Inicia sesión
FOROS OPOSICIONES FORO Oposiciones Auxiliares Administrativos Locales y Autonomicos
709.730 mensajes • 396.088 usuarios registrados desde el 25/05/2005
• 26/08/2010 19:58:00.
Algú sap quan es convocaran places?
• 04/11/2010 14:45:00.
up!
• 04/11/2010 18:10:00.
Hola lliure78,
He vist que també t'has presentat a les opos de la Generalitat per auxiliar adm. jo no he arrivat a la nota de tall, però bueno, crec que el secret es ser constants. Veig que ets de Canet de Mar (jo sóc de Pineda) et presentes per l'ajuntament d'Arenys de Mar? Jo si, a veure que tal.
Bueno, salutacions i si vols anem parlant.
• 04/11/2010 19:25:00.
Hola!
Jo l´examen de la Gene no el vaig passar, em vaig quedar amb un 4,6 al final. Em va faltar repassar molts temes, però bueno, sinó és aquesta vegada, doncs a la propera.
Pel que fa a Arenys, vaig veure les bases, i em sembla que no era tipu test l´examen oi? Hi havia alguna part de desenvolupar? Sé que hi havia alguna cosa que em va fer tirar enrera,pk si hagués estat tipus test seguríssima que m´hagués apuntat, i més siguent de Canet que ho tinc al costat.
I m´han dit que a Mataró sortirà l´any que ve, i m´ho estic tornant a repassar. Com que hi ha temes que són comuns de la Gene, no deixes mai d´estudiar, i si no és per Mataró, per una altra ajuntament, mentres el temari sigui molt semblant clar.
Fa temps anava a una perruqueria de Pineda, la Keops, està al barri de les Creus. Tenia la parella que vivia al barri, llavors anava a la perruquerria aquesta. Guardo molt bons records d´aquella època.
• 04/11/2010 21:08:00.
Hola de nou!!
Jo també vaig tenir dubtes a l'hora d'apuntar-me per Arenys ja que el primer exàmen (proper dia 10) es de redactar sobre una qüestió de cultura general i clar, potser et posen un tema que pots desenvolupar bé o et posen un altre que no saps que dir, però bueno m'hauré d'arriscar. Després si passes aquest el següent són 15 preguntes que també has de desenvolupar, no són tipus test.
Per cert, a Mataó es per aux. adm., veritat? saps quantes places hi hauràn? espero que l'any vinent comencin a sortir places per tot arreu :-)
El primer exàmen que vaig fer va ser per la Diputació de Bcn, després he fet el de la Generalitat i ara faré el d' Arenys, el meu dubte es si apuntar-me quan surtin les d'Administratiu de la Generalitat.....no se que fer?????
Quina gràcia m'ha fet trobar-te al foro i ser de tant aprop!! no sé quina es aquesta perruqueria, però si conec el barri les Creus.
Salutacions!!!
• 05/11/2010 21:24:00.
Hola noia,
Doncs per Mataró crec que seran unes 10 places. Va sortir la oferta fa 2 anys i pico, i com que tenen 3 anys ara, abans de convocar, l´any que ve ha de sortir la convocatòria.
De fet vaig enviar un email no fa molt i comentaven això, que de cara l´any que ve sí es convocarien les places del 2008. A veure si és veritat...Jo fins que no ho vegi no m´ho creuré.
Jo també espero que de cara el 2011 sortin places de varis llocs.
Bon cap de setmana!
• 07/11/2010 16:56:00.
Gràcies per la informació, jo no sabia que després de sortir l'oferta pot passar fins a 3 anys.....però, si surt l'oferta a un ajuntament la convocatòria ha de sortir si o si fins a un màxim de 3 anys? es així?
Gràcies y sort.
• 09/11/2010 18:05:00.
Em sembla que sí, que tenen temps fins a 3 anys,tot depèn de la pressa que tinguin, però com que ara no hi ha diners, suposo que ja els interessa apurar-ho fins l´ últim moment.
Seguim en contacte.
Petons.
• 07/02/2011 22:04:00.
Hola,
a Canet a sortit una plaça,us hi presenteu?
jo sóc de Mataró i de moment encara no ha sortit res.estic esperant la nota d'auxiliars de la gene,però no tinc masses esperances
A Canet he vist q el temari és tot de pressupost i a més és a desenvolupar.no sé que fer.sabeu si puc trobar la instància per internet o haig d'anar a l'ajuntament?