¿Qué quieres buscar?

Inicia sesión

Regístrate

FOROS OPOSICIONES FORO Oposiciones Auxiliares Administrativos Locales y Autonomicos

709.293 mensajes • 396.056 usuarios registrados desde el 25/05/2005

lliure78

Si lluites, al final ho aconseguiràs

• 28/03/2012 15:26:00.

Subalterns Ajuntament de Barcelona

Hola gent,

Com ja sabeu fa un mes més o menys l´Adams va penjar a la seva pàgina web que les opos de subalterns es covocarien aquest any, de fet, van afirmar que seria pels voltants de juliol. Doncs bé, avui he vist al BOE que a partir de que surti publicat al DOGC ja es podran presentar instàncies. O sigui, que és cert!!!!

Bé, doncs des de ja, obro un nou fil perquè comentem tot en referència a aquestes opos:dubtes, dates d´examen, preparació,etc!!!

Us esteu començant a mirar el temari? Jo he començat pel tema de la CE.

Vinga gent, sembla que això s´anima! almenys aquestes opos!! Ara, hem d´anar a "saco" ok? no hem de treure mínim un 7, sinó un 8 i pico, per tenir alguna possibilitat!!!!

Petons!!!

155 RESPUESTAS AL MENSAJE

silviavalls

• 28/03/2012 17:40:00.

RE:Subalterns Ajuntament de Barcelona

::: --> Editado el dia : 28/03/2012 19:39:27
::: --> Motivo :

::: -- Editado el dia : 28/03/2012 17:51:06
::: -- Motivo :

Jo pensava que la convocatòria seria al Setembre.

Jo em vull presentar a les de auxiliar administratiu, però com que està la cosa tant malament, no m'importaria començar de subaltern.

Es la primera vegada que em presentaré a unes Opos i el que més por em fa és el tema del supòsit pràctic si no es tipo test :(.

Sobre el tema de ACTIC, em vaig treure apte per al nivel baix, i tinc hora a finals d'Abril per fer el de nivell mitjà.

Sabeu si per aquestes Opos serveix o haurem de fer la prova igualment?

Sobre l'examen de l'actic, us comento el que em va sortir a mi...

1. Sortien preguntes per enllaçar-les amb les respostes: per exemple

Word --- (havies d'arrastrar una que digués: EDITOR DE TEXTOS)

2. Posar pas a pas com es fa una xarxa (jo ni idea, però era ordenar unes icones i crec que ho vaig fer bé)

3. També em va sortir una de que havia de buscar a la web de gencat els cursos de preparació a la universitat per majors de 25 anys, i aqui la vaig pifiar a la primera perquè s'havia de fer 2 clicks i jo vaig fer només un, i em va descomptar un punt :/.

4. En un text de word, havia de posar-ho en negreta, canviar el tipus de lletra i la mida (això fàcil).

5. D'Excel vaig fer una taula hi havia de posar les fórmules per calcular allò que ells volien.

6. Em va sortir una pregunta sobre quins eren els punts d'entrada i sortida d'un Usb, portàtil, monitor, etc, aquesta no la vaig entendre gaire bé.

Crec que si fas servir l'ordinador a diari no és complicat, si no, doncs si.

Et donen 1 hora i 15 minuts per fer-ho, jo vaig trigar 30 minuts, però perquè sóc molt ansiosa i volia acabar-ho de seguida, jejeje.

Per cert, com es fa pq el foro t'avisi quan algú ha contestat al tema que tu has escrit??

lliure78

• 28/03/2012 20:35:00.

Hola noia,doncs jo crec q no t'avisen,només quan envies un misstg.privat o algú vol ser amic teu.

Respecte tema d l'actic n ho sé si ho valoren,hauriem de mirarho a ls bases.

kooka

vuelvo a la cargaaaaaaaa!!!!

• 29/03/2012 15:19:00.

aixx que no trobava el fil, pensava que l´obriries al forum de subalterns :)

lliure, i tant que hi ha que anar a per el 8, fixat en les de justicia el que ha passat, els talls han estat per sobre del 8 en tots els àmbits. Increible.

silvia gràcies per comentar l´examen, jo m´estic rumiant si traure-me´l o qué... no tinc clar si sumarà punts per aquesta convo, però almenys per la d´auxiliars, espero que si :)

lliure jo encara no he començat a mirar res, però la CE ja la tinc "mastegadeta" d´altres opos que he fet... però he de fer-me l´ànim que després venen les preses...

lliure78

• 29/03/2012 18:18:00.

::: --> Editado el dia : 29/03/2012 19:54:08

Holes!
Jo tb mhe mirat i remirat la ce però sempre se macaba oblidant alguna cosa je!

Ostres sí kooka,tnia q hver obert el fil a l'altre foro jiji,això és l costum d'estar sempre per aquest foro.

Mhe d fer un horari i portar una rutina d´estudi. Sinó me´l faig no acabaré fent res!!
Us feu un horari també vosaltres?

mfmaria

• 29/03/2012 19:57:00.

Hola a tothom
Jo encara no he comprat cap llibre. Recomeneu algun en especial? .
Pel que fa aquestes opos la part especifica és la que no tinc ni idea, pel que fa a la constitució serà repasar coses ja estudiades per altres opos.
Pel que a l'Actic jo em vaig treure el bàsic, però no ser si ho valoren en aqueste opos

lliure78

• 29/03/2012 19:58:00.

Per cert gent, estava pensant una cosa, potser no us sembla bé però mira jo ho comento. Què us semblaria més endavant anar quedant i anar-nos fent preguntes sobre el temari? No sé, també és una manera d´estudiar no? A vegades quedar en grup tb se´t queden més les coses.

A veure, ara és massa aviat però des del moment que es tanqui la convocatòria, és a dir, una vegada tothom ja ha presentat sol.licituds, ja podríem quedar no? Així també posa cara a la gent em qui xerro per aquí.

Bé, ja em direu el què.

Ptons.

silviavalls

• 30/03/2012 10:16:00.

A mi em semblaria perfecte!!!

Com que son les meves primeres Opos, seria de gran ajuda. Se que no aprovaré aquestes, però així agafo el taraná :).

mfmaria

• 30/03/2012 20:27:00.

Hola,
Estic unas mica aixafada, he llegit les bases i pel que hi entès són màxim 26 punts en els exercicis i 25 punts de mèrits.
Jo no tinc cap punt de mèrit, si a les opos de les biblios ja era difícil entrar amb un 33% de puntuació de mèrits en aquestes, entenc que, si són un 50% els mèrits crec qu és imposible.

OPOSMAN

• 02/04/2012 18:43:00.

-Hola,
Jo m'hi vaig presentar a les 2 darreres convocatories,evidentment(si no canvia radicalment les bases)per treure plaça has de fer un bon examen(no era gaire dificil comparant altres examens) tenir gairabé tota la puntuació de merits 21(treball administració ) + 4 de cursets.

La gent que no te merits l'única solucíó és fer un molt bon examen per començar(si hi ha sort ) a fer suplencies quan et cridin,aixó si no canvia a pitjor....
Espero no haver desanimata ningú,pèro "es lo que hay"

Salu2.

lliure78

• 02/04/2012 19:17:00.

OPOSMAN, quin són els cursets que compten? Jo tinc un quants del SOC + Àctic i no sé quin més, però clar, a saber quins valoraran i quins no... Quins cursos podem fer ara mentrestant, que sàpigues que poden apuntuar?

mfmaria, jo tb em vaig presentar a les de subaltern de biblios, i he quedat en el lloc 70 i pico...em sembla que ja ho vaig comentar a l´altre foro. A veure, estic contenta perquè he quedat a la Borsa sí, però m´arribaran a cridar? no sé... Això és un altre tema.

I pel tema de les de l´Ajuntament de Barcelona, jo faré el màxim i que sigui el que Déu vulgui.

mfmaria

• 03/04/2012 7:37:00.

hola,
Gràcies per les vostres respostes, Oposman i Lliure78.
Si hi ha borsa si que paga la pena fer l'esforç.
Ahir vaig anar a la casa del llibre hi vaig veure tres de diferents : Mad, Cep i de l'Adams, encara no m'he decidit, el del Mad o el del Cep té dibuixets de les impresores i dels primer auxilis, és el que m'entrat més pels ulls, no se quin compraré. Quin teniu?

kooka

• 03/04/2012 9:39:00.

bon diaaaaaaaa!!! apa que JA TENIM CONVOCATÒRIA, al DOGC d´avui!!!!!

ostris que ràpid, no? bé, hi haurà que començar :))

tema dels punts: a veure, yo he llegit 50 punts de opo i 25 de concurs, pot ser?

lliure no et dic res de quedar perquè jo sóc de fora, hahaha, suposo que us veuré a l´examen :)) però si que m´agradaria, si, si pogués. Com te planteges l´estudi?

algú s´anima a fer un càlcul basant-se en l´anterior convo? per a quan l´examen?

AVANTASIA

Si no sabes, no toques

• 03/04/2012 17:01:00.

Algú sap quant guanya un subaltern a l'Ajuntament de Barcelona? Gràcies per endavant.

mfmaria

• 03/04/2012 17:59:00.

hola,
Kooka: tens rao són 50 i 25 .
Avantasia: en el web de l'adams en l'históric de convocatories la del 2008 posa 19.080€ l'any

juls198418

• 03/04/2012 18:17:00.

Per fi la convocatòria!!! doncs al final ha sortit abans del previst (juliol segons sindicats) així que potser els examens també son abans, no creieu?
A partir de demà es poden presentar les instancies.
jo m'apuntare a un nou grup de l'academia adams que comença el 19 perque sino no faré res per lliure... i m'han dit que està molt bé... algu més s'apunta?

AVANTASIA

Si no sabes, no toques

• 03/04/2012 20:29:00.

Moltes gràcies mfmaria. Ara a estudiar!!!!

lliure78

• 03/04/2012 23:38:00.

Juls,jo ja stic apuntada i vaig dijous tarda,el q pssa q aquest és festiu i ja no tornarem fins la setmana q ve.
Ostres,dncs si és abns de l'estiu ptser és una mica just saber-se bé els temes,no?
Si van mb aquesta pressa ptser ls d'aux.adm.també surten abans...

mfmaria,jo et recomano Adams com a llibre,els altres no m'acaben d'agradar. Jo vaig tenir un llibre de la Mad fa anys i un toston!

Kooka,jo sóc del Maresme jji

Vosaltres creieu que la gent de fora té possibilitats?

puckspring

Seré funcionaria o moriré en el intento

• 04/04/2012 19:40:00.

Hola companys i companyes, jo també m´he apuntat a l´Adams, però al curs dels dijous al matí.

Jo penso que no tindrem exàmen fins passat l´estiu perquè aquestes coses sempre van molt a poc a poc, és clar que tampoc m´esperava que sortís ara la convocatòria.

Molta sort a tothom!!!

puckspring

• 04/04/2012 19:50:00.

Hola Lliure, respecte el que preguntes de si la gent de fora tenim possibilitats, jo penso que hem de treure la millor nota possible i al menys tenir la oportunitat d´entrar a l´Ajuntament un temps i anar acumulant punts d´experiencia i la possibilitat de fer cursos que ens ajudin per la propera convocatòria. Tu que has tingut l´experiencia de presentar-te a subalterns de biblios deus tenir una opinió més exacte que no els que no ho hem fet. A mi em va tirar enrera els horaris perquè tinc un nen petit, però tal i com està la crisi, em sembla que em presentaria a opos de senyora de neteja si es que en sortissin.

puckspring

• 04/04/2012 20:32:00.

Com es fa per adjuntar el nivell de català a la inscripció telemàtica? Algú que ho hagi fet, m´ho pot explicar?

puckspring

• 04/04/2012 20:58:00.

Lliure, he vist que el llibre d´Adams es d´abril de 2011, tu que el tens em pots dir si tots els temes coincideixen?

silviavalls

• 05/04/2012 14:37:00.

::: --> Editado el dia : 05/04/2012 14:54:35

::: -- Editado el dia : 05/04/2012 14:44:43

Hola, perdoneu,

Estic fent la sol.licitud telemàtica i em dona 2 opcions:

- Torn LLiure.
- Torn Reserva.

A quin on heu apuntat vosaltres, i qué volen dir?

Un altre pregunta, quan comenteu la gent de fora, voleu dir els que no vivim a barcelona ciutat o a les rodalies?

Suposo que no descarten a ningú perque no visqui a Barcelona ciutat, no?

Aizzzzzzzzzz quins nervissssss!!!

Més preguntes, m´he apuntat al Torn LLiure, i estic exenta de pagar les taxes perquè estic a l'atur i no tinc cap prestació.

El nivell C de Català encara no el tinc, perquè tinc l'examen el día 19 de Maig.

Haig de presentar alguna cosa més? Perquè en documents aportats no he ficat res.

Merci :)

mfmaria

• 05/04/2012 17:12:00.

Hola,
Crec que la gent de fora vol dir que no esta treballant "dins" del Consorci com interins

lliure78

• 05/04/2012 22:31:00.

Hola,puckspring, jo tb tinc Adams del 2011. Si hi ha alguna actualització a l'acadèmia ja ens ho donaran.

OAndreu

• 05/04/2012 22:55:00.

Una pregunta:

Per Auxiliars ja ha sortir el plaç de presentació d'instancies o encara no?

tane1956

Tot està per fer i tot és possible ... Martí i Pol

• 05/04/2012 23:22:00.

SILVIAVALLS, bonanit :o)
Torn de reserva és per a persones amb algun tipus de discapacitat superior al 33%. Hi ha un % obligatori de places a cada convocatòria.
No discriminen ningú per no viure a BCN city.
Quant al nivell C, quan te'l treguis, el pots aportar (presentes una sol·licitud dient sóc tal i vaig inscriure'm a la convo tal, amb registre d'entrada qual i aporto el certificat d'haver superat el nivell C, -original i fotocòpia perquè te'l compulsin). I de tota manera, estiguis al loro per si et et veus convocada a fer la prova, si algun inútil no ha introduït les dades, que llavors t'hi presentes amb el teu certificat d'haver aprovat i ja no la fas.
Quant als documents, mira't el que diuen les bases. Si demanes l'exempció de la taxa, ho comproven d'ofici, sempre que hagis marcat la casella en què autoritzes a que ho facin d'ofici.
Quant a la prova de català: "També podeu enviar-la per correu electrònic a l’adreça següent: planificacio@bcn.cat , fins a 7 dies abans de la prova. Aquesta adreça de correu només està habilitada per enviar la documentació justificativa del nivell de català i castellà.
Igualment, els aspirants podran efectuar aquesta acreditació documental el mateix
dia de la prova de coneixements de la llengua catalana, aportant la corresponent
fotocòpia."
Que tinguis molta sort!

tane1956

Tot està per fer i tot és possible ... Martí i Pol

• 05/04/2012 23:29:00.

OAndreu, encara no, deien que després de l'estiu.
Et recomanaria (aix, donar consells!) que et et subscriguis al web del CIDO, que t'avisa de tot.
Tu marques de què vols que t'avisin, segons la teva titulació i les teves preferències geogràfiques i rebràs al teu correu els avisos de tot el que surti: opos,borses de treball, laboral, etc. Ajuntaments, universitats, Gene, Estat, etc., etc.

[--http://www.diba.cat/cido/NINT.asp?m=2s=1--]

Ànims!

puckspring

• 06/04/2012 0:12:00.

Gràcies Lliure, dimarts compraré el llibre.

Silvia, encara que facis l´exàmen de Català al maig, si és per la Junta Permanent de Català pensa que no et donarán el resultat fins al novembre, eh...

opos34

• 06/04/2012 10:45:00.

Hola,

Jo també només he aportat el certificat C...cal aportar justificant del títol del nivell d'estudis? A la tramitació només demanaven el català... Gràcies!

OAndreu

• 06/04/2012 16:48:00.

Moltes gràcies Tane.
M'he apuntat per subalterns però la meva meta es auxiliars.

silviavalls

• 06/04/2012 21:30:00.

Moltes gràcies Tane, per les aclaracions :)

Ja també m'he apuntat aquestes però m'agradaria treure plaça a les de auxiliar administratiu, però tal i com està la cosa, seria una sort poder tenir una plaça de subaltern, perquè almenys ja tens alguna cosa estable.

He vist que un cop aprovat l'examen i tal, estàs 1 mes de prova, això és normal o només ha sortit en aquesta convocatòria? :)

Perdoneu tantes preguntes, però sóc novata.

cosmos estelar

• 06/04/2012 21:53:00.

Hola!!! Jo també em presentaré a subalterns. Lliure78, a mi em sembla molt bé quedar amb més gent per repasar!!!!! Jo soc de Barcelona.

Algú s'ha presentat ja a aquest examen en anteriors convocatòries?? Jo a l'Ajuntament mai m'he presentat i vaig una mica perduda. Algú te algun examen d'altres convocatòries per veure com son?? Més que res el supòsit pràctic.

Molts ànims a tots!!!!!

lliure78

• 06/04/2012 21:58:00.

Tane tu sí que vales! Akbes d'aprovar ls de la Gene i stàs aqui informant-nos i aclarint-nos dubtes.
Chapeau! Per cert Tane,fa poc em vaig apuntar a l'Adams per aquestes opos. Valla pena l'acadèmia? Apreten mlt a l'Adams?

Jo tb tinc cm a meta aux.adm. Jo ara només espero que l'examen sigui psst estiu,així em donarà temps d'estudiar-m'ho tot i repassar.

silviavalls

• 07/04/2012 17:16:00.

Un dubte, un cop ja estigui la llista de les persones admeses per al procés, quan de temps ha de passar per fer l'examen?

OPOSMAN

• 10/04/2012 13:39:00.

-Responent a lliure,els cursets que puntuen són els que diuen les bases(Annex 3),a si a "grosso modo",són els que han fet la gent que ja esta treballant fent suplencies per ells,venint de fora no crec que puntuin cap(han de ser del mateix consorci o Ajuntament).

puckspring

• 10/04/2012 17:21:00.

Hi ha alguna manera d´aconseguir els últims exàmens de Subalterns de l´Ajuntament de Barcelona?

puckspring

• 12/04/2012 23:34:00.

Com va baixan el fil... Lliure, has anat avui a Adams, oi? Pots comentar-nos què heu fet? Jo començo dijous que ve. Ja tinc el llibre.

Ánims a tots!

lliure78

• 13/04/2012 14:55:00.

Hola!

Puckspring, sí,ahir vaig anar a'adams i mlt bé. La veritat és que ho tenen tot mlt ben organitzat. Quan hi ha novetats de la convocatòria els secretaris entren i ens diuen el que.
Ara estem fent el tema 9. No tenim un profe només,sino 4 i kda un dóna un tema diferent.

Que aniràs en horari de matibs de tardes? Jo vaig de tardes i em sec a l'última taula jijiji. Per cert,cm q ha sortit la convocatòria ara s'ha apuntat més gent. Som 17 ara mateix!

En fi,ja em diràs alguna cosa,jijiji

puckspring

• 13/04/2012 15:09:00.

Jo aniré els dijous als matins, és el curs que comença dijous 19. Ja et diré si també tinc tants profes :-)

silviavalls

• 13/04/2012 15:40:00.

Que aneu a l'Adams de Barcelona?

LLiure, tu que t'has presentat a varies Opos, val la pena apuntar-se?

puckspring

• 13/04/2012 17:59:00.

Hola Silvia, si, anem a l´Adams de Barcelona.

silviavalls

• 13/04/2012 21:01:00.

::: --> Editado el dia : 13/04/2012 21:12:38

puckspring, em fa molta gràcia la teva frase, jejeje. Jo encara que no la posi m'hi sento identificada.

He vist que l'Adams té 2 centres, a quin aneu? al de Bailén o al de Provença?

puckspring

• 13/04/2012 22:28:00.

Hola Silvia, a mi m´ha tocat el de Provença. M´agrada que t´agradi la meva "frase" jejejeje.

martiki1970

• 15/04/2012 19:07:00.

Hola! volia fer-vos una pregunta, sabeu si la puntuació de mèrits només compten per la mateixa categoria professional?
Jo he estat auxiliar administrativa durant un temps però entenc que els meus mèrits no hi comptarien, oi?
moltes gràcies!

Geokuto

• 16/04/2012 9:50:00.

::: --> Editado el dia : 18/04/2012 17:45:43

::: -- Editado el dia : 17/04/2012 10:31:26

12julio

Hay que intentarlo!

• 16/04/2012 18:29:00.

Hola, jo també m'he apuntat a l'Adams els dijous al matí a Provença, no sabia què fer perquè ja havia estat apuntada per les d'auxiliar de la Gene fa uns anys i varem tenir molt mala sort, vaig perdre el compte de les vegades que ens van canviar de profe i va ser un desastre després de tota la pasta que pagava, però al final m'he convençut i penso que m'anirà bé.
Estic a l'atur des del desembre, portava treballant a la gene 12 anys, i com no vaig aprovar les últimes opos em van cobrir la plaça, i amb les retallades, no m'han pogut recolocar.
Avui he encarregat el llibre Mad (actualitzat el 4/4/12), perquè als llibres de l'Adams jo trobo que fiquen molta palla, però pels que us interessi, per telèfon m'han dit que tenen l'actualització.
Referent al nivell de català, en aquesta convocatòria pel que he vist és el nivell B no el C.
Els mèrits a mi per exemple no em serveixen perquè posa que ha de ser del mateix cos.
El que trobo raro és que fan l'examen del temari en dos dies diferents, si només són 10 temes no sé perquè ho separen.
Be, molts ànims!!! salutacions.

lliure78

• 16/04/2012 22:40:00.

Hola bona nit,

12 julio,a l'acadèmia ens van dir que potsr q facin en un mateix dia les dues proves tipu test. De fet,a l'examen d'auxiliars adm.del mateix ajuntament de barcelona va ser aixi. Es va fer en un mati les dues parts de l'examen i un altre dia el de català. Suposo que serà aixi,sino tampoc ho entendria per 10 temes que hi ha....

silviavalls

• 17/04/2012 11:27:00.

Hola noies!!!

Jo també m'he apuntat a l'ADAMS vaig a Provença els Dijous de 8:30h (que d'hora! perquè m'haig d'aixecar a les 6:00h) fins a les 11:30h.

Veig que anirem juntes

- 12julio
- puckspring

(llàstima no estigui Lliure78) :((

M'han dit que el grup som 26 noies (13 nois i 13 noies)

Jo de moment, no m'he comprat el llibre, és necessari o pots anar amb un de la Biblioteca? Es que pagar aquestes quantitats per un llibre que faré servir 2 messos, pica.

Aizzz noies que ens veurem Dijous!!! Podriem quedar una miqueta abans d'entrar per conèixens si voleu!

Quins nervisssssssss

puckspring

• 17/04/2012 18:44:00.

Que bé Silvia i 12Julio que anirem juntes, així comentarem i com que lliure anirà per les tardes podrem fer intercanvi d´informació. Ens haurem d´identificar d´alguna manera per reconeixer-nos...

:-)

lliure78

• 18/04/2012 10:44:00.

Hola noies!

Ohh quina llàstima!! no anirem juntes!! Bé, potser tenim el mateix profe no? Per si de cas, ara hi ha un tal Jordi de profe, i ens fa el tema 6, 7,8,9 i 10 (no estic segura que siguin aquests temes), i ara estem fent el tema 9. Tot el tema de l Organització de l´Ajuntament de Barcelona. És divertidísssssim!!

A veure si teniu el mateix profe. Està una miqueta boig, però ho explica molt bé. Ho fa tot amb esquemes, o sigui que prepareu folis i boli jijij.

No sempre tindrem els mateixos profes, uns temes ho donaran uns, i altres temes altres. No m´acaba de convèncer perquè jo preferiria un de sol i prou, però suposo que ho fan aixi perquè tots faran altres coses, altres feines no sé.

Ja em direu el què ok?

puckspring

• 18/04/2012 12:46:00.

Demà t´informem Lliure :-)))) No se pas si ens tocaran els mateixos profes al matí que a la tarda.

Noies, com ens coneixerem demà???? Digue-ho quelcom al privat.

silviavalls

• 18/04/2012 21:33:00.

Eisss wapes!!!

A la puck ja li he enviat un missatge privat!

Ostres, Lliure en serio el tema aquest que dius es divertit???

El tema del llibre no me'l compro, aniré amb un de la biblioteca (avui m'he equivocat i he agafat un de subaltern però de la Gene, aixxx, Dilluns ho canvio).

Ja t'anirem explicant a veure que tal.

puckspring

• 19/04/2012 15:09:00.

::: --> Editado el dia : 14/05/2012 13:24:09

Hola a tothom! Per fi hem començat les classes a Adams, hem estat fent el Tema 6, és a dir la Constitució Espanyola, ens ha tocat de professora l´Esther i m´ha agradat molt, s´explica molt bé.

Lliure ja ens diràs quin tema heu tocat avui :-)

cosmos estelar

• 19/04/2012 19:18:00.

Està guai que us hagueu trobat unes quantes persones del foro a l'Adams!!!!! Així es fa una mica més lleuguer estudiar...... Jo em volia haver apuntat però no m'anava gaire bé, així que tindré que estudiar per lliure :(

Us han dit alguna cosa sobre en què consistirà la proba del quart exercici , que pot ser un psicotècnic, entrevista......????

Puckspring, que heu fet tot el tema 6?????

silviavalls

• 19/04/2012 21:47:00.

Holaaaa de nou!

La classe ha anat molt bé, la Esther ho fa super bé. :)

No hem donat el tema 6, encara, només una part :)

En quan al quart exercici jo he entés que poden ser les dues coses.

puckspring

• 20/04/2012 12:34:00.

Hola cosmos estelar, ja veig que t´han contestat, respecte al quart exercici ens han dit que podien ser qualsevol de les dues coses i que més endavant sortirà la informació oficial segurament quan hi hagi les llistes provisionals concretan ja si serà entrevista o test de competències.

Hi ha algú que sàpiga què van fer a la última convocatòria al 2008?

OPOSMAN

• 23/04/2012 13:46:00.

-Aquesta prova és la novetat d'aquest any,almenys en les 2 darreres convocatories no hi havia aquesta prova.

Salu2.

cosmos estelar

• 23/04/2012 15:21:00.

Hola silviavalls i puckspring i a tothom!!!! Moltes gràcies per la informació, ja anireu informant d'aquesta nova prova!!!!!

Jo he estat investigant i no he trobat res de cap examen de convocatories anteriors. Algú sap com trobar-los???

puckspring

• 23/04/2012 20:14:00.

Hola cosmos estelar i tothom, jo he estat buscan exàmens antics i de Barcelona no n´he trobat cap ni un, la única manera seria d´algú que s´hi hagués presentat i ens el pogués passar...

lliure78

• 23/04/2012 20:23:00.

Hola gent,feliç diada!

Respecte als exàmens d'anteriors jo no sé per subalterns,peró a la darrera convocatòria d'aux.adm.no van deixar-nos que ens emportéssim el full de preguntes. Potser amb subalterns va passar igual... De fet ès estrany que no hi siguin per enlloc. Fixeu-vos que amb els de la Gene sí que estan penjats a la seva web,en canvi amb els de Barcelona no n'hi ha ni un!.

En fi...l'únic que ens queda és la gent que anem a l'Adams és pregunta'ls-ho a veure si tenen algun examen d'altres anys. Si ells ens diuen que no tenen cap,és que l'Ajuntament de Barcelona no els va penjar,ni els va donar el dia de l'examen.

silviavalls

• 23/04/2012 22:17:00.

Feliç Sant Jordi!!!

Estic mirant lo dels temes dels punts.

A veure jo no tinc gaire idea, però m'ho estic mirant.

A classe tenim un parell de dones que porten molt de temps treballant de subalternes (10 anys aprox) he calcul.lat que per donar els 21 punts, només treballant 2,5 anys els hi donarien.

El que passa, que clar, han d'aprovar les proves inicials. Però realment, LLiure, tu que portes més temps, quina nota hauriem de treure perque sense punts poguessim estar amunt de tot?

lliure78

• 23/04/2012 23:46:00.

Silvia,per tenir opcions de tenir plaça sha de treure un 8 mínim, i suposant que mlts interins suspenen,pk clar per mlt que treguis una súper nota,si mlts interins també el passen,no hi ha res a fer.

La 2a opció és no guanyar plaça i quedarte a dalt de tot de la borsa.

cosmos estelar

• 25/04/2012 20:46:00.

Si us serveix d'alguna cosa, jo tampoc tinc cap mèrit. El que m'han comentat, que en aquests exàmens es presenten molts interins i els demés no tenim cap possibilitat. Però jo no em desanimo!!!!

Per la meva part, jo no conec a ningú que treballi a l'Ajuntament que ens pugui passar algún examen :(

Lliure78, a veure si tens més sort i en l'Adams ho tenen.

lliure78

• 27/04/2012 11:15:00.

Hola nenes,

Q vau fer ahir a l'adams? Nosaltres vam acabar tema 6.

silviavalls

• 27/04/2012 18:05:00.

Hola wapa!!!

Nosaltres estem amb el tema de l'Ajuntament, no l'hem acabat encara. Es que clar, només portem 2 classes.

:))

silviavalls

• 05/05/2012 13:38:00.

Les llistes d'admesos i exclosos per quan??

O_O

lliure78

• 07/05/2012 14:09:00.

Ni idea...

puckspring

• 07/05/2012 17:34:00.

Em sembla que això va per llarg...

lliure78

• 08/05/2012 10:33:00.

Per mi millor que triguin. Més temps per estudiar!

zamak

• 09/05/2012 2:05:00.

Jo també m'he apuntat encara que de mèrits estic a zero... i sóc dels que van per lliure, sense llibre ni acadèmia ni res, a cop d'internet.

A les darreres que em vaig presentar va ser per subaltern de biblioteques (si, jo també) i vaig entrar el vint-i-molts a la borsa, a veure si es repeteix el cop de sort.

Jo també m'apunto, sempre que sigui possible, a repassar.

lliure78

• 09/05/2012 15:27:00.

Zamak,estàs al lloc vint i pico de la borsa de biblios? Jo estic al setanta i algo.

Si et trquen per alguna subst.m'avises ok?

zamak

• 09/05/2012 22:35:00.

No hi cap problema Lliure, t'aviso.

Maribelopos

!Esta vez sí!

• 10/05/2012 14:28:00.

Hola a tothom!

Jo tampoc trobo les llistes de admesos i exclosos :( He llegit que s' han de publicar al tauler d' anuncis de l' Ajuntament de Barcelona.
Ah, i una altra cosa : hi han resums penjats a la web del tema 4 " Nocions bàsiques d' instal·lacions..." M' estic tornant boja intentant memoritzar potències i d' altres coses semblants...

Salutacions per tothom!!!!

PD: I si hi ha algú o alguna a prop de Calafell, podem quedar per estudiar i intercanviar idees.

cosmos estelar

• 10/05/2012 19:19:00.

Maribelopos, acabo de mirar la pàgina de bcn i no hi ha cap llista d'admesos i exclosos, solament hi ha la designació dels membres del tribunal.

I els resums que dius que hi ha penjats a la web del tema 4 on son??? jo no els trobo.

cosmos estelar

• 10/05/2012 19:54:00.

Una pregunta: per quan creieu que pot ser l'examen??? Cap a juny, juliol o més cap a setembre???

annapzo

• 11/05/2012 12:31:00.

Jo he llegit por ahí que seria pel quart trimestre de 2012,així que compto que cap a finals d'octubre o novembre...
El que no sé és quan publicaran el llistat d'admesos...

Geo1977

• 18/05/2012 7:42:00.

Tinc el temari de subalterns de l'ajuntament de Bcn 2012. Interessats mail a temari@gmx.es

Maribelopos

!Esta vez sí!

• 20/05/2012 11:58:00.

Disculpa el retard, Cosmos Estelar.
He passat uns dies una mica fomuts i no m' he connectat gaire. Quan vaig redactar el missatge, em vaig menjar el signe d' interrogació. Volia dir :" hi han resums penjats a la web del tema 4 " Nocions bàsiques d' instal·lacions..." ? " Vamos, que no els he trobat i demanava si algú/alguna ho havia aconseguit. Així que..ho sento.
En qualsevol cas, et donaré una bona notícia, ( per tu i per tota la gent del foro ) He de parlar amb una amiga que té contacte amb gent dels cocos i que una vegada em va pasar el tamari d' auxiliar ad. resumidet, resumidet. Li demanaré si pot aconseguir-me el de Subaltern.

Salut companys!!!!
Maribel

cosmos estelar

• 20/05/2012 21:13:00.

Hola Maribelopos!!!! Espero que estiguis millor o el problema que tenies s'hagui arreglat!! :)

Ja m'extranyava perque jo solament feia que buscar i buscar per la pag de l'Ajuntament i no trobava cap tema!!!!

Aprofito per comentar-te, si no és molt abusar, que la gent del foro hem estat buscant a veure si trobavem algun examen de subaltern, però res de res. Quan parlis amb la teva amiga li podries comentar si té algun model d'examen per a tenir una idea....

Moltíssimes gràcies.

annapzo

• 25/05/2012 15:49:00.

Bona tarda!
Com va l'estudi?
Algú que vagi a acadèmia sap quan sortiran les llistes i quan serà l'examen?!

zamak

• 26/05/2012 22:44:00.

Bona nit!
Jo també he estat buscant, però no he trobat cap examen, per el que es diu no els deixen treure de l'aula el dia de l'examen.

Maribelopos, El tema 4 l'he trobat a un llibre genèric de subaltern a la biblioteca. Només em falta el tema de la Carta Municipal ¿Algú sap on el podria treure?

Moltes gràcies

Maribelopos

!Esta vez sí!

• 31/05/2012 21:10:00.

Hola Zamak!

Em pots dir el títol del llibre que has trobat?

Jo puc pasar-te el tema de la Carta Municipal.

Ah, i Cosmos Estelar, ja li he demanat a la meva amiga que em consulti si pot treure' n el temari sencer dels cocos.

Salutacions a tothom!!!

zamak

• 03/06/2012 16:27:00.

Hola Maribelopos

Es diu TEMARI subalterns corporacions locals de Catalunya, de l'editorial CEP. Si no el trobes, diguem-ho que ja m'he fet un resum.

EnterpriseBCN

Carpe Diem

• 07/06/2012 22:07:00.

Hola a tots/es!

És la primera vegada que em presento a unes opos. A veure que tal van. Sort a tots/es!

Maribelopos

!Esta vez sí!

• 23/06/2012 13:33:00.

Moltes gràcies Zamak!!

Veig que se m' han adelantat, però. En qualsevol cas, si em pases el e-mail, t' envio el temari de la Carta Municipal.

Per cert, has pogut trobar la llista d' admesos i exclosos? Perquè jo no la trobo enlloc....

Salutacions!!!

Maribel

silviavalls

• 30/06/2012 18:47:00.

Encara no han sortit la llista d'admesos i exclosos.

Esperem que triguin una miqueta, així podem estudiar una mica més. :)

lliure78

• 02/07/2012 18:17:00.

És veritat, encara no ha sortit la llista d´admesos. Igualment no és dificil trobar-la. Aneu a aquest enllaÇ: [--http://w110.bcn.cat/portal/site/Ajuntament/menuite...0RCRDlang=ca_ES--]

...I aneu a Subalterns. Allà veureu que penjaran en un PDF la llista d´admesos/exclosos.

Petons.

zamak

• 04/07/2012 10:25:00.

Hola Maribelopos, perdona que no t'hagi respost abans.

Moltes gràcies per l'oferiment, ja ho he trobat. Si encara busques el tema 4, passa'm el mail......

Petons

asteroideo

• 09/07/2012 12:29:00.

Hola a tod@s!
Yo trabajo como interino para el Ajuntament! Si teneis alguna duda substancial, me podeis escribir!
Suerte y constancia!

1975Carles

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

• 09/07/2012 15:23:00.

Hola a tots/es! és la primera vegada que escric aquí.
La pregunta és per asteroideo.

Tens idea de quan sortirà, com a mínim, la llista d'admesos?

I si existeix una borsa ara, aquesta és dinàmica? Hi ha moviment de personal?

Sort a la resta!

Nit13

Qualsevol Nit pot sortir el Sol

• 10/07/2012 16:47:00.

Bona tarda,

Fa temps que no entro al fòrum i ho faré per explicar-vos una gran desmotivació que he tingut no fa gaire relacionat amb el tema de les oposicions de Barcelona, d'auxiliars, de fa un aprell d'anys (crec recordar ja!). Eren 212 places.

Doncs les vaig aprovar, com moltíssima gent, i vaig passar a formar part de la borsa de treball, i llavors cada cert temps anava preguntant en quina posició em trobava. Ho preguntava a Recursos humans, via correu electrònic.

La qüestió és que em trobava en la posició 600 i vaig anar pujant fins al 130 (tot això al llarg de dos anys. em deien que molta gent renunciava a la plaça perquè ja havia trobat feina en un altre lloc.

La meva sorpresa ha estat quan en l'últim correu m'han dit el següent. Prefereixo fer un copia i enganxa perquè quedi més clar:

RESPOSTA DE LA FUNCIONÀRIA a la meva pregunta de "ern quina posició em trobo":

Bon dia,

en aquests moments ocupes el lloc 131 del bloc dels que mai heu treballat per l'Ajuntament. Per davant vostre hi ha unes 110 persones que treballen per nosaltres però que en el moment que se'ls hi acabi el seu nomenament tenen prioritat a l'hora de cobrir una vacant.
Com bé ja saps, la situació és dolenta i no es cobreix pràcticament cap vacant.

Cordialment,

XXX" (prefereixo no donar noms)

La meva resposta:

"Bon dia

Moltes gràcies per la informació.

De fet, aquesta informació és nova. No apareix en cap lloc de les bases de la borsa de treball, oi?

Cordialment,

XXX"

La resposta de la funcionària:

"Hi ha un acord nou signat que s'ha de publicar peró que ja ha entrat en vigor"

La meva resposta:
"Disculpa el meu estupor... i aquest acord, té efectes retroactius sobre unes oposicions de fa un parell d'anys?
Aquest acord el podem veure els ciutadans?

Quina desmotivació més grossa. A mi també em van fer fora de l'Administració.

Salutacions"

La seva resposta:

"Aquest acord està signat pels sindicats i l'ajuntament, estableix uns criteris clars i específics sobre la gestió de les borses i si, té efectes sobre totes les borses que existeixen en la actualitat.
Sortirà publicat en breu, i no té se dir encara a on, si a la gaseta, al DOGC.... quan ho tingui clar t'informo.

Cordialment,"

I així estem...

Ho trobeu coherent?

En fi, el meravellós món de l'Administració.

Cordialment,

Maribelopos

!Esta vez sí!

• 12/07/2012 15:27:00.

! Hola nit13!
No desesperis. Es veritat que la cosa està fotuda, però també has de pensar que tard o d' hora l' esforç que tots i totes estem fent, donarà el seu fruit.
A més, el fet que els interins tinguin prioritat no vol dir res, davant dels ERO's que s' apropen. I no ho dic amb mala intenció, sino per tot el contrari: per què continuem lluitant tots sense perdre la esperanç.
Tlts i.tktes ens ho mereixem. Però si no lluitem, llavors si que ho tenim tot perdut.

Salutacions per tothom!!!!!

Nit13

• 12/07/2012 22:40:00.

Moltes gràcies Maribelopos!

Però és força desesperant... :-(
És que jo ja sóc filla de les retallades de l'any passat i comptava amb akestes opos per poder tirar endavant i més kuan del lloc 600 passes al 130.. buf... i després gerra d'aigua freda.. en fi...
Estava d'interina a la Generalitat, com auxiliar adm. i "van prescindir dels meus serveis" i dels d'uns quants companys més. Un desastre...!

Tens raó, no hem de desesperar, però entre tots ens estan tocant tant allò k no sona...!

Petons

Nit13

lliure78

• 13/07/2012 1:03:00.

Mare meva com està tot...

Jo ahir vaig anar a una entrevista per una borsa de conserge i quan vaig sortir em preguntava q carai estava fent jo allà? Vull ser positiva sí,però tot sn retallades i més retallades!!

De veritat avui dia val la pena presentar-se a opos?

Nit13

• 13/07/2012 22:06:00.

Jo vull pensar que sí, lliure, però malauradament no depèn de nosaltres i els esforços que se'ns demanen no es veuen recompensats de cap manera.
Això sí, tot AMB IL·LUSIÓ, mare meva................... (!)

silviavalls

• 14/07/2012 14:35:00.

Jo a vegades penso que amb la que està caient, no treuran aquestes opos, ni cap altre.

Maribelopos

!Esta vez sí!

• 17/07/2012 9:28:00.

Nens i nenes!!!!!!

Ja han sortit les llistes provisionals d' admesos i exclosos!!!!!

Salutacions per tothom!!!!!!!

Nit13

• 17/07/2012 18:03:00.

Mooltes gràcies per l'avís, Maribelopos!!! :-)

Nit13

puckspring

• 17/07/2012 19:01:00.

Bé, això es va movent :-)

silviavalls

• 18/07/2012 0:14:00.

Aqui es pot veure el llistat:

[--http://w110.bcn.cat/Ajuntament/Continguts/Oferta_P...provisional.pdf--]

silviavalls

• 18/07/2012 0:16:00.

Respecte a les borses de l'Ajuntament hi ha això: Gaseta municipal del mes de juliol:

[--http://w110.bcn.cat/Ajuntament/Continguts/NOVA%20E...m2012_20_01.pdf--]

"4 Criteris de configuració i ordenació de les borses de treball
Cada borsa de treball s’ integrarà per una relació ordenada de persones que
componguin la borsa per a cada categoria, per ordre dels blocs següents:
Bloc A) les persones que ja han prestat serveis a l’Ajuntament, organismes
autònoms i ens instrumentals municipals adherits a l’Acord.
Bloc B) les persones que, a la finalització de l’últim procés selectiu mitjançant
convocatòria pública de la categoria l’hagin aprovat sense obtenir plaça.
Bloc C) les persones que superin la convocatòria d’un procés selectiu convocat a
l’efecte de constituir o ampliar una borsa i que no estiguin en els blocs A i B.
Les persones del bloc A) s’ordenaran pel nombre de dies treballats a la
Corporació, de major a menor nombre de dies treballats.
El temps de serveis prestats a la Corporació es computa per dies, en una
determinada categoria professional, i, si és el cas, sumant els períodes de
prestació de serveis que s’hagin pogut acumular en el temps.
Les persones del bloc B) s’ordenaran per la puntuació total obtinguda en el
procés selectiu amb convocatòria pública que hagin aprovat sense obtenir-hi plaça,
de més a menys puntuació d’acord amb la puntuació final obtinguda en el procés
selectiu.
Les persones del bloc C) s’ordenaran per la puntuació total obtinguda en el
procés selectiu per a la constitució o ampliació d’una borsa de treball, mitjançant
convocatòria pública, de més a menys puntuació."

lliure78

• 28/08/2012 14:49:00.

Hola gent!

Aquests dies mhi he tornat a posar...

A veure si pengen data ja!

silviavalls

• 23/09/2012 15:09:00.

::: --> Editado el dia : 23/09/2012 15:40:27

Bé, jo torno a estar per qui.

A l'Adams ha deixat el curs moltíssima gent. Crec que ara anem 15 persones amb regularitat. Millor per la gent que ens presentem!.

lliure78

• 25/09/2012 12:23:00.

::: --> Editado el dia : 25/09/2012 12:25:26

Hola Sílvia!!

Què tal, com va? Fa dies que no parlem,jeje. Com ho portes?

Per cert, aquest dijous 27 tenim el Simulacre 2 i vosaltres quan el teniu?

Respecte això de què hi ha gent que ha anat deixant l´acadèmia, és cert. Que jo sàpiga unes 4 persones em sembla que ho han deixat, i sí, millor per nosaltres.
El que no sé és per què tarden tant en penjar data d´examen!! Això se´n fa etern! L´altre dia ho vaig preguntar a l´acadèmia i ni ells ho saben...O sí que ho saben però no ens ho volen dir perquè no es desapunti més gent...
Ni idea...

De manera que, fins que no surti data, no ens queda més remei que seguir estudiant estudiant i com més temps ens hi dediquem millor.

kooka

• 25/09/2012 18:31:00.

sempre passa igual, la gent ens relaxem i molts acaben deixant-ho estar. O es presenten a veure si sona la flauta, que es el mateix.

Anims i a estudiar!

silviavalls

• 26/09/2012 15:21:00.

Eisss hola de nou!

Lliure nosaltres tenim un simulacre el dia 4 d'Octubre. I desprès ja totes les classes serien de repàs.

A l'Octubre començen les classes D'Auxiliars Administratius i em vull apuntar perque són 20 temes!!! el doble que els que tenim ara, i si van al mateix ritme que el de Subalterns no donaria temps a estudiar-ho tot.

kunguita

CON ESFUERZO SE LLEGA A MUCHOS LUGARES

• 01/10/2012 18:28:00.

::: --> Editado el dia : 19/10/2012 22:41:57

Hola, bona tarda!!! Sóc nova aquí en aquest foro i us volia fer una pregunta... Vosaltres, qui teniu el llibre d´ADAMS d´auxiliar administratiu, us estudieu tots tots tots els articles i les lleis que surten o més lo que està en negreta? Algú té alguna adreça o alguna possibilitat de passar algún test o si existeix cap llibre de tests? Vinga gràcies i fins la propera... ;) ;)

kooka

• 13/10/2012 13:05:00.

eiiiiiiiiii com anem? esteu estudiant molt? sabem alguna cosa nova?

jo crec que no tardaran en penjar les definitives.

ànims!

silviavalls

• 13/10/2012 19:25:00.

Jo de moment no estic estudiant gaire :/

Crec que amb les eleccions això trigarà una miqueta.

A l'Adams cada vegada som menys, suposo que la gent ja s'està cansant.

Vigarac

• 17/10/2012 17:19:00.

Hola a tothom,

Algú sap com s'ha de fer per enviar una sol.licitut per presentar-s'hi a un procès de selecció (oposició) si aquesta s'envia per Correus? És a dir, que s'ha de dir al personal de Correus.

Moltíssimes gràcies anticipades

Víctor

zamak

• 25/10/2012 10:34:00.

Apa!!!!!!!!!!!!! Molt de temps sense notícies i avui, apareixen les llistes definitives!!!!!!!!! "Només" som 2474, un de cada 95.

kooka

• 25/10/2012 11:12:00.

bon dia, ahir ja estava penjada la noteta amb les dates aproximades d´examen, ja queda poc, pffff :)

silviavalls

• 25/10/2012 18:42:00.

Si, ja queda ben poquet! Dos mesos només. Apa, a estudiar!

Nit13

• 27/10/2012 9:56:00.

::: --> Editado el dia : 27/10/2012 9:57:23

Bon dia!

Kooka, dius que hi ha un missatge amb les dates aproximades d´examen?
Ai, no ho sé veure, on ho posa? :)

Gràcies,

kooka

• 27/10/2012 10:57:00.

bon dia!

on estan les llistes provisionals i definitives, Hi ha un pdf que posa "previsió dades de les proves" o una cosa així. Resumint, que tots els exercics seran la primera quinzena de gener.

salutacions.

annapzo

• 31/10/2012 13:26:00.

Hola!
Com ho porteu?!
No sé si em podeu ajudar amb un dubte del Tema1.
No entenc la raó de ser de l'IMEB si existeix el CEB.
Les funcions són les mateixes d'un i altre però la diferència es que l'imeb només actua en escoles bressol música i el conservatori?
Però perquè és titular de la resta de centres si qui decideix sobre ells es el CEB?

Seria interessant que anem dient aquí dubtes que tenim,potser entre tots els podem solventar...

Gràcies!

Anna

lliure78

• 31/10/2012 15:04:00.

Hola gent!

Doncs sí,,ara ja sabem q serà pl Gener... A veure.

Silviavalls,jo tb em voldré apuntar per aux.adm però passats exàmens de subalterns. Ara passo
Com ho porteu? Jo aprofitaré aquest pont per posar-m'hi en sèrio,ja...

liyac

mañana sera otro dia

• 21/11/2012 8:47:00.

Uff quines dates més dolentes la primera quincena de gener, just despres de Nadal que un va de bolid amb les reunions familiars, poc temps per un sprin final, no?
Per cert he vist per aquí que s'han convocat a auxiliar administratiu del ajuntament de Barcelona, pero a la pag del Ajuntament a oferta pública no hi ha res de res, algú sap alguna cosa? També vull apuntar.me a aquesta.

silviavalls

• 21/11/2012 10:57:00.

Jo també he anat a la web de bcn.cat i es veritat no surt la convocatòria d'aux :/

lliure78

• 28/12/2012 21:17:00.

Hola,

Avui estic bastant desmotivada... Hem fet l'últim simulacre a l'Adams i no gaire bé. S'han passat un ou amb la 2a part...
No pensava que anessin tany a sac la veritat..

No havia tret una nota tant baixa en cap simulacre d' Adams.

Uffff!

:-(

silviavalls

• 13/01/2013 12:18:00.

El simulacro del Adams era mucho más díficil que el examen del Ayuntamiento.

Yo no creo que pase el corte, pero pieso que para una persona que ha hecho otras opos y tiene los conceptos claros era un exámen asequible.

Ahora eso sí, se han pasado tres pueblos con la nota de corte, porque al final han ido la mitad de los que presentaron la instancia, así que no hacia falta poner el listón tan alto.

lliure78

• 13/01/2013 21:48:00.

Hola gent!

Doncs sí....el tema no és aprovar amb un 5, és que a la 1a part et demanen un 7.5 per la nota de tall!!
És que ni pels d´Aux.Adm. de la Gene demanaven aquesta nota tan alta!!!! No sé quina va ser la nota de tall però seguríssim que no era aquesta.

Jo no crec que hi arribi la veritat. No vaig sortir de l´examen segura de treure això.
En fi...una altra vegada serà!!

kooka

• 14/01/2013 14:57:00.

holaaaaaaaaa!!!!! people com us ha anat???????????? lliure, Sílvia, si que em sap greu... doncs a mi em va semblar prou asequible, vaig eixir contenta tot i la nota de tall que han posat... suposo que tenien por de que aprovara massa gent...

em vaig deixar la pregunta de la barra antipànic, aixxxxxxxxx els nervis, estava quasi segura de la resposta pero vaig dubtar, i finalment no vaig voler arriscar-me. I algunes preguntes més també... però també hi vaig trobar preguntes que queien sobre el seu propi pes, com la de "qué es el AMPA", hahaha :)

la que si vaig veure més dolenta va ser la segona part, preguntes més rebuscades que a la primera...

ara a menjar-se les ungles fins el dijous (espere no pegarme una batacada com d´altres vegades).

conteu-me cosetes, vinga comentem que igual alguna cosa ens serveix per a auxiliars :)

silviavalls

• 14/01/2013 19:49:00.

Jo es que vaig veure varies preguntes que no entenia, per exemple aquesta:

Una pregunta que deia més o menys així: Com es diuen els centres escolars que imparteixen primària i secundària?

a) escoles
b) instituts
c) No recordo
d) Instituts escoles

Jo tinc entés que primària es fa als CEIP i secundària als IES i per tant, ho desconec si hi ha insituts que fan les dues coses i per tant, es diuen instituts escola.

Què vareu contestar aquí?

kooka

• 14/01/2013 21:01:00.

jo aquesta la vaig contestar bé, es institut escola:

art. 75.1 de la llei 12/09 d´educació: correspon als centres públics que, entre altres ensenyaments, imparteixen educació primària i educació secundària la denominació genèrica institut escola

una altra que em vaig deixar va ser la de l´educació bàsica, que comprén les etapes de primaria i ESO, però vaig dubtar perque no tenia clar si l´educació infantil entrava en el concepte de "bàsica". Així que no em vaig arriscar.

silviavalls

• 15/01/2013 12:18:00.

Gràcies Kooka!!!

Jo anava a posar aquesta perquè era la més llógica, però com que Adams sempre ens posen preguntes trampa, doncs acabes desconfiant de tot. :(

Per tant, no la vaig contestar. La que comentes tu, aquesta si que la tenia clara.

La que no vaig contestar i em quedo amb les ganes és que fer si arriba una "persona desconeguda" preguntant per la directora... (no la vaig contestar tampoc)

Tú la vares contestar? Qué creus que s'havia d'haver contestat?

kooka

• 15/01/2013 12:55:00.

de preguntes per la directora n´hi havien dues... una deia que el subaltern se´n va i aleshores arriba un desconegut preguntant per la directora... la feina del subaltern es prendre nota del nom i deixar-lo esperant allà, a veure si la directora el vol rebre o no...

i després hi havia una altra pregunta que deia "qué fer si crida algú per telèfon demanant el nº personal de la directora perquè ja no hi es al centre". Està clar no es pot donar cap tipus de dades personals, i menys per telèfon, aleshores la resposta era "prendre nota del nom i nº i demanar-li el motiu i donar-li´l a la directora el proper dia".

O almenys, això es el que jo pense.

silviavalls

• 15/01/2013 20:52:00.

Aps, doncs de la segona que comentes no me'n recordo de que sortís.

Bé, amb tantes preguntes... O_O

kooka

• 16/01/2013 10:53:00.

i en la de "qui deu conèixer el pla d´evacuació i emergència?" que vau respondre? jo crec que tots els usuaris del centre, però altres respostes eren: el cap de seguretat, el director del centre i... no recordo l´altra.

dema surtirem de dubtes, però quina rabia no tindre les preguntes, arg.

silviavalls

• 16/01/2013 18:43:00.

Osti, doncs no me'n recordo d'aquesta pregunta tampoc.

Però jo crec que seria que tothom ha de conéixer el pla d'evacuació i emergència.

Vaja, jo que he estudiat prevenció de riscos laborals, es així en una empresa privada, que fins i tot es fan simulacres. A l'empresa pública suposo que serà el mateix, perquè jo a la EOI cada any em fem de simulacres d'emergència, i el primer día de classe, la profe ens explica com hem d'actuar, etc.

I una pregunta, la del material que fa servir el servei de neteja? No la vaig contestar perquè dubtava si el portava l'empresa contractada o no.

Tu que vares respondre.

Aixxx tinc un baixón avui, perquè em temo el pitjor demà.

EnterpriseBCN

Carpe Diem

• 17/01/2013 13:56:00.

De moment sense notes. I són les 13.55 h... paciència!

kooka

• 17/01/2013 14:06:00.

aixxxxxxxxxx quina manera de patir... Sílvia ara sòc jo la que no recorda la pregunta de la neteja, estic bloquejada, arg... i les notes sense eixir...

EnterpriseBCN

Carpe Diem

• 17/01/2013 15:05:00.

21 sobre 24. Content! Sort a tots/es!

kooka

• 17/01/2013 15:55:00.

jo no m´ho puc creure, una altra vegada em quedo a una pregunta de passar O_O quina rabia, quina m... i el segon el tinc aprovat, aaaaaaaaaaaahhhh es per pegar-se un tir!!!!!!!

i clar, com no tenim quadernet, no podem veure si n´hi ha alguna errada o si es pot impugnar alguna pregunta, arg.

enhorabona als que haveu passat. Els demés del forum qué tal?

silviavalls

• 17/01/2013 19:17:00.

Ostres, 21 de 24, quin crack!!!

Doncs res, jo també em quedo fora per poc, he mirat 7,25 la primera part i un 7 la segona.

Llàstima el tall tant alt.

No es pot impugnar això d'alguna manera??? Vull dir, quan van convovar les opos no varen posar una nota de tall, per tant, s'entén que es un 5, i desprès ho modifiquen a un 7,5!!! Quan abans mai s'havia posat aquesta nota. No es perd aquí el principi de L'Administració Pública d'Igualtat d'oportunitats?? Pq clar, cónec a una noia que va aprovar al 2006 amb un 5 pelat i està treballant i jo amb 7,25 em quedo fora!!! Quina ràbia!

Al final de 2474, pasen 286 la primera prova, Déu ni dó tota la gent que se'n carregat pel mig.

Ja em fa por, les de Auxiliar, perquè és el doble de temes, i si posan una nota tan alta, em desapunto de l'Adams, no val la pena llençar els calers i el temps si després de tant estudiar et quedes a les portes. Perque si quan fan la convocatòria et diuen que el primer examen la nota de tall és un 7,5 poder ja ni et plantejes fer les Opos, no sé si m'explico.

zamak

• 18/01/2013 0:41:00.

Jo he aprovat, amb 21.5 de la 1ª i 10.35 de la 2ª. Com que no tinc cap mèrit, m'en vaig al fons de pou, però com a mínim entraré a la borsa.... estic molt feliç..........

silviavalls

• 18/01/2013 13:34:00.

Felicitats Zamak per l'aprovat!

Segons m'han comentat els anys anteriors l'exàmen va ser moooooooolt més fácil, i a més, aquest van i posen el tall tan alt.

Sobre les preguntes anul.lades ni idea, d'això dels gasos que comentes no sé a quina et refereixes si la poses sencera, i la del President tampoc sé a quina et refereixes.

silviavalls

• 18/01/2013 16:10:00.

Apa! La primera no la vaig contestar, i la segona no estic segura em penso que hi havia una opció de posar Ministeri Exterior, però amb tants test que he fet abans de l'exàmen, ja no tinc clar.

Alkan

• 18/01/2013 16:26:00.

Algú sap quan posaran les notes del tercer exercici ?
Ja se que han posat els resultats del primer i tercer exercici però a mi el que m´interesa es saber les notes que han tret els altres per veure en quina posició quedo .
De moment vaig quart al torn de reserva i a molt poca distància dels 3 primers i per això m´interesa .
No tinc mèrits però amb una mica de sort ells tampoc jeje , nomès hi ha dues places , així que ... no em queda altre remei que ser optimista .

Salutacions a tothom .

Memphis1965

• 21/01/2013 10:37:00.

RE: Ajuntament de Barcelona

VENC EL LLIBRE DE LES OPOSICIONS PER L'AJUNTAMENT DE BARCELONA, COMPRAT FA UNA SETMANA, PER MANCA DE DEDICACIÓ. ESTÀ TOTALMENT ACTUALITZAT.

55€, ÉS EL QUE COSTA A LA LLIBRERIA.

guerreraluna

• 02/02/2013 11:43:00.

Ja estan penjats els resultats de totes les proves!!
Com us ha anat?
Ara a presentar merits, els q els tinguin.
Jo he aprovat amb bona nota, pero no tinc cap merit.
A veure com quedo a la borsa...
Per cert, algu ha estat capaç de fer un excel creuant els 3 fitxers? Jo no he pogut passar els pdf a excel..
Salutacions

OPOSMAN

• 04/02/2013 13:57:00.

Hola nois/ies,

-Us poso enllaç del personal interí del Ajuntament de Barna,ho podeu contrestar per saber els mèrits,que també han aprovat l'examen aixi a "grosso modo",hi han 60 persones.
[--http://www.edubcn.cat/rcs_gene/Borsa_subalterns-2.pdf--]

Salut.

OPOSMAN

• 04/02/2013 13:59:00.

Ah!,

que m'oblidava jo aquesta vegada no hi participava(tinc un familiar directe que si).

Salut.

EnterpriseBCN

Carpe Diem

• 10/02/2013 12:02:00.

Jo he quedat entre el 30 i 40 abans de mèrits guerreraluna i tinc l'excel.. exercici per exercici. No tinc cap mèrit. A veure com quedem a la borsa. Sort!

guerreraluna

• 10/02/2013 17:46:00.

EnterpriseBCN em podries dir en quin lloc he quedat abans de merits. Tinc 44,74 punts de tots els exercicis. Tampoc tinc merits, pero a veure si podem quedar en bona posicio a la borsa.
Gracies i sort!

EnterpriseBCN

Carpe Diem

• 15/02/2013 8:04:00.

La 24 abans de mèrits! :-)

guerreraluna

• 16/02/2013 10:41:00.

Moltes gracies! Llastima els merits.

EnterpriseBCN

Carpe Diem

• 19/02/2013 8:26:00.

Ja ho pots ben dir: estaries dins... ara cap a les d'Auxiliart.

carlitaaa

• 19/02/2013 10:38:00.

ok

mafalda19701970

• 26/02/2013 17:43:00.

Bones... jo no sé com estareu vosaltre però jo estic que m'enfilo per les parets. S'ho prenen amb calma els de l'ajuntament... a veure si sorten ja els mèrits i acaba el patiment.

OPOSMAN

• 12/04/2013 13:26:00.

-Han sortit els merits provisionals del personal.

[--http://w110.bcn.cat/Ajuntament/Continguts/Oferta_P...merits_prov.pdf--]

mafalda19701970

• 13/04/2013 17:43:00.

Realment és impossible aconseguir plaça quan la nota màxima dels mèrits és superior a la nota màxima de l'exàmen teòric. No serveix de res estar entre els primers si no has treballat mai a l'administració. És desmoralitzant...

zamak

• 15/04/2013 10:08:00.

Ja veus, els 4 primers abans de mèrits s'en han anat al 89 i següents desprès de que es colessin els "meritoris". És una VERGONYA.

el perro del hortelano

TODOS LOS POLITICOS SON CORRUPTOS

• 15/04/2013 19:54:00.

EJEMPLO DE RUMBA CATALANA:

[--http://www.youtube.com/watch?v=qTEh-K8iCRc--]

OPOSMAN

• 10/05/2013 14:30:00.

-Hola,

Doncs ja està todo" el pescao vendio",per si algú li interesa.

[--http://w110.bcn.cat/Ajuntament/Continguts/Oferta_P..._subalterns.pdf--]

Salut,

Seguro que tienes mucho que decir, te estamos esperando.

Encuentra tu Oposición