¿Qué quieres buscar?

Inicia sesión

Regístrate

FOROS OPOSICIONES FORO Oposiciones Personal Subalterno (ordenanza, bedel, ujier...)

709.293 mensajes • 396.056 usuarios registrados desde el 25/05/2005

kiko.1

soy lo que quiero ser, o almenos lo intento

• 03/04/2008 9:48:00.

opos 2008 subaltern generalitat de Catalunya

::: --> Editado el dia : 04/04/2008 16:36:25
::: --> Motivo :

Hola a todos
Para empezar el hilo solamente decir que empieza la cuenta atras de esta nueva opo del 2008 para subaltern
Por favor todo el que tenga informacion sobre el tema que siga este hilo
Gracias

213 RESPUESTAS AL MENSAJE

jusano

Funcio-nant

• 04/04/2008 12:38:00.

RE:opos 2008 subaltern generalitat de Catalunya

Tengo una hermana que empieza ahora con esta opo. Le paso el hilo, que va muy pez.

Suerte!

kiko.1

• 04/04/2008 16:31:00.

Desconozco si hay otras opos de subaltern 2008 que no sean las de la Generalitat de Catalunya; pero en cualquier caso este hilo está habierto a todo el que quiera opinar y, si, estas son las nuestras: OPOS 2008 SUBALTERN GENERALITAT DE CATALUNYA

nserra

Vamos a por ella

• 08/04/2008 17:09:00.

Me apunto.

MariC28

• 11/04/2008 11:42:00.

Hola!! yo tambien me apunto a estas opos!!
Sabeis las plazas que van a sacar? alguno os habeis presentado alguna vez?

Gracias!!

nserra

Vamos a por ella

• 14/04/2008 15:44:00.

Hola jusano si ya conoces misopos.com colgaré allí toda la información que pueda.
SAludos

nserra

Vamos a por ella

• 24/04/2008 9:51:00.

Lo subo

pepilona

• 24/04/2008 15:29:00.

Hola a todos los que os quereis presentar a la opos de subaltern de la Gene. yo también me quiero presentar. estoy mirando en la pàgina de misopos.com y no encuentro ninguna información.
Tambén me quiero comprar el temario, pero he visto que en Adams el libro de temas está editado en 2007 pero el de casos prácticos es de 2004, que me aconsejais? existe alguna otra editorial?
Gracias

nserra

Vamos a por ella

• 27/04/2008 17:57:00.

En mis opos todavia no hay nada estoy a la espera de que se diga algo.estan modificando el temario de administrativos y no se si lo haran con subalternos, de todas maneras antes que la convocatoria tiene que baber concurso de traslados, en administrativos ya se hicieron pero en subalternos no.

cosmos estelar

• 27/04/2008 21:18:00.

Hola a todos!!!

Yo tambien me voy a presentar a las opos de subalterno, a ver que tal van!!!!!

He visto que se han hecho comentarios de los libros. Los del 2006 sirven o hay cosas que hayan cambiado???

pepilona

• 28/04/2008 23:43:00.

Hola Lluisa25:

Estoy interesada del curso por internet que hablas en tu mensaje, te agradeceria si me pudieras decir donde he de dirigirme para poder hacerlo i también me gustaria si me pudieras explicar un poco en que consiste tu trabajo de subalterna en un instituto. Gracias.

Nacha379

Lo conseguiremos

• 29/04/2008 13:30:00.

Hola a todos ¡¡¡¡
Algunos ya nos conocemos de las opos de auxiliar y como no pasamos, aquí estamos de nuevo.
Esta vez, si que sí.
Lluïsa25, a mi también me interesa el curso de internet. Te dejo mi correo por si me puedes enviar información: nacha379@hotmail.com
Muchas gracias y suerte para todos/as.
Si consigo información la paso.

pepilona

• 29/04/2008 17:10:00.

Hola Lluïsa!!!!

Antes no te he dejado mi mail, para mandarme la infornación del curso isabel_videllet@hotmail.com
Gracias

cosmos estelar

• 29/04/2008 23:17:00.

Hola Lluisa25!!!

Jo també estic molt interessada en aquest curs a distància. Com és el treball que fas a l'institut???
Segons els sindicats, saps més o menys quan sortirà la convocatòria?? Quantes places???

El meu mail és: raquel.teran@hotmail.com

Moltes gràcies per tot i si tinc alguna informació ja us ho dic.

Adeu!!!

Nacha379

Lo conseguiremos

• 06/05/2008 8:43:00.

Hola a tots/es,
Això està molt parat, suposo que és perquè tothom està estudiant molt. Fantàstic ¡¡¡
Suposo que ja sabeu que el nostre examen sortida entre setembre i novembre, segons els sindicats, porca primer fan les opos els administratius i després nosaltres.

ÀNIM A TOTHOM¡¡¡¡

kiko.1

• 12/05/2008 9:43:00.

Hola de nuevo a todos
Intentare hacer un resumen de lo que se:
Segun ccoo la convocatoria es inminente, por cierto el cursillo allí me cuesta 40 euros al mes
Me comentan que el corte se hara en el primer examen
El temario parece ser que ha cambiado algo en la pagina de la EAPC podreis encontrar el temario
Si, yo hice las opos anteriores y aprové pero me quede a solo 0,15 puntos de entrar
En fin si quereis preguntarme algo procurare responder
Saludos

cosmos estelar

• 12/05/2008 12:59:00.

Hola kiko.1

Como suele ser mas o menos el examen?? Quiero decir, tambien tiene preguntas "trampa" como en todos estos examenes de oposiciones?? Es muy complicado?? No tendras por casualidad el examen de cuando tu te presentaste?? Asi puedo tener una referencia.

Yo estoy mirando un libro del año 2006, estoy esperando a que salga la convocatoria para comprarme el libro nuevo. He mirado la pagina de EAPC y no he visto que hayan cambiado nada del temario. Que es lo que dices que ha cambiado??

Animos y ha estudiar mucho!!!

cosmos estelar

• 12/05/2008 13:02:00.

Hola Kiko.1 otra vez!!!

Perdona, es que me he olvidado. Como va eso del cursillo de CCOO??? Me podrias informar un poquito??? Horarios, etc...
Creo que es mucho mejor ir a clase que estudiralo uno solo, siempre te lo explican mucho mejor!!

Gracias por todo!!!

kiko.1

• 12/05/2008 14:59:00.

Vamos a ver los cursillos de ccoo son en Barcelona Via Layetana sabados mañana o viernes tarde
En la opo anterior el primer examen fue tipo test de 50 preguntas variadas sobre los 10 temas que hay en la pagina de la EAPC no tengo copia porque creo recordar que solo se publicaron las hojas de respuestas, el tiempo fue de una hora para contestar y en cuanto a preguntas trampa pues lo tipico de los test cuatro respuestas que se parecen mucho y solo una vale; por cierto cuatro mal restan una bien
La gran diferencia es que en la ultima opo con un cinco pasabas y en esta el corte será en funcion de las puntuaciones mas altas con lo cual pudiera ser entre siete y ocho
Se comenta que el tema union europea se suprimirá

kiko.1

• 12/05/2008 19:17:00.

una puntualizacion donde digo viernes tarde queria decir miercoles tarde

esnebuno

• 14/05/2008 11:57:00.

hola compañeros,saludos a todos los opositores.
estoy preparandome para opositar en mi ayuntamiento,plaza de conserje.Me podeis echar un cable?
Tengo los temarios de la editorial MAD edicion 2007 y sus respectivos test.
Creeis que es dificil estas opos?
Espero vuestros comentarios,gracias.
mi e-mail: jomaes5@hotmail.com

kiko.1

• 15/05/2008 11:50:00.

Responder a si una opo es dificil es cuanto menos complicado y muy relativo
a la ultima opo de la generalitat se presentaron 12000 para 450 plazas

esnebuno

• 15/05/2008 12:55:00.

gracias kiko.1

a ver si tenemos suerte,clavaremos codo y a ver cuanta gente se presenta en esta opo.
me imagino que la plaza la querran muchos
saludos kiko.1 y a todos los foreros

Tosa

• 15/05/2008 19:54:00.

Hola a tod@s, yo tambien me quiero presentar a estas opos e igual que LLuisa25 tambien trabajo de conserje en un insti. Estoy u poco perdida porque he ido a varias academias para prepararme bien y la verdad no sé por cual decantarme, a ver si alguien me da un empujoncito

pepilona

• 15/05/2008 22:29:00.

Hola Tosa:

Me podrias explicar en que consiste tu trabajo diario en el instituto, todos los subalter. de los insti realizan las mismas funciones más o menos o depende también del director del centro?

Gracias

MariC28

• 17/05/2008 22:28:00.

Hola!!

Me podéis informar sobre el curso de internet que vale 300€ y también sobre el de CCOO?.
¿12.000 personas se presentaron en la convocatoria pasada?, me parece una bestialidad!.

Mi mail es: rmalbert30@hotmail.com

esnebuno

• 18/05/2008 12:23:00.

hola compañeros/as!
una pregunta,¿os preparais por vuestra cuenta o estais en algun centro tipo ADAMS,EMAGISTER,etc,etc.....?
en mi caso voy por libre,creeis que sera mas dificil?
saludos

kiko.1

• 18/05/2008 16:30:00.

hola Maric28
si 12000 te parece una bestialidad que dirias si te digo que en realidad se inscribieron casi 16000 pero el dia del primer examen faltaron 3000 y pico
El curso de CCOO se hace en Via Layetana los miercoles de 16 a 20 h. y los sabados de 8 a 13 h.
Para esnebuno
creo que el hecho de prepararte en un cursillo la diferencia fundamentalmente consiste en que allí puedes hacer todas esas preguntas que te surgen al estudiar
Para todos los que quereis saber mas:
En las ultimas opos se presentaron unos 12000.
El primer dia se hicieron tres pruebas 1º temario general tipo test de 50 preguntas 2ºtest psicotecnico de 60 preguntas (que posteriormente fue anulado) y 3º "matematicas y ordenes sencillas ( para mi el mas cabn)
Pasamos 2800 aprox
El segundo dia (unos tres meses despues) fueron las dos ultimas pruebas 1ª supuesto practico a elegir entre dos bloques de 20 preguntas y por ultimo el de catalan solo para los que no acreditaron el nivel b
Total 689 aptos
Seis meses despues aunque parezca increible se pudieron presentar a la segunda prueba los 335 que habian suspendido el psico que anularon
59 aptos mas que en total fueron 748 creo recordar
Finalmente se sumaron los meritos (hasta 10 puntos como maximo o sea un tercio de la nota maxima posible)
con lo que tras las pocas renuncias que hubo (20 en total) nos quedamos fuera unos 250 aprobados sin derecho a nada mas que formar parte de una lista para cubrir sustituciones
Espero que os haya servido de ayuda esta pequeña explicacion
Saludos y suerte a todos

MariC28

• 18/05/2008 20:21:00.

Muchas gracias!!
Me ha servido de mucho tu ayuda Kiko!!
Lo que veo que fue super bestia 12.000 personas!!!!
Yo esoy preparandomelo con los libros de la adam, pero lo veo muy dificil, sobre todo si se presenta tanta gente.

esnebuno

• 19/05/2008 10:16:00.

gracias kiko.1,estas puesto en el tema!!!!
De todas maneras que no decaiga la moral,aunque se presente tanta gente.
En mi caso el centro en el cual me informaron,las garantias de exito estaban aseguradas,¡pero a que precio por dios!!!!!!!
por ello decidi asesorarme en mi propio ayuntamiento,y charlando amigablemente con uno de los subalternos,me animo a hacerlo por libre,insistiendo en que por supuesto estaban preparados los interinos y........como no algun que otro "amiguiiiiiiiisiiiiimo".Vamos que no va a ser facil!!!!
Entiendo que se presente tantisima gente,pero no por ello tenemos que dejar de luchar por nuestras metas,en este caso ser funcionario.
para kiko.1:
gracias de nuevo,espero no tener muchas trabas.
Para MariC28:
animo chica!!! tu puedes,suerte

saludos,chao

kiko.1

• 19/05/2008 14:44:00.

Hola Esnebuno
Permiteme una pregunta-exclamación ¿¿¡¡garantias de exito aseguradas!!?? No se a nivel local como estara el control del proceso de opos, pero a nivel Generalitat no existe eso de "garantias" personalmente conozco compañeros que fueron a esas academias de renombre y no pasaron; piensalo otra vez y haz tus numeros con logica (la ultima vez 12000 aspirantes para 450 plazas), tambien tengo compañeros que fueron conmigo a CCOO y suspendieron y alguno que ya es foncionario. Que no te vendan la moto (sin animo de ofender)
Ademas como ya comenté mas arriba estas opos tendran el corte en la primera prueba y para que te hagas una idea en las ultimas yo saque 7,65 y estaba cerca del 400 y tras la suma de meritos del final baje 100 por lo que intentare una nota que esté por encima del 8 y esta vez si que sumaré meritos, así que espero que todo vaya bien y esta sea la definitiva.
Claro que tambien puedo tener un mal dia y suspender

broder23

• 19/05/2008 15:58:00.

wenas a todos!!

llevo ya tiempo siguiendo este hilo y al final me he decidido a intentar el esfuerzo de las opos!!
asi q me gustaria preguntarte kiko si cualquiera puede entrar en el curso de ccoo, y si es asi dime por quien pregunto cuando este alli.
muchas gracias y os sigo leyendo
un saludo

Tosa

• 19/05/2008 17:44:00.

Hola a tod@s.
Respondiendo a pepilona te dire que el trabajo de conserje en institutos es practicamente igual en todos . Yo abro y cierro luces y puertas, atiendo a los alumnos, a los padres de los alumnos , al telefono, paso las llamadas a quen convenga,hago fotocopas, muuuuuuchas fotocopias, curo posibles heridos, llamo a los padres de los alumnos que faltan, en fin más o menos eso y poco más, luego el estres depende de lo grande que sea el insti y de los conserjes que haya.
Aun no me he decidido si hago el curso por internet, por libre o presencial en alguna academia, alguien que tenga experiencia podria echarme un cable sisipli?
Gracias

pepilona

• 19/05/2008 22:12:00.

Hola a Tosa y a todos:

Gracias por explicarme en que consiste tu trabajo del insti. es que alguien me habia comentado que aparte de abrir y cerrar luces, puertas y fotocopias, también hacía muchos trabajos de bricolage (arreglar las persianas, los grifos, las cisternas de los WC, etc..) en fin que yo pensaba que además tenias que ser casi fontanero, electricista, carpintero...
Si es como cuentas tu, la cosa no está tan mal

Pues ánimo a todos y a estudiar mucho.

esnebuno

• 20/05/2008 8:35:00.

a kiko.1
estoy contigo,tienes razon,ellos que te van a decir,lo que quieren esque la gente se apunte al curso y recibir la pasta,por lo menos eso es lo que pienso a mi paracer.
es por lo que comente de realizar estas opos libremente,aunque me cueste mas,¿no economicamente!!!!
a la par te comento,tal y como dices tú,a nivel local imagino que no se presentara tanta gente,ten en cuenta que es un ayuntamiento (27000 habitantes) bastante grandete,pero bueno,como suelo decir siempre habra que intentarlo.
para terminar las academias:no todas actuaran de igual modo,habra algunas que volcaran sus intereses en la gente que intenta opositar ¿o no?
saludos a todos

kiko.1

• 20/05/2008 11:50:00.

Hola a todos
Referente al trabajo del subaltern cada centro tiene sus pequeñas cosas puntualmente diferentes; reparto de correo, avisos, vigilancia de pasillos, control y uso de maquinas fotocopiadoras y similares control de entrada y salida y se os olvidó apuntar el traslado de material que aunque varía de un centro a otro es tarea bastante comun
En cuanto a llamar a los padres no es tarea del subaltern pero son muchos los centros donde estos las hacen y curar lesiones es tarea del profesor de guardia o si lo hay del cap de riesgos laborales
Aunque claro esta la presion que sufren los interinos o sustitutos a veces les obliga a hacer cosas que no les corresponderian
Un apunte encuanto al horario en casi todos los centros se suele hacer un par de dias de jornada partida y el resto de horario continuo bien sea de mañana o de tarde
Y para los que lo quieran saber el sueldo no es para tirar cohetes (mileuristas por los pelos)
A los que preguntaron por el cursillo de CCOO lo lleva Carlos Aguilar
Saludos

pepilona

• 21/05/2008 14:52:00.

Hola Tosa:

Me podrias informar de alguna academia que preparen opos de subalterno de la Gener. Yo conozco Adams y poco más, pero si gustaria saber si hay algun otro centro.

Gracias

Nacha379

Lo conseguiremos

• 22/05/2008 9:36:00.

Hola a todos, futuros subalternos¡¡¡

Yo voy a classes en el sindicato CATAC. Aquí dejo la información para pepilona y a los demás que les pueda interesar.
La oposición la veo difícil, pero imposible. Así que adelante compañeros/as¡¡¡¡
Somos los más mejores

INSTRUCCIONS D’INSCRIPCIÓ AL CURS SUBALTERN/08

El proper DISSABTE, 19 d’abril comencem un grup de preparació d’oposicions per a l'accés al cos SUBALTERN
Si estàs interessat/da en inscriure’t en aquest grup, cal que complimentis el full adjunt i ens el retornis via mail a formacio@catac.cat o bé per FAX al 933 173 202.
El curs es tancarà quan les places disponibles quedin cobertes.

Les característiques del curs són:
S’imparteix tots els dissabtes de 10.00 h. a 13.15 h. ( 3 hores de classe) excepte festius
El preu és de 45 euros mensuals (quota de no afiliats) i de 36 euros mensuals (quota d'afiliats).
La quota d’afiliació s’aplicarà als alumnes que portin un mínim de 3 mesos d’afiliació a CATAC.
El curs és obert, això vol dir que es fan classes fins que tenen lloc les proves de l’oposició.
El curs consta de les classes presencials més els temes i el material confeccionats pels nostres preparadors.
Els temes i la resta de material relacionat amb les proves s'entreguen als alumnes al llarg del curs, simultàniament o amb una certa antelació a la realització de les classes.
Les classes s'imparteixen a la seu de la CATAC, a Via Laietana núm 57, 5è 1a.
Als alumnes que complimenteu el full d’inscripció us convocarem una tarda entre setmana, amb data pendent de concretar, per tal de fer la presentació del curs i acabar de formalitzar la inscripció. Cal que porteu una foto tipus carnet per adjuntar al full d’inscripció ( o bé fotocòpia o escaner).

Nacha379

Lo conseguiremos

• 22/05/2008 9:39:00.

Corrijo
Queria decir: difícil, pero NO imposible¡¡¡¡
Así que Ánimos¡¡¡

nserra

Vamos a por ella

• 22/05/2008 12:56:00.

Ya hay movimiento y han puesto fecha aproximada en las de administrativo, puede ser que tambien pongan las de subalterno pronto.

Ánimos

cosmos estelar

• 23/05/2008 14:14:00.

Hola a todos!!!

Con el jaleo de que ya han salido fechas de administrativo ahora ya me ha descontrolado, quiero decir, a ver cuando va a salir la convocatoria....debe de estar a punto..... y el examen, espero que tengamos tiempo suficiente para estudiar.

Referente a lo de DIFICIL PERO NO IMPOSIBLE.... tan dificil es el examen?? Supongo que te refieres a que se debe de presentar muchíiiiiiiiisima gente, y aunque se apruebe te quedas sin plaza??? Quierez decir esto???

Tosa

• 23/05/2008 16:18:00.

Hola a tod@s.
Pepilona, pues yo he ido a pedir informacion a una academia que se llama ENDAVANT , cerca del parc central y a otra que se llama ORBITA debajo de las vias. La verdad, yo las encuentro muy caras, no sé si hacerlas por internet en la academia ADAMS.
Un saludo

cosmos estelar

• 25/05/2008 14:29:00.

Hola a todos!!!!

Tosa, cuanto te cobran en las academias que has mirado?? Te han dicho horarios?? Yo creo que lo voy a estudiar por libre, tampoco creo que sea muy complicado. Yo estoy mirando un libro del año 2007, no se si hay algo que haya cambiado. Alguien me podria ayudar??

Muchas grácias!!!

Tosa

• 26/05/2008 19:44:00.

Hola, pues en la Orbita sale por 1650 eur.horario partido o sea que cierran al mediodia, aqui te aseguran la PLAZA , no que apruebes sino la plaza, te puedes presentar a un minimo de 3 oposiciones y si no obtienes plaza te devuelven el dinero y en Endavant el precio es de 975 una oposicion o unos 1600 2 años y te puedes presentar a las que quieras y el horario es de 9 a 9 de la noche.
Que me decis?

kiko.1

• 27/05/2008 18:50:00.

Hola a todos
No quisiera iniciar una discusión inutil e inacabable pero me siento obligado a responder a Tosa
1ª NADIE te puede garantizar una plaza, repito NADIE. Lo contrario sería como minimo ilegal, una estafa, un pelotazo de los tiempos de "paquito",denunciable, inpugnable, y practicamente imposible a menos que esa "academia" incurra en ilegalidades que no quiero ni pensar
2º Si quereis hablar de precios 1650 € es como poco una estafa, un atraco a mano armada, un timo con la excusa falsa de un resultado garantizado. YO por el curso de tres meses pagaré en total 120 € y si tardasen seis meses en convocar el primer examen 240 € ¡¡¡PRECIO TOTAl !!!. Y como donde voy son honrados nadie garantiza nada pero yo aprobé la vez anterior, si bien es cierto que no pude tener plaza por no poder sumar meritos (cosa que esta vez no sucederá). Ademas fueron bastantes los aprobados de aquel cursillo que ahora son funcionarios; con lo cual si le echas un vistazo a los numeros de los que se presentaron, haces un pequeño calculo de las academias que "garantizan resultados" y le aplicas un poco de sentido común (lamentablemente el menos comun de los sentidos) podras ver que huele a podrido la oferta. ¿O NO?
Y 3º Solo el estudio el sacrificio y el esfuerzo personal ya sea en una academia, en un sindicato, en casa o donde quieras te permitira optar a una plaza. ESto no se trata de un contrato falso que un mafioso le vende a un inmigrante ni nada que se le parezca; SEAMOS SERIOS estamos luchando por una plaza de funcionario, somos muchisimos y hay muy pocas

Suerte a todos

PD: espero que nadie se sienta ofendido si asi fuese pido disculpas y os hago una peticion: PENSAD UN POCO

magicasregi

busco leyes del estatut autonomico balear

• 28/05/2008 14:00:00.

hola a tod@s yo las hago por libre las oposiciones y soy novata en esto, una de mis preguntas ¿que son los meritos,como se consiguen y como entra una en una bolsa de trabajo la primera vez ya sea en el ayuntamiento o gobierno? gracias.

esnebuno

• 28/05/2008 14:19:00.

hola a tod@s!
estoy co kiko.1,ya lo comente hace dias en este foro,AULATUTOR,1500€,asistir a clase una vez por semana y solo una hora,y claro tambien te garantizaban plaza.
No me lo pense dos veces,tras una charla con uno de los funcionarios del propio ayuntamiento opte por opositar libremente,es decir buscar temarios,test para practicar,busquedas en internet,etc...,etc...
total muchas horas de lectura y "PA ALANTE"
Coste: unos 100€ con los mencionados libros y pagar los derechos de examen.
para acabar,decidid vosotros mismos si merece la pena.
por cierto la semana que viene salen las listas en las cuales estan los admitidos y excluidos a las opos a las que me presento.deseadme suerte como yo os deseo a vosotros.
un saludo

kiko.1

• 28/05/2008 15:42:00.

Hola a todos
Para los que vayan por libre el temario oficial está publicado en la pagina de www.eapc.es en el enlace publicacions apartado temaris, es oficial así que en teoria no se saldran de aquí aunque ya vereis que al final de cada tema hay enlaces de ampliación
Para Magicasregi:
los meritos son puntos por mes trabajado en la administración ya sea como susutituto o como interino a razon de 0,15 por mes trabajado y con un limite(en las ultimas opos) del 33% de la nota maxima que de ser como la ultima vez seria 10 puntos ya que la maxima nota posible era 30 puntos (3 pruebas puntuables del 1 al 10)
Referente a la bolsa de trabajo no existe así que todo pasa por apuntarte en el servei catala de colocació o el inem o la otg a la que pertenezcas y hacer una demanda de empleo para subaltern y si esta llega a un SSTT de educacio en el momento en que haya una oferta para cubrir una baja y suena la flauta......

esnebuno

• 28/05/2008 17:56:00.

para kiko.1 (y para quien interese!)

Puntua como meritos,el haber tenido profesionalmente labores acordes al puesto de subalterno?en mi caso fui supervisor de centros de servicios,relizando tareas como recepción,tablas de turnos,interlocutor entre empresa y cliente,mandar fax a Empresa y clientes,facturación previa,
control de personal,control de absentismo,envio de altas y bajas y relizar entrevistas y controles de seguimiento de realización de trabajos.
En total 9 años en la misma empresa,6 como responsable de turno y 3 como supervisor.
La maxima puntuación cual seria,en caso de tener relacion al
puesto?
Gracias de nuevo.

cosmos estelar

• 28/05/2008 19:46:00.

Hola a todos!!!!!

Con la nueva actualización que han hecho de las convocatorias, quiere decir ésto que se hará antes el examen de adminsitrativos que el de subalterno??

Que lio!!!

kiko.1

• 28/05/2008 21:01:00.

Hola a todos
Para Esnebuno: los meritos solo suman por tiempo trabajado en la administración, no cuenta nada la empresa privada
En mi caso empecé a hacer sustitucioes en las opos anteriores así que podre sumar si no cambia el computo unos 7 puntos osea 0,15 por mes trabajado, pero no os desaniméis conozco gente que lo consiguió sin sumar nada pues nunca habian trabajado en la administración, de hecho a mi me hubiera bastado con un mes pues el corte creo que estuvo en 20,40 y yo sumaba 20,30

Espero haberos aclarado algo mas las cosas
Un saludo

kiko.1

• 30/05/2008 9:27:00.

Hola a todos
Por si alguno no se ha enterado esto ya va en serio

Publicacion de la oferta en agosto y convocatoria en septiembre

cosmos estelar

• 30/05/2008 9:35:00.

Esto quiere decir que el examen será más o menos hacia noviembre-diciembre???

kiko.1

• 01/06/2008 23:11:00.

Pues si parece ser que la primera prueba apunta a diciembre o enero

narres

• 03/06/2008 11:55:00.

Hoy ha salido publicado en el DOGC el concurso de traslados de subalternos, requisito indispensable antes de convocar el concurso oposición. La cosa se mueve cada vez mas rápida

kiko.1

• 03/06/2008 12:08:00.

Pues SI 759 plazas ocupadas por interinos eso nos da una idea aproximada de las plazas que pueden salir en la convocatoria

Tosa

• 07/06/2008 20:06:00.

Bueno bueno bueno pues visto lo visto me parece que me voy a preparar las oposiciones por libre.Alguien me puede decir donde encontrar test de los temarios, psicotecnicos y lo que haga falta para empezar a preparame. He mirado en internet pero solo encuentro de otras comunidades, Valencia, Galicia, Canarias, etc, pero de Cataluña en ningun sitio, os lo agradeceria.
Saludos

nserra

Vamos a por ella

• 13/06/2008 19:59:00.

Lo suboooooooooo

lolasantboi

• 16/06/2008 16:07:00.

hola a todos, después del fracaso del examen de ayer de auxiliares del estado, estoy pensando prepararme las de subalternos de la generalitat. Es casi imposible aprobar sin méritos verdad? Puntúan los méritos de auxiliar admvo. de la Adm. del Estado? gracias

Nacha379

Lo conseguiremos

• 25/06/2008 9:22:00.

LO SUBO ¡¡¡

SUPONGO QUE ESTAIS TODOS ESTUDIANDO

esnebuno

• 25/06/2008 10:05:00.

hola a tod@s!!!!!!!!!!
Mañana tengo los examenes para subalterno en corporacion local en mi ayuntamiento,deseadme suerte.
Estoy bastante "atacao".Ya os contaré como me ha ido.
suerte para tod@s.
También deciros que seguir este hilo me ha ayudado a prepararme,gracias.

Nacha379

Lo conseguiremos

• 25/06/2008 13:35:00.

ESNEBUNO,

MUCHA SUERTEEEEEEEEEEEEE ¡¡¡ SEGURO QUE APRUEBAS

esnebuno

• 27/06/2008 10:06:00.

muchisimas gracias!
Bueeeeeeeeenooo! Por fin llegó el dia,sólo comentaros que a pesar de estar "atacao" no me fué nada mal.
1º examen de catalan..........sin problemas APTo
2º test................................"bloqeao".por los pelos APTO
3º supustos practicos............ muy bien (creo),la respuesta y las listas hoy al mediodia, junto con los meritos,puntuación,etc,etc,...A ver que tal;pero vamos creo que estaré justo soy realista.Ya os diré
Suerte a tod@s,de nuevo gracias por el apoyo compañeros

esnebuno

• 27/06/2008 14:32:00.

Hola de nuevo compañer@s
Resultado final:Fenomenal para ser la primera vez y por libre,estoy muy orgulloso de mi mismo.
La plaza no la he conseguido,pero estaré en la bolsa de trabajo,¡algo es!
La nota final muy justa,por no decir la más baja,pero me alegro de haber pasado,seguiremos estudiando para las próximas,suerte!!!!!!!!!!!!!!

Nacha379

Lo conseguiremos

• 18/07/2008 11:27:00.

LO SUBO ¡¡¡
Hola companys, esteu estudiant? Ben fet, així aprovarem tots.
Salutacions i ànims ¡¡¡

Caballero31

• 20/07/2008 4:27:00.

subalterns 2008

::: --> Editado el dia : 21/07/2008 22:17:22

Necesitaria que alguien me pudiera decir que ventajas puedo sacar a parte de tener el nivel C de catalan y si alguien es sus segunda opo de subaltern si es dificilillo el examen o no ? gracias

Glope

• 23/07/2008 17:11:00.

::: --> Editado el dia : 23/07/2008 22:17:08

Hola, només informar de que han sortit les de l'ajuntament de Barcelona, per presentar sol.licitud i també que sembla que les de la Gene seran 680 places, això diuen els sindicats.

Jo em presento a les d'administratiu de la Gene, de moment.

Sort

Nacha379

Lo conseguiremos

• 26/07/2008 21:47:00.

Hola compañeros ¡¡¡
Según recursos humanos de la Gene salen cerca de 700 places y se prevee el examen para el veintitantos de noviembre, asi qué ánimo y a estudiar.
SUERTE Y PALANTE ¡¡¡

Pilar29

Desde el principio

• 26/08/2008 1:15:00.

Hola gente... me encanta haber encontrado este foro, ya que yo estoy empezando con esto de las opos y ando más perdida. Ya tengo el temario de Adams, y estoy incando codos como nunca, aunque ya me han dicho que sin puntos por trabajar de interina poco puedo hacer. He dejado en el currículum en las bolsas de trabajo de todas las administraciones que se me han ocurrido, en governació, en justicia... pero lo veo complicado. No pienso decaer porque me lo he tomado muy en serio, pero si sabe alguien alguna manera más de poder conseguir puntos, o algún otro consejo a seguir... lo seguiré atentamente, toda información es poca.
Muchas gracias!!!!

kiko.1

• 26/08/2008 13:15:00.

hola a todos
despues de el parentesis veraniego y como la prevision era Agosto, esto es inminente y volvemos a la carga

casual74

• 03/09/2008 22:57:00.

Bé, ja tenim la convocatoria akí, la veritat es que estic força decepcionat entre el tall que volen fer en el 3r exercici ( o sigui que després del 3r exercici ja es farà la selecció i només seguiran els 1.496 millors/millors notes). Suposo que com deia algú anteriorment, si no tens una nota al voltant de 11'5 (sobre 15) serà difícil superar aquest tall.
Per últim, si fa 4 anys el tall estava en els 20,20 punts sobre 30, realment veig molt difícil treure plaça si no tens mérits.

kiko.1

• 04/09/2008 15:39:00.

::: --> Editado el dia : 04/09/2008 15:42:02

Hola a todos
En especial para Darcus y en general para todos
Antes que nada quisiera aclarar una cosa: yo soy interino desde hace poco mas de dos años, lo que se es por mi propia experiencia y no porque tenga contactos (que no los tengo)
Bien empecemos por lo de entrar o no sin puntos de interino/sustituto. En mi caso si no hubiese hecho caso a mas de un enterado que lo unico que hizo fue desanimarme con lo de "sin puntos no entrarás"quizas ya estaría dentro pues aprobé todo y me quedé a solo 0,10 puntos de estar dentro( osea un mes trabajado, o una pregunta mas del test respondida bien
En cuanto a la bolsa de trabajo si es cierto que los aprobados sin plaza entran en una lista "numero dos" de la que Educacion llama a gente para cubrir sustituciones cuando la "lista uno" esta vacia, pero ojo no es una lista de la Adams sino de Educacion
En relacion a lo que dice Casual74 no sera 11,5 sobre 15 sino que ya que la primera prueba no es eliminatoria y la segunda y tercera eres apto con 2,5 eso nos daria un minimo de 5 puntos de 10 posibles ( no queda claro si los puntos de la primera prueba suman antes o despues del corte, aunque yo creo que si no es eliminatoria debería sumar despues para aprobar), asi que si tengo razon el corte estaria en 7-7,5 para los 1496 a los que habria que sumar los puntos de la primera y ultima prueba (minimo + -5 maximo 10 y yo diria que de media 6-6,5 lo cual dejaria la nota final de corte en 13/14 puntos sobre 20
Definitivamente facil no sera pues si los numeros de aspirante estan alrededor de 12000 como la ultima vez solo entrara el 6,25% aproximadamente mientras que en la vez anterior solamente fue de 4,1%
Por ultimo si os sirve de consuelo en la ultima convocatoria no llegaron a 100 los que sumaron meritos
Espero no haber liado mas a los que teneis dudas
Saludos y suerte
KIKO

lebasi78

• 05/09/2008 11:33:00.

Hola a tots, sóc nova al foro i també em presento al cos subaltern.

OnufisRa, moltes gràcies pels ànims, sóc conscient de que es necessita bona nota per aprovar, però amb ganes i esforç tot arribarà!!!!

zeuren

• 05/09/2008 19:27:00.

Hola buenas tardes!! Yo tambien soy nueva tanto en el foro como en las opos ,tengo muchas dudas pero vengo con ganas.
Suerte a todos y a incar los codos !!!

pepilona

• 05/09/2008 22:31:00.

Hola a tots i ànims!!

Una pregunta per la Onufisra:
Recordes que et varen preguntar a la última prova que es la del cas pràctic? sé de molta gent que la van tombar en aquesta i segons uns quants creien que havien contestat correctament.
Crec que es la prova més punyetera pq no existeix cap temari q realment et digui el que has de contestar o dir exactament en cada cas o el q realment el tribunal vol q contestis.

Molta sort a tothom.

genís31

• 07/09/2008 22:16:00.

Hola , també em presento a aquestes oposicions de cos de subaltern.Volia preguntar a quin lloc podria demanar el certificat de nivells de la junta permanent de Català.Tinc el batxillerat de l´any 1996 i també tinc un certificat de l´institut de nivell C , però no sé perquè no em serveix quan em presento a les oposicions.També volia preguntar a Onifus si em podria dir el salari net d´un funcionari de cos subaltern , és a dir , quan comença a exercir la seva feina.Gràcies i molta sort a tots.

estel2008

Amb esforç tot s'aconsegueix

• 07/09/2008 23:04:00.

::: --> Editado el dia : 07/09/2008 23:23:31

HOLA, yo queria preguntar si alguien tiene algun examen de las opos del 2004 o si sabeis si las preguntas del temario son muy rebuscadas. Es suficiente el temario oficial o es necesario ampliarlo.
Saludos y animos que no decaiga nadie.

genís31

• 08/09/2008 21:15:00.

Gràcies Onufisra .

llext

• 11/09/2008 10:30:00.

Hola a tots,

doncs jo també em presento a subalterna, la veritat és que no ho tenia molt clar, però m'he decidit. Vaig presentar-me a les d'auxiliar i em vam anar molt bé tenia nota per treure la plaça però el dia de la prova de català estava malalta tenia 39 de febre i la vaig cagar no m'enterava de res. Em va agafar tanta mala gaita que vaig dir que no em presentaria a cap opo més.
El que més em preocupa és el sou, jo tinc un bon sou i un bon horari en una empresa privada que navega des de fa tres any i aquesta és la meva por que per guanyar més en quedi dintre d'un temps a l'atur.

Així que he decidit que m'hi poso a estudiar de moment aquestes i l'any vinen torno a per les opos d'auxiliar.

Tinc uns quants dubtes a veure si algú me'ls pot resoldre:

- El sou? encara que he llegit que sobre uns 1100 ho he llegit bé? jo pensava que un subaltern només cobraba 900 euros.

- La prova de càlcul i ordres fàcils? què volen dir amb ordres fàcils?

- El supòsit pràctic com és? A la prova d'auxiliar eren nou suposits amb 4 respostes tipo test són així?

Bé gràcies per tot i desitjo que tothom tingui molta sort.

casual74

• 11/09/2008 21:18:00.

sobre el tema del sou, evidentement el cos de subalterns té un sou molt baix. El sou, està al voltant de 950€ nets per 12 pagues, + 2 pagues extres d'uns 600 € nets, això pels del grup E-10. Jo sóc interí del grup E-12 (treballo en un institut) i cobro 1.003 € nets (amb retenció del 11%), sense cap trieni ni cap altre complement. En funció de la situació personal (solter, casat, amb fills, ..) de cadascú, el % de l'IRPF crec que es pot moure entre el 8% i el 12%.

Pilar29

Desde el principio

• 11/09/2008 21:33:00.

Podría alguien aclararme que entra exactamente en la 1º prueba, que es la que tiene previsión para noviembre, y en la 2º??
Muchas gracias.

MARTA 76

Algun dia ho aconseguirem

• 12/09/2008 15:19:00.

Algú hem podria dir on puc trobar examens de subaltern? Es per tenir una idea de quins preguntes fan és la primera vegada que mi presento i vaig molt peix.

dci

• 12/09/2008 16:59:00.

Me gustaria por favor si alguien me pudiera sacar de algunas dudas.Primero de todo saber cuantas personas de la oposición anterior que aprovaron ( y que tienen 3'5 puntos de méritos) creeis que se presentaran, lo digo porque a mi mis numeros me dicen que si hubo unos 800 aprovados de la última opo y 433 + o - pasaron unas 400 personas tienen una ventaja muy grande respecto a los que como yo no tienen puntos para esta convocatoria.
Ademas otra pregunta, el cuestionario sobre competencias profesionales es como un test de personalidad mas o menos o sobre tareas propias de subalterno?Gracias de antemano

RimmelW

• 13/09/2008 0:32:00.

Hola a tots :DDD

UNS DUBTES:
La jornada laboral del subalterns és jornada completa?
Hi ha possibilitat de mitja jornada?
Es pot decidir a quina població treballar?

MOLTES GRÀICES!!

lissi25

• 14/09/2008 23:04:00.

hola a tots! quanta gent interessada em sembla que ens hi haurem de posar amb ganes. Jo m'he comprat el darrer llibre de l'Editorial MAD que està adaptat a la convocatìra aquesta. El llibre està molt bé, el preu m'ha semblat una mica car 52e, només m'he comprat el temari. editat el 5 de setembre del 2008.

GOTRIXXX

QUIEN LA SIGUE........

• 15/09/2008 19:51:00.

hola que tal a todos!!!

Me voy a presentar a estas oposiciones y voy un poco perdido, podria alguien decirme donde podria conseguir los tests y libros para prepararme?

Me he descargado el temario de l'escola d`aministracio publica,pero no encuentro tests ni supuestos practicos,agradeceria muchisimo vuestra ayuda porque voy un poco perdido.

Saludos a tod@s y mucha suerte

Nadinesten

• 18/09/2008 15:59:00.

Hola a todos,

yo también me presento, compre los libros en Addams, viene un libro de ejercicios y el de teoría. Entre los dos me costaron uns 70 euros aprox.

¿Cómo lo lleváis? ¿alguien se ha presentado antes? yo me presento por primera vez y no tengo ni idea de cómo va la historia...

Nadinesten

• 18/09/2008 16:07:00.

Ah... por cierto... cómo se acredita el nivel b de catalán?? heeelp!!

til

• 18/09/2008 16:42:00.

Hola a tots! finalment he trobat aquest foro, per poder compartir les oposicions amb altres aspirants..
Com ho porteu? jo fa molt poquet que estic estudiant i ho faig per lliure amb els llibres de la ADAMS.

til

• 19/09/2008 9:58:00.

Hola,Soprano74! estas trabajando de subalterno? más o menos de cuando es el sueldo? los horarios suelen ser partidos o jornadas continuadas?
En el examen, era muy complicado la parte de matematicas?

enaken7

• 19/09/2008 13:36:00.

Hola a todos,
Yo también soy nueva en presentarme a las oposiciones, yo estoy estudiando por libre pero cada vez estoy más nerviosa y lo veo muy complicado voy un poco perdida no se casi ni por donde empezar . ¿Cuántas horas de estudios más o menos haceis vosotros ?.Yo voy haciéndolo por temas y luego repaso los ejercicios de calculo y los supuestos.
¿ Sabe alguien ya la fecha de los examenes? y cuando salen las listas de los admitidos a examen?. Gracias

til

• 19/09/2008 15:16:00.

Publicació de la llista provisional de persones admeses i excloses 15 d'octubre 2008

Publicació de les llistes definitives de persones admeses i excloses 14 novembre 2008

Ja tenim data (previsió) de la primera prova sera el 22 de novembre.

Gilagost

• 19/09/2008 20:00:00.

Alguien sabe de que consta el 1er examen? De donde estudiarlo? Porque de los temas ofrecidos por la GENE, solo hay uno que haga referencia a las funciones.

lissi25

• 20/09/2008 15:39:00.

hola Neus10! sóc lissi25, des d'on t'has descarregat el temari? jo m'he comprat un llibre però era per saber-ho. gràcies.

papula

• 20/09/2008 19:04:00.

Hola soy nueva y tambien me voy a presentar a las opos de subalterne, necesitaria que alguien me informara sobre las pruebas ya que no se si las 4 se hacen en el mismo dia y exactamente en que consisten. Tambien sobre los meritos de que tipo puedo presentarlos, se que son muchas dudas pero es que estoy perdida. Agradeceria que alguien me informara un poco, gracias y suerte a todos. estela.basora@hotmail.com

lissi25

• 21/09/2008 14:39:00.

Gràcies Neus10. Ja l'he descarregat, està bé per tindre una guia però millor completar-ho amb un llibre. Jo tinc el de la MAD, el darrer que ha sortit i que es centra en aquesta convocatòria. Esta força bé (el preu no tant). petons

til

• 25/09/2008 9:14:00.

Bon dia a tots! esta molt parat aquest foro, suposo que tots estem massa ocupats estudiant..jeje

til

• 25/09/2008 16:37:00.

Hola Neus 10!
Doncs jo vaig estudiant quant puc, ja que treballo en jornada partida i se'm fa dificil. La veritat es que no ho porto massa bé, nomes porto estudiats dos temes dels 10 que hi ha..
I tu com ho portes?

lissi25

• 25/09/2008 21:41:00.

Hola!! doncs jo tampoc tinc gaire temps per estudiar; treballo fins les 5 de la tarda i ara m'hi poso una estona al vespre. Que hi farem! hi a més tinc dos nens i costa trobar temps, però endavant!
A reveure.

estel2008

• 25/09/2008 22:05:00.

Jo també estic con vosaltres tinc dos nens i el petit te 20 mesos i el temps per estudiar es dificil de aconseguir, be però com la previsió del segon examen es per al febrer queda una mica mes de temps per estudiar.
Anim a tots el que es important es estudiar cada dia i no deixa el temari de banda.
Salutacions a tots i a treballar.

pq67

• 26/09/2008 1:32:00.

Hola a todos
Yo tambien tengo 2 niños pequeños y un marido que trabaja de noche y dureme por las mañanas.
Voy a una academia 3 dias a la semana, es el unico iempo que aprovecho para repasar y estudiar algo, en casa es imposible.
Tambien estoy sacando el nivel B de catalan que no lo tengo en otra escuela.
Me presento a las opos de administrativa de la gene, sublaternos, y diputacion de Barcelona, que nos es na.
Espero aprobar algo por el bien de mi salud
Animo a todos

til

• 26/09/2008 11:54:00.

Hola!
Doncs la veritat es que si que ens hem de posar les piles. Jo em queda molt per estudiar i com que nomes m'hi poso a estones no s'avança gaire.
El que més em preocupa de la prova de subaltern es la prova d'aritmetica senzilla, algu sap si es molt dificil la prova aquesta?

Gilagost

• 26/09/2008 15:23:00.

A veure si ho he entès bé...

1- El dia 22 de novembre ens exmaninem de les 4 proves referents al material didàctic.

2- La 1a 15a de febrer s'examinen només els de llengua catalana i castellana

Llavors, la oposició realmente te la jugas tota el 22 de novembre, no? Pensava que els examens serien més espaiats.

Algú sap a que fa referencia la 1a prova del 1er exàmen, lo referent a funcions de subaltern? Es un exàmen de un sol tema?

Gracies a tots i sort!!

til

• 26/09/2008 15:52:00.

Hola!
Jo estic amb tu, ens ho juguem tot el dia 22.
Pel que fa a la primera prova, es com una entrevista, però tipo test, per saber com reaccionaras davant la feina de subaltern.

lissi25

• 26/09/2008 19:35:00.

Hola a tots! la relació de llocs de treball que ens diu les vacants que hi i d'on? si és així estaria bé saber-ho.
Veig que molts estem igual, amb nens petits i poc temps per estudiar. Almenys ja no sóc l'única. petons a tots.

librita

• 26/09/2008 20:14:00.

Hola a tots
Jo em presento a aquestes oposicions i a les de l'ajuntament de barcelona.
sort a tots

Gilagost

• 27/09/2008 14:43:00.

Jo també hem presento a les de barcelona.
Sabeu quan comensaran a engegar?

estel2008

• 27/09/2008 21:33:00.

Bona nit, esteu estudiant perquè son pocs els que segueixen aquest foro aquests dies. Sabeu si el examen del temari es molt rebuscat, teniu idea quin tipus de pregunta solen ficar.
Salutacions i anims.

maik81

• 28/09/2008 2:17:00.

Pregunta sobre el temario

::: --> Editado el dia : 28/09/2008 2:17:47

wenas, mirando opos vi estas y el ultimo dia me apunte uff..xD.
He estado mirando el temario que nos podemos descargar por gencat de los 10 temas y no lo veo muy extenso.
Mi pregunta es si el libro que se puede comprar tiene mas informacion o es lo mismo , merece la pena comprarselo? aparte del de test y supuestos practicos k ese si me comprare, gracias y un saludo .

enaken7

• 28/09/2008 15:14:00.

Hola a todos,
Pues és verdad que hay muchas mamis por aquí, yo también soy mami y creo que tal y como está el trabajo hoy en día para poder compaginar el hogar y la família a las mujeres no nos queda otra que prepararnos para las opos.
Me gustaría que alguién me pueda aclarar algunas dudas que tengo por favor.
1. Si tengo el nivel B de catalán tengo qué hacer el examen? o solo se libran los que tienen el nivel C.
2. Alguien me puede explicar como funciona lo de las plazas, cuando apruebas quién designa el puesto de trabajo? Tú puedes elegir destino o te puede tocar lejos de tu casa?
Gracias y perdonar pero es la primera vez que hago unas opos y no sé como funciona esto.

pepilona

• 28/09/2008 22:33:00.

Hola onifisra i tos els altre també:

Una pregunta. després del 3er exàmen o sigui el de calcul senzill, sumaran els punts de totes 3 proves i faran la mitjana o només agafaran la nota d'aquest 3r independentment de si en els altres dos has tret molt bona nota o no?

Vinga molta sort a tothom i a estudiar!!

enaken7

• 29/09/2008 2:05:00.

Moltes gràcies OnufisRa,
Per la teva informació i per l'ajuda, primer em posaré a estudiar amb forces encara que ho veig molt difícil que aprovi per que s'ha de dedicar moltes hores i precisament és el que em falta. Però bé li posarem ganes. Sort a tots.

til

• 29/09/2008 10:34:00.

Pel que fa a la prova de català diu això la convocatoria:
Estan exemptes de realitzar les proves de llengua catalana les persones que presentin, en el moment que indiquen les bases de la convocatòria, un certificat del nivell de suficiència de llengua catalana.()
D’acord amb les bases de la convocatòria, heu de presentar aquesta documentació en el termini de 10 dies a comptar de l’endemà de la publicació de les qualificacions de la primera prova. En el seu moment, trobareu un model orientatiu de sol·licitud per aportar aquesta documentació al web: Ofertes públiques i convocatòries. No l’heu d’aportar en el moment de fer la sol·licitud.
Per tant no s'ha de presentar ara el document conforme tens el nivell sino un cop superada la primera prova.no?

enaken7

• 29/09/2008 14:37:00.

Hola,
Perdonar però m'estic fent un embolic el nivell de suficiència és el nivell C, per tant els quals tenim el nivell B sí que hem de fer la prova d'examen.
Jo tinc els estudis acabats de FP. II en l'any 1992, llavors és el nivell B, veritat!!! el qual tinc.
Gràcies per la vostra ajuda.

estel2008

• 29/09/2008 15:11:00.

Hola Enaken7 i a tots els que seguiu aquest foro, en referància a la teva pregunta dir-te que en aquesta oposició es demana el nivell intermedi de llegua catalana es a dir el nivell B ho pots consultar al DOGC núm. 5208 del dia 3/9/08 en el qual trobaràs tota la informació referida aquesta oposició. També si tens FP2 te correspon el nivell C però has de tenir un document que fa el centre en el qual consta que tens l'equivalència del nivell C de català, d'aquesta manera no hauràs de fer la prova de català.
Espero que et sigui d'ajuda aquesta informació.
Salutacions

maik81

• 29/09/2008 21:28:00.

el que cobra un subaltern ho he mirat en altres foros i va entre 900 i 1100 i algo euros nets , tinc entés que si estàs d´atenció al public es un plus afegit, no es per tirar flors el sou pero...ets funcionari mal no as de viure no? xDD, encara que hi ha gent que es queixa de que hi ha una mica d´explotació que et manen mil i una coses, nose tot serà segons el tipus i el lloc de treball.

maik81

• 29/09/2008 21:32:00.

hola , a veure si algu em pot dir de que constarà la proba de calcul senzill pq em fa una mica de por, gracies.

lissi25

• 29/09/2008 22:01:00.

Hola a tots!!sembla que aquest foro s'anima una miqueta. A la prova doperacions aritmètiques senzilles jo em miraria les fraccions, sumar, restar i dividir amb decimals, regles de tres.. però segur segur no t'ho puc dir pq és la primera vegada que em presento. A veure si hi ha algú que ho sap amb més seguretat.
A reveure!

til

• 30/09/2008 12:37:00.

A mi tambè em fa una mica de por la prova de aritmetica senzilla..
El sou la veritat que es una mica just si nomes es guanya 900-1100 euros..encara que fem bon horari, es la feina més matxaca que hi ha..que en penseu?

maik81

• 30/09/2008 13:46:00.

hola gent. Una questió important :
El temari que ens podem descarregar de gencat ho he imprimit i son unes 35-40 pagines que no esta malament . També he mirat algun llibre per internet concretament de la editorial CEP del temari de subalterns i la meva sorpesa es que té la "friolera" de 500 i pico pagines casi em caic al terre.
I dic jo , fa falta "empollarse" 500 pagines o amb lo de gencat , que és oficial, ja està bé, a veure si només sera orientatiu , no fotem , està clar que quanta més informació millor però , és una mica de bojos 500 pagines.
Personalment estic estudiant lo de gencat que és oficial i és el que han penjat a internet, espero no emportarme cap sorpresa , a veure que opineu, gracies.

maik81

• 30/09/2008 13:58:00.

::: --> Editado el dia : 30/09/2008 13:58:11

hola un altre cop. Em respon a mi mateix. Acabo de trucar al departament de oposicions de subaltern de la generalitat i m´han dit que el temari penjat a gencat és en plan informació i que es recomana comprar el llibre que està molt més explicada i desarrollada la informació, així que ja sabeu ...deumeu quin pal....

estel2008

• 30/09/2008 14:00:00.

Hola a tots referent a la pregunta de "MAIK81", jo també estic com tu jo en vaig descarrega el temari i després a la biblioteca municipal vaig consulta els llibres de l'editorial ADAMS i de la MAD que son de las opos del 2004 però pràcticament es igual i la sorpresa es el que tu dius son temaris extensos si els compares amb el oficial, el que pasa es que a la gencat es diu clarament que aquest temari no es l'unic material per preparar l'oposició.
La setmana passada en vaig demana els ultims temaris de l'Adams i aniré compaginant els dos, el que si que es important sigui de l'editorial que més os agrade es el llibre de exercicis ja que hi han preguntes tipo de text del qüestionari, operacions aritmètiques i tota la informació i suposits pràctics referents a la feina dels subalterns.
Salutacions a tots els opositors i continue així que aquest foro esta interesant.

lissi25

• 30/09/2008 20:54:00.

hola a tots! jo també tinc el llibre de la Mad com la Neus10, però només em vaig comprar la part del temari perquè tenia un llibre de fa uns quants anys de supòsits pràctics de l'editorialAdams. Espero que no hagin canviat gaire els supòsits pràctics!
A veure si m'hi poso una estona. A reveure!

til

• 01/10/2008 9:11:00.

Hola! jo em vaig comprar els llibres de la Adams, el temari i tests, es bastant extens. A la part dels tests, tambè explica una mica això de l'aritmetica senzilla i temes com correus, us de fotocopiadores i suposits practics..esta força bé..em va costar 73 euros si no recordo malament.
Ànims que ens falten 83 dies per l'examen! jejeje...

til

• 01/10/2008 9:13:00.

M'he equivocat al teclajar, falten 53 dies!

estel2008

• 01/10/2008 13:47:00.

Hola, ara que heu dit el dels dies que falten teniu rao si pares a pensar es que ja estan aqui, sera qüestió de aprofita el màxim posible el que queda.

Anim a tots i a treballar. Salutacions.

lissi25

• 01/10/2008 21:52:00.

Aggg! jo prefereixo no contar els dies que queden sinó encara em posaré més nervi. Jo tampoc tinc gaire temps per posarm-hi, entre unes coses i unes altres..
Moltes gràcies Neus10 per lo dels supos pràctics. Bé, vaig a veure si em miro alguna cosa, ara que encara tinc els ulls oberts. Petonets i a reveure!

til

• 02/10/2008 16:46:00.

Hola!
Com ho porteu? jo vaig molt a poc a poc, i cada cop veig que falta menys i em queda molta cosa per estudiar..peró val més no pensar-hi i anar fent..
Apa! Ànims a totssss!!!

casual74

• 02/10/2008 17:58:00.

Neus, podries dir-me a quina web has trobat exercicis d'exàmens de convocatories passades pel cos de subalterns. Gràcies.

papula

• 02/10/2008 19:12:00.

Neus, em podries dir a ont puc trobar examens o enviar-mels , gracies i sort a tots. estela.basora@hotmail.com

til

• 03/10/2008 12:00:00.

Hola Neus10! he intentat entrar a l'enllaç que has posat i no es pot entrar..quan puguis torna-ho a escriure o a veure com ho podem buscar pel google.Gracies.

Carabina

• 03/10/2008 12:42:00.

Hola a tots i molts ànims!!!!!, a mi el que em te més preocupada és l'exàmen pràctic, per on ens sortiran aquesta gent??? algú em podria especificar una mica quin tipus de pregunta fan, si tens que desarrollar molt temari i si realment et deixen triar entre dos supòsits???
Moltes gràcies i endavant que ja us veig a tots treballant de subalterns.

cosmos estelar

• 05/10/2008 21:50:00.

Hola bona nit a tothom!!!!!

Jo també estic estudiant per subaltern!!!

He entrat en la pàgina que dieu on hi ha models d'examen, jo si que puc entrar, però hi ha models de subaltern de valència, galicia. etc,etc.... però de la Gene no hi ha cap.

Vosaltres que mireu aquests altres exàmens?? Que poden ser semblants al nostre??

til

• 06/10/2008 12:19:00.

Hola Neus! doncs jo tambe vaig molt lenta, vaig començar pels temes que trobava mes facils però tranquila que nomes porto fets el 5,6 i 7 i ara començo el 1.
Ànims!!!!!

Janesa

• 06/10/2008 14:52:00.

teniu idea de si som molt complicades les operacions aritmetiques?on put trobar algo d´aquestes operacions?

til

• 06/10/2008 15:17:00.

Hola Janesa! jo em vaig comprar el llibre de exercicis de la Adams, hi han molts exercicis per practicar. Surten regla de 3, sumes, restes, divisions, multiplicacions, arrels cuadrades, fraccions, etc..això es el que en teoria sortira a l'examen.

llext

• 06/10/2008 15:33:00.

Hola a tots/es,

fa molts dies que no entrava perquè ho veia molt parat. Deu ser que com la cosa s'apropa doncs tenim més dubtes.

Jo també em presento a les dos opos les de la gene i les de l'ajuntament. I també sóc mare de 3, treballadora fora i dins de casa, a més a més vaig dos dies a clases de català per treure'm d'una vegada el nivell C dels nassos, i les tardes me les passo al club on els meus fills fant esport. Així que la cosa està una mica fotuda.

Jo també em vaig descarregar el temari de la gene pensant que era més extens ja que a les últimes oposicions per auxiliar administrativa només vaig estudiar això i totes les preguntes dels exàmens estaven allà no feia falta més informació, però aquest cop l'he trobat massa resumit. He anat a la biblioteca per els temaris de les dos opos i la veritat que encara que els dos temaris són de l'editorial CEP hi ha una diferència enorme de continguts en els temes comuns. El temari de la Gene és un "totxo" comparat amb el de l'ajuntament. Al temari de la gene hi ha un munt de pàgines que més que nocions bàsiques d'electricitat, aigua, gas, calefacció sembla que et tinguis que treure un mòdul superior de lampista instal·lador, i més que nocions de primers auxilis tinguis que treure't el títol d'infermeria.

Imagino que totes les opos de la gene aniran igual, jo el de auxiliar administrativa vam estar crec unes 4 hores i vam fer 3 exàmens el mateix dia, un darrere de l'altre. També vam fer el de competències professionals i era una bateria de preguntes si no recordo malament eren unes 120 preguntes que et preguntavem si estaves d'acord amb les afirmacions que et feien i havia 4 respostes, per exemple:

¿a la feina es posa molt nerviós amb els canvis?
A. molt d'acord
B. Una mica d'acord
C. poc d'acord
D. gens d'acord

I després de 20 preguntes havia una altra pregunta plantejada de manera diferent que et venia a preguntar el mateix. Imagino que és per veure si ets coherent.

A mi la prova que més por en fa és la del supòsit pràctic perquè no sé per on sortiran. No tinc ni idea si serà de desarrollament, tipo test...

lissi25

• 06/10/2008 21:10:00.

Bona nit a tots!jo també vaig molt lenta estudiant, però clar molt de temps no tinc , entre unes coses i unes altres... he començat pels temes que em semblen més importants. Ah! i estic d'acord amb aixó de les nocions sobre fusteria, jardineria, el·lectricitat.. em sembla una mica exigerat. Alguna noció està bé però saber posar una rajola...Bé, molts ànims a tothom.
Jo també he estat buscant examens però de la Generalitat no n'hi ha cap. vaja!!
A reveure!!

Janesa

• 06/10/2008 21:28:00.

Es que n´hi han 3 lilbres de diferents editorias de opo, de Adams,Cep i Mad on he preguntat i no quins seran millor, tots tenen exercicis d Aritmetica?
Con es puntuan els exercicis arirmetics?es que de mates jo malement¡¡

llext

• 06/10/2008 22:46:00.

Gràcies OnufisRa per l'informació, ja estava al corrent d'aquesta nova ordre, però jo sóc més vella. Jo vaig començar l'EGB al 75 i encara que la meva escola era molt catalanista i enseguida va impartir les classes amb català no em val per res haver estudiat quasi tot en català. He de pagar per tindre el títol de nivell C, sí dic pagar perquè per a mi es un atracament a mà armada haver de pagar 130 euros per 1 trimestre i saber que encara em queda 1 trimestre més que valdrà el mateix.

til

• 07/10/2008 16:52:00.

Hola Janesa! suposo que si et van recomanar aquestes editorials per als exercicis d'aritmetica es que deuen estar bé..jo ja et dic, tinc el de la Adams i em sembla força complet.
A mi tambè em fa respecte la prova aquesta, pq estic tant acostumada a fer servir la calculadora, que gairebe ja no recordo saber fer compttes sense ella..així que anims hi ha practicar!!!

Janesa

• 08/10/2008 11:32:00.

Al final he comprat el temari i exercicis d´Adams, m´han dit que es una de les millors editoriasl,encara que lo de mates en te descolocada ¡¡
a la editorial Adams venen tambe psicotencis, pero no veig a la pagina de gencat que entrin els psicotecnis no? o si entran?¡

til

• 08/10/2008 12:05:00.

Hola a tots! anem a recordar de que consta l'examen:
Primer exercici. Consisteix a respondre un qüestionari sobre competències professionals amb respostes alternatives, orientat a avaluar el grau d’adequació dels aspirants al perfil professional

Segon exercici. Consisteix a respondre un qüestionari de 30 preguntes més 4 de reserva, amb quatre respostes alternatives de les quals només una és correcta, sobre el contingut del temari de l'agrupació professional de fucnionaris del cos subaltern

Tercer exercici. Consisteix a respondre un qüestionari de 20 preguntes amb 4 repostes alternatives de les quals només una es correcta, a fi de valorar la comprensió d'instrucciones senzilles i la resolució d'operacions aritmètiques senzilles

Quart exercici.Consisteix en resoldre per escrit un supòsit pràctic plantejat pel tribunal sobre les tasques pròpies de l'agrupació professional de funcionaris del cos subaltern d'administració

Estaria millor que el suposit practic fos tipus test, com a les proves d'auxiliar administratiu..es mes practic, pero no crec que ho canviin..

Gilagost

• 08/10/2008 12:21:00.

A la gent que té l'experiència dl'altres convocatoires:

Recordeu, a la hora de publicar les possibles destinacions i la tria per part dels aprovats de les mateixes, si alguna provincia en especial era preferida? És a dir, les sol·licituds de destins van ser aproximadament equitatius entre provincies?

Janesa

• 08/10/2008 21:12:00.

Til Merci¡¡
ja veig que no entran psicotecnis, no se perque els inclouen en el llibre d´exercicis¡¡
Cada quant surten convocatories de subaltern, cada 4 o cada 2 anys?les ultimes van ser al 2004 i les anteriors al 2002?

estel2008

• 09/10/2008 21:27:00.

Bona nit,
Esteu tots estudian perquè avui hi ha pocs pel foro.
Sabeu algú si després de finalitzar cada exercici deixen un temps de descans perquè el primer exercici es d'un hora de duració que és el de competències professionals el segon 35 minuts i el tercer i quart 30 minuts cadascun.
Salutacions i anims.

lissi25

• 10/10/2008 0:16:00.

hola a tots! ostres neus10,només faltaria això que no estiguessim admessos. Ara que tot és possible! Demà em prenc un cafè; estava estudiant al sofà i poca estona desprès m'he quedat fregida! així potser no acabaré mai. Bona nit !

til

• 10/10/2008 10:22:00.

Hola a tots!! el dia de l'examen, deixen una estona de descans per anar a esmorzar, sino recordo malament quan vam fer l'examen de auxiliar administratiu vam fer la primera i la segona prova sense descans i la tercera despres d'esmorzar..
Cada vegada estic més nerviosa, ademes aquesta semana no he pogut estudiar gaire..ufff!! a veure si el cap de setmana adelanto..i vosaltres com ho porteu?

estel2008

• 10/10/2008 15:35:00.

Hola,
Jo també ho porte bastan malament i quan penso que el més pròxim tenim les proves en fico super nerviosa pensant que s'acava el temps i no se d'on treure'l.

Gràcies Til per contestar a la meva pregunta pel que dius et deixen poc temps de descans potser llavors pararem després de la segona prova que serà la meitat.

Salutacions i a continuar fen colzes.

llext

• 10/10/2008 22:29:00.

Sí que van deixar una estona per anar a esmorzar a auxiliar, encara que més que anar a esmorzar el que va fer la majoria de gente era anar al lavabo, je, je...

Jo també he estudiat poc aquesta setmana, básicament he estat mirant per sobre tots els temes i fent fotocòpies pequè jo vaig agafar els temaris de la biblioteca i els tinc que tornar aviat.

Els primer temes en sonen una mica de quant vaig estudiar els temes d'auxiliar però a mi el que m'ha deixat cao és el rotllo de la corrent contínua, l'alterna, que si l'electricitat i tot això, quin rotllo.

estel2008

• 13/10/2008 16:10:00.

Bona tarda a tothom fa una estona he entrat a la pàgina de la gencat i ficar que la previsió de les llistes serà el dia 16, es lúnica cosa de moment que han modificat.
Com os va esteu tots estudiant perquè aquest foro esta molt parat aquests dies.

Salutacions i ha seguir

Gilagost

• 13/10/2008 20:07:00.

::: --> Editado el dia : 13/10/2008 20:09:43

Jo vaig estudiant tot el que hem deixa la feina, pero hi han dies desmoralitzadors. Quan repasses temes anteriors, iveus que no sapas gaire cosa... � es tanta materia a empollar!!

En quin nivell de profunditat estudieu vosaltres el temari?

estel2008

• 13/10/2008 21:16:00.

Bona nit,
A mi també en succeix el mateix quan repases o vols recordar alguna cosa d'un altre tema o dubto i no m'en recordo de certes coses. Aquestos temaris com totes les oposicions volen constança continua i dedicació màxima cosa que la majoria de nosaltres ens falta el temps. Encara en resten dos temes per mirar-me el 8 i 9 que també son força rotllo. Ara en ficaré a estudiar fins les 00.00 aproximadament perquè si estas més estona tampoc serveix el cap comença a no respondre.

Salutacions i a continuar que ens en sortirem.

estel2008

• 13/10/2008 22:07:00.

Bona nit,
Volia fer una pregunta sabeu si el temps treballat com auxiliar administratiu es compta.
Salutacions

llext

• 13/10/2008 23:15:00.

Jo crec que no es valoren els serveis efectius prestats en cossos del grup E i auxiliar administratiu es C2 o l'antic grup D, però tampoc he mirat els mèrits perquè jo com sempre no en tinc.

Jo ara m'he mirat una mica el tema de la comunitat europea i estic de tractats fins el cap de munt, tinc la sensació que no he assimilat res de res. Però com també estava fent els deures amb la meva filla mitjana doncs la cosa s'ha barrejat i sé més de ciències natural que del temari ara per ara, je, je...

til

• 14/10/2008 19:18:00.

Hola!!! ja veig que a tots ens costa poder posar-nos a estudiar..jo ara mateix encara soc a la feina, entre que arribo a casa, faig el sopar i tot plegat..se'm passen les ganes d'estudiar..apa no us vull encomanar el meu desanim! estudieu molt!

til

• 15/10/2008 9:32:00.

Bon dia a tots!! veig que ningú escriu, tots esteu estudiant molt, jejeje...
Ara estava mirant la oposició de administratiu, que ja han publicat les respostes i les preguntes d'examen a la web del gencat. Ho dic, perque el suposit practic tambè es per escrit el seu, es a dir, s'ha de raonar...es per agafar idees.
Petons!

estel2008

• 15/10/2008 14:14:00.

Hola,
Ja ens queda menys demà la publicació de les llistes provisionals, penseu de mirar-les que només hi han deu dies per fer les esmenes oportunes.
Suposo que esteu molt ocupats i ocupades estudiant, vinga però comenteu dos minuts.
Salutacions.

MARTAI

• 15/10/2008 18:18:00.

HOLA A TOTHOM!
APA UNA MES PER AQUI QUE ES PRESENTA A LES OPOS DE SUBALTERN!
QUE TAL TIL? VEIG QUE TU TAMBE ET PRESENTES D'AQUI DE LLEIDA NO? A VEURE QUANTES PLACES SURTEN PER AQUI!
JO NO SÉ COM HO PORTO, PERÒ ESPERO QUE BE!
JO SI QUE VAIG A UNA ACADEMIA, 4 DIES A LA SETMANA, DOS HORES DIARIES AIXÍ QUE FAIG EL QUE PUC! JA QUE COM QUASI TOTHOM JO TAMBE TREBALLO!
ANIMS A TOTHOM!

lissi25

• 15/10/2008 19:03:00.

Hola a tots!! uf se'm tira el temps al damunt, només puc estudiar al vespre i a més amb un café sinó m'agafa la son i em caig rodona. A veure demà les llistes. Us deixo que vaig a banyar els nens i desprès em farè un cafè per aguantar una mica. A reveure i a estudiar!!

til

• 16/10/2008 10:00:00.

Bon dia a tots!! ja han sortit les llistes provisionals!! es presenten admeses de moment 6865 persones + els exclosos que encara tenen 15 dies per presentar alegacions, son 687 més...ja es veu que sera complicat aprovar amb tanta gent!! fins ara!

darkus

• 16/10/2008 13:55:00.

Hola, he comprovat per internet el meu estat i estic admès però no em posa res de la prova de català, si estic exclòs o no. a veure si algú sap si m'havia d'haver indicat alguna cosa o no. gràcies i sort a tothom. L'última convocatòria eren més de 10.000. si ara som 6 mil i escaig, com llegeixo, és una bona notícia.

llext

• 16/10/2008 14:40:00.

Hola a tots, jo també estic admesa. Ens hem d'animar només són 6000 je, je...

estel2008

• 16/10/2008 15:19:00.

Hola,
Hi han molts opositors però sempre hi han molt que paguen les taxes d'examen i no és presenten, per tan ens hem d'animar.
Ahir vaig mirar la gent que es va presentar al cos administratiu i realment eren més, o sigui que no us desanimeu.

Carabina

• 16/10/2008 15:27:00.

Hola a tots!!! Segurament molts no es presentaran i d'altres van a veure si sona la flauta, així que ens hem d'animar. Algú te idea de com serà la prova pràctica??? no sé per on ens poden sortir. Gràcies

estel2008

• 16/10/2008 15:54:00.

Bona tarda,
Avui si que estem animats a comentar. Referent al tema del català a les bases fica que 10 dies a comptar de la publicació de les qualificacions del tercer exercici de la primera prova les persones que no hagin acreditar els coneixements de català ho podran fer però abans és publicaran unes llistes amb les persones que ja l'han acreditat i que no.

lissi25

• 16/10/2008 21:08:00.

Hola a tots! ostres m'he espantat de veritat perquè he entrat a no sé a on per veure si estava admessa i a l'hora d'introduir el DNI em deia que no hi havia cap persona amb aquest nº a la convocatòria. Sort que desprès he anat a una altre pàgina i estic admesa. Uf..m'ha entrat una calor..m'estava donant de tot. Ànim a tots que això ja ho tenim al damunt! a reveure

Dalila9

• 17/10/2008 16:48:00.

¡Hola a todos!

Yo también me presento y estoy en la lista de admitidos. Lo que quería preguntaros es si ahora hay que presentar los documentos que acrediten el nivel de català y la fotocopia del certificado de EGB. Yo estoy terminando el curso de català B3 y tengo la acreditación del B1, la del B2 y la matrícula del que estoy haciendo ahora...¿debo de presentarlos ya?

Gracias y suerte para todos!!

til

• 21/10/2008 9:26:00.

Hola!! ja veig q ningú comenta res..jejeje..falta un mes i un dia per l'examen!
Anims!!!!

Dalila9

• 21/10/2008 9:48:00.

¡Hola a todos!

Yo también me presento y estoy en la lista de admitidos. Lo que quería preguntaros es si ahora hay que presentar los documentos que acrediten el nivel de català y la fotocopia del certificado de EGB. Yo estoy terminando el curso de català B3 y tengo la acreditación del B1, la del B2 y la matrícula del que estoy haciendo ahora...¿debo de presentarlos ya?

Gracias y suerte para todos!!

¿Algún alma caritativa puede ayudarme?

llext

• 21/10/2008 9:59:00.

Hola, Dalila,
et copio el que posa a la convocatòria:

"D’acord amb les bases de la convocatòria, heu de presentar aquesta documentació en el termini de 10 dies a comptar de l’endemà de la publicació de les qualificacions de la primera prova. En el seu moment, trobareu un model orientatiu de sol·licitud per aportar aquesta documentació al web: Ofertes públiques i convocatòries. No l’heu d’aportar en el moment de fer la sol·licitud.
Molt important: tingueu en compte que quan s’obri el termini per presentar la documentació per acreditar el coneixement de català, es publicarà una llista amb els aspirants aptes dels quals ja consta a la Direcció General de Funció Pública els coneixements de llengua catalana exigits (comprovació que es farà d’ofici) i que no caldrà que els acreditin novament (aquesta llista es publicarà en el mateix moment que els resultats de la primera prova).
Transcorregut aquest termini de deu dies per presentar la documentació per acreditar el coneixement de català, s’exposaran les llistes provisionals d’aspirants exempts de realitzar l’exercici de coneixements de llengua catalana. Els aspirants disposaran d’un termini de 10 dies a partir de l’endemà de la publicació d'aquestes llistes provisionals per esmenar els defectes i/o presentar la documentació acreditativa dels coneixements de llengua requerits.
Les llistes definitives d’aspirants exempts de fer l’exercici de coneixements de llengua catalana es faran públiques al mateix temps que les qualificacions de la segona prova"

llext

• 21/10/2008 10:03:00.

Això que t´he copiat és per nivell de català, per presenta el títol EGB no tinc ni idea però crec que és després d'haver aprovat tot i optingut plaça.

Dalila9

• 21/10/2008 10:17:00.

::: --> Editado el dia : 21/10/2008 10:18:24

O sigui, que fins que no fem l'examen no cal presentar res de res...

Moltes gràcies llext!!!

til

• 22/10/2008 12:15:00.

Hola Neus! si ja podem començar el compte enrera, un meset i ja estem fent l'examen!!!
Jo porto un parell de setmanes força dolentes, no estudio massa, pq tinc massa feina...a veure si m'hi poso pq aixó s'acaba..

estel2008

• 22/10/2008 12:33:00.

Hola,
Yo també hen paso pel foro que aquestos dies no comentem, després de la públicació de les llistes ja no hem comentat gaire. Estic fen proves d'operacions aritmetiques que ja no m'hen recordava com sempre utilitzo la calculadora es el que passa.
Vinga fins un altra,
Salutacions

estel2008

• 23/10/2008 11:43:00.

Bon dia neus si tens nens petits sempre tens l'opció d'una reducció de jornada no se si es el teu cas.
Les operacions aritmetiques suposo que no es passaran perquè no tindré cap paper per fer operacions i son 20 preguntes i també diu que hi han de compresió d'intruccions senzilles que no se que deu ser com no sigui l'ús de les màquines o en general coses de la feina de subaltern per tan d'aritmetica seran poques preguntes.

Salutacions i a seguir

lissi25

• 23/10/2008 21:48:00.

hola a tots! no estic gaire animada. Em vaig apuntar a unes places quan han sortit a la Diputació de Tarragona i a aquesta convocatòria de la Generalitat i ara resulta que l'examen de la Diputació és el dia 22 de novembre, o sigui, EL MATEIX DIA QUE LES PROVES DE LA GENERALITAT AGGG!
quina mala pata! als dos llocs no puc ser-hi. esteu segur que l'examen generalitat és el 22?
a reveure!!

estel2008

• 23/10/2008 23:03:00.

Bona nit,
De moment tot es previsió però fins al moment si entres a la pàgina de la gencat veuràs que de moment encara ficar el dia 22 de novembre, encara falta per publica les llistes definitives llavors si que serà més segur. Lissi hauràs d'escogir el que millor s'adapti a les teves possibilitat perquè vaja encert, amb els dies que hi han a l'any és pura coincidència.

Anim i fes el que més convingue, de moment tens l'esperança que la data d'examen es previsió.

Bona nit

til

• 24/10/2008 12:14:00.

Quina mala sort que els dos examens siguin el mateix dia.uff!! fes balanç a veure que et conve més..les de la Generalitat segurament hi han més places i per tant tens més oportunitat d'entrar..penso jo..
Tan debó canviessin la data de l'examen i fos el 29 de novembre o la primera de desembre, així tindriem una miqueta més de temps per estudiar...

lissi25

• 24/10/2008 21:07:00.

hola a tots! si la veritat és mala sort. a veure que passarà.. si al final els dos són el mateix dia em decantaré pel de la Diputació, el temari és més reduÏt i ho porto millor...però vaja xasco amb lo que he estat seguint el xat i ara resulta que no podré fer l'examen.
gràcies a tots i a veure si és el 29! A reveure!

company

.......

• 25/10/2008 21:40:00.

jo diria la D ila D
algú em podria passar els examens de les últimes opos.
gràcies

OPOSICIONESSET

• 26/10/2008 10:35:00.

hola a tothom,
Jo també em presento a las opos, he començat molt tard a preparar-les, tinc molts dubtes, que hem d´entendre quan ens diuen la prova de "supuestos matemáticos fáciles....", suma, resta multiplicació, divisió,?.. i el que més m´asusta és el suposit pràctic, si algú té temps i ganes i agrairia m´ho expliqués. A més a més, hi ha algú que les prepari a la Adams al torn de dimarts i dijous tarda?.
Salutacions a tots,

MortiMartínez

• 26/10/2008 17:05:00.

Crec que:

La oferta d´ocupació pública l´aprova el Govern; pot delegar-la, però, a la Comissió Técnica de la Funció Pública.

La convocatòria l´aprova el departament de GAP i, concretament, el director(a) general de Funció Pública.

No hi ha terminis entre oferta i convocatòria.

llext

• 27/10/2008 12:17:00.

::: --> Editado el dia : 27/10/2008 12:19:49

Hola a tots,
com va això jo estic estudiant les funcions dels subalterns de la generalitat i la veritat hi ha un munt de coses, el que més m'ha sobtat són tanta informació de correus, mides i tot això.

Jo crec que les respostes correctes són per les dues la D.

Bé us deixo que estic treballant i si m'enganxen mirant això i a sobre no aprovo la opo em quedo sense feina.

estel2008

• 27/10/2008 14:13:00.

Bona tarde, com anem cada vegada trobo que en ser menys ara que la neus a ficat les dos preguntes me quedat dubtan yo diria que es la 1.b i la 2.d. Neus quina es la resposta.
Salutacions,

estel2008

• 27/10/2008 15:53:00.

Bona tarde,
Estic desmoralitzada no he acertat cap pregunta lluisa les dos enhorabona hauré d'estudiar més.

Fins un altra, salutacions a tots els participants

llext

• 27/10/2008 17:36:00.

Jopeta que malament....

ÉS MOLT BONA IDEA AIXÒ DE LES PREGUNTES!!!!

til

• 28/10/2008 15:18:00.

lo subo

estel2008

• 29/10/2008 13:57:00.

Hola,
Ens queden 24 dies. Estic repasan el tema 1 i pareix que se m'oblida tot. Quins nervis encara no el fet cap suposit pràctic, no se per on comença.

Salutacions

til

• 29/10/2008 15:18:00.

Hola!!! holaopositores..jo encara no he acabat d'estudiar el temari, així que encara estic pitjor que tu..ejeje..
Ànimssss!!

estel2008

• 29/10/2008 19:45:00.

Bona nit,
La neus tal i com va dir a qui ens a ficat unes preguntes, moltes gràcies es molt bona pensada. Yo contestaria 1c, 2b, 3b.
Espero acertar avui que l'altre dia cap.

Salutacions

Gilagost

• 29/10/2008 19:58:00.

Jo diria 1c2c3b.

Crec que tots anem apuradíssims. A veure que es pot fer!

GIRONA48

• 29/10/2008 20:44:00.

Hola, yo crec que és la : C, A i D.

tanamarc

• 29/10/2008 22:45:00.

hola kiko.1 podrias decirme donde se hacen los examenes? y las preguntas que hacen? gracias.

til

• 30/10/2008 9:20:00.

Bon dia! jo crec que les respostes son 1.c, 2.b i 3.b

til

• 30/10/2008 9:22:00.

La 2 es la A. canvio d'opinió..jejeje

til

• 30/10/2008 12:44:00.

Us poso jo unes preguntes de la Constitució:

1-Quin es el temps màzim de duració de la detenció preventiva?
A) 36 hores
B) 48 hores
C) 72 hores
D) 24 hores

2-En quants Capituls s'estructura el titol 1 de la CE de 1978?

A) 4
B) 3
C) 6
D) 5

estel2008

• 30/10/2008 15:13:00.

Bona tarde,
Yo contestaria 1.c 2.d.

cristisub

• 30/10/2008 17:33:00.

Algú sap quan triga tot el procés?? Vull dir que superades les dues proves (novembre i febrer) quan trigen els resultats i a saber-se si tens plaça???
Una que és molt confiada, jajajaja.

GIRONA48

• 31/10/2008 0:26:00.

Les respostes son la 1 C i la 2 D.

Demà os posarè dos preguntes del meu qüestionari.

Anims!

Bona nit.

til

• 31/10/2008 9:36:00.

Bon dia! Les respostes correctes son 1.C i 2.D
A veure si us animeu a posar preguntes..fins ara!

GIRONA48

• 31/10/2008 13:32:00.

Hola, us deixo unes quantes preguntes.

3.- El referèndum en el qual es va aprovar la Constitució es va celebrar el:

a) 27 de desembre de 1978.
b) 31 d’octubre de 1978.
c) 29 de desembre de 1979.
d) 6 de desembre de 1978.

8.- Quants diputats i diputades hi ha actualment al Parlament de Catalunya?:

a) 120.
b) 125.
c) 100.
d) 135.

9.- El President de la Generalitat de Catalunya és elegit per:

a) El rei.
b) El Parlament de Catalunya.
c) El Consell Executiu.
d) El president del Congrés.

VINGA, A TREBALLAR!

llext

• 31/10/2008 13:56:00.

::: --> Editado el dia : 31/10/2008 13:56:49

Hola a tots!

Jo no tinc qüestionaris vaig fent els text del temari de subaltern de l'ajuntament.

A veure jo crec que les respostes correctes són:
3-D
8-D
9-B

estel2008

• 31/10/2008 16:10:00.

Bona tarde,
Crec que les respostes son, D. D. B.

A vore si hi ha sort.

Salutacions

pruna00

• 31/10/2008 16:25:00.

¡Hola a tots! veig que ja porteu un temps en contacte, si m'ho permete-ho jo tambe m'hi apunto.

Les meves respostes:

D,D,B

Apa, siau

pruna00

• 31/10/2008 16:45:00.

Jo tambe col.laboro i envio unes quantes a veure que us sembla,

1. D'acord amb la llei 13/89, són òrgans actius de l'Administració de la Generalitat de Catalunya:
a) Els òrgan superiors i inferiors.
b) Els subdirectors generals i els jeràrquicament inferior.
c) El directors generals.
d) El consellers i els jeràrquicament inferiors.

2. Com s'anomenen les unitats perifèriques dels diversos departaments?
a) Delegacions provincials.
b) Delegacions comarcals.
c) Serveis provincials.
d) Serveis territorials o delegacions territorials.

3. La inspecció dels organismes adscrits al departament correspon a:
a) El director de serveis.
b) Un conseller.
c) El secretari general.
d) La inspecció general de serveis.

4. Quins càrrecs no es nomenen per decret del consell Executiu?
a) Els secretaris sectorials.
b) Els subdirectors generals.
c) Els negociats d’una Direcció General.
d) Els delegats territorials del Govern.

5. Quin òrgan no existeix a tots els departaments?
a) Director General.
b) Secretari general.
c) Secretari sectorial.
d) Tots els anteriors són òrgans preceptius de cada departament.

Fins aviat

GIRONA48

• 31/10/2008 18:28:00.

RESPOSTES PRUNA
1 C
2 D
3 B
4 C
5 C.

demà posarè les meves respostes-
CIAU

estel2008

• 31/10/2008 21:00:00.

Bona nit, com estic en les operacions aritmètiques aquí us ico unes preguntes per refrescar la memòria.

El valor que corresponde a “?” en la operación:
(?) : (−4) = 3, es:

A. 12
B. 24
C. −24
D.−12

El resultado de la operación [5 · (−4) + 2 · (−1)] : (−2), es igual a:
A. −7
B. 9
C. 11
D.−13

El doble y la mitad de –18 es, respectivamente:
A. −36 y 9
B. −36 y −9
C. 36 y −9
D. 36 y 9

El número que corresponde a “?” en la operación
–3 · (4 − 3) = (?) + 9 = −3, es:

A. −12
B. 6
C. 12
D. −6

El valor de la operación –9 + (4 · 2), es:
A. −1
B. 17
C. 1
D.Ninguna de las anteriores respuestas es correcta.

Vinga a pensar no si val utilitzar la calculadora.
Fins un altra.

estel2008

• 31/10/2008 21:03:00.

Bona nit, si algú sap exactament el que es pregunta en aquesta prova d'operacions aritmètiques que ens ajudi perquè es molt ampli aquest tema.

Salutacions

pruna00

• 31/10/2008 21:18:00.

¡Hola! aqui passo les meves respostes, a veure que tal.

1- D
2- C
3- B
4- A
5- A

Bye

llext

• 31/10/2008 23:06:00.

ole problemes de mates, jo no he practicat gens, així que ale van les meves respostes:

1-D
2-C
3-B
4-A
5-A

llext

• 31/10/2008 23:41:00.

les respostes per a pruna a veure si les encertem:

1. D'acord amb la llei 13/89, són òrgans actius de l'Administració de la Generalitat de Catalunya:
b) Els subdirectors generals i els jeràrquicament inferior.

2. Com s'anomenen les unitats perifèriques dels diversos departaments?
d) Serveis territorials o delegacions territorials.

3. La inspecció dels organismes adscrits al departament correspon a:
d) La inspecció general de serveis.

4. Quins càrrecs no es nomenen per decret del consell Executiu?
c) Els negociats d’una Direcció General.

5. Quin òrgan no existeix a tots els departaments?
c) Secretari sectorial.

GIRONA48

• 01/11/2008 19:33:00.

Bones

les respostes de GIRONA-48 SON:

1- D
2- D
3- B.

MOLT BÉ A TOTS-

Seguro que tienes mucho que decir, te estamos esperando.

Encuentra tu Oposición