Inicia sesión
FOROS OPOSICIONES FORO Oposiciones Auxiliares Administrativos Locales y Autonomicos
709.293 mensajes • 396.056 usuarios registrados desde el 25/05/2005
• 18/02/2010 12:40:00.
Hola! Creo que nadie ha creado un nuevo hilo y ya hemos agotado el anterior. Joooo, que máquinas! Pues nada, seguimos aquí, ¿No?
Estoy en el tema 4 (instituciones de la Generalitat) y no me gusta nada!! Prefiero mil veces el procedimiento admtivo. o los temas de registro. Pero bueno, es lo que hay.
• 18/02/2010 15:18:00.
Hola,
Jo també vaig estudiant, vaig pel tema 8, però ja estic fent repas.
Han canviat la pàgina de la Gene, ara hi ha la previsió del 2011.
Sobre la motivació, jo tinc una proposta, podrim pensar en fer una sopar-dinar o el que sigui, les o els que aconsegueixin aprovar i obtenir plaça d'aquest foro, que us sembla????
• 18/02/2010 15:33:00.
Hola, jo he començat a repassar per dret administratiu!. Cada dos dies un tema, a veure si l'aconsegueixo. No ho sé, =))), tinc bones intencions.
Si em sorten dubtes ho aniré comentant.
• 18/02/2010 17:49:00.
auxadmopositadora, sí potser faré això. Em compraré els d´Administratiu i ja està.
Merci!!
Vaig a estudiar una mica que demà a l´acadèmia ens pregunten la classificació de les despeses i els ingressos!!
• 18/02/2010 19:19:00.
Lliure, si que us fiquen canya al triangle. Està bé per lo que veig, quant gent sou per clase?.
• 18/02/2010 20:07:00.
Ara mateix som 15 persones. He fet algun curset més però aquest és l´avançat, és a dir si per local sempre són 20 temes i es fan tots, en aquest curs avançat representa que ja hem fet un curs abans i en aquest anem pels temes més importants com el del contractes, pressupost i demà començarem a repassar l´acte/procediment administratiu. És un pal però val la pena.
Per la Dipu tb ens entra tot això i diuen que serà per abril o maig l´examen. Tu no t´has presentat no? L´Anna i jo sí.
• 18/02/2010 21:13:00.
Qué va, només em preparo per aquestes, vosaltres ja porteu carrera i a més de local no tinc ni idea. Porteu molt bon ritme, l'Anna també li posa molt d'interès. Molt bé!.
Jo vaig a veure si faig alguna cosa, avui tinc mandritis!!!.
• 18/02/2010 21:30:00.
Que be lliure si pots anar a una bona acadèmia si que val uns cales però si tens la tranquil·litat que et donen una bona preparació això es força interessant, a mi personalment se'n fa molt pesat estudiar tota sola entre la nena i el nen que tinc la casa i després que no tens l'obligació d'anar a classe, l'esfoç no es el mateix, el simple fet d'anar a classe t'obliga a repassar els temes i a seguir una planificació.
Lliure com tu aprovaràs primer que nosaltres ja et pagarem per a què ens donis classes.
I de l'Ajuntament de Barcelona que saps alguna cosa més.
Salutacions,
Maribel
• 18/02/2010 21:41:00.
Hola a tots,
Avui he fet l'examen d'ACTIC nivell mitjà i he estat no apte. Estic bastant depre. Vaig estudiar el que vaig poder i una mica el que vaig veure per aquí que deia la gent que havia entrat, però moltes coses no m'han sortit, perquè diuen que ara hi han com 4 o 5 tipus d'examens diferents perquè ja tothom va dient el que hi ha. A més l'ordinador anava molt lent i gairebé estava acabant el temps i arrivaba només a unes 45 preguntes respostes. Moltes no entenia ni què m'estaven preguntant i d'altres sabia fer-les pero en veure les pantalles diferents em descol·locaba i començava a teclejar on no era i em menjava els tres intents, aquestes si m'hagués pogut moure per la pantalla lliurement les hagués tret. Jo estic farta de treballar amb Access, Excel i Word i soc usuaria de xats, foros,etc però tots el que pugui saber no m'ha servit de res perquè estava totalment descol·locada. Per exemple tots sabem subscriurens a un butlletí o revista doncs allà amb aquella pantalla no sabia ni per on agafar-ho. Estic molt desmoralitzada, com les opos se'm donin igual de bé estic apanyanda. De fet no tinc ni ganes de tornar-me a presentar d'aquí a un mes, no sé...Bé no us agobio més amb les meves penes però això que diu la gent que no s'ha mirat res i que l'ha tret o tenen molta capacitat d'abstracció per centrar-te en el format que possem, o van agafar models més fàcils o no sé. En fi... que hi farem seguirem estudiant les opos que es el que toca.
Salutacions i així i tot no vull que es desanimin els que la vagin a fer perquè cada cas es diferent però compteu que es una prova "rara, rara".
Bones!!
Glope jo m'apunto al dinar, sopar o el que calgui!!! encara que no aprovi, així us coneixeria.
Jo vaig a pas de tortuga, no he acabat ni el temari. Però la veritat és que també m'ho estic agafant amb calma (cosa estranya en mi!!)
Bona nit a tothom
• 18/02/2010 21:51:00.
Bona nit, lo del dinar pinta bé!.
Tinc un DUBTE DE TEMARI, us poso a prova, és molt fàcil però no ho tinc clar:
Les Administracions poden ser o bé TERRITORIALS O NO TERRITORIALS...
1) TERRITORIALS: AGE, Admón CCAA, Admóns locals (municipis, provincies), etc.
2) NO TERRITORIALS:
2.1- Admón INSTITUCIONAL: Qué inclou?, exemples?.
2.2 - Admón CORPORATIVA: Entes corporatius de base privada???, exemples??.
Merci per contestar-me i força amb l'estudi!.
ATENEABARNA, ànims, no et desanimis a la propera l'aproves, no són coses fàcils, hi ha molts de factors que hi influeixen amb un examen.
• 18/02/2010 22:30:00.
Para las que os habeis apuntado a la bolsa de trabajo del Dpt. de Governació i Adms. Públiques, ¿Habeis visto que hay un curso de formación obligatorio si se pasan las dos primeras pruebas? El nivel de técnico administrativo debe ser el mismo que el de administrativo, ¿No?. Es que eso de técnico me despista.
Lo del curso es que me da palo porque me quitará tiempo de prepararme las opos, aunque si lo que se trate es contenido del temario pues tampoco estaría mal. ¿En qué pensais que puede consistir?
• 18/02/2010 22:32:00.
rosaynuria, sinceramente no me como la olla con esta bolsa, me apunté pero pregunté a una de las personas del registro y me dijeron que a un chico tardaron 6 años en llamarlo, no quiero basar mi futuro laboral en eso. Si me llaman bien, sino pues ir haciendo. No da puntos para las opos.
• 18/02/2010 22:33:00.
Otra cosa con respecto a la bolsa, ROSAFP y las demas que os hayais apuntado. La documentación que sirve para alegar los méritos y demás la habeis presentado en una oficina de la Gene junto con la solicitud o la habeis enviado a la dirección esa que ponía en las bases de Via Layetana?
• 18/02/2010 23:19:00.
La documentació dels mèrits de la borsa, al DOGC diu que només l'han de presentar les persones que superen la nota que es fixarà, i després es tindran 10 dies per presentar els mèrits.
Ara amb la sol.licitud s'ha d'adjuntar fotocòpia compulsada del títol acadèmic que alegues i del nivell C de català per tal de no fer la prova.
• 18/02/2010 23:22:00.
RosaFp, pero entonces te apuntas y ¿Sólo haces las pruebas si vas a entrar a trabajar? Es decir, a este chico tardaron 6 años en llamarle para hacer las pruebas?
Dubte de temari que poses.
L'Administració institucional, en el cas de la legislació catalana, inclou:
1. Les entitats autònomes: no demanen un preu pel servei que presten i poden desenvolupar activitats purament admtives com p.e l'EAPC, o bé activitats de caràcter comercial, industrial, financer... com p.e la Corporació de Radio i Tv
2. Les empreses públiques: demanen preu pel servei i desenvolupen activitats comercials, industrials o financeres. Hi ha de dos tipus: Entitats de dret públic sotmeses a dret privat (p.e FGC) i les societats civils o mercantils (aquestes darreres, a diferència de les primeres, són creades no per llei del Parlament sinó pel Govern).
Sobre l'Adm. Corporativa sé el que és però no el que preguntes, d'un exemple de Corporació de base privada.
• 19/02/2010 1:36:00.
Hola!
Fa un temps que llegeixo aquest foro i avui poso el meu granet de sorra.
Avui he fet l'examen de l'ACTIC nivell mitjà i m'ha sortit apte però m'ha semblat molt complicat i pensava que no el passaria.
M'havia mirat algo d'access i powerpoint però la prova és francament molt estranya i s'ha de saber una mica de tot amb lo que és difícil preparar-la encara que m'imagino que començaran a sortir llocs on fer cursets.
És fa molt densa i quan em quedava poc temps he hagut de posar el turbo perquè si no no em donava temps a acabar. Per sort al final m'han sobrat uns 15 minuts i lo pitjor ha sigut esperar a veure què havia resultat de tot allò. Però ha sortit bé!!
Molts ànims per la gent que no l'ha passat, no s'ha de llençar la tovallola i s'ha de continuar intentant que no es pas impossible passar-la!!
Ara a estudiar que em queda molt de temari...
Salutacions!!!
• 19/02/2010 8:57:00.
Bon dia,
També m'apunto al dinar/sopar després de les opos, estaria molt bé.
A veure com em va a mi la prova de l'ACTIC perquè em fa respecte... entre que la informàtica no és lo meu i és amb aquest programa X... no sé... però si no sóc apte pues m'apunto una altre cop i ja està.
Ja us explicaré que tal...
Us volia preguntar, penseu que amb els temes de EPAC n'hi ha prou o s'ha d'ampliar?
De moment vaig mirant aquest temari però no sé si ampliar. Si que busco més informació quan no entenc el concepte.
També tinc els llibres del adams però no puc amb ells... bufff
Ja arriba el cap de setmana, que bé
• 19/02/2010 10:42:00.
Hola a tothom!!!
Sóc nova al foro i també m´estic preparant les ditxoses opos, encara q acabo de començar com el qui diu.
També m´he presentat a l´Actic i el vaig passar però vaig veure que era un examen molt raro i no les tenia totes amb mi, entorns no coneguts, preguntes chungues, pero bueno com has de fer un 70% es questió de que les més fàcils et compensin les xungues, no us hi capfiqueu massa i anar provant...
Jo vaig a acadèmia també pq com sóc molt inconstant i no estic acostumada a estudiar des de fa temps em va millor. També aprofito que no tinc nens ni feina i hi puc dedicar més temps.
Doncs encantada de conèixer-vos i espero q al famós sopar ens veiem totes senyal que haurem aprovat :)
• 19/02/2010 12:59:00.
hola a todos y suerte!!!! os queria preguntar me estoy planteando lo de estudiar para oposiciones, pero de cara a largo plazo, tengo una hija y estoy embarazada! por eso digo lo de a largo plazo, me podeis sugerir cuales son las mejores opos o las que tienen mas posiblidades? auxiliar generalitat, diputacio, justicia y si los temarios son parecidos si estudio de aux. generalitat me valen para diputacion?
Muchas gracias!
Saludos ODILE.
• 19/02/2010 13:18:00.
HOLA SOY VANESA, YO ACABO DE CREAR UN NUEVO HILO PORKE NO ME HABIA DADO CUENTA QUE YA LO HABIAS EXO TU, (AUN NO SE MU BIEN COMO VA ESTO).
ME GUSTARIA SABER SI ES CIERTO Y COMO LO SABEIS QUE EL EXAM DE AUX.GENE ADMN. SERA LA ULTIMA SEMANA DE SEPTIEMBRE.
Y Q A QUE OS REFERIS CON QUE HAY GENTE Q YA SABE EL Nº DE SOLICITUDES , NO ES LA CONVOCATORIA NO?
A TODO ESTO ME LLAMO VANESSA Y SOY DE BARCELONA
• 19/02/2010 13:24:00.
Hola,
Respecte quines opos són millors no ho sé, francament de moment només em presento a la generalitat... a veure si algú que tingui experiència et pugui ajudar.
Respecte al que dius de que l'examen de aux. de la generalitat serà la segona setmana de setembre... d'on ho has tret perquè a la previsió no consta això... la previsió de setembre (quart trimestre) correspon al cos d'adminsitratiu.
Per cert havia llegit que hi havia gent que és volia presentar a les opos de subaltern si aquestes d'aux. administratiu i administratiu no anaven bé...
Doncs acabo de veure que la previsió ha canviat i ara són pel any 2011.
Aquest any tenin les de aux. admin. i admin. a veure que tal.
• 19/02/2010 15:40:00.
Hola,
Segons consta en els meus apunts:
L'administració no territorial, té personalitat jurídica pròpia i està sotmesa a la tutela de l'administració territorial.
Poden ser:
- Organismes autònoms (ens institucionals com el ICS, ICAS...)
- Ens corporatius (col.legis professionals)
No sé si amb això t'aclareixo alguna cosa!
• 19/02/2010 15:58:00.
El tema de quines opos són millor depent de cada persones, si per exemple estas disposada a fer d'interina, les millors són ajuntaments o diputació (adm. local) ja que aquí sempre es més fàcil entrar però primer has d'estar uns anys d'interina. A vegades els anys es converteixen en dècades.
Si no vols fer d'interina les millors són justícia, ja que treuen la part de concurs. També sense mèrits les de la Gene estan molt bé, ja que hi ha una nota de tall que s'ha de superar per molt mèrits que tinguis, i per això entra molta gent que no és interina. El problema a la Gene es per fer d'interina, la borsa es sospitosa per dir-ho d'alguna manera, ningú l'ha vist ni sap en quin número en troba.
Dit això, el tema de l'examen, això del setembre, carpediem, crec que ets la primera que ho diu, ningú sap quan seran realment, ni la pròpia administració, de moment com molt aviat seran al juny, però també és possible que siguin al juliol o al setembre.
• 19/02/2010 19:24:00.
es que en el hilo anterior que ya estaba completo lo decian, no se tengo la mosca detras de la oreja.
Halguien sabe de alguna página donde pueda encontrar exáms de años anteriores de aux. adm. de la generalitat de catalunya.
• 20/02/2010 18:48:00.
Hola a tots!
Soc nova a aquest foro, i com vosaltres tbé m'estic preparant les Opos d'aux per a la Gene.
Estic flipant una mica amb el tema de la prova de l'ACTIC, i la poca informació i transparència que hi ha al respecte per part de la Gene. Jo estic apuntada a l'Adams i em vaig assabentar per això, però sinó, no sabria res i no em donaria temps a treure-me´l ja que si compta com a mèrit, només tens temps per fer-ho fins que surti la convocatòria... en fins!
Se que només comptarà com a mèrit, i no serà requisit, però como que jo no en tinc de mèrits doncs només em faltava que eliminessin la ofimàtica a l’examen i no poder sumar punts...
He vist que la gent d'aquest foro a anat a per el nivell mitjà i el meu dubte es: com sabeu quin nivell demanaran? Perquè això encara no es oficial, i jo no he sentit res al respecte. Jo em vaig treure el bàsic de moment, ja que d'acces i powerpoint no tinc ni flowers i volia mirar-ho una mica abans. Algú em podria dir si surten moltes preguntes d'aquests 2 programes o millor dit, dels seus homòlegs en programari lliure??
Tbé he vist que parlàveu de que sortirien 500 places? Algú ho sap a ciència certa? A l'Adams tbé es comenta això, però a mi em sembla molt fort... són molt poquetes en comparació amb altres anys, encara que hi hagi crisi, no se... I si a sobre restem el percentatge per a la promoció interna....
Faig la mateixa pregunta que Carpe Diem, algú sap no trobar test i supòsits per a aquesta Opo?
Moltes gracies a tots! Sort i bon estudi!!
• 20/02/2010 21:21:00.
Hola, gràcies per contestar els meus dubtes!!!. Vaig a estudiar una mica!.
• 21/02/2010 18:40:00.
Hola, Kxuxa
-Al web actic.cat, hi diu
"Dijous, 14 de gener de 2010
"La competència digital en els processos de provisió i selecció de personal
"L’Administració de la Generalitat incorporarà, bla bla bla...
"Aquesta valoració, que esdevindrà un mèrit més en la provisió de llocs de treball i en la selecció de personal bla bla bla ...
"Fins ara, els processos selectius per accedir al cos administratiu i auxiliar administratiu incorporaven una prova d’ofimàtica obligatòria. Aquesta prova SERÀ SUPRIMIDA i es promourà que els professionals de tots els cossos que accedeixen a la funció pública demostrin una competència més àmplia en tecnologies de la informació i la comunicació. LA PRIMERA CONVOCATÒRIA en què es farà efectiva aquesta mesura és la del cos d'AUXILIAR ADMINISTRATIU"
Ara bé, fins que no surti la convocatòria amb les bases, només podem especular.
La suprimiran del tot del tot, la prova?(LITERAMENT DIU "SERÀ SUPRIMIDA" però és la web de l'actic, no d'ap.
Jo dira que, si no imprescindible, sí és convenient. Vaja, com tenir el nivell que calgui de català no? O el tens o fas la prova de les oposi, què vols que et digui, tot motiu de tensió que et treguis abans, doncs millor.
I, sinó, no passa res, que suposo que serà més fàcil la prova d'informàtica que la de l'ACTIC (jo la tinc demà i ara mateix estic asustadeta)
Salut i ànims!
• 21/02/2010 18:59:00.
Gracies tane1956,
Es veritat, no m'havia donat que fent en clic a on diu això dels processos selectius, fica la paraula suprimida.
De tota manera penso que ho podrien haver fet públic des de Funció Pública, a la web de la Gencat pq sigui més oficial, ja que la gent que ho faci per lliure, pot ser no s'assabentarà...
Jo tbé prefereixo fer la prova abans, el que trobo es que a aquesta convocatòria com que es la primera que ho faran, queda una mica just per treure-la i molta gent no s'assabentarà i serà una mica injust...
Que et vagi bé demà la prova! Ja explicaràs...
• 21/02/2010 20:57:00.
hola a tothom!! jo tinc la prova de l'actic dimecres però es del bàsic, m'estic mirant els apunts penjats, espero k am aixo n'hi hagi suficient, pero tampox se si aixo és el que entrarà pero desde aqui DONU AMBITS A TOTHOM QUE HAGI DE FER LA PROVA!! JA US CONTARÉ EL QUE ENTRA PER QUI S'HAGI DE PRESENTAR AL MATEIX.
ANIMS!!! Y SABEU SI A LA PAG. DE LA ADM.PUB. DE CATALLUNYA HI HAN PENJATS EXAMS D'ANYS ANTERIORS??
• 22/02/2010 9:14:00.
Hola,
gràcies per les vostres respostes!!!
Salutacions
• 22/02/2010 10:13:00.
Hola,
Jo també estic preparant les opos per a aux. adm. es la primera vegada que em presento a unes opos i vaig una mica perduda. Ho faig per lliure i la veritat això d'estudiar sola a vegades es molt desanimant però m'alegro d'haver trobat aquest foro i veure que hi han altres persones que estan igual que jo.
Molts ànims!!!
Sílvi
• 22/02/2010 11:01:00.
hola!
la setmana passada vaig fer l'examen de l'actic nivell mitjà i el vaig passar. Per animar una mica diré que jo no sé access i em vaig mirar només 4 cosetes el mateix dia , realment lo bàsic. Em van preguntar molt de powerpoint i bases de dades. En tot moment pensava que havia suspès i voilà al final va sortir APTE i ja veus quina alegria.
L'examen és un tostón i molt enrevesat però no ens queda un altre... si algú no l'ha passat tranquils perquè sembla que no hi haurà molta diferència de punts entre el bàsic i el mitjà. Ja veurem que diuen a la convocatòria.
M'he de posar les piles amb l'estudi perquè últimament he baixat la guàrdia amb tantes previsions de retrasar l'examen. Un desastre!
ànims a tots!
susana
• 22/02/2010 11:08:00.
Hola!!!
Jo tb estic estudiant per akestes opos, i realment segons el dia em desanimo però hem de ser forts i ESTUDIAR ASAKO!!!! Jo es el segon any que em presento, espero que em vagi millor!!!
Doncs seguim en contacte!!! I no pareu d'estudiar!!
• 22/02/2010 13:44:00.
Hola,
Respecte a l'examen de l'ACTIC si us serveis d'ajuda a mi no em va sortir gairebé res de powerpoint ni d'access, més aviat el meu tenia moltes preguntes sobre les TIC i sobre el programari, maquinari, correu electrònic i molta cosa de buscar per internet, xats, foros, però no en plan facilet, bastant estrany, això el nivell mitjà. Jo tampoc sé quin dels 2 nivells demanaran, de totes maneren el que es segur es que donaran punts per tots o sigui que en el meu cas potser m'animo i vaig al bàsic. De les places que convocaran a CCOO diuen que seran entre 500 i 1000 o sigui que ja veieu quin barem més ampli.
Una pregunta: algú ques es presenti a administratiu de l'ICS, sabeu quan hi ha la previsió de l'examen i si pot ser que les dues proves es facin en un sol dia?.
Merci.
• 22/02/2010 14:45:00.
Hola a tots!!! una pregunta, hem podeu explicar per que hi ha gent que es presenta aixo del ACTIC, si ja hi entre una prova d'informàtica per que la feu per lliure?? perdoneu però es que sóc nva i no entenc res ja que és el primer cop que hem presento a unes oposicions. Molta sort a tots!!
• 22/02/2010 18:06:00.
Hola,
Jo ja vaig provar el nivell mitjà i tb em va resultar molt dificil, a par de ser un examen molt estrany. Em surtien coses de les TIC, i poques preguntes de l´ACCES o EXCEL, i ara estic dubtant de si presentar-me al nivell mitjà de nou, o anar al bàsic. Si sapiguessim amb claredat que amb el bàsic ja no cal fer la prova d´informàtica, aniria de conya, però com que no diuen res...no sé què fer.
Però igualment m´han de trucar l´ACTIC per anar a revisió de l´examen mitja, per a veure en què he fallat, i fins que no passi aquell dia no podré demanar dia i hora per repetir-lo de nou, o fer el bàsic. En fi...Santa Paciència!!!
• 22/02/2010 18:35:00.
Hola Babybcn!
A partir aquesta convovatòria (inclosa aquesta) es suprimeixen les proves ofimàtica a la Opo, llavors el que faran es que contarà com a mèrit tenir el certificat ACTIC (com si fos el de català).
Si llegeixes aquest fil hi ha gent que ho explica. Per a una info més completa et recomano que visitis la web de l'ACTIC i que facis la prova el més aviat que puguis.
Bona sort!
• 22/02/2010 19:12:00.
Hola,
Lliure78 jo tampoc no sé si tornar a provar el nivell mitjà o intentar el bàsic. Ja sabia que no podia tornar-me a presentar del mitjà fins passat un mes, però estàs segura que no ens podem apuntar a fer demà si volem el del bàsic? es que es tracta d'un examen diferent o sigui que no tindriem perquè esperar. Algú que estigui en aquesta situació saps a on podem mirar això???. Jo tb he demanat revisió i a mi m'han dit que tot m'ho dirien per mail.
D'altra banda com diu Kxuxa pensa que no és que amb el bàsic o el mitjà no cal que facis l'examen d'ofimàtica, és que no n'hi ha examen d'informàtica i això de l'ACTIC és un a més a més per tenir punts, o sigui que es voluntari. Ok?
• 22/02/2010 21:50:00.
Hola a tots,
Copio e-mail que m'han enviat de l'Adams, respecte a la reunió va van tenir amb Funció Pública en referència al tema de l'ACTIC:
"Com et vam comunicar fa unes setmanes, el passat 18 de febrer vam reunir-nos amb la Direcció General de Funció Pública amb la finalitat de plantejar-los una sèrie de qüestions relatives a l’acreditació de les ACTIC.
D’aquesta manera, ens vam comunicar que la possessió de l’ACTIC serà considerada com a mèrit a la fase de concurs.
En aquest sentit, i com que la convocatòria d’auxiliars és imminent, es deixarà un marge per tal que tothom pugui acreditar-la, per la qual cosa entenem que no caldrà la seva acreditació dins el termini de tramitació d’instàncies sinó quan s’hagi d’aportar la documentació per a la valoració en la fase de concurs.
Quant al nivell que es valorarà, serà tant el bàsic com el intermig; si bé encara no disposem d’informació respecte de la puntuació exacta, sí que ens han assegurat que n’hi haurà poca diferencia entre un i un altre (fins i tot, CCOO indica que el bàsic es podria puntuar amb un 0’8 punts i el intermig amb 1 punt).
Per últim, i en relació amb la possible convalidació de les ACTIC, se’ns va indicar que al futur es publicarà un decret en el qual s’establiran les equivalències pertinents entre aquest Certificat amb diferents estudis, però l’esmentada publicació serà posterior a les convocatòries d’auxiliars i administratius.
Esperem que aquesta informació sigui del teu interès.
Cordialment, Jefatura d’oposicions Centre d’estudis Adams "
Respecte a les que no heu estat aptes per al mitjà i teniu dubtes per si presentar-vos al bàsic o mitjà altra vegada per falta de temps, segons el que diu aquest mail no patiu ja que ens donaran temps. Però si de tota manera voleu fer-ho ja pq no feu la prova a veure si desde la web de l'ACTIC us deixa o no demanar dia i hora altra vegada??
Que vagi bé!
• 22/02/2010 23:34:00.
Bona nit, gràcies KXUXA per la teva explicació, per sort jo vaig aconseguir el nivell mitjà!, encara no m'ho crec, =))).
Què com van els ànims?, jo estudiant lo que puc, per mi mai és massa, sembla mentida com se'n va el dia, volant!!!. Tantes coses a fer i tant poc temps. M'agradaria dormir menys però si ho faig deixo de ser persona!. Jo vaig repassant i treient palla que tenia molta als apunts, esquemes, resums, tests. Ufff, molta feina!.
Salutacions.
• 23/02/2010 11:37:00.
Gracies kxuxa!! pero estic flipant perque jo tb vaig a la adams i ahir vam nar una copanya i jo a preguntar allo de la reunió i ens van dir k no sabien res de res de res!!! kin morro els tius, jo ja no se que pensar de la adams , vaig a una academeia per estar tb més informada de tot i em trobo que al foro m'entero de moltes més coses que a la meva academia... pero bueno.
jo dema tinc la prova de l'actic, pero el nivell basic, el vaig canviar quan ja tenia el mitja pagat perque em van acollonir amb lo de que si suspenies no donaria temps a ferlo un altre cop i ara mira... pero bueno per aquells que tenen dubtes si feu el basic i l'aproveu a la setmana seguent ja pots fer el mitja. pero si fas el mitja i el suspens tauras desperar un mes.
Molta sort prqui l'hagi de fer tb i anims!!
ningú sap de alguna pàgina on hi hagi exams d'anys anteriors? esque a la biblio jo no trobo res d'exams.
• 23/02/2010 14:08:00.
Hola a tots!!!
Algú sap quin nivell serà el que demanin?? jo de moment farè el bàsic haveu-re com va, weno....fins aviat!!!
• 23/02/2010 14:19:00.
Hola!!
Algú em podria explicar en que consisteixen les proves d'aquesta opo?he estat mirant per la web de la gene i la veritat que he mirat tantes coses que ja no tinc res clar.
Si decideixo presentar-me a aquestes opos. encara sóc a temps? he de presentar alguna sol•licitud d'inscripció?
és veritat que s'han convocat 400 places?
Moltes Gràcies.
• 23/02/2010 14:37:00.
Hola a tothom,
ANUSKAS, de moment només hi han rumors, la convo està prevista per mitjans de març, no et preocupis que te n'entereries per aquí, estarem tots comentant-lo!!!, =))). Estàs a temps!, i no és veritat lo de les 400 places, fins que no hi hagi convocatoria oficial no es sabrà res de res. La previsió d'examens està prevista segons la pàgina de la gene dpt. de Governació pel segon trimestre de 2010!.
Saluts,
hola gente
hace bastasnte que no escribo, no estaba por la labor.
tenemos un grupo los que hicismos las oposiciones del ics en el facebook, ahora hemos creado otro para las oposciiones de aux de la generalitat os invito a apuntaros porque es mucho mas comodo que este para conpartir enlaces y archivos y informacion se llama OPOSICIONES AUXILIAR GENERALITAT 2010. Os esperamos con los brazos abiertos, aunque con pocas ganas de estudiar.
saludossssssss
• 23/02/2010 17:54:00.
Cocacola, acabo d´unir-me al grup del facebook!!
• 23/02/2010 19:50:00.
Jo també, però hem de seguir per aquí. eh?
Me alegro un monton de conoceros,
Como dice Rosaynuria ,por favor mantener el buen rollo que teneis aqui desde siempre .
Y como dice mi amiga "coicacola" en el face es mas facil compartir.
CARPE DIEM
Eh CARPE DIEM
¿Quien eres? Usas el lema de mi vida , la cita de todos los cumples, mi grupito de Carpe Diem en fin ...
Saludos
• 24/02/2010 8:40:00.
Hola!
Dissabte faig la prova (mitjà) de l'ACTIC i estic una mica espantada pels comentaris. Algú sap com accedir a la prova que de nivell que se suposa que hi ha a la web?? Es que potser hauria de fer el nivell inicial...
Ateneabarna: En relació a les opos de l'ICS, jo també m'hi presento. Vaig trucar i em van dir que encara no hi ha data prevista però que podria ser al maig.
• 24/02/2010 10:54:00.
Hoooooola!!!!!!!
Feia una eternitat que no escrivia!!!!
Acabo d'afegir-me al grup del Facebook.
Ufffffff nenes ho porto fatal, no sé pas si me'n surtiré, no trobo mai el moment de posar-me a estudiar.....
• 24/02/2010 10:57:00.
Hola, Luna (i totes i tots)!
No hi ha prova de nivell al web; hi ha un video que t'explica com serà la prova.
[--http://punttic.cat/actic/--]
Mira-te'l amb atenció les vegades que calgui; jo crec que és imprescindible, no només per veure com seran els tipus de preguntes, sinó el tema de funcionament: oportunitats que et dóna en segons quines proves (3), possibilitat de validar o no les respostes, saltar-se preguntes per més tornar-hi després, etc.
D'aquí podràs elaborar la TEVA estratègia, com una prova d'opos, p.e.:
- validar les fàcils
- contestar, però no validar, les dubtoses
- deixar de moment en blanc les que no en tens ni idea ...
o a l'inrevés; en definitiva, el sistema que A TU et funcioni.
Quan et presentis al fer la, abans de començar tens l'opció de tornar a veure'l, el tutorial.
Per cert, vaig consultar-ho i em van dir que tan dolent era fallar com no contestar, o sigui que que millor contestar per si "sona la flauta"
Hi ha preguntes que valen més que d'altres, però no sé quines, Recorda, però, que passes amb un 70%.
Vinga, noia, ànims i sort. I recorda que, com a tots els examens, calma i tranquil.litat, no hi vagis amb por, que tu pots.
Qualsevol dubte, a la teva/vostra disposició, però prefereixo que sigui després de veure el video
Salut!
• 24/02/2010 10:57:00.
Hola!, sisi, ara és xulo veure les cares de tots!.
Jo ja m'he afagit al grup!, =))).
SONIAJB, ànims, intenta estudiar alguna coseta per la nit, el cap de setmana, vinga que no queda tant!. lo que estudis et servirà.
• 24/02/2010 11:40:00.
Gràcies Tane! Ara m'ho miraré...
• 24/02/2010 12:52:00.
hello!! algu ha preguntat sobre el cuestionari autoevaluatio i he trucat avui i man dit k lan tret perque l'estan millorant!! es veu que hi havia moltes queixes respecte a l'anterior.
• 24/02/2010 13:38:00.
Hala otra que se apunta al face!!
• 24/02/2010 15:02:00.
Gracias, Carpediem por la info. Yo sé que en su día lo hice y ahora me estaba volviendo loca para encontrarlo!
• 24/02/2010 16:46:00.
Anem de mal a pitjor. Ara m'he trobat aquesta notícia que m'acollona.
[--http://www.20minutos.es/noticia/637092/0/hacienda/sueldos/funcionarios/--]
Diu que el gobern preten cobrir només 1 de cada 10 places vacants, i a més pensen en rebaixar el sou dels funcionaris.
Sí senyor quina manera de fomentar el treball públic.
• 24/02/2010 17:39:00.
Jo estic amb tu, suburu, el que cal és fomentar un autèntic estat del benestar, amb un sector públic més ample i transparent, cosa que mai hem tingut.
Però malauradament l'encaix que ara surt als mitjans ja està fet des de fa uns mesos, i les reduccions de plantilles i baixades de sous, seran generals i progressives, especialment en CCAA i ajuntaments. Amb les previsions que han penjat a la web ja no es tiraran enrera, tot i que baixarà notablement el número de places ofertades. En altres paraules, veurem properament l'acomiadament de milers de laborals, d'auxiliars i d'administratius, per la via ràpida, a totes les administracions; veurem què passa, però el cost social serà gravíssim, a banda que hi hauran, de ben segur, d'altres lluites. Menys privatitzacions, collons!
• 24/02/2010 20:17:00.
Però si aprovem ja estarem dintre, i cobrarem menys, doncs ok, però ja vindran temps millors. A mí tot això no m´espanta pk el què importa és que estudiem.
Bones
m'he creat un perfil de facebook per agregar-me a OPOS AUX ADM. perquè l'altre perfil que tinc de sempre hi tinc agregat gent de la feina!!
• 24/02/2010 21:43:00.
Hola, LLIURE, tens raó lo millor és fer colces i no fer cas a tants rumors i tal que acollonen i desanimen, snifff. Vaig a posar-me una estona.
Noi@s, només em faltava les pràctiques de cotxe, tinc tot el cos acartonat dels nervis que paso, avui tercera pràctica, i mirar per retrovisors, ni miro. Estic fustrada, fustrada, vaig a estudiar...
Auxiodmopositora, feia temps que no sabiem res de tu!!!. Et vaig escriure un e-mail, el vas rebre?. Jeje, molt bé per crear-te un altre perfil, s'ha d'anar amb compte.
• 24/02/2010 22:22:00.
Bona nit, Uhh, Rosa jo si tinguis que fer pràctiques ara només de pensar m'agafa mal de cap, com que he de renovar el permís de conduir i en fa mandra tenir que fer el psicotècnic.
Auxadmopositora jo també entro en aquests grups amb un perfil sense dades jo tot el que sigui públic en fa molta desconfiança.
• 25/02/2010 0:27:00.
Hola,
Soc nova al foro i estic també al grup de facebook. Aquest es el primer any que em presento, vaig per començar el tema 8 però estic saturada perque no recordo molt bé els temes anteriors, és a dir, de pe a pa es impossible.
Sabeu un puc aconseguir o si algú té examens d'altres convocatories de la generalitat, ajuntament de bcn, etc??
Moltes gràcies i seguim en contacte
URGEEEEEEEEEEEEENT:
Dimecres havia de fer la prova dels ACTIC i com que estic de baixa no em vaig poder presentar, ni vaig poder canviar la data de la ditxosa prova. Entro al web a l'apartat d'usuari i els hi he escrit per mirar de canviar la data, però no em contesten, ni em fan cas.
ALGÚ TÉ UN NUM DE TELÈFON DE L'ACTIC PER TRUCAR-HI???
Merci
• 25/02/2010 10:55:00.
Hola Domo1980,
Et deixo el link on posa el telf, direcció, etc...:
[--http://www10.gencat.net/sac/AppJava/organisme_fitxa.jsp?codi=17204--]
Que tinguis sort!
• 25/02/2010 12:44:00.
Hola!
Soy nueva en esto dl foro y las oposiciones, empezado a prepararlas hace unos meses para presentarme a las d aux. advo d la generalitat, y veo que es bastante dificil! el tema este d la prueba dl ACTIC...es obligatorio? t da "puntos"? o me parecio leer que alguien decia que la han suprimido.....
Luego, alguien sabe si x internet hay modelos d examen d otros años o algo asi? es que estoy bastante perdida con lo que puede ser un examen d opos, y por saber un poco d que ira el tema...
Gracias!
• 25/02/2010 13:19:00.
::: --> Editado el dia : 25/02/2010 13:20:23
::: --> Motivo :
Acabo de saber els resultats del concurs oposició de l'Ajuntament de Santa Coloma i estic plof. Vaig quedar abans de tenir en compte els mèrits en el lloc 16 i hi havia 19 places. Sabia que baixaria però pensava que quedaria en les primeres posicions de la borsa. Doncs la baixada ha estat en picat. Ara tinc a 15 persones per davant meu a la borsa i és que la gent tenia moltíssims punts. Quedava tan ridícul el meu 0,8 al costat de 5, 6, 7, 8's... Mai havia viscut en carns pròpies el pes dels punts de la fase de concurs en la decisió final. És molt gran i ho canvia tot moltíssim.
En fin... A veure si puc passar pàgina i concentrar-me en aquestes. El que està clar és que la gent que no treballa a l'Adm. ha d'anar a treure un 9-10 per tenir opcions ara per ara, quan hi ha tants interins i gent amb experiència que davant la crisi vol la seva plaça fixa. En aquestes de Sta. Coloma només 1 de les 19 persones que han obtingut la seva plaça de funcionari no debia ser interina, pels pocs mèrits que tenia, i ha quedat en la darrera posició a punt de quedar-se fora, amb un 8,75 i un 9,25 en les dues proves.
O sigui que a apretar i com algú va dir, a sabernos el temari com lloros tots aquests que no tenim els maleïts punts.
• 25/02/2010 14:53:00.
Rosaynuria, pensa que et trucaran per fer d'interina i llavors sí podràs anar acumulant mèrits, és així com es comença.
• 25/02/2010 15:24:00.
ROSAYNURIA, Glope té raó, suposo que és així com es comença. Però pensa que si has estat capaç de aprovar-les és que ja havies estudiat, així que fotali canya a les de la Gene i a veure qué passa. Recorda la carrera de fons, al final trobarpàs el resultat.
LAURITA, impossible, impossible... Hi ha molt de temari, jo ara estic repassant, pensa que m'he deixat el tema 13 pendent però ja estava saturada. Ara quan repaso torno a fer un esquema del resum, o un resum del resum. Imagina. És ara que tb em dóno conta que tinc molta PALLA als apunts. Per flipar, el meu marit diu que mai ha comprat tants paquets de folis de 500 fulles, potser m'estic carregant boscos sensers d'arbres...
Ànims, a fer tot el possible, què hi farem!.
• 25/02/2010 16:26:00.
Gracias por los ánimos. Una pregunta. ¿Sabeis si para las opos que preparamos también hacen bolsa de trabajo con los que no lleguen o la bolsa va por un procedimiento a parte?
• 25/02/2010 16:55:00.
Hola, sóc nova aquí i també m'estic preparant les opos per la generalitat. He començat a llegir al vostre forum i ja m'he enganxat. salutacions a tots i totes
• 25/02/2010 16:58:00.
Rosaynuria,
los opositores que apruban pero sin plaza, a ellos es a los que incluyen en la bolsa de trabajo.
• 25/02/2010 19:06:00.
rosaynuria, a blanes em va passar igual, vaig entrar a la Borsa però vaig quedar dels últims llocs, però em van cridar, van tardar però bueno. Crec que tard o d´hora t´acaben cridant, i tal com et diuen per aquí, és la única manera d´entrar.
Pensa que la gent que dius que té no sé quants punts van entrar com tu, seguríssim, i mica en mica han anat tinguent mèrits. El que importa és que tu ja estàs a la Borsa, i no et comparis amb la gent que té molts més punts que tu, compara´t amb la gent que s´ha quedat fora, així et sentiràs millor,jeje ;-)
• 25/02/2010 19:34:00.
Hola,
Avui he anat a informar-me de varies coses. Us explico:
- Tema ACTIC m'han dit que els mérits són 0,8 per el nivell bàsic i 1 per el nivell mitjà (en poques paraules la noia m'ha dit que valen ben poc aquests punts) M'ha comentat que la Generalitat encara no ha dit si el certificat s'ha de tenir abans de la convocatoria o fins la presentació dels mèrits.
- Respecte a la convocatòria diuen que ha de sortir en els propers dies, que l'examen serà al maig o juny i que aquest any convoquen menos plaçes.
La veritat es que avui estic desanimada perque es molt de temari, el temps vola i aquest any es presenta moltísima gent a les oposicions.
• 25/02/2010 20:15:00.
Bones a tothom!!!
Avui he fet el Actic pel nivell mitjà i sóc apta!!!
Estic supercontenta!!!
I encara que sigui un puntet de mèrits!!! almenys un examen menys a fer quan sigui la convocatória...
La veritat es que no les tenia totes amb mi perquè s'ha penjat l'ordinador: ja us ho podeu imaginar, estava pel 40% fent la prova i plaf! pantalla en negre... La noia que estava allà del centre d'estudis vinga teclejar i mirar cables; al final era el cable de la bateria (l'he fet en un portatil); l'ha canviat de "enchufe" i llestot! M'ha sortit la mateixa pantalla i la sessió no havia caducat ni res (buufffff).
M'ha sortit una mica de tot: bastant powerpoint, excel, com treure de forma segura des d'un port usb, desar fotografies, i com afegir contacte en trucada per veu via ip (després m'he enterat que això es el skype, que ni el tinc ni el sé utilitzar; pero els botons de trucar son iguals que els del movil, així que... he encertat i tot!!)
I RES DE DESANIMAR-SE!!!!!!!!!!!
XDDDD
• 25/02/2010 21:01:00.
telefon del actic: 930363 83 60
• 25/02/2010 21:31:00.
hola soc nova en aquest foro, algu sap exactament el nom del grup del facebook? no el trobo! gracies
• 25/02/2010 21:40:00.
Hola a tot@s, benvinguts al foro!. Res de desanims, penseu només en estudiar, avançar, avançar, sino ens serveix per aquesta serà per la propera. Ostres, no crec que ningú el porti superbé, tothom anem xino, xano. Hem d'anar cap a endevant. A veure què passa, algú haurà d'aprovar, no?. Tant de bó fos jo, jeje.
• 25/02/2010 22:09:00.
MARTINA1983, el grup de facebook es diu:
OPOSICIONES AUXILIAR GENERALITAT 2010
• 26/02/2010 13:33:00.
Venga chic@s si empezais a repasar dos temas por semana a partir del 1 de marzo acabareis con el temario más o menos el 1 de junio y el tiempo que os de de más la convocatoria os servira para hacer test y test y test, asi que animo.
Hacemos una porra que os apostais que el examen es a finales de julio?
• 26/02/2010 13:55:00.
Finales de Julio??!!!!!!!!!! uffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bueno en realidad mejor, pq me veo muy justa, aún me queda la mitad del temario por mirar y hacer resumenes....
Pero yo pienso que sera más bien a finales de Junio. Julio es época de vacaciones...
Gracias a todos los que dais ánimos, pq yo tb me estoy empezando a deprimir ...
• 26/02/2010 14:03:00.
KXUXA, no te desanimes pq a mí me da cada bajón que ni te cuento, ufff!. Es una lucha diaria, que si tienes niños que no te dejan estudiar, que si hoy no me concentro, que si, que si... Y ganas las que quieras, yo las tengo pero me cuesta un montón retener las cosas, concentrarme a veces (si hay un niño gritando y a veces dándote mordisquitos en la rodilla, ahhh!). En fin, es una lucha diaria avanzar!, y ahora con mis nervios por las prácticas de coche (lo estoy pasando mal). En fin, no te deprimas.
NSERRA, ojalá fuera el examen a finales de julio, ufff!, sería estupendo podríamos repasar mejor!, yo lo que intento hacer es 1+2+3, aunque luego sea leerlo, difícil pero INTENTO!. y claro, no paro de hacer que si resumen del resumen, esquema del esquema, no sé, para intentar quedarme con la copla.
A veure si puc fer alguna coseta i el petit dorm la migdiada!!!.
ÀNIMS I A CONTINUAR... Estudiar, maxacar, repassar...
• 26/02/2010 14:20:00.
Un matí en que havia d'anar al SOC a que em fessin una minientrevista per poder accedir al prodi:
-Els meus pares: nenaaa (tinc 32 però això és igual, sóc la "nena") perquè no deixes d'estudiar aquestes oposicions si saps que no tens mèrits i busques una altra feina????
-Jo: buuuuuuuuuffffffff, aixó és animar???
Entrevista amb la noia del SOC:
Noia: "un curriculum ben presentat, historiadora, experiència en administració, has fet alguns cursos d'informàtica, molt bé, molt bé... Això..., ¿has pensat en presentar-te a oposicions?
Jo: ^^ JUAAAAAAAASSSSSSSS
Lo millor: la cara dels meus pares quan els hi vaig explicar!!! Èpica!!! XDDD
• 26/02/2010 14:27:00.
Ninde1978, eso mi madre me lo dice cada día!! Y mas ahora que no paran de decir en las noticias de que las adminstraciones van a reducir drásticamente sus gastos de personal. Pero bueno, yo aún tengo esperanzas y ganas de seguir intentándolo.
Yo sólo espero que el examen sea antes del verano porque me gustaría poder desconectar del todo algunas semanitas de agosto y disfrutar con mi familia de las vacaciones. Si sé que el examen va a ser en septiembre no voy a poder. A ver quien gana la porra!
• 26/02/2010 14:39:00.
Sort que les mares no entren al forum! jeje
Ho diu sobretot perque em veu que opo que em presento opo que aprovo pero em quedo sense plaça pel tema mèrits.
Aviam si a aquestes de la Gene, la Diba o l'ajuntament de Bcn, on hi ha més places, les que no tenim merits podem rascar alguna plaça o com a mínim entrar a la borsa...
Jo també espero que l'examen sigui pel juny, això de quedar-me a caseta estudiant mentre tothom fa plans em fa un pal...
Però mirem-ho pel costat positiu: la gene no és l'ajuntament de Barna, que han trigat un any entre convocatòria i examen!!!!
Vaig a dinar! que ja tinc gana i estic sentint l'oloreta dels spaguettis!! nyam nyam
• 26/02/2010 15:30:00.
Gracies ROSAFP!! Jo per sort encara no tinc fills, i puc dedicar-li més temps, però es que em sembla que no avanço... vaig per la meitat del temari amb els resums, que bueno, més que resums són el llibre copiat i barrejat amb els apunts de classe (es que el llibre aquest de l’Adams es un embolic que no vegis...), i encara no he començat a estudiar!!!!!
I entre això, que no tinc mèrits i el que dieu la resta sobre les mesures d’ AUSTERITAT a la Funció Pública!!!!!! En vinc a baix.... :(
He estat bastant convençuda fins ara, no se que em passa que estic desanimada....
Bueno, diuen que “quien siembra, recoge los frutos”, la qüestió es quan??!!!
Vinga, ÀNIMS i FORÇA a t@ts!!! A veure si amb una mica de xocolata canvio el xip... ;)
• 26/02/2010 15:44:00.
Animo chicas hay mucha gente que se sacaron las anteriores sin méritos, ahi teneis a judithmix, tambien madre y trabajando, yo me quede a las puertas y espero que esta sí.
• 26/02/2010 16:08:00.
Noieeeeees, aquests ànims!
Jolines, sí que han canviat les coses, abans les mares t'animaven a opositar o treballar a la caixa.
Pobres, senten parlar de com està ara el tema de la FP però no sé si es fan ni idea de com està el tema de la privada.
Bé, pobres, nosaltres. Contra quantes persones pensem que "lluitem" quan presentem un currículum?, això si el podem presentar, perquè una cosa és que et comptin cursos i cursets com a mèrits i l'altra és que ja no acompleixis ni els requisits mínims.
i el que ara et demanen per a pagar-te 12/15000 euros bruts?
I si, com jo, tens 53 tacos, als 14 ja treballaves i t'ha anat espabilant soleta, has estat secretària del department jurídic d'un holding català vip, etc. et. etc., però no tens un p... títol; el graduat en eso i thanks?
I les joves i sobradament preparades, però que teniu fills i, potser no t'ho diran, però ja la trucarem ....?
I l'apariència física., què.... O et penses que si estàs vaca, com jo ara o seca, o caratrista o tal, et valoren igual que a una altra? Per no parlar de l'horari.
Que vinguin les pobres mamis amb vosaltres al SOC i a les entrevistes de feina (ha ha ha, us ho imagineu? de peli d'Almodóvar, la senyora allà amb el bolso a la falda, ben agafadet, ha ha ha)
De jove i en una altra època, ni boja, però ara em sembla el millor. Abans, quan tothom anava molt encorsetat, els meus amics gais i penya de pinta bohèmia, allà podia currar-hi xk el que comptava era la tasca desenvolupada (amb decòrum, clar)
Ah! I a segons quins nivells, és en clar que és un món de dones, oi? Quants pocs homes hi ha, no?
Total, que les mamis estiguin tranqui.les, que allà, a l'AP, serà més fàcil la conciliació familiar i la igualtat de gènere i la promoció ... i, sinó, per això hi serem nosaltres, el FIGAPOWERRRRR!!!!
(Amb mamis incloses)
Salut i a l'atac!
• 26/02/2010 16:28:00.
JAJAJAJAJJAJAJJAAAAAA............!!!!!!!!!!!!!!!
MOLT BO TANE1956!!!!
M'ha anat bé riure una mica i a més tens tota la raó!!!!!
• 26/02/2010 16:44:00.
Kxuxa, a veure si has rigut per la "xocolata", ha ha ha ha
• 26/02/2010 16:57:00.
JAJAJJAJAAAAAAA!!!!!!!!!! Quina crack TANE195!!!!!
M'has descobert!! ;P
Qui ho diria que tens 53 takos.... Això si que és garra, nena!!
• 26/02/2010 18:05:00.
HOLA A TOTHOM!! VULL DIR QUE US OBLIDEU DE TOT EL QUE DIUEN I BLA BLA BLA , VUSALTRES VOLEU OPOSITAR OI? VOLIE SER FUNCIONARIS? PUES A POR ELLO SI LO TENEIS CLARO, SI NO ES A ALA PRIMERA ES LA SEGUNDA PERO EL QUE LA SIGUE LA CONSIGUE!! ANIMS!! NO US DEIXEU DESANIMAR!!
I SI ALGU SAP DALGUNA PAG ON PUGUI TROBAR EXAMS DANYS ANTERIORS ....ESQUE EL MEU TUTOR DIU QUE NO EN SAP CAP..
ANIMS!!
• 26/02/2010 19:13:00.
Hola noiesssss!
Ara fà dies que no escrivia...es que he estat malalteta...Ahir vaig anar a fer l'Actic i vaig ser Apte, bueno m'ha anat bé ser-ho, ha sigut com una vacuna d'energia per motivar-me una miqueta!
He començat el tema dels contractes..que dificil eh!De moment, com encara estic una mica malalta, he pensat que la setmana que bé seguiré amb aquest tema..la veritat es que és necessita concentració per aquest tema!!!jeje
Bueno gent, molts ànims a tothom i tranquilitat, que per moltes coses que lleguim o sentim no en farem res, a estudiar tot el que es pugui i a presentar-se a l'exàmen!
CARPEDIEM: Que jo sàpigue, no hi ha cap pàgina amb els exàmens anteriors, jo he estat buscant durant molt de temps i no he trobat cap!ja aniria bé tenir algun per ajudan't-se una mica!
Bon cap de setmana!
::: --> Editado el dia : 26/02/2010 20:02:45
Hola torno a ser aquí!!
Nserra jo aposto que l'examen serà al juny!!! no crec que aprovi, perquè vaig fent un tema per setmana no avanço, quan estudiava per local feia dos o tres temes per setmana, però ara hi ha bastant temari i em costa molt resumir-lo.. tot em sembla important i m'ho vull saber de p a pa i no és possible és millor quedar-se amb una idea i entendre-ho.
Però bueno si no aprovo, descansaré a l'estiu i a disfrutar i després ja hi tornaré.
Ara he estudiat només mig temari, però ho planificaré per llegir-los tots abans de l'examen. Jo he pensat fer:
a partir del març : el 1 er bloc de constitució... ,
els temes econòmics i financers
personal
dret administratiu
documents administratius...
Rosaynuria no et desanimis!! apuntat a les borses i examens de test que puguis i ja et trucaran!
Bueno ja tenim aquí el cap de setmana!! Desconnecteu una estoneta si podeu.
Per cert, vosaltres aneu fent supòsits pràctics? jo no tinc el llibre de l'adams encara, perquè l'han d'editar quan surti la convocatòria me l'enviaran, em fa respecte aquesta prova. Què solen posar? Només tinc una idea, perquè tinc un de supòsit de subaltern.
• 26/02/2010 21:32:00.
Tane1956, segur que abans eren millors temps, i això que estava el frasquito, coneixes le cançó nací en el 56?? molt bona, de l'Ana Belen.
Jo crec que poquet a poquet tot ha anat empitjorant, i per aguantar ens han anat donant crèdits, etc... circ. Però el mercat laboral està molt malament i l'única sortida es l'AP. Jo tinc estudis universitaris, com molta gent d'aquí, i estic de subalterna, però supercontenta, gràcies a estar a l'AP he pogut ser mare per partida doble, i encara que el sou és més baix comparat amb la privada (per lo menys en el meu cas), el dret a ser mare, la no discriminació per raó de sexe... etc. no es paguen amb diners, així que ja podeu estudiar... jo també estudiaré però per promocionar-me, que el fet de ser mare i treballadora a l'AP no resta.
• 26/02/2010 22:43:00.
Hola a tots i totes!!
Porto desde l'estiu sense escriure, no tinc vergonya!!! Però vaig llegint períodicament per no perdre'm gaire. Acabo d'afegir-me al grup del Facebook.
A veure si em torno a ficar a saco, ja que últimament he estat més per altres estudis i les opos les vaig deixar una mica de banda.
Moltes felicitats a tots els que us heu tret el Actic, jo vaig el dia 9, i la veritat és que vaig amb una mica de por.
A estudiar que ja queda poc!!!!
• 27/02/2010 10:59:00.
HOla gent!! Una pregunteta, m'he volgut descarregar el títol de l'actic i quan l'obro, a la part inferior em posa "validez desconocida", algú sap si això es correcte o si hi ha algún error? Moltes gràcies!
• 27/02/2010 11:02:00.
Si obres un fil anterior (no me'n recordo si el 8 o el 9) veuras que una noia va donar les pautes de com evitar que et passi això però ara no me'n recordo del nom...
• 27/02/2010 14:14:00.
Bon dia a tothom,
Jo també he fet l'exàmen del Actic, el bàsic, i era bastant facilet...a veure si m'animo i faig el mitja :)
El kit està en que està resultant més complicat validar el certificat que l'exàmen ja que m'he descarregat les claus, tenia problemes amb l'Adobe , i finalment me'n he baixat una altra versió i ara resulta que no puc seleccionar els 3 certificats pq no els trobo a l'ordinador...
Es flipant el tema, tot i que em sembla recordar que a algú més li va passar el mateix....si algú se'n recorda, please help :).........
Bon cap de setmana¡¡
• 27/02/2010 14:45:00.
A un fil anterior Judithmix explica com s'ha de fer i fins i tot va penjar un win.rar amb els certificats. Busqueu la Juditfmix i ja veureu que bé ho explica. Link al fil:
[--https://www.buscaoposiciones.com/red/foro/mensaje2.asp?idtitu=2&id=4385706--]
A mi tb em va passar i es un tema del navegador (el reté), vaig trigar unes horetes en averiguar-ho si hagués vist la resposta de la Judithmix abans....
• 27/02/2010 19:29:00.
Hola Kxuxa,
De fet ho estat provant abana amb els links de la Judithmix però han expirat ja...intentaré mirar pel costat que tu em dius a veure si trobo el motiu...
Gràcies¡
• 28/02/2010 9:09:00.
Hola, com anem?.
Jo encara no m'he posat a fer pràctiques de suposits, lo que he pensat és repassar primer bé procediment administratiu i després anar fent supòsits, ja que molts d'ells són d'aquesta matèria, oi?. I després tb de FP, no sé, aniré fent, i convianat-lo amb tests... I el doc. administratius doncs hauré de mirar com fer-ho!. Jooo, si hi ha tanta cosa, i despés que si repassar lo que t'has repassat... Aiii.
Ei, demà ja març, o sigui que potser que qualsevol dia d'aquests ja estiguem comentant que ha sortit la convocàtoria, quins nervis!!!, =))).
ANIMS I A ESTUDIAR. Intento no pensar que no tinc mèrits ni res, però mira cap a endevant i avançar!, Jdithmix va ser una esperança!. I sino doncs la matèria em serivirà per administratiu o subaltern... O jo qué sé... Ñic.
• 28/02/2010 10:10:00.
Hola a tothom!
Per els que estiguin pendents de fer la prova de l'ACTIC, ahir vaig fer-la (nivell mitjà) i vaig aprovar! Em va semblar
molt difícil però es disposa de temps suficient així que pots pensar bé les respostes i guiar-te una mica per intuició.
Menys mal que hi ha exercicis en els que tens 3 oportunitats perquè sinó hagués suspés segur.
Jo primer vaig fer les que sabia segur i vaig deixar la resta (quasi totes!) per al final per a poder pensar-les bé.
A la prova van sortir moltes preguntes d'Access i de Powerpoint. També moltes relacionades amb el món de les TIC (drets d'autor, d'explotació, del consumidor...). Algunes preguntes també relacionades amb tallafocs i amb extensions
de vídeo, imatge i so.
Ànims a tothom!
• 28/02/2010 11:13:00.
Bones,
Per baixar el certificat has de seguir una guia que pots trobar a la pàgina Web de l'Actic.
Quan entras a la pàgina vas a mà esquerre a l'opció "competències, nivells i certificats". Fas click i al final de tot trobes dues guies una per l'Adobe Reader v8.0 i l'altre per l'Adobe Reader v9.1 i posteriors. I no té complicació, jo acabo de fer-ho ja que divendres vaig a aprovar el certificat mitjà. Em va fer una il·lusió... pensava q no passava pq es fa tant plasta l'examen bufff!! a mi no em va sobrar gaire temps pq havia soroll i em costa molt concentrar-me.
Només com a recomenació per l'examen llegeix bé la pregunta pq moltes vegades ja et diu on has d'anar insereix, format...
Hi ha algunes preguntes q tela però altres són bastant fàcils. Ja havia fet el bàsic... i la veritat no vaig trobar gaire diferència entre tots dos... només q et preguntaven coses sobre Powerpoint i Access.
Si no t'aclaras amb lo del certificat m'ho dius i miro a veure si puc pujar el pdf... pero jo no m'aclaro gaire on puc pujar el pdf aquesta pàgina jajaja quina tela
Que vagi bé
• 28/02/2010 12:41:00.
Hola!
És la primera vegada que em presento a unes oposicions i tinc uns quants dubtes que voldria resoldre:
1) A la pròxima convocatòria que hi ha prevista, algù sap en què consistiran les proves (test, suposo, prova de desenvolupament, etc.)?
2) Quin tipus de proves s'han fet a les convocatòries anteriors?
3) Sobre quants punts està valorada la fase d'oposició i quants punts la fase de concurs?
4) N'hi ha prou amb els pdf que apareixen a la pàgina gencat per estudiar o fa falta ampliar-ho amb la bibliografia?
De moment, soc un mar de dubtes. Moltes gràcies i a veure si ens va bé.
• 28/02/2010 13:49:00.
Bones,
Pel tema de validar el certificat és relativament fàcil, però si us dona problema, sobretot mireu que tingueu una versió actualitzada del adobe, no era el meu cas i me'l vaig tornar a descarregar , deprés vaig importar-los en una carpeta des del menú Eines -Opcions-Avançades, per poder fer el procès
• 28/02/2010 22:19:00.
Bona nit!!!
una pregunta, sabeu si ha sortit ja el termini per inscriures en les proves d'aux. administratiu de la generalitat? potser inclus ja s'ha acabat pero es que no ho trobo en la pag. web del gencat.
gracies.
• 28/02/2010 22:34:00.
Cata28, encara no ha sortit res la previsió es per aquest proper mes de març.
• 28/02/2010 22:38:00.
o sigui les inscripcions encara no s'han fet doncs!!
genial anire mirant doncs a la pag. de la gene.
Gràcies!
• 28/02/2010 23:09:00.
He entrat a la pàgina de la gene i me trobat amb la sorpresa que ha desaparegut la previsió de subaltern que hi havia. Només surt A1, A2 i els subaterns no estan ni per al 2010 ni 2011, algú sap que esta passan.
Processos selectius previstos per al 2011
Previsió de convocatòries 2011
Escala superior d'administració general del cos superior d'administració (subgrup A1)
Escala de gestió d'adminsitració general del cos de gestió d'administració (subgrup A2)
• 01/03/2010 0:08:00.
Segons ens van dir a l´Adams l´altre dia, la Generalitat ha decidit anular el grup de subalterns, a partir d´ara ho cobriran amb empreses externes.
Ells han cancelats els grups que tenien de subaltern i tot... Molt fort....
• 01/03/2010 9:02:00.
Hola totes i tots (no hi poso el signe d'exclamació, que per mi és com una cantarella d'alegria
Davant el que diuen Ester i Sara penso fer:
a. Dir un munt de paraulotes; que no penso transcriure, doncs no hi ha prou espai (el meu repertori és molt ampli)
b. Passar pàgina, ser positiva, pensar que ja es rumorejava que la cosa estava xunga i
b1. mirar de saber, via contactes, sindicats, etc. quin tipus d'empreses externes son/seran aquestes: ett's pures i dures? , empreses creades especialment només per suministrar places a l'admó? I ........... veure com si'hi pot apuntar un/a.
Sigui com sigui, imagino que també s'haurà d'estudiar, no crec que rebaixin els requisit per entrar, seria estrany... ).
b.2. Estudiar més encara per aquestes i cada opo que es presenti. Passaran cada cop menys trens i em de mirar de pujar-hi. Que no ens serveix per a deprimir-nos, sinó per a emolar les eines.
I finalment, tornem als signes exclamlatius d'al.legria, ànims, o el que sigui ;-)
SALUT, ÀNIMS I A L'ATAC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que entrarem per la porta que sigui
• 01/03/2010 10:14:00.
Hola a tothom:
Després de molts dies sense escriure, sóc aquí de nou.
Veig que esteu totes de molt bon humor i amb moltes ganes.
Dir-vos que he passat l'actic bàsic, una cosa més feta. Ara, no sé si preparar el mig perquè no tinc ni papa del powerpoint i access i preparar això em treuria temps.
I això dels subalterns ja es comentava feia temps. Podien haver mantingut aquesta oferta com la última.
Ja començo la repassada. M'he deixat tot els temes de pressuposts, amb els què no puc, per al final. Crec que me'ls estudiaré els últims dies per tenir-los frescos.
• 01/03/2010 13:31:00.
Mireu:
[--http://www.parlament.cat/web/activitat-parlamentaria/siap--]
Aquest projecte de llei que encara no està aprovat, diu que els subalterns són a extingir, s'esperava que encara donés temps a una convocatòria més, però sembla que l'administració ha pensat que ja no dóna temps.
Bones,
jo també he vist lo de les places de subalterns que ja no les convocaran.. bueno jo crec que algun tipus de grup per aquestes feines que ells feien hauran de crear no? No tot seran administratius. I el conserge, el vigilant o lo que sigui..
Seguim amb la repassada final!!
• 01/03/2010 17:13:00.
Hola gent!
Ostres estava llegint aquests últims missatges que heu escrit i m´he quedat parada amb lo de subalterns!! O sigui que volen anul.lar aquest grup? Bé, si havien de retallar despeses havien de començar per algun lloc no? Déu ni do... Enhorabona però a la gent que va aprovar aquestes places i que ells almenys ja són dins!
I tant que s´haurà d´anar "a saco" i no deixar escapar cap tren, tal com comenteu per aquí.
Ara només ens queda continuar estudiant, a esperar que surti la oferta i mirar les places que surten. Tinc moltes ganes d´entrar a la Generalitat, però depen de les places que surtin potser ni em presento, preferiré concentrar-me a altres opos i passar d´aquestes, pk es presentaran un munt de persones!!. Per això estic tb pendent de veure les places que es convocaran, pk faré una cosa o altra.
No vull ser negativa, en sèrio però tb veig que si per aquestes surten 200 places i es presenten 10000 persones, és que sincerament passaré de perdre el temps, i potser em centraria més a les d´Administratiu per exemple. No sé...quan ho vegi decidiré què fer.
• 01/03/2010 17:37:00.
LLIURE, o algú altre. Sé que alguna de vosaltres havia suspès l'intermig i s'estava plantejant fer el bàsic per no haver-se d'esperar un mes, per si mentrestant surt la convocatòria de les opos i no dóna temps. Sabeu si finalment es pot fer el bàsic sense esperar el mes o t'has d'esperar igualment?
Jo vaig la setmana que ve a l'intermig i estic cagada perquè si no aprovo ja no crec que em doni temps a treure-me'l un altre cop abans que es tanqui el període de suscripció. A mi també m'han dit que els rumors són que surti la convocatòria en 15 dies.
• 01/03/2010 17:41:00.
Hola!
És la primera vegada que em presento a unes oposicions i tinc uns quants dubtes que voldria resoldre:
1) A la pròxima convocatòria que hi ha prevista, algù sap en què consistiran les proves (test, suposo, prova de desenvolupament, etc.)?
2) Quin tipus de proves s'han fet a les convocatòries anteriors?
3) Sobre quants punts està valorada la fase d'oposició i quants punts la fase de concurs?
4) N'hi ha prou amb els pdf que apareixen a la pàgina gencat per estudiar o fa falta ampliar-ho amb la bibliografia?
De moment, soc un mar de dubtes. Moltes gràcies i a veure si ens va bé.
• 01/03/2010 18:18:00.
HOLA!
Mariaopos82: Gràcies per dir ho de la guia per fer ho de la firma del titol de l'actic, m'ha anat genial!per fi ho he aconseguit!jeje la veritat és que si vas seguint els passos és molt fàcil! Moltes gràcies
Hola Guillem
podries buscar la última convocatòria d'auxiliars administratius pel DOGC (diari oficial de la generalitat de catalunya), va ser l'any 2007, allà podràs veure tot això. Però, la convocatòria d'aquest any encara no ha sortit i no sabem que demanaran, ni quins mèrits comptaran.
Jo em vaig imprimir el temari de l'escola de l'administració pública de catalunya hi ha un lloc que diu temaris, pots buscar-ho al google. I també vaig comprar el temari de l'editorial adams, que està bastant bé.
Espero haver-te ajudat en alguna cosa i si no ho trobéssis comenta-ho!
• 01/03/2010 18:58:00.
Rosay Nuria:
T'has d'esperar al mes és igual que siguin nivells diferents.
Al a web actic diu: Si suspenc la prova, puc repetir-la?
La persona interessada que no superi la prova d’avaluació no s’hi podrà tornar a presentar, amb independència del nivell triat, fins que no hagi transcorregut un termini mínim d’un mes comptat des de la data de la realització.
• 01/03/2010 20:23:00.
Gràcies Opositandum. Quina pooooooooor!!
• 02/03/2010 8:05:00.
Ens hem d'anar animant, ja que jo també tinc dies que em miro els apunts i no me'n surto, se'm fa una montanya, em dona la sensació que no m'entra ni amb calçador.
Bé us animo a totes i a tots a estudiar, amb nens, amb feina a casa, amb la feina i llevant-nos a les 6 per anar a treballar, em semble que tenim mèrit per tot això.
• 02/03/2010 8:24:00.
Bon dia!
Mafalda, llàstima que no comptin aquests mèrits!
Si tenint tantes obligacions, encara tens esma per estudiar, els teus resultats valen molt i demostren que ets una persona amb una gran força de voluntat, capacitat de treball i d'aprendre en situacions desfavorables (i, a més, donant ànims a l'equip,
Vaja, coses molt importants en una feina i a la vida en general.
Vinga, que podràs!
• 02/03/2010 13:31:00.
Bona tarda!
per si algú no té l'examen de l'anterior convocatòria d'Aux Adm de la Generalitat, avui han penjat a la web el qüestionari del torn lliure i de promoció interna.
[--http://www20.gencat.cat/portal/site/governacio/men...0008d0c1e0aRCRD--]
Això comença a moure's...
Salut!
Laila
• 02/03/2010 13:48:00.
Moltes gràcies! Laila1979
• 02/03/2010 16:33:00.
OSTRES LAILA MOLTES MOLTES GRACIES PER FACILITARNOS L'EXAM, MIRA QUE JO BUSCABA I NO TROBABA RE.
GRÀCIES!! I ANIMS!!
• 02/03/2010 17:06:00.
De moment no ha sortit res de la oferta oi?
Bé...seguirem esperant!
• 02/03/2010 17:11:00.
Prova català ajuntament BCN
Hola!
Per si a algú li convé, ja ha sortit la convocatòria definitiva de la prova, amb noms i aules
[--http://w3.bcn.es/fitxers/ajuntament/212auxiliarsad...ccatala.273.pdf--]
Salut i sort!
Ei!!!
A qui pugui interessar, ja ha sortit la convocatòria de la prova de català, amb detall de nom, cognoms i aula,
• 02/03/2010 17:24:00.
De res Carpediem, l'examen de l'última convocatòria l'han penjat avui a la web de la Gene, no sé perquè, no ho acostumen a fer, no? és estrany...
M'agrada pensar que s'estan activant per penjar d'aquí no res la convocatòria.
Ja queda molt poc...
Laila
• 02/03/2010 19:38:00.
LAILA1979, gràcies per avisar! la veritat es que és extrany que l'hagin penjat.. em sembla que no ho fan mai..o per ho menys, a les convocatòries que m'he presentat jo no ho feien! Bueno ja tenim un exemple! Mira que jo he rebuscat per internet i mai he trobat res! Bueno, gràcies de nou.
Ànims a tothom!
• 02/03/2010 21:45:00.
Bona nit a tot@s, això ja està cremant, ahhhh!, només toca l'espera. A la convo diran el dia de l'examen i totes les bases, temari, nº de places i tot això, no?.
A estudiar!.
• 02/03/2010 22:28:00.
No RosaFp, a la convocatòria no diran el dia de l'examen. Diran que en 20 dies naturals a partir d'aquesta s'han de presentar les sol·licituds. A partir de llavors sortiran les llistes d'admesos i exclosos, es modificaran amb les esmnes i a les llistes definitives sí ja es dirà el dia, hora i lloc de la 1ª prova. Quins nervis!!
Sí han d'aclarir com seran les proves, com es puntuarà la fase de concurs, nº de places... El temari ha de ser el que ja van publicar en el seu moment. Això no pot canviar. Els mato, vaja si ho fan, ja, ja, ja.
Bé, ja queda poc, massa poc, diria jo.
• 03/03/2010 10:41:00.
Hola, pel que fa a la data d'examen:
si ho fan com sempre han fet , i no escurcen els terminis, primer ve l'oferta, al cap d'un mes la convocatoria i al cap d'un altre mes llarg l'examen. Podria sortir l'oferta a finals de març, la convocatoria amb les bases a finals d'abril i l'examen pel juny. Escurçar-ho més no sé si té cap sentit. Ells sempre van justos de temps. Però és clar, mai se sap.
• 03/03/2010 10:41:00.
I de l'eliminació de la convocàtoria de subalterns, se sap alguna raó per la qual l'han suprimit?. No entenc res. Són uns capul.... Ara que volia presentar-me.
Merci per aclarir-me.
• 03/03/2010 10:56:00.
Bon dia a tots/totes,
Del concurs de trasllats no se sap res. Al sindicat m'han dit que va per llarg, i que no sabrem res fins a finals de curs (maig-juny).
Jo ja no puc més!! Vull veure la convocatòria d'una vegada!!
• 03/03/2010 11:20:00.
MANDE?!!! Fins a finals de Maig-Juny no està previst que s’acabi el concurs de trasllats!!! Però fins que no s’acabi no poden treure l'oferta, no? ufffffffffffff............... això es massa.
Acabo de mirar i han tret l’examen de la convocatòria anterior... Osti, quines coses més rares que fan, vull pensar que estan fent proves per treure l’oferta però...
Gràcies LaiLa1979 per avisar-nos immediatament!!!
• 03/03/2010 11:29:00.
Quines paranoies, ahir posen l'examen, avui el treuen...
Per si algú no li ha donat temps, a la web d'Adams també hi és.
[--http://www.onlineadams.com/foros/viewtopic.php?f=1...57accf6d013f8d4--]
Laila
• 03/03/2010 11:41:00.
No hi doneu tantes voltes. No crec que penjar els examens anteriors tingui res a veure amb la concocatòria. Mica en mica van penjant informació a la web, per transparència i per orientar com són els examens, i suposo que estan fent proves. No us hi mengeu el tarro.
• 03/03/2010 11:48:00.
Moltes gràcies Laila1979, estas en tot!!!
• 03/03/2010 11:58:00.
Sí, moltes gràcies!!
• 03/03/2010 12:07:00.
De res noies!
És que estic amb el tema de contractació (quin pal!!), m'avorreixo i em despisto amb l'ordinador buscant cosetes i mirant el foro...
Serà millor estudiar sense l'ordinador a la vora, és una temptació...
Laila
• 03/03/2010 12:28:00.
A mi em passa exactament igual. I més si estàs amb el tema 10!! Quin pal. Jo ara perquè estic preparant-me l'ACTIC però la setmana que ve penso apagar l'ordinador, perquè si no no hi ha manera.
• 03/03/2010 12:54:00.
La convocatòria podria ser un parell de dies després de l'oferta, mireu les últimes de gestió. El que no poden evitar són els tres mesos mínim entre la convocatòria i l'examen, i més en unes opos amb tanta gent.
Sobre el concurs de trasllat, no cal que aquest estingui acabat, amb les sol.licituds presentades ja poden dir més o menys quantes places poden convocar, de totes maneres hi ha com 3000 places, i crec que l'oferta anirà per 500-600 places segons diuen.
A veure si tenim sort i aquest divendres ja ens diuen que tal ha anat la reunió que tenen demà, segurament es tractarà aquest tema.
Jo també estic pel tema 10, és un pal, però també entra, així que paciència.
• 03/03/2010 13:01:00.
Gràcies per la informació dels exàmens fantasma!
Tenint en compte que sempre les coses es retrasen més que s'avancen, penso que potser surten cap a juny-juliol, abans de l'estiu.
El que em fa patir és saber com seran las proves. A veure si ara ho canvien tot i s'ho munten d'una altra forma. Perquè pengen ara exàmens si són tan difícils de trobar?
Ja sospitem de tot, ja,ja!
hola que tal
veo que os ha gustao el grupo del facebook, es mas comodo para poner apuntes y cosas no?
una cosa, alguien se ha apuntao a la bolsa de gobernación? es que me he apuntado y no se cuando salen las listas ya me ha pasado que me he apuntado a alguna bolsa y se me ha pasado mirarlas y no estaba admitida, vaya tela!
• 03/03/2010 19:48:00.
Eooo,
Cocalola, sí que el FB és més pràctic per penjar-hi coses i compartir docs, però ja per xerrar una micona, no sé, encara hi ha poca gent (o tímida ;-) Sembla per anar més per feina, oi? Jo, que soc novata, els veig com dos fòrums amb utilitats i vidilla diferents.
Si, algunes ens hem apuntat a la Borsa de Governació. Jo no he vist que hagi sortit res. Ja estarem a l'aguait entre totes
RosayNuria, Laila, què estrany això de les proves d'exàmens anteriors, oi? Deu haver-hi un descontrol entre departaments! Algú haurà rebut una bronca, avui ... Ja me'ls imagino, però tipus Polònia, eh? Normal ja no puc.
He tret el link del FB. No duia enlloc. Voleu penjar-hi el d'Adams (ostres Laila, ets la milk!)
Salut!
bones gràcies laia per compartir!!
Glope ja ens informaràs no?
Jo ja m'he fet el meu planning del temari a veure si puc seguir-lo.
Sabeu me apuntat a l'eapc per fer de tribunal a exàmens, jiji es que necessiten gent i em fa gràcia, a més a més, ho compensen econòmicament.
• 03/03/2010 19:58:00.
laila ets una maquina!!! moltes gràcies , es cert avui no hi és l'exam no se perque fan aixo , com diu kxuxa és estrany tot això....
A més m'entero de lo dels subalterns i per altre lloc m'entero d'una convocació d'interins de 300 places per l'auxili judicial... no entenc re...osigui vindrà gent de tot l'estat a la reunió...per un costat treuen i per altre donen places d'interins (300) a gent que ja va aprobar las opos en juliol...deu meu...!!!! que passa amb la gene..
jo estic a l'adams i encara no hem fet contractes ...
i l'altre di vaig aprobar l'actic bàsic!!! ueee avui he sentit d'una noia que treballa a la gene que ho faràn obligatori( jo ja no se que pensar...)
I bueno aquest dissabte faig l'intermig ja us contaré..
Anim nois i noies!!! entre tots ens en surtirem!!
• 03/03/2010 20:21:00.
Gràcies pels "piropos" però no n'hi ha per tant!
Cert que les oposicions no deixen de ser una competició i que tots som "rivals" però si ens podem ajudar una mica entre tots/es... el camí se'ns fa un pèl més fàcil.
Salut!
Laila
aux. adm
como se hace para ser tribunal? que se necesita? yo estoy en paro me vendria bien ganar algo de dinero jejeje.
perdó abans he dit laia i és laila
cocacola tienes que ser personal laboral fijo o funcionario para hacer de tribunal.
• 03/03/2010 21:42:00.
Hola, bona nit,
Jeje. auxadmopositora a veure com et portes al tribunal!. La veritat és que jo tb m'apuntaria i si em paguen doncs millor!!!!.
Ja estem tots una mica nerviosos amb si surt la convo, que si aquest rumor... Doncs animo a concentrar-nos en l'estudi... Sabeu qué, que penso que a l'estiu es fa molt pesat estudiar amb el calor del flexo, amb tanta llum fora, i que és millor a l'hivern, però què hi farem!. Glups, vaig a veure si acabo un tema, intento seguir una planificació que no acabo de cumplir, normal no?.
A mi m'agrada més aquest foro pq la gent parla més, l'altre és més light, més de xorradetes, de penjar coses... Però va bé tenir dos!. "Dos mejor que uno".
• 03/03/2010 22:51:00.
Si noies aquest foro es més casola.
• 04/03/2010 9:53:00.
Bon dia a tothom!
Estic d'acord amb vosaltres, aquest foro es com si estiguessim a casa, que podem explicar coses lliurement i "xerrar" més. També està bé el facebook, però més com comentava RosaFP, més per penjar info o altres coses, no sé, no parlas tan obertament.
Bueno noies i noies, que tingueu un bon dia i estudieu!jeje
• 04/03/2010 10:12:00.
Ei!!!
Han tornar a penjar l'examen a la web de la GenCat!!!
[--https://www.buscaoposiciones.comhtt...0008d0c1e0aRCRD--]
Ens volen tornar boj@s!! Ara habrà que mirar-ho cada dia....
A mi m'agrada molt aquest foro, i pot ser soc rara però no tinc Facebook... O sigui que no se que feu per allà, però no deixeiu de participar-hi aquí sisplau, per un foro que trobo en que la gent realment col·labora i s'ajuda... vaja com tindria que ser....
• 04/03/2010 10:29:00.
Hola, m'estic fent un esquema del silenci administratiu, caducitat i tot això pq em sembla lo més liòs del dret administratiu. No creieu?. A veure si així m'aclareixo pq això és probable que caiguès als suposits pràctics, o potser no... Però és bàsic... Vinga a gastar més papers que ens quedarem sense arbres.
Estudieu molt i ànims!!!. Una cosa, només aprovarà la gent del foro, que ho sapigueu, jeje.
• 04/03/2010 10:49:00.
Hola de nou!
ALGÚ A TROBAT ENLLOC EXÀMENS D'ALTRES CONVOCATÒRIES D'AUXILIAR DE LA GENCAT???
Es que mira que busco i busco i no hi ha manera!!!!!!!!!!!!!!!!
Es molt extrany perque trobo examens d'altres Autonomies pero la la Gene no...
• 04/03/2010 11:09:00.
Bon dia a totes/tots,
O sigui que pel que dieu, avui els sindicats es reuneixen amb FP?
Es que no sé vosaltres, però jo ja tinc unes ganes de saber més coses!!!
DUBTE:
Algú em pot aclarir la diferència entre Relacions de Lloc de Treball i plantilla???????
Llegeixo els apunts, però a mi em semblen gairebé la mateixa cosa.
• 04/03/2010 12:23:00.
Domo1980 jo vaig per PI i no m'entra, però jo de sempre he pensat que la plantilla es tota la plantilla, segons cossos i categories, laborals, funcionaris, tots, és una eina de cara a fer el pressupost, per exemple:
Exemple de plantilla de la plantilla:
Auxiliars Administratius Places 2000 Vacants 450
En canvi la RLT ja no és segons la gent que treballa és més en relació al perfil del lloc de treball, per exemple una plantilla
Auxiliar Atenció Ciutadana Places 30 Mobilitat iteradministrativa Complements formatius etc....
Auxiliar comptabilitat places 25 .................
A més les RLT es troben separades segons funcionaris i laborals, ja no és una eina pressupostària és una eina de cara a organitzar la feina del dia a dia.
Això ho dic de memòria, pel meu sentit comú (estudis universitaris, etc...), però com no m'entrar en la PI .....
• 04/03/2010 12:29:00.
::: --> Editado el dia : 04/03/2010 12:41:18
Sobre el tema del facebook, a mi m'agrada més aquest, sobretot pel tema que no m'agrada parlar amb la meva foto davant, no em sento tan lliure de dir el que penso.
Qui no diu que hi hagi algú del tribunal al facebook???, i passo de crear un perfil fals.
• 04/03/2010 16:09:00.
Hola!!!!
Gràcies per avisar q torna a estar l´exàmen!!! Jo m´havia despistat i no me l´havia baixat :)
Es guay aquest foro, com diu la Laila, encara que siguem tots competidors, va molt bé que ens ajudem els uns als altres, ens aclarim dubtes... Apart a vegades va bé veure que hi ha més gent com tu per donar-se ànims.
Gràcies a tots/totes!!! I a veure si surt la convocatoria aviat i així al menys ja ho tenim assegurat...
• 04/03/2010 16:52:00.
Aquests de la Gene no estan una miqueta faltats? Que si ara pengen l´examen d l´anterior convocatòria, que si ara el treuen...Ai mare...
Estel, tu saps quan sortirà l´examen per les opos d´Adm de l´ICS? Pot ser que sigui pel Maig? A veure si pel maig se m´ajuntarà Dipu, Gene i ICS!! Em tornaré boja!!!!!!
Per cert, encara he de repetir l´examen d l´ACTIC, faré el bàsic, però tinc tantes ganes de fer-lo com de presentar-me per la Gene sincerament.
• 04/03/2010 18:05:00.
Hola,
Estic pensant en fer el ACTIC nivell bàsic per tenir encara que només sigui 0'8 de mérits. Sabeu si es necessari estudiar per fer aquest nivell? Es que entre el treball, la casa, les opos...no tinc temps!!
També m'agradaria saber si es pot fer algún tipus de curs més que compti com a mèrits.
Gràcies
• 04/03/2010 18:13:00.
per kxuxa, qui tha dit que el concurs de trasllats sacabara al maig juny? com ho saps? jo treballo a la gene, la meva plaça a concurs i la meva cap mha dit que fins despres de nadal res, o sigui que fins tot aquest any tinc feina...
sobre la convocatoria, no sortira aquest mes, sino ja haguessin posat una previsio a la web, sempre ho fan...el primer examen caura al setembre, ja ho veureu.
no us hi capfiqueu, tot aixo va molt lent.
• 04/03/2010 18:53:00.
Hola Martina,
Jo no ho he dit això del consurs. Ho ha dit Facund al post anterior, es veu que ho ha consultat als sindicats Jo no se res d'això per desgracia, no estic dintre :(
Así que a ti t'han dit que fins nadals res?!!!!!! Osti, pero que fuerteeeee!!!!!
Perdona, però a la web de la Gencat si que surt la previsió de la Convocatòria i està prevista per aquest primer trimestre del 2010, o sigui que segons la previsió ha de sortir JAAA!!! Clar que això són previsions i ho poden tornar a endarrerir, però ja seria la segona vegada que ho fan....
LAURITAG, el nivell bàsic no és complicat però clar, això es molt relatiu, segons el nivell que tinguis... Per mi, no està justificat el nom, perque pels continguts que consideren que s'han de saber per tenir aquest nivell, per mi no són tan bàsics, però bueno això es subjectiu...S'ha de saber una mica de Excel, Word, Outlook i cultureta general sobre les TIC (clar, això es molt ampli: maquinari, programari, tipus de llicències, antivirus, formats d'audio i video...).
• 04/03/2010 19:56:00.
Hola tanae1956,
gràcies, és que si això no ho fem entre nosaltres tu ja saps que a casa et poden animar, però ajudar-te poc.
Com he dit costa moltíssim, però gràcies a vosaltres et dones compte que no ets la única que esta fotuda i que tots estem amb els nervis a flor de pell.
Jo encara estic fotuda ja que vaig aprovar les altres i sense plaça que això si que t'agafa una mala llet. però que vols fer-hi la normativa és aquesta i ens hem de fotre, per dir-ho així.
Bé aquí estic per animar aqui faci falta.
Jo també he fet la prova de l'Actic, i deunidó em va tocar moltíssim d'audio, video i tot això que no en tenia ni ideia, quan anava avançant la prova em donava la sensació que estava jugant als Jocs de l'Edu, dels nens de primària, era com col·loca això correctament, demana hora al metge..., però lo de l'audio, uf!
Bé, molts ànims i força.
• 04/03/2010 20:25:00.
Algú sap quina va ser la nota de tall de l'anterior convocatòria? Es per saber quines possibilitats reals tinc sense mèrits...
1970Mafalda, tu ho hauràs de saber si et vas presentar, oi?
Gràcies
• 04/03/2010 21:14:00.
Hola, bona nit. Fa dies que vaig descobrir aquest foro i trobo que és molt interessant compartir experiències amb gent que està en la mateixa situació que tu.
Gràcies a vosaltres vaig aprovar l'examen del nivell mitjà de l'ACTIC perquè quan m'hi vaig apuntar no sabia que entrés tant d'ACCESS, per tant, veient el que comentàveu, abans de presentar-m'hi vaig repassar uns quants conceptes i vaig poder aprovar.
Moltes gràcies
Bones,
Glope la que hi ha del tribunal al facebook sóc jo!! jijijiji quines ganes que em truquin per anar i veure de què va això!!
Martina, ens has descol.locat amb lo de la convocatòria, jo espero que convoquin aquest mes. Com diu la Kxuxa si que hi ha la previsió al gencat.
• 04/03/2010 22:54:00.
Quin és el link del grup de Facebook?
• 04/03/2010 23:49:00.
Hola!! bones a tots! He llegit x aki q molts heu fet la prova del ACTIC.
Jo es q em presento el dia 13 pero realment n se q entra ni d q consta la prova.
M'he descarregat els 6 moduls teòrics pero vaig molt perduda!!
si algú hem pot donar algun consell li agrairia molt!!!
gràcies i ànims!!
• 05/03/2010 0:10:00.
El link del Facebook,
[--http://www.facebook.com/group.php?gid=124323923936...38326324&ref=ts--]
• 05/03/2010 0:11:00.
LLiure al final només en presentaré a les de zelador de l'ICS, primer es deia que l'examen seria abril o mail i ara es diu que maig-juny o sigui que estem igual no hi ha res clar.
• 05/03/2010 8:27:00.
vm1984, hola, trobaràs consells i les nostres experiencies crec que al fill anterior o l'altre, consulta'l!.
DUBTE: Algú em pot explicar qué es LA POTESTAT DISCRECIONAL, LA POTESTAT REGLAMENTÀRIA??. No sé si ha alguna més...
Merci.
• 05/03/2010 8:42:00.
Hola!
Jo entenc que la potestat reglamentària és el poder que s'atorga a les administracions públiques per a fer reglaments amb rang inferior a la llei. La potestat discrecional, en canvi, és el poder que tenen les administracions per a poder elegir la manera d'actuar quan hi ha més d'una manera de fer-ho.
No sé si m'he explicat gaire bé... Tampoc n'estic segura. Porto molt poc temps amb això de les opos i encara no he arribat a aquest tema...
Haviem si algú ens ho sap explicar...
• 05/03/2010 9:32:00.
Bon dia,
Rosa FP: Em pots dir a quin tema està això de la potestat reglamentaria i la discreccional. Ho dic perquè si em situo m'ho puc mirar als apunts.
• 05/03/2010 12:03:00.
Hola wapis, no sé això surt a la lley 30/92 al tema de revisió d'actes administratius... No com a tema fonamental, però jo penso que si està a la llei...
Okm l'art.54 parla sobre la MOTIVACIÓ DELS ACTES, i diu q s'han de motivar els actes dictats en virtud d'una disposició legal , disposició reglamentària expresa,... I actes dictats en el exervici de POTESTATS DISCRECIONALS... Es per això que ho preguntava... Potser no té massa importància però als tests... pot sortir algo així... No sé si em lio massa.
Fins després!!!.
• 05/03/2010 12:24:00.
Hola RosaFP,
Jo tinc això dels apunts de classe:
REGLATS = dictats com a conseqüència d’una norma detallada. Tots els elements de l’acte sense donar cap marge d’opció o lliure decisió estan determinats i regulats.
DISCRECIONALS = dictats en virtut d’una norma que si els dóna marge d’opció, llibertat i lliure valoració per decidir sobre dter elements.
En tots cas, deter elements de qualsevol acte estan reglats i pt pel que fa aquests és possible el control judicial.
Espero haver-te ajudat!
RosaFp ets una crack, si estudies a aquest nivell, treuràs una nota de col....
Vaja, això no ho he trobat enlloc del temari auxiliar. Nena, que seràs la primera en la llista.
• 05/03/2010 13:44:00.
Els sindicats no publiquen res a les seves pàgines sobre la reunió d'ahir, si algú sap alguna cosa????? En principi ja haurien d'haver dit les places i com serà la convocatòria, que queden tres setmanes, i si apuren més ens anirem a fer l'exàmen al setembre, i jo vull anar-me de vacances!!!!!!
• 05/03/2010 13:49:00.
::: --> Editado el dia : 05/03/2010 14:02:23
Kxuxa, no sé a RosaFp, però a mi si m'ha estat molt útil i clara la teva explicació ;)Gràcies.
• 05/03/2010 14:17:00.
JO opino el mateix Kxuxa molt aclaratoria la teva explicació, moltes gràcies.
Rosa vas molt bé amb el temari, jo m'estic encantant
• 05/03/2010 15:00:00.
Kxuxa,
Hola que jo sàpiga, van entrar les 1066 places i el 10% de reserva, semblava que les havien preparat per què les interines fossin funcionàries, jo no me les havia preparat massa, portava nomès 4 mesos a la Adams i sempre penso que havia d'haver estudiat més i no passar tant, `però que hi farem, no vaig entrar.
• 05/03/2010 15:17:00.
De res noies, per això estem...
Gràcies 1970mafalda. Ja es el que el meu profe anomena "funcionarització encoberta"... I quina nota mínima havies de treure per entrar??!!!! O sigui, l'últim de la llista que va aconseguir entrar quina nota va treure? No si te'n recordaras...
• 05/03/2010 15:43:00.
Hola,
Em presento em dic Jordi i estic pensant en presentar-me a les opos, com m'aconselleu que em prepari sol o en una acdèmis Admas, MasterD o access ?
Val la pena una acadèmia o és un robo ?
Moltes gràciessssssss
• 05/03/2010 17:13:00.
Hola, KXUXA ets una canya!, m'ho acabo d'imprimir. I vaig malament, només tinc dubtes, jaja. Aiii, tant de bó poguès treure un aprovadet, aiii, qué va... Però us dic una coseta, aniré posant els dubtes que són molts i crec que ens servirà per nutrir-nos i agafar més coneixements o aclarir!.
George77, el tema d'academies és molt personal, però l'Adams és una bona acadèmia, t'ho dirà gent d'aquí, si haguès de triar una seria aquesta sense dubta. I després està el tema de la teva força de voluntat, repassar, etc. Crec que lo més important és tenir info sobre la mena d'examen, bons apunts i esquemes, estudiar a conciència i fer molts tests... Només és la meva opinió, sóc molt novata...
• 05/03/2010 17:49:00.
Efectivament, hi estic d'acord en què el tema de les acadèmies depèn de cadascú. Suposo que en una acadèmia et marquen un guió perquè vagis estudiant i aclareixen els possibles dubtes que puguin anar surgint. Però, suposo, que el més important és seguir una planificació a l'hora d'estudiar. Per molt bona que sigui l'acadèmia, si l'alumne no estudia, no crec que aconsegueixi aprovar unes oposicions.
• 05/03/2010 19:06:00.
DUBTE: Hola, aquí estic de nou, o no escric o no paro, jeje.
Sincerament estic indecisa en referència al punt del tema de rev. d'actes administratius, ja que al temari de l'EAPC comenta lo bàsic del rec. contenciòs administratiu (per a mi ja està força bé), en canvi al llibre de l'Adams hi ha una parrafada impressionant. I doncs, no sé qué fer, no sé quin és el punt mig, l'equilibrat per ni passar-me o per no arribar... M'enteneu?, qué heu fet vosaltres amb aquest punt del contenciòs administratiu?.
• 05/03/2010 19:58:00.
RosaFp , jo m'ho vaig estudiar per cep i em vaig tornar boja perquè és molt extens. No crec que s'hagi d'ampliar tant.
Ara mateix no em recordo del tema en concret, vaja que el tinc esborrat del disc dur i no sé ni què punyetes és un recurs.
Fora bromes, no sé, queda't amb un terme mig. El que és segur és que t'has de quedar de pe a pa amb el que diu l'eapc, això fix i si vols ampliar, amplia però no crec que et sobri temps per ampliar. Mira tots els exàmens que tens i busca què pregunten sobre això. No són preguntes rebuscades peró, clar, també et pot entrar en el pràctic i no sé de quina manera.
Jo he començat a repassar però des dels temes de accés a la FP i personal fins al final, que és el que tinc més fresc, així els passo ràpid, després faré tots els d'acte i procediment adm i l'últim bloc tots els primers de la constitució i la resta. I els de pressupostos els tinc per estudiar-los al final, ni els he tocat.
No se sap res dels sindicats? Com es veu la cosa abans o després de l'estiu?
Nserra sácale brillo a la bola y dínos qué ves, por fa.
Bones,
Opositandum a veure si hauràs de formatejar el disc dur jjajaja
Rosa, jo aquest tema no el vaig mirar gaire del llibre, jo vaig per feina, i agafo lo més important.
Bon cap de setmana!!
• 05/03/2010 21:15:00.
Opositandum, tens raó "termino medio. No creguis, jo també estic repassant a "saltitos" i m'he deixat el tema 14 segona part de contractes (en té amargada!, =)))). Vaig començar pel tema 5, ufff!. Anem fent lo que podem!.
Siii, si, qué diu la bola?, aiii, i la convo apareixerà el dia que menys o esperem!.
Vinga, vaig a recollir la cuina i em poso una estona, aiiii, marujeo, marujeo, inevitable.
• 06/03/2010 10:07:00.
Molt bon dia a tothom,
Nomès comentar-vos que ahir vaig estar parlant amb ua persona que està dins la Gene i em va dir que la convocatoria anirà per llarg perquè el concurs de trasllat està parat i que com a màxim treuran la mitat de places que en l'última vegada, o sigui no més de 500................espero que no tingui raó amb el de 500 pq sinó és una mica fustrant..¡¡¡
Bueno, doncs res , nomès desitjar-vos un bon cap de setmana i a veure si en breu hi ha moviments per part de la Gene :)
Fins aviat i a seguir estudiant¡
• 06/03/2010 10:29:00.
Bon dia a tothom,
DUBTE: En el tema 9, el l'apartat de revisió dels actes administratius, diu que la REVOCACIÓ consisteix en la modificació d'un acte, per part del mateix organ que el va dictar per motius d'oportunitat.
A que es refereix amb això de motius d'oportunitat?
A continuar estudiant, que jo el finde és quan li foto canya!
• 06/03/2010 13:52:00.
::: --> Editado el dia : 06/03/2010 13:53:22
A veure, jo el què entenc per revocació és l´anul.lació d´un acte administratiu abans de la seva data de caducitat. I una Administració P. pot revocar un acte en qualssevol moment, pk sigui un acte de gravamen, desfavorable, sempre que aquesta revocació NO constitueixi una exempció per les lleis o sigui contrària al principi d´igualtat, interès públic o a l´ordenament jurídic.
I he buscat això de "motius d´oportunitat" i em posa això: "per motius d´oportunitat o de canvi de criteri" Suposo que com que l´Administració veu que és un acte desfavorable el revoca degut a uns errors materials, de fet o aritmètics existents en els actes (canvi de criteri, oportunitat per subsanar-lo)
"L'acte de revocació anirà precedit d'un tràmit d'audiència, per un termini de deu dies, durant els quals el beneficiari podrà al·legar i presentar els documents i les justificacions que consideri pertinents; únicament quan la revocació obeeixi a motius d'oportunitat o de canvi de criteri, podrà comportar, si és el cas, el deure d'indemnitzar el beneficiari pels danys i perjudicis eventualment causats" (art.105 LRJAPAC)
• 06/03/2010 15:53:00.
LLIURE, ets una experta!!!, quina passada de definició.
Faig la meva aportació:
REVOCACIÓ: Art.105.1 llei 30/92 Acte contrari a través del qual l'Admón RETIRA un acte anterior. I com diu LLiure, les AAPP poden revocar els actes de gravamen o desfavorables. No hi ha plaç.