¿Qué quieres buscar?

Inicia sesión

Regístrate

FOROS OPOSICIONES FORO Oposiciones Auxiliares Administrativos Locales y Autonomicos

709.308 mensajes • 396.057 usuarios registrados desde el 25/05/2005

ghs

por fin..ghs_1975@hotmail.com

• 10/10/2007 16:20:00.

AUX.ADMINISTRATIVO GENERALITAT

Obro un altre perque a l'anterior ja no deixa escriure més.
Jo crec que ho ficaran igual que les plantilles del test, per la tarda, perque tothom estigui dels nervis!

Ja no aguanto més!!

250 RESPUESTAS AL MENSAJE

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 10/10/2007 17:19:00.

RE:AUX.ADMINISTRATIVO GENERALITAT

JO APOSTO PER LES 11.30. COM PER LES LLISTES PROVISIONALS, SUPOSO QUE AMB LES PLANTILLES, VAN TENIR UN ERROR.

QUINES GANES TINC QUE ARRIBI DEMÀ, EM FA PATIR AIXO DELS 5 PUNTS DE LES COMPETENCIES PROFESIONALS, VOSALTRES CREIEU QUE ES POSIBLE QUE VALGUIN TANT COM LES 50 PREG. TIPUS TEST? QUE TAMBÉ VALIEN 5 PUNTS?????

siroa

• 10/10/2007 17:36:00.

Les competències compten igual que el test, 5 punts, però tinc entès que ho sumaran al final de tot el procés, no ara.
Per cert, aposto a què ho posaran tard, vora les 15h.

SEBNA

• 10/10/2007 17:48:00.

JO TAMBÉ PENSO QUE HO POSARAN A MIGDIA. NO SE PERQUE PERÒ CREC QUE ENS FARAN PATIR UNA MICA.
ESTIC DELS NERVIS!!!!! I SICERAMENT NO FAIG RES D'INFORMÀTICA !

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 10/10/2007 18:26:00.

Doncs, francament, jo penso que si no tinguessin intenció de contar ara la nota de les comp. professionales, no haurien gastat tant de paper, haurien esperat a tenir els 2660 de la prova següent i els hi haurien fet només a ells. De la mateixa manera que no et fan presentar els mèrits fins que no se sap la nota del primer examen.

Ei, només es una teoria, demà, espero, que ja ho sabrem.

rosemari

• 10/10/2007 18:42:00.

Yo también pienso que mañana nos harán esperar y que hasta pasadas las 14h no sacarán los resultados. Me parece que tampoco nos puntuarán las competencias sino al final, ojalá las puntuaran porque podría haber muchos cambios...

nineta31

• 10/10/2007 18:59:00.

Espero que les posin demà, perque si al final ho fan dilluns em sembla que a tots ens agafarà un patatús!!!!!!
Sort
Si les posen demà crec que serà entre 14.00 o les 15.00h, si és més aviat molt millor!!!!!!!!

Angelines

• 10/10/2007 21:57:00.

Hola a tots/es,

He estat uns dies "ko", després de tota la tensió de la primera prova el meu cos a fotut un baixon i he estat uns dies malalta però ja estic millor encara que cansada.

Jo crec que demà abans de les 12 h. ja sabrem els resultats.

Per cert, suposo que ens diran ja si passem a la següent o no, és a dir, hauran de dir no només la nota nostra si no també la nota de tall no?

Petonets

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 11/10/2007 9:24:00.

Hola Angelines, m'alegro de que estigues millor, però tu no pateixis que amb la notassa que has tret passes segur.

Salutacions,

Emoine

Emma

• 11/10/2007 9:29:00.

He obert un altre com a part dos, però us el copio aquí (no havia vist aquest, perdoneu-me)

AUX ADMINISTRATIVO GENERALITAT CATALUNYA PARTE 2
Estimats tots, les porrres, i els xurros amb molta xocolata ens les haurem de menjar nosaltres.....

Avui no pengen les notes!!!!! Acaben de canviar la data de previsió pel dia 16 d' octubre !!!!!!!!!!!!!!! Si senyor ells a passar el pont com a uns reis, el dilluns amb calma i el dimarts, si ho creuen oportú, ens donaran notícies...............

Santa paciència...... haurem de seguir esperant fins al dimarts, o fins més endavant.

Molts ànims a tothom, passeu uns dies ben bons, i tranquil.litat i bons aliments.

Emma

jusano

Funcio-nant

• 11/10/2007 9:44:00.

La mare que els va Pa....

nserra

Vamos a por ella

• 11/10/2007 9:50:00.

El lunes es fiesta en algunas poblaciones por eso lo han pasado al martes y hoy se plega antes porque mañana es fiesta. Mi peor pesadilla que aplazaran la fecha, ya se han curado en salud poniendo PREVISIO

SEBNA

• 11/10/2007 10:01:00.

QUINS COLL.....!!! HAURIEN DE CANVIAR TAMBÉ LA DATA D'EXAMEN , NO??. COM POT SER QUE UNA SETMANA ABANS DE FER UN EXAMEN ET DIGUIN SI L'HAS DE FER O NO?? QUINA RABIA I QUINA IMPOTÈNCIA !!

ususu

• 11/10/2007 10:37:00.

...sin comentarios...vaya cara que se me ha quedao al ver el dia 16....la verdad no me lo esperaba....que rabiaaaaaa¡¡¡¡¡
Esto es a prueba de cardiacos.....
...de todas formas, animo, y buen puente a tod@s :)

Nacha3

• 11/10/2007 12:01:00.

Hola a tothom¡¡¡¡¡

Aquí, a la feina, quan ho han posat, ja treïem escuma per la boca i improperis els que vulguis, quina rabia¡¡¡

Ah¡ Un altre cosa, ahir a classe, ens van dir que hi ha 2 ó 3 preguntes impugnades, no sé quines. A lo millor és per això que retarden la nota, no sé.

En fi, a esperar un altre vegada "pa mataslos"

Bon cap de setmana a tots i a mirar d'oblidar-nos durant aquest 3 dies.

Fins aviat¡¡¡¡¡

espero aprobar

• 11/10/2007 12:15:00.

A mi també m'ha quedat el cos a topos, ja està bé, tants pocs dies abans del 2n. exàmen, no hi ha dret.
Bé encara que ens enfadem no hi tenim res a fer.
Salutacions

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 11/10/2007 13:07:00.

COM ENS EN PODRIEM ENTERAR DE QUINES PREGUNTES S'HAN IMPUGNAT, ALGUNES DE LES DE RESERVA LES TENIA MALAMENT, I LA VERITAT NO EM FA CAP GRACIA QUE ARA LA NOTA SIGUI MES BAIXA DEL QUE EM PENSAVA.

SI ALGU HO SAP, SIUSPLAU QUE HO DIGUI.
GRACIES.

ghs

• 11/10/2007 20:41:00.

Doncs jo espero que no sigui veritat, perquè sinò ja em direu, la gent que ara mateix te una nota justeta, si anulen dos o tres i les té malament no passarà. Ho dic perque a mi em passaria.
Ai quines ganes tinc de que arribi el dimarts!

Angelines

• 12/10/2007 9:22:00.

Per taquicàrdia, insomni i angoixa no donen punts no?

Esperem que no comencin ara amb històries d'impugnacions perquè si és així ja podem anar esperant setmanes.

Ja té raó la meva amiga ja quan diu que una oposició és una prova de resistència.

Petonets

Angelines

• 12/10/2007 9:24:00.

Gràcies juditmix,

Jo també m'alegro d'estar amb vosaltres de nou.

Petonets i que us vagi tot molt bé.

nineta31

• 12/10/2007 10:56:00.

si hi ha gent que impugne per algunes preguntes i ens assabentem quines són i nosaltres les teniem bé, podem impugnar perque nosaltres creiem que estaben bé. Suposo que ho podriem fer.
A veure que passa

plantilla

en la macetilla

• 12/10/2007 12:08:00.

::: --> Editado el dia : 12/10/2007 12:09:54
::: --> Motivo :

No crec que siguin tan cafres com per anul·lar una pregunta que estigui bé. Qui impugni haurà d'argumentar el que diu i si té raó i l'han de canviar, no hi haurà possibilitat de tornar a posar la pregunta de l'inrevés...

nineta31

• 12/10/2007 12:24:00.

He trobat una pagina a internet per practicar excel, crec que està bastant bé:
http://www.ual.es/~acorral/IAGE/Prac_3_Excel_2005.pdf
A veure si ens serveix
Adeu

rosemari

• 12/10/2007 12:57:00.

CADUCIDAD Y DESISTIMIENTO. DIFERENCIAS

Hola, estoy haciendo un curso de procedimiento y parece que cada vez sé menos porque me dan mucha información.

Desistimiento es un tipo de caducidad?
Alguien tiene claro estos dos conceptos.

gracias

Guneray

• 12/10/2007 14:12:00.

Desistimiento es un tipo de finalización del procedimiento como la caducidad, la resolucion, el pacto o convenio o la renuncia. Desistir significa dejar de solicitar un procedimiento pero sin renunciar a hacerlo en un futuro. Espero haberte ayudado, un saludo.

Nacha3

• 14/10/2007 14:27:00.

Hola companys/es,

Espero que tots esteu pràctiquen Word i Excel pel proper exemen, no os desanimeu i estudieu molt perque estic convençuda que passarem la majoria, així que ÀNIMS I ENDEVANT QUE AIXÒ JA HO TENIM COLL ABAIX.

Força a tothom QUE SOM ELS MILLIORS¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Emoine

Emma

• 14/10/2007 19:41:00.

Els cursos per aprendre i practicar que van genials son els de la web http://www.aulaclic.com/

Jo l' estic utilitzant per l' excel i em va genial. Té teoria, videos i exercicis.

Hi entren els tres programes que ens demanen: Windows, Word i Excel

Petons i a esperar com els "sufridores del 1,2,3!!!!!!!!!!!!!!"

Emma

Nacha3

• 15/10/2007 14:22:00.

Hola companys/es,

ÀNIMS PER A TOTHOM, JA QUEDA MENYS¡¡¡¡

DEMÀ DEIXAREM DE PATIR.

SORT A TOTS/ES.

osacaram

• 15/10/2007 15:29:00.

Hola a tothom;

Han tornat a canviar la previsió de les notes de la primera prova, ara és a partir del 18 d'octubre.

A aquest ritme sabrem si fem l'examen o no el dia d'abans.

SEBNA

• 15/10/2007 16:17:00.

ahhhhh!!! nos va a dar algo, es para cogerte un ataque de nervios !!!!
gracias emma por la web de informática, está muy bien y con explicaciones muy claras.

suerte y paciencia a tod@s !!

Ume73

• 15/10/2007 16:21:00.

Hola, me he conectado a la página dónde indica la previsión de publicación de notas y no indica que sea a partir del 18, dónde lo has mirado?

ghs

• 15/10/2007 16:47:00.

Lo pone en la pagina de gencat, lo deben haber modificado esta misma tarde, porque yo lo he mirado a mediodía y ponía el 16, y ahora pone el 18.

Ala, a seguir sufriendo, no hay derecho!

Ume73

• 15/10/2007 17:18:00.

Imagino que la presentación para la acreditación de méritos empezará a computar a partir del dia 18, no?

Nacha3

• 15/10/2007 18:32:00.

NO ME LO PUEDO CREER.........VOY A MATAR A ALQUIEN¡¡¡

ESTOY AL BORDE DEL INFARTO I ENCIMA HAY QUE SEGUIR ESTUDIANDO¡¡¡

EL 18 ? VEREMOS SI ES VERDAD, PORQUE A ESTE PASO¡¡

EN FIN, PA HA VERNOS MATAO¡¡¡

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 15/10/2007 18:52:00.

Pues, francamente yo creo que el examen lo van ha passar para noviembre, no creo que lo hagan tan pronto. Casi seguro que es por lo de las impugnaciones, se sabe algo de eso??????

Angelines

• 15/10/2007 21:10:00.

Bonanit patidors/es,

M'ha comentat una amiga que treballa a la Gene que el motiu del retràs és una errada en el sistema informàtic. Del tema de les impugnacions no sabia res.

Més cosetes. Van haver 3500 persones que NO es van presentar, he flipat mandonguilles quan m'ho ha dit.

I per acabar una cosa que segur que a molta gent no li farà gens de gràcia, la prova informàtica es CENTRALITZARÀ A BARCELONA, és a dir, que tothom que pasi el tall haurà d'anar a Barcelona a fer la prova informàtica. Jo trobo que és una put..da per la gent de fora de Barcelona.

En fi, a esperar toca.

Salutacions

Petonets

Angelines

• 15/10/2007 21:13:00.

Per cert, aquesta informació sembla que els ha arribat a través d'un sindicat, no recordo exactament quin era.

carpediem.barcelona

• 15/10/2007 22:57:00.

No me lo puedo creer... Llego a casa después de trabajar todo el día (de ahí mi empeño en ser funcionaria) y me encuentro con que los idem (es decir, los funcionarios de turno que tengan ésta entre sus atribuciones) han decidido postergar un par de días más la ansiada información que a todos nos ocupa.

Me parece una tomadura de pelo increíble, como si estuvieran jugando con nosotros al ratón y al gato. Y lo peor, pensar que aún mediando la tardanza en la publicación de las listas, seguro que mantienen como fecha final de la siguiente prueba el 27 de octubre. Me apuesto un chocolate con churros...

ususu

• 16/10/2007 6:56:00.

...a mi me parece increible...puede ser comprensible el retraso una vez (dia 11), dos (dia 16), pero que se coja esta dinamica, y como comentais algunos, que la fecha del otro examen sea definitiva (27....). Supongo que la gente responsable del tema tambien debe estar de los nervios, a nadie le gusta que las cosas se tengan que hacer deprisa y corriendo....pero podrian dar un poco mas de informacion para tranquilizar a la gente. Nosotr@s en el foro porque entre unos y otros nos vamos enterando de algo, que si no...es para que te de un soponcio.....Yo es que hoy, a estas alturas, y visto lo visto, tengo la moral por los suelos....
Agradeceros a la gente que vais dejando informacion sobre el examen de informatica y sobre la convocatoria.
Un saludo, y paciencia....

Ume73

• 16/10/2007 8:53:00.

HOla, el examen de informática dicen que va a ser en Montjuïc, por otro lado, la fecha de examen que nos han colocado es válida hasta 48 horas antes de saber la nota de corte, pasado ese plazo deben de posponerlo.

En cuanto a la acreditación de méritos y presentación de documentación, el plazo de presentación empieza a contar a partir del dia de publicación de las notas, y los días son hábiles.

Buenos chicos/as, relajémonos que esto va pa largo....

ususu

• 16/10/2007 16:15:00.

hop ¡¡
pa'rriba

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 16/10/2007 16:30:00.

Montjuic? I donde está eso? que yo soy de pueblo! jejeje, solo fui de excursión con el colegio cuando era peque.

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 16/10/2007 17:32:00.

Ai, Angelines, avore si t'enteres d'algo mes, qualsevol coseta que es filtri sempre fa passar millor l'espera.

Ciao.

nserra

Vamos a por ella

• 16/10/2007 17:47:00.

Hola! yo no tengo ninguna noticia sobre las impugnaciones asi que de momento voy a seguir creyendo que es lo tipico de la administración algun problema técnico (o de ganas de trabajar) esperemos haber que pasa, la única noticia que si tengo del sindicato es que seguramente el examen sea único en Montjuic, lo siento por los que estais tan lejos porque eso si que es una putada.

rosemari

• 16/10/2007 21:08:00.

Mañana por la tarde tendremos que mirar gencat.net a ver si nos han vuelto a cambiar el día y no es el 18 sino el veinti...

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 17/10/2007 9:15:00.

lo subo

Nacha3

• 17/10/2007 9:25:00.

Como vivo sin vivir en mi y no me concentro estudiando...
vamos, que me siento como el toro de Guisando¡¡¡

El toro de Guisando
no pregunta cómo ni cuándo,
va creciendo y temblando.

¿Cómo?
Acariciando el lomo
del escarabajo de plomo,
oro en el reflejo de oro contra el domo.

¿Cuándo?
En el muro raspando,
no sé si voy estando
o estoy ya entre los aludidos
de Menandro.

¿Cómo? ¿Cuándo?
Estoy entre los toros de Guisando,
estoy también entre los que preguntan
cómo y cuándo.
Creciendo y raspando,
temblando.

Perdonar ésta chorrada, pero es que estoy de los nervios¡¡¡

Angelines

• 17/10/2007 9:34:00.

Molt bo Nacha,

Acabo de trucar a Funció Pública. M'ha atés un noi molt simpàtic. M'ha dit que demà sortiran segur (salvo nou fallo en el sistema informàtic) les llistes amb les notes.

M'ha confirmat també lo de la prova informàtica a Barcelona, amb tota probabilitat a Montjuic.

Ànims

Angelines

• 17/10/2007 9:45:00.

jejeje, me encanta el "lo subo" de juditmix.

petonets

SEBNA

• 17/10/2007 10:27:00.

Para hacer la espera más amena os cuento un chiste que me pasaron ayer.

Un padre cansado de que su hijo pase de los estudios decide que se ponga a trabajar. Le pide a un amigo de un ministerio que lo coloque en algún sitio. Al cabo de unos dias su amigo le dice:
- Mira, tengo un chollo de Asesor de la Comisión de Salud con un sueldo de 9000 eur al mes
- No!!que dices si quiere que tenga que currar y que cobre menos!!
Al cabo de unos días le vuelve a ofrecer:
- Mira tengo un puesto de Secretario Privado de un Diputado cobrando 5000 eur al mes
- Que no !! algo más sencillo y que cobre menos!!
- Bueno tengo algo de Ayudante del encargado de Archivo, pero el sueldo es muy bajo , de unos 2800 eur al mes.
- Mira, yo quiero que mi hijo empiece desde abajo, ¿no hay algo con un sueldo de 500 eur?
- No tío !! eso es muy difícil!!
- ¿Porqué?
- Verás....esos cargos son por oposiciones y se necesita currículum, estudios y pasar una serie de pruebas muy complicadas!!

suerte y hasta pronto !!!

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 17/10/2007 11:08:00.

jejejejejeje, muy bueno sebna, es la cruda realidad, así es la vida.

Per cert angelines, gràcies per compartir la informació, hasta m'extraña que t'hagin atés be, perque segur que estàn fins dalt de trucades de la gent. Jo vaig trucar ahir, i em van dir que "hasta nova ordre" estava tot tal i com quedava, en un to una mica sec.

Ciao.

juan nn

• 17/10/2007 11:53:00.

Salutacions a tothom! Es el primer cop que escric al foro, però us he seguit a tots des del començament.

Moltes gràcies a tots els que han aportat informació i a la resta, i bona sort a tothom demà! Aquest foro m'ajudat molt i m'ha acompanyat al llarg d'aquest procés. Gràcies a vosaltres m'he sentit menys sol.

Bé, ens han fet esperar més del compte, però, pel que sembla, demà sortirem de dubtes!!

Us deixo un acudit de funcionaris que vaig trobar a la xarxa, per relaxar una mica l'ambient:

El perro del ingeniero, del contable, del químico, del informático ... y del funcionario
Un ingeniero, un contable, un químico, un informático y un funcionario se vanaglorian por tener cada uno un perro maravilloso.
El ingeniero llama a su can: - ¡Raíz Cuadrada, enséñanos tu talento! La perra avanza hasta una pizarra y dibuja rápidamente un cuadrado, un círculo y un triángulo.
El contable dice a su perro: - ¡Balance, enséñanos lo que puedes hacer!El perro va hasta la cocina, y vuelve con una docena de galletas, y las apila en 3 montones iguales de 4 galletas.
El químico dice que su perro puede hacerlo mejor: - ¡Termómetro, haz tu número! El perro abre la nevera, coge un litro de leche, va al armario a conseguir un vaso de 10 cl. y vierte exactamente 8 cl. en el vaso sin derramar una gota.
El informático piensa que se va a quedar con todos :- ¡Disco duro, impresiónales! El perro se instala delante del ordenador, lo arranca, inicia el programa antivirus, envía un mail e instala un nuevo juego.
Los 4 hombres se vuelven hacia el funcionario y le preguntan: - ¿Y tu perro, qué puede hacer? - ¡Cafelito, enséñanos los talentos del funcionariado! El perro se levanta, hace un crucigrama en la pizarra, se come las galletas, se bebe la leche, juega un solitario en el ordenador, se monta a la perra del ingeniero y simula haberse lesionado la espalda en la labor, por lo que rellena un formulario de accidente laboral y coge una baja de seis meses.

ususu

• 17/10/2007 12:18:00.

BUENISIMOS LOS CHISTES ¡¡¡¡¡

JE JE JE JE JE
.....gracias a tod@s por levantar la moral a los que como yo, la tenemos por los suelos¡¡¡¡¡
Angelines, gracias por la informacion :)....y nacha, cada uno nos desahogamos como podemos (genial ¡¡¡¡) ojala todos nos lo tomaramos con tan buen humor...
Mucha suerte para .....chan chan....mañana....

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 17/10/2007 12:21:00.

Ostres juan mm, quina gràcia, m'agrada que ens dediquem a explicar acudits de funcionaris, això ens relaxarà una mica a tots, que ja esta be, tu.

Màlegra que t'hagis decidit a sortir de l'ombra, ejem, a saber quanta gent mes hi haurà que no s'han dignat a dir res, va ...
Us convido a que us doneu a coneixer, a tots aquells que també ens heu seguit, que segur que sou molts, vinga, sense vergonya..

Be, vaig a veure si jo tambè trobo algún acudit.
Fins després,

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 17/10/2007 12:26:00.

¿Sabeis porque los funcionarios son ateos? Porque no se creen que despues haya una vida mejor

Un empresario busca trabajadores que sepan contar.Un día se presenta un señor a la entrevista. Le dice el empresario:
- A ver, ¿sabe usted contar hasta 10? A lo que el tío le responde: -1,3,5,7,9,2,4,6,8,10. -¡Qué manera más rara de contar tiene usted! -Sí, yo es que antes era cartero...
Al día siguiente, se presenta otro y el empresario le pregunta: -A ver, ¿sabe usted contar hasta 10? A lo que el tío le responde: -10,9,8,7,6,5,4,3,2,1. -¡Qué manera más rara tiene usted de contar! -Sí, yo es que antes trabajaba en la NASA...
Al día siguiente, acude a la entrevista otro tío y el empresario le pregunta: -A ver, ¿sabe usted contar hasta 10? -1,2,3,4,5,6,7,sota, caballo y rey. -Bueno, ¿y por qué cuenta usted así? -Bueno, verá, es que yo era antes FUNCIONARIO

ANNA07

• 17/10/2007 13:02:00.

Hola a tothom !
Jo també porto molts de dies llegint els vostres missatges i per fi m'he decidit a escriure (deuen ser els nervis del dia abans).
Bueno, simplement era per saludar a tothom del foro i desitjar-vos MOLTÍSSIMA sort per demà.

karnak73

• 17/10/2007 13:38:00.

Hola de nou a tothom!!

Feia temps que no escrivia per aqui, aixi que molts anims a tothom per demà.

Per cert, quina p.........ada el de tenir d'anar a Monjuïc, ni qu haguessim de tornar a fer els Jocs Olimpics.

Bé doncs, un altre acudit per fer més distreta l'espera. Per cert, es molt dolent!

Entra un home a l'oficina de la Funcio Publica i li diu al funcionari que hi havia darrera del mostrador:
-Bon dia!, voldria apuntar-me a les llistes per ser corrector d'examens d'opositors de la Generalitat.
L'home que l'atenia es gira cap a l'interior de l'oficina i crida:
-Núuuuria, porta els formularis que aqui hi ha un malparit que vol ser corrector d'examens!!!!
L'home que havia anat a inscriures tot ofès diu:
-Escolti!!!, que jo no soc cap malparit!!!
Al que respon altre cop el funcionari:
-Núuuuria, no cal que ho portis, que no ens serveix!!!!

Apa doncs!!, fins aviat.

Adeuuu

ANNA07

• 17/10/2007 14:20:00.

Hola a tots! Acabo de mirar la pàgina del gencat i han afegit " a partir de les 12 hores". És a dir, que les notes no les sabrem fins les 12 del migdia. AHHHHHHHHHH. Quina agonia tanta espera

SEBNA

• 17/10/2007 14:25:00.

jejejejeje !!!! la espera con chistes se hace mejor !!!

Ahi va otro....
Un señor va a pedir trabajo en la administración pero comenta que tiene laguna discapacidad.
- Ah! no importa para trabajar en la administración aceptamos personas con discapacidad. A ver , que le pasa??
- Mire es que yo no oigo bien del oído derecho.
_ Ah! no importa....algo más ??
- Mire es que la vista la tengo muy mal y casi no veo.
-Ah! no importa...algo más ??
- Bueno también me falta un testículo.
- Uf! pues eso....no le podemos dar el trabajo.
- Cómo?? sin oido y vista puedo trabajar y porque me falta un testículo !!!
- Hombre !! es que como se va a tocar las pelotas durante todo el dia??

Molta, molta sort per tots demà i ànims que ja que em aguantat tant que almenys sigui per treure algun profit !!

SEBNA

• 17/10/2007 14:34:00.

ei !!! heu vist que posa a partir de les 12 hores ???
Ara si que van en serio !!

ususu

• 17/10/2007 15:11:00.

....a las 12.00....
alguien tiene un "Valium"... cualquier tipo de tranquilizante sirve....

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 17/10/2007 16:55:00.

Be, sembla que lo del dia 27 ja es segur, el personal de reforç per a l'exàmen ja està convocat. He tret l'informació del forum de subalterns.

Xiques, això s'atança!!
Ai, quins nervis. Esta nit no dormiré.

Angelines

• 17/10/2007 18:13:00.

Hola compis,

Doncs jo aquesta tarda m'he posat una mica nerviosa perquè he parlat amb unes amigues de Tarragona que pensen reclamar pel fet de tenir que anar a Barcelona a fer la prova d'informàtica. Al·legaran entre altres coses, greuge comparatiu amb els aspirants de Barcelona i que a més, elles a la sol·licitud en l'apartat on preguntaven a on volies fer les proves van posar Tarragona.

En fi, raó no els hi falta ja que és una put..da, jo que se, poden haver problemes amb el tren, pots trobar un embús de trànsit, el cotxe es pot espatllar, has de matinar molt més per arribar... buf.

En fi, no se, si hi ha molta gent que reclami si això podria arribar a parar-se o que?

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 17/10/2007 18:34:00.

Hola,

Angelines, estic d'adord amb tu, això seria un problema i potser ho retrassaria tot. Jo sóc del parer que com abans acabem amb això millor.

Jo sóc d'Ulldecona, no sé si sabeu on para això però es dels ultims pobles de Catalunya, tocant a la província de Castelló al Montsià, doncs bé tinc mes de 2 hores i mitja de viatge fins Barcelona, a més de contar tots els peatges que hauré de pagar fins arribar-hi, i que estic plantejant-me seriament agafar un hotelet o una pensioneta el dia abans, perquè avore com he d'estar fresqueta per l'exàmen si m'he aixecat a les 5 del matí.

Jo penso, que malgrat això es millor fer-ho com sigui, però que acabi aviat.

Una bona idea, seria que els que venim d'una altra província (com segurament hi haurà mes d'un torn) ens deixessin fer l'exàmen al segón torn. Però suposo que faràn el que voldràn.

Demà ho sabrem.

osacaram

• 17/10/2007 18:57:00.

Hola;

Penso que per molt que reclamin pel fet d'haver d'anar a Barcelona no ho retrassaran.
Amb les opos de l'Estat passa igual, el primer el fan a cada provincia, en canvi, el segon, també pràctic de Word, el fan a Madrid. I no queda més remei que anar el dia d'abans i passar allà la nit.

nserra

Vamos a por ella

• 17/10/2007 19:48:00.

Pues si no recuerdo mal cuando rellene la solicitud para la convocatoria ponia que si en el lugar que elegias no se podia hacer la prueba se haría en Barcelona. Ostras Judithmix si tienes que pagarte el hotelito, ya te entiendo si yo cuando voy a la Sénia me fastídia y eso que yo tengo de aqui a Barc elona 60 km.

TiMMy_aaHH

• 17/10/2007 19:52:00.

::: --> Editado el dia : 17/10/2007 19:55:02

Tengo una duda, se han abierto oposiciones para la comunidad valenciana y mi duda es en cuanto a reyenar la solicitud.

Hay dos puntos que no tengo claros, que pone:
-Edat segons la convocatoria /Edad segun la convocatoria: Si o No.
-Nacionalitat segons la convocatoria/ Nacionalidad segun la convocatoria: Si o No.

¿Eso que significa? Yo he puesto que si, pero no se que sentido tiene poner si o no.

A ver si alguien me ayuda, saludos.

P.D: No se si esta pregunta ira aqui al ser el post de la generalitat catalana, pero bueno.

Emoine

Emma

• 17/10/2007 20:13:00.

Si estimats / des, han posat a partir de les 12 hores, però continuen cobrint-se les esquenes amb el famòs (previsió).

Si els professionals del temps també fan previsions i s'equivoquen un munt de cops.

Jo sóc de Barcelona - i perdoneu que afegeixi - que visc molt a prop de Montjuic.

Tots aquells que sou de les províncies de Tarragona, Girona i Lleida teniu tota la raó del món de queixar-vos, impugnar, recorrer o fer el que cregueu oportú sobre la decisió de centralitzar la tercera prova de l' exàmen a Barna.

Realment el perjudici que us ocasiona entenc que és força greu (temps de viatge, hotels per al dia anterior.....).

Estic amb vosaltres, me sap molt greu de debó.

p.d.- No us enfadeu amb mi per ser de Barcelona

Petons i ànims per a tothom

Emma

Angelines

• 17/10/2007 20:27:00.

Bueno compis,

Jo ja us deixo fins demà, després de les notes ens veiem per comentar la jugada.

Que passeu una bona nit i que passi ràpida i us desitjo que demà us vagi molt i molt bé.

TiMMy_aaHH, no et podem ajudar massa en la teva consulta ja que aquí es parla de les opos de Catalunya però a lo millor hi ha algú que també ha fet les de la Comunitat Valenciana.

Emma ¿com estas d'habitacions? jejejeje, és broma...

Petonets

Emoine

Emma

• 18/10/2007 8:29:00.

Doncs Angelines,

Està una miqueta xungo el tema de les habitacions.

Es trist, però amb 31 anys estic casada, i el meu marit i jo, vivim a casa dels meus pares. Som dos matrimonis al mateix pis. Tenim una gossa, un conill, 2 periquitos i una gorriona.

Jo tindria bona voluntat per acollir-vos però el pis no és pas meu....

Petons

I a veures les notes avui

Emma

ususu

• 18/10/2007 10:02:00.

...nos daran una alegria y saldran los resultados antes de las 12.00 h...???????????????
....seria un detallazo......

susje

• 18/10/2007 10:53:00.

Hola, yo es la primera vez que escribo, es queria hacer una pregunta a vosotras que habeis pasado ya la oposición, ¿hay alguna página en la que se puedan ver colgadas las preguntas del exámen tal y como hacen en las de Auxiliares del Estado?
Es para poder ver las preguntas sobre L´Estatut que os han formulado y poder comprobar que entiendo algo de éste después de tanto cambio de leyes.

Os agradeceria que me respondierais, ya que he empezado a estudiar las de aux. corporacions locales y el Estatuto me trae por la calle de la amargura, no se si me tengo que guiar por las leyes estatales por ej. la del Régimen local o por la 8/1987 del 15 de abril, que tampoco se si se ha modificado con el nuevo estatuto.

Gracias de abtenmano y mucha suerte todas.

jusano

Funcio-nant

• 18/10/2007 10:57:00.

Hola guap@s!! No se que faria sense aquest foro... entre l'ajuda i el suport rebut (i donat quan s'ha pogut) per una banda, mes la diversió que hi ha ara amb els acudits i comentaris... l'espera es fa menys penosa, perque dels nervis estem tots.

Anims als de fora que segur que accepten la impugnació, i moltíssima sort a tots/es amb les notes... aveure amb qui coincidim quan entrem de funcionar@s!! oferiria una habitacio, peor es que al meu mnipis no hi cabem, i crec que les meves 2 filles no voldran dormir al terra!

SORT!

jusano

Funcio-nant

• 18/10/2007 11:08:00.

llistes penjades!!! he aprobaaaaaaaaaatttt!!! 16,76... no m'ho puc creure. Com us ha anat?? Espero que beeee! ara a fer colzes amb l'office... Molta sort a tots i totes!

ghs

• 18/10/2007 11:56:00.

Ostres que bé, he aprovat, 13,46, no és gaire alta la nota, però no m'esperava passar.
Bé, i vosaltres?
Ara a rematar la jugada!
Sort!

shuriktheopositer

• 18/10/2007 12:38:00.

hola a todos!!!

yo tambien he aprobado, un 14.79... me parece nota justita, sobre todo cuando no tengo meritos... y odio el excel con toda mi alma....
pero bueno, abra que apretar de todos modos... que nunca se sabe, igual nos llaman de interinos...

alguien sabe donde se presentan las acreditaciones de que estas exento de la prueba de catalan, es que no salgo en la lista, y tengo que presentar mi certificado de Bup, pero no se donde tengo que presentarlo. alguien me puede ayudar? graciaaaaasss

y mucha suerte a todos!!!!

ANNA07

• 18/10/2007 12:53:00.

Hola tots. Jo també he aprovat un 16.97
Lo del català hi ha una sol.licitud penjada a la pàgina del gencat i em sembla que si vas el departament de governació i administració públiques la pots presentar allà.

shuriktheopositer

• 18/10/2007 13:15:00.

gracias por tu respuesta anna07. Supongo que aqui en Barcelona capital se puede presentar en varios sitios... supongo que ira a la oficina de convocatorias, que es lo que pone al pie de la solicitud que esta colgada en la web... espero que no me pongan problemas con el cretificado de mi instituto...

bueno, lo dicho enhorabuena a los aptos!! y a los no aptos animos y a por las siguientes (en las que seguramente yo tambien estare ya que no tengo ni un solo merito...)
y a darle caña a la informatica!!!

ANNA07

• 18/10/2007 13:56:00.

Per cert, san-opos jo crec que tens bona nota. Jo tb vaig per lliure no tinc ni un punt pel concurs. S'ha de veure com ens va el segon exàmen i cuanta gent amb punts ha passat els dos exàmens. Fins al final val més que no cridem al mal temps.
Per cert, m'he calculat la primera part del segon exercici i em falten 0.25 punts. Reclamarieu , no? no s'ha sap si per això em quedo fora. On podria reclamar?

SEBNA

• 18/10/2007 14:10:00.

Hola a tots / totes !!

Justíssima, pero he passat 13,27. Felicitats a tots el aptes i ànims als no aptes, penseu que al menys ja teniu part del temari estudiat.
Bueno ara a apretar el Word i el excell que amb tanta nervi no he fet res !!
fins aviat

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 18/10/2007 14:24:00.

14.76, he passat, uff. Me quedat parada amb el tall de la nota, es molt baix no? m'esperava mes d'un 10.
Us heyu fixat que hi ha molts 5, al de competencies profesionals? No, se yo, la veritat com ho han puntuat.

I lo de la pregunta impugnada, doncs, a mi no m'ha afavorit he perdut 0.15 punts. En fi. No em puc queixar. Que tal volsaltres?

TELEMA

• 18/10/2007 14:52:00.

Estic rabiossa, algú s'ha quedat a 0,1 punts per poder pasar?el meu cas, al test he tret un 2,4, al de competencies un 3,29 i el de supósits no me l'han corregit perque no he superat el 2,5 del test, però com que ha sortit la plantilla me l'he corregit es un un 8 el que he tret. Em total sumo 13,69 es una llàstima. Soc no apte. Vosaltres fariau alguna cosa? gràcies.

SEBNA

• 18/10/2007 15:20:00.

Telema, és una put...da, jo estic apte i tinc un 13,27, només perque en el test tinc un 2,70. Realment no és just, jo probaria de consultar, el no ja el tens.
Un altre cosa.. si aproves tot però no entras pels mèrits (jo no en tinc cap).. que pasa ?? et serveix d'algo tenir un aprovat??
Bé sort a tots i fins ara !

TELEMA

• 18/10/2007 15:59:00.

::: --> Editado el dia : 18/10/2007 16:09:15

gracies per la teva resposta, algu ha reclamat alguna nota? jo crec que es molt injust...Com he pogut veure les notes dels aptes, també hi ha persones que les competencies profesionals han tret un 1, ?? i crec ho haurien de tenir en compte, ja que segons aquest apte, ha constestat ha preguntes del fet que faria en en lloc de treball que no son bones. Que fa que siguis bo estudiant si a l'hora de practicar-ho no tens aptituds? Comprovant les llistes he pogut veure com aptes tenen 0,0000 en les competències....

sky

• 18/10/2007 16:25:00.

::: --> Editado el dia : 18/10/2007 16:26:08

hola he aprovat, veig que la mitja a estat 9,50 home no esta malament son 2 punts del aprovat 7,5 qui diu que es una nota baixa.

Bueno felicitats per tots el aprovats i els supesos penseu que sempre hi han més posibilitats no tenim de llénçar la tovallola.

vinga anims

rodrilleida

• 18/10/2007 17:20:00.

Hola!! Ara feia dies que no escribia per aquí... us deixo un enllaç a una llista ordenada per notes, segur que us va molt bé per veure per on esteu...

http://www.mediafire.com/?1kjs7mmubkf

res més, a estudiar molt i sort!!!!!!!!!!!!!!
rodrilleida

shuriktheopositer

• 18/10/2007 18:12:00.

muchas gracias por la lista rodrilleida, que eficiente... veo que el de informatica se te va a dar bien... jeje...

bueno, yo estoy a media tabla, sobre el puesto 1400, por lo que dependera mucho de como salga el examen de informatica, pero tambien mucho de los meritos... pero quien sabe igual nos llaman para interinos!! ¿alguien sbe como va ese tema? creo haber leido que alguien del foro estaba ya trabajando en la gene...

saludos a tod@s!!

nserra

Vamos a por ella

• 18/10/2007 19:58:00.

Yo tambien he aprobado 13.98 no esta mal. Por cierto ha hablado con la oficina de registro y me han dicho que podemos presentar lo de los meritos y lo del catalan, yo lo presentaré mañana aunque me da un poco de respeto pues no es la primera vez que se me pierde la documentación. Aunque soy interina no salgo en las listas de escentos.

nineta31

• 18/10/2007 20:52:00.

Hola xics, com va?
Per un 0,8 m'he quedat fora!!!! Que hi farem a estudiar per les altres?
Sabeu quina pregunta han impugnat?????
Felicitats als que heu passat, a estudiar força i els que no hem passat a estudiar per ADMINISTRATIU que ja veureu com si que passem!!!!!

SEBNA

• 18/10/2007 21:24:00.

Uf !! que bajón....gracias rodrillera por tu lista pero me ha dejado muy depre. En el número 2200 i pico... y sin ningún mérito lo tengo tan negro que me estoy planteando si ir al de informatica o no, porque total no va a servirme para nada. Después de la alegria de aprobar me he topado con la dura realidad.
Nineta ens veiem en les d'administratius !

Angela21

• 18/10/2007 21:35:00.

Ànim a tot@s només resten 9 dies, tot i que haurem de matinar i molt, encara que facin torns a mi em tocarà de les primeres. Jo també he passat.

rosemari

• 18/10/2007 21:46:00.

Yo también me he quedado fuera por 2 décimas habiendo aprobado las dos partes...Me da mucha rabia pero bueno será cuestión de seguir intentándolo.
Qué pregunta han impugnado?
Mucha suerte a los aprobados en la informática.

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 18/10/2007 22:28:00.

no puc veure la llista per notes, algú me la pot passar per mail, siusplau?

judithmix@hotmail.com

Gracies

SEBNA

• 18/10/2007 22:43:00.

judith acabo d'enviarte la llista i m'he oblidat de posar el meu nom.
sort !!

Nacha3

• 18/10/2007 23:29:00.

Hola companys/es,

Hasta ahora no he podido deciros nada…., estaba tan cabreada conmigo misma…
No he pasado por 30 décimas. He sacado 9.25, casi me muero, que rabia….,
Pero una vez asimilada la cruda realidad………..DESEO A TODOS LOS APROBADOS TODA LA SUERTE DEL MUNDO y a los que, como yo, no hemos pasado, ánimos y nos vemos en las próximas.
Gracias por todo y a todos por el buen rollo que ha habido en el foro y hasta muy pronto¡¡¡

La pregunta impugnada es la núm. 28 para los modelos A y B, y la num. 12 para el modelo C en el torn lliure y para el torn promoció interna pregunta 23 para el modelo A y la núm. 2 para el modelo B.

Gràcies i Sort i Amor per Sempre¡¡¡

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 18/10/2007 23:38:00.

gracies sebna.

I, perdoneu, amb l'emoció d'haver aprobat he sigut injusta i he oblidat de felicitar també els que no han entrat, perque segur que també han fet un gran esforç, aqui ningú ens ha regalat res a ningú, molts anims a tots, no perdeu les ganes i presenteu-vos a les próximes, qui sap potser ens hi tornem a trobar, això encara no està decidit. Aqui tambè hi ha intervingut la sort, i perque no dir-ho, la manera de puntuar no ha sigut molt justa, mira que valer tant les comp.profesionals com el test de 50 preguntes, ..., ja els val.

Bueno, un petonàs molt fort a tothom, i bona nit.

juan nn

• 18/10/2007 23:57:00.

Enhorabona a tots els que heu passat, i als que no, molts ánims, que encara queden les d'Administratiu!

Us recomano que no les deixeu passar. Jo em vaig presentar un cop i són molt semblants a les d'Auxiliar. I ja tenim l'experiència d'aquestes!

Moltíssimes gràcies per la llista Rodrilleida!!! Com t'ha anat? Jo he tingut sort amb el psicològic i he tret un 18,75. Estic content, m'esperava molt menys.

Per desgràcia no tinc cap punt, o sigui que ja veurem que passa...He fet un càlcul amb una companya de la feina que és interina i ha tret 13,34 i si ella treia un 5 al proper examen i jo un 10 (jajaja) encara em superaria en gairebé 5 punts!!!!!

Però no us desanimeu els que no tingueu punts, que jo les opos de Subalterns me les vaig treure sense cap punt i no sóc cap "llumenera". És possible!!!

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 19/10/2007 0:35:00.

Avore juan nn, hi ha tres persones que han tret un 18.75 no cal que em diguis qui ets, pero si ets dels que han tret un 5 a les competencies profesionals, em pot explicar que coi hi vas posar per treure un puñetero 5? es que em fa ballar el cap aixo de tants de cincs. Si vols eh!

ususu

• 19/10/2007 6:53:00.

::: --> Editado el dia : 19/10/2007 6:53:14

bon dia ¡¡
primer de tot animar molt a les persones que, malgrat l'esforç, no han aprovat. Molts ànims, i a per les següents ¡¡...i moltes gràcies per les vostres aportacions al foro.
D'altra banda enhorabona als que han aprovat ( jo he tingut sort i també he pasat...però encara queda molt per davant, així que no m'ilusiono gaire...)
Espero que tots continuem en el foro....
...bueno, i si algú te alguna pista de com sirà l'examen...si us plau que ho digui. Entraran documents administratius (jo suposso que si....) o com sirà la prova de word i excel...
Gràcies per endavant.
Molts ànims a tots ¡¡

juan nn

• 19/10/2007 7:58:00.

Ho sento judithmix, però sóc l'únic dels tres que no té un cinc.

Entenc que estiguis emprenyada si aquesta prova t'ha fet baixar la nota. Jo la vaig haver de patir a Subalterns i en aquell temps era eliminatòria!!

No m'agradat mai i voldria que la treguessin de les opos. Penso que només afavoreix els que no han estudiat i aporta incerteça i un xic d'indefensió a la prova (ja que no ens en portem ni la plantilla del que hem fet com a resguard). Però sembla que els agrada molt perquè no la volen treure mai.

Jo vaig mirar de respondre amb sinceritat pq diuen que si intentes enganyar encara surt pitjor.

El que jo volia dir amb que havia tingut sort amb el psicològic era que no m'ha baixat molt la mitjana dels altres dos examens, que la tinc alta perquè m'he afartat d'estudiar, com vosaltres. Jo no he tingut estiu, ni ponts, ni caps de setmana ni res. Però encara m`hagués anat millor si no es contés aquesta nota.

Bé, salutacions a tothom i ànims, que encara queda una prova, sort a tothom!!!

rosemari

• 19/10/2007 8:47:00.

La pregunta impugnada número 28 del turno libre, modelo A, hablaba de las dietas si cotizaban a la Seguridad Social.
Dieron por buena la c.nunca pero porque se ha impugnado? Cuál ha de ser la correcta?

Aunque no he pasado quiero enterarme para las próximas.

ANNA07

• 19/10/2007 10:40:00.

Com esteu preparant l'exàmen d'ofimàtica? Jo m'estic baixant d'Internet exercicis po no sé si és suficient. Sabeu d'algun llibre que estigui mínimament bé per poder practicar?

Ah, i una altra coseta la part de word puntua la velocitat o només canviar format?

Gràcies

sky

• 19/10/2007 15:34:00.

juan nn

yo lo que no entiendo es lo de los subalternos, era eliminatorio pero al final gracias a lo mal que lo hizo la administración yo me quede fuera por 10 personas. Sino se hubieran cagado otro gallo cantaria.

lo de la eliminatoria si tu estabas fuera luego pudiste hacer el examen que los demás ya habiamos hecho, eso no fue justo.

bueno despues del cabreo que cogi con el put... subalterno espero que no la caguen como hace 3 años.

venga saludos

Angelines

• 19/10/2007 15:53:00.

Hola companys i companyes,

Doncs jo també estic molt contenta ja que aprovat i he passat a la següent prova. La meva enhorabona als aprovats, i com no, tots els ànims a seguir-ho intentant als que no han aprovat. Penseu que això de les opos és un procés com moltes coses a la vida i aquest procés passa malauradament per suspendre alguna vegada, tot i que hi ha gent que a la primera ho aconsegueix.

En fi, tinc un dubte que no deixa de menjar-me el cap. Com i qui passarà la prova d'informàtica. M'explico. Si som 2600 persones i només hi ha 1000 places, hi haurà nota de tall i passaran els 1000 millors d'aquesta prova d'informàtica o pel contrari, el mínim per passar és un 5, es comptaran els mèrits que hi hagi i a les hores obtindran plaça els 1000 millors juntant les notes i els mèrits no?

A veure si algú ho sap, perquè amb la gent que hi parlat no sabien segur com es faria.

Vinga, ànims que ara si que podem dir que queda poquet.

Petonets

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 19/10/2007 16:18:00.

be, jo no en tinc ni idea d'això Angelines, però crec i crec que seria el mes just (posat que no soc interina, esclar, ja que això depén del color amb que es miri) doncs, crec que el mes just sería fer nota de tall, i amb les millors 1000 notes afegir-hi els merits dels interins, perque si afegeixen els merits abans, potser hi haura interins que entraràn amb un 5 peladet i llavors au, a sumar mèrits, i esclar ens passaràn a davant.

Es una opinió esclar.
I que consti que no tinc res contra els interins, però nois això ara ja es una carrera de fons, i l'em d'intentar guanyar, jeje.

Angelines

• 19/10/2007 16:26:00.

Hola judit,

Jo també penso com tu, però no se com ho faran al final. Jo ja se el que és això que comentes perquè m'ha passat. En les altres opos d'auxiliar de la Gene que vaig fer em vaig quedar sense plaça per 0,4 dècimes de punt, és a dir, ho vaig aprovar tot i vaig arribar fins al final però després amb els mèrits em van fotre una repassada que em vaig quedar "tirada" a 0,4 punts de l'última plaça.

Va ser molt i molt frustrant, ho vaig passar fatal, i ara em planeja aquell vell fantasma una altra vegada.

Bueno, dilluns intentaré esbrinar alguna cosa d'això.

til

• 19/10/2007 16:31:00.

Hola a tots!! jo soc una de les que ha suspes. Us volia felicitar a tots i totes les que heu aprovat i desitjar-vos molta sort en la prova d'informàtica. Ja us anirè llegint a veure que tal ha anat...
ÀNIMS, QUE ESTEU A UN PAS DE SER FUNCIONARIS/IES

Emoine

Emma

• 19/10/2007 16:47:00.

Jo proposo una tercera opció, per a què ningú es disgusti i no tinguem problemes entre interins i no interins.

Oi que ja tenim la divisió entre els que intentem accedir per torn lliure i aquells que intenten promocionar-se?

Doncs fem el mateix, fem una altra divisió de places pel tema dels punts. Perque en aquesta oposició, siguem clars, el que te dóna mèrits és l' interinatge o un títol tècnic molt concret. No tens opcions d' aportar altres tipus de formació que poden servir molt a la professió d' auxiliar administratiu.

Així les coses: tantes places pels interins amb punts, i tantes per als que no tenim mèrits (d' aquesta manera només ens poden superar els que tinguin la titulació requerida).

Us sembla una bona idea, o és una gran bejenada perquè és divendres, acabo de dinar i estic molt cansada.

Felicitats als / les aprovades i aporvats, i als altres a conitnuar a estudiant que a les oposicions es tracta de presentar-se, presentar-se, presentar-se i aconseguir la plaça.

Jo de moment són les segones a les que em presento, les primeres ko a la primera de canvi. Aquestes, de moment, les he passat.

Petons per a tothom

Emma

ghs

• 19/10/2007 16:59:00.

Volia preguntar-vos un dubte que tinc.
Tinc el títol de FP original, és a dir, no tinc copia compulsada.
Puc entregar l'original i ells em fan la còpia? o he d'anar a l'institut i demanar-ne una?
Gràcies

sky

• 19/10/2007 17:16:00.

hola

varias respuestas.

Como hacen para eliminar gente.

1- Se hace el examen una vez suspendes estas eliminado, si por el contrario apruebas te suman los puntos de los examenes anteriores, y los meritos que tienes (los puntos de los meritos es como si fuera puntos de examen), si pasan mas de las plazas que hay entonces van quedando por la suma de los puntos.

Es decir si tu no llegas al corte por que la nota que corta es por decir algo 24 y tu tienes 23,95, no estas dentro, si una persona que tiene meritos ha sacado en la suma de los examenes un 23,95 y no tiene meritos y otra persona que ha sacado 22 y tiene 2 puntos de merito = 24 entraria antes el de 24 que no el de 23,95.

No se si lo he explicado demasiado bien, pero bueno es lo como va.

Lo del titulo que titulo tienes?, porque solo con FPI no te vale, supongo que eso ya lo sabes?

Yo creo que el titulo vale una fotocopia, hasta el momento que te adjudican los meritos entonces te piden los originales, creo en esto no estoy seguro, pero yo lo iria compulsando por si acaso.

venga a10

Angelines

• 19/10/2007 17:27:00.

ghs,

Quan vagis al registre a presentar la teva sol·licitud amb els mèrits has de portar una fotocòpia per davant i per darrere (important ja que hi ha les dades del registre de títols) juntament amb el títol original i el/la funcionari/a que t'atengui confrontarà ambdós documents i te'l compulsarà. Es quedarà la còpia confrontada i et tornarà l'original, I aquest maravellós paper anirà cap al seu lloc de destí aportant-te una importantíssima quantitat de 3,8 punts que amb tota probabilitat poden ser CRUCIALS per les teves aspiracions.

Petonàs

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 19/10/2007 17:33:00.

::: --> Editado el dia : 19/10/2007 17:37:24

::: -- Editado el dia : 19/10/2007 17:36:33
::: -- Motivo :

PER GHS

Mira't be la convocatoria perque alli a l'annex especifica els titols equivalents, si només tens el FPI, no serveix a mes per exemple tambè hauries de tenir el FPII.
Descarregat el full de la sol.licitud, ompla'l i juntament amb l'original i una fotocopia que ja hagis fet tu dirigeix-te a qualsevol organ de la generalitat, que admeti sol.licituds, amb això de la finestreta única ells el faràn arribar, evidentment si et pot dirigir directament a la oficina de convocatories molt millor. Alli t'han de donar un rebut conforme has registrat la sol.licitud i tambè els documents adjunts.

T'adjunto enllaç de la convocatoria per que miris lo dels titols, fixat en l'annex 4.

http://www.gencat.net/diari/4898/07143208.htm

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 19/10/2007 17:39:00.

Per cert, hi ha algú que tingui el títol d'hosteleria i turisme? Es que al meu institut la branca de governanta de pisos no existia. Nomes hi havia serveis i cuina. No se que fer si presentar´-lo o no

Angelines

• 19/10/2007 17:41:00.

judithmix,

davant del dubte jo ho presentaria, tens molt a guanyar i res a perdre. Ja saps "el no ya lo tienes"

ghs

• 19/10/2007 17:57:00.

Angelines i Judithmix, gràcies per les vostres respostes, era el dubte que tenia, que si portava jo l'original i la copia m'ho farian allà.
Tinc el FP II, sí, es que no ho he posat abans.

Moltes gràcies un altre cop!

Petons,

ghs

• 19/10/2007 17:57:00.

AH! i gracies a SKY també, que me n'he oblidat!

rodrilleida

• 19/10/2007 18:02:00.

hola a tothom!!

no us acabo de entrendre amb això del títol. jo tinc el FP I i el FP II d'administratiu per tant no tindré problema. però conec gent que només té el FP I d'auxiliar administratiu i a la sol·licitud va ficar que entrava a l'oposició amb el graduat escolar (l'antiga EGB) i per tant ara com a mèrit presentarà el títol de FP I de tècnic auxiliar de la branca Administrativa i Comercial, segons surt a l'anex 4 que comenteu.

per tant, teòricament sí que es pot tindre 3,8 puntets només amb el FP I, però sempre i quan a la sol·licitud hagis presentat com a títol d'entrada el Graduat Escolar, no????

Salutacions,
rodrilleida

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 19/10/2007 18:15:00.

No Rodri, vas equivocat, mira la convocatoria al punt 6.3.1

diu:

b) Títol de tècnic en gestió administrativa o qualsevol dels declarats equivalents a aquest, segons consta a l'annex 4: 3,8 punts.

Aquest títol o qualsevol dels declarats equivalents no es valorarà com a mèrit en fase de concurs en el cas que sigui l'única titulació acadèmica que habiliti per a l'accés a cossos o escales corresponents al grup D de què disposi l'aspirant. Conseqüentment, en aquest supòsit no caldrà que s'al·legui per part de l'aspirant.

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 19/10/2007 18:17:00.

::: --> Editado el dia : 19/10/2007 18:17:51

No ens hi hem presentat tots amb el graduat escolar?
Era el minim que demanavem no?

Vaya lio portem, jejeje

Angela21

• 19/10/2007 19:07:00.

Hola companys i companyes. A veure si posem una mica de llum al tema.
Supòsit: A la sol·licitud de participació en la convocatòria dic que tinc el Graduat escolar i resulta que també tinc el títol d'FP1.

segons convocatòria, 6.3.1. b) "Aquest títol (tècnic en gestió administrativa) o qualsevol dels declarats equivalents (FP1 o MP2 de les branques indicades) no es valorarà com a mèrit en fase de concurs en el cas que sigui l'única titulació acadèmica......"

Doncs bé, com que vaig dir que tenia Graduat escolar, (titulació acadèmica que serveix per accedir al grup D) SI em serveix com a mèrit el títol de FP1, i només el d'FP1 o MP2 o el de tècnic en gestió administrativa (actual cicle formatiu de grau mitjà de formació professional, i que és equivalent als d'FP1 o MP2 esmentats).

Si només es té el d'FP2, MP3 o actuals tècnics superiors (cicles formatiu de grau superior branca administrativa) no serveixen com a mèrits per l'apartat 6.3.1 b).

Per tant, i com a resum, només serveix si es té l'FP1, MP2 o actual Cicle formatiu de Grau Mitjà "Tècnic en gestió administrativa"

Salut

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 19/10/2007 19:15:00.

ara m'he perdut, m'estàs dient que té més mèrit tenir nomes el FPI que el FP2?????

sky

• 19/10/2007 19:27:00.

Bueno, si podem aclarir alguna cosa o encara liem més la troca

Primer que si hem dit que tenim el graduat o no, no te importancia si desprès aportem el FP I, que representa que es el grau que ens estem presentan (auxiliar administratiu el 3 any de FP), és obligatori com a mínim després tens que tindre un títol superior.(per poder obtindre mérits) no per presentar-se a les opos.

Segon si només tens el FPII que es el de categoria ofial no et val, perque imaginat que has passat de 3 de BUP que es podia fer i treure FPII pero tota la rama d'auxiliar no la tens, per aixó tens que tindra per nasos FPI i a part un altre títol, encara que sigui un títol universitari.

Representa que la gracia es que tinguis la categoria d'auxiliar ( en part es lógic pq seran les tareas que ens faran fer dins la Generalitat) i a part un altre títol.

Bueno aixó es com jo l'interpreto.

Angela21

• 19/10/2007 19:35:00.

Insisteixo, heu vist la sol·licitud d'acrediatació de mèrits ?.

Només diu "Tècnic en gestió administrativa o equivalent" els equivalents són els que diu l'Annex 4 FP1 o MP2 de les branques indicades. NO dona l'opció de marcar altres titulacions

Per tant la resta no serveixen, encara que tinguessis una llicenciatura en admnistració pública, si existeix (cosa que desconeixo).

Salut

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 19/10/2007 19:42:00.

vale, ok, pero aquest titol de mes pot ser el de FP2 no?

Angela21

• 19/10/2007 19:43:00.

NO SI NO TENS L'FP1, NO

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 19/10/2007 19:49:00.

QUE SI, YO TENGO EL FPI I EL FP2.
UF

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 19/10/2007 19:50:00.

JEJEJEJE,

ES QUE ESTO DE NO PODER HABLAR CARA A CARA, LA VERDAD HAY MUCHOS MALENTENDIDOS,

noe72

• 19/10/2007 19:51:00.

Quin embolic amb els mèrits!!! Jo entenc el següent: per presentar-te a aquestes oposicions has de tenir el graduat escolar o el títol d'FP1. Pel que diu l'annex, aquests títols no s'han de presentar com a mèrits perquè són un requisit d'accés. Així que jo entenc que el que s'ha de presentar és el superior (tècnic de gestió administrativa), que seria el d'FPII. Al menys així és com jo l'interpreto. Què dieu?
Aprofito ara que escric per dir-vos que jo també he aprovat: un 15,96. Estic molt contenta ja que és la primera vegada que em presento. Felicitats a tots/es que també han passat, i molta sort pels que no i que sens dubte ho faran a la pròxima.

Angelines

• 19/10/2007 20:14:00.

Jo estic d'acord amb la línia de Angela21, ho interpreto així també.

sky

• 19/10/2007 21:11:00.

b) Títol de tècnic en gestió administrativa o qualsevol dels declarats equivalents a aquest, segons consta a l'annex 4: 3,8 punts.

Aquest títol o qualsevol dels declarats equivalents no es valorarà com a mèrit en fase de concurs en el cas que sigui l'única titulació acadèmica que habiliti per a l'accés a cossos o escales corresponents al grup D de què disposi l'aspirant. Conseqüentment, en aquest supòsit no caldrà que s'al·legui per part de l'aspirant.

sino esta clar en la resolució jo no dic res més d'aquest tema, pero en el segon paragraf posa clar que només amb FP I no fa falta que es presenti.

Pero qui hi ha algú que tingui FP I i no tingui un altre o es que estem preguntan per preguntar.

Jo ho tinc clar presentaré tot el que tingui más vale que sobre que no que falte.

juan nn

• 19/10/2007 21:23:00.

Sky,
he dit que vaig patir la prova del psicològic a les opos
de subalterns, no pas que l'hagués suspès.

Jo vaig ser dels aptes. El que vaig haver de patir, va ser la incerteça de no saber que pasaria quan van impugnar la prova sencera i van deixar examinar-se altra gent en condicions diferents a la nostra i fent una prova diferent.

Crec que van ser de les pitjors opos que s'han fet a Catalunya i m'estimo més oblidar-les. Entenc que estiguis dolgut.

I no dic res més, que sembla que cada cop que dic alguna cosa al foro la pifio.

sky

• 19/10/2007 21:37:00.

no tranqui, si tu no tens la culpa, pero allò va ser increible, i aqui ens queixem de coses com que trigan a sortir les notes.

per qui no va pasar aquelles oposicions no saben el que es, no se quan temps van trigar per resoldre res, yo tinc por de que torni a passar una cosa com aquella i ademes en sembla que va ser culpa dels sindicats que van ficar cullarada.

Bueno millor oblidar-ho, i pensa que quan es diu una cosa de vegades es pot interpretar d'un altre forma, no et preocupis, que a mi tb pasa.

Vinga a10

Angela21

• 19/10/2007 22:02:00.

Perdoneu que insiteixi, però està molt clar.

Sky, diu que "NO ES VALORARÀ en el cas que sigui L'UNICA titulació acadèmica de què disposi l'aspirant".

Però si algú va al·legar que tenia el graduat escolar = graduat ESO, ara pot tenir mèrits amb l'FP1 administratiu. Si en aquell moment va al·legar FP1 ara no es valorarà.

I una vegada més, mireu-vos el full d'acreditació de mèrits, o titulació de tècnic en gestió administrativa (que no es correspon amb l'antiga FP2, sinó amb l'FP1) o serveis prestats. No hi ha res més.

Bona nit, i tanco el tema. Per mi està molt clar.

carpediem.barcelona

• 19/10/2007 22:43:00.

Hace un rato que leo vuestras intervenciones respecto a la acreditación de méritos y se me plantea una duda...

Una licenciatura puntúa de alguna manera como mérito? (por favor, no me digáis que hace un licenciado estudiando esta oposición... debería explicarlo largo y tendido y no es plato de gusto).

Gracias por todo!

Angelines

• 20/10/2007 8:10:00.

carpediem.barcelona,

No et donarà cap punt la llicenciatura. Les bases et detallen els únics titols, que són d'FP1 (exclusivament) que puntuen.

Jo he trobat parcialment correcta aquesta mesura ja que es valora la titulació concreta relacionada amb el lloc de treball i a més es valora la titulació equiparada amb el lloc de treball.

Pel que diuen això té la seva llògica perquè no té massa sentit donar uns punts per tenir una Diplomatura en Infermeria per a un lloc d'auxiliar administratiu, per exemple.

Normalment els títols, així com la formació, donen punts en els concursos.

Ara bé, dic que estic parcialment d'acord perquè no entenc per quin motiu no donen punts a la gent que per exemple té l'FPII Administratiu que és un títol molt relacionat amb la feina també.

En qualsevol cas, les persones que es trobin en el cas de poder presentar algun dels títols que s'esmenten a les bases com a mèrits, haurien d'haver posat a la seva sol·licitud que la titulació per participar en aquesta convocatòria d'opos era la d'EGB o ESO i ara presentar el títol d'FP1 com a mèrit. O fins i tot, qui tingui l'FP2 hauria d'haver presentat el d'EGB, ESO o FP2 per participar a les opos i ara presentar el FP1 com a mèrit donat que SÓN ELS ÚNICS que figuren a les bases com a títols que donen punts.

En fi, disculpeu si encara ho he liat més, m'he requetellegit les bases i és la conclusió que jo puc treure sobre això.

Petonets

Angelines

• 20/10/2007 10:02:00.

Per cert,

M'ha sorprés molt la quantitat de gent que ha tret un 5 en la prova psicotècnica, si no m'equivoco són més de 80 persones les que han tret un 5 en aquesta prova.

És de molt mèrit això, eren 140 preguntes i treure un 5 vol dir que la van clavar en les 140 i això és molt xungo de fer perquè és molt fàcil equivocar-se amb la simple marcació de les respostes.

No se, he pensat en si hi pot haver alguna estratègia per fer front a aquesta prova, però no em ve res al cap que pugui fer que responguis 140 preguntes amb un 100% d'encert.

En fi.

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 20/10/2007 10:28:00.

Doncs, jo no hi entenc molt, però crec que l'encert era en contestar només els dos extrems, es a dir, o totalment d'acord o totalment en desacord, indistintament d'acord amb la opinió de cadascú però sense intermitjos. Penso que han valorat la rotunditat de la resposta, es a dir, la seguretat en un mateix a l'hora de respondre, vinga, si hi ha algú que ha tret un 5, que ens expliqui el seu secret, ...

Una pregunteta mes sobre el tema dels mèrits, que no m'ha quedat clara, avore, quan vam fer la inscripció, que jo ja no me'n recordo molt bé, ens van preguntar quin titol necessitavem???? Jo vaig fer la sol.licitud telemàtica i no recordo que hagues de dir si m'hi presentava amb el titol d'EGB o amb el d'FPI, perque jo sabia que el requisit mínim era tenir el graduat escolar. No??? Aleshores que mes dona que posesis a la sol.licitud? ... si la titulació mínima per presentar-se era el graduat escolar!!

Espero no haver liat mes la cosa.

Emoine

Emma

• 20/10/2007 11:13:00.

Hola a tothom, especialment a CARPEDIEM de Barcelona.

Jo també sóc Llicènciada, concretament en Dret. Vaig començar en un despatx fent tasques administratives, de recepció, de passant, etc.... en fi tasques perfectament equiparables al que podrem fer com a auxiliars administratius. Actualment treballo sola com a advocada, i sóc com el Juan Palomo "Yo me lo guiso, yo me lo como". O sigui, que la recepció de clients, de trucades, les tasques d' obrir expedients, tancar-los, arxivar-los, portar una base de dades, controlar tota la tasca administrativa, la faig jo, perquè no tinc a ningú al meu càrrec.

I jo no tinc cap mèrit, quan en canvi sí que el tenen les persones amb el mòdul professional de nivell 2 d' auxiliar jurídic. A mi em sobren els conneixements d' auxiliar jurídic....

I el mateix, no pregunteu perque una llicenciada es presenta a unes oposicions de nivell D. Només us diré que la vida com a professional lliberal autònom és molt dura, i vull estabilitat econòmica i un sou fix a final de mes.

Primer vull entrar a la oposició, i després ja intentaré (dintre de les meves humils possibilitats, promocionar-me internament).

Però encara queda un llarg camí per recòrrer i el tema d' entrar, ara per ara ho veig "xungo"

Emma

Emoine

Emma

• 20/10/2007 11:16:00.

I de tractar amb el públic me' n faig un fart, i de solucionar problemes......

Emma

tortajada

• 20/10/2007 11:55:00.

Vaig llegir que la SG de Funció Pública declarava que era un problema que llicenciats es presentessin a les opos d'Auxiliar. Amb això vull dir que potser a la llarga fins i tot por ser un punt en contra tenir una llicenciatura.

--tortajada
http://www.misopos.com

Emoine

Emma

• 20/10/2007 13:22:00.

Tortajada ho estic mirant i no ho trobo per enlloc. Jo també estic enregistrada a misopos.com i no sé veure-ho.

Qui ho ha dit? Perquè i amb quin fonament?

Tenim el mateix dret els diplomats, llicenciats, doctorats.... a presentar-nos a qualsevol oposició, sempre que tinguem els requisits mínims d' accès.

Emma

Emoine

Emma

• 20/10/2007 13:40:00.

Me sembla que ha estat la Judith que demanava per si existia una carrera universitària relacionada amb la administració pública. Quan jo estudiava existia (desconec si continua) la Diplomatura de GAP (Gestió i Administració Pública).

I perdoneu tots però es que el tema m' ha tocat la moral.

Segur que tots els que teniu estudis de formació professional i mòduls professionals aneu molt millor preparats que no pas jo.

Emma

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 20/10/2007 14:39:00.

emma,

jo no he estat, et deus confondre. Jo preguntava si algu tenia el titol de governanta de pisos de hosteleria i turisme que es el que jo vaig estudiar.

I una altra cosa, emma, tu hi tens el mateix dret que tots faltaria mes, en quant tinguem els requisits mínims tots hi podem accedir. Tenir "carrera" o no, això és el de menys, potser no et servirà de molt aqui, o si, qui sap?, pero ja et dic jo que et servirà de mes en el món laboral, molt més que el fp que jo tinc, encara que això no vol dir que acabis fent d'allò que vas estudiar.

Angelines

• 20/10/2007 16:07:00.

tortajada,

A on has llegit això, si us plau, ens pots indicar en quin lloc ho has llegit perquè m'has deixat alucinada. Així "a bote pronto" ja et dic que qui hagi escrit això s'ha begut l'enteniment. Com pot dir que sigui un problema presentar-se a unes opos amb una llicenciatura.

En fi.

carpediem.barcelona

• 20/10/2007 16:52:00.

Hola a todos!! Especialmente a Emoine, por aquello de la afinidad…

Yo también tengo la licenciatura de Derecho y llevo 19 años trabajando de administrativa por cuenta ajena (toda una vida, sino comparad… tengo 37!!), además de gestionar a ratos y como buenamente puedo la empresa familiar (como tú dices, yo me lo guiso y yo me lo como). A lo largo de todos estos años he realizado tareas administrativas de todo tipo y me considero perfectamente preparada para poder seguir realizándolas en el sector público. Mis circunstancias personales y familiares (tengo un niño de 5 años) me han decidido a opositar por un puesto estable, seguro y con un mejor horario que me permita compatibilizar la vida familiar y laboral y, si es posible, promocionarme.

He estado leyendo vuestras intervenciones y me parece del todo surrealista que piensen en vetar la entrada a estas oposiciones a quienes acrediten tener una licenciatura. Como dice un sabio refrán castellano, “quien puede lo más, puede lo menos” y si podemos optar a unas oposiciones del más alto nivel, porqué no podríamos acceder a estas?. Vamos, es que lo encuentro incluso inconstitucional. Además, entiendo que a la hora de valorar la aptitud de un opositor y futuro funcionario tan importante como los estudios, deben serlo también la experiencia, el bagaje profesional y los diversos conocimientos de la persona, cosas que muchas veces no se toman en cuenta. Un ejemplo: quién tendrá más aptitud a la hora de realizar tareas administrativas, alguien que lleva media vida haciéndolas o un chavalín –con todos mis respetos- que sale del bachillerato porque no quiere seguir estudiando y se pone a estudiar unas oposiciones para tener un puesto seguro en la Administración?.

Por otra parte, sí que existía una diplomatura en la Pompeu Fabra que se llamaba “Gestión de la Administración Pública”. Por lo que yo sé, ha desaparecido (desconozco si existe y se mantiene en otras universidades); mi hermano la estudió y ahora se encuentra con que además de estudiar algo que ahora no existe, la valoran poco o nada cuando la acredita en su currículum.

En fin, Emoine… que ya no me veo tan sola en este barco. Ya sé que mal de muchos consuelo de tontos pero a veces te desesperas con según que cosas. Espero que te haya ido muy bien en la primera parte y que te cunda la semana de cara a preparar el examen del sábado. Por mi parte, creo que necesito un milagro porque el Excel no es lo mío.

Por cierto, y cambiando de tercio, alguien podría explicar un poco cómo es el segundo examen?. Os lo agradezco de anmtemano.

Suerte a todos/as

Emoine

Emma

• 20/10/2007 18:36:00.

Hola a tothom ja torno a ser aquí.

Querida Carpe Diem, jo estudie en la UPF y la carrera de GAP se hacía en el mismo edificio de Derecho, en Estación de Francia. Por eso también la conocía.

Excel tampoco es de mi agrado, ni mi fuerte, pero reitero, para ti y para todos aquellos que esten despitadillos, que la página de http://www.aulaclic.es/ es genial. Tiene cursos de ofimática de todo tipo, yo estoy estudiando excel principalmente de esa web de entre otro material.

Hi havia algú altre que també preguntava: té exercicis, curs tutorial i videos, repeteixo http://www.aulaclic.es/

Perdona Judith pel malentès, tens raó tu has preguntat una altra cosa, però segur que hi ha algú que ha demanat això que parlem de la carrera de GAP.

En fi molta sort a tots.

Tortajada espero que no t' hagis enfadat pels meus comentaris, ni pels similars que hem fet d' altres companys/es. Creu-me que no es res personal. Quan puguis digue'ns d'on has tret la famosa informació, que només ens has informat.

emma

carmenlopez

• 21/10/2007 8:10:00.

Enhorabuena a los que habéis pasado el examen y mucho animo y suerte para el próximo ....

No he participado hasta ahora en este foro (aunque os he leido todos los días) porque he estado bastante desanimada -hasta un poco depre-, suspendí las de Aux. Estado en Junio, por décimas en la parte informatica, y esto me dejó hecha polvo, habia puesto bastante ilusión y mucha esperanza en ellas.

Tras mi experiencia, y después de malos momentos, permitidme deciros a los que no habéis pasado que "esto no es el final de nada", "sino un camino en el que estamos todos, y que algunos recorren mas rápido, simplemente". Mucho animo y un fuerte abrazo.

En esta ocasión, he pasado el primer corte, aunque tengo muy pocas posibilidades de alcanzar la meta, mi puesto es más que discreto -por la mitad mas o menos-y no tengo ni un solo punto ni por estudios, ni por trabajar en la gene,... así que poca resistencia le voy a poner a la caída. La única diferencia es que como ya caí una vez, espero que esta duela un poco menos jijiji

Besitos a todos
y mucha suerte

Angelines

• 21/10/2007 10:54:00.

carmenlopez, muchas gracias por tus palabras. Te mando un abrazo y un besote para que sigas con esta actitud.

Yo he pasado este primer corte y estoy muy contenta. Estoy en esa parte del camino que comentas en que ya me encontré con varias experiencias negativas con esto de las opos.

Saludos

ususu

• 21/10/2007 13:21:00.

DUDA de word:
Alguien sabe como se cambia la separacion de una "nota al pie de pagina", por defecto aparece una linea continua siempre, pero no se como poner doble subrayado o puntos ....
Gracias por adelantado¡

ususu

• 22/10/2007 13:23:00.

...cuando se supone que pondran los turnos del examen del 27 ??????????????
yo soy de fuera de barcelona, y tengo un buen ratode viaje....tengo que hacerme un poco de "planing"...como supongo que mucha mas gente que esté como yo...porque como te toque a las 8.30...a ver a que hora te levantas, y si tienes que pasar noche en barcelona....pues habra que ir buscando algo.....en fin
Por cierto, como lo llevais? alguien tiene alguna pista de como sera el examen?
Animo¡

ANNA07

• 22/10/2007 13:55:00.

hola ususu! t'entenc perfectament. Jo tb vinc de fora de Bcn concretament d'un poble a 45 minuts de girona. He d'anar fins a girona a agafar l'autopista i després una hora i mitja per arribar a BCN. És a dir, un pal!! A part que no sé ben bé com arribar a Montjuic. Bueno, haviam si no tarden gaire a treure elss torns i ens podem organitzar una mica pel dissabte.

MOLTA SORT

Angelines

• 22/10/2007 13:55:00.

Desde luego se han propuesto poner mi sistema cardiovascular a prueba. Buf!

Angelines

• 22/10/2007 15:39:00.

Ja ho han penjat.

Lo de que no es pot entrar líquid és molt bo. Suposo que serà per evitar que caigui damunt dels aparells, o sino que sospiten que entre els aspirants pugui haver algun presumpte terrorista que vulgui boicotejar la prova, jejejeje.

Doncs vinga, ja tenim hora!

ususu

• 22/10/2007 16:14:00.

je je je , es verdad...yo lo que aun no veo claro es el mogollon de gente que va a haver ahi...uf que caos...lo que faltaba para mis nervios....

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 22/10/2007 16:18:00.

No se volsaltres però jo m'he posat molt nerviosa al llegir les "instruccions", uff, quins nervis, quina responsabilitat, i si no es grava bé l'examen, y si jo em penso que ho he gravat i no es així??? Sempre hi poden haver errors, jo em pensava que s'hauria d'imprimir. Clar, que es llògic que vulguin veure el procediment que s'ha seguit, en fi...

Una altra cosa, jo he tingut sort, tinc el 5è torn, per sort perquè soc de fora, pero no ho veig bé que ho hagin fet per cognoms, ho haurien d'haver fet per origens entrant primer tots els de la provincia de Barcelona, y la resta després.

Una altra cosa, 45 minuts, no es molt poc temps????, jo ara ja veig que li he de donar les gracies a la meva mare que quan era petita em va apuntar a classes de mecanografia. Tot i que la velocitat, no ho serà tot, esclar.

Be, aquestes han estat les meves primeres impresions, i les vostres?

Angelines

• 22/10/2007 16:34:00.

Doncs, comparteixo amb vosaltres, m'he posat nerviosa amb les instruccions i també penso que serà agobiant tanta gent concentrada esperant el torn i després fent la prova. Ja us vaig dir al començament que ens vam conèixer que una oposició no era només una prova de coneixements, és una autèntica prova de resistència psicològica, almenys en el que es refereix a tema nervis i angoixa i de debó que jo estic al límit. M'anima molt saber que aquest dissabte ja s'acava tot aquest "xou".

Per cert, m'han comentat que posa molt nerviós quan diuen que es pot començar i tothom alhora comença a "aporrejar" els teclats, es veu que fot un soroll que sembla que tothom vagi a 400 pulsacions per minut i tu te quedes allí una mica encongit flipant amb el soroll.

Vinga compis, ànims que queda poquet

Petonets

Angelines

• 22/10/2007 16:35:00.

Se m'oblidava. No se quin tipus d'exercici posaran però 45 minuts em sembla poquet temps per fer 3 exercicis diferents. Esperem que no siguin massa complicats.

Emoine

Emma

• 22/10/2007 17:49:00.

No sé si m' equivoco, però me sembla que en aquest exercici no comptan les pulsacions, sino si realment saps utilitzar els programes que et demanen, o com a mínim, saps trobar el camí correcte per fer l' exercici bé.

Jo vaig suspendre el primer exercici de les de tramitació de justicia, i la segona prova no era d' ofimàtica de word, sino realment era de velocitat i pulsacions (per sort o per desgràcia no vaig poder fer-la).

Però me dóna la sensació que aquí ens demanen quelcom diferent.

A quin torn esteu???

Jo al primer, a les 8'30h, part 8ena.

Emma

SEBNA

• 22/10/2007 18:50:00.

Menys mal ! tinc l'últim torn, el 6. També vinc de fora i això de matinar em feia molt de pal. També m'he posat molt nervi amb aquestes instruccions i suposo que no serà molt complicat perque també amb sembla molt poc 45 mt. Per altre banda penso que s'han de carregar molta gent sino no sé que farien amb tant aprovats, no ? no ´sé tot plegat ho veig molt complicat.
Ah! una bona adressa per repasar word i excel
www.aulafacil.com
Anims i sort per tothom!

ANNA07

• 22/10/2007 19:28:00.

Hola ! Vosaltres sabeu si la primer part de l'exàmen a la que posa elaborar un document, d'acord amb les instruccions donades pel tribunal.... Vol dir p. exemple que ens diràn elaboreu una carta o un ofici, etc... És que no queda clar si ens diràn el que hem de posar o ho hem de redactar nosaltres. Com ho veiem??
Moltes gràcies

carpediem.barcelona

• 22/10/2007 22:05:00.

Hola! También yo estoy en el primer turno (8.30), y también en la puerta 8.

Si es que el mundo es un pañuelo...

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 23/10/2007 10:50:00.

Llevo un cacao mental, entre carta, solicitud, avis, saluda, resolució, etc... que si primero va la data, que si primero va la signatura, vaya rollo, la verdad..

Y de calc y writter no te digo, ya me sale humo de los dedos, estamos en la recta final, y hay que conseguir un milagro, pq sin puntos y a media tabla como yo estoy, lo tengo un poco "pelut", jejeje,.... pero, bueno hay que probarlo.

Ciao.

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 23/10/2007 10:51:00.

Por cierto yo estoy en el 5º turno, puerta 2ª

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 23/10/2007 16:26:00.

SUBOOOOOOO

Emoine

Emma

• 23/10/2007 17:01:00.

Per què tots dieu que ens faran elaborar un document administratiu????

D' on ho heu tret si a la convocatòria no diuen pas res.

Que algú m' expliqui d' on ho ha tret urgentment si us plau

Emma

jusano

Funcio-nant

• 23/10/2007 17:11:00.

Juditmix, jo estoy en el 5 puerta 4...

Emoine, entra en el GENCAT y mirate lo que hay... es una descripción bastante clara de lo que tendremos que hacer:

[--http://www.gencat.net/governacio-ap/administracio/...ns_2a_prova.pdf--]

jusano

Funcio-nant

• 23/10/2007 17:15:00.

Por cierto, a los que vais a los primeros turnos... os agradeceremos mucho que colgueis aqui para los de los últimos turnos, que es lo que os hacen hacer... sera de gran ayuda para un último repasillo de urgencia... Gracias!

Emoine

Emma

• 23/10/2007 17:31:00.

Ok gracias, me lo había mirado, pero no estoy preguntando eso: cuelgo las instrucciones para todos:

3 exercicis:
1) Elaboració d' un document

2) Exercici amb el porcessament de textos

3) Exercici amb el full de càlcul

O sea que vais por el tema de elaborar un documento mediante procesador de textos??? El primer ejercicio????

Os referis a que nos daran instrucciones de elaborar el documento administrativo x, z o y???

Emma

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 23/10/2007 17:38:00.

EMMA,

En el primer ejercicio pone que tenemos que editar, modificar o elaborar un documento, es decir que con un poco de suerte nos lo daran elaborado y solo habra que retocar, el documento que sea, p.ej, poner la fecha en su sitio, o cambiar el saludo o la despedida de acuerdo con el cargo del destinatario, pero en el peor de los casos quizas nos dan los datos, como la direccion, el asunto y el tipo de documento y nosotros tenemos que escribir solitos el documento entero.

En el segundo ejercicion, yo entiendo que se tiene que copiar un documento que ellos nos den, con la maxima fidelidad posible, yo lo veo asi, y vosotros??

Ei, jusano, estarem juntets...

Emoine

Emma

• 23/10/2007 17:47:00.

Doncs ja vaig justeta estudiant / repassant excel i quelcom de word i no he mirat res de docs administratius, jo m' hi puc posar.

Molta sort i gràcies

I tranquils que per part meva, que vaig al primer torn ja informaré sobre l' examen (tot i que no ens deixen emportar la documentació.....).

Emma

sky

• 23/10/2007 18:10:00.

Una pregunta, los examenes son iguales para todo el mundo?

porque si es asi, hay una clara diferencia del primer turno con el ultimo.

Emoine

Emma

• 23/10/2007 18:31:00.

No Sky, los exàmenes de cada turno seran diferentes, van a procurar que tengan las mismas características de dificultad y que em cada turno se pida más o menos conocimientos similares.

Creo que lo leí en la convocatoria, o en las instrucciones, pero en algún sitio lo he leído.

Examenes diferentes para cada turno

Emma

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 23/10/2007 20:02:00.

soy, yo, judithmix, jeje, por si no lo habiais notado, es que me gusta cambiar, jejeje lo que hacen los nervios, eh?

ususu

• 23/10/2007 20:09:00.

::: --> Editado el dia : 23/10/2007 20:35:17

animossssss que ya falta poco....

jusano

Funcio-nant

• 23/10/2007 20:44:00.

::: --> Editado el dia : 23/10/2007 20:44:39

Juditmix, si juntets juntets... si es que el mon es un mocador...

Per cert, ja veig que no et fara falta tobar lloc per dormir!

Molta sort a tots/totes!!!

ususu

• 24/10/2007 13:05:00.

..no sé vosaltres, però jo quan més ho penso més convençuda estic...no creieu que és molt poquet temps el que tenim per fer tot l'exercici?
espero que sigui facilet, jo no crec que ens facin redactar tot un document, perquè això ja ens costaria bastant....
Que penseu?

ANNA07

• 24/10/2007 13:20:00.

Hola ususu! Sí jo tb crec que el primer (elaboració d'un document) no pot ser gaire complicat pq sino ens passariem els 45 minuts amb el primer exercici. Haviam com va. Espero que no es compliquin gaire els exercicis i que de l'Excel no ens facin fer gaires funcions (pq sino si que suspendré).
MOLTA SORT A TOTHOM

ususu

• 24/10/2007 13:44:00.

hola anna ¡¡

estic com tu, lo de l'excel no ho porto gaire bé....se molt poqueta cosa...espero que no sigui molt complicat :)

Guneray

• 24/10/2007 17:52:00.

Jo crec i espero que no serà pas gaire complicat. Tenim com a referència la primera prova que no ho va ser... apa ànims a tots i totes que ja queda ben poquet!

A mi també m'ha tocat el primer torn... quina son... :O ejejejej

Emoine

Emma

• 24/10/2007 18:14:00.

Això de la referència em fa més por que cap altra cosa.

Massa facilitats per a què passessim. Si som 2670 més o menys, i tenim 891 (només han passat 78 persones aptes per promoció interna, per tant la resta de places ens acreixen als de torn lliure), dedueixo que encara han de fer una bona criba de nosaltres.

Fent números som quasi tres persones per plaça.

Si l' exàmen és fàcil, els que no tenim cap mèrit i nota baixa (com jo, ja podem ben plegar).

I si és difícil, també

Estic agobiada!!!!!!!!!!!!!!!!!

Guneray

• 24/10/2007 18:32:00.

Jo tampoc tinc cap mèrit Emoine i la nota si que és alteta però hem de ser positius. No pots pensar que merda si l'examen és fàcil i merda si l'examen es difícil... vingau au, molts d'ànims!

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 24/10/2007 18:37:00.

::: --> Editado el dia : 24/10/2007 18:38:06

Emma,

Tranqui tia, no et desesperis això no t'ajuda per a res, no serveix per res, t'aconsello que de cara a l'exàmen siguis positiva, perque això si t'ajudarà, et donarà seguretat, una altra cosa, pensa que hi ha gent (i em consta) que no s'està preparant, que va anar a l'exàmen i va aprovar de xiripa, perque el tall va ser molt baix, aquesta gent tampoc es preparen ara, perque pensen que aqui si sel's carregaràn, despres hi ha un petit percentatge que no es presentaràn, ja ho veuràs, i finalment nj'hi ha que no gravaràn la informació gradualment i sel's borrarà tot (no oblideu d'anar-ho fent, o tota la feina al carall), pero n'hi haurà que tindràn problemes, estos tambè quedaràn fora, n'hi haurà que tindràn pana amb el cotxe, n'hi haurà que simplement no en sabràn prou i suspendràn de calle,......

Ei, que ja veuràs, que si ho fas mitjanament be, aprobaràs, potser no podràs demanar-te la plaça del costat de casa, però entraràs segur...

T'he convençut?

Guneray

• 24/10/2007 18:42:00.

Al final sobraran places i tot Judit xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Emoine

Emma

• 24/10/2007 19:21:00.

Ets genial Judith, gràcies i molts ànims per tothom.

No tiro pas la tovallola. Fins al final.

Petons per a tots

jusano

Funcio-nant

• 24/10/2007 20:33:00.

JAjaajaj, Juditmix, de debó que et un crac per aixecar els ánims!!

Molta sort a tots i totes!

SEBNA

• 24/10/2007 20:33:00.

Estic amb la Judith, s'ha de ser positiva i pensar que tothom (excepte els d'aquest foro) tindrà algun que otro problemilla i que sempre, sempre hi ha una possibilitat (encara que sigui super super petita com és el meu cas). Emma es pot mirar des d'un altre punt de vista... si , com jo, tens una nota baixa i cap mèrit, pots anar ben tranquil·la a l'examen, perque total no tenim res a perdre i si molt a guanyar.
Anims a tots i molta sort !! venga que nosotros podemooooooooooossssssssss !!!

Emoine

Emma

• 24/10/2007 21:23:00.

Gràcies per les teves paraules SEBNA, és molt cert.

A TOTS AQUELLS DE VINGUEU DE FORA DE BARCELONA CAPITAL, TINGUEU EN COMPTE EL CAOS DEL MALEÏT AVE, ELS TALLS DE LA RENFE I DELS FERROCARRILS. INCLOC TAMBÉ PROVINCIA DE BARCELONA, PERQUÈ EL PROBLEMA PRINCIPAL ES TROBA ENTRE IGUALADA - MARTORELL, I TOTA LA ZONA DEL BAIX LLOBREGAT.

SEGONS D¡ ON VINGUEU US POT O NO AFECTAR.

TOT I QUE AGAFEU EL COTXE, PENSEU EN EL TRÀNSIT.

SÉ QUE SOU PERSONES QUE ESTEU BEN INFORMADES I QUE PER PREMSA I TELEVISIÓ, TOTS SABEU QUE LA "MAGNÍFICA BARCELONA", S'HA CONVERTIT EN LA "NEFASTA, PATÈTICA I TERCERMUNDISTA BARCELONA".

I SI US PLAU NO US ENFADEU ELS DE BARNA CAPITAL, JO SÓC UNA D' ELLES, PERÒ SABEU QUE ACTUALMENT SOM EL CUL DEL MÓN.

Angelines

• 24/10/2007 21:26:00.

Hola compis!

Doncs el meu parer és que l'examen no serà difícil. Ho penso perquè se que aquesta prova l'han incorporat a l'oposició per evitar situacions, algunes esperpéntiques, de gent que havia aprovat les opos i en prendre possessió del seu lloc de treball no tenia ni idea d'engegar l'ordinador ni de redactar mínimament una carteta amb el processador de textos. Aquest fet no es podia deixar passar més ja que com tots sabeu la feina administrativa està estretament lligada al treball amb l'ordinador. Fins i tot ha estat una reivindicació per part dels sindicats en incorporar aquesta prova al procés de selecció.

Jo crec que no serà difícil. Serà una prova "relativament asequible" per algú que hagi remenat o remeni més o menys asiduament el windows el word i l'excel. No crec que posin grans exercicis complicats. No us sorprengui si per exemple ens fan crear una carpeta y desar algun arxiu. Penseu que hi ha gent que ha aprovat que ni tans sols sap fer això.

No es tracta de si un és un negat o no amb els ordinadors, es tracta de conèixer mínimament una de les principals eines de treball que hauràs de fer servir en les teves tasques.

La conveniència de que sigui més o menys difícil està clar que varia en funció de la nota que un tingui. És una part més del procés i s'ha d'esgarrapar fins a l'última dècima de punt.

Jo tinc moltíssimes ganes de que arribi el dissabte, estic molt cansada i agobiadilla de tot el procés tinc ganes de que s'acabi.

Molts petonets, ànims!

carpediem.barcelona

• 24/10/2007 22:49:00.

Hola a todos/as!

Agradezco, comparto y hago míos los deseos de que el examen del próximo sábado sea un "puro trámite". Nunca he llegado a este punto de una oposición (digamos que soy novatilla en esto de las oposiciones) pero sólo de pensar que esta prueba podría ser como la de las oposiciones de auxiliares del Estado se me ponen los pelos de punta. Confío en que sean benevolentes.

Ánimo que ya nos queda poco...

ususu

• 25/10/2007 6:54:00.

se agradecen los animos, menos mal que hay gente que a estas alturas es optimista.... :)...yo comparto lo que decis todos, supongo que no sera muuy complicado, pero estoy agotada, como dice angelines...y la "perola" ya no da mucho mas de si...OJO, menos mal que la semana siguiente es puente (espero que para muchos de nosotros)...y nos tomaremos unos dias de relax TOTAL ¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

..por cierto, me da un palo lo del coche para llegar.....emma, tu sabes como esta el tema para aparcar cerquita de esa zona? porque si encima de que llego justa me tengo que liar a aparcar......que nerviooossssss

Mucha suerte a todos

Emoine

Emma

• 25/10/2007 8:35:00.

USUSU,

El tema de aparcar por aquí (estoy a 10-15 mins de Plaza España) es altamente complicado.

Aunque toque el bolsillo, y para evitar nervios innecesarios, mejor ir a buscar un parking directamente por la zona, o vete para el circuito de Montjuic, con tiempo y luego te bajas andando tranquilamente.

Voy a buscaros un mapa de la zona y os lo cuelgo.

Tener en cuenta que los autobuses lanzadera que sustituyen renfe y fgc salen de la avda de maria cristina, plaza españa, donde haremos el examen.

Tranquilidad que todo saldrá muy bien.

ánimos y sobretodo, evitar nervios innecesarios que os puedan provocar el hecho de coger el coche o buscar aparcamiento.

Emma

Emoine

Emma

• 25/10/2007 8:47:00.

El mapa de la zona es este

[--http://maps.google.es/maps?f=l&hl=es&geocode=&q=ap...29182&z=15&om=0--]

Del google maps, os marco los aparcamientos.

Para situaros B es la Avenida María Cristina. El supercuadrado de la derecha de B, entre Avda Mª Cristina, Parelelo, Lleida y Avda Rius y Taulet es el Pabellon de la Feria donde hemos de examinarnos.

Espero que os sirva de ayuda.

Luego me vuelvo a conectar (a la tarde), por si necesitais más información.

Para los que vengais en tren, informaros en webs de Renfe, FFGGCC, y en http://www.tmb.net/ca_ES/home.jsp. Esta última es la web de TMB que os puede facilitar mucho las cosas para moveros por la ciudad y para buscar otros mapas.

Emma

ususu

• 25/10/2007 9:42:00.

MUCHISIMAS GRACIAS, EMMA.

Voy a estudiarme el plano, asi ire mucho mas tranquila.

GRACIAS OTRA VEZ :))

Emoine

Emma

• 25/10/2007 14:51:00.

De nada, si no nos ayudamos entre nosotros, ¿quién lo hará?

Suerte y ánimos en la recta final

SEBNA

• 25/10/2007 15:02:00.

Muchisimas gracias emma, yo también vengo de fuera y tengo clarísimo que no voy a venir en tren. Cogeré el coche y como me toca el último turno me iré al mediodía a comer a BCN para llegar con tiempo. Gracias por tu información me va muy bien lo del tema parking.
Sort i molta merda !!! (en argot artístico)

SEBNA

• 25/10/2007 18:26:00.

Bueno, me está cogiendo un poco de paranoia. Respecto al excel, según la convocatoria hay diferentes grupos (1,2,3,4,5). Pues bien, no tiene nada que ver el 1,2,3 que me parecen relativamente fáciles ...con el 4,5. Aquí salen financieros, estadísticas o gestión de formularios. Se donde está pero simceramente no lo he utilizado nunca y me parece muchísimo más complicado que mover celdas, fórmulas, etc etc. Creeis que esto de los grupos significa exàmenes distintos ?? no lo acabo de entender.
Suerte!!

Angelines

• 25/10/2007 20:07:00.

SEBNA,

Creo que estás confundid@. Los diferentes grupos tendrán exámenes diferentes pero similares en su contenido y dificultad. Es decir no será el mismo examen pero los ejercicios que te puedan pedir en word y excel serán similares, ya te digo, de igual dificultad.

Saludos

noe72

• 25/10/2007 20:13:00.

He presentado hoy la acreditación de catalán y los méritos, y os informo de que solo me han aceptado el título de FP1 administrativo, me han rechazado el de FP2 porque dicen que no da puntos. ¿Os han dicho lo mismo a los que los habéis presentado?. No entiendo nada, se supone que para presentarte tenías que tener el Graduado o el FP1, asi que ¿como que es el de FP1 el que da méritos y no el superior?.

Suerte a todos/as el sábado!!!!

SEBNA

• 25/10/2007 20:32:00.

Angelines, ya imagino que cada grupo tendra distintos exámenes pero de dificultad similar. Lo que no entiendo es esto:
Full de càlcul.

Consistirà en el tractament d'un full de càlcul d'acord amb les instruccions facilitades pel tribunal qualificador utilitzant el full de càlcul Microsoft Excel 2003 o OpenOffice-Calc 2.2 (a elecció de l'aspirant).

En aquesta part es valorarà la capacitat dels aspirants per tractar un full de càlcul utilitzant el mencionat programa, així com el coneixement de les funcions i utilitats que es descriuen tot seguit:

Grup 1. Conceptes bàsics: elements del full de càlcul. Llibre de treball. Fulls del llibre. Cel·la, cel·la activa. Els rangs. Barra de fórmules: definició de fórmules. Barra d'eines. Inserció i eliminació de files i columnes. Entrada i edició de dades. Referències relatives, absolutes i mixtes. La configuració del format de pàgina per preparar-ne la seva impressió: la orientació i l'escala de la pàgina, els marges i el centrat del contingut, la gestió de capçaleres i peus de pàgina, delimitació de l'àrea d'impressió, els títols, les característiques del full i l'ordre de les pàgines.

Grup 2. El format dels continguts de les cel·les, l'alineació, el tipus de lletra, les vores de les cel·les i el seu ombrejat, el blocat i la protecció de continguts. La gestió del format de files i columnes (alçada o amplada, ajustar-les automàticament, amagar-les, mostrar-les) i del full de treball (canviar-ne el nom, amagar-lo i mostrar-lo, incloure-hi un fons, color de les pestanyes).

Grup 3. Funcionalitats d'inserció: de cel·les, files, columnes i nous fulls de càlcul. Generació de gràfics, símbols, salts de pàgina, comentaris, imatges, diagrames i objectes.

Grup 4. Utilització de funcions: financeres, de data i hora, estadístiques, de cerca i referència, lògiques.

Grup 5. Ordenar dades. Filtres avançats, autofiltres i introducció de dades. Gestió de formularis, subtotals i validacions. Importació de dades externes.

Me parece que hay una gran diferencia entre formato de celdas ó ordenar dades. Son funciones muy diferentes y es evidente que todo no puede salir porque no hay tiempo.Con esto quiero decir que supongo que puede salirte uno de los diferentes grupos pero me parecen de dificultad muy distinta, no? que os parece??

jusano

Funcio-nant

• 25/10/2007 21:50:00.

A ver, se describen las cosas que se pueden hacer, y lo hacen a traves de grupos de posibles acciones con el programa, pero es por poderlo presentar claramente no por que vayan a preguntar el grupo entero. Y no preguntaran un grupo a cada tanda de examenes.

En la hoja de calculo, todo está interrelacionado. Y me imagino que pondrán un poco de todo, y seguramente nadie (o casi) sacará un 10 porque dominarlo todo y encima a contrareloj es imposible. Osease, que tranquilas, que no será tan grave, y seguro que al menos la mayor parte lo podremos hacer, y por tanto aprobar.

En cuanto a los méritos... a mi no me aceptan el título de empresariales, tal y como ya se había comentado antes en esta hilo. Y no puedo presentar nada mas, pues los cursillos y cursetes varios que tengo despues de unos cuantos años de vida laboral, no son "oficiales" por lo que no me los aceptarán. El lunes iré a probar suerte... ya os contaré.

Estoy de los nervios que no puedo mas...

buf!! Rejta final!!

PTNS

Angelines

• 25/10/2007 22:23:00.

SEBNA,

Creí que te referias a los grupos de gente que formaba los diferentes turnos. Disculpa, el abarrote, la saturación y el bloqueo me tienen muy espesa.. Yo ayer colgué los bártulos y ya no hago ni el huevo hasta el dia del examen. Sigo con mi técnica y estrategia antisaturación jejeje.

Bueno, en honor a la verdad no es ninguna técnica, son los nervios que ya no me dejan hacer nada relacionado con el examen, siempre me pasa igual, dos dias antes no puedo hacer nada estoy bloqueada, es como un mecanismo de defensa, el body y el coco me dicen PARA PORFI PARA! Como ya lo se, pues no hago nada.

Bueno, bonanit.

Petons

Angelines

• 25/10/2007 22:25:00.

noe72

Ya se comentó en el hilo justamente lo que te ha ocurrido, solo que ahora se nos confirma en primera persona. Solo puntua el titulo de FP1 que se encuentre en el anexo de la convocatoria.

Petons

SEBNA

• 25/10/2007 23:16:00.

Gracias Jusano por tu aclaracion. Es que cuando he visto tanta cosa me he asustado y ya estoy tambien de los nervios !!
Gracies també Angelines jo també tinc el cap com un bombo i em ganes d'acabar.
Moltíssima sort a tots en aquesta recta final ....ho podem conseguirrrrrr!!!!!!!!!!

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 26/10/2007 0:33:00.

Pues entonces el funcionario al que le presente mis titulos no se entera de nada, porque yo presente FPI i FPII, y me los inscribió los dos, supongo que cuando lleguen a su sitio ya sera apartado, digo yo?

jusano

Funcio-nant

• 26/10/2007 10:03:00.

Pues si Juditmix, será apartado. Cuando fui yo, la primera persona que me atendió casi que me animó a que lo presentara, que sino servia ya me lo dirian... cuando volvi con la documenatción original (había ido con fotocopias) me atendió el que sabia de que iba la cosa y me dijo que no servia de nada, y que en las bases de la convocatoria lo decía muy clarito.

Pues nada, ajo y agua!!

Yastudiarqueselultimodia!!!!

Anims!!

ususu

• 26/10/2007 15:39:00.

molta sort a tot@s per demà ¡¡¡¡¡

shuriktheopositer

• 26/10/2007 17:44:00.

hola a todos!!!

Sobre todo mucho animo para mañana y suerte!!!

Os mando este mensaje para deciros que en la web han colgado una aclaracion sobre como sera el ejercicio de mañana, por si habia alguna duda... aunque yo ya pensaba que seria algo asi.

Por si alguien lo quiere consultar...
[--http://www.gencat.net/governacio-ap/administracio/...informatica.pdf--]

petonets a tothom i a per la plaçaaaa!!!
jejeje... por soñar que no quede...

San

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 26/10/2007 20:19:00.

MOLTISSIMA SORT DEMÀ!!

Angelines

• 26/10/2007 20:26:00.

Gràcies san-opos, gràcies judithmix, gràcies a tots/es.

Que aquest sant ens ilumni demà.

Una forta abraçada per a tots/es desitjo que demà tingueu un gran dia i que us vagi tot lo millor que sigui possible.

Petonets.

jusano

Funcio-nant

• 26/10/2007 20:39:00.

UNA MICA TARD LA NOTA ACLARATORIA, NO??

EN FI, QUE TINGUEU MOLTA SORT DEMA, I QUE LA PART QUE NO ES DE SORT SINO DELS COLZES QUE ENS HEM CURRAT CUNDEIXI PROU PER APRROVAR AMB PROU NOTA PER TENIR PLAÇA (NOMES ALS D'AQUEST FORO, EH?)...

ELS DE PRIMER TORN, POSEU LA VOSTRE EXPERIENCIA QUAN ARRIBEU A CASA!!

PTNS!!

sky

• 26/10/2007 20:40:00.

Esto llega a su fin, esta hecho.

Que no pase nada rarooooooooo y todo salga bien

SEBNA

• 26/10/2007 20:45:00.

MOLTÍSSIMA SORT A TOTS , MOLTA CALMA I MOLTA SEGURETAT PERQUE TOT ENS SURTI DE CONYA !!
SORT A TOTHOM I A POR LA PLAZA!!!!!!!

ghs

• 26/10/2007 21:00:00.

Una mica tard, però MOLTA SORT PER DEMÀ A TOTHOM!!

Una abraçada ben forta i a per la plaça!

Ha sigut un plaer participar i llegir-vos.

Emoine

Emma

• 26/10/2007 22:20:00.

Us desitjo a tots moltíssima sort demà. Me sembla que els que som aquí ens ho estem currant de valent, i això ha de ser recompensat d' una forma o d' una altra.

Jo sóc de les del primer torn....

MOLTA SORT!!!!!!!!!!!!!!!

Emma

Nacha3

• 26/10/2007 22:21:00.

HOLA COMPANYS/ES,

AQUÍ UNA QUE NO HA PASSAT PER FALTA DE NOTA..........
OS DESITJA LO MILLOR DEL MON PER DEMÀ¡¡¡
MOLTA, MOLTA, MOLTA SORTTTTTTTTTTTTTTT, PER A TOTHOM.

nserra

Vamos a por ella

• 26/10/2007 23:07:00.

Hola, espero que mañana tengais mucha suerte, yo me he pasado toda la semana con una bronquitis de aupa y estoy fatal, espero que los antibioticos, ventolin, antitusivos y todo lo demas que me estoy metiendo no de positivo en el control de dopaje y la cage en el examen, bueno pues eso mucha suerte y alerta con el trafico y el cacao en Barcelona, por cierto creo que mañana es la fiesta del Club Supertres y ouede ser la ostia.

Emoine

Emma

• 27/10/2007 11:04:00.

A veure ja m' he examinat en el primer torn;

son tres exercicis:

1) exercici de word: document per obrir + quadern amb instruccions. El propi exercici es compon de 6 o 7 mini exercicis: ajustar, fer una taula, format, etc....

2) exercici de excel: document per obrir + quadern amb instruccions. Ídem que word. Exercicis de funcions, autorformat.... El document ja fet i s' ha de modificar.

3) exercici word elaborar un document: document en blanc. Amb les instruccions del quadern, redactar un document administratiu.

Molta sort tant als que ja us he examinat com als que esteu pendents

jusano

Funcio-nant

• 27/10/2007 11:22:00.

::: --> Editado el dia : 27/10/2007 11:22:16

Moltes gracies!!! I igualmet!!

espero aprobar

• 27/10/2007 11:51:00.

Mil gràcies Emoine
dona temps a fer-lo bé?
sort a tothom

jusano

Funcio-nant

• 27/10/2007 11:52:00.

Que te a parecido el nivel de dificultad??

Guneray

• 27/10/2007 12:17:00.

Hola, a mi ni m'ha donat temps i a sobre el document administratiu he fet malament l'estructura així que... he trobat que el nivell era molt més altet que a la primera prova. Sort a tots i a totes!

jusano

Funcio-nant

• 27/10/2007 12:24:00.

Gracies guneray!!

Joer quins nervis... preferiria fer-ho a primera hora!

Sort a tots, els fets i els per fer!!

Emoine

Emma

• 27/10/2007 15:54:00.

Si més o menys domines el tema de la office, els exercicis es poden fer (pot ser que alguna funcionalitat en aquell moment no sàpigues on trobar-la, o simplement no tinguis ni idea d' on anar a buscar, o que se t' acabi el temps i hagis d' anar a per un altre exercici). El tema que comporta major dificultat és la redacció del document administratiu.

En 45 mins passes molta tensió, has de fer tres exercicis, has de tenir molt clar on localitzar les funcions, la redacció...

El temps és ajustadet. Amb una hora estaria millor.

Ànims i molta sort.

carpediem.barcelona

• 27/10/2007 16:05:00.

Hola, soy de las madrugadoras del primer turno. Mi versión de los hechos:
-el procesador de textos, bastante aceptable; sólo una duda: alguien ha tenido problemas con la 1ª pregunta (juntar 2 párrafos de un texto).
-excel: entiendo que si dominas excel no deberías tener mucho problema; al mismo nivel que word, más o menos (aunque en mi caso esto no vale, porque soy un poco zoquetilla con el excel)
-documento: me he hecho una empanada mental con los diferentes "personajes" del tema en cuestión. Al final lo he hecho r´´apido y corriendo y así me ha ido (conseguía aclararme un poco cuando faltaban menos de 10 min para acabar).

Respecto a la organización del tema en cuestión... mejorable sin lugar a dudas, sobre todo el tema de la sonoridad del recinto y en cuanto a las demoras. los de las 9.00, que teníamos que salir a las 9.45 salíamos cerca de las 10.30. No quiero ni pensar a qué hora saldrían los últimos.

En fin, que tengo pocas esperanzas, pero al menos ya está hecho y como era mi primera experiencia de este tipo pues ya está... algo más que sabemos.

Espero que los que queden tengáis mucha suerte y qu los que lo hayáis tenido empecéis a descansar. La suerte está echada.

sky

• 27/10/2007 16:07:00.

ya he acabado biennnnnnnnnnnnn, se puede hacer, no te falta tiempo, lo que tienes que saber donde vas, yo creo que el grado de dificultad es de 6 7, depende el nivel que lleves.

El único problema es que al principio, estas de los nervios, no te acuerdas de donde ir del word, y a medida que pasa el rato esto mejora, ves que lo vas haciendo.

Lo bueno es que se ha acabado y nos podemos relajar hasta las notas.

Yo estaba en el 2º turno, pero he escrito antes pero ha fallado el rollo de internet.

Venga que no debeis quedar muchos por acabar.

Suerte

SEBNA

• 27/10/2007 20:47:00.

HOLA A TODOS/AS!!
COMO HA IDO ?? YO ERA DEL ÚLTIMO TURNO (DE LIBRES). NO ME HA IDO MUY BIEN Y LA VERDAD ME HA FALTADO TIEMPO. ES CIERTO QUE NO ERA MUY DIFICIL ,PERO ENTRE LOS NERVIOS Y EL POCO TIEMPO TARDAS MAS DE LO NORMAL EN ENCONTRAR LAS COSAS Y ESO ES VITAL EN ESTA PRUEBA. LAS DOS PERSONAS QUE TENIA AL LADO TAMBIEN LES HA IDO BASTANTE MAL Y NO LO HAN PODIDO ACABAR.
CUANDO LA GENTE HA SALIDO HE OIDO COMENTARIOS DE QUE LA COSA NO LES HABIA DADO TIEMPO A LA MAYORIA...QUE TAL VOSOTROS ?? Y VUESTRO ENTORNO?? COMO CREEIS QUE HA IDO EN GENERAL??

karnak73

• 27/10/2007 20:54:00.

Hoooola a tots/totes!!

Acabo d'arribar de fer l'examen..........i un desastre!!!.

He anat molt just de temps, igual que tothom (ho comentaven al sortir).

El word i excel eren assequibles, pero per dedicar-hi 15 minuts a cadascun, pero el document era molt mes complicat, es necesitava almenys mitja hora.

Al meu torn ens han posat un ofici, i el dificil era endevinar que t'estava explicant, ja que el caos de personatges i organs que hi surtien era enorme. Jo l'he pifiada, i amb les que he pogut parlar també.

Sabeu com puntuaran???, s'han d'aprovar les tres parts per a que et sumin???, quan puntua cada part???

Bé espero que us hagi anat millor que a mi, que no será dificil!!!, la veritat es que m'ha agafat un baixon quan he sortit!!, pero bé, "las opos son asin".

Una abraçada

soc Jo

• 27/10/2007 21:09:00.

karnak73

Perquè dius que l'has pifiat?

karnak73

• 27/10/2007 21:13:00.

perque en l'enunciat sortien tres parts. Una eras tu mateix que eres un servei que concedia subvencions, i les altres dos eran un que feia una sol.licitud i un altre departament que pagava la subvencio.
Jo he enviat l'ofici al que feia la sol.licitud, pero en realitat s'havia d'enviar a qui l'havia de pagar.
En definitiva, que per la falta de temps l'he pifiat en el plantejament inicial, i a partir d'aqui tot malament!!!

soc Jo

• 27/10/2007 21:26:00.

que has fet un model d'ofici intern o extern? jo crec que havia de ser intern oi?

karnak73

• 27/10/2007 21:40:00.

fer per fer no he fet res, he fet una redacció es podria dir, ser usar terminologia administrativa ni estructurant-lo.

Si s'havia de fer ofici intern, ja que era entre administracions

soc Jo

• 27/10/2007 21:44:00.

tranqui que fins que no surtin les notes encara pot passar de tot. Les esperances no s'han de perdre mai....

Angelines

• 27/10/2007 22:03:00.

Us comento la meva experiència. Jo he entrat en el torn de les 17h. Ho he passat força malament. Com ha comentat algú m'he tornat boja amb algunes coses que no trobava i aquest fet m'ha condicionat i m'ha posat nerviosa. He volgut començar per Excel i és el que m'ha anat pitjor. El condicionant del temps ha estat determinant. 45 minuts és molt just per a una prova d'aquestes. Hi havia enunciats que necessitaves llegir-los diverses vegades per poder entrendre que trons et demanàvem. He pogut fer els 3 exercicis encara que m'he deixat coses que no sabia. El meu document era una citació.

M'ha posat negra també el sistema tercermundista i esperpèntic de "la megafonia", per l'amor de deu! tot un muntatge d'aquestes característiques en un recinte d'aquesta envergadura i resulta que et donen les instruccions a través d'un megàfon superfriki amb una noia que vocalitzava como el cul i que a on jo estava no es sentia res de res, patètic.

Segur que aquesta prova quan la tinguis a casa i la llegeixis amb calma no es veurà tant xunga com jo l'he vist allà però el factor rellotge a mi, i ales noies que tenia al voltant ens ha trinxat. Reconec que ha estat més dificil del que jo havia pensat. I sense que serveixi d'excusa us diré que la quantitat de gent enfadada i plorant que ha sortit del meu torn ha estat significativament més gran que la gent que he vist sortir dels altres torns, a més dels comentaris que es sentien.

Bé, espero aprovar, penseu que necessitem un 5 per passar la prova, jo he intentat fer càlculs i crec que si que passaré, però us asseguro que estic superfeta pols, molt cansada i un pel enfadada. Segur que demà ho veuré millor, ara només tinc al cap els moments xungos de la prova.

Bonanit campions que sou uns campions.

Petonets

carpediem.barcelona

• 28/10/2007 10:36:00.

BUENOS DIAS A TODOS/AS!

Espero que la hora de más que tendremos hoy nos ayude a superar la resaca opositora de ayer.

Tengo una duda: cuando vas a acreditar los méritos, qué documentación aportas, además del nivel C de català y la certificación de servicios prestados?. Es decir, se acreditan de algún modo los estudios? (los exigidos en la convocatoria o cualesquiera otros). Yo voy a ir mañana y no lo tengo demasiado claro.

Muchas gracias y Feliz domingo!!!!!

Emoine

Emma

• 28/10/2007 11:12:00.

Querida Carpediem para acreditar los méritos y el certificado de catalán tienes tiempo hasta el 30 de octubre, o sea hasta el martes.

El tema méritos está en la convocatoria, y si miras los posts anteriores, varios compañeros/as han comentado sobre el tema de los estudios de FPI y FPII y los módulos profesionales.

Yo es que solo tengo el nivel C de catalàn, lo llevé y ya está. No tengo méritos.

Emma

carpediem.barcelona

• 28/10/2007 11:18:00.

Gracias Emoine!

Lo de la fecha límite del martes lo tenía claro. Lo que dudaba era si teníamos que acreditar de alguna manera que reuníamos el requisito de estudios mínimos porque, creo recordar, en ningún momento me han pedido que lo acredite. Bien, supongo que será algo que tendrán que certificar quienes consigan plaza.

siroa

• 28/10/2007 11:23:00.

Hola compis!
Al meu torn ens va tocar una convocatòria de reunió. També era una mica liada, et donen informació de més per embolicar-te (per exemple dues adreces del destinatari, la de la feina i la particular, etc).
Word i Excel acceptable, llevat de potser un parell de coses que en aquell moment no trobes com fer-les i a l'últim minut sembla que has trobat la manera de fer-ho. Però no m'ho vaig poder repassar, o sigui que ja veurem el desastre.
Ànims!

Angelines

• 28/10/2007 11:48:00.

carpediem,

L'acreditació del requisit d'accés s'ha de fer al final del procés si ets una de les persones que ha tret plaça.

Us imagineu que algú es treu la plaça i després resulta que no reuneix els requisits per accedir?

Buf quina sensació més guai, un diumenge sense haver d'estudiar opos fiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!

rosemari

• 28/10/2007 11:49:00.

Aunque no he podido hacer la informática os sigo en el foro. Parece que lo más difícil fue hacer el documento administrativo. He leído los documentos que salieron a unos: oficio, citación, convocatoria de reunión.

Ahora descansar un poco que os lo merecéis.

Angelines

• 28/10/2007 12:12:00.

Bueno compis, he decido cambiar mi avatar (foto) por otra para rendir un sentido homenaje al momentazo megáfono que se marcaron ayer la organización de la prueba de informàtica y que generó tanto buen rollo y tanta seguridad y tranquilidad a las más de 2600 personas que ayer pasaron por el recinto firal. Bueno a lo mejor no fueron las 2600 porque claro, quien tuvo a la señorita del megáfono a su lado, cerquita del aparatito, pues aún oyó las instrucciones importantes que iban dando.

Insisto, patético. Os aseguro que hubo gente que nos pusimos muy nerviosos con esta tontería, pensad que ni siquiera oimos cuando dijeron que se podía poner el usuario y el password, nos tuvo que avisar la chica que estaba en nuestra zona vigiliando que ya podíamos empezar.

Los pitidos de inicio y final se oyeron con dificultad, supongo que se estaba quedando sin pilas el cacharro ya a esas horas de la tarde.

En fin, no es tontería el protagonismo que está cogiendo este aparato llamado megáfono. Como todos sabeis ultimamente hay muchos problemas con el transporte, sobre todo el tren en BCN y supongo que habries visto ya por la tele como a golpe de megáfono van guiando a la gente hacia sus autocares, pues mira, a nosotros ayer también nos dieron jarabe de megáfono.

Ea!

Petonets.

ghs

• 28/10/2007 12:12:00.

Hola a tothom!
Bé, després dels nervis que varem passar ahir, ens mereixem poder estar tranquilets aquest diumenge amb l'hora de més que tenim.
He de dir que jo vaig ser al segon torn, i vaig trobar la prova assequible, sobretot si ets dels que utilitzes excel i word sovint.
El document era una carta i la vaig trobar bastant senzilla, no sé si l'hauré fet bé, però ja està feta.
Anims a tothom i ja veureu com aprovem!

Un petonet!

Angelines

• 28/10/2007 12:23:00.

Por cierto,

¿Conoceis a gente que vaya a presentar reclamación por el tema de esta prueba?

En mi turno la gente salió como motos diciendo que impugnarian la prueba ya que entre unas y otras había demasiada diferencia en el grado de dificultad, y ponían como ejemplo el turno en que salió el certificado. Dicen que ese turno fue mucho más fácil.

En fin, yo pienso que todo esto hay que tomarlo con mucha reserva, cada uno cuenta la fiesta según le fue y según sus sensaciones. También hay gente que dice que el examen fue muy fácil.

Supongo que es normal que se creen susceptibilidades cuando son 6 o 7 pruebas diferentes. A uno le puede tocar una de estas 7 que por lo que ha estudiado le viene mejor o viceversa.

nserra

Vamos a por ella

• 28/10/2007 16:10:00.

Os cuento mi experiencia, estaba en el 4 turno como mi compañera estaba en el 3 llegamos a las 10.15 tranquilamente nos tomamos unas cuantas tilas y intercambiamos opiniones, el miercoles hice un curso de documentos administrativos y la chica que nos lo dio nos advirtió que sobre todo nos leyeramos bien la parrafada pues es lo que normalmente inducia a error y que en las anteriores normalmente no te decían que tipo de documento era sino que lo tenías que deducir. Doy gracias a este curso pues todo y que hago documentos todos los dias resultaba que formalmente no eran de todo correctos en la convocatoria que le tocaba a mi compañera le habia advertido que se tenía que poner el destinatario en la parte superior izq, la convoca el secretario en nombre del presidente y la primera frase se ha de poner "Per indicació del president/director.. us convoco a la ......" A me toco el certificat y creo que tuve suerte porque el que lo hace siempre es el secretario da igual quien sea tu jefe, lo que dude mucho es en poner el vist i plau pues no daba datos del superior, así que no se si está completo.
El documento lo hice 1º para poder controlar el tiempo este me ocupó 20 min., el word me costó un poquito pues no estoy acostumbrada a utilizar, tabulaciones, sangrias...normalmente las pongo con el espaciado.
El excel es una cosa que me encanta así que creo que no me dio muchos problemas puede ser que la cagara con los nervios.
Por cierto sobre los méritos yo lo registré el lunes pasado y todavia no ha llegado a mi Dept. me han dicho que vuelva a llamar el lunes y si no que lo vuelva a llevar yo misma.
Bueno despues de esta parrafada voy a seguir disfrutando de mi nuevo tiempo con mi familia que los pobres se lo merecen.
Saludos

SEBNA

• 28/10/2007 16:50:00.

Angelines me encanta tu foto con el megáfono...me recuerda a nuestra amiga del sábado. Yo estaba en tu turno y aun teniendo cerca a la del megáfono y dirigiéndose a mi , no me enteré de la mitad.
A mi, como ya os dije, no me fue muy bien , y me mató la falta de tiempo y el nerviosismo. Si las pruebas fueron distintas de un grupo a otro, eso no lo se, pero lo que está claro es que depende mucho de la persona , ya que lo que para unos es muy facil para otros puede representar un problemón. Bueno.... yo no se si no ponerme a estudiar para el proximo de administrativos.... aunque , eso si, voy a descansar un poco de tanto codo.
Saludos a tod@s!!

karnak73

• 28/10/2007 19:00:00.

Angelines ets una crack!!, com he rigut en veure la imatge del megafon!!, bonissim!!

La veritat es que necessitava riure una mica, que des de que vaig sortir de l'examen que porto un disgust a sobre horrible!!!!

Sap algú com puntuaran les tres parts?????

Anims a tots/totes!!!!

judithmix

Por fin lo conseguí!

• 28/10/2007 20:50:00.

Hola a tothom,

No he pogut conectar-me fins ara, us explico la meva experiència tambè:

Extava al 5è torn, he de dir que la megafonia fatal, però per altra banda si et llegies el full groc que et donaven mentres feies cua ho explicava igualment.

La meva estragègia va ser la següent, mirar en primer lloc quin document era, i depenent del tipus començar amb els exercicis de word i excel i deixar-me'l pel final. Quan ens van dir de començar vaig obrir la plana del document i vaig llegir la paraula "OFICI", i no vaig llegir mes, i vaig pensar, guaiii, els oficis són facils, i acontinuació vaig començar amb word i bé, penso que bastant assequible, penso que els he fet be quasi tots, el mateix de l'excel, pero ja havia perdut 30 minuts (15, per cada exercici) ara em quedava lo facil, jajajaja ..... i una merd..

No us enganyo si us dic que potser ho vaig llegir 10 vegades i alli hi havia un galligall de personatges que no s'entenia res, només em va donar temps de cambiar el membret perque el departament que venia per defecte no era el correcte, i escriure un ofici a la tal "Mercedes" que segons jo era la que pagava, li vaig copiar una parrafada del mateix enunciat, em vaig equivocar amb la data, que va al final, i jo la vaig posar abans de la signatura, i a sobre ho vaig fer com un document extern, amb salutació i comiat, jeje, com si em sobres el temps, tambè vaig poder cambiar el tipus de lletra i la mida, (Arial 11) però no vaig tenir temps d'arreglar els marges, algú em pot dir si ja eren correctes?

Be, la meva opinió es que, no se quins criteris seguiran a l'hora de corretgir, pero segur que dependrà molt del nivell general, es a dir, si tothom ho ha fet bastant bé, li ha donat temps d'acabar, doncs esclar ho miraràn amb lupa ( marges, tipus lletra, ....) pero si hi ha moltes pifiades suposo que baixaràn el nivell,, es la meva humil opinió, vosaltres que penseu?

Angelines

• 28/10/2007 21:05:00.

Gràcies karnak73, a mi també m'ha anat bé per treure tensió, aquesta nit he dormit molt malament per culpa de la prova aquesta.

Jo vaig preguntar a un parell de persones que vigilaven si alguna de les 3 parts puntuava més o si valien totes igual, i totes dues persones em van dir que lo que posés la convocatòria. Jo a la convocatòria no he vist que posi res d'això. És que mentres esperàvem a la cua hi havia gent que comentava que el document era el que comptava més, ja sabeu, comentaris d'aquestos que millor no fotre cas perquè no saps mai d'on surten i a vegades et lien més.

Si realment alguna de les parts valia més ho haurien d'haver posat a les bases perquè així un pot triar la seva estratègia.

Judithmix, no tinc ni idea de com poden puntuar i corregir aquests exàmens, suposo que a partir de la plantilla correcta aniran comprovant el teu exercici i aniran restan els errors.

Quina put..da haver d'esperar quasi 2 mesos per la nota, d'acord que ja no hem d'estudiar però no vegis la espera...és una tortureta xina.

sky

• 28/10/2007 21:35:00.

::: --> Editado el dia : 28/10/2007 21:37:03

Una pregunta al document teniem que ficar alguna pauta, com per exemple lletra, tabulacions, etc?, pq al menu no ho he vist, cap pauta, potser ho ficaba.......tanta lletra per fer l'execici, que no sap el que estas miran

vinga a10.

es fara etern 2 mesosssssssssssssssss.
Ara no podem fer res no ens calentem el cap.

ususu

• 29/10/2007 9:40:00.

jo estava al 3r torn, ens va tocar una convocatòria de reunió. la veritat es que sí que era una mica liadeta. El problema principal era el temps, que era molt just...pero bueno...a veure si tenim sort...
angelines...je je je lo del megafon genial....je je tens tota la raò....

jusano

Funcio-nant

• 29/10/2007 10:03:00.

::: --> Editado el dia : 29/10/2007 10:03:41

Hola a tot@s,

a veure. M'ha arribat informació per varies bandes i primer una crida a la tranquilitat. Gairabé a tot hom li ha faltat temps per acabar a tots es torns sense excepció. I a mi també per descomptat.

Word i excel, em va faltar una i dues preguntes per contestar respectivament, la resta crec que no era masa dificl... i el doc administratiu era "la leche" de lliat. A totes les convocatories, cadascuna del seu color, pero lliat.

Judithmix, ho sento, els marges estaven malament al doc administratiu, i s'havien de modificaral igual que el tamany de lletra. En quant al tipus, no hi havia l'Helvetia, pel que l'arial era l'opció correcte... i jo no vaig veure que el departament no era el correcte.

A mi em va matar totalment l'enrenou del doc. I se que encara i que la "forma" que he fet es mes o menys correcte, el contingut no, donç jo també l'he fet extern, i a mes no em va donar temps a acavar-lo.

En fi, molta sort a tots i a totes. I per part meva, per si de cas, haig de començar a preparar ara a preparar el català!!

Ptns

PS ABRO UNO NUEVO QUE AQUI YA NO QUEPEMOS.

XACOLI

• 05/11/2007 21:03:00.

Nois! jo estava al 5è torn. Sort que el full groc ho explicava prou bé perquè la megafonia=tercermundista. EL lloc en certa manera bè, però una mica Camp de concentració o a lo oposicions a l'antiga, quan li vaig explicar a companys ja funcionaris. El temps lo pitxor, ens calia uns 15 minuts més per anar tranquils. Lo del "document" seria impugnable si valoren el fer bé l'estructura legal del "document administratiu". Ara bé, si valoren el que diu la convocatoria, només calia paginar bè (marges SUP=3,INF=2,ESQ=3,DRET=2), LLETRA HELVETICA O ARIAL 10-11. encapçalament de dept. segons PIV de GENCAT, etc (interessant comprar-se llibre de l'ADAMS, no tinc comissió). és una Loteria, i per u preu módic, i com sempre , pot ser que no et toqui i hagis de tornar a jugar un altre cop. Fotut està pels interins que ens poden "fotre" al carrer, però sempre ens quedaria un temps d'atur, ja veurem.

Seguro que tienes mucho que decir, te estamos esperando.

Encuentra tu Oposición