administració?

Merci,

estel2008

• 21/04/2011 18:43:00.

PAUKEN, a l'ICS et donen 2 punts tan a la borsa de treball com a les opos, a la generalitat crec que no.

Pauken

• 23/04/2011 19:46:00.

Llàstima! M'he equivocat d'oposicions :)

Moltes gràcies per contestar, Estel2008.

Bona Pàsqua!

RosaFP

Seguiré hasta el final

• 28/04/2011 16:47:00.

Hola, bones,
Jo he començat a llegir apunts i comparar pel bloc de funció pública!, vaig llegint!, sé que trigaran en convocar, potser dos anys o no... Però no vull deixar-ho sino tot s'oblida...
Ànims.

estel2008

• 02/05/2011 16:24:00.

::: --> Editado el dia : 16/05/2011 18:13:15

Jo encara tinc que imprimir el temari de nou.

CONTINUEM EN UN FIL NOU QUE AQUEST ESTA COMPLET

Administratius de la Generalitat de Catalunya 2010 (4)

FUNCI1

In dubio pro funci ;)

• 11/05/2011 14:49:00.

Hola a tothom :)
A títol informatiu:

Mesa Sectorial de Negociació del personal d’administració i tècnic de 6 de maig de 2011:
• Durant l’any 2011 no es publicarà cap oferta pública d’ocupació.
• No hi ha cap previsió de nous concurs de trasllat del personal administratiu i tècnic per a
l’any 2011.

Adéu

RosaFP

Seguiré hasta el final

• 14/05/2011 21:02:00.

Hola a tothom,

Gràcies Funci per la info. Jo de moment faig resums per l'Ajt . de Bcn i així m'obligo a estudiar temes comuns. Baix molt xino, xano, tant que només he fet un resum!.

Seguro que tienes mucho que decir, te estamos esperando.

Encuentra tu Oposición