Inicia sesión
FOROS OPOSICIONES FORO Oposiciones Cu. Mossos D´Esquadra
711.526 mensajes • 396.229 usuarios registrados desde el 25/05/2005
• 08/07/2010 12:15:00.
Hola a tots,
Em presento: sóc un noi de 25 anys de Barcelona, llicenciat en enginyeria. Recentment m'he apuntat a l'academia Adams per tal de poder formar-me.
Obro aquest grup per a resoldre dubtes, compartir experiencies i contactes. D'entrada se'm planteja un dubte:
- Algú sap quan s'inicia la convocatoria el 2011?
Informacions contrastades diuen que estan pensant a ascendir el nombre de aspirants de 500 a 800 degut a la falta d'efectius, però no especifiquen dates.
Us deixo el meu correu per a poder motivar-nos, compartir dubtes, quedar per entrenar, etc.: arroscovat@hotmail.com
• 08/07/2010 19:23:00.
Hola soy una chica de 31 años que también me presento en el 2011, y estoy super perdida, no se tu, pero yo no tengo ni tiempo para estudiar bien , y salgo a correr todos los dias, pero poco mas. mi e-mail es isis4@hotmail.es
• 14/07/2010 21:50:00.
holaaa!!! soc un noi de 23 anys que tambe esta pensan en presentar-se al 2011!! tinc un dubte, no se si feru pel meu compte o no!! a l'academia em demanen molts diners, i el meu cunyat se va treure lo de mosso pel seu compte!!creieu que fa falta l'academia??? merciii seguim parlant per aqui
• 20/07/2010 12:24:00.
Bones, jo sóc de aprop de Martorell, tinc 30. Vaig igual o més perduda que vosaltres, però m'estic replantejant seriosament el fet de preparar les opos pel meu compte també. Les academies que he mirat et demanen molts diners, i crec que si es pot aconseguir el temari i els tests llavors es questió de perseverància, constancia i esforç. Algú d'aprop per ajudar-nos? algú que sapiga de més gent que les hagi aprobat sense academies? el meu email: evaguti@gmail.com
• 21/07/2010 12:37:00.
Personalment, per el contacte que tinc que ja està a punt de llicenciar-se, sé que és possible preparar-se sense academia, però ajuda molt. Potser és com el carnet de conduir i la teòrica... de tota manera conforme vagi veient com funciona (a partir del setembre, que tinc les primeres classes) ja us diré. Pel temps... jo ara mateix també em trobo treballant. Sé que algunes academies ofereixen cursos on-line, però no hi confio massa.
Algú té alguna pista per entrenar-se?? Jo des de sempre que faig esport, però preferiria anar sobrat que curt d'entrenament.
Per cert.... veig convocatòries per al desembre??? És cert?? Esperava que tot començava al març! A posar-nos les piles doncs!
Hola!!! Jo sóc una noia de 22 anys, visc a barcelona i tambè em presentaré al 2011, treballo i la veritat que no em puc concentrar gaire a l'hora d'estudiar, m'agradaria saber si algú estaria interessat/da en quedar i estudiar junts/es, anar a fer esport, etc
• 22/07/2010 10:07:00.
::: --> Editado el dia : 22/07/2010 10:36:58
::: --> Motivo :
Hola Maria, com va?
Per mi encantat, ja que com bé dic estaria bé compartir tant dubtes d'estudis, quedades per fer examens o poder mirar de fer entrenaments específics (diguem que certes proves només es poden fer amb gent que tb vulgui fer opos... pq amb els amics no els facis fer correr tipus course navette). Jo tb sóc de Barcelona... si vols agreguem al meu e-mail: arroscovat@hotmail.com
Per cert, si voleu veure com és el circuit d'agilitat, us deixo un enllaç... [--http://www.youtube.com/watch?v=iI1gp9Cy_j0&NR=1--]
• 22/07/2010 10:51:00.
Bones, Arroscovat on has trobat la info de que al desembre obren examens?? a gencat no surt informació relativa a això, de fet encara no sé quan s'ha de presentar tota la documentació, que suposso serà després d'estiu.
Algú coneix l'academia Aites?? m'han donat bones referències. Crec que m'apuntaré a alguna que no em sabli.
A la web de Gencat tens el doc on surten les proves físiques, s'ha de tenir en compte que segons el grup d'edat et demanaràn o t'exigiran uns barems diferents.
Salutacions.
• 22/07/2010 11:04:00.
Hola pinkrider. La informació la vaig veure en cartells publicitaris al metro de l'academia Adams, que citava convocatories per al desembre. He intentat parlar amb ells però no m'han aclarit res. De tota manera, esbrinant com va anar l'any passat crec que al desembre es fan les sol·licituds... però les proves comencen al març.
Hola arroscovat!!! ara mateix estic al treball i no puc agregar-te però durant el dia d'avui ho farè i ja parlem de tot això!!! Gràcies!!!
• 24/07/2010 5:43:00.
bones!!!!!!!!!!!!!!!!1 jo ofereixo un curs per preparar oposcions a l'academia institut d'acces mes baratoo del que et demanen a la academia perque es un curs meu i el venc jo! si algu esta interessat, que m'agregui al msn: neo2f@hotmail.com o em truqui 653541490 es urgent! i es una molt bona opcio si no voleu gastar tant!
• 26/07/2010 22:02:00.
Hola!
Por lo que yo tengo entendido, las opos salen para ultimos de diciembre, primero de enero. Si no me equivoco, este año salieron por esas fechas. Con respecto al temario, en la misma pagina de los mossos d'esquadra, os lo podeis descargar o ojear. Lo mas problemático son los tests, que ya son mas dificiles de conseguir. Yo tengo un par de ellos que me he ido descargando, aunque algunos son del 2004,pero... al menos se puede ir viendo por donde van los tiros.
Por cierto, yo tengo 33 y me estoy preparando las opos desde Canarias, asi que si hay alguien por aquí, que me lo diga....
Con respecto a las academias. La única diferencia es la preparación de los test psicotécnicos y la entrevista personal. Hay es donde si se nota un poco mas. Pero si te lo curras haciendo test. La entrevista es otro cantar... aqui hay que tener sangre de lagarto y ser maduro ( o al menos parecerlo...jejejeje).
Venga, un saludo!
• 02/08/2010 14:37:00.
Hola buenas tardes, queria deciros que este año no son en marzo, me han dicho enen la academia que son para febrero.
::: --> Editado el dia : 02/08/2010 20:22:36
Hola,
Soy un chica de 32 años de Manresa, me presente en el 2010 y suspendi, ahora en septiembre vuelvo a cojer los libros para las del 2011.
Soy Carol y mi correo es fosfi7@hotmail.com para cualquiera que quiera contactar conmigo para hablar opos mossos
• 09/08/2010 22:18:00.
hola jo tambe em vull presentar, es el primer cop que em presento.no se que fer si apuntarme alguna academia, pero son carisimas com et treuen la pasta aquesta gent, o fer-ho pel meu compte.per preparar fisicamente que gimnasio hacen pruebas?hay paginas para encontrar resumenes y examenes?gracias
• 17/08/2010 21:25:00.
Hola, soy una chica de 30 años, soy andaluza y llevo 12 años en cataluña, mi pregunta es sobre el nibel B de catalan, yo hice 3º y 4º de ESO en cataluña, me lo saque con notable, y curso y medio de bachillerato, pero lo deje antes de acabar, los cursos anteriores hasta 8º los hice en andalucia.Alguien sabe si con lo que tengo me dan el certificado B de catalan, saludos
• 17/08/2010 22:44:00.
Hola! Em dic Raúl soc barcelona i tinc 20. Yo també vui opositar per mosso pero nose per que soc molt jove encara que tinc amics que s'ho han tret per lluire.
També voldría saber quan començen les convocatories i estic dispusat a estudiar amb algu que es presenti i a entrenar es clar!
Salud.Gracies
hola compis,
soc Judith de Mataro,veig que tots estem perduts i de tot,jejejje.jo estic inscrita en una academia, que la veritat m'ajuda en tot i no es tan car,ja que el preu va lligat a 3 anys de formació,per si de cas em tumban...preparador fisic,etc...Les fisiques ni us ho explico...operada fa 3 mesos de menisc ext pero donant el callo cada dia a les 6 del mati a gim,l'unic que si hages algu o alguns per fer trobada d'estudi per tema Estatut Constitucional al maresme,de puta madre que no m'entero.nims a tots i a per la nostra plaça!!!!
ah! cuidado tattos,jo m'estic esborran part d'un que es veu amb l'uniforme
FORÇA I HONOR
• 23/08/2010 0:34:00.
HOLA SI ALGUIEN ME PUEDE AYUDAR CON EL TEMARIO O LO Q SEA GRACIAS. soy chica y me gustaria de quedar con otra chica para estudiar. soy de hospitalet , sf_d2@hotmail.com. si podeis enviarme el temario lo agreadesco mucho.
• 24/08/2010 18:39:00.
Hola gent! Sóc un noi de Figueres, tinc 20 anys y també m'estic preparant per opossitar a mosso. Més o menys sé per on van els trets ja que el meu oncle es mosso d'esquadra i el germà d'un dels meus millors amics també. Una bona solució es entrar en una académia amb un amic que volgui fer el mateix que tu, ja que així podem ajudar-nos mutuament i sempre va bé per a tots dos.
Vinga gent, ànims que si ens hi esforçem podem arribar a ser mossos o el que ens roti! Salutacions i ens veiem a les opos :)
• 28/08/2010 18:02:00.
Hola a tots,
Em dic Oriol i em presentaré a les opos 2011. Tinc algo de info i intentaré resoldre dubtes. Jo vaig trucar fa 2 díes al telèfon d'atenció al opositor dels mossos. En principi les dates per presentar les solicituts s'esperen a finals de desembre o principi de gener pero encara no ho sap ningú, ja que no està decidit. El temari està a la pàgina web dels mossos (guia d'estudi). Jo he vist alguns exàmens i amb constància es pot estudiar per el teu compte. Potser si que per les proves físiques del circuit i tracció l'ajuda d'una academia preparatoria específica pot ajudar.
Finalment dir-vos que hi han aprovades 500 places (la meitat de fa 2 anys) i s'esperen moltes solicituts... així que pinta magre... pero desde el gobern han comentat que s'estan plantejant la possibilitat de aumentar sensiblement les places (sense definir cuantes). No vull desanimar a ningú pero ehhh!!! es el que he llegit només.
Per si algú vol contactar amb mi per intercanvi de examnes, tests etc... o recolzament psicologic per no perdre els ànims!!
oriol_workbadalona@hotmail.com
Ànims companys!!
• 13/09/2010 15:56:00.
Hola! Em dic Noemí, tinc 19 anys (20 al novembre), i estic estudiant a la UB. És una gran sort haver trobat una mica més d'informació referent a les convocatòries, perquè per més que buscava a la web de gencat, no trobava res.
Jo no tinc gaire temps per estudiar o anar a acadèmies, perquè amb l'avaluació contínua i el pla bolonya de la uni... però tinc intenció de dedicar tot el temps lliure possible a preparar-me les oposicions. Acostumada que estic a estudiar, no serà un sobreesforç, el que passa és que hauré de treure temps de sota les pedres.
Físicament he estat anant al gimnàs de tan en tan, però considero que no estic preparada per les proves físiques, ni molt menys! M'espanten! Una cosa és el gimnàs... Així que ara que estic a Barcelona durant el curs, a veure si algú s'anima, encara que sigui per donar recolçament moral! Visc a la zona de Sarrià, i tinc "lliures" les tardes de dilluns a dijous, i algún divendres pel matí.
Deixo el meu correu per si algú vol contactar amb mí! Jo ja he agregat a algú de per aquí! noe_33_brighton@hotmail.com (ho veig negre...).
• 14/09/2010 9:05:00.
Noemí no ho vegis negre!!!
Una vegada hagis vist el temari, no deixa de ser res més que una asignatura de la uni (en total son uns 250 folis aprox.) desprès està la prova aptitudinal (prova de relacionar figuretes, mates i vocabulari...) i la prova de personalitat que es tracta de ser sincer....
No t'agobis i si estem tots en contacte i ens anem passant info + examens segur que ens sortià bé!!
Ànims a tothom!!
• 15/09/2010 7:27:00.
Bueno, és que no sé d'on treuré el temps! Jajaja
I el que em preocupa també bastant són les proves físiques. No puc permetre'm un bono de 10 sessions en un gimnàs i pagar 400 € xD així que lo interessant seria preparar-me per la meva banda (sabent la taula d'exercicis) al gimnàs, i després fer alguna sessió d'aquestes, per saber els temps que faig, etc. Com ho feu vosaltres? Què feu? Quines màquines feu al gimnàs?
Algú es prepara la cultura general? xD
• 17/09/2010 9:54:00.
400 Euros per 10 bonos?? El teu gimnàs deu estar banyat en or!
Jo personalment m'he apuntat a les proves físiques de l'academia que valen uns 40 Euros al mes, que barates reconeixo que no són, però en el fons és una inversió. Et recomano que busquis alguna manera d'aconseguir superar les proves ja que tant el circuït com la de tracció és difícil preparar-les per tu mateixa ( no m'imagino fent un circuït amb capses de sabates!)
Sobre el temari, realment és assequible ja que com bé diu l'Oriol, qualsevol assignatura de la uni té una llargada similar o superior a la guia. De tota manera és bastant densa. Finalment sobre les figuretes... no crec que sigui tan fàcil, ja que és bo entrenar una mica abans pel poc temps que disposem per a fer-ho. No sé perquè però les figuretes del raonament abstracte les veig com... com ho diria?.... massa abstractes per a entendre quina és la resposta correcta?
De tota manera, molts ànims i qualsevol cosa compteu amb mi!
arroscovat@hotmail.com
• 01/10/2010 10:42:00.
Hola, soc de Barcelona y em presento per lliure,si algu es vol apuntar per estudia junts o cambia opinions. El meu msn es, oscar-27-27@hotmail.com. Tambe vaig a corre tots els dies si algu vol entrenar? Em dic oscar. Molta sort a tots.
• 04/10/2010 18:25:00.
Hola!
Soc de Valencia i tambe em presente al 2011.
Tinc una pàgina on a un preu de 14€ venen el temari complet resumit.
M´agradaria que ja que soc nou amb açò la gent es posareu en contacte amb mi per a canviar apunts, impresions i qualsevol dubte.
el meu correu es: v.ts28@hotmail.com
Sort a tothom.
• 04/10/2010 19:56:00.
Hola a tots!!!!!!
Si algú em pot dir cuan sera les dates mes o menys de la convocatoria del 2011 ho agraire molt.
gracies
bon dia a tots!
el meu nom es Mario, tinc 21 anys, 22 al decembre, i encara que costi de creure, aquest serà el 4t cop que em pressento a aquesta opo, tots els cops he arribat fins al segon test de personalitat, just abans de la entrevista.
Jo recomanu anar a una academia a estudiar si es el primer cop que et presentes ja que hi ha vocabulari que si no l'has estudiat mai, potser es fa complicat, a mes, els psicotécnics està be que es practiquin, adams es una bona academia, pero no prepara gens be els test de personalitat, en aquest sentit es millor Aites (i es mes barata).
A Adams posa que la convocatoria es al decembre perque es cuan van sortir l'any passat.
el meu correu es marius1288@gmail.com. si voleu resoldre dubtes o compartir informació (a mi tambe m'aniria molt be...).
Gracies
Sort a tots!
• 21/10/2010 1:16:00.
Hoola! buenas noches me llamo Xavi!!! Pues mirar! a estas horas i aun estoi aki liado con los libros!! con la historia de catalunya! ahi alguien de la academia Adams es donde estoi preparandome jo i la verdad es que mui contento! i hay alguien que quiera quedar o repassar juntos!!!! jo soy de manresa pero puedo subir a Barcelona los fines de setmana! mi correo es xavimeister@gmail.com
Gracias!!!!!!
• 26/10/2010 20:40:00.
::: --> Editado el dia : 26/10/2010 21:05:52
::: -- Editado el dia : 26/10/2010 20:42:13
::: -- Motivo :
Hola a todos!
me llamo Alicia, tengo 33 años y vivo en Barcelona, por el centro.
Decidí en septiembre prepararme para la convocatoria 2011 a mossos, estuve mirando la pagina web de gencat y me compré la guia d'estudis. Hoy he ido a informarme a aites y según lo que he oido y por las facilidades de pago, parece que es la mas recomendada, por lo que finalmente (y no del todo convencida...) seguramente voy a empezar a ir a la academia a partir de noviembre.
También estoy yendo al gimnasio por mi cuenta.
Me interesa mucho conocer gente que se presente a estas opos 2011.
Tengo una pregunta: ¿hay algun sitio donde se puedan conseguir tests para el psicotecnico y aptitudinales?
Un saludo.
Sabeu quan surt la cnvocatoria aquest any?
Gràcies
• 30/11/2010 19:53:00.
::: --> Editado el dia : 01/12/2010 16:44:19
jo també em presento aquest any per primer cop! estic a l¡academia Nironet de Vilanova i la Geltrú i la veritat es que ens aconsellen molt bé, venen polis de debó a orientar-nos i donar consells, etc. m'han dit q segurament les opos surten ara al febrer :S queda molt poquet per a tants temes oi!!!
jo m'estic preparant en arts marcials ( per si entres a l'escola no fer-me mal jejeje) i en la pista d'atletisme de Vilanova que al gimnas ens deixen fer el circuit de mossos, qui es vulgui apuntar venbingut serà!!
raquelvng@gmail.com
• 02/01/2011 12:45:00.
::: --> Editado el dia : 02/01/2011 12:46:22
hola a todos!soy una chica de barcelona, acabo de descubrir esta pagina, un poco tarde pero bueno aja! yo también quiero presentarme a las opos de mosso, siempre he querido y he decidido de intentarlo. En breve me apuntare al gimnasio ir preparandome y que despues no me pille el toro y este en baja forma jaja! sobre donde estudiar, yo ya tengo el libro y me lo voy mirando pero en algunos temas es muy espeso y me iria bien apuntarme a alguna academia que me ayude, pero como bien he leido valen muy caras, si alguien me puede recomendar alguna se lo agradeceria, aparte como bien habeis dicho me gustaria poderlo compartir con mas gente, compartir opiniones apuntes, quedar para prepararnos etc..
mi correo es vanexa2003@hotmail.com
• 02/01/2011 23:03:00.
Hola! em dic júlia tinc 30 anys, y també em presentare aquest any a las opos, vaig una mica perduda,al gimnas ya fa uns mesos que i vaig, pero el que mes em preocupa es la teórica, si algú em pogues ajudar??? soc de sant vicenç dels horts, per si hi ha algú a prop per estudiar! el meu mail es yulimoll@hotmail.com
• 26/01/2011 0:30:00.
Bona nit amb tothom!!!
Jo també estic pensant-me molt seriosament pressentarme aquest any, però no se on he sentit que potser per falta de pressupost es cancel·la la convocatoria 2011.... potser?
D'altra banda dir que sóc veí de Sants, hem dic Jose i tinc 25 anys.
Salutacions!
• 26/01/2011 5:48:00.
Bones a tots i totes!
Sóc un company de la 15a promoció, i com veig que hi ha gent amb bastants dubtes us deixo el meu correu per si teniu qualsevol dubte relacionada amb l'oposició i amb la feina, i desitjar-vos molta sort!!
lleromdivad@hotmail.com
Bones!!!
Em dic Núria i tinc 26 anys, actualment visc a Berga i també em preparo per les oposicions 2011, jo personalment ho faig per lliue, m'ho intento combinar amb la feina i més o menys vaig fent.
Pel que jo sé, tinc coneguts que ho són, les oposicions estan previstes que surtin al febrer així que ja queda molt poquet.
Així que si algú té dubtes o vol entrenar que em digui alguna cosa.
Molta sort!!!
• 28/01/2011 9:57:00.
::: --> Editado el dia : 28/01/2011 10:02:38
hola bones,soc un noi de 20 anys,i bui fer les oposicions per als mossos,soc militar actualmen,i tinc una mica de problema al parla el catala,tot aixo perk visca fora de catalunya,tambe actualment estic fora del territori nacional fins a labril i nose pas si em podre presentar,si algu em pot informar de alguna academia o decualsevol cosa estarie molt agradegut.moltes gracies i que tingueu bona sort un salud a totom!!!
• 31/01/2011 10:21:00.
Jo em vaig presentar l'any passat, i com que ja no necessito els llibres, els venc:
- questionari general del temari
- test de cultura general
Ed. MAD
Són de l'any passat i estan nous (ni subratllats ni amb les respostes marcades).
Els deixo per 48.50 euros (tots dos)
Us ajudaran molt.
ireneapiera@terra.es
• 31/01/2011 20:32:00.
wola yo soc de barbera del valles bcn i tinc 22 anys i en vui presentar per mosso i per policia local , a vere , crec ke estan a punt de surti les convocatories pero mosso cuant surtin , obren la academia de mollet per anar a visitarla i es de franc i va molt be perke te informa molt be de les oposicions de mossos i te explica tot les fisiques exc.. ira molt be yo vaig anar el anys pasat i mare mava molt molt bunic :
• 14/02/2011 15:04:00.
Hola a tots... Jo tambe hem presente aquest any.
Sóc de València i vaig a Barna per preparar el temps que queda fins que siga la data d´examen.
Vaig una mica perdut, us agrairia si algú em dones un colp de ma.
Jo tinc pensat apuntar-me a una acadèmia, i he vist que haveu nomenat dues, quina em recomaneu?
El meu correu es socyocastells@hotmail.com
Moltes gràcies.
P.D. Si algu vol compartir pis, jo vaig a buscar un per viure a Barna.
si us fa falta material el podeu demanar a elblogdelopositor.com . A mi em va funcionar i és un projecte 100% altruïsta.
Tant de material teòric com per preparar psicotècnics.
hola soy de tarragona y yo tambien me quiero presentar para este año,mirar paguina de los mossos hay dos o tres puntos cambiados de los temarios viejos ,mucha suerte a todos (porque la vamos a necesitar):) si alguien tiene algun material dejo mi mail para intercambiar apuntes o resumenes garcias 1 saludo.
mi mail es : manule83@hotmail.com
• 08/03/2011 12:43:00.
::: --> Editado el dia : 08/03/2011 12:44:55
::: --> Motivo : falta informacion
Hola,
jo m'he presentat 3 anys sense cap academia i tant la teoria com les fisiques les he pasat sense problema, les academies només et poden guiar en cas de que vagis molt perdut. L'entrevista si que estaria bé prepararsela amb algun psicoleg perque es on te la jugues tot.
Jo tinc apunts i tests i aguns psicotecnics si algu en vol fer fotocopies que m'ho digui, jo vaig en busca de temari d'actualitat d'aquest any que estic perdut.
slds.
rs-99@hotmail.com
• 14/03/2011 16:26:00.
Hola a tots i totes!
Jo també em presento per primer cop aquest any (la que ofereix menys places). Tinc 28 anys i sóc de Barna.
Jo estic a una acadèmia, més que res de cara a l'entrevista personal que és on més et tomben.... has d'estar dins el perfil que busquen i t'ensenyen tècniques i situacions reals d'entrevista... el temari, l'he resumit tot i d'aquí vaig estudiant però és bastant asequible.... el tema de les físiques aquest any bàsicament són de resistència per tant suposo que és això el que s'ha de treballar.
En fi. molta sort a tothom!
• 30/05/2011 18:09:00.
Hola gent,
Fa ja uns anys que em presnto per opos d´Aux.Adm tant d´ajuntament com d´altres organismes oficials, i he anant aprovant alguns,fent alguna substitució. Doncs bé, fins ara no tenia intenció ni ganes de preparar-me per Mosso, però porto un temps que no ho descarto (veient com està el tema d´aux.avui dia...) pel 2012.
A veure tinc 33 i voldria saber fins quina edat puc presentar-me,és cert que és fins els 35 anys? Quins temes entren, les proves teòriques, les físiques, com són? Ah! medeixo 1,60cm.
Merci!!