Inicia sesión
FOROS OPOSICIONES FORO Oposiciones Justicia
711.247 mensajes • 396.212 usuarios registrados desde el 25/05/2005
• 29/05/2009 18:58:00.
• No registrado.
• 29/05/2009 19:16:00.
LOAAAAAANS¨.
Temps sense sapiguer de tu, com va tot? Has pasat el tall?Digue¨ns alguna cosa, si us plau.
• 30/05/2009 8:56:00.
bon dia d'estudi a tots ;)
• 30/05/2009 16:40:00.
BONA TARDE DE DISSAPTE , VAIG A FER UNA MICA DE FEINA.
• 30/05/2009 22:33:00.
LOANS, es que paciencia va obrir un altre post que deia: BON DIA I BONA NIT, pero es veu que tu no el vas vore i per aixo l'altre post s'ha perdut en el olvido :(
BONA NIT A TOTS :)
• 30/05/2009 23:41:00.
aquest ja va be, que despres la gent veura que n'hi han dos posts en valencià/català i dirà que el nostre proposit es invadir el foro xD
• 31/05/2009 19:24:00.
Hola, que tal!
Per aqui també ha plogut una mica, i ha refrescat l'ambient,
(Por aqui también ha llovido un poco y ha refrescad el ambiente)
M'estic posant al dia del foro que des de divendres no entrava, és (sou) la meva perdició i la manera es desconectar el portatil i deixar-lo ben lluny, pero ara que carai , diumenge tarda, ja tocava fer un kit-kat no?
(Me estoy poniendo al dia del foro que desde el viernes que no entraba, es (sois) mi prdición y la manera es desconectar el portatil i dejarlo bien lejos, pero, ahora, que caramba, domingo tarde ya tocava hacer un kit-kat no?
Bé, es normal que els ànims, van i venen pugen i baixen, un dia et sembla que portes els temes bastant bé, i l'altres dia t'enfonses i et veus perdut, que tiri la primera pedra qui no s'hi hagi trobat.
(Bueno, es normal, los ánimos van i vienen, suben y bajan, un dia te pareece que llevas los temas bastante bien i al otro dia te derrumnbas y te ves perdido, que tire la primera pieda quien no se haya encontrado con ello)
Isur, venga ve entrando (no te cortes que Blo bien que entra) y verás que leyendo cada dia irás pillando algo más, yo pondré de mi parte e iré escribiendo de tanto en tanto en catalán y castellano (los dias que no tenga pereza, jeje)
Avui hem fet una "arrossada" un grup d'amics i abans de que em vingués la tonteria, m'he fugat amb l'excusa d'estudiar, i ... si ara veguesssin a l'rdinador navegant amunt i avall em pujarien els colors....es que sempre ens hem de justificar, coi.
(Hoy hemos hecho una comida- paella de arroz- un grupo de amigos y antes de que me viniese "la tonteria" me he fugado con la excusa de estudiar i ..... si ahora me viesen navengado arriba y abajo me subirian los colores.... es que siempre nos tenemos que justificar, caramba.
Bueno,e ido deprisa y quizás he traducido demasiado literalmente.
Besos/petons/besets/ muakssssssssss
Apa, cinc minuts i a estudiar de nou.
• 31/05/2009 20:29:00.
Bona tarde a tothom. Per Barceolna fa una xafagó increible . Avui no podiem més i ens hem anat tota la familia que no había marxat de cap de setmana, aqui dilluns es festa, a menjar-nos una paelleta al Port Vell y ara torno a l'atac.
En Barcelona hace un bochorno icreible. Hoy no aguantabamos más y nos hemos ido toda la familia que no habia salido de fin de semana, aqui el lunes es fiesta, a comernos una paellita al Port Vell y ahora vuelvo al ataque.
• 31/05/2009 23:01:00.
Hola companys! veo que a algunos os ha cundido el fin de semana! es bueno tomarse un descanso de tant en tant. esta es la primera vez que escribo sin preguntar dudas... :D os leo a menudo y la verdad es que sin este foro la oposición se haría mucho más cuesta arriba, gracias por todo! y bueno a partir de ahora me daré a conocer más por este hilo e intentaré escriure en catalá! jeje así practico que falta me hace...
PD:Paciencia gracias por la respuesta a mi consulta, mañna seguiré haciendo supuestos porque tengo bastantes lagunas y no les cojo el tranquillo!
nanit! ;)
• 31/05/2009 23:31:00.
ala laupacho, quan he vist el teu avatar no he llegit el nik pensant que eras pink,
i m'he dit: perque diu que no entra mai? si es una habitual d'aquest post!
(ala laupacho, cuando he visto tu avatar no he leido el nik pensando que eras pink, y me he dicho: porque dice que no entra nunca? si es una habitual de este foro)
bé, poc a poc, i fent honor a aquest post.... (bien, poco a poco, y haciendo honor a este post....)
QUE TINGAU BONA NIT i MOLTS BESETS ;)
• 31/05/2009 23:50:00.
Blo, bieeeeeeeeeennnn, venga poco a poco sin miedos
Isur , todavia entras de puntillas, jeje, Blo ya se suelta, ya lo ves.
Por aqui decimos" Com mes serem mes riurem"
Cuantos mas seremos, mas nos reiremos", ojo, que no quiere decir que nos riamos de nadie, sino que cuantos mas seamos mas bien lo pasaremos.
Bueno nens, dono una volta pel foro i cap a fer nones
Fins demaaaaaà
Bona nitttt
• 01/06/2009 1:05:00.
Bé, plego que ja es hora, em semblaque estic parlant sol. S'ha fet tardissim crecant informació amb el google, espero que us agradi el fil que he obert. No acostumo a fer aquestes coses pero es que m'ha tocat el voraviu.
Bueno, lo dejo que ya es hora, me parece que estoy hablando solo. Se ha hecho muy tarde buscando información con el google, espero que os guste el hilo que he abierto. NO acostumbro a hacer etas cosa pero es que me ha.....como se traduce m'ha tocat el voraviu? me ha tocado las narices, podría ser un buen ejemplo pero no es literal eh, es una expresión lo del voraviu no significa narices.
• 01/06/2009 9:39:00.
Bon dia!! per aqui ja fa un sol de platja! que hi farem si tenim que estudiar!!
tyali: así que tengo un doble? crec que jo era abans, jeje... tengo la patente ;)
vaig a veure el fil de Paciencia que estic intrigada. y després a esmorzar! vinga pues salut! ens veiem
• 01/06/2009 13:30:00.
Bon dai avui fa un dia lluminos i Barcelona esta tranquila sense sorolls i mig adormiscada. sembla un poblet es un goig passeijar sorti a fer un cafe seure en una terrssa i gauidir de aquesta tranquilitat o anarse-n a la platja a pendre el sol una estoneta i donar=se un bany refescant. Quina mandra clavar els colçes avui.
Bon dia ,hoy hace un dia luminoso y Barcelona estça tranquila sin ruidos y medio adormilada, parece un pueblecito.Es un gozo pasear, salir a hacer un cafe , sentarse en una terraza y disfrutar de esta tranquilidad o irse a la playa a tomar el sol y darse un baño refrescante. Que pereza clavar los codos hoy.
• 01/06/2009 20:18:00.
No trobeu que darrerament l'ambient del forum esta força crispat? Trobo que hi esciru gent que fa poc no era habitual i que ho fan en un tó força pasota i despectiu, fa pena.
• 01/06/2009 20:27:00.
Doncs jo tampoc he passat la nota de tall, pero bueno...m'estic preparant per al de tramitació i no hi ha que decaure, algun dia ho treure¡¡ bona nit cresol qeu la llum s'apaga.....
• 02/06/2009 7:35:00.
BON DIA i molt bona setmana a tota/es
Els ànims amunt i a seguir lluitant, que la constància i la perseverància donaran el seu fruit.
BUENOS DIAS y muy buena semana a todo/as
Los ánimos arriba y a seguir luchando, que la constancia y perseverancia darán su fruto,
PETONS , BESETS AMICS i COMPANYS!
• 02/06/2009 9:55:00.
Bon dia a Tothom.
Sortirán avui les llistes d'aprovats i les datas dels examens, tan de bó
Saldrán hoy las listas de aprobados y las fechas de los examenes, ojalá.
HOLA A TOTS. SOC D ' ALACANT. M' ENCANTA PARLAR EL CATALÁ, ENCARA QUE MAI L' ESCRIT. INTENTARÉ FER-HO AMB VOSALTRES. PERDONEU LES FALTES D' ORTOGRAFIA, PERO AIXI HO PRACTICARE. MOLTES GRACIES I UN PETÓ.
• 02/06/2009 22:42:00.
Hola Marla, que tal !!!
Endavant sense vergonya, i per cert, l'escrius força bé.
MARLA i LOANS, aprofito per dir-vos que escriure amb majúscules als foros s'interpreta com si estiguessiu cridant (prefereixo fer-vos jo la obseració abans que ho faci qualsevol altre de mala manera, que últimament la sensibilitat està a flor de pell, jeje)
bé doncs gent, jo per avui estic "acabada", saturada i farta !
Apa, que descanseu
Fins demaaaaaaaaà !!!
• 02/06/2009 23:26:00.
MARLA, ERES D'ALACANT, PERO PARLES VALENCI'A?
• 02/06/2009 23:33:00.
Hola a tots/totes! com ha anat l'estudi? i encara sense sapiguer cuan es l'examen! porto tot el dia mirant la web i res de res... habrá que armarse de paciencia :S
Puff la verdad me cuesta mucho escribir en catalán a estas horas, cinc hores a clase m'han deixat malament...jeje así que me despido hasta la próxima :)
Gracias paciencia no conocía la expresión "tan de bó"
por cierto, hay alguien de tarragona por aqui? un saludo y bonanit!
• 03/06/2009 8:04:00.
Bon dia des de la comarca de la Noguera a Lleida. Aqui també està una mica ennuvolat.
M'he agafat uns dies de vacances per estudiar i a mès m'he traslladat a la casa familiar que durant la setmana està buida i així puc estudiar mès relaxadament, doncs es un pobet de 100 habit. i els que fan mès soroll són els ocells (deu ni dó els tudons com criden!)
Me he cogido unos dis de vacacaciones para estudiar y me he trasladado a a la casa familiar,en un pueblo de Lleida, que duranta la semana está vacia; aquí puedo estudiar de forma mas relajada, pues es un pueblo e 100 habitantes y los que hacen mas ruido son los pájaros (qye hay que ver algunos como chillan).
Adeu siau amics!
• 03/06/2009 9:56:00.
Bon dia a Tothom, será questio de pasar de les llistes de aprovats. tens raó Isur m quan els hi surti de ..... Barcelona amb sol i calor toa la que vulguis.
Sanda que bé estar a un poble petitó, un tudó es una paloma torcaz, que diriia el Rodriguez de la Fuente. Queridos amigos de Planeta Tierra. en estos primeros dias del estio castellano el cabroncillo cojitranco aumenta su querencia por el salviar estepario mostrando su colorida librea en busca de pareja en las ya calurosas mañanas de principios de Junio,
• 03/06/2009 10:11:00.
Bon dia a tots, jo som de Mallorca i ahir va fer una calorada..ei! ja m' agraderia SANDA, esta a la caseta on estas pero no per estudiar sino de vacances.!!
Per favor que surtin ja les NOTES!!!!!
• 03/06/2009 13:00:00.
jajaa PACIENCIA, amb el "cabroncillo cojitranco," jajajjja, que bo, que bo! Doncs si , estic moool relaxada aqui,soleta (amb2 gates)que atrauen a tots els gats, brrrrr. pero hi ha moments que m`he de posar taps a les orelles, pels crits dels pajarracus aquests, jeje. doncs com està la casa envoltada d'arbres també els ocells hi fan estada.
Jala PACIENCIA, con el "cabroncillo cojitranco" jajjajaja que bueno, que bueno.
Pues si, estoy muyyy relajada aqui, (solita con 2 gatas) que atraen a todos los gatos brrrr. aunque hay momentos que me tengo que poner los tapones en las orejas para concentrarme y no oir los chillidos de los pajarracos estos (paloma torcaz segun Paciencia) `pues como la casa está envuelta de árbols pues los pájaros hacen sus nidos en ellos.
Blo ,que tengas un buen dia tambien......y te lo digo a la oreja: no se dice pets, se dice peto, petons , petonets (beso, besos, besitos) pero pets quiere decir pedos, jeje.
Venga, no te cortes, y a seguir escribiendo en este hilo eh !!!!
Muaaaaaa
• 03/06/2009 23:02:00.
collons que calor fa ací a Castilla la Mancha.
com deia Lluis Motes (de Canal Nou) "demà més"
bona nit.
• 03/06/2009 23:24:00.
Not, they are not from France, they are of a few zones of Spain that have an own language (Catalonia, Valencia, Baleares). I believe that you have remained anchored in the past, now for fortune in Spain it is possible to speak in the language that you want.
No son de Francia, son de unas zonas de España que tienen su propio idioma (Cataluña, Valencia, Baleares). Creo que estás anclado en el pasado, ahora por fortuna en España se puede hablar en la lengua que quieras.
• 03/06/2009 23:29:00.
Santa Paciencia.
Gracies ,Hate.
Bona nit a tothom, fins demá.
• 03/06/2009 23:38:00.
Estàs a Castilla la Mancha Espinete?
Bona nit a tots/es
• 03/06/2009 23:40:00.
si, es que jo ja vaig aprovar en l'examen anterior i estic destinat a Conca.
• 04/06/2009 7:37:00.
BON DIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Quan em llevo estic radiant, plena d'energia, ... al llarg del dia s'em va escapant brrrrrrrrr.
Cuando me levanto estoy radiante, llena de energia....a lo largo del dia se me va escapando brrrrrrrrrrrrrrrr.
LOANS, a banda de que estic emvoltada de "cabroncetes cojitrancos" jaaaaaaaajaa
estic de conya aqui! tot i que una de les gates s'ha fugat tota la nit amb un gat pollós.
ISUR, si Terra es chinchón, estaba yo el otro dia navegando por los foros vecinos- en concreto los de notarias (nada, para cotillear) y habia un post de él, diciéndo "es verdad que os volveis todos idiotas?" mas o menos decia asi. es que es.....
BLO, me gusta tu sentido del humor, claro que si, esa palabra ya no te crearà mas dudas, verdad? es como los test que hacemos mal que depues nos queda la respuesta grabada, jaja, pero tu sigue haciendo tus pinitos eh, oye, si me oyeras hablar a mi castellano con mi acento,.... la verdad es que no se puede disimular ni esconder ni nada, y sales de Catalunya y en cuanto abres la boca en cualquier sitio, pues eso ,que ni que hable con la "boquita de piñón" se sabe a una legua de donde soy, en cambio tengo amigos que no les pasa, que le vamos a hacer!
ESPINETE, suposo que aqui a la Mancha ,cau un sol de justicia (mai millor dit)
Bueno, abrid los pulmones, oxigenaros y al ataaaaqueeeeeee
MOLTS PETONETS !
• 04/06/2009 9:20:00.
Bon dia aTothom, poc a poc cada cops som mes participant a aquest fil, aixó va bé.
Calda i xafago a Barcelona segons ens informan els serveis meteorologics, com si no ho notessim nosaltres. Tinc un estany molt petit a la terrassa que per la m.... de les obres he hagut de canviar d lloc i els pardals aquesta matinada han organitzat un xibarri del quinze per que no el trobaben. Hi venen a verure i bañyarse cada matí. Fins i tot a ells també els puteja la presencia del paletes. Sentint.los m'enrecordat de la SAnda i els cabroncillos.
Bon dia a Tothom, poco a pococ cada vez somso más participando en este hilo, esto va bién.
Calor y bochorno en Barcelona nos anuncian los servicios meteorologicos, como si nosotros no lo notasemos. Tengo un pequeño estanque en la terraza que he tenido que cambiar de sitio pr la m.... de las obras y los gorriones esta madrugada han organizado un follón de mil demonios porque no lo encontraban. Hasta a a ellos les putea la presencia de los albañiles. Oyendolos me he acordado de Sanda y los cabroncillos.
• 04/06/2009 13:52:00.
Paciencia, quina gràcia els pardals, jaja, Diumenge al vei del costat se li va escapar una perdiu (en te 2 a una gabia des de fa 5 anys) i li vaig dir que no patis que miraria pel voltant, doncs quan la perdiu es posa a cantar (sembla una perdiu-orquestra) ja em veus sigilosa cap allà aviam si veig la seva companya i res de res, inclus miro de cantar com ella, jajajja.
Paciencia que gracia con los gorriones jaja. El domingo pasado al vecino de al lado se les escapó una perdiz de la jaula (tiene desde hace 5 años 2 perdices,) le dije que no sufriera que iria mirando por los alrededores por si la veia, y cuando la otra perdiz se pone a cantar (que parece una perdiz-orquesta) voy hacia allà sigilosa pero nada e incluso intento hacer su canto, jaajajja
BLO, que risa que risa, a mi también me pasa que sin mas ni más me viene a la cabeza algo gracioso y me echo a raiz a carcajadas y no veas la cara del que tenga al lado,que no sabe de que va la cosa jajajjjja, Si a los niños el tema "pipi, caca, culo, pedos" les apasiona.
ah i "TOTHOM" se pronuncia TUTOM, el peso recae en la O, si es verdad, suena a tamblor jeje.
Mira una anécdota. la calle del edificio del Juzgado donde estábamos antes, se llama BAJADA DE LA SEO, y una vez nos preguntaron por teléfono la direcciòn, se la damos y llegó un sobre que rezaba: JUZGADO TAL, "BAJADA DEL ASEO" JAJAJJAJAJA,
todavia ahora nos reimos!
Bueno, está bien reirnos un poco no, al menos nos relajamos ( que conviene!)
Bon profit (que aproveche), que algunos ya deben estar a punto de comer.
• 05/06/2009 7:55:00.
BON DIAAAA, PLUJÓS MOOOLT PLUJOS
BON DIAAAAAAA, LLUVIOO MUYYYY LLUVIOSO.
BLO: Voy a ver , no he mandado nunca un privado, solo he recibido, ahora voy a probar, Gracias.
Vaya con el "offis" jaja, pues jo ahora mismo tengo la "esparda" las cervicales fatal, como contracturadas supongo que vosotros también, será cuestión de hacer unos pocos estiramientos (una miqueta d'estiraments)
PACIENCIA, (RODRIGUEZ DE LA FUENTE) ja s'han acostumat al nou emplaçáment de l'estany els pardalets ? jejeje Aqui amb la pluja tots el cabroncetes cojitrancos fan mutis pel forro.
PETONS, ESTUDIEU MOOLT!
• 05/06/2009 8:04:00.
bon dia a tots! ahir els meus pares se'n van anar a xina i aquests dies he estat molt ocupada ajudant-los a fer les maletes y comprar coses per a endurse'n.
vos he trobat a faltar! gracies a tots per preocupar-vos :D
("buenos dias a todos! ayer se fueron mis padres a china y estos dias he estado muy ocupada ayudandolo a hacer las maletas y comprar cosas pa que se lleven.
Os he echado en falta! gracias a todos por preocuparos :D")
jeje, pets xD
• 05/06/2009 9:39:00.
Bon dia a tothom (so de trons i tambors per la blo).
Avui fa un dia moix a Barcelona pero ha refrescat, que es cosa d'agrair. Els pardalets ja han trobat la nova ubicació de l'estany i tornen a beure i banyarse amb normalitat provocant l'indignació dels peixos de colors que hi viuen.
Els paletes tormen a fer soroll amb tota normalitat també que aixo se'ls don molt be y només han comenát a aixecar el terra.
Pels cabroncillos no pateixis Sanda, en quan possin ous deixarán de fer soroll.
La gran incognita, penjarán avui les notes o estarem un altre dia fent el babau mentre ells se'n foten?
Bon dia (Sonido de truenos y tambores par Blo)
Hoy hace un dia triste en Barcelona, aunque ha refrescado lo que es de agradecer. Los gorriocillos ya han encontrado la nueva ubicación del estanque y vuelven a beber y bañarse con normalidad probvocando la indignación de los peces de colores que viven alli.
Los albañiles vuelven a hacer ruido, que se les da muy bien y eso que solo han empezado a levantar el suelo.
Sanda por los cabroncillos no te preocupes cuando pongan huevos dejaran de hacer ruido.
La gran incognita, colgarán hoy las notas, o estaremos otro dia haciendo el tonto mientras elos se rien?
• 05/06/2009 20:25:00.
Bona Tarde a tothom, avui ha estat un dia intens amb els llistats de notes, espero que tots els que ho esperaven hagin pasat el tall.
Endevant amb el segón,
• 06/06/2009 8:38:00.
BON DIA AL DEMATIIIIIII !!!!
LOANS, jo em presento per gestiò p.interna, vaig passar el primer,i ara vaig per al segon que és el 20 de juny. Com no vaig treure la nota gaire alta ara toca preparar.lo a fons per tenir alguna possibilitat, no se, jo soc donada a enrrollar-me molt i soc parlanxina pero a l'hora de desarrollar un tema em quedo OUT, ostres es que costa això eh!, en fi, s'ha de intentar no?
LOANS, jo me presento por gestión p.interna, pasé le primero i ara voy a por el segundo que es el dia 20 de junio. Como no saqué la nota demasiado alta, ahora toca prepararlo a fondo para poder tener alguna posibilidad, no se... jo soy dada a enrollarme mucho y soy parlanchina pero.. a la hora de desarrollar un tema me quedo OTU, ostras es que cuesta eso eh ! en fin , se tiene que intentar no?.
I tu Loans, per a quines et presentes?
Ahir al vespre aqui a Lleida va fer una tormenta amb aigua , pedra y vent que feia por!
Ayer por la noche aqui, en Lleida hubo una tormenta con agua ,piedra y viento que daba miedo.
AUPAAAAAAAAAAAA
QUE TINGUEU UN MERAVELLOS DISSAABTE!
• 06/06/2009 9:13:00.
Hola! Bon dia a tothom, ací teniu una altra valenciana que no ha passat el tall, be a vore si a trami hi ha més sort, he vollgut passar a fer una salutació per que us llegeixo molt, a alguns vos conec del fil Hablemos... Molta força a tots, enhorabona per als que si que aneu al segón d'auxili i petonets per a la resta.
Buenos días a todos, aquí teneis a otra valenciana que no ha pasado el corte. Bien, a ver si con tramitación hay más suerte, he querido pasar a saludaros por que os leo mucho, a algunos os conozco del hilo Hablemos... Mucha fuerza a todos, enhorabuena para los que vais al segundo de auxilio y besos para el resto
• 06/06/2009 23:14:00.
Hola bona nit a tothom també!
benvinguda Ladeli, aqui hi cabem tots/es.
Loans, si es millor no deixar-ho que deseguida s'oblida tot i costa reempendre el fil, i es cert una part del que prepares per a unes et serveix per l'altre (tramitació)
No no en sabia res d'aquestes d'ensenyament, que t'hi presentes?
Ohh, ara m'has fet mirar la lluna, (fa una hora si que m'he fixat que ja era plena i ara mateix no es veu, deu estar tapada per un bon nuvulot. Ara mateix d'ocell no en sento cap pero alguna granota si, apa bonaniiiiiiiiiit!
• 06/06/2009 23:38:00.
Bona nit des de Lleida.
jo estic començant i tinc el cap com un timbal...
espero que els que us examineu aviat tingueu molta sort i ens espereu als jutjats per donar-nos la benvinguda als de la nova fornada... bé, de moment, que us la dónin a vosaltres, jajaja.
un petó a tots i totes
• 07/06/2009 8:27:00.
Bon dia a tots, seguim amb les lleis, jejeje
LOANS te presentes també a mestre???
besets a tots i totes
• 07/06/2009 13:33:00.
Bon dia des de Barcelona,.Avui tenim aqui un sol meravellos i jo una bona resaca, ahir varem anar a casa d-uns amics a dinar i sortiem a les dues de la matinada amb un pedal mes que notable.
Després d-un dia sense conectarme vec que segueix la remor de fons sobre el tema de les posibles puntuacións erroneas al primer examen. Dubto que prosperin tot i que estic segur que hi ha gent que té raó. NO es hi faran cas, significaría revisar tots el examens un altre cop.
Bon dia desde Barcelona. HOy tenemos un sol maravilloso y yo una buena resaca. Ayer fuimos a comer a casa de unos amigos y salimos a las dos de la madrugada con un pedal considerable.
Despues de un dia sin conectarme veo que sigue el tema de las posibles puntuacione serroneas en el primer examen. Dudo que prosperen aunque estoy seguro que hay gente que tiene razón.No les harán caso,significaría revisar todos los examenes.
• 07/06/2009 23:00:00.
Bona nit a tots, avui al matí he estat "de bajón bajón" tants articles , lleis i mandangas m'han colapsat, total que m'he dedicat a plantar plantes aromàtiques i a badar els nius de les orenetes i dels tudons "alias" cabroncillos cojitrancos i a veure com van creixent les tomateres i pebrots dels horts de la vora, una jornada de lo mès bucòlica , bé ara ja estic millor. Continuarè uns dies més al poble.
BUENAS NOCHES a todos, hoy por la mañana me ha pillado un bajón bajón, tantos artículos, leyes y mandangas me han colapsado, total que me he dedicado a plantar plantas aromáticas i a ... i a... ahora no me sale a...( com es diu badar?) a observar (de forma bobalicona) los nidos de las golondrinas y de los cabroncillos cojitrancos, y a ver como van creciendo las tomateras y pimientos de los huertos colindantes, una jornada de lo mas bucólica, bueno ahora ya me encuentro mejor. Continuaré unos dias más en el pueblo.
ANNALIZARAN, tu a quina comarca de Lleida estàs, jo a la Noguera.
PACIENCIA com va la resaca? a l'estany que hi tens carpes? kois? t'han criat alguna vegada?
KOOKA? està millor t'un pare?
BLO, ya te leíq que te lo pasaste muy bien en la boda y que fue muy original, bueno, al menos rompiste un poco con la rutina diaria no?
LOANS, LADELI, TYALI, tot bé?
Bé, com avui no fan VENTDELPLA, acabaré la ronda per aqui als foros.
Apa,que descanseu!
• 08/06/2009 8:15:00.
BON DIA A TOTHOM i ESPECIALMENTE A TI BLO, GRACIAS, eres un encanto!
Espero que con el descanso de ayer tenga la mente un poco menos embrollada. llevo preparando esstas opos desde principios de febrero, no se pueden pedir peras al olmo, finalmente he optado por dejar algunos temas aparcados pues mi colapso ha sido por intentar abarcarlo todo, y uno ha de ser consciente de sus limitaciones,( es lo que hay).
Bueno, pues nada, no pienso quejarme mas, no tengo razón.
BON DIAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
• 08/06/2009 8:17:00.
Miento, me presenté a la anterior convocatoria y dejé que los libros cogieran polvo....
• 08/06/2009 10:54:00.
::: --> Editado el dia : 08/06/2009 10:55:57
::: --> Motivo :
BON DIAAAAAAA.
Us veig una mica desanimats a tots, suposso que es el preu de tant de temps foten-nos canya . Jo estic una mica aixi també. No hi pareu massa cas, es questió de capficarse un altre vegada i fer l’ultim esforç. En sabem mes del que pensem. Com diria el Guardiola, persistirem.
Sanda. La meva resaca bé la fi… de p…..Si es que ja tinc una edad i ja no puc fer el burro como abans. De tota manera va ser força divertit perque va venir tot per si mateix i m’ha servit per recarregar piles que falta em feia.
Al estany, que es molt petitó uns 60 litres, tinc peixos tropicals, crio hibrids de guppy y Endler. Son molt petits, els adults no fan mes de cuatre centimetres les famelles y dos els mascles. Son una bufonada. Els estic aclimatant i aquest hivern ja han estat a temperaturas de 6 i 8 graus sense que els hi pases rés.
Os veo a todos un poco desanimados, supongo que es el precio de tanto tiempo dándonos caña. Yo estoy un poco así también. NO le deis demasiada importancia, es cuestión de meterse a fondo otra vez y hacer el último esfuerzo. Sabemos más de lo que pensamos. Como diría Guardiola, persistiremos.
Sanda. Mi resaca bien la h… de p… Si es que ya tengo una edad y no puedo hacer el burro como antes, De todas formas fue muy divertido porque todo vino rodado y me sirvio para cargar pilas que falta me hacia.
En el estanque, es muy pequeñito 60 litros, tengo peces tropicales, crío híbridos de Guppy y Endler, Son muy pequeños, los adultos no hacen más de 4 centímetros las hembras y 2 los machos. Son una cucada, los estoy aclimatando y este invierno ya han estado a temperaturas de 6 y 8 grados sin que les pasara nada
• 08/06/2009 23:00:00.
SANDA, SÓC AL SEGRIÀ, LA NOGUERA ÉS MOLT A PROP, PERÒ JO NO EM PRESENTO EN AQUESTES, TOT JUST ACABO DE COMENÇAR, SERÀ PER L'ANY VINENT.
PETONS A TOTS I ÀNIMS!!!
• 08/06/2009 23:23:00.
Ahh, molt bé, es que aixó vol el seu temps, ara que has començat no ho deixis, encara que et sembli que et queda molt, no es així, i el temps passa depressa, sobre tot, mira de ser constant, (supos que tothom t'ho diu)
BONA NIT i sigueu bons ...
• 09/06/2009 11:02:00.
Bon dia.
Com estem? Ara entro menys perque tinc algunes coses que resoldre, pero aniré fent un cop d'ull quan pugui. Anims a tot hom.
• 09/06/2009 22:07:00.
BONA NIT BONA GENT!
Molts petons a Pink!
Ara mateix no tinc rotllo, adeu siau!
• 10/06/2009 7:22:00.
BON DIA !!!
Ja hi tornem a ser! com passen els dies, les hores.....s'escapen dels dits.
YA estamos otra vez. como pasan los dias, las horas... se nos escapan de los dedos.
Paciencia, com van les obres?
Apa, vaig a fer-me un cafetó. Voy a hacerme un cafelito.
Hasta luego!!!
• 10/06/2009 16:19:00.
Bona Tarde a tothom.
Acabo de veure el segond e tramitació PI i he flipat en colors, quina barbaritat. Ara que tinc poc temps per estudiar aixo m'acollneix mes encara.
Les obres aturades. Van venir van començár a arrencar el terra i ho han deixat a mitges, un merdé de cal ample.
• 10/06/2009 23:14:00.
Bona nit, a la comarca de la Noguera (lleida), els mosquits m'estan chupant tota la sang. brrrrrrr
LOANS, que passa? que ens has fallat, no t'has atrevit a entrar al chat eh? jeje
bé, t'ho perdono, un altre dia será.
BONA NIT A TOTS, MACUCS!
• 11/06/2009 9:04:00.
BLO, tu cuando duermes????
Que te vaya bonito en el campo! y ojo con los mosquitos, jeje
Muaaaaaaaaaaaaaaa
• 11/06/2009 19:01:00.
si, cada vegada la gent treu menys el cap aqui (jo tampoc ho tindria de fer tant ...)ç
Paciencia està d'obres i altres coses va dir,
es veritat la TYALI, on ets Tyali?
uenu, vaig a donar un tomb per aqui
adeu Loans
• 11/06/2009 19:14:00.
Bona tarde a tothom.
Em sap greu no poder conectarme mes sovint estic força atrafegat barallant-me amb l'administrador esl paletes i la mare que els va matricular i no tinc gaire temps ni per estudiar ni per entrar aqui, i aixo que aquest fil enganxa molt.
Procuraré anar passant tant com pugui, us trobaba a faltar.
I a veure si respira Tyali també.
• 11/06/2009 23:41:00.
Aixó va com va Paciència, ja ho sabem
jaja les obree saps quan començen pero no quan acaben i sovint es compliquen oi?
be, paciencia, tingues idem, jeje, una cosa et volia demanar, jo també tinc un estany petit, ara nomès hi tinc un peix vermell, un ùnic supervivent, deu tenir 3 anys, en mig any s'han mort 7 peixos, suposo que no vaig tenir en compte les baixes temperatures de l'hivern, ara estic pendent de que arribin kois. La pregunta es: tu poses algun producte per les algues? jo no perquè els peixos es moren,, pero ara sem moren igual, brrr. i una altra cosa, un bioleg em va recomanar que no els tires menjar -escames- perque amb les algues i mosquits ja en tenen prou, sino el menjar es transforma en nitrats... no se, pero... nomès tinc un peix i l'estany fa fastic ple d'agues, tot verd... brrrrr
apaaa, bona nit i que vagi moolt be!
• 12/06/2009 12:03:00.
SANDA.
Per el que dius l’estany no te sistema de filtració, podriem dir que es una bassa sense sortida ni entrada aigua. Quines mides te mes o menys? Superficie y profunditat. Aixó ens don els llitres y la quantitat de peixos que hi pots mantenir,Aixo dependra també del tamany final que el peix tindrá quan creixi del tot.
Hi ha diverses maneres de purificar l’aigua de un estanyol sense fer servir cap mena de sistema de bombeig, pero el mes barat, efectiu i estetic es el biol.logic. Els nitrats son un subproducte de la descomposició de la materia biologica. LLensis o no mejar als peixos s’anira produint un acumulació progresiva a l’aigua, per les fulles que hi caiguin o cualsevol mena d’animaló que hi vagi a petar adins. Les algues s’alimenten basicament de nitrats i si la bassa te una forta insolació, una cosa inevitable a les terres de Lleida, hi tenen el terreny abonat. No es tracta de no alimentar els peixos. Encara que al ser essers de sang freda requereixen molt poc menjar no alimentar-los els afebleix i els fa menys resistents al fred o les malalties. El milllor es eliminar els nitrats de l’aigua.
Per eliminar els nitrats hi ha dos sistemes complementaris.
Cambia part de l’aigua ,1/3 aprox cada quinze dies, per eliminar nitrats i per reduir la cals. Amb la evaporació es va produint una concentració de cals a l’aigua el que es diu duressa i encara que tots els ciprinids (familia de les carpes o peixos de colors) son molt resistenst en aquest aspecte pot arribar un moment que la cals els acabi matant. També de pas es redueix el nivell de nitrats.
Introdueix plantes a la bassa, preferiblement de creixement rapid i arrels flotans. Et recomano el lliri d’aigua que es un gran desnitrificant i ademes redueix l’insolació al cobrir part de la superficie de l’estany. El pots trobar als Gardens i si no el tenen te’l demanarán. Hi ha altres plantes com la salvinia natans o la azolla que son força boniques pero no resistirán una gelada. Si las vols tenir hauras de pendre la precaució de treuren’n un grapat a finals de la tardor i mantenir-les durant l’hibern en un plat amb aigua en un entorn amb llum i sense massa fred.
Tambe hi pots plantar joncs de ribera, els pots obtenir en cuansevol riu, com planta pal.lustre (les arrels submergides i les tiges a l’aire) Per plantarles fes servir testos de terrissa sense barnizar i terra amb un alt component argilós. On tu estas gairebé tota la terra et val.
Al fons de l’estany es bo que hi hagi un 10 centimetres de fang, ajuda als peixos a combatir el fred. El fang manté el calor i els peixos s’enterren durant les glasades. El fang també ajuda a depurar l’aigua perque si fan colonies de bacteries beneficioses que eliminen els subproductes de la descomposició. De pas hi pots plantar Elodea, la pots aconseguir en cuansevol botiga que hi venguen peixos, que es l’unica planta purament acuatica que les carpes no es menjarán i degut al seu creixament molt rapad depurará l’estany amb molta eficiencia. Encara que no resistirá les glasades, només plantan els brots que sobrevisquin tornará a colonitzar la basa rapidament. Per plantarla , ja et diré com fer.ho. amba quest sistema no només purificarás la'igua i els peixos estarán mes sans, ademes esteticament guanya moltissim
Vais llegir en un web que els anlglesos fan servir palla de fenc (heno) a raó d’un kilo per metro quadrat per combatre les algues verdes i que es un sistema força efectiu. La pots aconseguir en cuansevol lloc on tinguin caballs.
De tota manera per plantar etc,etc, has de buidar la basa i ficar aigua nova .
Cuansevol dubta que tinguis estic al teu Server. Jo no hi ficaría kois, no més dun parell, son força agresius i necesiten molt espai, per aclimatar els peixos ja et diré com es fa
• 12/06/2009 12:28:00.
mare meua Paciéncia, tindré de llegir-ho 3 o 4 vegades a menys, cuanta informació !
T'ho agraeixo molt , pero amb lo atavalat que vas no calia que anessis tan ràpid, home, ara em sap greu.... De cualsevol manera no mi podré posar fins que hagi acabat tot aquet xou dels examens.
Ara no sabria dirte ni la profunditat ni la quantitat d'aigua, la profunditat no es molt gran, ho de medir pero no crec que superi els 20 o 25 cms. llavors si hi poses 10 cms. de fang, rebaixaria massa el volum d'aigua no?
Em pregunte si tinc algun tipus de filtratge, no, no hi es, nomes hi ha una bomba que d'aquelles que fa que una granota de ceràmica tregui aigua per la boca jeje.
Bé, aquest tema el deixo doncs, "aparcadet", caram, si que en tens de coneixements sobre aquest tema i no sabia que els kois fossin agresssius, de fet no n'he tingut mai perque no en trobo. Nomès hi he posat peixets de 2 cues, carpes i caraassius, res mes.
Res, doncs, moltíssimes gràcies Paciencia, les teves explicacions i experiència em servirá de molt quan m'hi posi en sèrio.
Que tinguis molt bon dia !!!
• 13/06/2009 0:11:00.
LOANS, jaja, anécdotes de la vida.. He intentat posar la foto de la mussoleta com avatar pero no m'ha deixat perque no ès en formga gif.
Ostres a mi Paciencia també m'ha deixat bocabadada, es un setciències, un pou de sapiencia el tio! i lo dels cabroncillos cojitrancos va ser genial
TYALi, que et posarem en "crida i cerca" eh... no se, fa dies que no treu el cap per aqui...
Bé, demà serà un altre dia (molt calurós)
Bona nit amics!!!
• 14/06/2009 17:59:00.
Amunt, dos dies i gairabé no el trobo, bona tarde que estudieu tots molt.
• 15/06/2009 8:50:00.
BON DIA, nois que aqui ja si comencen a fer teranyines eh! jejeje
bé, aquestess alçades tots anem "pillats" de temp oi?
vinga, amunt!
• 15/06/2009 11:31:00.
BON DIIIIIA.
Avui vaig una mica mes tranquil , inclus he jpogut respondre a algún fil que em va nolt be per repasar y verbalitzar les respostes.
TYALYYYYYYYY, ja estás oficialment en cerca i captura, Espero que estiguis bé,
digas alguna cosa.
Ja falta menys anims a tothom, vaig a machacar-me el laboral fins ara.
• 15/06/2009 16:00:00.
LOANS, que tal ? aqui a la comarca de la Noguera ahir a les 9 del vespre 30 graus, casi res...avui està tapadet i segons es del temps demà arriben pluges, tan de bó..
PACIENCIA, estàs en forma eh! tantes flexions... jeje,. arribes a tot arreu, que bé!
Tyaliiiiiiiiii et farem buscar pels Mossos ehh
BLO, guapa, que te echo de menos, no veas desde que estàs huida como está el foro, (este hilo y el de hablemos, no ehhhhhhh) hay cada chalada....en fin que me dan "veguenza ajena" mejor ni leas tu precioso tiempo leyéndolos... Vale guapa?
regresa pronto, hala.
Que passeu bona tarda, records de part dels tudons (cabroncestes cojitrancos), orentes. sargantanes i gripaus!
• 15/06/2009 16:18:00.
:O estic bé! estic bé! pero no vull estudiar més, no puc amb aquesta oposició... quan quedem? :D
• 15/06/2009 17:46:00.
TYALIIIIIIII !!!! No ens facis enfadar que et farem pam pam al culet eh!
Ja quedarem després quan tot s'hagi acabat , home ja!
apa a fer.me cas que jo soc mes gran que tu, apaaaaa, agaafaa els lllibres ara mateix, araaaaaa
(ufff. com m'agrada manar, es que ahir jo estava "xooof" i em van "tocar la cresta" i avui estic amb anims per a mi i per als altres, jjejejjej ) que no decaiguin.....
Fins desprès...... (TYALI A ESTUDIAR)
• 15/06/2009 21:52:00.
Oh Loans i sense tu i sense tu tampoc. No se que ha passat últimament, hi ha gent que disfruta insultant, despreciant i a sobre els hi fem el joc (jo no).
Espero i desitjo que aquest post i el de "hablemos" continuin tant sans, amb gent amb seny, que valen la pena, on tan es pot parlar de coses serioses com per riure una estona pero sempre de bon rotllo.
Oh Loan, y sin ti , sin ti tmpoco. No se que ha pasado últimament, hay gente que disfruta insultando, despreciando.. i a sobre les seguimos el juego (yo no)
Espero y deseo que este post y el de "hablemos" continuen siendo tan sanos, con gente con sentido común, que valen la pena, donde tanto se puede hablar de cosas mas o menos serias como para reirse un rato, pero siempre de buen rollo.
Paciencia, com anem bon home?
Molts petonets !
Bona nit!
• 16/06/2009 7:26:00.
i.... Bon dia!, ja he pujat la persianeta, apa!
• 16/06/2009 10:51:00.
BON DIA I BONA HORA.
Tyali, que es aixo de no estudiar mes? NI parlar-ne, queden cuatre dies per llensar.ho tot a mar. REs de res i ademés segur que pots i t'en surtirás sense problemes. Si puc jo que soc un iaio al teu costat, no has de poder tu?Anims i endevant-
Blo se te echaba de menos a ver si ahora que has vuelto vuelve también la cordura al foro.
SAnda, Loans gracies em teniu sobrevalorat, no tinc gens clar passar el segón. Tan de bó
• 16/06/2009 21:05:00.
Hola gent, que fem? jo avui estic de capa caiguda, no he pogut estudiar gairebé res, sense cap motiu, bloqueig, angúnia, espero que demà estigui amb mes anims.
Bona nit, (i que no us ho encomani)
• 17/06/2009 12:40:00.
BON DIA I BONA NIT A TOTHOM.
Quina calda fa, mare de Deu. Ara que tinc uns dies de treva relativa estic absolutament fora d'orbita i em costa concentrar-me. Aquesta opo em duu pel cami de l'amargura. Sort que falta poc, cuan penso que son només uns dies m'animo. Pensem en el despres.
No tot son mals rottllos, ahir van operar la meva dona del sindrom del tunel metacarpía i pensaba que la recuperació sería mes greu pero es troba força be tenin en compte que una operació per lleu que sigui sempre es una operació aixi que per aquesta banda estic content. QUE es foti en Murphy,jejeje.
Que calor hace virgen santa, Ahora qe tengo unos dias de tregua relativa estoy absolutamente fuera de orbita y no me puedo concentrar. Esta opo me lleva por el camino de la amargura. Suerte que faltan poco, cuando piens o que solo son unos dias me animo.
No todo son malos rollos. Ayer operaron a mi mujer del sindrome del tunel metacarpiano y pensaba que la recuperación seria peor pero se encuentra muy bien teniendo en cuenta que una operación es una operación por leve que sea. Asi que por este lado estoy contento. que se joda MUrphy, jejejej.
• 18/06/2009 9:21:00.
Hola bon dia a tots/es
sou un encant, pensant en tothom i donant anims, jo he estat un dia i mig fora de joc, em penso que per culpa de 1/2 kg de cireres picota que em vaig menja abans d'ahir. bueno y galletas y chocolate.... Vaig pasar la nit del lloro fins que les vaig vomitar y ahir.... bueno quin dia ahir, del llit al sofa i del sofa al bany... nomes menjant arros bullit, total que en un dia i mig he perdut 1 kg i mig (home , ja que ho he passat tan malament....) avui em sento be, molt be. Quan has estat malalt, fotut, i després et tornes a trobar be.... ohhhh, es meravellos,! la sensació de trobarte bé..., js ho diuen... les coses només les valores quan les perds.... vinga, amunt amunt AMUUUUUUUNTTTTTTTT
MUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKSSSSSSS guapissims !
Sois encantadores, pensando en todo el mundo y dando ánimos. Yo he estado un dia y medio "fuera de juego". Creo que por culpa de medio kilo de cerezas picota (me chiflan) ,me las comí (buendo además de galletas y chocolate)y creo que me sentaron mal. Pasé una noche tremenda hasta que en la madrugada vomité y ayer... bueno que dia... de la cama al sofa y del sofá al baño...y comieno solo arroz hervido ... total que en dia y medio perdi 1 kg 1/2 (hombre, que menos! ya que lo pasé tan mal..)l
Hoy me encuentro bien, radiante. Cuando te has encontrado mal, débil, y despuès vuelves a encontrarte bien..... ohhhhh, es sensacional ya lo dicen.. las cosas solo se valoran cuando las pierdes...
venga, arriba, arriba ARRRIBAAAAAAAAAAAAAAA
MUAKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS guapísimos!
• 18/06/2009 16:33:00.
LOANS no ho deixis tens un gran futur en laboral, jejeje.
SANDA a recuperar-se , de salut . el kilo i mig no cal. es el que tenen les cireres que comences i no pares.
Semblar ser que el forum torna a estar tranquil i s'obren fils interesants un altre vegada.
Quina putada la denegación del canvi de seus, son uns cab.....ns.
• 18/06/2009 20:14:00.
jaja BLO, ya estoy bien, pero nooooo, sola estoy mejor que tengo el humor que me va y me viene, y prefiero no pelearme con nadie, con nadie, y... es que soy rara, a mi me gusta ir a mi aire, por algo soy acuario.
LOANS com anem?
TYALI, t'has tornat a fugar?
PACIENCIA: Espero que la teva dona es vagi recuperant, ara et deu tocar a tu fer de "mestressa de casa" o.... ets dels que "comparteixes" ? (espero que si)
Espero que tu mujer se vaya recuperando, ahora debes estar ejerciendo de ama de caa... o eres de los que comparten...? (espero que si)
• 19/06/2009 10:14:00.
BON DIA A TOTHOM.
Sanda espero que ja estiguis be, la meva dona va fent, esta de morros per que es molt activa i l'envenat li fa nosa. Sempre he estat mastreso de casa, no m'agafa de nou, les tasques de casa, excepte planxar que ho odio, s'em donen bastant be, nillor que le bricolatge per exemple.
LOANS , segur que ho treurás, el fet de que no hagis desconectat del forum n'es una proba.
Blo TRamitacio es la teva , segur.
Sanda Espero que ya estes bien. Siempore he sido amo de cas nom mo me viene de nuevo. Las tareas domesticas , excepto planchasr que lo odio, se me dan bastante bien, mejor que el bricolage por ejemplo-
LOANS. Seguro que te lo sacas, el hehco de que no hayas desconectado del foro es un jprueba.
BLO, Tramitación es la tuya, seguro.
• 19/06/2009 14:20:00.
buah, no me siento con animos de pensar en valenciano y traducir al castellano, asi que mejor en castellano directamente que encima es la lengua en la que mejor pienso y me expreso...
Pues estoy bien, aunque muy asqueada de todo... Me pongo musica para relajarme, pero no me sirve de nada, me siento igual de agobiada! creo que es el calor, no os lo parece? no hace demasiado calor para ser junio?!?! (por lo menos en valencia, no puedo mas...)
Encima, el otro dia en la biblioteca hacia un "frio de cojones" y al final acabe resfriada dos dias... si es que no se puede estudiar bien con tanto cambio de temperatura!!
A estas alturas parece una excusa, pero no sé, la verdad es que no me siento con ánimos de seguir... (pero claro que seguire, es lo que toca, y más habiendo reservado ya hotel y todo pa presentarme!). No sé si me entendeis, pero parece que mi cuerpo no quiere que estudie, cada vez que me pongo se "inventa" una excusa pa no dejarme estudiar... SI ES QUE ASI NO SE PUEDE VIVIR!!!!
Bueno, otro dia mas... jeje ;)
P.D.: GRACIAS POR PREOCUPAROS! SOIS LOS MEJORES! EL MEJOR FORO DE TOT EL MON!! :D
• 19/06/2009 14:35:00.
tu si que sabes animar blo :) ya me siento mucho mejor :D gracias!!! y pasalo bien el finde! (bueno, y todos los demas tmb! jeje)
• 19/06/2009 23:09:00.
que dius LOANS?! no crec! no fa temps de pluja...
La verdad es que si que ha pasado tiempo desde que hable por el foro ISUR, es que no sé, como no me sentía con animos de hacer nada, me dejé internet aparcao un tiempo... Si es que tienes razon, no se puede aprobar habiendo estudiado tan poco tiempo!! pa la proxima lo intentare mas en serio ;) no obstante, me presentare a esta tmb porque pague tasas y he reservado hotel, q si noooo...
SANDA, t'examines demà? mare meua... MOLTA SORT!!!
• 19/06/2009 23:32:00.
ohhhh quin encant de gent que sou! gracies per desitjarme sort TYALI, BLO, LOANS, ISUR, PACIENCIA, tinc la sensaciò que em portin a l'escorxador, je je, no, ara ja estic tranquila pero... tot avui, tot ahir, em va repetir el mal de panxa el corre al bany....els nervis, com i s'acabés el mon, i no em puc queixar jo, que plaça ja en tinc, pero... no hi puc fer mès, suposo que el que mès en dolrà si no les paso, es la gent del meu entorn que ha apostat per a mi, la meva parella, amics, familia, que m`han apoyat tant, sembla que si no te les treus... els falles... ja em diuen que no ho pensi això, que si no les trec , total em quedo com estic, la plaça ja la tinc, no tinc dret a queixar-me , a vegades, a voltes em fa vergonya expresar-me , queixar-me,.... no hi tinc dret, jo tinc un "repaldo"que vosaltress encaara no teniu pero... que estic segura que el tindreu, tindreu plaça , os la esteu guanyant a pols.
Ohhh, que encantadores sois, gracia TYALI, BLO LOANS,, ISUR PACIENCIA, por desearme suerte. Tengo la sensación de que me tienen que lleval al matadero jeje,. nooo ahora estoy tranquila, pero todo el dia de hoy, de ayer, me repitieron los retortijones y venga viajes al baño... los nervios claro, pero... no puedo hacer nada... supongo que lo que mas me dolerá si no apruebo es..... por lo que han apostado por mi, mi pareja, familia,, amigos, su apoyo me refiero, y ma le lo dicen lo que sea serà y no te preocupes, y es verdad la plaza ya la tengo, a veces me da verguenza quejarme, tantos que estais luchando por la plaza, y yo... bueno tengo un respaldo que todavia no teneis vosotros, auqnue estoy convencida que lo lograreis, seguro que si tendtres plaza, pues os la estais ganando a pulso.
BLO, estoy deseando saber lo del viaje, a mi me encaaaaaaaanta programaar viajes, tanto o mas que realizarlos jajaa, te admiro mucho Blo, con marido, niños en edad de dar guerra guerra y sacando tiempo por las noches para estudiar, pues mira tengo una amiga muy amiga, Teresa, que se ha sacado gestiòn así, tiene dos niños con la misma edad que los tuyos y cuando los tenia acostados pues ella se ponia a estudiaar, los fines de semana estudiando, y por las tardes después del trabajo pillando horas para estudiar como fuera, pues SE LAS HA SACADO, si señor, la semana que viene creo que toma poesión. Estoy superorgullosa de ella. y a ti... te veo con el mismo empuje o más que ello, te lo digo en serio BLO.
bUENO, pues nada os dejo, mas que nada porque los mosquitos atacan de nuevo, y como pican.
hasta pronto amigos!
• 20/06/2009 7:28:00.
bon dia a tothom!!!!!! quina nit de pluja hem passat!!!! bé, jo me´n vaig ara al examen de valencià de la junta qualificadora, a veure si en puc traure alguna cosa de profit, jejeje...
SANDA molts ànims!!!! espere que després continuis passant a saludar!!!!! vinga que tu pots amb això i més!!!!
TYALI, espere que estigues més animada. Tens raó, em presente a totes les opos que puc.... supose que un dia d´aquests trauré una plaça per mí!!!!
bé, vaig a repassar un poc el vocabulari i a l´escorxador, com diu Sanda, jeje.
besets
• 20/06/2009 8:26:00.
Hola! Os leo mucho y me he animado a escribir
Soy de Valencia, y ya dije en otro post q hacía tiempo q buscaba gente x akí para hacer esto más llevadero. Llevo casi un año preparando gestión (bueno y las demás) y no me veo con posibilidad alguna, xq en caso de pasar algun exámen es raspadito, y al ser concurso oposición...
Pero también entiendo q hay gente q lleva muchos años, asi q es lógico pensar q los demás también tenemos q prepararnos de la misma forma. Está claro q desanima un montón ir a un examen sin ganas, pasar semanas frente a los libros sin esperanzas, pero esta es una carrera de fondo y hay q mentalizarse, el q resiste gana, así q solo nos queda pensar q algún día lo conseguiremos, q llegará nuestra hora, pero no merece la pena desanimarse, xq las cosas no van a cambiar.
Bueno solo me queda decir q mucho ánimo, q los q para ésta estemos verdes, tenemos la oportunidad de hacer el examen, de aprender de los errores y prepararnos para la siguiente, q será la nuestra.
• 20/06/2009 20:05:00.
HOLA AMICS,
ja torno a estar aqui, ja he tornat a casa!
Amb l'exàmen fet, ai quin descans mès gran, per Déu!
Bé, he sortit bastant contenta, que aixó no vol dir res , però, he omplert 10 fols, durant les 2 hores que ha durat el primer exámen.. Després m'he adonat d'una "cagadeta" que he fet, els articles, 87 ter i 544 ter, els he explicat al revés? agggggggg, el Tribunal m'ho passará per alt?, nooooo no contesteu , prefereixo no saber-ho, (alabat sia Deu) al menys no m'he quedat en blanc, que es la por que tenia... perquè mès endavant l'hauré de llegir davant d'un tribunal, mare meua no en tenen prou amb el dia d'avui sinó que ens hem de veure escagarrinats un altre dia davant 5 ó 6 ilustrísimes. (cagumdena qui els ha parit) ai si em senten....
El segon exercici era un suposit practic y m'ha anat comsi comsa.
HOLA AMIGOS, ya estoy aqui de nuevo en casa!
Con el examen ya hecho! ay por Dios que descanso mas grande!
Bueno, he salido bastante contenta, que esto no quiere decir nada, pero he escrito 10 folios aprox.durante las 2 horas que ha durado el primer examen. Posteriormente (ya fuera del aula) me he dado cuenta de "una cagadita" que he cometido. Los arts. 87 ter y 544 ter los he explicado al revés, el uno por el otro arggggggggggg, el tribunal me lo pasará por alto? noooo nooo me contesteis, prefiero no saberlo (alabado sea el Señor) al menos no me he quedado en blanco que es lo que temia... porque dentro de unos dias lo tendré que leer ante un tribunal, madre miaa! no tienen bastante con lo que nos han hecho pasar el dia de hoy,que encima nos tenemos que ver achuchurrios otro dia delante de 5 o 6 ilustrísimos? (he dicho un taco)
El segundo ejercicio ha sido un supuesto práctico y me ha ido comsi comsa.
Bueno chicos, seguid luchando (con descansos, eso si)
Muaaa para todos!
• 20/06/2009 20:21:00.
Sandaaaaa que hem estat juntes al mateix aula......
• 20/06/2009 23:15:00.
Sí LOANS aquest era el meu primer misatge en català, encara que us he llegit en diverses ocasions.
Ara aquest es el segon pero hi haurà un tercer, un quart, un cinquè....
Com m'alegra poder dir..... BONA NIT A TOTHOM!
• 21/06/2009 1:46:00.
LOANS, m'encaaanten les cireres pero aquest any de moment.. primer i ultima vegada que en menjo!
RINHOAAAAAAAA, oh i tant que has de entrar aqui, i... com es que fins ara no ho havies fet? quina gràcia no? hem estat a la mateixa aula... jo quan hem acabat el primer examen, anava dient "Que hi ha alguna Rinhoa aqui? i la gent em mirava pero no em deia res... es clar...
Bé, Rinhoa, aviam si m'has vist.... estava assentada cap al mig de l'aula, darrera una noia molt rossa amb cabell llarg , (que justament havia estat treballant al Jutjat del davant on estic jo i que va demanar trasllat a Menorca fa justament 9 anys !)
Jo soc alta, cabell llarguet color "cobrizo" i anava vestida amb uns pirates negres i un "blusón" groc llimona transparen amb top blanc a sota..... et sona?, i tu? on estaves i com anaves? donem pistes va.......
• 21/06/2009 8:38:00.
bon dia xics, vinga que estem a no res de la glòria!!!!!
besets.
• 21/06/2009 8:58:00.
Ei Sanda,
com ja he dit en l'altre post, jo anava amb un polo verd fosc, texans y les xancles daurades (bé Sanda, tu ja saps perque portava xancles, jaja).
Porto ulleres. Sóc morena, 31 anys, mitja melena una mica escalada, aixxxx si segur que ens hem vist.
Jo era a la primera fila al costat de les finestres on era la taula dels vigilants, i com vaig entrar la segona, estava asseguda a la segona cadira. Jo mirava cap on tu eres aseguda, perque allà al darrera hi havia una noia que conec que es gaditana, i també hi havia una noia que va ser companya del meu marit. Aixxx si que vaig veure a la rossa de vestit negre, qué bon color tenia, ara entenc si està a Menorca, pero "leches" on visc tinc piscina i ni la he testada i aquí blanqueta que estic....(ai, que mala és la enveja, jajja)
Sanda segur que en vas veure... quan vaig sortir del primer examen (de les últimes como sempre) em vaig seure a un banquet que hi havia al costat de la porta,
En fi, un petonet.
• 21/06/2009 9:26:00.
Rinhoaaaaaaaa em sembla que siiii em ssebla que se qui etsssss
un cop a fora mirant gent, vaig fixarme en una noia asseguda en un banquet com tu dius i tambe vaig veure que em miravaa, aixxxx, segur que eres tu, mirava pero no deia res (es clar) morena, pel blanqueta (jeje), i tirant a primeta, menudeta, eres tu??????????? et tenies que haver posat algo de la Kitti, dona i yo tenia que haver anat amb un mussol a l'hombro, jejejejjje
• 21/06/2009 13:04:00.
Sandaaaa, ei , home, blanqueta blanqueta tampoc sóc, i primeta i menudeta.... tampoc, estic normal, pero no primeta ni menudeta.... aixxx a veure si no era jo, es que en vaig seure al banquet una estona pero despres van venir uns companys d'altre aula i em vaig ajupir i estava parlant amb ells i com diuen "quien se fue a sevilla perdió su silla" i un home va seure. Potser vas veure a la xicota que et dic que era gaditana, que jo estava aseguda al costat d'ella al banquet de fusta que hi havia, ella sí que es blanqueta i més primeta i menudeta que jo.... aixxxx.
• 21/06/2009 14:06:00.
BON DIA A TOTHONM ENCAR QUE JA ES PRÁCTICAMENT L'HORA DE DINAR.
Volia entrar ahir al vespre a dir-vos que segur que heu pasata amb escreix pero em vaig empatollar amb posts de preguntes i vaig haber de marxar perque tenia un sopar amb uns amics i es feia tard.
Senti08 Benvinguda a aquest fil, no pateixis si no treus la opo el primer cop, ademes tens la sort de que , diuen, hi haurá una nova convocatoria aquest mateix any.
Sanda , pasat-ho bé aquest cap de setmana i dilluns l'utima empenta. Que divertit que estiguesieu tu i Rinhoa a la mateixa aula i no us reconeguesi-ho, sembla el guió de una comedieta ianki.
Rinhoa , el mateix i benvinguda, cada cop som mes , quina ilu.
Loans si que l'he llegit el fil, tinc els nanos fora i aquest cap de setmana l'ordinador es meu, jejejeje.
Que be viu la Blo, jo que enveja, nosaltres aqui pringant i ella de festa.
• 22/06/2009 17:52:00.
BONA TARDE A TOTHOM.
Blo , que hermoso viaje me pones los dientes largos.
Avui començo ara quin desatre. Fins despres i anims ja falta poc.
• 22/06/2009 23:37:00.
BONA NIT, AMICS, FEI TEMPS QUE NO EM PASABA PER ACÍ. ¿COM ESTEU?
FINS DEMÀ
• 23/06/2009 14:18:00.
Bon dia a tothom i una molt feliç revetlla de Sant Joan.
Avui estudiarè poc, pero la revetlla es la revetlla i es nomès un cop a l'any. I si despres no trec plaça i ademes m'he perdut la revetlla? Res d'aixo, aquest vespre comença la gresca fins a la matinada i ja tindrem temps per recuperar.
Bon dia a tothom una muy feliz verbena de San Juan.
HOy estudiaré poco pero la verbena es la verbena y solo una vez al año. Y si luego no saco plaza y ademas me he perdido la verbena? Nada de eso, esta tarde comienza la fiesta hasta el amanecer y ya tendremos tiempo para recuperarnos.
• 24/06/2009 10:13:00.
• 24/06/2009 11:23:00.
BONSH IA A FOFOMMMM:
ASHTAT UNA REVESLLA FRUTALLLL, EN QUAN TROBI EL SHERVELL EM POSHO A TUDIAR.
fUENOSH IAS A TODOSHHH.
hA SHIDO UNA BERBESNA FRUTAL. eN CUANTO ENCUENTRE EL SEREBRO ME PONGO A TUDIAR.
• 24/06/2009 13:50:00.
Hola companys, bon dia, millor dit bona tarda
Paciencia, que et passa a la boca? je je i tens encara un tap de cava ?
Paciencia, que te pasa en la boca? tienes dentro un tapon de cava todavia?
TYALI, nooooooooooooooooo, nooooooooooooo ja no em treuré el PACO PACO PACO del cap en tot el diaaaaaaaa.
LOANS, jo fa 5 anys vaig demanar un desitg la nit de sant JOAN i.. sem va complir, (compte amb els desigts que passa aixo... que a vegades es compleixen.
LOANS, Hace 5 años que yo pedí un deseo la noche de san Joan y se cumplió (ojo con los deseos que a veces pasa eso... que se cumplen.
BLO, esta escapada que cuentas, genial, que fotos espectaculares, para cuantos dias? dos 3 cuatro?. al final como te conté, casi que me he decidido por Brujas, gante, amberes... es un viaje que hace tiempo quiero hacer ahhhh, ahora me viene a la mente otro, visitar ALSACIA, alguien ha estado? me quedé prendada de un power point que me pasaron, aunque claro.... ya sabemos, fotos photo shop...
Otra cosa Blo, como a mi ya me ha pasado eso de que se borra como por arte de magia lo que has escribido (sobre todo cuando es largo), antes de darle al "responder", selecciono todo el texto y lo copio, y asi, si después pasa algo, pues le doy al pegar y listos. Tu te presentas el 28? y el 5 de julio?
bueno, pues nada, que paseis un buen dia de Sant Joan.
Muaaa
• 24/06/2009 13:54:00.
agggggggg perdón perdón he puesto "lo que has escribido" perdón!
• 24/06/2009 23:59:00.
BONA nit a tothom, fins demá plego per avui. Que tingue sons felisos.
Bona nit, que tengais dulces sueños.
• 25/06/2009 9:47:00.
bon dia! otro dia de estudio :)
• 25/06/2009 9:57:00.
BON DIA.
El que faltaba, torno a tenir els paletes a casa fent un merde de cal ample. N'estan psant el cap com un timbal. Paciencia, Anims ja falta poc.
Lko que faltaba vuelvo a tener los albañiles en casa montando un follon enorme, me estan poniendo la cabeza como un bombo. Paciencia. Animo ya falta poco.
• 25/06/2009 21:58:00.
COF COF, cof, com es nota que tens paletes PACIENCIA, cuanta pols!, passa el drap nooo?
COF COF CON como se nota que tienes albañiles PACIENCIA, cuanto polvo? al menos pasa el trapo no??
Bueno gent, que us vagi mooooolt pero que mooolt bé aquest cap de setmana d'exàmens, i que tingueu "una hora curta" jeje.
Com he dit en un altre post, tinc un "presentiment" si si, de que hi haurà mooltes cel.lebracions en aquest foro , ja ho veureu ja!
Bueno gente, que os vaya muuuuy bien , pero que muuuy bien este fin de semana de exámentes y que tengais "una hora corta" jeje
Com he dicho en el post de hablemos, tengo una corazonada , si si, de que habrán muchas celebraciones en este foro, ya lo vereis ya.
Muchos besos, mucha fuerza y energia para todos!
• 25/06/2009 22:33:00.
BONA NIT I BONA SORT.
• 27/06/2009 21:08:00.
BONA NIT A TOTHOM.
He trobat el fil a la segona página. Espèro que us hagi anat be els que anaveu per Auxiliars i que us bvagi be demá als que aneu per gestió. Ja direu alguna cosa.
• 28/06/2009 10:54:00.
BON DIA A TOTHOM.
QUE HI HA ALGÚ? Mheu deixat solet al fil, anims als de Gestió.
• 29/06/2009 19:56:00.
si que es estrany, ja no parla ningú a aquest fil.. on s'ha ficat Loans? una semana sense noticies seues..
• 29/06/2009 20:24:00.
::: --> Editado el dia : 29/06/2009 20:24:54
::: --> Motivo :
Hola amics, salutacions des Andalucía. M'encantaria saber catalá pero per desgracia no soc molt hábil amb els idiomes, i mes o menys ho entenc pero me costa treball parlarlo. Aquí us deixo un enllaç gracios. Bona nit.
[--http://www.youtube.com/watch?v=P1hTU83TTq8&feature=rec-HM-fresh+div--]
• 29/06/2009 21:17:00.
Hola gent, bona nit!
Si, és una pena que aquest fil es perdi en la inmensssitat del foro, això no pot ser!
Ja ja Tyali, que no recordesd quan eres tu la que estava desapareguda? jaja
PACIENCIA, vaa fer alguna d'aquelles intervencios teves que ens fan riure.,vaaaa
HATE: Cada dia que passa em sorprens mes... vas començar "molt fort", avassallant al personal, (si em permets l'expresssiò) i mica a mica, les intervencions van ser menys agressives encara que "incissives", je je , sembla que t'hagis domat... jeje ...que m'entens?, m'ha sorpres encara més ( i gratament) la teva intervenció en aquest fil, espero que no sigui la última vegada, a més trobo que t'expreses molt bé, i com es que saps escriure.l? vaa explica... explica! de veritat que estic flipant en colors...
Loans, espinete, on souuuuuuuuuu
Blo , guapaaaaaaaaaaaaa,
Amunt el fil !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
• 29/06/2009 22:30:00.
Sanda, en la Universidad me cogí catalá como asignatura de libre configuración xD Soy de Historia.
• 29/06/2009 22:48:00.
Y bueno, tinc un amic de Girona i ell copiava els apunts en catala i com després me los deixava doncs no me quedava més huevos que entendre, pero ultimamente li tinc abandonado i me costa :(
• 29/06/2009 23:11:00.
jeje, shhhhh calla SANDA, que ningú se n'havia adonat :P
hate, si parles català millor que jo :D
• 29/06/2009 23:15:00.
Doncs Chapeu! Hate. i ...... no tindràs mès remei que entrar sovint a aquest fil... si o si?
• 29/06/2009 23:30:00.
no permetre que aquest post desapareixa de la primera página,almeys durant molt de temps.
Mantingam-lo actiu
• 30/06/2009 11:47:00.
OSties.
Hate ets un pou de sorpreses, benvingut, pots aprofitar aquest fil per anar practicant i si aquest any no t'en surts l'any que bè oposites per Catalunya que es mes fácil treure plaça i tot aixo que portes per endevant.
• 30/06/2009 18:58:00.
PACIENCIA, com anem? les obres acabades a la fi? tot bé? Doncs jo treballant, és el que te fe vacances al Jutjat, que ningú et fa la feina jeje, i es va amuntegant , amuntegant, brrrrrrrrrrrrrr
• 30/06/2009 19:26:00.
Hola todos:
por qué os empeñáis en ser excluyentes. Yo os entiendo perfectamente pero nunca se me ocurriría meterme a escribir en otro idioma que no sea el castellano para que todas las personas puedan participar. lo bonito es que todas personas puedan dar su opinión y cuantas más mejor. En fin, vosotros veréis. Será por presumir de algo, no sé de qué, Será falta de cultura o de educación. Será querer volver a las tribus o vivir en una burbuja, o incluso retornar a la endogamia cultural.
No tengo nada encontra de los idiomas de hecho yo entiendo perfectamente el catalán. Pero en un foro de ámbito estatal me parece un poco absurdo.
Yo que me considero ciudadano del mundo y paso de nacionalismos, aunque estoy de acuerdo en la promoción de las culturas respectivas, lo que me parece más normal es que los foros están para que todo el mundo se entienda, y no para excluir a nadie.
Sois libres para hacer los que os de la gana, pero repito, bajo mi humilde opinión, me parece absurdo.
Como final os diré que no voy a hacer caso a respuestas insolentes e insultantes, ahora si me dais una respuesta de buenas maneras y de buena educación, la tendré en cuenta para reflexionar después.
Saludos