¿Qué quieres buscar?

Inicia sesión

Regístrate

FOROS OPOSICIONES FORO Oposiciones Profesores Educacion Sec. - Lengua Castellana y Literatura

709.293 mensajes • 396.056 usuarios registrados desde el 25/05/2005

ferrin

• 03/03/2006 13:37:00.

TEMARIO DE LINGUA GALEGA

Bos días a tod@s
teño o temario de lingua galega para as opos de secundaria e penso que está bastante ben
se alguen o precisa e está dispost@ a facer un pequeno gasto, non teño problema en mandar unha copia de todo
mendezferrin@yahoo.es

saúdos

PD: este mensaje lo he puesto en gallego porque creo que en este caso es mas que razonable hacerlo así, y no para incordiar a nadie, de veras

por otro lado, no tengo en buscaoposiciones ningun apartado para anunciarlo y al final he decidido hacerlo aqui

suerte en las opos a tod@s

4 RESPUESTAS AL MENSAJE

manolito00

DFGDFG

• 17/03/2007 17:13:00.

RE:TEMARIO DE LINGUA GALEGA

Estou interesado no temario de galego, son de ourense, se me dás un telefono podo chamarte (mellor un fixo), canto cobras pola copia do temario??

ribei

• 22/03/2007 18:49:00.

Gustariame saber se é un temario de academia, de elaboración propia, etc. E tamén, de que ano é. En que ano aprobou a persoa que posúe ese temario. Ademais, de ser posible, gustaríame coñecer cal é a extensión aproximada de cada tema. Aínda estou barallando a posibilidade de presentarme a hispánicas ou a galego e por iso, preciso coñecer eses datos que me poderían axudar a tomar a decisión final. A miña intención, en calquera dos casos, é levar 30 temas máximo, os que máis que gustan, sobre todo, os relacionados con lingua e literatura actual. Grazas.

soaracal

Necesito ir a galicia

• 10/02/2008 16:47:00.

Necesito el temario de lengua gallega con el desarrollo delos 10 temas. Pago lo que sea. Necesito ir a Galicia a opositar

NumberOne

• 10/05/2008 17:14:00.

::: --> Editado el dia : 11/05/2008 22:09:00
::: --> Motivo :

Estou interesada no temario e na programación didáctica, si a tés.

O meu correo analpe1@gmail.com

Grazas.

Seguro que tienes mucho que decir, te estamos esperando.

Encuentra tu Oposición