Inicia sesión
FOROS OPOSICIONES FORO Oposiciones Personal Subalterno (ordenanza, bedel, ujier...)
710.543 mensajes • 396.152 usuarios registrados desde el 25/05/2005
• 09/04/2009 18:52:00.
::: --> Editado el dia : 09/04/2009 18:53:25
::: --> Motivo :
Pruna, no em sona el que dius, si que recordo que algu les va comptar. Igualment no penseu que surten totes les places, en tenen mes, sempre en guarden unes quantes que no surten, jo al menys conec una que havia de sortir i al final no sortira perquè la va agafar una funcionaria en comissió de serveis, però ja treuran una d'un altre lloc.
Fil Nou!!!
• 09/04/2009 18:57:00.
Perdoneu, abans m'he menjat el 8 son 680 places i tambe m'he menjat l'article, es a dir 748/752 sobreres per la nostra convo, es que com vaig a preu fet, ja,ja,ja
No se qui ho va dir, disculpa si no vas esser tu Xavisu... però el qui m'ho va explicar... ara no ho recordo...
En fi, "Vaya bonito"
• 09/04/2009 19:45:00.
a veure pruna00, al concurs de trasllats van sortir 759 places Annex 2. D'aquestes places un total de 203 les han agafat els subalterns que ja eren funcionaris i que han volgut canviar de lloc de treball.
Aleshores, la llista de les places que podrem optar tots els els aprovats, jo entenc que seran totes les de l'annex 2 que no s'hagin ocupat + les places de l'annex 3 que hagin alliberat els subalterns que han canviat de feina.
Ara bé, també pot ser que surtin altres places noves (que no van sortir al concurs de trasllats), que son les del 10 % adicional. Aleshores aquestes places, no són definitives, i t'hauria d'interessar molt la plaça, perqué al no ser definitiva, hi hauries de concursar per guanyar-la en el proper concurs de trasllats.
Bé, no se si te aclarit algo, o encara te liat més, pero de totes maneres jo ho entenc que es així.
• 09/04/2009 20:24:00.
Moltes gràcies a tothom, ara sí que ja m'ha quedat clar, prometo no preguntar res més del 10%, ara només falta que dels que tinc darrera meu ningú reclami mèrits, perque em sembla que vaig comptar uns 21 que tenien 0, i si em passen 9 ja estic fora.
Ay ay ay que justeta que estic.
• 10/04/2009 0:04:00.
Hola!! Picot, jo també sóc del Berguedà!! Al concurs de trasllat només van agafar una plaça de Berga, i en van sobrar forces entre Berga i la resta de la comarca, a més a més a Manresa només hem aprovat 23 persones, i una bona part deuen ser del Bages, així que penso que potser podrem agafar una plaça a prop de casa, tot el contrari que les meves expectatives al començament de l'oposició ja que pensava que serien totes a Bcn, tot i així tot el que hi ha per aquí a d'alt són IES. En fi, haurem d' esperar el llistat de places i així sortirem de dubtes, bé realment sortirem de dubtes el dia de l' acte d'adjudicació, je je, que ja no queda tan, jo també he fet les meves previsions i també em surt l'última setmana de maig, seguint el procés dels administratius.
Per cert, jo també estic d' interina en un cos superior i en funció de la plaça de subaltern que em toqui potser m'hi quedaré, però no sé gaire com funciona, crec que primer he d' agafar la plaça de subaltern i després agafar una excedència per incompatibilitat, funciona així? Per altra banda, també em pregunto si un cop estàs d'excedència de la teva plaça de subaltern i et fan fora del cos superior o tu decideixes que vols tornar a agafar la de subaltern ho pot fer en qualsevol moment, ho has d' esperar alguna cosa?? En fi, si algú en té coneixement, s'agraïrà, jo sinó trucaré als sindicats i si algú està interessat ja comentaré el que m'hagin dit.
PD. Igualment, moltes gràcies per les llistes, jo també les volia fer, però és que a part d' eficaços, també sou molt ràpids!!
• 10/04/2009 11:15:00.
Eiiii Picot i Ivett, jo sóc de Berga. El dia de lexàmen a Manresa vaig veure bastanta gent coneguda i gent de vista del Berguedà, i sé que com a mínim 6 persones d'aquí la comarca han arribat fins al final, i estan dintre els 748 primers.
Evidentment ja vaig dir un dia, que a les comarques, pels subalterns només tenim l'opció de treballar en IES, i fer aquella "meravellosa" feina tan genèrica d'atendre l'alumnat, amb aquestes generacions d'adolescents que tenim avui en dia !!!
Bé, jo ja sóc interí en un institut, i evidentment com que no vull pas marxar de la millor comarca del món: EL BERGUEDÀ, doncs intentaré agafar una plaça per aquí, i totes són en IES.
Totes dues dieu que esteu d'interines en un cos superior i no sabeu que fer. No sé, jo suposo que sinó podeu demanar excedència per incompatibilitat, doncs si la plaça és al costat d'on viviu, jo l'agafaria, tot i que evidentment hi ha una gran diferencia de sou suposo, però si haguèssiu d'agafar el cotxe i anar cada dia, per exemple a Cardona, Sallent, Manresa, ... aleshores ja m'ho pensaria, i segurament no l'agafaria.
ah per cert! una de les coses que em fot mes, es que no em pugui demanar més dies de festa per LA PATUM !!! ja canviaria dies de setmana santa i nadal, i fins i tot l'agost, per poder tenir festa tota la setmana de LA PATUM, i la de després també per recuperar-me!!! ;-) jeje
• 10/04/2009 11:44:00.
Ivett una cosa referent al concurs de trasllats. Les places que estaven lliures eren les de l'annex 2. s'anomenen d'adjudicació directa, perqué un funcionari subaltern, pot concursar-hi i si guanya la plaça, farà fora al interí que hi hagi.
Però no et confonguis !!! les places de l'annex 3, ja estan ocupades per funcionaris de carrera subalterns, i només sortirien a la llista d'opcions per triar nosaltres, si haguèssin alliberat aquesta plaça per agafar-ne una altre.
t'ho dic perqué dius que hi ha forces places a Berga i comarca, i la única plaça d'adjudicació directa a Berga, l'han agafada al concurs de trasllats. Ara bé, en queden 3 d'adjudicació directa a la comarca que no s'han agafat, i al Bages n'hi ha 10 o 12 més.
• 10/04/2009 16:17:00.
Hola,
On trobeu l'annex 2?. He trobat l'annex 3 , però el 2 no el trobo, per més voltes que li donc a la pàgina, no hi ha maneres.
Gràcies
• 10/04/2009 18:23:00.
Darotri, l'annex 2 i 3 surten a la Resolució del concurs de trasllats publicada al DOGC, et deixo l'enllaç:
https://www.gencat.cat/diari/5144/08147095.htm
• 10/04/2009 21:32:00.
Ostres, doncs sí que som gent del Berguedà!!! Casual74 merci per l' aclaració ja que ja veig que anava equivocada amb lo de les places, de fet fins que no ha sortit la llista de mèrits no ho havia mirat massa perquè no em volia fer il.lusions. Així, si al Berguedà només hi ha tres places ja és més difícil agafar-ne una, de tota manera si puc agafaré una excedència em toqui on em toqui perquè ja veig que al meu poble serà impossible, lo important és haver aprovat.
• 11/04/2009 10:31:00.
Gràcies xavisu, amb raó no trobava res, estava mirant una altra pàgina.
Sabeu si els 20 o 21 administratius que han aprovat la de subalterns i que al final agafin la plaça d'administratiu, sortiran a les llistes definitives de subaltern i hauran d'anar i renunciar o pel contrari ja no sortiran i avançarem aquest 20 llocs entrant així fins al 768?
Moltes gràcies.
• 11/04/2009 16:20:00.
Hola Darotri,
Copiant els terminis dels Adminstratius les llistes de nomenament haurien de sortir cap a la setmana del 4 de maig, fins aleshores només queda esperar i creuar els dits.
PD: pots trucar a la Funció Pública a veure que et diuen.
• 11/04/2009 19:20:00.
Gràcies Joan2009, faré això, dimarts al mati trucaré a veure si m'ho aclareixen, perque estan tan endarrere seria un alivi pensar que els administratius no fossin a les llistes.
• 12/04/2009 6:39:00.
Hola Picot,
Primer de tot felicitats
Si vols saber la teva posició actual segons la llista de mèrits provisionals ves al fil anterior.
Respecte a la data incorporació dependrà de cada departament, et suggereixo que et llegeixis les instruccions pel dia del nomenament que hi ha a la web dels administratius.
A qui li pugui interesar,
Jo visc a La Garriga i vaig tenir l'ocurrencia de fer l'examen a Manresa, respecta a la ciutat molt bonica, tanmateix vaig tenir la desgràcia de fer l'examen amb la examinadora més inepte que he conegut mai, no recordo el seu nom, només recordo que al acabar l'examen li vaig pregar a la Moreneta aprovar l'examen i que no em toques treballar amb ella.
• 12/04/2009 19:53:00.
Hola a tothom,
He estat mirant a la convocatòria d'administratius, i entre els documents que han de presentar els hi demanen un certificat mèdic oficial.
Sabeu si a nosatres també ens ho demanaran? Ho dic perquè si fos així sería interessant preparar aquests documents que ens poden ocupar dies per aconseguir-los.
Salutacions.
• 12/04/2009 20:07:00.
::: --> Editado el dia : 12/04/2009 20:08:52
Hola Almarc, jo també vaig fer-les a Girona. La del teu poble que no hi era del tot era alta, prima amb ulleres i que ens va fer riure una estona a l'hora de fer seure a la gent, i al repartir els exàmens? Semblava com si estiguéssim en un programa de càmera oculta, jejeje.
• 12/04/2009 21:53:00.
mose3 suposo que també l'haurem de presentar, a mi me'l van demanar quan vaig entrar d'interí, però com farà 8 anys ni me'n recordo, als administratius diuen que el de capcelera el fa pagant uns 10€, jo vaig anar a un privat i me'l van fer al moment.
• 14/04/2009 11:05:00.
Hola a tothom
Acabo de trucar a funció publica i m'han dit que, els administratius que hagin aprovat les dues oposicions no tenen, si no volen, perquè renunciar a les seves places, poden pendre possesió de totes dues, o sigui agafen la d'administratiu i demanen incomptabilitat i es guarden, per quan ells vulguin la plaça de subaltern i mentres la ocupa un interí.
De la única manera que no estarien a les llistes de subaltern es renunciant abans del nomenament, i així entraria més gent de darrera. O sigui que si coneixeu a alguna d'aquestes persones que pensen renunciar a la plaça de subaltern no estaria malament que ho fessin abans i aixi hi hauria mes oportunitats per tothom, perque seria injust que sapiguen que renunciaran es quedes gent fora puguen entrar.
També s'els podria trucar, si sapiguéssim els seus numeros de telèfon, cosa dificil.
• 14/04/2009 11:20:00.
Boneeeeeeeeessssssssss!!!! Darotri jo en el seu moment ja vaig dir que no renunciarien, de fet de les persones que estudiaven amb mi i han passat no renunciaràn, ja que esperen a veure... perquè les places que tenen ara no son properes al seu domicili, i si les de subaltern ho son agafaran subaltern i son 5 persones, jo crec que tots faran el mateix a no se que la que obtinguin amb admins sigui definitivament del seu gust... ja que si has de cobrar més però t'has de gastar una pasta anant i tornant... esperent recolocar-se en posterioritat en comisions o bè en concurs, almenys els que conec.
• 14/04/2009 12:43:00.
Això ja ho vaig dir que jo fa uns dies veient les places que tenen els administratius, a Lleida nomes hi han 3, i segur que son molts mes, excepte els de BCN que es d'on son la majoria de places.
• 14/04/2009 13:24:00.
Voldria fer un petit aclariment en relació a la situació d'incompatibilitat.
Primer: la situació d'incompatibilitat l'ha d'aprovar l'organ on ja s'està adscrit com a funcionari de carrera (en aquest cas ja serien del cos Administratiu). No es pot fer per caprici ni per voluntat pròpia, sinó que han de concòrrer circumstàncies especials que ho requereixin per necessitats del servei
Segon: Quan ja ets funcionari i has aprovat un altra oposició, abans de prendre possessió de la segona plaça has de signar un document anomenat "Declaració en relació a l’opció que preveu l’article 10 de la Llei 27/1987. de 26 de novembre, d’incompatibilitats"(aquest doc. ho podeu trobar en la convocatòria dels administratius) i aquest article 10 diu textualment:
Article 10
–1 El qui accedeix per qualsevol títol a un nou lloc de treball del sector públic que d’acord amb el que disposa aquesta
Llei és incompatible amb els que ocupa en aquell moment ha d’optar per un d’ells abans de la presa de possessió.
–2 Si no exerceix en el termini assenyalat l’opció que detalla l’apartat 1, s’entén que opta pel nou lloc, i resta en l’altre
en la situació administrativa corresponent.
–3 Si el nou lloc pot ésser declarat compatible, dins de deu dies a comptar des del començament del termini de presa
de possessió, hom n’ha de sol·licitar l’autorització. Aquest termini s’entén prorrogat fins que es resolgui la sol·licitud de
compatibilitat.
–4 Si l’òrgan a qui correspon la resolució aprecia que les activitats o els llocs de treball declarats resulten incompatibles,
i l’interessat no ha efectuat l’opció que detalla l’apartat 1, aquest òrgan li ho ha de notificar perquè abans de quinze
dies efectuï l’opció que estimi convenient. Si transcorregut aquest termini no exerceix aquest dret s’entén que opta pel
nou lloc, i que resta en l’altre en la situació administrativa corresponent.
–5 El termini de quinze dies damunt dit no pot ésser ampliat llevat que es tracti d’un cas de força major degudament
provada, a judici de l’Administració.
Per tant no us preocupeu que si no renuncien a la plaça de subaltern perdran la d'Administratius, perquè us puc ben assegurar que no els hi donaran una exedència per imcompatibilitat d'una plaça que acaben d'agafar
Per la vostra informació jo sóc funcionari subaltern de la passada convocatòria , la 097
A reveure i tranquils
• 14/04/2009 13:37:00.
Moltes gràcies Meteo per l'aclariment, de tota manera la persona que m'ha atès semblava molt segura de que ningú renunciaria, però en fi, espero que tu siguis el que tingui raó.
Tu que vas aprovar les anteriors, saps si les places que renuncien si agafen a gent de les llistes com a funcionaris o com a interins?
Gràcies
• 14/04/2009 13:59:00.
Suposem que als 20 administratius se'ls concedeix la situació d'exedència per incompatibilitat. Aquestes places tot i estar teòricament ocupades, físicament resten desocupades i per tant les han d'ocupar la gent que segueix en la llista, però com a interins, mai com a funcionaris.
• 14/04/2009 15:03:00.
Bones a tots
Feia dies que no entrava al foro però ja veig que ara la cosa continua fent suposicions de les places que poden o no sortir encara per triar en funció del que facin els administratius.
Algú em pot ajudar en un dubte que tinc jo ara mateix ?????
M´agradaria saber si ja és públic o no les 748 places i els llocs corresponents que haurem de triar el dia del nomenament. Disculpeu però és que aquesta vegada és la primera que estic en unes opos de l´administració i vaig bastant perdut.
Gràcies a tots
Joan
• 14/04/2009 15:40:00.
Moltes gràcies xavisu,
Em quedo molt més tranquil·la sabent que el certificat mèdic el fan al moment i tindrem temps suficient per aconseguir-lo quan ens ho demanin.
Salutacions
• 14/04/2009 17:07:00.
Gràcies picot
No et puc ajudar del que tú preguntes, disculpa.
Joan
Per a Mose3, sobre el certificat, has d'anar a qualsevol estanc a comprar el paperot i després al teu metge de capcelera. En principi. no t'hauria de cobrar ni cinc.
Pel que fa a la incompatibilitat, Ivet, jo vaig boig mirant a veure com fer-m'ho. Estic d'aux adm des de fa uns mesos i m'agradaria quedar-me. Si esbrines quelcom, t'agrairia que em fessis 5 cèntims. He de trucar a Funció Pública per a que m'informin, però com l'horari és el mateix que al meu departament, no puc. De moment, no he dit ni mu al meu cap. M'agradaria parlar amb ell quan ho tingui tot clar.
• 14/04/2009 19:59:00.
Hola a tothom,
Soc nova! a veure si ho faig bé...felicitats als aprovats i ànims a la resta. Tinc una pregunteta, algú sap quan es preveu la incorporació de les persones que aconsegueixin les places? Ho dic pq em van regalar 15 dies de vacances a l´agost quan em vaig anar a viure amb el meu xicot i aiiiiiiii que tinc els bitllets i tot. Estic patint, si truco a funció pública això m´ho diran? Se suposa que això o deuen saber no?
Entre que soc la 400 i pico i això porto una tarda que tinc ganes de fumar i tot ( i soc exfumadora!).
Aquest foro m´hauria anat molt bé fa uns mesos...més val tard que mai
En fi, ànims que ja queda menys!
• 14/04/2009 21:45:00.
Hola a tots!!
Picot i Domo1980, jo estic igual que vosaltres, vull demanar una excedència per incompatibilitat, en principi a la feina m'han dit que ho puc fer, però no m'han explicat com, havia pensat trucar a algun sindicat (m'han dit que Catac està bé) i també a Funció Pública perquè m'informin, realment no tinc ni idea de com va, el que sé que tinc clar és que hem d'agafar la plaça de subaltern i després demanar l' excedència, però res més. I la veritat és que a part d'això també tinc altres dubtes relacionats, per exemple si un cop has agafat l' excedència i vols tornar a la teva plaça de subaltern ho pots fer sempre o hi ha d'haver algunes circumstàncies especials, etc. Fins avui no he mirat gaire res perquè volia desconectar una mica aquests dies, són molts mesos esperant ..., però intentaré demà començar a buscar info, quan sàpigui alguna cosa ja ho compartiré.
Pel que fa a la llista de places, crec que encara queda bastant, perquè mirant el procés dels administratius, a nosaltres encara ens queda: les entrevistes de desempats, la proposta de nomenaments, els 15 dies per presentar la documentació pel nomenament, i la proposta per l' acte públic que és quan penjaran la famosa llista, així que encara queda, jo vaig calcular que serà cap a mitjans de maig i l' acte a finals. Així que encara tenim una mica de marge per buscar informació.
Seguim en contacte.
• 15/04/2009 8:35:00.
Algu sap quant temps passa enre l'acte public en que escollim plaça i el dia en que entrem a treballar? Ho dic perquè la gent que actualment estem treballant ens fem una idea i aixi poguem donar els 15 dies a la feina abans de marxar.
• 15/04/2009 10:25:00.
A mí també m´interesa saber el temps que pot pasar entre l´acte públic de triar la plaça i la incorporació com a subaltern degut a que en l´actualitat estic treballant.
Un altra pregunta si algú me la pot contestar :
Tota la documentació que haurem de presentar abans del dia del nomenament la podem presentar a qualsevol Delegació de la Generalitat i que d´allí l´envien per registre de sortida a Funció Pública ????
Les titulacions que em de presentar són qualsevol de les mínimes que demanava la convocatòria ??? graduat escolar, títol de batxillerat, etc.... ?????
Gràcies de nou a tots
• 15/04/2009 12:02:00.
Buenas,
1. No sabem quan temps passarà entre l'adjudicació de places i la publicació en el dogc dels nomenaments (últim obstacle per pendre possessió del lloc). Només tenim les previsions que hi ha a la pàgina del procés (si hi són i amb reserves).
2.- La documentació s'haurà de presentar a l'oficina de convocatòries.
3.- Amb la titulació mínima exigida n'hi ha prou.
APM ???
• 15/04/2009 12:23:00.
Moltes gràcies Xurri per la teva resposta.
Ara ja tinc clar que sols cal presentar com a titulació la mínima exigida.
Referent al que em dius que la documentació s´ha de presentar a l´oficina de convocatòries vol dir això que s´ha de portar per presentar-la personalment a Barcelona ???
Gràcies de nou
• 15/04/2009 12:34:00.
Joan,
Jo diria que sí, que s'ha d'anar a Barcelona, ara bé, aquest tràmit el pot fer una altra persona enlloc teu. De totes maneres, el telèfon de l'oficina és el 93 556 60 90, ells t'informaran millor.
• 15/04/2009 12:58:00.
xurri i Joan1970 de quina titulació mínima exigida esteu parlant ????
Recordeu que a la nostra convocatòria "Agrupació professional de funcionaris del cos subaltern" NO s'exigia cap titulació.
Les bases deien:
2 Requisits i condicions dels aspirants
2.1 Titulació.
No s'exigeix tenir cap titulació acadèmica.
En convocatòries anteriors, sí que s'exigia el graduat escolar, per accedir al grup E.
• 15/04/2009 13:13:00.
Tens raó, Casual, no s'exigeix cap titulació :-(( menys paperassa :-)))
• 15/04/2009 13:39:00.
per cert, que el passat dijous 2 d'abril, en teoria s'havien d'incorporar a la nova destinació els 203 subalterns (funcionaris de carrera) que van guanyar nova destinació en el concurs de trasllats.
Llavors, en teoria, aquests 203 subalterns hauran desplaçat (fet fora) a subalterns interins, a no ser que la plaça sigues de nova creació.
Ho comento, perqué ningú ha dit res perqui el fòrum, però evidentment alguns subalterns interins, els devien fer fora.
• 15/04/2009 14:01:00.
Casual, estàs en tot; 203 fora, però 203 interins nous hauran substituït els subalterns traslladats a la nova plaça. Una moguda força gran, hi ha algun involucrat pel fòrum ???
• 15/04/2009 14:37:00.
Escolteu, no creieu que aquestes persones que han aprovat les dues opocisions i no pensen renunciar a cap, no son una miqueta egoistes?. Ells amb dos places i molta gent sense cap?.
• 15/04/2009 15:01:00.
Siguem realistes, tu no faries el mateix? perquè jo si... si t'ho concedeixen i pots, és lògic que vulguis triar el que més et convingui, per això lluites, per això passes per tot aquesta agonía o no?
• 15/04/2009 15:25:00.
Hola a tots,
He trucat avui a l´oficina de convocatòries per preguntar lo del certificat mèdic que han de presentar les persones que finalment siguin nomenades funcionàries, i m´han dit que el metge de capçalera no el fa, que hem d´anar per exemple, als llocs on pasen les proves mèdiques del carnet de conduir. La dona no era massa simpàtica i pràcticament m´han penjat...algú em podria confirmar que això és correcte¿
GRàcies
• 15/04/2009 15:50:00.
Hola a tots i a totes
Alice1977, referent a la teva pregunta del certificat mèdic ja intentaré esbrinar alguna cosa preguntant a companys que ja són funcionaris a veure que van fer ells.
Continuant amb la pregunta que ja feia aquess matí :
Si que he revisat a les bases de la nostra convocatòria que no demanaven cap tipus de titulació. Això vol dir que el dia que anem a presentar la documentació per al nomenament únicament haurem de portar el ja famós certificat mèdic i cap paper més ???
Un altra cosa que no m´ha quedat del tot clara és el lloc a on haurem de presentar la documentació per al nomenament. Aquet matí he preguntat al foro si es podia presentar a qualsevol delegació de la Generalitat, molt amablement Xurri m´ha dit que haurem d´anar a Barcelona a presentar aquesta documentació a l´oficina de Convocatòries. Haurem d´anar així a barcelona a presentar aquesta documentació ??? Si és així algú em pot facilitar l´adreça de l´Oficina de Convocatòries a Barcelona.
Gràcies
• 15/04/2009 15:52:00.
Hola a tots,
El dia 17 és el últim dia d'esmenes dels mèrits,llavors encara no sabrem res?
Han d'estudiar les esmenes...
Però,suposo que el divendres,diran el dia que donaran la resolució d'aquestes??
Quina manera de fer patí!!i de les places,no sabrem res,fins a últim moment...??
Gràcies
• 15/04/2009 16:12:00.
Alice, el poden fer i també s'hi poden negar.
Fa un parell d'anys la meva estimada doctora (aquella que el primer dia que em va veure em va preguntar si em drogava, jo vaig al.lucinar, esclar), em va signar un certificat per fer d'auxiliar forestal i un altre per fer les proves físiques d'agent rural, ho va fer ressignada (suposo perquè l'havia enxampat diverses vegades in fraganti drogant-se -fumant-) i en contra de la seva voluntat i de la del seu col.lectiu. Això sí, molt preocupada perquè no tingués una parada cardiorespiratòria mentre feia les proves o anava a apagar un foc, i s'adonessin que, tot i ser la meva metgessa, no en tenia ni idea del meu estat de salut.
El que no entenc és perquè ens demanen un certificat mèdic, perquè si no estiguéssim capacitats físicament, passaríem al grup dels discapacitats, que són persones que estan absolutament capacitades per fer aquesta feina i que la fan i molt bé (ho dic amb tot el respecte). I pel que fa a les aptituds psíquiques ja han quedat demostrades al superar el procés, no?
Per cert, la doctora em va dir que seria l'última vegada que em feia el favor (aniré a fer-me una analítica que ja fa més de dos anys que no em veu el pèl ... )
(Oficina: Ausiàs Marc, 35)
• 15/04/2009 17:58:00.
Acabo de trucar a Oficina de Convocatòries per preguntar si la documentació que haurem de presentar per al nomenament l´haurem o no de portar personalment a Barcelona però ja han plegat : Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Gràcies Xurri per pasar-me el telèfon i ja miraré de tornar-ho a provar demà.
Si algú sap alguna cosa respecte això i m´ho vol dir em farà un favor.
Gràcies
• 15/04/2009 18:19:00.
Gràcies Joan1970 per intentar esbrinar lo del certificat mèdic.
Jo he tornat a trucar a l´Oficina de Convocatòries i aquest cop m´ha atés una persona molt amable...m´ha dit que el certificat médic és un paper groc que venen als estancs i que després has de portar a que te l´ompli i signi un metge...i que dubta que ho faci el de la seguretat social.
Demà aniré a l´estanc a veure si és aixó veritat! Igualment, crec que si ho preguntes als teus companys millor!
I gràcies Xurri per compartir la teva experiència!
• 15/04/2009 18:38:00.
No hi ha de que Alice1977 !!!! demà intento dir-te alguna cosa referent al ja famòs certificat mèdic.
Saps tú si quan haguem de portar la documentació per al nomenament ho haurem de fer personalment a l´Oficina de Convocatòries de Barcelona ????
Gràcies
• 15/04/2009 19:02:00.
El certificat mèdic el pot signar cualsevol metge, el que pasa és que no els agrada, ja que cada un que signan, els fan pagar alguna cosa al col·legi de metges, respecta al tema de la presentació de la documentació, crec que no fa falta venir a BCN, crec que es pot presentar a totes les delegacions del govern, ja que són registres únics, i ells els fan arribar amb la valissa interna de la Generalitat, però millor consulteu, ja que em puc equivocar.
• 15/04/2009 19:30:00.
-Veig(en el foro) que serem uns quants en demanar la "excedencia per incompatibilitat",estaria bé si algú pugués saber més coses un cop te l'han donada:si hi ha algun límit de temps,si tens problemes alhora de fer us de la teva plaça en excedencia.....
Del certificat del metge crec que val 3E i escaig i al vaig comprar al estanc(farà cosa d'un mes),ara tinc que veure si el metge de capçalera me'l vol omplir.
I del tema de l'egoisme que algú veia si una persona treia 2 places,almenys jo no ho veig aixi,pensa que aquesta persona ha pagat els seus drets d'examen,ha fet els seus desplaçaments per fer els examens, per tant no crec que ho faci per egoisme.el meu parer es que vol tenir més opcions per triar.
• 15/04/2009 19:57:00.
Si jo no dic que no pugui tenir més opcions per triar, que trii, ell/a s'ho ha guanyat, però que trii UNA plaça, perque en principi només pot treballar en una, no? i l'altra que la deixi per una altra persona funcionaria.
Què en pensen de tot això la gent que està a la part del darrera de la llista?, no creieu que es injust que vosaltres que esteu en el numero 749 en endavant, us quedeu sense ser funcionaris perque cap d'aquestes persones renunciaran? amb la mà al cor.
També entenc que la culpa no és d'ells sinó de la Generalitat per permetre això.
• 15/04/2009 20:09:00.
Hola Joan1970
Jo crec que es deu poder presentar a qualsevol delegació del govern, però millor truquem a l´oficina de convocatòries per estar segurs! Demà intento comprar el famós paper groc del metge i us comento!
nois, sobre el certificat mèdic, és un document timbrat que compres a l'estanc i el metge de capcelera l'omple dient que estàs capacitat per treballar en el departament x... Us hodic, perquè com a interí me'l van demanar fa uns mesos.
Imagino que a banda,haurem de signar la documentació sobre en quin compte volem que ens ingressin la nòmina cada mes,haurem de portar-lo al banc per a que el segellin.
dni
foto
i signar un altre paperot sobre incompatibilitat.
estar d'alta al SOC ( és anar-hi i dir que volem millorar de feina, t'ho fan almoment)
Áixò és el que em van demanar a mi, no recordo sobre si hi havia alguna cosa més.
Sobre la presentació de la doc, em semblamolt heavy haver-ho de presentar directament al departament. No ho sé però penso que en qualsevol registre de la generalitat valdrà, ells després ja s'encarreguen de fer-lo arribar al departament corresponent.
Bé, com he de trucar per tal que m'aclareixin el tema de si em puc quedar com aux adm, ja preguntaré també sobre la presentació de la documentació.
nois, des del departament de governació han contestat el meu correu sobre poder-me quedar com a aux adm, us adjunto la resposta.
"En relació a la seva consulta, us informem que l'article 86.2.c) del Decret Legislatiu 1/1997 de 31 d'octubre, pel qual s'aprova la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública, regula la situació administrativa d'excedència per incompatibilitat.
D'acord amb aquest article, aquesta excedència es concedeix si els funcionaris públics es troben en situació de servei actiu en un altre cos o una altra escala de qualsevol de les administracions públiques o passen a prestar serveis en organismes o entitats del sector públic, sempre que no els correspongui de quedar en una altra situació i llevat que hagin obtingut l'autorització pertinent de compatibilitat, d'acord amb la legislació d'incompatibilitats. L'òrgan competent pot concedir automàticament i d'ofici aquest tipus d'excedència.
De conformitat, doncs, amb l'expressat fins al moment, en el supòsit que obtingueu plaça com a funcionària del Cos Subaltern de la Generalitat de Catalunya, si es mantenen les condicions que van motivar el vostre nomenament, podríeu continuar com a interina del Cos Administratiu al Departament d'Agricultura, Alimentació i Acció Rural. Arribat aquest moment, us recomanem que us poseu en contacte amb el servei de recursos de personal del vostre Departament.
Cordialment,
Direcció general de Funció Pública"
de totes maneres, em faré pesadet i trucaré per a tornar-ho a sentir.
• 16/04/2009 9:27:00.
Bon dia!! Encara no sé res sobre la possibilitat d' agafar excedència per incompatibilitat, he trucat a un sindicat i no m'ho han sabut dit però em trucaran durant el matí, espero. Per altra banda, segons la resposta de Funció Pública que van donar a Domo1980 sembla ser que no hi haurà problema per quedar-nos al cos superior, el que no queda clar és els drets que ens quedaran sobre la plaça de subaltern ... En fi, seguirem fent averiguacions i sinó, tal com diu la mateixa carta de funció p. espero que el nostre departament actual ens indiqui què és exactament el què s'ha de fer en el moment donat, tot i què preferiria tenir més informació amb anterioritat, la veritat, suposo que el sindicat ens treurà de dubtes.
Una cosa, quan truqueu a funció pública us referiu a l'oficina de convocatòries, ho truqueu a algun altre telefon, si és un altre i me'l passeu us agraïré.
• 16/04/2009 9:52:00.
Ja tinc resposta del sindicat, res que no sabíem: que sí que es pot sol.licitar l' excedència per incompatibilitat, i que igualment s'ha d'anar a prendre prossessió de la plaça de subaltern després del nomenament, diuen que és el departament on treballem actualment el que tramita l' excedència i que si hi tenim bon rotllo que ells ens informaran, poca cosa a més. a Seguir investigant.
Bon dia
A veure si em podeu ajudar.
Tinc un dubte i no sé que és pot fer.
Si treballes a l´empresa privada i no vols perdre la plaça de funcionari, tinc que
demanar excedéncia per incompatibilitat, i quant de temps és el mínim que he de estar???
Tinc que anar al nomenament i quins documents he de presentar???
Algú em pot respondre i aclarirme,
Merci a tots
• 16/04/2009 11:29:00.
Bon dia Aliju
El meu cas crec que és semblant al teu.
Jo també estic a l´empresa privada ara mateix i no tinc encara del tot clar quins documents són els que haurem de presentar abans del dia del nomenament quan ja estigue aclarit tot el tema dels mèrits.
• 16/04/2009 11:55:00.
¡Hola Aliju! si mires el Decret 1/1997 o bè l'EBEP veuràs que no és pot sol.licitar exedència per incompatibilitat per treballar a la privada, en tot cas seria una exedència voluntaria i no la pots demanar fins passats 5 anys que estiguis treballant i hi tens que estar un mínim de 2 anys, o sigui que per força has de pendre possessió de la plaça o bè perdre-ho...
Per un altra banda, no us estresseu per la paperassa, vull dir que no us angoixi, perquè ells ens aniran informant i dient les passes que hem de seguir.
Referent al certificat mèdic, jo he treballat 3 anys en un cap, i se de ben segur que fa 1 any va sortir una llei, que si aneu al vostre cap veureu triptics i cartells penjats, que per poder fer segons quines proves mèdiques ara s'ha de pagar com ara ortopantos, ect, i que els certificats mèdics tambe s'han d'abonar, per tant us asseguro que no tindreu cap problema, aneu al estanc compreu el certificat i aneu al vostre metge de capçalera, a no ser que tingueu assegurança mèdica privada, que això que us estalviareu, compreu el certificat i aneu a qualsevol metge que tingueu en el vostre llibre/cupo i voilà!!! de tota manera deixaran un marge de temps suficient per poder fer tots els tràmits, no correu, perquè desprès si fa molts dies que teniu el certificat, no us diguin que no serveix perquè no es actual, ho dic amb coneixement de causa, piano, piano, cada cosa al seu moment... ei!!!! és la meva opinió, però allà cadascú.
Referent a les titulacions, és un dubte que a mi tambe em preocupava perquè el títol el tenía enmarcat i era un rotllo treure'l però ho vaig preguntar ja fa un temps i em van assessorar que contra més titulació superior acreditis, millor, ja que de cara a concúrs doncs no farà falta que acreditis res, és dir que si et presentes per promo interna, ja serà dins l'arxiu que tens la titulació exigida.
• 16/04/2009 12:39:00.
tú ho has dit pruna00, PIANO, PIANO,, no volguem correr i adelantar-nos a les previsions de la convocatòria, a veure si després el certificat mèdic ja hauria caducat.
Ara bé, sembla que el tema del certificat mèdic genera molts dubtes, ja que en el fòrum d'administratius, el tema va donar per molt, i van haver-hi molts missatges explicant anècdotes sobre el famòs certificat mèdic. Algunes persones van explicar que el seu metge de capçalera no els hi havia volgut fer el certificat sinó es feien abans una analítica, altres que el metge del CAP si havia negat, i que al final havien tingut que anar a un centre mèdic privat (com els que fan certificats pel carnets de conduir, llicència d'armes, etc,) i pagar uns 40 € per aquest certificat.
• 16/04/2009 12:51:00.
Abans d'aquesta llei no tenien l'obligació de fer aquest certificat, i anava a criteri del metge, ara és incoherent penjar aquest cartell i no fer el certificat, però la llei no els obliga, ja que per certificar el seu codi ètic/deontològic els demana fer les proves pertinents i això no és cosa de 2 dies, per tant és una mica així, de tota manera ara al tenir-se que pagar "la pela és la pela", abans ni havia més que no el feien que si el fessin ara en canvi... Miaaaaaaaauuuu
• 16/04/2009 14:25:00.
Aliju si treballes a una empresa privada no pots demanar cap excedència. O agafes el lloc o renuncies a ell no hi ha més. Tota la gent que diu de demanar excedència per incompatibilitat ho fan o bé perquè són interins o bé perquè treballen com a funcionaris a aquesta o altres administracions.
Jo també treballo a la privada i tinc molt clar que si em toca un lloc que no estigui molt lluny l'agafaré i cap endins, i la feina privada a la porra.
• 16/04/2009 16:56:00.
Hola a tothom,
Avui he comprat el famós certificat médic, i he estat llegint els últims missatges i jo també penso que millor esperem no sigui que si ens ho fem ja ens diguin que ha "caducat".
Per altre banda, jo tinc el dubte de si es pot pendre possessió del càrrec (ja que és obligatori per ser oficialment funcionari) però demanar d´incorporar-te definitivament un parell de mesos després (imagino que justificant el perquè).
Aixó si envio un correu electrònic m´ho contestaràn a Governació i Administracions Públiques?
Domo1980 em podries dir a quin correo has fet la teva consulta? Em faries un favor pq no vull que el meu jefe que ronda per aquí avui em vegui buscant info a la pàgina de la Generalitat...
Gràcies!!
• 16/04/2009 18:24:00.
Uf! us he llegit una mica. Que voleu que us digui jo me n'aniré a un estanc a comprar el certificat quan toqui i intentaré que me'l faci el metge de capçalera (jo mateix li portaré el text que haurà de posar) i si pot ser sense anar-hi personalment. Així es feia almenys fa un temps. Si no, no tindré més remei que anar a un centre de reconeixements. No tingueu cap dubte, no cal anar a Barcelona a l'oficina de convocatòries, a perdre el temps miserablement. Via registre d'entrada de la Delegació del Govern o qualsevol altra (com la presentació de mèrits en el meu cas) i a còrrer. Pagaré autopista el dia d'adjudicació de places però cap més.
I per a demà, a veure si ens cau un calendari global ja del procés. I si no demà mateix "cibermanifestació al foro" al crit de VOLEM UN CALENDARI! VOLEM UN CALENDARI! Salutacions companys subalterns.
• 16/04/2009 18:34:00.
Bones Vegueria
Referent a on caldrà presentar la documentació abans del nomenament sols comentar-te que per curiositat he mirat que els hi ficava als Administratius que van fer les proves just abans de la nostra i els hi diu en el mateix document a on surten les notes finals que tota la documentació necesaria abans del nomenament l´hauran de presentar en un plaç de 20 dies naturals a l´Oficina de Convocatòries i de presentar-ho a qualsevol Delegació via registre no diu absolútament res.
• 16/04/2009 20:14:00.
Hola a tothom,
Vegueria, quin text li faràs posar al metge de capçalera al certificat? Vull dir, no se supossa que ells ja saben lo que han de posar¿ Li hem de dir nosaltres? Hauriem de trucar a l´oficina de convocatòries pq ens diguessin exactament que ha de posar?
Uff, massa preguntes no? Però si algú té alguna clara...ajuda!!
Ale, a patir fins que sortin les llistes!!
per a alice1977 :
secretaria-fp.governacio-ap@gencat.cat
dgfp.governacio-ap@gencat.cat
em vaig adreçar a aquests dos correus perfer la consulta. Crec que em van respondre des del segon, però ara mateix no recordo. Això sí van trigar uns dies.
• 17/04/2009 9:19:00.
Bon dia! a veure al final heu aconseguit que m'espanti. És cert que posa "hauran de presentar a l'oficina de convocatòries" (bases generals). A diferència de la sol·licitud d'admissió a la convocatòria o dels mèrits no parla de l'article 38.4 de la Llei 30/1992 de 26 de novembre. Però en base a què desapareix el meu dret a aquest article que diu:
"4. Las solicitudes, escritos y comunicaciones que los ciudadanos dirijan a los órganos de las Administraciones públicas podrán presentarse:
En los registros de los órganos administrativos a que se dirijan.
En los registros de cualquier órgano administrativo, que pertenezca a la Administración General del Estado, a la de cualquier Administración de las Comunidades Autónomas, o a la de alguna de las entidades que integran la Administración Local si, en este último caso, se hubiese suscrito el oportuno convenio.
En las oficinas de Correos, en la forma que reglamentariamente se establezca.
En las representaciones diplomáticas u oficinas consulares de España en el extranjero.
En cualquier otro que establezcan las disposiciones vigentes."
Però insisteixo m'heu espantat o sigui que caldrà marejar a l'oficina de convocatòries. Si tots els del foro treballeu i teniu el mateix horari "de perro" que jo, us haureu d'esperar a que pugui trucar al 93 556 60 90 (aquí me vigilen com a falcons).
Alice1977, respecte al text del certificat mèdic sí que aniré preparat en un text per si el metge me diu, i que poso? (me van explicar un cas cap a l'any 1999). Literalment el que demanen les bases CERTIFICO QUE: Fulanito no pateix cap malaltia ni defecte físic o psíquic (AMAGUEU ELS NERVIS, JE,JE!) que impossibiliti el desenvolupament de les tasques pròpies de l'agrupació professional de funcionaris del cos subalterns d'administració de la Generalitat de Catalunya. SALUTACIONS DE NOU COMPANYS SUBALTERNS i recordeu avui toca dir: VOLEM UN CALENDARI, VOLEM UN CALENDARI!
• 17/04/2009 9:56:00.
Bon dia Vegueria...no et volia espantar amb el que et vaig comentar ahir de presentar la documentació únicamente a l´Oficina de Convocatòries però és el que vaig veure a l´oposició dels Administratius que van per davant nostre.
Si tens tú un moment i pots trucar a l´Oficina de Convocatòries per preguntar-ho ja ens diràs alguna cosa, gràcies. Jo vaig enviar farà dos dies un correu a gencat preguntant-ho però no m´han contestat.
Bé companys, avui ja dono per fet que no sortirà res de nou publicat a la pàgina nostra de gencat degut a que el període d´al.legacions de mèrits era del 4 al 17 d´abril ambdòs inclosos i per tant avui la gent encara pot al.legar. Així que si tot va bé suposo que tindrem noves notícies la propera setmana.
Salutacions a tothom
• 17/04/2009 10:16:00.
Bon dia . He estat repassant les persones que han tret plaça d'administratiu i de subaltern i de les 25 només he trobat a la llista d'Administratius a 23. _D'aquests 23
16 han tret millor posició a ADM que a SUBALT
d'aquests 16; 10 han tret millor nota relativa , és a dir compensant que una convocatòria és de 748 places i l'altra de 329.
pèr si algú li serveix
• 17/04/2009 11:03:00.
Eiksssssssss
Ja hem tornat a saturar la pàgina de consulta de gencat ????
Deu ser que tots ja volem saber si alguna cosa de nou
• 17/04/2009 11:10:00.
Ehhhh
Jo tampoc puc entrar, però penso com en Meteo, qu avui encara hi ha temps per presentar les al.legacions, i tampoc penso que sorti res, però sempre cap una esperança......
Bufffff.
• 17/04/2009 11:17:00.
Ep!
Falsa alarma, de moment es pot entrar.
• 17/04/2009 11:35:00.
a mi em surt en blanc, canvis??
• 17/04/2009 11:39:00.
Totalment d´acord : falsa alarma.
Com a mínims fins al 23 o 24 no crec que sorti res.
Penseu ademés que el dia 23 no compta : ja hi ha masa feina amb el tema de la rosa i el llibre ..............jejejejeje
Per cert Vegueria .......has pogut trucar a Oficina de Convocatòries pel tema de la presentació de la documentació ????
Meteo..amb el deies al teu correu referent als Administratius i subalterns això que vol dir exactament ??? en total de places hi hauran suposo totes per torn lliure ( res de promoció interna ) 748 com deien les bases, no????
• 17/04/2009 12:24:00.
A veure nois el meu horari no me permet trucar a convocatòries. Quan surti la proposta de nomenament me n'empescaré una i miraré de trucar (el problema serà quantes línies té convocatòries) PER CERT ALGU DE BARCELONA (Xavisu, estàs petr aquí) ENS POT DIR SI AL ABRIL-MAIG ESTAN OBERTS EN DISSABTE DE MATI?
Joan1970 malgrat tot he entrat el foro d'administratius i ho he preguntat i FUNCI1 m'ha contestat en sintonia en lo que us havia dit jo mateix:
"2- Pots presentar la documentació a qualsevol registre oficial.
Adéu :)"
VOLEM UN CALENDARI, VOLEM UN CALENDARI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
• 17/04/2009 12:57:00.
Hola,
Vosaltres creieu que hi hauran moltes al.legacions? Estic una miqueta nerviosa , bé miqueta miqueta, es un dir, de no saber si realment tindré plaça o no, tot depèn de les al.legacions que hi hagin i les que concedeixin, es clar.
Com diria la Martirio, aquella de la "peineta"..., "ESTOY ATACÁ"
• 17/04/2009 13:08:00.
Bon dia companys!
Sabeu si el certificat mèdic oficial que ens demanaran, té caducitat? Ho dic perquè a mi m'en van fer un a finals de novembre i, com conservo l'original (ja que vaig entregar còpia compulsada) havia pensat en presentar-lo...
Gràcies!
• 17/04/2009 14:50:00.
-Buff!!!!!
He presentat al.legacions al límit a les 13.40 d'avui ......i encara no m´han donat el certificat,he tingut que entregar la instància de haver-l'ho sol.licitat.(Els 10 dies han coincidit en les vacances de Setmana Santa i per fer el certificat costarà .......)
Molt dificilment poden posar avui cap novetat sobre al.legacions ja que la noia del registre(he anat a una oficina de Cornellà)m´ha dit que el misatger pasava el dimarts pel matí,per tant com a molt ràpid finals setmana vinent (penso).
No se per que em sona que el certificat tenia una validesa de 3 mesos,ara bé no se si es que ho llegit aqui al foro,o bé ho vaig preguntar al compra-l'ho,de totes maneres més val asegurar-se......
• 17/04/2009 16:48:00.
Gràcies domo 1980 pels correus!
Com esteu tots? Jo porto dos dias ATACADA dels nervis. A veure si amb una mica de sort li puc dir al meu jefe alló de ...AHI TE QUEDASSSSSSSSSSSS
• 17/04/2009 17:01:00.
Hola Alice.......em pensava que era l´únic del foro que pringava en divendres tarde.
Em fa gracia això que dius de ....AHI TE QUEDAS.....jejejeje és allò que tots sempre em pensat més d´un cop de dir-li al jefe però que FINS ARA ens callàvem....jejejeje
Ànims que ja queda poc i si vols anar aquesta tarde petant la xerrada fins a les 19.00h que plego, tú mateix : tranquil.la que jo no et farè pagar res de la terapia degut a que serà mútua !!!!!!!!!!!!!!!!
• 18/04/2009 8:41:00.
Bueno, el dilluns i dimarts els administratius ja escolleixen plaça, ens anirà bè que ho facin abans que nosaltres per poder assabentarnos en el seu foro com funciona tot.
Lo que jo no trobo molt logic és que en la llista de places només surti el nom del departament (sense especificar la direccio), si l'horari és normal o especial (sense especificar si és només de matí o partit),... Són coses molt importants en una feina com per no tindreles en compte, crec que ens tindrien que donar més informació sobre les places.
Alice1977 i Joan1970, jo tambè m'apunto a dir lo de AHI TE QUEDAS!!! Tinc unes ganes de dir-ho...
• 18/04/2009 10:30:00.
Hola nois i noies,
Ho sento Joan1970 però ahir a la tarda no em vaig poder tornar a conectar al foro...el meu jefe estava tan pesadet!!!!
Laurysmile, jo tampoco entec com no especifiquen els horaris... ho haurien de concretar!! Com que tinc que enviar un correu per veure si em resolen un dubte, preguntarè si hi ha cap manera de tenir aquesta informació. Jo prefiriria treballar pels dematins, però si entro (que espero que sí per l´amor de Déuuu) mentre sigui de dilluns a divendres ja em conformo.
Quina angoixa tot plegat. Pel que fa al sou, són 1000 euros justets no? Després de tant estudiar i serem mileuristes!!!!!!!!!!!!!!!!
Bon cap de setmana!!!
• 18/04/2009 13:40:00.
Jo ja em conformo amb que l'horari sigui nomes pels matins, lo del sou és justet pero tal i com està la feina no està malament. Ademès lo important és entrar dins l'Administració, després ja farem promoció interna,no?
• 20/04/2009 10:46:00.
Bon dia, veig que no hi ha ningú avui per aquí, i fer el matí mès grat.
M'apunto al crit de:
Avui escullen el primer grup d'administratius, i demà el segon, s'ha de suposar que fin dimecres no sortirà res de nosaltres, ja que tenen molta feïna, i estàn estresssats!
No creieu?
• 20/04/2009 11:11:00.
Bon dia Marquesa
La veritat és que com tú bé dius aquet matí el foro està totalment solitari
Mira que això de no saber res al final acaba per ficar-te una mica NERVIOS !!!!!!!!
Com estàs tú a llistes ????
Si vols petar una mica la xarrada jo seré per aquí
Fins ara
• 20/04/2009 11:34:00.
::: --> Editado el dia : 21/04/2009 15:00:14
Bon dia Joan, és el primer cap de setmana que he pogut fer una ollada al capvespre, i ningú ha dit res, jo dels nervis estic bé, bé malament.
A les llistes estic molt malament, saps, Estic feta un embolic, com vaig dir en aquest foro fa un temps, soc una persona molt positiva, però amb el temps m'estic desinflant. Així que estic esperant, si entro o no per buscar-me una altre feina, o fer una altre cosa, no sé.
I tu?, si no recordo malament estàs bastant avançat, oi?
• 20/04/2009 12:04:00.
Abans que res donar-te molts ànims que amb aquesta actitut tant positiva que tens tranquil.la que ara o dintre de poc segur que estaràs dins de l´Administració. Gent com tú segur que fan molta falta per fer bé la feina.
Jo després de totes les primeres al.legacions estic a llistes el 534. No estic del tot malament encara que falta veure si després de les al.legacions als mèrits com quedo finalment a llistes i sobretot si podré o no triar alguna plaça que em quedi relativament a prop de casa degut a que si la plaça que he d´agafar la tinc molt a lluny llavors la veritat no sé que faré.
Una forta abraçada i per al que vulguis ja saps que aquí tens un bon amic
• 20/04/2009 12:29:00.
Hola marquesa i Joan, jo també estic per aqui farta ja de tant esperar i esperant que facin nomenaments per quedar i coneixer-vos a tots.
• 20/04/2009 12:41:00.
Hola, bon dia fa unes setmanes vaig trobar aquest foro i us he estat seguint però de manera anonima. Jo també estic en aquesta llista que heu elaborat i vull donar les gràcies als que l'han fet possible. De moment no hi ha moviments però tot arriba. Voldria preguntar-li a en Joan1970 que se que es de les meves Terres si viu a Tortosa.
• 20/04/2009 12:45:00.
Ja esta el calendari que demanavem
• 20/04/2009 12:53:00.
Sant tornem-hi, a seguir 15 dies mès. UFFFFFFFFFFFF......
• 20/04/2009 12:53:00.
Viiiiiiissca, no s'han oblidat de nosaltres, encara ho podrem celebrar per la revetlla de Sant Joan !!!!
• 20/04/2009 13:32:00.
Xics!!!! aixó vol dir que comencem a treballar al Juliol no? perquè em de pendre possessió en un mes desde el nomenament no? Aiiiiiiiiiiiiiiii!!! si aixó ho em estudiat, estic espessssaaaaaaaaaaaaaaaaa.
• 20/04/2009 13:57:00.
::: --> Editado el dia : 20/04/2009 14:05:46
Si que soc de Tortosa Pradetes, tú també ?????????
Quina estas a les llistes ??????
• 20/04/2009 14:36:00.
Que bè!! Ja tenim el calendari que tant esperavem!!
Pruna, jo tambè em preguntava lo de si començarem a treballar al juliol. Llavors les vancances... Encara ni he entrat i ja pensant en vacances.
Però es que ho dic perquè com molts de vosaltres jo estic treballant a la privada i si entrarem a treballar al juliol lo que faria és demanar les vacances abans de marxar de l'empresa on estic.
• 20/04/2009 16:13:00.
Home, si el nomenaments surten publicats al DOGC la segona quinzena de juny, tingueu en compte que començareu a treballar al juliol com a màxim, perquè hi ha molt pocs dies per a incorporar-se.
Ai quins nervis, m'estic imaginant el dia que anem a triar plaça, guauu!!!!! llavors si que ho haurem aconseguit!! quina sensació...
Au! sort a tots!!!
Bona tarda a tothom
Ja les tenim.... que bé¡¡¡¡
Dic jo que després de sortir publicat el nomenament la gent necesitará un temps per buscar pis de lloguer en cas de tenir que marxar fora de la provincia??? I per fer aixó que menys que comptar amb un mes com a màxim per a dispossar temps per buscar-hi???
Si algú en sap més i ho pot dir s´ho agraïria.
Sort que ja queda menys.
• 20/04/2009 17:01:00.
Òndia aliju si la gent s'ha de buscar un pis de lloguer per treballar de subaltern, em sembla que no surt a compte treballar directament. O sigui si a mi em toca buscar un pis de lloguer a la quinta punyeta i pagar 500-600 euros de llogue per guanyar 1000, em sembla que per això no treballo sincerament.
I si els de fora us passa això i heu de pagar un lloguer a BArcelona, em plantejaria la situació.
• 20/04/2009 17:04:00.
Aiiiii que ja ho tenim!! Estic dels nervis ja, a veure si puc triar plaça a Barcelona!!!
Per cert, a aquells que els toqui treballar per exemple a un institut (que tanquen a l´Agost)...els donaran vacances només incorporar-s´hi??
Positivitat, positivitat!!!!
Sort a tothom!!
• 20/04/2009 17:29:00.
El que ens esperi per a la gran majoria (a un IES):
1. Abordar-lo quan ja no hi hagin moros a la costa.
2. Reconeixement del terreny i dels seus voltants.
3. Un merescut descans.
4. Tornar al lloc i escalfar motors.
5. A tot gas !!!
;-)))
• 20/04/2009 17:34:00.
es clar que et donaran vacances, si el centre tanca... i el que no espabili es pot trobar el centre tancat i no poder incorporar-se fins al setembre, i qui sap llavors si li pagaran l'agost. I un altre tema, el dia 15 es tanquen nomines, aixi que el que s'incorpori a partir del 15 no cobrara fins al setembre.
Per ultim, aneu mirant el que diuen els administratius que trien entre avui i dema, que aixi ja sabem el que ens trobarem.
Per cert, algu sap si un horari normal/jornada normal et poden fer estar fins les 8 de la tarda?
• 20/04/2009 18:58:00.
::: --> Editado el dia : 21/04/2009 11:50:09
::: --> Motivo : Esborro fragments del missatge malinterpretats
Toma ja!!!!!!!!!!!!!!!!! Estic boig per presentar papers!!!!!!!!!! i dimitir en PLENA "CRISI"!
Escolta Joan1970 (...fragment suprimit). I per cert tens millor horari que jo i moltíssimes més possibilitats de trucar a convocatòries, ja té val! (...fragment suprimit)
BE ESBORRO FRAGMENTS DEL MISSATGE QUE S'HAN MALINTERPRETAT per part de JOAN1970
• 20/04/2009 19:44:00.
per aliju:
després de la publicació al DOGC del nomenament, hi ha un més per incorporar-se al nou lloc de treball com a funcionari. Ho he demanat al fòrum d'administratius, perqué no ho tenia molt clar.
• 20/04/2009 21:48:00.
::: --> Editado el dia : 21/04/2009 14:33:13
.........
• 20/04/2009 22:09:00.
Hola a tothom,
Almarc, fa dies que no dic res perque estic dels nervis, ara encara m'allarguen fins al maig aquesta agonia meva. Estic penjant d'un fil que es mou com un pèndol, vaig d'un costat a l'altra, cap un costat entro, cap a l'altra surto, espero que quan es trenqui el fil caigui cap al costat on entro, si no, em desfaré en llàgrimes i renegaré i renegaré, i això que no soc jo persona de renegar gaire. Així es que ja ho veieu com ho tinc.
Joan1970 això que dius va en serio?
• 21/04/2009 8:33:00.
Ai Joan1970 no ens deixis ara...amb la companyia que m´has fet des que soc usuària del foro...
• 21/04/2009 9:15:00.
Ei Joan1970 perquè em dius això? Jo no he revelat res de res de l'àmbit personal. Jo no he vulnerat cap llei de protecció de dades. Espero jo també que no ens deixis ara home!
• 21/04/2009 10:12:00.
Per a Joan1970, no sé si ho dius de broma, espero que si, però en cas contrari et diré que t'has descobert tu mateix al donar el lloc que ocupes a la llista. Es normal que gent de la mateixa comarca o poble us conegueu. No n'hi ha per tant.
Vinga home, pel que queda, no ens deixis!
• 21/04/2009 11:19:00.
I si retornem al tema, em sembla una mica ridicul tot això.
Bon dia,
Volia sapiguer que si posaran alguna llista de les persones que tenen que anara a nomenaments o que. Jo he aprovat, però de moment no tinc plaça per poquet. I no sé si ens tenim que presentar. No sé com funciona això. Si algú em pot comentar alguna cosa ho agrairé molt.
Gràcies.
• 21/04/2009 13:33:00.
per mcm1971
si mires la web de la convocatoria, veuras que segons la previsió, la primera setmana de maig han de penjar la llista "proposta nomenaments de funcionaris". Si el teu nom surt en aquestes llistes (torn reserva, torn lliure, 10 % adicional) voldrà dir que tens plaça com a funcionària de carrera. Si el teu nom no surt, malauradament voldrà dir que passes a formar part de la borsa de treball.
• 21/04/2009 14:49:00.
Algú té ideia de si hi pot haver molta gent que hagi fet al.legacions a la puntuació rebu-da a la fase concurs? I en el cas que sigui així els hi accepten? Perquè tot i que sempre
i pot haver algún error tot alló presentat fora de temps ja no ho deuen pas acceptar ,no?
Gràcies
• 21/04/2009 15:29:00.
Hola companys,
Ja he tornat de la setmana santa, una mica passada per aigua...però no importa, perquè ja queda res per ser funcionaris!!! pensava que seria pel setembre, però segons les previsions serà pel juliol, així que el "Sayonara Baby" és imminent (jeje). Jo volia agafar-me unes setmanes sabàtiques, però sembla que serà difícil, ja que si cap al 15 de juny sabem on ens toca, hem de deixar 15 dies (si no no se cobra el finiquito), i ens hem d'incorporar abans del 15 de juliol per poder cobrar, em falten dies (grrrrr). Em podeu confirmar això de que si no comences el 15 de juliol no cobres fins al 30 de setembreeeee????
Adeu.
Moltes gràcies casual74.
• 21/04/2009 16:30:00.
rosi73 jo t'ho puc confirmar, la meva companya a l'anterior convocatoria li va pasar, tenien el mes de setembre per incorporar-se, no es va incorporar fins el 15 i no va cobrar ja que les nomines ja eren tancades.
• 21/04/2009 17:05:00.
Si una persona s'incorporà a partir del dia 10 no es cobra la nòmina fins al 27-28 del mes següent en aquests cas agost no setembre.
Joan1970 no cal que t'enfadis jo també soc de les TE i si no hi ha novetats hem passat 30 persones.
• 21/04/2009 18:10:00.
Ja va quedant menys per a que tot acabi. A veure si ara que ja han escollit els administratius, actualitzen la web per a nosaltres.
• 21/04/2009 20:32:00.
Hem sap greu nois/es, però no ho veig del tot clar.
Si la publicació al dogc del nomenament és la segona quinzena, i passa un més fins que t'inorpores, llavors per força t'incorpores a la segona quinzena de juliol... trealles 5-10 dies i ala, un més de vacances, i fins el septembre no cobras... no sé no ho veig normal, sé que algo se m'escapa.
• 21/04/2009 21:37:00.
i potser ni treballes pq et trobes el centre tancat, els IES cap al 20 de juliol tancan, per això molts apostavam per la incorporació al setembre desde bon començament
• 22/04/2009 7:23:00.
Si ens incorporem abans del 15 de juliol cobrariem a final del mes,no? I el mes d'agost tambe,no?
És que ho veig una cosa tan estranya no cobrar fins finals setembre si t'incorpores més tard del dia 15. Però en aquest cas tambè cobrariem (en setembre) l'agost i lo que hem treballat del juliol,m'equivovo?
• 22/04/2009 7:27:00.
Gilagost, l'incorporació no és a la força la segona quinzena de juliol, perquè pel que tinc entès tens un mes com a màxim per incorporarte des de la publicació del nomenament al DOGC. Això no vol dir que hagis de deixar passar tot el mes.
• 22/04/2009 8:01:00.
Bon dia a tothom,
Avui estic una mica puff...soc la 400 i pico i encara resta la gent que ha reclamata mérits! Els he tornat a comptar i són aprox. 82 persones!!I dic jo que si van acreditar-los els que els deuen tenir i se´ls ha oblidat qualsevol tonteria...
Ho sento, avui tinc un dia d´ aquests pessimistes... Que voleu tots places a Barcelona i Baix Llobregat??
I continuem amb....AHI TE QUEDASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
• 22/04/2009 9:36:00.
Buueeenas a tothom,
Tinc un dubte transcendental:
Les bases generals diuen que tens un mes com a màxim per incorporar-te, aleshores, ho pots fer, si et ve de gust, a l'endemà de la publicació del nomenament en el dogc (previ compliment del tràmit de jurar/prometre ... ) ? Si fos així, ens aniríem incorporant de manera progressiva, i els primers ho farien la 2a quinzena de juny ???
És que vull incorporar-me jaaaa !!!!
• 22/04/2009 11:00:00.
Bé, ja he trobat la resposta en el fòrum d'administratius, conillets d'Índies per a nosaltres:
Et pots incorporar a l'endemà, si vols, prèvia trucada als RRHH del departament en qüestió perquè et preparin els papers que has de signar (fidelitat a la CE, EAC, ...), i perquè preparin els papers, o el que calgui, de la persona que hagi de sortir, si n'hi ha.
En fin, yo me lo guiso, yo me lo como !!!
• 22/04/2009 12:23:00.
Bon dia,
A veure si algú em pot resoldre un dubte: tinc la llista de places ofertes pel concurs de trasllat convocat al juny del 2008, una amiga subalterna m'ha dit que les places que porten la lletra "V" al davant són les vacants, i al final tornen a sortir totes les poblacions amb més places però aquesta vegada comencen per la lletra "R", segons la meva amiga aquestes són les places de reserva. La veritat és que n'hi han casi més de reserva que de vacants. Algú en sap quina diferencia hi ha entre unes i altres???
Per cert, algú del foro és de Badalona o Santa Coloma? si no és massa preguntar, sobre quina posició esteu????
Adeu.
• 22/04/2009 14:13:00.
Hola Rosi73,
Yo sóc de Badalona y estic en la posició 500 i pico, i tú en quina estas.
Ànim que ja queda menys.
• 22/04/2009 14:31:00.
Hola Rosi,
Si no vaig errat la 'R' és de resultes:
1.3 Els llocs que consten a l'annex 3 són susceptibles de provisió per resultes si la persona titular obté destinació definitiva en una altra plaça en aquest mateix concurs.
• 22/04/2009 14:38:00.
Però voleu dir que ens incorporarem en juliol o juny tenint en compte que els nens comencen al setembre i a l'agost tanquen?
Llavors què faran? Estarem treballant mes i mig i després ens donaran 1 mes sencer de vacances?????????????
Jo es que tinc un problema perquè llavors he de fer les meves vacances de la feina actual i no sé com fer-les.
• 22/04/2009 15:02:00.
Hola muñequito,
Jo estic a a la 275, i visc al barri de bufalà, però per mi és tant important la proximitat con el tema de l'horari, tinc un nen de dos anyets, i no m'interesa un IES que faci nocturn, com per exemple l'Isaac Albéniz.
Respecte al tema de la incorporació el juliol, jo crec que ho volen fer així perquè per quan comencin els cursos al setembre ja estarà tothom instal.lat, i el més de juliol com que és més fluixet quan a feina, és idoni pel tema de les noves incorporacions.
PD: Joan1970, tornaaaaa!!! et trobem a faltar :)
• 22/04/2009 15:07:00.
::: --> Editado el dia : 22/04/2009 15:07:49
Sobre el tema d'incorporar-se al juny-juliol, penso que els auxiliar es van incorporar en aquestes dates, i crec recordar que el que van fer es pagar només el temps corresponen de vacances de l'agost, uns 3 dies, els que van tenir tot el mes de vacances clar! Ja que no surtirien els comptes si paguessin tot el mes d'agost a una persona que no ha treballat tot l'any i a més a més la quitança de l'interi que cesa, al que si li conrrespon el mes d'agost.
Per altra banda això que dieu que als IES es tanca el 20 de juliol, en el meu no, es tanca l'últim dia de juliol, el que sí fem és una setmana rotativa de vacances al juliol, per poder quadra els dies d'assumptes propis, que als IES no els pots demanar quan vulguis.
Sóc subalterna funcionària, si teniu qualsevol dubte.
• 22/04/2009 15:20:00.
Jo estic dintre i penso que si entrareu abans d'agost, motiu, perqué el curs que ve comença abans i és la primera vegada que es fa, amb tot el professorat en contra, no els interessa tenir problemes en obrir els centres aquests primers dies.
Però com he dit abans, no cobrareu tot el mes d'agost, perquè només us corresponen uns 2-3 dies de vacances, que és el que cobrareu.
• 22/04/2009 16:19:00.
No té massa sentit que ens incorporem al juliol i ens paguin totes les vacances. SI no vaig errada corresponen 2 dies per mes treballat, haurem de fer la mitja. 1 mes dos dies.
cris
• 22/04/2009 16:32:00.
Hola wapas/os!!!!
GLOPE, si no et fa res...ens podries parlar del dia a dia d'un subaltern en un institut. Cuants companys tens?, hi ha feina?, has de tractar molt amb els alumnes?...jo estic de laboral a un departament i la veriatt, es que no se que fer. Aquí estic massa tranquila, m'agrada el moviment. I m'ajudaria molt la teva informació.
Mersi
• 22/04/2009 16:40:00.
No hem quadra.
És cert que és una mica bufar ampollas pensar que pots incorporate a mitjans de juliol, trebaqlla, i adjudicarte un més de vacances a l'agost pagat.
Però tampoc hem crec que et fagin "fora" temporalment durant un més sencer. De quin sou menjarem?
• 22/04/2009 16:54:00.
Hola Pradetes... i companys. Us vull comentar un parell de coses que espero que no desanimin a ningú. Si bé hi ha una trentena de persones vives, en principi, que van fer l'exàmen a les terres de l'Ebre us he de dir que jo mateix el vaig fer a Barcelona, on la meva empresa té també seu. Però és que, almenys, puc afirmar que hi ha 2 persones més (tot i que crec que 1 no vol baixar). Me consta que també hi havia gent de Lleida - allí em vaig assabentar del foro-. Dit això que ningú es desanimi perquè diria que jo mateix me quedaré a la privada (m'han fet una oferta) i us deixaria la plaça (de fet crec que me seria difícil anar on voldria anar pq hauria d'estar més ben situat). Jo el que vull, ja us ho vaig dir, és millorar condicions i no pas fer-me funcionari. Vinga ànims que ja esteu!
• 22/04/2009 17:34:00.
No me´n se avenir a aixo que dieu que a l´agost cobrariem 2 o 3 dies... REALMENT ES AIXI??? com es suposa que menjare jo al setembre , com pagaré l´hipoteca i els rebuts... Si ens incorporen dic jo que es per un continu no per no pagar-nos un mes... Com ha dit algu ja pel foro això no ho fan ni a la privada... Si l´empresa tanca i no pots treballar per que no et deixen perque HAN TANCAT t´ho pagan encara que portis un dia, encara que evidentment això no ho fa cap empresa privada perque ja es preocupen d´incorporar a la gent en tornar de vacances i no abans. Hem nego a pensar que serà així perque com us dic hem maten de gana tot el mes de septembre i el banc que s´oblidi de cobrar l´hipoteca... No pot ser áixí deu meu senyor!!! Que fare jo al setembreeee!!!!
• 22/04/2009 18:03:00.
Hola Glope,
M´agradaria preguntar-te un parell de coses.
És evident que les vacances d´un subaltern són obligatòriament a l´agost (sense cap posibilitat de fer-les en un altre mes). Al setembre, quin dia obriu els instituts?
A més a més teniu els dies de Nadal i Setmana Santa... i has comentat que els dies d´assumptes personals no es poden agafar quan podeu?
Per últim, el volia preguntar si quan entres a treballar et donen el conveni. Ah, i el "jefe/jefa" directe del subaltern a l´institut és el director? (amb qui parles tot el tema de vacances, metges etc..)
Gràcies!!
• 22/04/2009 19:25:00.
Jo no acabo d'entendre això de les places R i les V, jo creia que eran places diferents!!! o sigui que si sortien al mateix lloc una V i una R doncs que aquest IES tenia dues places de subaltern lliures.
A veure si algú m'ho aclareix sispliiii
• 22/04/2009 22:38:00.
A veure delosnervios, si el que vol és acció, res millor que un IES, normalment has de fer 3/4 coses a l'hora, i a sobre tot el dia reben bronques perqué no arribes a tot, és durillo, però també depen molt del centre, a centre més gran, més feina. També depent molt de la direcció, normalment el que et mana és el secretari, però a la realitat et mana tothom.
Hi han moltes feines, però com entrareu al mes de juny/juliol, penseu que us tocarà el mes de montar cadires i taules, jo aquest mes fibro bastant, oblideu el gimnàs.. no ho dic en broma. També és la meva experiència, segur que si el centre és petit llavors és diferent.
Es comença el primer laborable de setembre.
El tema d'assumptes propis als IES no els pots demanar quan vulguis, així et toquen obligatòriament entre els dies de nadal i setmana santa, a vegades es dona una setmana al juliol de vacances que es roten entre els companys per compensar. El tracte és, feu els dies d'assumptes propis quan el centre vulgui, i a canvi teniu alguns dies més (la setmana de juliol). Però ojo, no a tots el centres tenen aquesta setmana, això quan tingueu la llista, podeu començar a trucar als centre i jo preguntaria això, entre altres coses.
Penseu que us toquen els IES perquè sou nous, els llocs que no vol la gent funcionària us toquen a vosaltres, així que en principi són els pitjors llocs, però en un any es convocarà concurs de trasllat, i podeu demanar dintre del mateix departament un trasllat, o esperar a la següent convocatòria per canviar de departament, que és el que estic fent jo.
Fins aviat.
• 22/04/2009 22:42:00.
Glope, estàs segura del que dius de que a l'agost no cobrarem nomès que dos o tres dies? jo no sé com funciona el tema a l'empresa pública, a l'empresa privada un treballador que roman a l'empresa 11 mesos, ha devengat 30 dies naturals de vacances, el que passa moltes vegades quan un treballador nou s'incorpora, és que fa part de les seves vacances abans d'haver-les devengat, però en cap cas deixa de cobrar el sou del mes, en tot cas, si el treballador marxa de l'empresa abans d'haver devengat tots els dies de vacances efectuats, se li restaria del seu finiquito la part proporcional. En el nostre cas, en que l'empresa tanca per força i no podem escollir, amb més raó s'ens ha de pagar el sou, no?
A més a més, puc parlar del cas d'una persona molt propera (el meu marit), ell es va incorporar a mitjans de setembre de 2006 com a subaltern en un IES, al nadal va tenir casi tres setmanes de vacances, i va cobrar, no només la nómina de desembre sencera, sino també la part proporcional de la paga extra de nadal, quan només portava 3 mesos treballats.
Com ho veieu la resta??
Bona nit.
• 22/04/2009 23:45:00.
Hola companys, ja queda menys per saber les places que surtiran. Hi ha molta gent de Tarragona. Jo vull quedar-me a tarragona capital. Es veritat que hi ha moltìssimes places de institut. M'han dit que queda lliure una plaça d'una delegació, un funcionari que va demanar una plaça i ha deixat lliure la seva. Creieu que sortiran les places que ningù va agafar i a més a més les que van quedar deixar lliures els propis funcionaris que han demanat trasllat?. Crec que m'he liat una mic amb la pregunta.
Com molts companys han dit la V és vacant i la R vol dir que abans del concurs hi havia un funcionari que possiblement demani i per això es diuen a resultes. No sés si us he ajudat molt.
Vinga que queda menys i aviat anirem a Barcelona a escollir plaça.
• 23/04/2009 10:53:00.
Jo sóc a l'empresa privada. Algú sap quin horari farem a l'IES? M'estic posan molt nerviosa, al juliol ja seran gaire be vuit mesos d'embarass, jo no tinc molt clar si podre montar cadires?
• 23/04/2009 11:17:00.
Montsegrego,
Pots estar ben tranquila que a una dona embarassada no li faran fer cap feina que no hagi de fer. Dir-vos que el meu marit va estar un any treballant de subaltern en un IES i ha alucinat bastant al llegir el comentari de la Glope. Diu que ell mai no montar cap cadira ni cap moble, ni canviar cap bombeta, tot això ho feia el personal de manteniment del centre, ningú li va fotre bronca, tot el contrari, diu que la gent era supereducada i encantadora. L'únic petit problema que es va trobar és que el seu company era bastant "tiquismiquis", i volia "manar" moltes vegades al meu marit, quan tots dos estaven al mateix nivell i tots dos portaven el mateix temps de funcionaris. Respecte al tema que comenta Glope de haver de que et demanin fer 3 o 4 feines a l'hora, jo crec que això no hauria d'espantar a ningú que vingui de la empresa privada, és bastant habitual.
Deu.
• 23/04/2009 12:11:00.
Ostres! Quant de temps que feia que no entrava al fòrum!! Veig que hi ha moviment!
Rosi73, una pregunta, el teu marit quin horari fa??? i, quan va triar plaça, quin horari li posava, normal, especial, ...??? És que això d'haver de triar el lloc sense saber l'horari que faràs em té molt ratllada...
Gràcies!
• 23/04/2009 12:57:00.
Rulofr,
El meu marit només va treballar un any de subaltern, perquè l'any següent va aprovar altres opos superiors i ho va haver de deixar, li va tocar un IES que obria a les 7:30 i tancava a les 18 hores, menys el divendres, que tancava a les 15 hores. El secretari els va dir als dos subalterns que es posessin d'acord i que momtessin un horari de manera que tots dos treballessin les mateixes hores i que l'horari quedés cobert. Van acordar un dia obrir un i un altre dia obrir l'altre, qui obria sortia a les tres, i qui tancava entrava a les 10:30. Els divendres era especial. Aixó va ser així perquè tots dos subalterns van entrar a l'hora, suposso que si et toca un IES on ja hi ha un subaltern que porta anys, t'hauràs d'adaptar una mica al principi. El que s'ha de fer es trucar per telèfon o anar personalment als IES que més t'interessin, els 30 o 40 que tinguis més a prop de casa teva, per exemple, i informar-te dels torns i horaris, precissament ens deixaran un mes per poder fer-ho abans d'escollir. El consell que m'ha donat el meu marit és demanar directament pel secretari o el director del centre, millor que el subaltern que està d'interí i a punt de quedar-se sense feina perquè tu agafaràs la seva plaça.
Espero haver-te ajudat.
• 23/04/2009 13:35:00.
Moltes gràcies, Rosi73!!! Així doncs tocarà anar de ruta pels IES quan tinguem la llista de places.
• 23/04/2009 15:00:00.
A mi aixo dels horaris tambè em tè molt ratllada, perquè pel que dieu que fiqui "normal" pot ser jornada partida. Per a mi és algo molt important, perquè ja que he aprovat unes oposiciones vull tenir un horari millor que el que tinc ara.
Tinc un dubte: Estar clar que si ens toca un IES l'agost tanquen, però i si ens toca en un departament?No tanquen l'agost? Jo diria que molts llocs de l'administració a l'agost tanca.
• 23/04/2009 16:19:00.
El horari, si et toca un IES pot ser matins, partit o de nit. De fet molts IES tanquen a les 22:00 i adivineu de qui es la feina de tancar la porta xD. Despres si agafes una d'horari normal, que son les menys, tambe pot ser horari partit, de fet jo una que m'estic mirant, que no es d'educacio tanquen a les 8 i esta marcada com horari normal.
Per cert si que es feina del subaltern montar les aules, amb les seves taules i cadires corresponents, pero tampoc es una feina masa dura, de fet es bastant rapid i tenint en compte la feina que hi ha al juliol a un ies es hasta agraïda.
Laurysmile, l'Administració no fa mai vacances!! No tanca l'agost, únicament tanca quan és un dia festiu, Nadal, Sant Esteve... 15 d'agost. El 24 i 31 de desembre també tanca, però res de vacances, no pot fer-ho. Els funcionaris, interins i p.laboral sí fan vacances, però l'administració com a tal no.
• 23/04/2009 19:36:00.
hola amics, hi alguna possibilitat de saber quantes places hi ha per a lleida ciutat
gràcies
• 23/04/2009 19:40:00.
Domo1980, no ho entenc. Si dius que funcionaris etc. sí fan vacances pero l'administració no, nosaltres si que farem vacances perque serem funcionaris.
• 24/04/2009 10:11:00.
Laurysmile, el que volia dir domo, imagino, és que l'Administració com a ens ha d'oferir els serveis que té encomanats als ciutadans i no pot tancar. Però els funcionaris, és clar, que en fan de vacances, combinant-se sempre que ho encomani el servei.
És aicò domo, oi???
• 24/04/2009 10:33:00.
Hola companys,
Segons els meus calculs si han de complir amb la previsió de l'oposició la convocatòroria pels desempats (seran tandes de penaltys?) hauria de sortir com a molt tard cap a dilluns.
Ànims que ja falta menys.
Cristisub, just a la fusta. Els funcionaris son qui tenen vacances, permisos i llicències, però el servei l'administració l'ha d'oferir igualment.
• 24/04/2009 14:01:00.
Hola nois,
veig que encara esteu esperant. Tinc un dubte a veure si algú em treu l'entrellat.
Si et truquen per fer un interinatge i està treballant ha de ser immediat l'incorporació, ho dic perquè si estàs treballant has de donar 15 dies a l'empresa abans de marxar, no?
Gràcies.
• 24/04/2009 14:07:00.
Sobre el tema de no cobrar tot l'agost, només cobrar el que correspon, no ho sé segur, ja ho vaig dir. Ho vaig dir perqué a un company auxiliar administratiu que va entrar en les últimes opos al juny li van fer, per això suposo que faran el mateix amb vosaltres, però segur segur, en aquesta vida no hi ha res.
• 24/04/2009 14:11:00.
hola almarc
grácies per respomdrem,he buscat per l'adreça que en vas donar pero no he sabut trovar, soc una mica toxo, be bastant.
es que això de no saber on et poden fer anar es bastant fotut,però bé no es queda altre remei que esperar, tindrem més paciència
• 24/04/2009 14:36:00.
llext, si et truquen per fer un interinatge ja et diran quan t'has d'incorporar, però pot ser que l'incorporació sigui abans dels 15 dies que has de deixar a l'empresa.
T'ho dic perquè jo justament el dia 22 d'aquest mes he rebut un telegrama per fer un interinatge d'auxiliar adm. de l'estat i l'incorporació era pel dia 4 de maig.
• 24/04/2009 15:22:00.
Si no avises amb 15 dies, llavors els descompten de la quitança, jo crec que a vegades val la pena perdre aquests diners i canviar de lloc de feina.
• 25/04/2009 14:07:00.
hola Almarc
aquí et deixo el meu mail cristinaruiz14@yahoo.es
moltes gracies! fins aviat
• 26/04/2009 9:59:00.
Hola companys,
Acabo d'observar que la pàgina web de l'oposició té data d'actualització de 12.08.2008.
De fet totes les oposicons en curs tenen dates d'actualitzacions errònies.
Algun follet se'ls hi ha ficat!
Que acabeu de passar un bon cap de setmana i a veure si demà treuen la llista pels desempats.
• 26/04/2009 17:41:00.
jajajaja, el funcionariat,ayyyy funciona com funciona!! També acabo de veure que té les dates equivocades!! Jo crec que penjaran alguna cosa dijous cap a les 15 hores i després a gaudir del cap de setmana de tres dies!!
• 27/04/2009 9:01:00.
Algu sap si hen de pasar un periode de prova de sis mesos?
• 27/04/2009 12:49:00.
Nooo, montsegrego un cop t'hagin nomenat furncionària o seràs per sempre i sense períodes de prova.Encara vols més proves que les que hem passat?
Que llarga que es fa l'espera. Ja podrien penjar la proposta de nomenament el 30 d'abril o el dissabte, no trobeu?
• 27/04/2009 13:03:00.
Jurs!! Per mi la podríen penjar avui mateix!!!!! Jejejejeje.
• 27/04/2009 14:28:00.
simplement ja podrien dir alguna cosa, sigui el que sigui, això es un sinvivir xDD estic cansat de veure la pàgina sempre igual. Avui he tornat a anar a uns serveis territorial, he estat parlant amb una interina d'allà, si em llegeixes enviam un mail que igual em penso agafar-me una plaça i et voldria fer moltes preguntes sobre horaris, uniforme, etc... i jo t'ajudo amb la llista com em parlat.
• 27/04/2009 15:01:00.
Hola wapas/os!!!,
En un institut s'ha de portar uniforme?, potser que ja s'hagi dit...ho sento, es que em conecto de tant en tant. Jo estic a un departament i porto uniforme, es com tot, te els seus avantatges i desventatges, el que passa es que esta una miqueta antiquat. On et pot tocar, a mes a mes d'un institut o d'un departament'
Mersi
• 27/04/2009 20:57:00.
En principi als instituts no es porta uniforme, per lo menys els que jo conec. Sobre el tema de les places s'ha de veure, però jo crec que també sortiran les del SOC, perquè han sortit al trasllat, i tot el que hagi sortit a trasllat que ningú hagi agafat, en principi serà per vosaltres. Imagina que seria molt injust que ara surtin places que els funcionaris abans no hagin pogut demanar.
A mi una plaça que m'agradaria és amb els bombers, imagina perquè!! son places que estan a la relació de llocs de treball, però no van sortir.
• 27/04/2009 23:25:00.
Hola a tots,
Glope,si us plau,podries explicar-me o explicar,que és el SOC,i lo de les places dels bombers!!
Jo estic molt preocupada xq soc de Lleida i penso que sortiran poques places,per aqui.
Gràcies
Salutacions
• 28/04/2009 9:03:00.
No entenc com encara no han arreglat lo de la data d'actualització, encara no s'han adonat??
Tinc un dubte: en el famos annex 2 i 3, quan ens diu la unitat directiva a la que pertany la plaça vol dir que treballarem a la direccio que surt a la guia breu? O pot ser que dins d'aquella unitat directiva treballem a un altre lloc i no sigui aquella direccio?
No sé si m'he explicat bé...
• 28/04/2009 9:33:00.
Jo, haria de sortir ja el llistat amb les plaçes que es poden escoguir, almenys tindrien alguna cosa per fer. Aquesta espera es interminable.
• 28/04/2009 9:57:00.
Com sabeu on són les places?, ja que nomès posen el número de plaça i al departament ón correspon. Quina és la guia breu, ón és veu aixó?
M'apunto a demanar que sortin JA ELS LLISTATS.
• 28/04/2009 10:05:00.
La guia breu te la pots descarregar a la web de la generalitat, està a la pagina principal a la part esquerra. Alli fica la direcció dels departaments i unitats directives.
Algu que em sapiga respondre? :(
• 28/04/2009 10:08:00.
Gràcies Laurysmile.
Jo no et puc ajudar.
• 28/04/2009 10:09:00.
Veig que comencen els dubtes, d'últim moment, mirare de respondre el que jo sé;
Tema horari;
un horari especial, és fácil, l'horari queda adaptat a les necesitats del servei
Horari normal, significa que l'horari és de 9-14 i de 15-17:30 (Hivern) i de 8-15 (estiu), per fer l'horari que tothom vol (8-15, i una tarda a l'hivern, i de 8-15 a l'estiu), s'ha de demanar, i el cap del servei a de decidir, en principi no hi ha cap problema, peró segons quins serveis necessiten que el personal facin el horari normal tradicional, inclus si la persona vol fer l'horari d'hivern durant l'estiu, ha de demanar fer-ho. Així doncs no penseu que l'horari normal és de 8 a 15, no fa gaires anys que ens deixen fer-ho.
Lloc de treball;
Hi ha llocs que no tenen altres edificis, així doncs son serveis centrals i l'adreça és fácil de saber, però en altres, podeu trobar que la direcció de serveis, distribueix els sublaterns, entre els diversos centres de treball del departament.
Uniforme;
Tenint en compte que la norma que tenen els subalterns és de fa més de 25 anys, i segons aquest decret, hauriam de portar tires brodades i daurades, així com lleons i no sé quantes figuretes més, crec que tenim sort de portar aquest uniforme, encara que com ja vaig comentar, també depent del centre de treball, jo en el meu particular, m'he trobat en totes les situacions; només portar si et toca estar a la porta, portar-lo sempre inclosa corbata, pin i pinça corbata, o inclús aquells llocs on no et diuen res peró prefereixen que no ho portis. Aixó ho veureu quan arribeu al lloc de treball.
Bé espero que ja no quedin gaires dubtes per aquests temes, però si ha res podeu preguntar i si sé la resposta la comentaré.
Ja queda menys!!!
• 28/04/2009 11:08:00.
Ja anem amb retard respecte al proces dels C1, tenim en compte que se'ls tira el juliol a sobre no se a que estan esperant per convocar les entrevistes, en comptes de accelerar una mica el proces per evita el juliol s'allarga, jo no entenc res i m'entres amb els nervis tots el dia mirant la pagina per res
• 29/04/2009 10:05:00.
Bon dia a tothom, serà avui o serà demà, espero que no ho deixin pel dilluns, ens farien molt feliços si ho penjesin avans del mega-cap-de-setmana.
Gràcies Almarc, aixó ja ho tenia bastant clar, és que mirant el foro dels administratius, hi han molts que ja sabien les adresses i d'altres que no, i jo no vull ser d'aquets segons.
Bé dons aniren amb la "lenta" fins que vulguin, ja que encara no han "reparat" la web, vull pensar que tenen molta feïna fent les llistes per la proposta de nomenament, i és per aixó que no els dona temps d'arreglar-ho.
• 29/04/2009 14:19:00.
Per on pareu tots??? Està el forum molt ensopit, no??
• 29/04/2009 14:33:00.
Estem mossegant-nos les ungles, les urpes, la llengua i tot el que es pugui mossegar per nervis... almenys jo. A veure si surten d'una vegada totes les llistes!!! Em conformo amb la de proposta de nomenament i amb la de les places, juas. Demano molt oi?
Ànims a tots i a totes!!!!
• 29/04/2009 15:03:00.
Jo crec que demà posaran les entrevistes, per fer-les la setmana que ve i divendres de la setmana que ve podríem tenir la proposta de nomenament, si tot va be i volent.
Per cert, ja ningu s'enrecorda de la trobada de subalterns que haviem de fer??
• 29/04/2009 15:35:00.
Jo penso com Xavisu, que demà posaran les entrevistes per ferles la setmana que ve. Sinó es que s'en va del calendari previst...
Ànims, que ja queda menys!!
• 29/04/2009 16:23:00.
Cessc quan de temps, tens raó si això esta clar, a mi em surten 7 però es igual, el cas es que s'hauran de fer igualment sigui una o mes perquè treguin la proposta de nomenaments, que es el que realment ens interessa a tots.
• 30/04/2009 11:19:00.
Hola companys/es,
Ja tenim la llista.
Ja ens falta menys,