Inicia sesión
FOROS OPOSICIONES FORO Oposiciones Auxiliares Administrativos Locales y Autonomicos
709.293 mensajes • 396.056 usuarios registrados desde el 25/05/2005
Hola!
Algú es prepara per aquestes oposicions? Són bastantes places :)
• 22/10/2010 16:44:00.
Hola Bones,
Jo soposo que em presentaré. El temari és similar al d'administratiu i aixó ja ho tinc aprés. Ja veurem.... Tindré que dinar-li canya al Règim Local i a l'Hospitalet...
Ja ens veurem company!
• 22/10/2010 18:32:00.
yo tb me presento, hoy mismo he cursado la solicitud...aunque voy a ir a probar
tenéis idea de cuando puede ser el examen? supongo que pronto no?
un saludo
yo tambien me voy a presentar, aunque no se si los dos examenes los harán el mismo dia que pensais?
cuando lleve la solicitud pregunte cuando podia ser y no tenian ni idea.
• 22/10/2010 18:51:00.
normalmente los ayuntamientos los hacen el mismo dia....pero la verdad, no tengo ni idea.....espero que no jejejejeje (otro examen más que coincidimos wpa ....a ver si tenemos suerte de una vezzzz jejejejeje....-el resto tb que conste-)
• 22/10/2010 21:26:00.
Hola buenas, soy nuevo por aquí.
Tengo intención de presentarme a estas opos y tengo una duda.¿Sabeis si hay bolsa de trabajo?, es que en las bases no he visto nada al respecto.
Gracias
• 22/10/2010 21:45:00.
no te puedo ayudar, yo tengo la misma duda, he leido las bases y tampoco veo nada...esperemos que alguien sepa algo
un saludo
carmen wapa jajaja
pues esperemos que si haya bolsa pq sino chungo chungo
• 26/10/2010 10:18:00.
Ya te digo Cocalola...yo aspiro a aprobar y quedar un puesto decente en la bolsa, ya que apenas tengo meritos, ...y como no haya bolsa...jeje
Otra preguntilla...
Con la solicitud solo hay que llevar el certificado de catalan, no?. Los meritos se presentan despues de los examenes, verdad?
Saludos
• 26/10/2010 11:11:00.
exacto, con la solicitud solo el certificado de catalán.
ufff pero habeis visto los criterios de los méritos ???!!! si no hay bolsa los que tenemos pocos méritos, tenemos muy pocas posibilidades.....
cocacolaaa wpaaa CRUZA LOS DEDOS PARA ESTAAAA jejejejeje
muacks
• 26/10/2010 11:39:00.
Ok, gracias carmen.
Yo creo que si habrá bolsa, aunque no lo ponga. Es un ayuntamiento grande y siempre necesitan gente. De todas formas lo preguntaré cuando vaya a presentar la solicitud.
Saludos
me han dicho que el examen igual para diciembre, lo que no saben si será solo el de temario o el de hospitalet también. Menudo coñazo empollarse el callejero no? casi no conozco nada de hospitalet
carmen wapa esta es la nuestra, almenos la bolsa jajaja
• 27/10/2010 16:22:00.
No us sembla que hi ha poc temari, en comparació amb altres oposicions d'auxiliars d'ajuntament? Aquí hi ha gat amagat....
• 27/10/2010 17:00:00.
A mi em sembla que tant pel temari com per la valoració dels merits, semblen unes opos fetes a mida per a la gent de dintre.
Pero bueno....es lo que hay!
• 28/10/2010 15:35:00.
Hola,
Soy nueva en el foro,esta mañana he presentado la instancia para Hospitalet. Me he quedado fuera de las de auxiliar de la gene por 0,20. Probaré suerte con los ayuntamientos.
Alguien sabe donde encontrar en internet la /1985 en catalán. Solo la encuentro en castellano y la que hay en la web de la gencat creo que no está actualizada,
Gracias,
• 28/10/2010 17:31:00.
Hola Inma, aquí tienes bastantes cosas en catalán: [--http://codi.fmc.cat/index.asp?OPC=0--]
Yo también me he quedado fuera de la gene por poco.
Saludos
• 29/10/2010 10:53:00.
Gracias, la página esta muy bien. El habernos quedado fuera por poco nos tiene que animar, al final lo conseguiremos!!!
• 29/10/2010 15:58:00.
Hola! Yo también me he quedado fuera de la Gene por 0,15 puntos, ainxxxx....
Pero bueno, no hay que desfallecer, ahora estas y si no pues otras, total puestos a estudiar...
A ver, sobre conocimientos de l'Hospitalet me he mirado la web i uffff hay mucha cosa. En wikipedia también hay cosas interesantes.
• 29/10/2010 17:57:00.
gracias por la pagina zelinor, está muy biennn....
y sobretodo, NO DESANIMEIS...este mundo de las opos es una carrera de fondo, y con constancia y animo al final se consigue.....(yo me lo repito cada dia!!!!)
tb me presento a Hospi...asi que a estudiar y a postivizar para atraer la buena suerte
besos
• 31/10/2010 10:32:00.
Hola, tengo una duda, en el anunci i en les bases no dice nada de abonar ninguna tasa para participar, es correcto?
Saludos,
• 01/11/2010 12:49:00.
si es correcto
un saludo
• 01/11/2010 19:43:00.
Gracias Carmen, me parecía extraño que no cobraran, pero bueno mejor!!
hola a todos
que tal lo llevais, yo ni he empezado, dios mio me da un palo...
necesito saber que estais estudiando mucho así me animo. Por cierto alguien ha encontrado el temario de hospitalet? se sabe algo d ela fecha del examen?
ánimo a todosssssss
• 02/11/2010 12:20:00.
Hola, acabo de ir a presentar la solicitud y en 10 minutos que he estado allí, han llegado 4 o 5 personas para lo mismo. Así que supongo que seremos bastante gente!.
No me han sabido decir nada de la bolsa, me han dicho que pregunte en recursos humanos.
Hasta que no salga la lista de admitidos no creo que salga la fecha de examen, pero vamos...diciembre como muy pronto.
Cocalola yo me miraré basicamente la web de la ciudad.
Saludines.
• 02/11/2010 15:40:00.
Hola. Heu començat a estudiar? Bueno, una pregunta. Estic mirant l'art. 219 de l'Estatut. Què vol dir que el fons de cooperació local té caràcter incondicionat?
• 02/11/2010 17:38:00.
Hola a todos, soy nuevo por aquí.
Yo he estado esta mañana en el registro del ayuntamiento y éramos bastantes (calculo que unos 40 he visto pasar por la cola).
No hay bolsa de trabajo, eso me han dicho en el registro así que el 22 se queda sin nada... También he preguntado si se podían entregar currículum para interino y me han dicho que no.
Si que todo me huele bastante mal, contando los 10 puntos que tendrán los que entraron en la anterior bolsa de trabajo y los 10 mas que suman los que han estado de interinos por formar parte de la bolsa, solo nos queda rezar para que algunos suspendan.
Yo me conformaba con aprobar y llevarme los puntos de la bolsa aunque no me llamaran , pero ni eso nos van a dejar.
Alguien ha visto el tema de la población de Hospitalet?
En la web del ayuntamiento hay unos informes demográficos inmensos con mil datos, es eso lo que hay que estudiar?
• 02/11/2010 17:40:00.
Hola!!!!!
Doncs jo he estat avui en un dels registres d´allà i deien que hi havia cua per una hora mínim... He marxat i ho faré demà en l´oficina de correus però la veritat que no ho he fet mai així i no sé ben bé que incloure...
Les dues instàncies que són a la web. (cal que faci alguna fotocòpia d´això?)
Còpia del nivell de català (que li haig d´ensenyar l´original a l´empleat de correus que m´atengui?)
I tot això en sobre obert no? Em deixo alguna cosa?
Gràcies per la vostra ajuda :)
• 02/11/2010 18:21:00.
Hola a tothom,
En les bases de la convo dice
" o bé el fet d’haver superat unes proves selectives (sempre que no hagi estat pel sistema de concurs de mèrits), i, a més a més, haver quedat integrat/ada a la corresponent borsa de treball objecte de la convocatòria, en ambdós casos, per fer funcions de la mateixa categoria que les places convocades, es valorarà de la següent manera:
En altres administracions: 5 punts."
Pesais que la borsa de governacio está dentro de este concepto?
Alguno de vosotros esta esa borsa y tiene quer ie a hecer el curso de formacion?
Saludos i anims
• 02/11/2010 18:24:00.
Sara,
yo también lo entregue en correos, ellos te dan un sobre certificado, pagas unos 3 euros y te lo envían,
Lleva original y copia del titulo de catalan, lo miraran y enviaran solo la copia y una de las instancias, la otra instancia es para ti pero llevala para que te la sellen.
• 02/11/2010 18:25:00.
Gracias Inma!!!!!!!!!!!! :)
jo pues si no hay bolsa creo que voy a pasar pq se esta apuntando muchísima gente y no tengo ganas de perder más el tiempo.
• 02/11/2010 20:46:00.
una hora de cola???!!! puff las noticias de hoy no son alentadoras....y sin bolsa....vaya teneis razón: pinta mal
• 02/11/2010 20:53:00.
SARA, wapa, les bases no deien que la còpia del certificat de català havia de ser compulsada?
Perquè si és així, pensa que a Correus NO compulsen. Te l'enviaran, a l'H, és clar, però no sé què et poden dir allà. Si passaran i te la donaran per bona, o et donaran els 10 dies per esmena o millora.
Per cert, no tens cap OAC o cap altra administració a la vora (AG o AGE)? Jo he anat aquest matí a una OAC, al Departament de Treball de la Gene a BCN, i no m'he hagut d'esperar ni un minut. També és excepcional, hi ha dies que m'he esperat 10 minuts, però vaja, això tampoc no és temps.
Salut!
• 02/11/2010 21:17:00.
Gràcies Tane!!!!! Doncs és veritat si les bases diuen que ha de ser compulsada m´hauran de fer esmenar... Ja miraré la OAC del meu poble demà a veure que tal està el volum de gent, la veritat que m´ha comentat el segurata de la oficina de l´H, que s´està apuntant moltísima gent al no haver de pagar taxa i havent tanta gent a l´atur...
Bé, no ens desanimem amb això de la borsa, si més no, anirem practicant per a properes opos :)
Hola,
pues no sé si os servirá pero yo llamé para informarme sobre estas oposiciones y me dijeron que se iban a presentar muchos interinos tanto de este ayuntamiento como de la diputación de Barcelona. Y que la cosa estaba muy difícil por eso de los méritos y tal.
El día que me fui a inscribir pregunté si había bolsa de trabajo y me dijeron que para esta no.
De todos modos, me voy a presentar, es mi primera vez y a ver qué tal son las pruebas.
Lo que sí me gustaría saber si alguno de vosotros ha hecho alguna opo en este ayuntamiento y cómo son los exámenes, me refiero a si se ceban mucho con las preguntas.
No creo aprobar pero tampoco quiero hacer el ridículo no dando ni con una buena...en principio no tengo previsto aprenderme nada de memoria, pero viendo que a algunos os parece poca materia (y a mí lo que hay ya me asusta) pues no sé qué y cómo debería hacerlo.
Agradecería consejos. Gracias.
Ah, por lo visto sí que hay muchísima gente que se ha apuntado para estas.
Pues vaya como esta el patio, estamos buenos...
Ya ves todo lo que sea gratis la gente se apunta,aunque sea unas oposiciones jajaja.
bufff, pinta molt malament...
Hola,
si pinta malament pero qui sap si els que ja tenen punts per mérits es confien i suspenen o treuen pitjor nota que vosaltres.
Jo em vaig apuntar sense saver si s´havia de pagar o no. En realitat, com mai m´havia apuntat a res d´això no tenia ni idea de que es tinguès que pagar per fer els exàmens.
Agrairia que si algú ja ha fet aquestes proves a l´Ajuntament de L´Hospitalet informès com són i quin tipus de preguntes fan, si molt rebuscades o fàcils.
Gràcies.
• 08/11/2010 10:58:00.
Hola,
Yo también me presento a estas oposiciones, son las primeras que hago y venia muy ilusionada, pero mirando todos los comentarios me he venido un poco abajo... No tengo méritos, y si se presentan tantos interinos lo llevo mal.
Pero bueno hay que intentarlo.
Saludos,
• 08/11/2010 16:26:00.
Está claro, leyendose las bases, que la convocatoria está puesta para favorecer a los interinos...
En todo caso y como alguien ha apuntado, hay una pequeña posibilidad, los interinos con muchos puntos suelen ir bastante confiados y no estudian mucho...así que, si el examen es dificil, mejor que mejor.....
Nuestra posibilidad: estudiar muchooooo y que la suerte nos acompañe..jeje...
y al menos que sirva para coger experiencia....
suerte
• 09/11/2010 7:38:00.
Bon dia a tothom
també han sortit 24 places de tècnic de gestió a l'ajuntament de terrassa! Algú es presenta? què s'ha de fer! he mirat a la pagina de l'ajuntament i no he tret res en clar!
gràcies!
Lo de terrasa yo tampoco me entero, ha empezado el plazo ya para entregar instancias?
un saludo a todos ya estudiar jaja yo todavia no empece
bueno acabo de llamar al ayuntamiento de terrasa y todavia no se ha abierto el plazo para las instancias , tendremos que ir mirandolo. Si alguien se enterera que lo diga que a mi estas cosas se me pasan
• 18/11/2010 10:28:00.
Alguien sabe algo mas de la convocatoria de Hospitalet? En su pagina web todavía no esta publicada la lista de admitidos.
• 18/11/2010 12:14:00.
de momento, nada de nada....las listas las colgarán en la web, así que tranquilos....además tienen un mes desde el último dia de presentacion solicitudes (3 noviembre) para publicar lista de admitidos, asi que todavía están más que dentro de plazo...
un saludo
• 18/11/2010 21:28:00.
Bueno... eso del mes muchas veces se lo pasan por el forro.
Por cierto ¿Alguien esta actualmente con las opos de castelldefels?
Saludos
• 19/11/2010 23:23:00.
Yo fui a entregar el certificado de catalán y me dijeron que el día 30 colgarían la lista de admitidos y excluidos.
• 20/11/2010 8:49:00.
Hola a tots,
Be no participo gaire en el foros, pero us segueixo tan els d'Ajuntaments com de la Gene, us he de dir que porto bastant de temps opositant i m'he presentat a bastants ajuntaments i a la Diputació, suposo que com molta gent de per aqui, pero pels que es la primera vegada, penseu que es una carrera de fons.
Es molt mes dificl les proves d'ajuntaments que de la Generalitat, (penseu que no es posa ni el nom a l'exàmen), de fet tinc mes esperances en la Gene, el nivell que posen els Ajuntaments per auxiliars moltes vegades no es correspon amb les tasques, l'últim que he fet ha estat a l'Ajuntament de Cabrils, nomes vam aprovar 6 persones el test, erem 100 en llistes, pero no se quants no es van presentar, uns 50 i en el pràctic hi havia dos opcions: Liquidar un pressupost o una modificació pressupostaria...molt dificil, perque això es feina de l'interventor, vaig aprovar amb un 5 la plaça va ser per la interina i no hi ha borsa. Un desastre pero m'emporto l'experiència, a i pagant 20€.
També us he de dir que la part pel pràctic era tot economia, hisenda i pressupostos...un procediment en definitiva molt poc clar i i gens transparent..vaja per denunciar-ho. Pero com no pots fer res a seguir.
Dir que no es la primera vegada que hem passa, n'he fet bastants i res de res.
Conclusió anar a Aj grans, pero amb tot el que esteu dient, en aquest passarà el mateix, a la pràctica faràn escabetxina...
Pero no us desanimeu, intenteu anar a llocs amb borsa i que us cridin, tenir merits i en un temps tindreu mes opcions.
Jo no hem rendiré mai....massa feina feta per deixar-ho tot corre i com no tinc feina no perdo res.
ANIMS
• 24/11/2010 17:33:00.
¿Como os estáis planteando estudiar la parte del temario especifico de Hospitalet? Los informes de la web del ayuntamiento son inmensos, todo cifras...
Saludos,
• 30/11/2010 10:48:00.
::: --> Editado el dia : 30/11/2010 11:03:47
::: --> Motivo :
Bon dia,
Ja han penjat les llistes d'admesos! I els que han de fer l'examen de català...Hi ha moltíssima gent!!
• 30/11/2010 11:23:00.
Nada menos que 2642 personas, en proporcion menos posibilidades que auxiliares de la Gene !!!
• 30/11/2010 12:30:00.
Que decepción cuando lo he visto... no esperaba que se apuntase tanta gente
• 30/11/2010 14:21:00.
[--http://www.l-h.es/utils/obreFitxerNG.aspx?YpO1DGfl...UhPfiqEYAz0qazB--]
Doncs sí, som molta gent, és normal. Si més no, als que no hem de fer català, ens deixen una mica de tranqui·litat fins passats festes.
Salut!
• 02/12/2010 13:10:00.
2600 admesos!!!!!!!!!!!
Hi han dies que em plantejo si val la pena l'esforç d'estudiar unes opos com aquestes.
Les de Barcelona, han sigut una vergonya pero almenys hi ha borsa, pero es que aquí o treus plaça o tot l'esforç a la paperera!
• 10/01/2011 11:10:00.
::: --> Editado el dia : 10/01/2011 14:29:24
::: --> Motivo :
Bin dia i bon any!
Com ho porteu?
OPOSITORA29, i perquè creus que han estat una vergonya les de BCN? Jo també m'hi vaig presentar.
Saluti ànims
• 10/01/2011 13:19:00.
Tane, perque no hi ha entrat ningú que no tingués mèrits.
• 10/01/2011 14:29:00.
Aaaah, sí noia!!! És que és dificilíssim, per no dir impossible, entrar quan la tercera part de la nota són mèrits. Les primeríssimes (entre les 10 primeres) sense mèrits, doncs apa, 300 i escaig llocs cap avall.
A l'únic que es pot aspirar és a quedar de les primeres en borsa perquè, a més, tal i com estan les coses, no sé jo si correrà gaire. En fi, moooolta paciència i mooooooolta constància.
• 14/01/2011 12:22:00.
DATA EXAMEN
27 DE GENER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
• 21/01/2011 18:37:00.
Ai, ja queden pocs dies, massa curt el temari no creieu, acostumada a preparar 20-25 temes això es massa extrany hi ha gat amagat...pero ho hem d'intentar.
ANIMS A TOTS I TOTES que aquest any no sortira gaire cosa els Ajuntaments estan pelats...
• 27/01/2011 10:57:00.
Hola! Això que siguin 4 torns...són exàmens diferents? Jo em presento al de les 16.00! Sort!
• 27/01/2011 12:45:00.
Jo també a les 16:00h, estic atacada. Molta sort a tothom
Quina sort!! Jo a las 18.30 espero q funcioni el metro a la tornada .... i segur q són exàmens diferents com va passar a la Diputació, havien 5 torns i 5 exàmens tb.
• 27/01/2011 22:56:00.
Hola! Què tal us ha anat? A mi el primer examen més o menys bé, però el segon.... les de l'Hospitalet les he fallat totes menys una, que era la del carrer Barcelona que era on estàvem fent l'examen, y de la culturilla general també n'he fallat dos o tres.
Del torn de les 16:00 hi havia una pregunta, la 39, sobre els drets dels ciutadans en les seves relacions amb les administracions públiques. Què coll... heu possat? Jo algunes preguntes les he trobat molt rebuscades...
• 28/01/2011 9:46:00.
A mi m'ha decebut el segon examen, tant temari per estudiar i pregunten quants graus té una circumferència? entre altres coses ... Tinc la sensació que ens han pres el pèl ...
• 02/02/2011 18:06:00.
Doncs crec que els exámens eren diferents!! jo em vaig presentar al de les 9 i van preguntar quin cuiner famòs va nèixer a l'Hospitalet i tots els noms eren catalans, sergi arola, ferran adrià entre altres!!
i altres preguntes que no se jo....veiem el que passa el día 18...per cert, el primer exàmen el vau trobar fàcil o dificil??
• 03/02/2011 8:19:00.
Hola,
Jo tenia el torn de les 18.30h, i el primer examen tipus test el vaig trobar difícil, no sé. Del segon he trobar aquest blog: tuoposicion.wordpress.com que posa algunes preguntes del meu torn. De totes maneres, sense gairebé mèrits ho veig difícil XD.
Vosaltres teniu mèrits?
Buenas
També tenia el torn de las 18.30 i el primer el vaig trobar difícil o més bé el tipus de preguntes diferents a les q estic acostumada, no sé, com al final no s'aprovi lo de la borsa res de res. Mèrits = 0
• 03/02/2011 11:26:00.
Jo el tenia a les 9, i més que difícil, jo diria que va ser asequible, al menys per aprovar, el que em fa pensar que el que més es valora són els mèrits.
Jo de mèrits tinc 1 "point", d'un curs d'auxiliar administratiu de l'Estat que vaig fer, però abans d'entrar a l'exàmen un home que anava al darrere meu va dir que hi havien al menys 150 persones que ja estaven treballant per la diputació de Barcelona, i per tant els que no teniem mèrits o els que teniem pocs no teniem possiblitats...
a veure que passa el dia 18
• 04/02/2011 8:34:00.
Vaja, què simpàtic aquest home que anava darrera teu XD. Jo prefereixo no fer cas dels comentaris, com ho sap qui ha 150 persones de la Dipu? Jo ja sé que és difícil entrar, però a base d'anar provant en alguna administració entrarem!
Jo gairebé tampoc tinc mèrits, poc més 1 point, però vaja, confiem que finalment hi hagi borsa.
• 18/02/2011 12:07:00.
Ja han posat les notes a la web de l'ajuntament
• 19/02/2011 18:37:00.
Notes bastant altes... ja m'ho vaig imaginar...era bastant fàcil, no tenim res a fer amb els mèrits sen's carregaran a quasi tots, bé a continuar. A per les properes, sort a tots.
Ha sortit la llista dels mèrits
• 22/03/2011 13:31:00.
Hi ha gent amb molts mèrits, no hi ha prou vacants ni per ells.
Ala ja ha sortit la llista definitiva i la borsa es forma només dels 36 millors classificats.