Inicia sesión
FOROS OPOSICIONES FORO Oposiciones Auxiliares Administrativos Locales y Autonomicos
710.911 mensajes • 396.179 usuarios registrados desde el 25/05/2005
• 18/02/2011 20:24:00.
Hola gent,
Heu vist l´oferta d´aquetes places? Són per l´àrea de Tributs. Tb estan penjats els temes.
Va sortir aquesta setmana al cido.es
Algú ho ha vist tb?
• 18/02/2011 21:33:00.
Hola, Lliure pots posar l'enllaç?. Quins són els temes?, tenen en comú el temari de la gene???.
Petons.
• 21/02/2011 10:38:00.
Hola nena,
No puc posar-te l´enllaç pk estic a la feina i no tinc molt de temps, però va sortir al CIDO la setmana passada crec, sinó el trobes potser a la web del diba.es a la part de convocatòries d´ells hi serà.
És una oferta del 2007.
Hi havia temes de tributs, diria que eren 18 temes.
Si tinc temps, aquesta setmana t´ho passo.
• 22/02/2011 17:09:00.
Hola a tothom. Perdoneu però em podrieu aclarar que vol dir això que posa en les bases d'aquesta oposició:
"Aquestes places formen part del procés de consolidació de l'ocupació temporal previst en la DT 4a. de la llei 7/2007?
És la primera vegada que em trobo amb això i no se que vol dir.
• 22/02/2011 23:04:00.
Aquestes places, ja estan donades, mireu com calculen els mèrits. Has d'estar treballant dins o haver-hi treballat per a que et puntuin.... Això és un fàstic....
• 23/02/2011 9:59:00.
Segurament estan donades, però potser jo ho intento. Diuen que no serà l´examen fins a finals d´any o principis de l´altre...Bé, això diuen. Jo ja no m´en refio
Rosa aquí tens l'enllaç [--http://www.diba.cat/cido/NSCIDO.asp?m=2s=1ss=1id=121603--]
El temari és horrorós!!! Molt diferent a lo de sempre, no sé q faré.
• 25/02/2011 10:31:00.
Hola gent,
He preguntat sobre aquestes places i no val la pena, està fet per gent de dintre, de fet posa "aquestes places formen part del procés de consolidació de l'ocupació temporal previst en la DT 4a. de la llei 7/2007" i estava enfocat només per interins. De fet m´han comentat que a la gent de dintre a més els estan preparant per aquestes opos, k els hi fan fer el curset i tot!!
Res, jo sincerament passo. Has d´estar a dins de la Diput.per tenir punts, sinó no val la pena, és perdre el temps la veritat.
• 25/02/2011 11:55:00.
Gràcies!.
Lliure "pues que se las coman con patatas".
Com estàs guapa?. Al final de Mataró res?. Ara qué et prepares?, jo ara estic a l'espera d'auxiliar per deprimir-me més i després em plantejaré en sèrio estudiar sino tot s'oblida. Aixxx, malos tiempos.
Petonets
• 25/02/2011 16:49:00.
Hola, donç llavors perquè a la Adams les preparen? Fins i tot m'han dit que estan editant un manual....
Jo també vaig trucar i em van dir q s'ho pensarien de fer el manual i també les classes dependent de la gent q estigués interessada. Suposo q intentaran sacar pasta d'on sigui i com saben q el comprarem, pq el temari és diferent. I lo q diu Lliure és del tot cert però es q no hi ha altre cosa més...
• 28/02/2011 10:11:00.
A veure, hi haurà molta gent de fora que es presentarà però sinó tenim punts i a sobre no hi ha borsa...jo no hi aniré. Pensava que sí que era interessant però veig que està enfocat pels interins. En fi...
Rosa, d´aquí poc tinc examen a St.Cebrià de Vallalta, és que només són 6 temes!! És per una plaça i després borsa.
Més endavant hi ha lo de les 22 places de Subaltern per les biblios de BCN, a veure...
No tens intenció de presentar-te a local o provar algun altre organisme?
• 02/03/2011 16:47:00.
Pel que m'ha dit una "amiga" que hi treballa, la convocatòria és imminent, per abans de les vacances, però ves a saber, igual m'ho diu per que no m'hi presenti...
No sé, només de mirar-me el temari m'agafa una mandra.... és que els temes són molt genèrics i poden ser molt amplis.
Que en penseu, algú s'ha presentat alguna vegada a l'ORGT?
• 01/04/2011 16:34:00.
Jo crec que serà pel juliol.
• 04/04/2011 11:01:00.
Us hi presenteu? Jo no tinc res d´experiència en la Diputació...Per això pregunto si val la pena?
En part vull presentar-m´hi però després penso si tenim realment possiblitats en aquesta ocasió.
Hi ha Borsa?
...on es pot trobar aquest temari?
solament comprant els llibres?
hi ha alguna cosa a la Xarxa?
...jo no sé que fer tampoc....
• 04/04/2011 16:53:00.
Jo vaig treballar-hi 6 mesos. És molt difícil entrar perquè es veu que de dins es presenten unes 300 persones, amb els seus mèrits, amb el seu curs de formació, etc.
Una amiga meva que està dins m'ha dit que ja tenen una bossa d'auxiliars que està vigent, així que no sé si hi haurà borsa.
Realment, jo crec que no val massa la pena, però de tota manera, jo ho intentaré. El no ja el tinc.
• 06/04/2011 13:19:00.
Estic pensant en apuntarme a aquestes oposicions, penseu que realment no val la pena?
Ja vaig tenir l'experiencia de les de Hospitalet, i ens vam presentar 2600 per 21 plaçes... em penso que aquí será el mateix.
• 06/04/2011 14:21:00.
Hola,
Totes les proves són el mateix dia, el test, el pràctic i el català.
Suposo que aquí també es presentarà molta gent, sobretot els que no tinguin plaça dels auxiliars de la Diputació, que sortiran les notes al maig. (a veure si tinc sort...)
Sí que sóc un bon contacte, jejeje. Conec a un parell de noies que treballen a l'ORGT, però que com tenen vinculada la seva plaça, no em volen ajudar molt en el temari, però si que m'informen de les novetats i de com serà el procés.
Ara diuen que es presentarà tanta gent que no donaran l'abast i que segurament fins setembre no hi haurà examen. Bueno, no si dir-vos aquestes coses o no, perquè un dia em diuen una cosa i l'altra diuen una de nova.
Jo per si de cas, estic estudiant, tot i que tinc 1,18 punts de mèrits.
• 07/04/2011 10:04:00.
Hola a tots.
Volia fer una reflexió.
Segons diu les bases específiques 'Aquestes places formen part del procés de consolidació de l’ocupació temporal previst en la DT 4a. de la Llei 7/2007' i un cop haver buscat i també haver llegit el que es comentava en aquest forum sobre el tema, pot portar a entendre que es només per gent que ja ha treballat a la administració i són interins. De fet, he trucat al departament de RRHH de l' ORGT i m' han dit tothom es pot presentar en aquestes oposicions, hagis o no treballat a l' administració i que són pel torn lliure. La veritat es que tornant-me a llegir la DT 4a. de la Llei 7/2007, crec que la interpretació es que les places anteriors a 1 de gener de 2005 que estiguin actualment ocupades per interins doncs s' han de consolidar per funcionaris de carrera. En aquest cas doncs de aspirants del torn lliure tal com diu les bases.
Hi esteu d' acord? Podem començar a preparar-les i aprovar-les?
Salutacions!
• 07/04/2011 14:25:00.
Per cert, algú sap si hi ha temari editat? En cas que si, en alguna acadèmia?
Gràcies!
De moment he trobat 2 llibres a la editorial MAD per 49 € [--http://www.mad.es/54-AUXILIAR-DE-GESTION-TRIBUTARIA-fo-79869.html--] però m'espero una setmana més a veure si l'Adams treu el llibre q està editant.
• 13/04/2011 19:36:00.
Ja he comprat els dos llibres a MAD, me'ls han portat en 24 hores. A primera vista es veu força clar.
Ara ja, a estudiar. Salut!
• 06/05/2011 22:30:00.
A mi lo dels interins no sé si creure- m'ho. No dic que no sigui veritat. Jo m'ho estic preparant amb serio, amb el llibre de l'Adams, i anant a classe a Adams, i el curs hi ha personal de l'ORGT.
Si es cert, que com a mérit, només és reconeix títol académic, hi haver treballat a l'ORGT, però has d'haver treballat molt temps per arribar al màxim.
Jo he anat a d'altres convocatòries de l'ORGT, i crec que si els donaven algun curset. Entenc que no els donaven l'examen i respostes. Llavors l'única diferéncia són els mérits. La ORGT també ha de creure que aquests processos són vàlids per desprende's de gent poc competent.
Jo recomanaria la opo, a més a Adams, els professors són molt bons, fent un pack amb d'altres opos, com la de l'Ajuntament de Barcelona. Ja que fem un esforç, hem d'anar a per totes.
• 28/05/2011 9:20:00.
algú ha trobat l'enllaç on sortiran les llistes d'admesos etc en internet?
• 31/05/2011 10:31:00.
Els comentaris que he sentit a la meva acadèmia, és que gairabé segur, que no sortiran les llistes fins la constitució dels ajuntaments, l'11 de juny, i que l'examen, s'allargarà fins com molt aviat el novembre, i que podria ser a principis 2012.
• 10/06/2011 15:52:00.
Examen dia 15 de juliol. Quina vergonya!!!!
Sorpresa!!! Tenen presa pq es faci ja, i sort encara q no ha sigut com l'altres categories q són per finals de mes. A estudiar el q es pugui
• 13/06/2011 14:59:00.
Algú sap on trobar llibres de supòsits pràctics? sabeu si alguna academia ha editat algun llibre? tinc el teòric però per al examen pràctic vaig una mica perduda...
Molta sort a tothom!!!!
• 15/06/2011 7:36:00.
Hola a tothom,
Jo tampoc trovo els casos pràctics.
No tinc ni idea com poden ser, algú ho sap? o si hi ha alguna cosa publicada, o per internet, jo no puc anar a cap academiaho estic preparant amb el llibre de la editorial MAD, només m'hi comprat el de la part específica, la primera part ho preparo ambel que tinc de la DIBA d'auxiliars administratius.
SORT
• 15/06/2011 16:43:00.
Hola a tothom,
No se si em serveis de consòl però tinc el mateix probleme que tothom, 4 setmanes i cap llibre de supòsits.
Crec que necessito molta sort,
SORT
• 20/06/2011 0:12:00.
Marc, si et decideixes a anar a l´Adams, si us plau, ens podràs dir com son els supòits pràctics? en què consisteixen? és que a mi m´és impossible anar a l´academia.
Moltes gràcies.
• 23/06/2011 18:38:00.
¿Alguien sabe como son los supuestos practicos? ¿son de desarrollar o de calcular?
• 23/06/2011 23:07:00.
Entiendo que sino se puede llevar calculadora, te pondrán un supuesto práctico, y preguntas teóricas a desarrollar sobre el supuesto práctico, o como máximo, calcular operaciones, muy, muy sencillas, pero yo creo, que serán preguntas teóricas, sobre el supuesto práctico. No puede ser otra cosa.
• 27/06/2011 22:52:00.
No, no és pot portar. Només és pot portar llapis, goma, típex i bolígraf.
• 28/06/2011 19:49:00.
Jo al final no em vaig apuntar per aquesta convocatòria, tenia un examen tb i vaig preferir fer aquell.
Quin dia és l´examen? Ja direu el què.
Hola Lliure pensava q t'havies apuntat, l'examen és dintre de 3 setmanes: 15 de juliol molt justet
• 29/06/2011 22:25:00.
I com ho porteu, bé?
Vinga ànims!
• 30/06/2011 10:44:00.
Està bé, perque al haver- se convocat tant ràpid, molta gent no és presentarà. És presentaran uns 500 més o menys, però d'ells 100 interins, que per les notícies que tinc, els estan preparant un professor particular dins de la Diputació, però bé, al cas pràctic és sortiran, però han de passar el test, que són 100 preguntes, i és igual per tothom. El que hem desespera, és que no és pugui trobar cap model test similar d'examen com el que ens trobarem.
• 01/07/2011 12:14:00.
Hola a tots. Sòc nova en aquest foro. Gràcies per la informació Vitx. Jo, per practicar el test m'he comprat el llibre de la editorial Mad.
• 06/07/2011 22:05:00.
Laurips tens tota la raó, la part general encara, però l´especial és horrible..no hi ha per on agafar-la, tot es molt enrevesat. Com diu el Marc l´examen test hi ha possibilitats d´aprovar-lo, però el pràctic és quasi bé impossible.
Ànims i a seguir estudiant!!
• 15/07/2011 19:10:00.
Hola gent!!!!!!!!!!!
Com us ha anat?
El test a mi m'ha semblat una mica desorbitat, més propi del nivell C o B que no pas del cos auxiliar.
Què hi dieu?
• 15/07/2011 19:32:00.
M'ha semblat tot una passada. Respecte el test, unes 70 preguntes eren de tributs locals, quan en teoria, a la part especial, només entra gestió, recaptació i cadastre.
Respecte dels casos pràctics, també m'han semblat bastant complicats. Jo he fet recaptació, però per exemple els de gestió i cadastre s'havien de fer bastants càlculs, i sense calculadora.
Jo penso, que tindrien que canviar el programa, i incloure els tributs locals. Aquests entren per técnic mitjà i superior. Clar que sabia de que anaven !, pero no al detall. Com diuen a l'APM, que no nos engañen, que no nos embauquen !, encara que ells deurien de pensar, les damos un aplauso, y les dejamos que se vayan...
Avui estic molt irónic.
• 15/07/2011 19:42:00.
Exactament.
I a més pràcticament no ha entrat res del temari general.
La noia del meu costat feia una cara d'al·lucinada, que flipes, i jo també... jajjaja
jjajajaajaja a lo millor estaves al meu costat Boiraa. Tinc la mateixa sensació que vosaltres, me he sentit timada, la pròxima vegada q no ens deixin apuntar. Dels supòsist pràctics tb he fet el de recaptació pq no tenia ni idea dels altres, bueno només una part, casi he sortit tan ràpid com la majoria.
• 18/07/2011 14:58:00.
Hola nois!
Després del cap de setmana i d´estar pensant una mica en les opos no hi ha dubte de que estaven pensades per la gent que ja hi treballa al ORGT, però ho han fet d´una manera molt descarada.
Al test el 90% de preguntes eren de la part específica, i què passa amb la part general? perquè eren un munt de temes i nomès van sortir 4 o 5 preguntes. En aquest examen és on tots tenim les mateixes oportunitats, i on pots treure bona nota per equilibrar els punts que tenen els interins. Perquè els interins sense estudiar la part general i només amb la pràctica de treball diari ja la podien treure.
I què dir del supósit pràctic? segons ells els càlculs eren molt senzills, però amb els nervis i el cansanci un no està pero fer ni una suma d´1+ 1, no els costava res haver deixat portar calculadora.
Jo també em sento estafada i crec que aquestes opos es podrien impugnar pel sol fet que a la gent de dins els estàven fent cursos específics de supòstis pràctics, qui sap si els supòstis pràctics de l´examen no eren igual (és clar canviant el nom de les empreses i els imports) que els que havien estat preparant.
I per últim, encara que no era el meu cas perquè estava exempta de la prova de català, com poden dir a la convocatòria que el mateix dia es faran totes les proves i el mateix dia de l´ examen diguin que la prova de català es farà un altre dia... qué fort!! aquesta gent perdent el temps estudiant català i no el temari perquè desprès no es fes l´examen.
Com dius tu Monttse que no ens deixin apuntar.
Per cert, l´organització un desastre, no és normal començar el primer examen casi bé una hora més tard.
Com podeu notar estic molt enfadada, o millor dit tinc molta impotència, però és el que hi ha i no es pot fer res.
Bueno, ara a preparar les próximes que suposo que seran les del l´ajuntament de Bcn, esperem que siguim més legals que aquestes.
Salutacions!!
• 18/07/2011 15:58:00.
Estic d'acord amb tu guerreraluna. Des del principi, al mes de març, han sigut unes opos, amb un pla preconcebut, afavorir tant com és pugui als interins, i aquest cop, ha sigut de la forma més descarada possible.
Jo m'havia presentat al 2008, a la misma opo de la Diputació, i no em va semblar tant descarat.
A més, les notes del test, com ens va dir un vigilant, ja estaran abans de l'u d'agost.
La veritat, es que va ser una putada d'examen. Moraleja, per la propera vegada, ja sabem que estudiar, tributs locals a saco, i mirar- te uns quants esquemes de la part general. Això serà el 2014...
Llàstima que les oportunitats passin, i cada cop en quedin menys...
• 18/07/2011 21:36:00.
Hola,
Treballo a l'ORGT.
En primer lloc és cert que a nosaltres ens fan un "curs", però que ningú es pensi que per fer aquest curs ja estem aprovats. A nosaltres ens fan un recital de lleis i powerpoints que no serveixen per a res i de casos pràctics.... em sembla que hem fet un parell que no ens han servit massa.... No sé de què s'estranya ningú, a totes les administracions fan cursos als seus treballadors, i poso "curs" entre cometes perquè d'aquesta formació poc hem après.
En segon lloc, no tots els interins de l'ORGT treballen amb els tributs, hi ha gent de recursos humans, de multes, de finances, de contractació, de qualitat, que no tenen cap tasca relacionada amb els tributs i que són uns quants.
En tercer lloc, a mi i a molts companys l'examen ens ha anat de pena, per molt "curset" que haguem fet i per molt que hi treballem a l'ORGT.
A nosaltres també ens ha sorprès l'examen, ha estat molt difícil i segur que molts de nosaltres anirem al carrer, com en l'anterior convocatòria.
És difícil que algú de fora entri, però no seria la primera vegada, res és impossible.
Ah, i per cert, lo de la Diputació sí que és descarat, que porten més d'un any des de que es va fer el primer examen i encara no han tret els resultats.
• 18/07/2011 21:53:00.
Hola SARA030609.,
Em crec tot el que dius. Sou els primers a rebre..., contra els funcionaris no hi ha res a fer.
L'únic que em pregunto, i perdona la indiscreció. Quin és el camí que s'ha de fer per entrar a treballar com a interí a la ORGT ?.
Salutacions
• 18/07/2011 22:38:00.
Hola Vitx, jo vaig entrar fa uns 3 anys fent les pràctiques de la carrera. Després d'acabar les pràctiques em van fer un nomenament d'interí per 6 mesos i m'han anat renovant.
Fa un any i pico van crear una borsa d'auxiliars de gestió tributària i d'aquí va entrar bastanta gent.
• 19/07/2011 11:29:00.
Ahhh i comentar que a la meva classe no hi va faltar ningú!! Essent normal que en unes oposicions falti el 20 o 30% dels inscrits...
Per cert, algú va escollir el supòsit pràctic de gestió CADASTRAL? En cas afirmatiu, com vàreu interpretar el coeficient d'actualització del valor cadastral = 0,4?
• 19/07/2011 12:43:00.
Bon dia a tots!! Vaig molt perduda en aquest món, i com que veig que entre vosaltres tenim molt bon rollo m'agradaria que siusplau em donessiu consell!! Tinc 22 anys i un grau superior en administració i finances, com que aquest any no m'han agafat a la universitat per fer la carrera que volía, he pensat que per no perdre l'any podría fer oposicions però no se quienes podría fer, si auxiliar si tècnic... Quienes són les menys complicades si les hi ha?? jejeje I si creieu que es millor que esperi aquest any fent altres coses que no eprdre el temps en fer opos ja que hi ha gent molt ben preparada?? I també academies de Barcelona o voltants que estiguin bé de preu ( ja que només treballo 4 hores en una gestoria). Sóc d'Esparraguera un poble a uns 20 minuts de Barcelona.
Espero les vostres respostes siusplau aveure si m'ajudeu a decidir-me.
Saluts i anims a tots :)
• 20/07/2011 8:17:00.
Naima, jo si fos tu em presentaria a tot el què surti (que serà ben poca cosa). Si més no aniràs agafant experiència. Les properes seran les d'aux Bcn, com diu el Marc.
• 20/07/2011 9:49:00.
Gracies nois!! Jolin em sento una mica desanimada amb els vostres comentaris, veig que la cosa esta fotuda....
::: --> Editado el dia : 20/07/2011 16:13:44
::: --> Motivo :
::: -- Editado el dia : 20/07/2011 16:12:55
::: -- Motivo :
Sara 060309, que vols dir quan comentas " qué és dífícil que entri algú de fora..." ?, m' imagino que et refereixes als mérits, però és clar primer cal aprovar l' examen, perquè sino si que hem semblaria una presa de pél montar tot el paripé de l' oposició si ja està tot el peix venut des del principi entre els interins.
• 20/07/2011 17:16:00.
Hola Tictac 123, sí em refereixo als mèrits. Només valoren el temps treballat a l'ORGT i això dona avantatja als de dins, però és clar, si aproven. No seria la primera vegada que l'examen va molt malament a tothom i entra gent de fora. Com he dit, la majoria d'interins estan escagarrinats...
He sentit rumors de que les notes del test sortiran la setmana que vé.
Ok, gràcies per l' aclaració.
No ens queda més que esperar a veura que passa, a veure si es confirma el rumor i la setmana que ve sabem alguna cosa perque aquestes esperes són mortals.
salutacions.
• 21/07/2011 11:39:00.
Hola gent,
Voleu que fem una PORRA? Quin percentatge de presentats creieu que aprovarà l’exercici tipus test? Jo diria un 25%...
Vinga vaaaa... així fem l’espera més amena jeje
• 21/07/2011 11:58:00.
Jo crec, que el tema estarà, entre un 30 - 40 % d'aprovats del test.
• 21/07/2011 23:38:00.
Hola gent,
Em sap greu que no us hagi anat molt bé. De fet jo em volia presentar però la profe de l´acadèmia (em preparava per aux.adm) ja ens va comentar que no valia la pena, que havia sentit rumors de que seria bastant dificil, i veient que el temari no coincidia amb el nostre vaig passar.
En fi, aquests de la Diputació se les saben totes...
• 29/07/2011 18:02:00.
Al test, ens van dir que les notes sortirien abans de l'u d'agost. Si avui no han sortit, segurament surtin al setembre.
• 29/07/2011 19:45:00.
No crec que ens facin esperar tant, però no ho sé...
Qué desesperante... acabo de llamar al ORGT para ver si hay alguna previsión de la fecha de publicación de los resultados y no saben nada. Que poca consideración con las personas que nos hemos presentado. Realmente si alguien quiere aprender a ser paciente en la vida, entre otras cosas, que se presente a una oposición...
Saludos.
Bon día,
algú a sentit alguna cosa de quan sortiran els resultats o algún rumor sobre aquestes opos?
Gràcies.
• 01/09/2011 22:03:00.
No us poseu nerviosos. Total " Pa lo que hay que ver... ".
La meva satisfacció, és suspendre, i que a la propera legislatura, és carreguin totes les diputacions, així, com diu el refrany, " muerto el perro..., muerto la rabia ... "
Perdoneu el pessimisme.
• 02/09/2011 11:49:00.
::: --> Editado el dia : 02/09/2011 14:55:57
::: --> Motivo : Borrado
Borrado
• 02/09/2011 14:55:00.
Segons fonts fiables: "El tribunal espera que al llarg del mes de setembre, o en tot cas primera quinzena d'octubre, pugui donar per finalitzat tot el procès de selecció. Per el gran nombre d'aspirants presentants ha fet dificultosa el procès de correcció, que encara continua."
• 05/09/2011 14:53:00.
Ja han sortit els resultats del primer exercici
• 05/09/2011 14:54:00.
Hi ha hagut un 14% d'aprovats, aproximadament.
::: --> Editado el dia : 06/09/2011 13:58:37
::: -- Editado el dia : 06/09/2011 13:40:53
::: -- Motivo :
Que passa amb aquest foro que està tant mort... qué us ha semblat el percentatge d' aprovats? jo he aprovat pero justeta, esperava més però de moment ja em conformo ara falta la correcció del pràctic i els mérits que no és qualsevol cosa, les posicions poden variar molt.
Quan creieum que sortirà el resultat del segon exercici? penseu que la propera publicació de resultats ja serà el resultat definitiu amb mérits i tot?
Salutacions.
Bon día,
algú ha sentit alguna cosa d' en quina data hi ha previsió de que publiquin els resultats del pràctic?
Gràcies.
Acaba de sortir la llista dels resultats i els aspirants a funcionaris. Han aprovat casi casi les places ofertes. Quina oposició més ràpida i mortifera tb.
Heu vist que només han aprovat gent que ha treballat en l' ORGT. Si senyors, he de reconeixer que són uns poca vergonya tota aquesta gent i que aquesta opo ha estat una presa de pel des del principi. La llastima es que no m' hagi adonat fins ara. Jo vaig aprovar el primer exercici amb un 6,5 i el segon diuen que està suspés, ni de conya... clar jo no tenia cap merit.
Faré recurs d' alçada però se que no servirà de res.
Salutacions.
• 31/10/2011 16:11:00.
Sento que no hagis aprovat la opossició tictac123. Realment ha estat una presa de pel, i sap molt més greu perque els que vau estudiar molt. Jo vaig estudiar, pero tampoc sense matar- me. La única possibilitat de que un interí és quedés fora, era no passant el test, i tot i amb això, si portaves temps dins la Diputació, i et sabies moure, m'imagino que no deuria ser molt difícil trobar tests de convocatòries passades, consells, etc...
Per lo demés, el tema de l'anonimat és un tongo, que ningú és porti a engany, amb els mérits, és sap de sobre qui està dins o no, i lo del numeret queda molt bé, però després se't queda cara de tonto quan pugen 5 i 6 punts per mérits de la qualificació final.
En resumides, és el que és. Els que són a dins són funcionaris, i per tota la vida, malgrat és carreguin les Diputacions i bla, bla, bla.
Ho sento per tots aquells que heu suspès, no son interins, i per mi, que jo també em vaig presentar. Vindran d'altres oportunitats.
• 31/10/2011 16:29:00.
hola, només dir-te una cosa. De les 54 plaçes ofertes que eren les 54 persones que estaven nominades, dir-te que han aprovat només 20 i que 34 no les hem superat.
Soc treballador interí, i no he superat el segon examen. De les 137 persones que havien superat el primer examen només 61 han superat els dos examens.
i repeteixo son FUNCIONARI INTERI!!!!!.
Feu recurs d'alçada i no us queden amb els braços plegats, que publiquin les notes de l'examen pràctic.
estic enfonsat, era la meva última esperança...ah i per cert, 1 persona del carrer ha superat les oposicions.
Si voleu alguna cosa més d'informació llegiu el correu del tema ORGT Diputació de Barcelona: Engaño???
gràcies i salutacions
• 31/10/2011 22:15:00.
No dic que no tinguis raó, però dels 20 aprovats, mira quan els hi puja els mérits. L'examen era dur per a tothom, perque el test era molt dur, i allà és podien carregar interins, però un cop passat el primer exàmen, els interins tenieu més possibilitats d'aprovar, i si de 2000 que ens van presentar, només han aprovat un 1 %, 20 persones, potser vol dir que s'han posat d'acord amb les acadèmies.
De totes maneres, no t'enfonsis. Veuràs que hi han més sortides.
• 19/11/2011 7:40:00.
Bon dia,
Us heu apuntat a la convocatoria de la Constitució de borsa de treball d'Auxiliars de Gestió Tributària?
sabeu si el examen sera com el de la opo i quan sera?
• 19/11/2011 9:17:00.
Jo m'he apuntat...tot i que no sé si finalment m'acabaré presentant. Crec que és obvi que això ho fan per als interins que no van aprovar l'examen anterior. De fet, el dia de les instàncies només sentia gent que deia que treballava allà, a veure què havien de presentar, o gent que havia treballat a la Gene. Ho dic perquè després tothom es queixarà pels fòrums :-) crec que serà més fàcil a nivell teòric i a nivell pràctic posaran alguna cosa més o menys assequible per als qui dominen gestió i recaptació de tributs (és a dir, gent que ja hi ha treballat amb freqüència, amb la qual cosa entraran els que ja hi han treballat o algú expert en tributs o fiscalitat... És el que hi ha i suposo, des de la meva ignorància opositora, que té certa lògica. A les bases posa 'comeses especials'...
• 19/11/2011 18:36:00.
Jo tb m´he apuntat. Per cert, la part dels Ajuntament, Diputacions, Comarques, i la part de la gestió i recaptació tributària on els heu trobat?
• 19/11/2011 22:18:00.
Hi ha dos llibres: adams i MAD...
• 20/11/2011 20:05:00.
el temari per la borsa és el mateix que el del l'examen anterior, tot el llibre? és difícil la part de tributs?
• 20/11/2011 21:01:00.
En la convocatoria de les opos hi havia + temes q. en la borsa.
En els llibres de l'Adams i MAD , em sambla recordar, no hi han casos pràctics
Sabeu on poder trobar informació dels casos pràctis?
• 20/11/2011 21:11:00.
::: --> Editado el dia : 20/11/2011 21:12:27
Em referia a la teoria i efectivament, als llibres hi ha més temes però s'inclouen els de la borsa. Tinc el llibre del MAD i no hi ha pràctica. Em sembla que al d'Adams tampoc... així que per als supòsits, no ho sé. De teoria només són quatre o cinc temes...
• 24/11/2011 20:49:00.
L'Adams fa un curs fins el gener, potser pensan que sera l'examen al gener?
• 24/11/2011 20:53:00.
Avui No hi és la convocatòria de la borsa a la secció de convocatòries de personal?????
Algu sap a on ho em de mirara quan sera l'examen?????
• 24/11/2011 22:04:00.
Hola! Sóc nova en aquest foro i també m'he apuntat a la borsa d'interins de l'ORGT.
Estava pensant que no sé si val la pena, heu llegit que aquesta borsa només és vigent durant 2 anys?
Llavors en 2 anys, quants interins poden agafar a BCN? jo només m'he apuntat per BCN ciutat. 10- 15?
I quants serem? 100- 200?
• 26/11/2011 9:37:00.
Se m'havia passat !. Ara ho miro.
• 26/11/2011 15:01:00.
Ei! Heu vist a la pàgina web de l'ORGT que posa que no hi ha cap convocatòria vigent? Potser també queda en stand by fins d'aquí un temps... com les de la Gene...
que fort!! No sé on arribarem...
• 28/11/2011 12:26:00.
ufff! doncs si comencen així...Aquest any segur que no seran. No crec que ens facin anar en ple mes de desembre, no per nosaltres no, sinó per ells. Això de què arribi Nadal és una excusa per no posar cap examen en tot el mes de desembre.
A veure l´any que ve...
Bon dia,
algú ha demant revisió de l' examen o ha interposat recurs d' alçada i ha rebut alguna resposta?
Gràcies.
• 29/11/2011 12:56:00.
Jo m'he apuntat a la borsa del Alt Penedès, Baix Llobregat y Garraf.
Tampoc m'anava la pàgina...
• 01/12/2011 13:05:00.
Hola, jo també m´he apuntat a la Borsa de la Dip. Vaig a l´academia Adams a fer el curset de preparació que finalitza el gener. De moment només he fet una classe, no saben res de quan serà la data de l´examen.... A veure si tenim sort aquesta vegada, jo vaig fer les del ajuntament de bcn (212 places) i espero també fer aquestes de les 68 places.
• 01/12/2011 19:07:00.
Nusketas ja ets pot enviar l'instancia per fer l'exame?
Tens l'adreça per poder fer-ho, es que no trobo la pagina
• 02/12/2011 21:38:00.
Hola....
Ja està la llista de persones adme/excl. per la borsa de la dipu. També dir-vos que surt el dia de la prova que serà el dia 20 de Gener. M´acaben de trucar i m´ho han dit. Necessiteu el num. de registre de la vostre instància per mirar-ho.
Sort....
• 03/12/2011 9:06:00.
Som unes 1000 persones!! Pitjor que unes opos, almenys a les opos et jugues una plaça fixa, aquí et jugues un possible interinatge i als 2 anys desapareix la borsa...
Això demostra quanta gent està a l'atur gràcies al Sr. Mas!!
Molta sort a tots, jo passo de presentar-me, perdre el temps i perdre 150 euros a l'Adams!!
• 04/12/2011 8:50:00.
Hi ha proves el 19 i el 20, dos dies.
Que penseu els casos seran com l'altre examen?.
Podrem triar-ne un de diferents que ens proposin?
Penso també que les 12 del migdia és molt tard per fe una prova amb dos parts, una
teòrica i un pràctic.
OAndreu, el termini per presentar la instància ja ha acabat va ser fins el 18 de nov. una curiositat, en aquest cas al ser una borsa no es paga drets d' examen com en les opos?
• 04/12/2011 19:40:00.
Se m'ha passat apuntar- me a la bossa de la Dipu. De totes formes, amb el concurs - oposició de les famoses 54 places, se'm van passar les ganes. Pels que us presenteu, i sense ànims de desanimar- vos, sinó de ser realistes, que sabeu que aquí qui guanya, és la académia Adams. Que per entrar, heu de fer un examen ratllant la perfecció, i que molts fareu un examen més o menys acceptable, i que veureu com us passen injustament per mérits moltes persones, que han entrat com a interins o amb circumstàncies, quan menys, poc transparents, i que després, durant el procés del concurs - oposició, reben tot tipus d'ajuda, sense arribar a donar- los l'examen, és clar !, sinó seria tot un escàndol de dimensions descomunals, que si s'han donat en d'altres llocs de la " Piel de Toro ", com a la Diputació de Castelló de la Plana. Malgrat tot, us desitjo la més gran de les sorts, i com deïa aquell, " El saber, no ocupa lugar ".
• 05/12/2011 13:48:00.
Jo crec que s´ha d´intentar, potser no aprovem o potser sí, això no se sap mai... però crec que no em de tirar la tovallola ni enfonsar-nos.... si no s´intenta, sempre estarem amb el mateix....ànims!!
• 06/12/2011 18:49:00.
Tidac si vag presentar l'instancia el dia 15 o 16.
Ara aniré a veure si he estat admés a les proves.
• 06/12/2011 18:51:00.
Lo d'inscriure em referia a les del ajuntament. :))
• 12/12/2011 9:14:00.
Hola gent
Jo tinc el l´examen el dia 19 també. Crec que és dificil entrar però no impossible. El tema no és que quedem a la borsa, el tema és que ens arribin a cridar. Si arriba aquell dia ja ens podríem sentir afortunats/des però tal i com estan les coses...El que passa que no sé com anirà l´any que ve,ni què passarà amb les diputacions la veritat.
De totes maneres jo estudiaré i aniré a per totes, que després no em va bé l´examen o aprovo i em quedo en un lloc molt baix de la Borsa, doncs mira, mala sort. Però almenys ho hauré intentat no? A més, jo només treballo mitja jornada, a les tardes ara mateix,no tinc res més a fer, a part de fer una mica d´esport, per tant, no hi perdo res.
• 18/01/2012 14:26:00.
Buf, amb tot el que dieu, demà val més que prengui tila, jajaja
• 19/01/2012 17:28:00.
Hola¡¡
Algú que hagi fet avui l´examen de la orgt?? com anat?
Jo el tinc per demà a les 9:00h.
A veure si tots tenim sort.
• 19/01/2012 17:47:00.
M´alegro Marc77 que t´hagi anat bé l´examen. Sí això dels mèrits, és el que pot o no complicar la qüestió. En fi....tindrem fé ¡¡¡
De suposits pràctics, deixen escollir?? o fas el que et toca.....
és que a mi m´agradaria poder fer de recaptació. Vaig a seguir repasan.
• 19/01/2012 18:25:00.
Hola, jo també l'he fet avui i per mi a estat molt fàcil, molt més del que hem pensava.
• 19/01/2012 20:10:00.
Jo el tinc demà a les 12.
Us han deixat utilitzar la calculadora?
• 22/01/2012 20:41:00.
hola, jo vaig fer-lo el 19 a les 12h i em va semblar molt fàcil, també vaig veure que a la classe faltaven gairebé la meitat de persones i un comentari sobre el temari d´adams... m´ha decepcionat, no havia res sobre tributs locals i vaig haver-ho de buscar pel meu compte (vaig pagar 45 euros pel temari).
teniu idea de quan sortiran els resultats?
• 22/01/2012 21:36:00.
Hola, jo vag fer-lo el 20 i també, molt fàcil. Suposo que aprovarà tothom i gran part dependrà dels mèrits...No tinc gaires esperances, la veritat. No sé quin llibre vas fer servir però en qualsevol llibre de local de l'Adams hi ha la part de tributs. També al curs de preparació es van fer...Sort a tothom!
• 23/01/2012 18:50:00.
hola opos 34, doncs sí penso el mateix, tothom aprovarà i la cosa dependrà dels mèrits (jo no en tinc cap), el llibre que vaig utilitzar va ser precisament el de auxiliar gestio tributaria de la diputació de BCN,... jo preparo les opos a justícia en una acadèmia però faig servir els llibres d´adams per que són molt bons, però en aquest cas.. no m´han ajudat gaire...
sort a tothom!!!
• 23/01/2012 20:13:00.
Jo no tenia aquest llibre...per preparar l'específic em vaig comprar per a l'anterior convocatòria el del MAD, que era més barat... En general, els llibres de l'Adams no m'agraden gaire. Els trobo una mica superficials però per començar a estudiar sí que són els millors...per saber de què va la cosa...Si faltava la part de tributs en el de gestió tributària, ja els val!! Ànims amb justícia!
• 27/01/2012 11:46:00.
Hola Nois/es...
Ja han penjat les notes de la Borsa Orgt.!!!
• 31/01/2012 7:40:00.
com creieu que valoren els estudis, a la convocatòria no especifiquen...
Sort a tots!
Buscant he trobat que a la de l'any 2009 posava:
c) Titulacions acadèmiques:
• Batxillerat, Formació Professional 2on grau o Cicle Formatiu de grau superior:1 punt
• Diplomatura universitària: 2 punts.
• Llicenciatura universitària: 3 punts.
• 31/01/2012 11:21:00.
Jo he aprovat, peró encarà haig de fer la prova de català, algú sap com pot anar?
• 31/01/2012 17:48:00.
Veig que hi ha pocs comentaris un cop publicats els resultats de la 1ª prova....
Per si algú l'interessa, he creat un document d'èxcel per establir una mica d'ordre.
Segons això, de totes les instàncies presentades (unes 1300), finalment se'n van presentar a l'examen 635, dels quals, aprovats 367...
Quin ball de números...
M'agradaria poder agregar el document,per si algú li volgués fer un cop d'ull, però no veig còm fer-ho.
Si algú l'interessa que li passi, ja m'ho direu
Sort a tots i totes
• 31/01/2012 17:49:00.
Ostres, què torpe sóc.
Acabo de veure que sí que es poden penjar documents.
Vaig a intentar-ho
• 01/02/2012 14:50:00.
Jo he aprovat però amb una nota del montón.
phoenix74, em podries enviar aquest excel?
• 01/02/2012 18:39:00.
::: --> Editado el dia : 01/02/2012 18:41:23
Per opo89:
He pujat el document i està pendent de validació.
M'imagino que, en breu, qui vulgui se'l podrà descarregar.
En el supòsit que això no funcionés, pàssa'm el teu correu-e i te'l faria arribar sense cap problema.
Salutacions.
• 01/02/2012 19:11:00.
gràcies a tots, jo he tret un 16.5 i no tinc cap mèrit, així que estaré de les últimes... sort a tots
• 01/02/2012 19:17:00.
Per: Raquel19761976
Ànims que has tret una molt bona nota.
Còm quedaràs, no ho sabras fins que no es publiqui el resultat final de la borsa amb tot puntuat, així que no et desanimis dona!
• 22/02/2012 13:19:00.
Veig que això està molt parat, i encara no s'ha publicat a la web de l'ORGT el resultat final d'aquesta convocatòria....
Algú s'ha presentat a alguna borsa anterior i té una mica d'idea de quan poden trigar en publicar els resultats finals (amb el mèrits i tot)?
Vaig trucar a RRHH per informar-me i em van dir que depenia del Tribunal, i rés més...
Salutacions a tots.
• 24/02/2012 18:14:00.
Hola!!
Jo no em vaig presentar però he mirat l´anterior i la van convocar al juliol i en total, els resultats finals van ser publicats al març de l´any següent....
Ara acaben de sortir els resultats de la convocatòria 2/2011, no té res a veure amb la nostra que és la 3/2011,... però potser no trigaran ja gaire... esperem...
• 28/02/2012 14:58:00.
Ja han publicat el resultat final de la borsa de treball....
Indiquen la puntuació segons els mèrits, però a la relació final dels admesos a la borsa, no vénen ordenats per ordre segons la puntuació final, si no que sembla que estiguin ordenats segons el nº de registre de la instància.
No s'han matat gaire, però en fi, al menys ja està.
• 28/02/2012 18:54:00.
::: --> Editado el dia : 29/02/2012 15:38:11
hola Fenix,
74
Veient els mèrits, ...m´han tumbat..
Espero que tingueu més sort que jo!!
• 29/02/2012 20:46:00.
Per : Raquel19761976
Carai Raquel, no m'has donat temps a passar-te l'e-mail....
Crec que vas dir que havies tret un 16,5 a l'examen, oi?
A veure, segons el doc d'èxcel que vaig fer (si no m'he equivocat), només hi van haver dos candidats que van treure aquesta nota, i segons els mèrits publicats ahir, tant un com l'altre ténen 3 punts de mèrits, sumant un total de 19,5..
Segons això, et trobes entre la posició 30 ó 31.
Moltes felicitats, perquè sens dubte és tot un èxit.
Al meu excel coincideix amb tu Phoenix la posició de Raquel, això indica que l'hem fet bé XD, jo he quedat empatada al 150 amb altres 4, així q negre negre. Raquel o Marc que esteu molt bé si us truquen aneu avisant!! I si algú està abans q jo també per veure si hi ha alguna petita esperança. Per cert si algú té de títol una diplomatura q us han donat?
• 01/03/2012 14:45:00.
Hola a tots,
Jo també estic a la borsa, tinc 18,20 punts. M'agradaria saber en quina posició em trobo.
Per cert Monttse a mi m'han donat 1,5 punts per la diplomatura.
Moltes gràcies.
Al meu excel si no està malament, tinc empat al lloc 55 i 56 amb 18,20. Gràcies nutogi per confirmar-me q tinc la puntuació correcte, es q a l'anterior q vaig buscar donaven 2 punts i en aquesta convo no ho deien.
• 01/03/2012 17:37:00.
Gràcies Phoenix,
Sou uns cracks, he tret el 16.5 més 3 puntets de mèrits (m´han donat 3 punts per la llicenciatura). Gràcies pel càlcul de la posició, repeteixo, sou uns cracks.
la 30 ó 31! ara falta que cridin a molta gent!!!! sens dubte us avisaré si arriben a trucar...
(vaig borrar el correu perque em feia una mica de cosa que purulés per internet, vaig pensar que a veure si t´havia donat temps a veure´l) :-)
Salutacions a tothom!
• 01/03/2012 17:46:00.
Gràcies per la informació Monttse.
Raquel ja ens avisaràs quan et cridin, a veure a quin ritme es mou la llista!
Per cert, a quines comarques us heu inscrit?
Molta sort a tots!!!!!
Igualment per tu nutogi. Jo només m'inscrit a Barcelona, no volia arriscar-me q em toqués a una punta i sense cotxe com arribava o el que tardaria en tren. Altra cosa això q posa a la borsa: " Aquesta relació no inclou les persones que es troben prestant serveis a l'ORGT mitjançant nomenaments interins" vol dir q els hem de tenir en compte i si els acomiaden aniran abans q nosaltres?
Salu2
• 02/03/2012 9:44:00.
Hola a tothom,
Jo em vaig inscriure per la zona del Maresme. Vaig pensar el mateix que tú, Monttse.
Referent a la nota que hi posen sobre els interins q actualment presten serveis, m'imagino que van per aquí els tiros... Si la seva plaça és convocada i van fora, doncs tb formarien part d'aquesta borsa i em suposo que amb preferència...
En fi. Ara ja estem dins del "bombo"... només faltarà que, amb una mica de temps i sort, ens acabin cridant algun dia.
Sort a tots i totes.
• 02/03/2012 11:23:00.
Perdoneu, jo no us he dit on estic inscrita.
Estic a Barcelona i Baix Llobregat.
Espero que tots tinguem sort i ens truquin.
Estic d'acord amb vosaltres amb el tema del interins. Ens ho estan posant molt difícil!!
Sort!
• 02/03/2012 18:49:00.
hola a tots,
jo m´he apuntat només a vallès occidental, per no gastar-m´ho tot en transport.
Respecte a ho dels interins, també ho vaig veure raro, però vaig entendre que les places les seguien mantenint els mateixos interins (ja que teoricament, la borsa anterior també era només per dos anys i es clar, els tocaria deixar-la pels nous que entressin primer), i es clar, haurien d´ensenyar a noves persones,.. no sé, jo és el que pensava.
si es mantenen les places (no vull prendre-li a ningú) serà bastant més difícil entrar)..
sort!!
• 05/03/2012 12:44:00.
gracias
Només??? XDD Q envidia! Del 23 al 28 has quedat, enhorabona!!! Segur q et truquen deseguida o això vull creure, i q baixin ràpid cap avall fins trobar-me P Avisan's si tens novetats!
Hola,
algú te idea de com funciona la borsa? et truquen per sustitucions de certa durada o per puntes de més feina... i un cop s' acaba la sustitució, quan han de trucar a algú passen al següent de la llista?
Gràcies.
• 06/03/2012 13:47:00.
Per Marc77
Ok, corroboro la informació de Monttse, entre 23-28 de la llista.
Tictac123, doncs jo tampoc sé el funcionament de la borsa.
També em demano còm va, depenent de la zona escollida.
És a dir, si un només ha escollit una zona en concret, llavors ha d'esperar que li passin per davant però només tenint en compte les vacants produides en aquella zona, o bé si els que van davant la llista de la borsa i han marcat més zones, com q ténen més possibilitats de sortida, aquest fet també pot possibilitar que al de només una zona el cridin abans...
Ostres quin embolic, ara no sé si m'he explicat bé...
• 06/03/2012 16:12:00.
Felicitats Marc77!!!
avisan´s quan et truquin!!
Sort!
• 12/05/2012 23:00:00.
Bona nit a tothom
Això està molt parat....
Algú sap alguna novetat?
Salutacions.
• 16/08/2012 18:53:00.
Hola a tothom,
Jo vais treure a l´examen una nota de 14,2 i de mérits em van donar un 1,5.
Phoenix 74, em pots dir en quina posició estic?? Series tan amable??
Una amiga m´ha comentat que han trucat a gent d´aquesta borsa...
Gràcies,
• 21/08/2012 20:31:00.
Per: enjuta mojamuta
Hola, si no vaig confosa, segons l'èxcel que vaig fer, tindries una puntuació total de 15,7 estaries en una posició final nº 146.
Sort!!
• 01/09/2012 15:07:00.
Moltes gràcies Phoenix i bon cap de setmana!!
Ara estic preparant-me per 4 places de subaltern de l´ajuntament d´Hospitalet de LLobregat.
Et presentas també?
• 05/09/2012 23:04:00.
Ui, el tema opos fa temps ja que el tinc abandonat, però em sembla perfecte que qui es senti amb forces, ànims, tingui temps i sigui constant ho vagi provant...
Diuen que qui ho segueix, ho aconsegueix...
Desitjo que tinguis sort.
• 26/09/2012 13:15:00.
Moltes gràcies, qué vagi bé!